GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

niedlugo neta nie bede mial co robic?

20.12.2002
20:47
smile
[1]

PolskiGracz [ Pretorianin ]

niedlugo neta nie bede mial co robic?

niestety moim starsi kupili dom i od 15 stycznia NIE bede szczesliwym posiadaczem internetu - w moim rejonie siec robi jakis rok, a kablowek nie ma bo to mala miejscowosc (20 000 ludzi). Co robic???????HELP

20.12.2002
20:49
smile
[2]

Mulder [ Generał ]

Nie ma kablówki, bo mieszka tylko 20 000 osób? U mnie mieszka ok. 6000 i jest kablówka. Dziwne

20.12.2002
20:50
smile
[3]

yuppie [ Generał ]

Nie martw się! Bez neta też się da żyć.

20.12.2002
20:51
[4]

PolskiGracz [ Pretorianin ]

no jest w pewnym sensie kablowka ale to jest troche oddalona dzielnica od centrum...i pytalem sie w miejscowej "dianie" czy istniala by mozliwosc podlaczenia mnie - to odpowiedzieli ze za daleko :(

20.12.2002
20:52
[5]

PolskiGracz [ Pretorianin ]

yuppie ---> nie da sie :P choc w sumie - ale zycie latwiejsze jest z netem niz bez :)

20.12.2002
20:52
smile
[6]

Macu [ Santiago Bernabeu ]

yuppie ---> dobra ściema, nie jest zła ;)

20.12.2002
20:53
smile
[7]

VinEze [ Hasta la victoria siempre! ]

Moze napisz do Swietego Mikolaja?

20.12.2002
20:54
[8]

PolskiGracz [ Pretorianin ]

VinEze ---> heh a co ma mikolaj do doradzania ? :P

20.12.2002
20:56
smile
[9]

Paszczak [ Oaza Spokoju ]

A SDI w TPSA ?

20.12.2002
20:57
[10]

PolskiGracz [ Pretorianin ]

no to mowie ze siec typu tpsa zakladaja w rok - tak im sie cholernie spieszy :(

20.12.2002
20:57
[11]

yuppie [ Generał ]

Ja nie powiedzaiłem że dobrze będzie mu z tym, ale jakoś będzie żył...

20.12.2002
21:00
[12]

PolskiGracz [ Pretorianin ]

yuppie ----> dobrze ze przynajmniej kompa bedzie miec :D ale jednak wolalbym miec neta :P bo wiesz ja jestem jednym z tych ktorzy graja i serfuja po necie :)

20.12.2002
21:00
[13]

Paszczak [ Oaza Spokoju ]

A kafejki internetowe sa w tej "dziurze" ?

20.12.2002
21:01
[14]

PolskiGracz [ Pretorianin ]

Paszczak ---> sa az 2 :D jedna : 3zl/h druga 5zl/h ....tylko wolalbym miec jakies polaczenie domowe...bo wiesz na tych kafejkach majatek bym wydal

20.12.2002
21:04
[15]

Paszczak [ Oaza Spokoju ]

PolskiGracz---->Ale liczę że choćby w kafejce, chociaż raz na jakiś czas odwiedzisz strarych GOL-asów!

20.12.2002
21:05
smile
[16]

VinEze [ Hasta la victoria siempre! ]

Nie lekcewaz Swietego Mikolaja - on wiele moze!

20.12.2002
21:05
[17]

PolskiGracz [ Pretorianin ]

Paszczak ---> to chyba oczywiste :) No to jak nie ma innych polaczen? ;<

20.12.2002
21:06
[18]

Diabel86 [ Konsul ]

Swiec Panie nad jego dusza...

:P

Wspolczuje

20.12.2002
21:07
[19]

Paszczak [ Oaza Spokoju ]

podłącz się pokryjomu kablem z siecią z kafejką :PPP

20.12.2002
21:07
[20]

PolskiGracz [ Pretorianin ]

VinEze ---> O.K. napisze :) nawet troche humor mi sie poprawil bo zostalem na sylwka zaproszony :D

20.12.2002
21:08
[21]

PolskiGracz [ Pretorianin ]

Diabel86 ---> tak, tak pomodl sie za mnie :)
Paszczak ----> heh, najblizsza siec jest pol kilosa dalej a kafejka jkies 400m :)

