GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Czy to prawda ?

13.10.2009
21:37
[1]

Sqater po Liftingu [ Generaďż˝ ]

Czy to prawda ?

Od wielu lat korci mnie jedno takie zagadkowe pytanie. Czy zauważyliście, iż większość profesorów, lekarzy i ludzi mądrych (pomijając polityków) jest łysych z powodów naturalnych ? Zawsze zastanawiałem się dlaczego i postanowiłem podzielić się moją teorią. Gdy ludzie kształcą się, tkanka mózgowa puchnie i rozrasta się, a z tym wypycha włosy na zewnątrz. I powiedzcie szczerze, czyż nie powinienem dostać pokojową nagrodę Nobla, za tę teorię. Przecież dzięki niej wszyscy rozwiązali zagadkę, dlaczegóż to nasi tatowie (ew. mamy) nie mają włosów, bo są po prostu mądrzy i tyle. Jeżeli zauważysz u siebie choć odrobinę łysiny to spokojnie możemy powiedzieć - rośnie Ci mózg i stajesz się mądrzejszy !

Pozdrawiam,


Czy to prawda ? - Sqater po Liftingu
13.10.2009
21:38
[2]

Behemoth [ Rrrooaarrr ]

A gdzie ty widziałeś tych profesorów, lekarzy i ludzi mądrych? W TV czy na ulicy?
Niestety poziom inteligencji nie zależy od wielkości mózgu.

13.10.2009
21:40
smile
[3]

Gandalf. [ Wizard ]

Tak, to prawda.

A teraz grzecznie weź leki.

13.10.2009
21:40
[4]

Jeremy Clarkson [ Prezenter ]

Łysina jest spowodowana genetycznie.

13.10.2009
21:40
[5]

graf_0 [ Nożownik ]

A co z siwizną? Bo taki np. Einstein (która była kobietą) nie był łysy, ale siwy.
Podobnie Maria Skłodowska, też kobieta, i też była siwa.

13.10.2009
21:42
smile
[6]

Nero-Łowca Demonów [ Demon Hunter ]

Przyznaj się! Co dziś brałeś! Leki to to raczej nie były. Gratulacje za kontrowersję! Full wypas! Panie M.!

13.10.2009
21:43
[7]

Montera [ Michael Jackson zyje ]

Sqater, błagam Cię. Z wątku na wątek jesteś co raz bardziej żałosny.

13.10.2009
21:45
[8]

bisfhcrew [ Bis ]

[5] też pierwsze co to se pomyślałem Albert Einstein nie jest łysy xd

[1] Twoja teoria jest bez sensu, jak niby 'musk" może wypychać włosy ?
Z tego co wiem to tam się marszczy nie rośnie (chyba xd)

Myślisz jak ludzie średniowieczni, nawet nie pomyślał bym że można myśleć tak nie realnie jak ty :P a ziemia jest okrągła czy płaska według ciebie ? przecież mieści się na płaskiej kartce papieru (mapa)...

13.10.2009
21:47
smile
[9]

darek_dragon [ 42 ]

Twoja teoria miałaby może sens.

Gdyby nie fakt, że między mózgiem, a skórą i włosami znajduje się czaszka :P

13.10.2009
21:47
[10]

Sqater po Liftingu [ Generaďż˝ ]

[8] -> Ziemia oczywiście, że jest w kształcie wielkiej piłki, po której poruszają się takie kompletne beztalencia językowe jak Ty.

13.10.2009
21:55
[11]

napster92 [ Why so serious?! ]

Zacząłeś łysieć i chcesz to jakoś uwarunkować? Nie ma rady, możesz jeszcze zadzwonić do Mango po ten cudowny preparat.

13.10.2009
21:56
[12]

graf_0 [ Nożownik ]

Squater - język, czy w tym przypadku palce, autora [8] działają sprawnie, tyle tylko że sygnał przesyłany do nich z masy szarej jest w tym przypadku wyjątkowo podłej jakości.

A co z tym siwieniem? Jestem osobiście zainteresowany :D

13.10.2009
21:56
smile
[13]

Vatris [ Centurion ]

Dać dla Sqatera Nobela !

