GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Problem z Neostradą

17.10.2009
14:24
[1]

Pee [ Centurion ]

Problem z Neostradą

Mój znajomy ma problem z Neostradą, opiszę dokładnie o co chodzi.

Wtorek - internet przestał działać, wyskakiwał błąd 721

Środa - monterzy z Neo stwierdzili że na ich sprzęcie wszystko ładnie działa, na pewno modem jest uszkodzony

Czwartek - w telepunkcie dali nowy modem, ale po podłączeniu znowu ten sam problem.

Sobota (dzisiaj) - ponowna wizyta monterów z Neo, potwierdzają że u nich wszystko OK, mówią że na pewno wina modemu, kolejny (już 3 modem) i znowu ten sam problem

Sprawdzaliśmy na 2 komputerach występuje ten sam problem, sprawdzaliśmy na 2 różnych sterownikach i programach do Neo również przez kreator Windowsa

Macie jakiś pomysł, czego to może być wina.

17.10.2009
14:33
smile
[2]

pao13(grecja) [ Silkroad Fan ]

721 : Komputer zdalny nie odpowiada

* Błąd ten pojawia się często, jeśli wcześniej pojawił sie błąd o numerze 691. Sprawdź nazwę użytkownika.
* Zmień port USB, do którego podłączony jest modem
* Najczęściej jest to błąd spowodowany nieprawidłową konfiguracją modemu. Upewnij się, że zainstalowałeś właściwe sterowniki. Parametry VPI/VCI muszą być równe 8/35 PPPoE LLC na linii Netii lub 0/35 PPPoA VcMUX na linii TPsa
* Mogłeś otrzymać modem Sagem wysłany przez Netię ze złymi sterownikami - zmieniamy ustawiania VPI i enkapsulacje ręczenie klikając na zieloną ikonę w prawym dolnym rogu koło zegarka, potem klikamy ALT+D i przechodzimy do zakładki konfiguracja, ustawiamy 8/35 PPPoE LLC na linii Netii lub 0/35 PPPoA VcMUX na linii TPsa
Login i haslo bez domeny
* Jeśli posiadasz Szybki Internet na linii TPsa błąd ten oznacza że usługa jest jeszcze nie aktywna lub powstał jakiś błąd przy uruchamianiu tej usługi, warto zadzwonić na 0801802803 i zgłosić problem - zaznacz koniecznie, że masz Szybki Internet na linii TPsa.
* Dane Twojego łącza mogą być błęnie zapisane w systemie Netii, poproś konsultanta o sprawdzenie danych łącza w systemie i w sieci.


Na 99% wina leży po stronie tpsa..

17.10.2009
14:49
[3]

diman00 [ not yet rated ]

Ja też tak czasem mam to trzeba zrestartować komputer i podczas napisu zapraszamy odłączyć modem od kabili (line i usb) i podlaczyć z powrotem. Przeważnie działa jak nie to ew. trzeba na korytarzu przy gniazdku telefonicznym odłączyć kabel i wpiąć z powrotem i będzie działać. Trzeba przyznać, że to jest bardzo czasem denerwujące i żadnem tam usb czy sterowniki nie pomagają to jest wina neostrady poprostu.

17.10.2009
15:09
[4]

Ski_drow [ Konsul ]

Zainwestuj w router.

19.10.2009
13:32
[5]

klejkowiec [ Legionista ]

dziwne, ja z liveboxem nigdy problemu nie mialem. zadzwon na niebieska linie niech Ci przetestuja jeszcze raz i pociagnij konsultanta za jezyk.

poza tym zmieniales ostatnio taryfy na nowa? moze na jakas nowa (10/20 mbit)?

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.