GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Karczma "Pod Poetyckim Smokiem" cz. 900

21.12.2002
10:03
[1]

Szaman [ Legend ]

Karczma "Pod Poetyckim Smokiem" cz. 900

Witamy w naszych skromnych progach :-)

Bufet jest czynny od 5:00 do 24:00 [dla potrzebujących non-stop, ale po godzinach obsługa we własnym zakresie]. Gościmy zbłąkanych, gdy tylko poczują, że na innych wątkach jest chwilowo podejrzanie cicho albo podejrzanie głośno. Za barem Holgan, Astrea (która okazała się doskonale nadawać do tej pracy i została postawiona za barem przez Szamana; należy także nadmienić, ze jest ona jedynym w swoim rodzaju Kryształowym Duszkiem i zgodziła się kolaborować z liczem Szamanem i służyć mu za kryształową kulę przepowiadającą przyszłość) i Szaman (uwaga: Szaman ma zawsze rację, nie może inaczej być!) mieszają magiczne drinki, Magini kręci się po sali, ale ostatnio bardzo rzadko wpada pochłonięta obowiązkami przy nowej klientce Karczmy (przewiduje jednak, że wkrótce sytuacja się unormuje i do lokalu wstawimy kołyskę ;-), MarCamper pilnuje porządku gwarantując bezpieczny odpoczynek, eros w kuchni miesza ... w kotle (na czas jakiś obowiązki jego przejął Mac, czym zaskarbił sobie wdzięczność tak gości jak i obsługi, która martwić zaczynała się faktem przedłużającego się urlopu erosa) i rothon - na zapleczu dba o interes oraz dokarmia świnkę, którą kiedyś przyniósł w darze. W takim miejscu jak to nikogo zdziwić nie może obecność anioła. Ten nasz Anioł z Naderwanym Skrzydłem, jest o tyle wyjątkowy, że wiemy wszyscy, iż nie doje, nie dopije a będzie się interesował. AnankE wpada wieczorkiem, puka w szybkę i pije adamusowego grzańca, mi5aser - etatowy stały klient, ostatnio rozgląda się nerwowo wyczekując na moment kiedy trzeba zmienić numerację i opowiada o EverQuest. Adamus płaci za drinki wierszami sam przynosząc najlepsze alkohole świata i przygotowując doskonałego grzańca dla zziębniętych, a Gambit przynosi ze sobą świeczkę i koronkową chusteczkę. Zajmuje się także kominkiem, przed którym wygrzewa się z wyrazem błogostanu na twarzy Tygrysek, co jakiś czas zerkając jednak nerwowo na mi5asera, gdyż ten próbuje go uprzedzić przy zmianie numeracji w przerwach pomiędzy swoimi powieściami. Pellaeon dba o czystość, kontrolując z sanepidowską dokładnością wszystkie zakamarki i regularnie wyprowadza Ósmego na spacery (ale nie dane mu jest zaznać spokoju od służby we Flocie z powodu Yoghurta, który regularnie raportuje mu o sytuacji w walce z Rebeliantami i aktualizuje Imperialną stronę Holonetową):-). Viti dzielnie dotrzymuje towarzystwa obsłudze i gościom oraz dyskutuje o Star Wars. Jest generalnie grzeczny, chociaż jego sub-nick sugeruje demona... ;) Nick Grzecha natomiast sugeruje różne grzechy, ale osobnik ten wsławił się szczególnym upodobaniem do numeracji rzymskiej i c(_) ;-) Odwiedza nas Alver the Gnom, a po jego uprzejmej propozycji dotyczącej naszej Karczmy "a może to też mam rozpieprzyć?!?" umieściliśmy go w stopce papieru firmowego. Teraz doczekaliśmy się - powrócił do nas z wojska na białym koniu. Attyla, mnich pochodzący ponoć od smoka, przechodząc wstępuje na zimny prysznic, poza tym zawsze wie kiedy wstać i wyjść :). Tofu ponownie opuścił nas i udał się do Japonii, skąd, jak obiecują sobie wszyscy, przywiezie nam furę egzotycznych prezentów (nie tylko herbatę ;)!!! Można tu też usłyszeć pieśni Wędrownego Barda i gromkie okrzyki imć Dymiona, który broni honoru kobiet i naszej Karczmy. JRK przynosi różne ciekawe rzeczy i pije wapno. Ostatnio mamy nowego dostawcę szmuglowanego piwa - Mr.JackSmitha, który zaczął też parać się pracą barmana i jest w tym debeściarski :-) Wieczorami lub nocą przychodzi Kerever cierpiący na bezsenność, odkąd po raz pierwszy odwiedził Sosarię. Śni o tej krainie na jawie. Wieczory i noce to też ulubione pory gnoma Desera, który wpada na piwo zawsze z nieodłącznym worem pełnym artefaktycznych artefaktów (ale nie posiada największego skarbu naszego barmana - samonapełniającego się kufelka +5 ;). Rankiem zjawia się krasnolud Kastore, znany Zabójca Trolli, przychodzi opowiadać o swych wyprawach i walkach stoczonych rzeczywiście lub jedynie zmyślonych. Nemeda gdzieś tu się czai w mrocznym kątku, szukasz magii nekromanckiej, wypowiedz jej imię a pojawi się od razu. Jest także Shadowmage, który z uporem godnym lepszej sprawy czatuje na to, żeby być pierwszym i gotów jest się z każdym pojedynkować na Fireball`e... ;-) NicK próbuje w przybudówce zorganizować gorzelnię - zamarzyło mu się piwo własnej produkcji. Ostatnio zaniedbał trochę warzenie piwa, poswiecając swoją uwage Duszkowi, którą za obopólną zgodą usidlił i zaprowadził przed ołtarz (gwoli ścisłości to nie jest pewne, kto kogo gdzie zapędził, ale tak to w opowieściach bywa, że cny rycerz damę serca swego przed ołtarz prowadzi, a nie odwrotnie... ;))). Yosiaczek wsławiła się tym, że w ogniu dyskusji postanowiła zademonstrować swoje zdecydowanie i użyła czołgu (pożyczonego od Admirała Pellaeona) jako argumentu i wjechała do Karczmy przez... ścianę, co zmusiło obsługę do jej późniejszego magicznego odbudowania... [ściany, nie Yosiaczka] :-) Cóż, poza tym łączy ją trochę niejasny związek z porucznikiem Yoghurtem ;-) AQA natomiast uczy się od Admirała Pellaeona za niebiańsko wysokie stawki (ale w końcu sam Wielki Admirał udziela korepetycji... ;)) obsługi Generatora Czasoprzestrzennego, co może mieć dla naszej Karczmy wiekopomne konsekwencje... :-). Zdarzają się także historie jak z telenoweli, czego przykładem jest Pijus, który podejrzewa (z bliżej nie skonkretyzowanych powodów), że jest dawno zaginionym bratem Szamana (o czym ten oczywiście nic nie wie i wszystkiego się wypiera... ;)). Pojawił się także w naszej Karczmie silny desant z Wielkiego Miasta Portowego Północy, wśród którego wyróżnia sie Rogue, będąca, co wiedzą dobrze poinformowani, blisko związana z Gambitem... Obok wejścia stanął słynny sprzedawca kiełbasek w bułce Dibbler - zachwala swój towar Gardło Sobię Podrzynając ceną. Nikt jednak nie próbuje jego kiełbasek dwukrotnie - świadczy to o roztropności miejscowej klienteli. Z tamtych regionów przybywają czasem Pasterka i Kane: Dzicy Barbarzyńcy z Dalekiej Północy, siedzą i popijają grog zrobiony według przepisu Mamy Muminka, siejąc przy tym ogólny zamęt i spustoszenie w karczmiennych zapasach...
Z innego wielkiego miasta północy przybywa wielki spec od Half-life`a i Fallout`a imć Lechiander (zwieksza się w ten sposób znacząco nasz karczmiany potencjał wszechwiedzy... ;)
Jako że Karczma miejscem jest niezwykłym, niezwykłe są w niej także i najzwyklejsze zdawałoby się przedmioty. Ale w błędzie jest ten, kto tak będzie myslał - nawet nasze szafy maja swoje sekrety... Z takiej wlasnie szafy (należacej nota bene do Holgan) wynurza sie regularnie Puynny (z tego co udało się ustalić, jest to chyba skutek zabawy generatorem Generatorem CZasoprzestrzennym przez AQĘ... :)
Widziano tutaj nawet VIPów pijących kakao, ale o tym sza -jesteśmy znani z dyskrecji :-)

W sezonie jesienno-zimowym podajemy wszystkim zziębniętym grzańce najróżniejszego sortu i w dowolnych ilościach (bardzo potrzebującym i bardzo zasłużonym nawet za przysłowiowe "Dziękuję" ;-) Poza tym na pięterku można spędzić noc - oddano właśnie do użytku wyremontowane pokoiki (które, należy dodać, zimą są dobrze ogrzewane, a latem klimatyzowane) . "Więc niech umierają słowa nasze - na to są, przez to są."