13.10.2009
21:58
smile
[14]

siurekm [ Szef wszystkich szefów ]

Na twoim zadupiu zaczął padać śnieg i to widać, a na zdjęciu to ty, czy ktoś z twojej rodziny bo podobny jest do Ciebie

13.10.2009
21:58
[15]

graf_0 [ Nożownik ]

Vartis - a Squater czarny przynajmniej jest? Bo za kolor dostaje się przy noblu punkty za pochodzenie robotniczo-chłopskie czy tym podobne. Natomiast biali muszą faktycznie coś wynaleźć.

13.10.2009
22:00
[16]

zoloman [ Legend ]

Nikt jeszcze nie zwrócił uwagi na [7]?

13.10.2009
22:01
[17]

bisfhcrew [ Bis ]

Siwienie:
... Odkrycia dokonał międzynarodowy zespół, który od lat badał komórki mieszków włosowych. Okazało się, że z wiekiem w naszych mieszkach powstaje coraz więcej nadtlenku wodoru, czyli po prostu wody utlenionej. To z kolei powoduje, że spada poziom enzymów MSR A i MSR B, których zadaniem jest niedopuszczanie do siwienia włosa.

13.10.2009
22:02
smile
[18]

Lethos. [ Generaďż˝ ]

[7] Ty jakiś porąbany jesteś? Załozyłeś wątek, a później jedziesz po samym sobie? Coś z tobą nie tak koleszko.

13.10.2009
22:03
smile
[19]

Cytryniak [ Konsul ]

Oj Sqater no ok ale co powiesz na temat pani profesor i doktor jakoś im włosy nie wypadają ??? A połowa profesorów jest w starszym wieku :P

13.10.2009
22:04
[20]

umcy_bumcy_um [ Pretorianin ]

A wiecie że

>>>>>>>>SQATER to MONTERA<<<<<<<<<<<<

13.10.2009
22:06
smile
[21]

Cytryniak [ Konsul ]

Szybki jesteś :P

13.10.2009
22:11
[22]

Sqater po Liftingu [ Generaďż˝ ]

Pomijając fakt, że Montera to forumowy pasożyt, który wysysa wszystkie soki z biednych i skrzywdzonych golowiczów to jestem bardzo mądrym intelektualistą. Jeżeli nie wypadają włosy, to być może są niedorozwiniętymi ludźmi, którzy żyją tylko na łapówkach i korupcja im zżera mózg i w ten sposób tkanki nie puchną, a włosy nie wypadają. Jeżeli chodzi o siwienie to nie powinienem publikować swojej tajemniczej teorii, bo możecie mnie okraść w podły sposób, a to by było z waszej strony bardzo niemiłe, przyznajcie. Nagrodą Nobla nie pogardzę, ale nie wiem czy będę mógł ją odebrać 7 grudnia w Oslo, bo jestem umówiony na spotkanie z Elvisem, więc wątpię, czy nasze terminy się zbiegną, lecz trzymam za to łokcie. Jeżeli chodzi o Ciebie mój drogi Siurku to jak nie pamiętasz tych wakacji jak byliśmy w Kołobrzegu i kazałeś mi aparatem zrobić zdjęcie jak biegasz ? Coś słabo z pamięcią. Jeżeli chodzi o leki to nic nie brałem oprócz estazolamu i Xydroxyzyne, bo muszę, ale poza tym to trochę witaminek C (ach, to wszystko przez nie).

13.10.2009
22:12
smile
[23]

Cytryniak [ Konsul ]

Z łapówkami korupcja koniakiem czekoladą się zgadzam xD To im wyżera wszystko a także nam :( Zwłaszcza kasę bo to są złodzieje :P

13.10.2009
22:18
[24]

Montera [ Michael Jackson zyje ]

>>>>>>>>SQATER to MONTERA<<<<<<<<<<<<

Nie porównuj mnie do niego, bo ja tak debilnie się nie zachowuję jak on i nie jestem żenujący, od co !

13.10.2009
22:19
smile
[25]

Gandalf. [ Wizard ]

Jeżeli chodzi o leki to nic nie brałem oprócz estazolamu i Xydroxyzyne

Bierzesz Estazolam w wieku ~13 lat...?