20.12.2002
21:10
[22]

Paszczak [ Oaza Spokoju ]

Polski Gracz--->heh dla chcacego nic trudnego :)

20.12.2002
21:12
[23]

PolskiGracz [ Pretorianin ]

Paszczak ----> pozostawiam to w ostatecznosci :) przemyce najwyzej kabel o polnocy i bedzie :/ a kabel bedzie mial 400m :/ z wielomaaaaa zakretami :/

20.12.2002
21:12
[24]

PrEd4ToR [ ››SuperNatural‹‹ ]

jak rodzicow stac na dom to i na neta dla ciebie stac ich bedzie....no bo co to by rodzice dla swojego synusia nie zrobili nie... ? necik....komputerek....moze jakas nowa gierke na 10 DVD ... ? co ty pleciesz....starzy ci neta zaloza jak sie obudzisz....


bo w dzisiejszych czasach....

20.12.2002
21:14
[25]

Vein [ Sannin ]

polski gracz - czlowieku tylko 400 metrów ??!?!?! porozmawiaj z właścicielem kafejki, za okolo 800 zł będziesz miał podłączenie i jak się umówisz z nim to 100 zł/miesiąc będziesz mial net (nawet za 50 jak ztargujesz)

20.12.2002
21:14
[26]

yuppie [ Generał ]

A jakiego będziesz miał kompa: dobrego czy dziada jakiego?

20.12.2002
21:15
[27]

PolskiGracz [ Pretorianin ]

PrEd4ToR ----> oczywicie :/

20.12.2002
21:16
[28]

Vein [ Sannin ]

aha mowie 800 zł bo kabel 1 zł / metr + 2 huby po drodze (przecież musi być wzmocnienei sygnału przynajmniej co 150 metrów)

20.12.2002
21:16
[29]

PolskiGracz [ Pretorianin ]

sredniego yuppie sredniego :)))
Vein ---> spytam sie jutro

20.12.2002
21:38
[30]

sergi__ [ Underworld ]

eeeeeeeee moze HARAKI ? ;)

20.12.2002
22:29
[31]

Gilmar [ Easy Rider ]

PolskiGracz -------> zorientuj się a może ktoś (firma› rozprowadza net drogą radiową.

20.12.2002
22:35
smile
[32]

Marcinwks [ Andrzej Kmicic ]

PolskiGracz---->nie martw się.Mnie też czeka przeprowadzka jeszcze przed końcem tego roku.Mam tylko szczęście,że tam jest monopolista,ale jest:)Niestety będę zmuszony do wykupienia jednego z pakietów w tej złodziejskiej firmie.:[[[[[[[

20.12.2002
22:37
[33]

pisz [ nihilista ]

W sumie...ja mieszkam na takim "zadupiu" jak Wawa, a nie mam ani kablówki ani stałego.
No i co? :)
Chellowi sie nie chce, a tepse o DSL błagam już od 2 miechów...

20.12.2002
22:45
smile
[34]

gladius [ Óglaigh na hÉireann ]

Właściwie nic się nie zmieni... w Twoim poprzedniu mieszkaniu zamieszka ktoś inny i będzie miał dostęp do netu. Ze statytycznego punktu widzenia poziom informatyzacji Polski się nie zmieni. Więc nie jęcz i ciesz się. Jest dobrze.

A tak serio, to brak stałki z pewnością wyjdzie Ci na zdrowie.

20.12.2002
22:46
[35]

Lophix [ Lege r ]

A od czego sa pakiety TPSA? Ja bylbym takim czyms zachwycony w moich modemowych czasach :). Jezeli przeprowadzasz sie z bloku to na Twoim miejscu bym nie rozpaczal, ja juz mam troche dosc mieszkania w tym gownie i raczej bym jakos przebolal te stale lacze. Za jakis czas moze beda jeszcze ciekawsze oferty i wtedy sie podlaczysz spowrotem na stale do sieci.

21.12.2002
11:35
[36]

PolskiGracz [ Pretorianin ]

Lophix ---> :/ moze i....ale moze i....no masz troche racji

21.12.2002
11:40
[37]

bartek [ ]

"A tak serio, to brak stałki z pewnością wyjdzie Ci na zdrowie."

PolskiGracz nawet nie wiesz ile racji ma Gladius... ale sie dowiesz ;)))

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.