[Bar jest ciemny; kilka postaci siedzi przy kontuarze pijąc w milczeniu; nie mówiąc do siebie i nie patrząc na siebie trwają w cichym porozumieniu ludzi uprawiających rozpustę i oddających się nałogowi, a barman o twarzy apostoła rozumiejącego słabość ludzkiej natury stoi w półcieniu brzęcząc kostkami lodu i porusza się bezszelestnie z jednego końca baru na drugi niby bóg niegodziwości, wyposażony przez naturę w twarz ascety]

Poprzednia część:

21.12.2002
10:03
[2]

Puynny [ Generał ]

łan tu fru sru :))))

21.12.2002
10:04
[3]

Szaman [ Legend ]

Puynny: Ty serio masz chyba swiatlowod - byles juz w nowej, kiedy MNIE sie ten watek skonczyl wczytywac!!!! ;)))

21.12.2002
10:04
smile
[4]

AQA [ Pani Jeziora ]

uaaaaaaa <ziew> dzieńdobry :)))

21.12.2002
10:04
smile
[5]

Fluso [ Junior ]

Bry!
Znów się spóźniłem! :-(((

21.12.2002
10:05
smile
[6]

Puynny [ Generał ]

Szaman: przecież właśnie w robocie siedzę, czyli mam chyba z wszystkich w tej chwili najszybszego neta :)))

21.12.2002
10:06
smile
[7]

Gambit [ le Diable Blanc ]

Hmmmmmmmm...coś mi umknęło jak widzę....ehhh ta praca :(((

21.12.2002
10:06
smile
[8]

Puynny [ Generał ]

AQA: no cześć małżowinko :))))) wyspana?

21.12.2002
10:09
smile
[9]

AQA [ Pani Jeziora ]

Puynny ---> niom :)) chociaż rano takiego szumu łazience narobiłeś, że ho ho :)))

Szamanie ---> z rana tak piwka od razu nie wypada, ale herbatkę albo jeszcze lepiej - kawkę ! Poproszę :))

Gambit --> nie smutaj:) Prawdziwym Kamperem zostanie ten, kto w 1000-cznej przykampuje :)))

21.12.2002
10:13
[10]

Szaman [ Legend ]

Admirale: Przepraszam, pora zakladania 900ki byla wczesno-ranna i nie wiedzialem jak dlugo trzebaby czekac... :(

Deserqu: OK, bede czekal! :)
Umiejetnosci co prawda juz Ci wybralem i rozdzielilem tak, jakby to sie handlowcowi szanowanemu nadalo, ale zawsze mozna pozmieniac. ;)))

Kiowas: Witaj, brachu! :)

Holgi: Powoli i systematycznie - wszystkiego na raz nie udolasz, a tylko sie zamotasz!
A co do przygody - cymes!!!! ;*****))))
No to jest material na ksiazke!!! :)

Snake`u: A moze tych dwoch to byla tzw. "rezerwa taktyczna na wypadek niespodziewanego kontr-natarcia porazu"? ;PPPPPP

Shadow: Za miekki chyba jestes - pierwsza sesja pierwsza postacia i numery robi? No to moze jak zginie, to zmadrzeje? :)

Witam wszystkich niewitanych! :)

21.12.2002
10:13
smile
[11]

Magini [ Legend ]

Witam :-)
Właśnie wychodziłam, kiedy sesemes zawrócił mnie od drzwi do kompa. To Twoja robota, prawda Szamanek? :-*

21.12.2002
10:14
smile
[12]

Puynny [ Generał ]

AQA: to wszystko przez to, że paszczękę goliłem i to ten twardy zarost tyle szumu narobił :PPP :))))))

Szamanie: ooooooPaaaanie :)))) jaki piękny wstępniak Ci wyszedł :))) Dziękuję baaaaardzo :)))

21.12.2002
10:17
smile
[13]

AQA [ Pani Jeziora ]

Szamanku ---> aaaaa !!! Proszę Cię bardzo, nie odmieniaj AQA !!!!!

21.12.2002
10:21
[14]

mikhell [ Master of Puppets ]

Witam wszystkich!

Chciałem pogratulować 900 części karczmy :) Osiągnięcie niepodważalne, to trzeba napisać...

21.12.2002
10:23
[15]

Tofu [ Zrzędołak ]

Witam !

No prosze, ja tak przypadkiem i niezobowiazujaco a tu 900 czesc Karczmy - to sie nazywa zbieg okolicznosci ;)

Dzis tez tylko na chwilke (ostatnio weszlo mi w krew zagladanie tylko na chwilke ;) i glownie po to, by zakomunikowac wszem i wobec, ze wracam wczesniej do Polski. Jeszcze nie wiem na kiedy uda mi sie zarezerwowac bilet, ale najbardziej prawdopodobny termin mojego powrotu to sam poczatek Lutego. Wszystko jest juz ustalone, teraz tylko musze napisac list do ministerstwa edukacji (czysta formalnosc), zarezerwowac wyzej wspomniany bilet i... to tyle :)))

21.12.2002
10:23
smile
[16]

Tofu [ Zrzędołak ]

(a tak jeszcze zupelnie na marginesie - wedlug mnie te boldy we wstepniaku wygladaja fatalnie :P )

21.12.2002
10:25
[17]

Szaman [ Legend ]

Cholewa... zjadlo posta...

Puyyny: Jezeli jestes w pracy, to powinienes miec bana! ;PPPP

AQA: Prosze!
--->
A ta odmiane zmienie nastepnym razem. Sorry! :(

Mag: Masz mnie! Jam to byl! ;)))

Mikhell: Dziekujemy!

21.12.2002
10:26
[18]

Szaman [ Legend ]

Tofu: No wiec jednak sie na to zdecydowales? Az tak tam zle? :)
btw. WITAJ!!!! :P

21.12.2002
10:29
[19]

Tofu [ Zrzędołak ]

Szaman - zle to za malo powiedziane - jest tak tragicznie, ze nie da sie tego opisac slowami (a w kazdym razie nie takimi, ktore nadaja sie do wypowiedzenia na publicznym forum ;)

21.12.2002
10:30
smile
[20]

Puynny [ Generał ]

Szamanie: eeeeee.... tego.... więcej nie będę???? :PPPPPPPP

Tofu: witaj :)))))

21.12.2002
10:34
smile
[21]

AQA [ Pani Jeziora ]

Szamanie ---> dzięki za kawkę :) W tej drugiej sprawie osobiście Cię przypilnuję :)))

Tofu ---> witaj !:)) Szkoda, ze nie złapałam Cię kilka dni temu: wybraliśmy się dziewiczo do japońskiej knajpy i potrzebna nam była kulinarna porada :))))

Puynny ---> uhm :))) zarost kolejowy :)))

21.12.2002
10:34
[22]

Snake [ Konsul ]

Witajze Jezioranko :))))))
Czy zlym i okrutym czynem bedzie zmuszanie Twego Puynnego do piwowania ? :))
"Lightowo" ... po dwanascie sztuk :)

Maginii, Witaj :))))))))))))))))))