13.10.2009
22:22
smile
[26]

^_CHazY•_•chAZz._^ [ Generaďż˝ ]

nie wiem jak Wy ale ja juz wole wlodzixa niz Skuatera...

13.10.2009
22:24
[27]

Sqater po Liftingu [ Generaďż˝ ]

[25] -> Tak i co w tym złego ? Po prostu to są takie witaminy, które sprawiają, że się człowiek lepiej czuje.

13.10.2009
22:25
[28]

Gandalf. [ Wizard ]

[27]

Rodzice tak ci powiedzieli - że to witaminy?

Nigdy w życiu nie karmiłbym swojego dziecka żadnymi benzodiazepinami.

13.10.2009
22:30
[29]

Sqater po Liftingu [ Generaďż˝ ]

[28] -> Ale ja się po nich dobrze czuję, niekiedy mam zawroty głowy jak teraz, a jak przesadzę i nic nie zjem i wezmę to nawet temperaturę, ale jest dobrze.

13.10.2009
22:32
[30]

Czarny Pażdzioch II [ Centurion ]

Sqater i Montera - dwa pojebusy, a reczej jeden

13.10.2009
22:33
smile
[31]

Pit17 [ Dolotek ]

Odstaw to wino chłopie.

13.10.2009
22:35
[32]

Gandalf. [ Wizard ]

Sqater --> ok, tylko wyjaśnij mi jeszcze jedną rzecz, która mnie niepokoi. Byłeś u "lekarza", który coś u ciebie stwierdził i uznał, że to będzie dla ciebie dobry lek, czy dają ci to rodzice, ot tak?

13.10.2009
22:37
[33]

mefsybil [ Legend ]

Ten Estazolam to mu nie pomaga jednak. Światło niebieskie jest silniejsze :(

13.10.2009
22:40
[34]

Sqater po Liftingu [ Generaďż˝ ]

[32] -> Na własną odpowiedzialność, bo lekarze tyle wiedzą, co wujek google. Koniec tematu na temat leków. To jak ? Mam zgłosić swój projekt na jakiś konkurs lub do jakieś uczelni ? Proszę o porady.

13.10.2009
22:42
[35]

Gandalf. [ Wizard ]

Na własną odpowiedzialność, bo lekarze tyle wiedzą, co wujek google.

Ok, już wszystko wiem. Wali ściemą na kilometr, musi ci się ostro nudzić.

EOT

13.10.2009
22:44
[36]

bisfhcrew [ Bis ]

Po co wy z nim piszecie..?


Czy to prawda ? - bisfhcrew
13.10.2009
22:45
[37]

Sqater po Liftingu [ Generaďż˝ ]

[35] -> Pan w szpitalu z białym fartuchem przepisał mi minimalną dawkę, ale karteczka gdzieś wsiąkła i trzeba brać z zaleceń internetowych forach medycznych. Dużo tego nie ma, ale czym się więcej weźmie to niekoniecznie lepiej, ale lepiej się robi, lecz nie wiem czy niekoniecznie. Koniec tematu o lekach, a dla Twojej informacji to są beżowe tabletki (bardziej w róż, bo teraz widzę).

Po 5 miesiącach brania trzeba zrobić rok przerwy i właśnie 3-4 tygodnie temu minęło i znowu można stosować.

14.10.2009
20:51
smile
[38]

Sqater po Liftingu [ Generaďż˝ ]

Jak byście się dowiedzieli, że jednak z konta Montera i Sqater korzystają dwie osoby spokrewnione ze sobą to pewnie od razu sznurek i żyrandol, nie ?

14.10.2009
21:02
smile
[39]

_D_R_A_G_O_N_ [ Legend ]

[7] xP

14.10.2009
21:17
smile
[40]

faner [ Druid Ewenement ]

Schizofrenia się kłania :)

14.10.2009
22:34
smile
[41]

Sqater po Liftingu [ Generaďż˝ ]

[40] -> U Ciebie idiotyzm i głupota ludzka. Muszą znowu powrócić do komór gazowych, bo nie wytrzymam, a zresztą masz tam blisko :)

© 2000-2022 GRY-OnLine S.A.