GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

tomb raider underworld - pomocy!!!

18.10.2009
11:35
[1]

kala-39 [ Junior ]

tomb raider underworld - pomocy!!!

Siemka Wszystkim
Słuchajcie mam problem z uruchomieniem gry - TOMB RAIDER - UNDERWORLD, którą właśnie zakupiłem. Instalacja gry powiodła się pomyślnie, zainstalowałem również DirectX - lecz przy próbie uruchomienia gry pojawia się komunikat:
TOMB RAIDER: UNDERWORLD
Poprzednio w cyklu Tomb Raider...
w głównym menu można znaleść
film przedstawiający kluczowe sceny z poprzednich gier.
Wybierz DODATKI
następnie wybierz ZWIASTUNY i AUTORZY,
po czym wybierz "Poprzednio...
Po tym komunikacie nie mogę uruchomić gry, ani z niej wyjść - zawiesza mi się komputer. A jeśli przypadkiem uda mi się wejść w te obcje to ukazuje mi się filmik z poprzednich gier, po czym cofa się wszystko do menu - ponownie naciskam graj i proces ten powtarza się wciąż tak samo - niestety bez uruchomienia gry.
Bardzo proszę o pomoc w uruchomieniu gry - z góry dziękuję i pozdrawiam...
Piotrek ;)

P.S. Poniżej podaję moje parametry komputera:
• płyta główna: GA-M61PME-S2 - socket AM2, chipset nVidia GForce 6100+430
• processor: ATHLON 64 X2 4600 (65W) socket AM2
• pamięć: DIMM 2GB DDR2
• dysk twardy: 160 GB, 7200RPM, ATA.
System: WINDOWS XP,
Dodam również iż zakupiona gra jest orginalna.

18.10.2009
11:36
[2]

Azerko [ Alone in the wild ]

za slaby komputera a dokladnie karta graficzna

18.10.2009
11:42
[3]

kala-39 [ Junior ]

Dzięki - a mogę do tego ściągnąć jakieś sterowniki, czy trzeba wymienić kartę?

18.10.2009
11:43
[4]

Devilyn [ Storm Detonation ]

Wymień karte, na coś lepszego wymienisz naprawde za małe pieniądze.

18.10.2009
11:47
[5]

kala-39 [ Junior ]

Dzięki ;)
Czyli mam rozumieć, że gra nie pójdzie, a sterowników nie ma po co szukać...
Pozdrawiam ;)
Narka.

20.10.2009
21:46
[6]

kala-39 [ Junior ]

Siemka Chłopaki ;)
Zgodnie w waszymi wcześniejszymi wskazówki postanowiłem zmienić kartę - mam jeszcze małą prośbę, a mianowicie którą kartę wybrać : Nvidia Ge Force 8500 Gt / 256 MB, czy Radeon 2400 pro 256 - a może polecacie coś lepszego? Będę bardzo wdzięczny za pomoc - bo kompletnie się na tym nie znam, a nie chcę wywalić na marne kasy. Z góry dziękuję za pomoc - pozdrawiam...

20.10.2009
21:53
[7]

Azerko [ Alone in the wild ]

najlepiej podaj kwote jaka masz do wydania bo te obie kart sa chu*owe ;/

20.10.2009
21:56
[8]

kala-39 [ Junior ]

150 - 200 zł

20.10.2009
22:07
[9]

Azerko [ Alone in the wild ]

za te cene mozesz kupic geforce 9500 gt nie jest moze jakis superowy ale na pewno lepszy od tych ktore tyy podales

20.10.2009
22:09
[10]

kala-39 [ Junior ]

Dzięki Ziomuś - pozdrawiam ;)

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.