Szamanie, wlasnie, odwod. Taka rezerwa , ktora niby jest, a nie ma.. :))))))



21.12.2002
10:35
[23]

Szaman [ Legend ]

Tofu: Przykro mi to slyszec... :(
No ale COS chyba mozesz z tego wyjazdu wyniesc (poza gadzetami z akademika... ;PPPP)?
btw. Boldow tez nie lubie, ale akurat we wstepniaku mnie nie kola po oczach... :)

Puynny: No! Zeby mi to ostatni raz bylo! ;)))

21.12.2002
10:37
[24]

Szaman [ Legend ]

AQA: Wyszedlem po prostu z zalozenia, ze jezeli, w sumie ciezko odmienialne, ale jednak okreslajace osobe pochodzenia polskiego, to jednak podlega prawom fleksji... ;)))

Snake: A moze te papierosy kurzyli, zeby w razie czego podpalic ponownie? Coby im nie wyszlo, ze za krotko walczyli z zywiolem? ;PPPP

A ja znikam na zakupy... prezenta trzeba kupic... :-/////

21.12.2002
10:38
smile
[25]

AQA [ Pani Jeziora ]

Snejku, niedźwiedziu ----> generalnie przemocy mówimy stanowczo NIE, ale jak lajtowo, to zmuszaj :))))) Ino, żeby mi chłop na czworaka do domu nie wracał :PP

21.12.2002
10:38
[26]

Snake [ Konsul ]

TOFU San ! :))))))))))))))))))
Powiem tyle ... zdibylem cudem DraWaMony 2 - Cobi's Journey :)))))))
Ale co ciekawe w wer. dla GBA ! :))))))

21.12.2002
10:41
smile
[27]

AQA [ Pani Jeziora ]

Szamanku ----> założenie było słuszne z punktu widzenia polska język :) ale zdarzają się wyjątki od reguł fleksyjnych :))) I tak to potraktuj, bez zbędnych dyskusji :))))))

21.12.2002
10:46
smile
[28]

Puynny [ Generał ]

Szamanie: czekaj, czekaj, jak ja Ci dam bana za szybkie campowanie ;PPPP

Tofu: jak przyjedziesz już z tych zamorskich krajów, to przywitamy Cie w iście polskim stylu... czyli rybą i deską :))))

Snake: 12 lajtów na stół !!!!! :))))))))

21.12.2002
10:49
[29]

Snake [ Konsul ]

Jezioranko, jakze na czworaka ? Przyniosa przeca :))))))

Szamanie, ma dla Ciebie prezent. Niestety, pewnie przed Wiliją nie dam rady Ci wreczyc ... w zasadzie nie prezent, a skromny upominek :)))
Zas strazacy, to zazwyczaj mlode chlopaki - co starszy sikawkowy nakaze, to robia. Palic, powie, pala, gasic powie - rozkladaja bezradnie raczeta :))))))

Mikhell - a witaj w Karczmie :)))))


21.12.2002
10:51
smile
[30]

Tofu [ Zrzędołak ]

Snejku - heja :) Fajnie, ze udalo Ci sie zdobyc to, o czym piszesz, ale szczerze mowiac nie ma pojecia co to jest :))))))))

Puynny - hehe, ryb i desek to ja mam tu pod dostatkiem - to za schaboszczakiem i grochowa najbardziej tesknie :)

21.12.2002
10:55
smile
[31]

Puynny [ Generał ]

Tofu: wcale się nie dziwię, że za schabowym tęsknisz, bo jakeśmy byli ostatnio w tej japońskiej knajpie, to ryb się nażarłem, ryżu, sake popiłem, i... głodny do dom wróciłem.... zaraz moja AQA poda Ci coś normalnego do jedzenia :)))

AQA: zrób kanapeczki jakie dla Tofu :))))

21.12.2002
10:59
smile
[32]

AQA [ Pani Jeziora ]

hehhe
bardzo proszę: kanapeczki ----------------------------------------->

21.12.2002
11:00
smile
[33]

AQA [ Pani Jeziora ]

oraz, specjalnie dla Tofu ogrzewane :)))

------------------------------------------------------>

21.12.2002
11:01
smile
[34]

Tofu [ Zrzędołak ]

Hehehe, dzieki za kanapeczki - zjem jutro na sniadanie bo tu juz wieczor :))))))

21.12.2002
11:03
smile
[35]

Puynny [ Generał ]

Tofu: nie ma problema:))) jak to się mówi: Czym chata bogata, tym goście rzygają :))))))) ups.... hih...pardon :))))

21.12.2002
11:07
smile
[36]

Kerever [ Konsul ]

witam i pozdrawiam

*krzyczy, glosno krzyczy*
<AAAA, AAAAAAAAA>

nio i powazna liczba sie zrobila wiec zaznacze swoja obecnosc :-)

21.12.2002
11:08
smile
[37]

Puynny [ Generał ]

Kerever: AAAAAAAAAA Witaj :)))))))

21.12.2002
11:11
[38]

Snake [ Konsul ]

Tofu san - Dragon Warrior Monsters 2 :)))))))))
Tys mnie zarazil "hodowla" tych smiesznych a zarazem zabojczych stworkow :)))
Ale opowiem, w skrocie jak doszlo do tranakcji.
Otoz, kolega moj serdeczny wrocil z wyspy, przez Saksonow , Anglia zwanej. Przywiozl cud techniki - malymi, japonczykow raczkami zrobionej. Game Boy Advance. Za to z lampka :)))))
Ubawilem sie setnie :)
Pierwej z lampki, pozniej z GBA :)
Przywiozl ze soba zapas baterii GP i romow .. nie,nie tych z dziecmi :))
Wygrzebalem wsrod nich wlasnie DraWaMony i Monster Rancher :)))
Dostalem, obie za przyslowiowa zlotowke, 100 zl znaczy. : )

21.12.2002
11:17
smile
[39]

Puynny [ Generał ]

Holgi: A Ciebie gdzie wcięło???? poszłaś rekonstruować śmietniczek? czy jak? :)))))))) Poczta kolejna do odebrania :))))

21.12.2002
11:26
smile
[40]

Pijus [ Legend ]

Witajcie:))))))))

Alez sie wspaniale czuje. jestem caly w skowronkach:)

Przyleciala wczoraj Siostra i Szwagierek, a wraz z nimi wspaniala nowina:)))
WRESZCIE zostane wujkiem:) Sister jest w 2-gim miesiacu.
CUDOWNIE:))))

To beda wspaniale Swieta:)

Pozdrawiam wszystkich bardzo goraco. Usmiech mi z mordki nie schodzi:DDDD

21.12.2002
11:30
smile
[41]

Astrea [ Genius Loci ]

Witajcie :-)))))

Alez sie wspaniale czuje. jestem cala w skowronkach:)

Niedlugo bede mogla pstrykac fotki z nowego aparacika a to wszystko za sprawa Pijuska ktoremu bede dziekowac za przysluge do konca mych dni! :-)))

Pijusek ---> Gratulacje dla Ciebie, ale przede wszystkim dal Siostry :-)))) Ps. Nickus jednak do Ciebie jedzie - hehe... plany, plany, plany... :PPP

Pozdrawiam wszystkich bardzo goraco. Usmiech mi z mordki nie schodzi:DDDD

21.12.2002
11:33
smile
[42]

Pijus [ Legend ]

Asterka - a wymyslilabys cos swojego, a nie:PPPPPPPP

Nie wiem tylko jak biedaczek Nikus do mnie trafi:DDD

Od dzis jestem inna kul-eczka:) Bardziej rozwazna,wywazona i dystyngowana:) Wkoncu bede wujkiem, a to powazna sprawa:DDDD

21.12.2002
11:36
smile
[43]

Puynny [ Generał ]

Pijusek: Witaj!!!! ooo Paaanie:) musi będziesz "kszestnym" :)) znaczy trza będzie opić :)))) KIEDY???????????

Astrejka : śledzika? :PPPP :)))))))))) Witaj Śfagierko :)))

21.12.2002
11:38
smile
[44]

Astrea [ Genius Loci ]

Pijusek ---> Jakos tak nie dospałam wiec wole sie posluzyc plagiatowo tym, co juz ktos wymyslil :-))) A Nickus traaaafi... mądra z Niego bestia ;)))

No i koniecznie wlącz do listy przymiotnikow slowo: mądrzejszy (madrością swojej Siostry a i niedlugo konczacym sie semstrem ;))))

21.12.2002
11:38
smile
[45]

Pijus [ Legend ]

Puynny - wszystko wskazuje na to, ze juz niedlugo opijemy:DDDDD

hura hura hura

21.12.2002
11:40
smile
[46]

Astrea [ Genius Loci ]

Puynny ---> Nie po doba mi sie to "Śfagierko". Moze być "ŚfAstrejko"?
Ps. Powiem Ci w sekrecie, ze jak Pijus bedzie sie za bardzo nudzil w miejscu do ktorego idzie wieczorem z Olusią - to wpadna do nas na drynka. Zrobią nam "drynk-drynk!" do drzwi - czujesz bluesa? ;))))))

21.12.2002
11:40
smile
[47]

Pijus [ Legend ]

Asterko - jako kuleczka osiagnalem juz szczyt swoich zdolnosci intelektualnych:) Nie ma juz madrzejszych kuleczek. Musialbym przejsc przyobrazenie - np w elipsoide albo co:DDD

21.12.2002
11:41
smile
[48]

Pijus [ Legend ]

o paniiiiiiii(eeee)

jak tak dalej pojdzie, to dobijemy do 991 Karczmy:D

21.12.2002
11:43
smile
[49]

Gambit [ le Diable Blanc ]

Ciekawe kto założy Karczmę nr 997 :))))))))))))

21.12.2002
11:45
smile
[50]

Lechiander [ Wardancer ]

Witam jeszcze raz w ten ciężki poranek! :-)
Należy się parę słów wyjaśnienia. Trochę ostatnio byłem zważony i dostałem bana. :-) I pisałem jako Fluso! Przepraszam za niedoinformowanie! Powinienem cokolwiek napisać o tym, przynajmniej tak jakoś czuję! Jeszcze raz bardzo przepraszam!
Gdyby Fluso kiedyś pisała, to już nie będę ja! Chyba, że znów jakowyś ban nastąpi.
Przy okazji dziękuję Doksie za odbanowanie, choć nie rozumiem tegoż bana. ;-)

Szaman ---> Dziękuję! Czuję się naprawdę zaszczycony! :-)))

21.12.2002
11:45
smile
[51]

Puynny [ Generał ]

ŚfAstrejko :))) no to dobrze, że wziąłem ze sobą aparata :)))))) coś mnie się zdaje, że to będzie ostry blues ;)))))

21.12.2002
11:45
smile
[52]

Pijus [ Legend ]

to chyba Puynny - jako inspektor TP SA:)))))

21.12.2002
11:46
smile
[53]

Pijus [ Legend ]

tzn Puynny zalozy 997 czesc:)

21.12.2002
11:49
smile
[54]

Puynny [ Generał ]

Pijusek: hehehehehe a jak!!!! Inspektor z Szafy :PPPP

21.12.2002
11:51
smile
[55]

Pijus [ Legend ]

Puynny - o Panieeeee:)

A z zupelnie innej beczki. Dzis widzialem Minolte Siostry.Kuuurczaaaaki.....Wiecej guziczkow niz na klawiaturze:) A jaki obiektyw.....jak u Holgi:)))

Jakbym mial 900$ to bym kupil :PPPPPPPPP

Hahhahaa

21.12.2002
11:53
smile
[56]

kiowas [ Legend ]

Dobrydzien moi mili!

Jest sobota, sloneczko nie swieci, a i tak mam dobry humor. Wlasnie wyskoczylem z wanienki czysciutki i rzezwiutki (co mi sie rzadko zdarza:)

Slucham sobie nowej plytki JLo i jest tak optymistyczna, ze az sie spiewac chce:))

Pozdrawiam wszystkich usmiechnietych karczmiarzy, a ponuraki maja natychmiast przybrac dobre miny:)

21.12.2002
11:54
smile
[57]

Astrea [ Genius Loci ]

Puynny ---> Inspektor od śledzienia moli ;)))

Lechu ---> Witaj i gratuluje odbanowania, o ile dobrze pamietam - tylko nieliczni zostaja odbanowani od razu na drugi dzien :-))

Gambit ---> Czesc :-) Karczme 997 zalozy Holgi - ona ma wprawe w wykrecaniu takich numerkow ;))))

Pijusek ---> Ano mądrze rzekłeś - owal to kształt idealny :-)))) Czyli juz siegnąłeś nieba - teraz jestes skazany na nude - nie wiem, czy Ci zazdroszcze ;))))

21.12.2002
11:55
smile
[58]

Puynny [ Generał ]

Pijusie: a powiedz jaki model? Bo jak to jest D Image 7 to wypas żeczywiście jest :))))

21.12.2002
11:56
smile
[59]

Astrea [ Genius Loci ]

Czesc KIOWAS :-)))) Widze ze od wczoraj Ci sie polepszylo ;))))))
Tzn wiesz gdzie zapukac gdy sie juz czlowiek wypluska... ;-**

21.12.2002
11:57
smile
[60]

Pijus [ Legend ]

kiowas - rzadko sie zdarza, ze jestes czysciutki???

no no, panie:)))

21.12.2002
11:57
smile
[61]

Lechiander [ Wardancer ]

Astrea ---> Witay również!! :-))
Zostałem odbanowany podobno za dotychczasowe bez zarzutu zachowanie na Forum. Z czego się naprawdę bardzo cieszę! :-))

21.12.2002
11:57
smile
[62]

AQA [ Pani Jeziora ]

aloha Astrejko i Pijusku :)))

Sister ---> to do której wczoraj/dzisiaj śledziliście te śledzie ?:))))

Puynny ---> kochanie, chyba będziesz też do pracy słownik ortograficzny zabierał, co :))) Baj de łej, jużem wyschła, możesz dzwonić :)))))

21.12.2002
12:01
smile
[63]

Astrea [ Genius Loci ]

Pijus ---> Ale wyszlo... Przeca Kiowas to wzor wszelakich cnót - czystosci (fizycznej i psychicznej) nie wyłączając ;))))))

AQA ---> Ano... wymiękliśmy przez te zupe :-/ Nick ululal mnie do spania i mial jeszcze dokonczyc to co w blaszkach zostało ale... zasnął :P Poleglismy chyba o 1 - hehehehe... Mocni w gębie to my nie jestesmy ;)))

Krok po kroku, krok po kroczku
najpiekniejsze w nowym roczku
idą swieeetaaaa
idą swieeetaaa :-))))))))

21.12.2002
12:01
smile
[64]

Pijus [ Legend ]

aaaalooooooooooohaaaa

Martuniu:))

jak to Grzenio powiedzial - żeczywiscie - hahahahaha

Puynny - nie znaju modelu. Pozniej podpatrze Ci powiem.

21.12.2002
12:02
smile
[65]

AQA [ Pani Jeziora ]

a pani karpiowa już woła karpięta :))))))

będzie trzeba dziś zaśpiewać :)))

21.12.2002
12:02
[66]

Astrea [ Genius Loci ]

Lechu ---> Praworzadnosc/dobroc widac poplaca :-))) Ja zawsze "gram" praworzadnym dobrym - hehe... :-))

21.12.2002
12:03
[67]

AnankE [ PZ ]

Witam.

Wiecie Szanowni Państwo Bardzo Niecierpliwi, że Pell prosił o mozliwość założenia 900???

21.12.2002
12:03
[68]

Astrea [ Genius Loci ]

AQA ---> Z czaskami, ale nagrane mamy :-)))

Puynny ---> Czy Ci odpowiada nasza gitara? Bo moze swoja weź :-)))

21.12.2002
12:04
smile
[69]

Pijus [ Legend ]

hej AnankE:))

to raczej Sza(ma)nowni Panstwo Bardzo Niecierpliwi

:))))

PS. bede wujkiem tralalala:))))

21.12.2002
12:04
[70]

Astrea [ Genius Loci ]

AnankE ---> Witaj Królowo Sprawiedliwej Pomsty... :-)))) A ktoz to sie wazyl Admirałowi w droge wejsc??

21.12.2002
12:05
smile
[71]

kiowas [ Legend ]

Asterko ---> no az tak cnotliwy to ja nie jestem...:)

Tatko wlasnie karpia przytachal i smierdzi ten piekielnik ze hej:))

21.12.2002
12:05
smile
[72]

Astrea [ Genius Loci ]

... Że Szaman?? No, to juz sie bedzie mial z pyszna, gdy Go AnankE w obrotnik weźmie...

Miszczu ---> Wspolczuje, ale bronic nie moge - jajnik lewy nie pozwala ;)))))

21.12.2002
12:06
[73]

Astrea [ Genius Loci ]

Kiowas ---> A slyszales aferie ze smierdzacymi choinkami? :-)))

21.12.2002
12:06
smile
[74]

AQA [ Pani Jeziora ]

Sister ---> czyli pozytywnie wyśledzone do magnetofonu :))))

Pijusek ---> a jaka jest szansa, że Was dzisiaj uwidzim ?:))))

AnankE ---> witaj, jędzucho :)))

21.12.2002
12:06
smile
[75]

Pijus [ Legend ]

Kiowas - to dobrze, ze zdazyles sie umyc, bo do Wigilii wanna bedzie okupowana przez pana, ktory caly czas robi "Ooooooooo"

:)))

21.12.2002
12:07
smile
[76]

Astrea [ Genius Loci ]

true, rtue... w ostatniej chwili, Kiowas, w ostatniej chwili... :PPPPP

21.12.2002
12:08
smile
[77]

Pijus [ Legend ]

AQA - nie wiem, nie wiem. Nie idziemy sami, wiec nie wiem za bardzo co bedzie po.

Ale za to wzrosly drastycznie szanse, ze zobaczymy sie na NY:)

21.12.2002
12:08
[78]

AnankE [ PZ ]

Nie wiem kto się ważył, tu trzeba by był zastosować odpowiedzialność zbiorową dla wyrychlonego zakładacza jak i poganiaczy. ;-)
Jedno wiem, że jak trzeba było to Karczmiarze potrafili się zdyscyplinować i po pierwsze ograniczyć ilość pisanych postów, kiedy czekało się na jedyniesłusznego zakładacza, a po drugie dociągnąć nawet do 200 postów.

21.12.2002
12:10
smile
[79]

Pijus [ Legend ]

Asterka - Marcinek trafil:DDDD

21.12.2002
12:12
smile
[80]

Lechiander [ Wardancer ]

He, he, he podoba mi sie ta jędzucha!!! ;-))) :-PPP

21.12.2002
12:13
smile
[81]

kiowas [ Legend ]

Pijus ---> no wlasnie dlatego przyatakowalem wanne zeby mi jakis ryb jej nie zdazyl zajac:))

Asterko ---> nie slyszalem, o co chodzi z tymi choinkami?

21.12.2002
12:15
smile
[82]

Astrea [ Genius Loci ]

Pijus ---> Ooooo... i nie zadzwonil ze juz MA :-))) Rozliczenie poszlo bez problemu?

AnankE ---> Wybacz im bo nie wiedza co czynia ;)))) Poza tym IDĄ ŚWIĘTA, wiec wybaczamy syćkim syćko :-)))))))))))
A Pell to czlowiek baaaardzo wyrozumialy, wiec moze 1000 załozy dla rekompensaty strat moralnych...? :-)))

21.12.2002
12:16
[83]

Pijus [ Legend ]

Asterka - bez problema:) wzialem tylko 100 za posredniczenie w transakcji i wszystko oki:)))

ide wojowac w medievala.

papa

21.12.2002
12:20
smile
[84]

Lechiander [ Wardancer ]

AnankE ---> Jędzucho! ;-))) Obiecałaś mi coś na wczoraj wieczorem! Pamiętasz???

21.12.2002
12:21
[85]

Snake [ Konsul ]

Czolem Astrejku, AnankE, Pijusie, Kiowasie, Lechu :)
A nie mozna zrobic odstepstwa od reguly i stworzyc "Karczme 900b" ? :))

21.12.2002
12:25
smile
[86]

Astrea [ Genius Loci ]

Pijus ---> Aaaaaa!!! 100 PLN czy USD???? :-))))))))

Kiowas ---> Usłyszalam wczoraj w Trojce, jak facet awanturowal sie na targowisku ze sprzedawca choinek o to, ze mu sprzedal za 100 zl smierdzace drzewko :PP Sprawa sie wyjasnila, bowiem choinki pryskane sa w lesie jak jeszcze rosna specjalnym preparatem p/jeleniom, zeby ich nie zarły, czy cuś. No, ale "zapach" po dwoch miesiacach ulatnia sie. Zawinili lesniczy, ktorzy za wczesnie oddali drzewka do handlu. Na szczescie zwracaja pieniądze... :PP
A! zeby bylo smieszniej - te drzewka smierdza dopiero, gdy zlapią temperature pokojową ;)))))
Wyobraz wiec sobie, ze przywozisz choine do domku, obsadzasz ją, ubierasz a ona zamiast pachniec - wanieje zgniłym jajem ;))))

21.12.2002
12:26
smile
[87]

Astrea [ Genius Loci ]

Witaj nam Snaczku :-)))
Patryczek list do Mikolaja napisal i wyslal? ;-)))))

21.12.2002
12:31
[88]

kiowas [ Legend ]

Snaku ---> witaj witaj brachu

Asterko ---> a podobno przyroda niesie zdrowie :))

21.12.2002
12:33
[89]

AnankE [ PZ ]

Zaległości:

Puynny---> wiesz, jak za TAKIMI Aniołami nie przepadam za bardzo, okropicznie mnie drażnią. Zdecydowanie bardziej wolę naszego Aniołka karczmianego, ale takich aniołków to by Ci Pani Jeziora nie pozwoliła wyciagać z szafy. ;-)))
Tyś jeden się za Pellem wstawił. Echhhh... jednak Człowiek z Szafy to nie w kaszę dmuchał. :-)))

Szaman---> i vice versa (chodzi o mordowanie GG). Moją ultra ważną wiadomość zjadło! : /

Pell---> wiem, żeś Imperialny o gołębim sercu <nie mówię za głośno, żeby się rebelianci nie dowiedzieli!> więc pewnie napiszesz trudno stało się. Ale mi aż się serce kraje, że nie zaczekali na Ciebie. :-(
A propos hiehie (co za określenie ; P) Gwiazdora to nie wiem co to szneka z glancem. Aha i zapomniałeś o... gziku. ;**)))

Lechiander---> cuś wróbelki ćwierkały, że... bzykać lubisz! Prawda to?! ;*P
A tak z innej beczki to wiesz skąd się wzięły jędzuchy/ wiedźmuchy? :-)
btw mam gzero. :-)

AQA---> witaj wiedźmucho. :-)))
Co tam Pani w szafie słychować? :-)

21.12.2002
12:33
smile
[90]

Astrea [ Genius Loci ]

Własnie, Kiowas :-))

Lece kochani, bo zagadalam sie nieco, a ścierka patrzy na mnie i czeka, kiedy sie za nia wezmę... :-/ Wrrrr... Z calego okresu świątecznego lubie tylko świeta... ;)))

Pa - milej pogaduchy :-)

Ps.
Snaq ---> Pozdrow Asie i ucaluj Patryczka w nosek od ciotki Astrejki ;)))

21.12.2002
12:34
smile
[91]

AnankE [ PZ ]

Witaj Snejku! :-)))))))))))))))))

A po co Ci karczma 900b?! Przecież nie będziem drugiej kategorii robic jak Polska B. ;-)))))))))

21.12.2002
12:35
[92]

Snake [ Konsul ]

Tak, niestety ... :)
To, ze napisal, zaden problem, ze wyslal, tez null. Gorzej, ze zazadal zwrotnej faktury VAT, platnej do konca roku.
Dlatego chcialem zapytac, czy nie macie zbednych 5 mln $ ?
Doic myszki, podczas laktacji mnie doprowadzi do szalenstwa. Dlaczego myszki nie sa takie jak krowy ? :)))
Ot, niesprawiedliwosc ... :)
<Astrejku - obesmialem sie do lez ...> :)))))))0

21.12.2002
12:41
smile
[93]

AQA [ Pani Jeziora ]

Pijusku ---> a spróbowalibyście tylko na NY wykręcić się z ekipy warsiaskiej :)))) Miłego "medjewala" :)

Astrejku ---> nie zapomnij telefonem zadryndać do mnie, przed godziną 0 :))))

AnankE ---> ano, Czarowniczko, w Szafie kocioł przedświąteczny :) Sytuacja prawie nie do opanowania :) Czary jakieś potrzebne :)))

21.12.2002
12:46
smile
[94]

KaPuhY [ Bury Osioł ]

Dobry :-)

Wstaje , podchodze do komputerka , a tutaj juz nie dosc ze 900 karczma to i juz sie konczy :-)
Chcialem isc do wanny , ale nie - nie przepuszcze by chocby zaznaczyc tu swa obecnosc ;-)

Pijujku--> No to teraz juz nie bedziesz cool - eczka?? ;-P

Puynny--> jeszcze tu am inspektora brakuje... ;-PP jeszcze z szafy :-)

kiowasku-->tak zadko tu wlatujesz ze nie pamietam jak Twoja ksywa wyglada :-)

21.12.2002
12:47
smile
[95]

Puynny [ Generał ]

UWAGA!!!! UWAGA!!!!

PODAJĘ LINKĘ DO "KARPIA" TRÓJKOWEGO :)))))))))))))

KONIEC MESYDŻA :)))))))

21.12.2002
12:48
smile
[96]

Puynny [ Generał ]

I drugi link (ten właściwszy :)))))))))

21.12.2002
12:49
smile
[97]

AQA [ Pani Jeziora ]

Puynny ---> pociągłam :))))))))))) Trza się przed wiecozrem nauczyc tekstu :)))))

KaPuhY ---> witaj, Panie :)))

21.12.2002
12:50
smile
[98]

Puynny [ Generał ]

ok :))) teraz mam chwilę :))

zaraz wszytskim odpowiem, jeno poczytam :)))

(ehh.... ta robota.... urwanie głowy....)

21.12.2002
12:50
smile
[99]

Piotrasq [ Seledynowy Słonik ]

Ufff...W ostatniej chwili oderwałem się od sprzątania. Nie darowałbym sobie, że mnie ne było w jubileuszowej części :)))

WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO !!!!!!

21.12.2002
12:51
[100]

Snake [ Konsul ]

Pani Miecza, toc chialem dobrze, jak zwykle :(
Polske B mielismy ostatnimi czasy - rzeklbym C nawet. Ludzie szybko zapominaja ... Ale, nie o tym mialem, do tego przed Swietami :))))))))
Ale gdyby zrobic "Karczme 900 part 2 " ? Specjalnie dla Admirala ?
Kurczaczki, nic mi do glowy nie przychodzi :((

21.12.2002
12:55
smile
[101]

KaPuhY [ Bury Osioł ]

Dzem Dobry AQA :-)

Puynny--> Cos Ty takie dlugi pliki kazesz sciagac ;-P

Piotrasq---> a powinienes byc :-)

Snake--> myslisz ze by sie ucieszyl nasz drogi Admiral :-) Ja nie mam nic przeciwko , ale co tam ;-P Polska B to tam blizej ruskich ;-)

21.12.2002
12:56
[102]

AQA [ Pani Jeziora ]

Puynny ---> gdzies jeszcze powinna byc trzecia wersja piosenki, bo te dwie są bez karpiąt :))))

21.12.2002
12:57
smile
[103]

Puynny [ Generał ]

Po pierwsze: pardon za orty :)))

Pijusku: no to poczekam, aż się zorientujesz :)))

AnankE: oczywiście, że się jakem Człowiek z Szafy musiałem wstawić :))))

ŚfAstrejko: mnie dzisiaj strasznie moją gitarę zawracają w robocie, więc chyba jednak skorzystam z Waszej :))))

KaPuhY: tej!!! kuŹwa!!! może zaraz usłyszę "precz do Szafy inspektorze jeden ty...!!!" :PPPP

AQA: ano właśnie szukam :))))))

21.12.2002
12:59
smile
[104]

KaPuhY [ Bury Osioł ]

Puynny-->kuŹwa nie - w 900 nie powiem Ci nic takiego :-) Ale ten kawalek jest bomba :-)) Tej :-)

21.12.2002
13:00
smile
[105]

Puynny [ Generał ]

OOOOOOOOOOo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

JEST!!!!!


Ma moc jednak Trójka nasza kochana :))))))))))

KaPuhY: ej... no co ty... ja to ściągam z prędkością 120KB/sec :PPPPPPPPPPPP

21.12.2002
13:01
[106]

KaPuhY [ Bury Osioł ]

a ja 12 :-(

21.12.2002
13:02
smile
[107]

AQA [ Pani Jeziora ]

Puynny ---> wrzuciłeś linka do jotpega :))))

21.12.2002
13:02
[108]

Snake [ Konsul ]

Kapuszku :))))))))
Witajze. :))
Moze Admiral sie ucieszy ?:)

21.12.2002
13:03
[109]

Dwalin [ Reggae ]

Niech ktoś stworzy nowy wątek...

21.12.2002
13:04
[110]

KaPuhY [ Bury Osioł ]

heloł :-)

Nie ma wyjscia - dzisiaj z zalozenia trzeba sie cieszyc :-) Niech nie spi leniuch tak dlugo - ja wstalem a Admiral nie ??? :-)

21.12.2002
13:06
[111]

Piotrasq [ Seledynowy Słonik ]

Zakładacie ? Bo mam mnóstwo sprzątania...

21.12.2002
13:07
smile
[112]

KaPuhY [ Bury Osioł ]

Piotrasq--> a co na kampa sie szykujesz ??? ;-P
Dzisiaj czuje ze nie mam szans ;-)

21.12.2002
13:08
smile
[113]

AQA [ Pani Jeziora ]

KaPuhY ---> no cos Ty ? Nie staniesz do walki ?:PP

21.12.2002
13:08
[114]

Piotrasq [ Seledynowy Słonik ]

Jest mozliwość, że Puynny akurat będzie zajęty :) Bądźmy dobrej myśli !

21.12.2002
13:09
smile
[115]

Puynny [ Generał ]

eeeeee

jak to?

hyhyhyh no to wchodźcie tak:


21.12.2002
13:10
smile
[116]

KaPuhY [ Bury Osioł ]

AQA--> jasne ze staje :-) nie zostawie wyzwania od Pani z szafy :-))))

Tym bardziej ze przez rekawiczke mi sie gorna lewa przezuwaczka poruszuje ;-)

21.12.2002
13:10
smile
[117]

AQA [ Pani Jeziora ]

o paaanie, 149 kb/s :)))))

21.12.2002
13:11
smile
[118]

KaPuhY [ Bury Osioł ]

buuuuu dopnijcie mi tez cos takiego....


ja chcialbym skromne 50 :-))

21.12.2002
13:12
smile
[119]

AQA [ Pani Jeziora ]

KaPuhY ---> jakoś dziwnie tą rękawicą trafiłam :))) Pojedynek sie odbedzie, o ile KTOŚ założy nową część :)))))

21.12.2002
13:12
[120]

Piotrasq [ Seledynowy Słonik ]

Ja miałem 65 k/sec.

21.12.2002
13:14
smile
[121]

KaPuhY [ Bury Osioł ]

troche gumy do zucia i bedzie dobrze :-) Ja sie nie pisze na zalozenie ;-PP nie bedzie na mnie jak cos popsuje ;-P

mozejuz do konca zostaniemy w 900 :-)

21.12.2002
13:14
[122]

Piotrasq [ Seledynowy Słonik ]

Czekamy na kogoś, czy nie ma chętnych ?

21.12.2002
13:20
[123]

Piotrasq [ Seledynowy Słonik ]

Halo ?

21.12.2002
13:21
smile
[124]

KaPuhY [ Bury Osioł ]

Komisariat policji ul. Polanka, Starszy sztabowy Wągiel slucham??

:-))))

21.12.2002
13:22
smile
[125]

AQA [ Pani Jeziora ]

Piotrasq ---> no widzisz, jakos nie ma :) Ja nie mogę, bo, po pierwsze - boje sie tych boldów, a po drugie -no przecież mam sie pojedynkować :)))

KaPuhY ---> nie powiedziałeś jeszcze, czy reflektujesz na mithrillowe rajtki z piętą :PP

21.12.2002
13:23
smile
[126]

KaPuhY [ Bury Osioł ]

Jesli beda proste szlify to poprosze 2 pary -(na zapas trza miec cos w szafie ;-) )

21.12.2002
13:24
smile
[127]

Piotrasq [ Seledynowy Słonik ]

Ludzie litości, ja mam całe mieszkanie do posprzątania. Nie będę przecież siedział tu w nieskończoność ! :)))

21.12.2002
13:26
smile
[128]

KaPuhY [ Bury Osioł ]

Piotrasq--> ja tez musze isc do wanny ;-))) starsi wroca z zkupow o 14.00 a ja dalej w gatkach przy kompie siedze... :-)

21.12.2002
13:26
[129]

Piotrasq [ Seledynowy Słonik ]

Tak to się zabijają o mozliwość założenia, a jak potrzeba to nie ma nikogo...

21.12.2002
13:28
[130]

mały_miś [ MIŚtyczna MIŚtyfikacja ]

Witam wszystkich!!!


A więc pękła już 900 :-)))))

Składać gratulacje z tej racji Wszystkim bywalcom Karczmy jest mi tym milej, że w końcu sam w pewnym malutkim stopniu się do tego przyczyniłem ;-)))))

PELLAEON ---> Heh, widzę, że ostatecznie jednak nie pozwolili Ci założyć tej jubileuszowej karczmy :)( Nie martw się... Może 1000? ;)))P

21.12.2002
13:30
smile
[131]

KaPuhY [ Bury Osioł ]

Hejka Misiak :-)

Gratulacje to dla wszystkich i od wszystkich :-) kazdy ma delikatny udzial w tym :-)

21.12.2002
13:31
smile
[132]

Kane [ Beautiful St-Ranger ]

witam wszystkich

hej, jubileuszowa karczma!!! udało mi się !! :)))

pozdrowionka dla wszystkich (i od pasterki też!!:))))

21.12.2002
13:31
smile
[133]

Piotrasq [ Seledynowy Słonik ]

Trudno, nie mam czasu.

Znikam...

21.12.2002
13:32
[134]

MaciekJ [ Pretorianin ]

Witam stasiarzy :)

21.12.2002
13:33
smile
[135]

KaPuhY [ Bury Osioł ]

Kane, pasterka--> I dla Was pozdrowionka , pokiwajcie ode mnie temu no... Bałtykowi ;-)

Piotrasq--> Do zobaczonka

21.12.2002
13:37
[136]

Kane [ Beautiful St-Ranger ]

kapuchY --> mam nadzieje ze sie zobaczymy na sylwka w Poznaniu:))) no z tym bałtykiem to zes wypłynał....:))))

21.12.2002
13:37
smile
[137]

KaPuhY [ Bury Osioł ]

I my witamy :-) ale dlaczego od razu statsiarze??? :-)

21.12.2002
13:39
smile
[138]

KaPuhY [ Bury Osioł ]

Kane--> Jeszcze nic o sylwku nie powiem, nic nie wiem , i jestem zakrecony jak sloik ogorkow konserwowych :-) Mam taki metlik w baszce ze czasami sie zastanawiam czy moze do jakiegos sanatorium udezyc czy cus ;-PPPP

Za duzo rzeczy na raz :-) jak kampowanie i czytanie zarazem ;-PPP

21.12.2002
13:49
[139]

Lechiander [ Wardancer ]

Snake ---> Heloł! :-)

AnankE ---> Nie mam zielonego pojęcia! Mam nadzieję, że mnie uswiadomisz, skąd się wzięły wiedźmuchy i jędzuchy. ;-))
Ano lubię i to baardzo! Jak już zresztą pisałem. :-P A kto swoją drogą nie lubi??? ;-))
Jeśli masz gzero, to zrób cosik dla mnie i zagraj w to. Jest to krótki w sumie mod. A ja, wstyd się przyznać, utknąłem w jednym miejscu i za żadne skarby nie mogę ruszyć. :-(( OK??? Pliiiissss!

I muszę się publicznie przyznać, iż nawet do końca roku nie wytrzymalem i ... nabroiłem trochę, wbrew pooprzednim zapewnieniom. :-(

21.12.2002
13:52
smile
[140]

mały_miś [ MIŚtyczna MIŚtyfikacja ]

Pijus ---> No gratulacje :))) Po raz pierwszy zostać wujkiem to faktycznie nieliche wydarzenie :-)))

Jakbyś potrzebował jakichś rad co do "wujkowania", nie wahaj się zapytać ;))) Masz właśnie przed sobą weterana, który pierwszy raz mianem 'wujka' mógł poszczycić się ponad 9 lat temu :-)))) a w chwili obecnej ma na koncie juz 3 chlopców i 2 dziewczynki :)))) (juz nawet dokładnie nie kojarze, dla ilu z nich jestem chrzestnym ;-)))))

21.12.2002
13:54
[141]

Shadowmage [ Master of Ghouls ]

Wpiszę sie do jubileuszowej i od razu spadam.

21.12.2002
13:57
[142]

Shadowmage [ Master of Ghouls ]

Szaman-->może trochę za miękki - ale w dobrym humorze byłem, bo gracze niechcieli nagrody za wypełnienie zadania(co prawda mieli dostać od wójta ioski hełm po przodku i po tym opisie zrezygnowali. A szkoda, bo był magiczny). Nauczy sie, bo po tym jak mu przeprowadzali operacje na otwartym sercu zmądrzał.

21.12.2002
13:59
[143]

AQA [ Pani Jeziora ]

No dobra ... trzeba się wziąć za robotę :)
Do później !:))))

21.12.2002
14:15
[144]

Szaman [ Legend ]

AQA: Jak obiecalem, poprawie to przy nadarzajacej sie okazji! :)

Puynny: No, no... nie fikaj, bo przeciez kazdy wie, ze ja to Doksa, wiec moge Ci takiego bana sprzedac, ze hej! ;PPPPP

Snake`u: Upominek? Dla mnie???? :*))))))
Jestem w ciezkim szoku psychicznym! Czymze sobie na to zasluzylem? :)
A co do chlopakow z sikawkami, to pozostanmy przy wersji, ze "ubezpieczali tyly"... ;)))

Ker: Witaj! :)
Nie wrzeszcz tak, bo mi szklo za barem popeka! ;))))

Pijusqu: Witaj! :)
Ze jak? Bedziesz wujkiem? No to znaczy, ze ja tez bede wujkiem! ;PPPPP
Olaboga, niedlugo sie pogubie w tych brzdacach... ;)))

Dusku: Witaj! :)
Odpowiedzialem na pytanie na GG - jezeli nie doszlo, to wrrrr... ;)))

Gambit: Po swietach powinienem podeslac Ci ksera kart postaci (ale musze miec adres domowy... ;PPPP). :)

Lechu: Nie ma za co! :)

Ananke: Admiral sie zdeklarowal, ale sam chyba nie podejrzewal, ze tak szybko sie za to trzeba bedzie zabrac...
Moja wina... :(

Shadow: MG w dobrym humorze? To jak upaly w srodku zimy! ;)))

Witam wszystkich niewitanych! :)

21.12.2002
14:19
smile
[145]

Puynny [ Generał ]

Szamanie:

<skulenie pod krzesłem w wyniku krzyku mode on>

Już nie będę :PPP

<"roz-skulenie" pod krzesłem w wyniku krzyku mode on>

21.12.2002
14:24
[146]

Benedict [ Generał ]

2 pytania, zanim przejdę do czytanie zaległości:

1. Czy ktoś zarezerwował sobie zakładanie następnej?
2. Na kogo czekamy?

21.12.2002
14:32
[147]

PELLAEON [ Wielki Admirał ]

Witam

Eh, prawdę mówiąc spodziewałem się że zastanę już część 900. Tempo w poprzedniej przekroczyło trochę standardowe tempo weekendowe :-)
No, mogłem mieć cichą nadzieję, że 899 zostanie pociągnięta przynajmniej do 150 postów...

Generale -> No niby tak, ale.... no, ta powyższa cicha nadzieja.
Trudno, wyszło jak wyszło. We're only human (I think... ;-))
Idę na pocieszenie zupy pieczrkowej się napić ;-p

Astreo, Mały Misiu -> Czytałem o kwestii zakładania 1000. Dziękuję :-)
To jednak jak na mnie zbyt radykalne by było, gdyż taki mega-jubileusz powinien być pozostawiony w rękach Szefostwa :-)
Może 1100 :-)))

AnankE -> Droga PZ, ponownie dziękuję za miłe słowa ;-)))
No ale cóż innego mozna powiedzieć, jak nie to że się stało, i się nie odstanie :-)
A dobrze wiem jakie "świerzbotwórcze" może być czasem oczekiwanie :-)))
(no, może mogło być troszke dłuższe :-)
A ze słówek to faktycznie jeszcze kilku zabrakło :-)

Pijus -> Gratulacje! :-)
No proszę: "Wujek Kuleczka" ;-)))))

Snake, Puynny -> Dziękuję za wstawiennictwo, pozdrowieia dla wszystkich Węży i Szafoludzi ;-)))

Snake -> Hiehie, praktyki z Karczmą B nie byłyby zbyt przekonujące, więc odpuszczę sobie ;-)))
Zrekompensuję sobie w przyszłości :-)
<odwraca się, zaciera ręce z demonicznym uśmiechem i spojrzeniem mogącym samego Lorda Vadera przestraszyć>
;-)

Kapuhy -> Z tym leniuchowaniem to tak niefortunni dziś wypadł pierwszy dzień, kidy tak naprawdę nieźle mogłem przyciąć komara :-)))

21.12.2002
14:35
[148]

Piotrasq [ Seledynowy Słonik ]

To może ktoś wreszcie założy ?

21.12.2002
14:36
[149]

PELLAEON [ Wielki Admirał ]

Benedict, Piotrasq -> Jest część jubileuszowa, to dlatego jest ciągnięta :-)

21.12.2002
14:37
smile
[150]

Benedict [ Generał ]

Piotrasq --- może Ty?

21.12.2002
14:38
[151]

Piotrasq [ Seledynowy Słonik ]

Benedict --------> nigdy w życiu.

Pell --------> eee tam. Numer 1000 to mozna ciągnąć, a nie 900 :))

21.12.2002
14:38
smile
[152]

BLADE22 [ Krew Śmierci ]

Witam wszystkich

21.12.2002
14:39
[153]

Benedict [ Generał ]

Piotrasq --- a to czemu?

21.12.2002
14:39
[154]

AnankE [ PZ ]

Nio, skoro Pell zdążył sie chociaż do 900 wpisać to niech się zakładacz znajdzie. :-)

Pell---> może 999 for you bedzie jakimś zadośćuczynieniem? Bo ja od dawna oputję, żeby 1000 zakładali MaginioRothony. :-)))))
Ewentualnie jeśli nie będą zainteresowani to tysiaczek jesy Twój. Ok?

21.12.2002
14:39
smile
[155]

PELLAEON [ Wielki Admirał ]

Piotrasq -> Każdą jubileuszową można :-)))

21.12.2002
14:40
smile
[156]

KaPuhY [ Bury Osioł ]

PELL--> leniuchu ;-PPP Ja tez od wczoraj odrabiam nieprzespane nocki i staram sie odespac przed nowym rokiem. Ale skoro juz wrociles to moze cos sie da zrobic z 901?? ;-P

Your choice admirale :-)

21.12.2002
14:40
[157]

Piotrasq [ Seledynowy Słonik ]

Benedict ------> ja jestem od kampowania, a nie od zakładania...

21.12.2002
14:42
smile
[158]

Benedict [ Generał ]

Ja wolę nie zakładać --- boję się gniewu barmanki, która chyba się jeszcze nie wpisywała ;-)))

Pijus --- no to gratulacje !!!!!
(Być wujkiem - fajna rzecz - masz przechlapane !!! ;-PP )

21.12.2002
14:42
smile
[159]

AnankE [ PZ ]

Arghhh... no co za ludzie?! Jak trza było czekać to polecieli jakby sie pieprzy najedli, a teraz to dreptaja w miejscu.

ZAKŁADAĆ!!!!!!!!!

21.12.2002
14:43
smile
[160]

PELLAEON [ Wielki Admirał ]

Blade22 -> Witaj :-)

AnankE -> Z 999 byłoby fajnie :-)
Z resztą wszystko jeszcze się okaże :-)))

Kapuhy -> Już chyba czas najwyższy :-)
(vivat lenistwo! ;-p )

Ja na chwilę wybywam, to zakładajcie i campujcie :-)

21.12.2002
14:44
smile
[161]

Piotrasq [ Seledynowy Słonik ]

ZAKŁADAJCIE ! ZAKŁADAJCIE ! ZAKŁADAJCIE ! ZAKŁADAJCIE ! ZAKŁADAJCIE !

21.12.2002
14:45
[162]

Kane [ Beautiful St-Ranger ]

no już zakładać nową karczmę! chcę sobie zakampować, a zaraz musze uciekać...:(

pozatym bez nerwów niedługo (za miesiąc) będzie pewnie 1000 karczma (to dopiero będzie jubileusz:))

21.12.2002
14:46
[163]

AnankE [ PZ ]

Pell---> nio to 999 jest Twoja i już ja mieczem swoim tego dopilnuje!!! :-)))))))))

A teraz śpieszy mi sie już do nowej. :-)

21.12.2002
14:46
smile
[164]

Benedict [ Generał ]

Piotrasq --- co to za jakieś gadanie o "być od czegoś"?

Piotrasq
sposób użycia:
kampowanie;
przeciwwskazania:
zakładanie;
;-)))))

nie gadaj tylko zakładaj, proszę

21.12.2002
14:46
[165]

Piotrasq [ Seledynowy Słonik ]

Ananke -------> zakładaj :)

21.12.2002
14:48
[166]

AnankE [ PZ ]

Piotrasq---> ja z założenia nie zakładam. Wyznaczyłam sobie normę 3 i została już wyczerpana. :-)

Benedict---> w tej chwile zostajesz zobowiązany do założenia nowej! I to już W PODSKOCHACH!!! ;-))))))))

21.12.2002
14:50
smile
[167]

Piotrasq [ Seledynowy Słonik ]

Benedict --------> BIEGUSIEM !!!

21.12.2002
14:50
smile
[168]

Benedict [ Generał ]

Ananke --- a nie wiesz, że normy są po to, aby wyrabiać się ponad nie?

Nie słyszałaś nigdy hasła pierwszej pięciolatki "5 lat w 4 lata"?

21.12.2002
14:56
smile
[169]

KaPuhY [ Bury Osioł ]

Benedict--> dalej :-P masz okazje zalozyc ponownie :-))))

Piotrasq-->i moze sie doczekasz :-)

21.12.2002
14:56
[170]

Benedict [ Generał ]

chrum chrum kwik kwik

skoro tak bardzo wam się nie chce, to za moment założę

21.12.2002
15:02
[171]

Benedict [ Generał ]

część kolejna

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.