GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Nowa Chylińska, czyli co artysta jest w stanie zrobić dla kasy

01.10.2009
16:28
[1]

Negocjator [ wiosna ]

Nowa Chylińska, czyli co artysta jest w stanie zrobić dla kasy

Pięć lat się zbierała do nagrania nowej płyty i tworzy umpa umpa
"a ty już chooodź, juuuż bądź"? Co to ma być?
Może to żart? Taka promocja.


01.10.2009
16:32
[2]

@@@ [ Generaďż˝ ]

Może zawsze chciała spiewać dance, tylko źli faceci w długich włosach zmuszali ją do rockowego harczenia :).

01.10.2009
16:33
[3]

CHESTER80 [ Maniak Konsolowy ]

Słyszałem to rano i byłem w szoku. Myślę że to są takie jaja w ramach promocji.

01.10.2009
16:45
[4]

Negocjator [ wiosna ]

@@@ --> "tylko źli faceci w długich włosach zmuszali ją"
Racja to Skawiński ;).

Jakby mi ktoś 10 lat temu powiedział, że Chylińska zostanie
koleżanką Kukulskiej, to bym go zapytał o adres dilera.

01.10.2009
16:49
smile
[5]

Amadeusz ^^ [ Forgotten son ]

Najlepsza wokalistka w naszym kraju, nie rozumiem czemu obrała taką trasę. Chce się pobawić w drugą madonnę? Nikt jej nie każe ryczeć do mikrofonu - ale dlaczego jako podkład ma taką papkę? Nie można nagrać ładnych melodii na normalnych instrumentach?

Ech, po świetniej pierwszej płycie jestem zawiedziony jak cholera.

Myślałem że pójdzie takim tropem (wiedziałem że płyta będzie spokojniejsza):



Oby nie poszła tak tragiczną drogą po odejściu z ONA jak Skawiński. Mam nadzieję że ta piosenka to jeden wybryk.

01.10.2009
16:52
smile
[6]

kobe47 [ essaywhuman ]

beka, jak Reni Jusis

01.10.2009
16:57
[7]

Amadeusz ^^ [ Forgotten son ]

Nowa płyta Reni Jusis to zupełne odejście od typowej konwencji i dla fanom Dąbrowskiej z pewnością się spodoba.

Przykład:


A tutaj popatrzcie jak Agniecha daje czadu na żywo:


Oby to były jakieś jajca bo tak niesamowity głos nie może się marnować :<

01.10.2009
16:57
smile
[8]

Frogus121 [ RAKIET FJUEL ]

Co to, do jasnej cholery, jest ?!

01.10.2009
16:58
[9]

reksio [ Q u e e r ]

<przeciera oczy i nie wierzy>

01.10.2009
16:59
[10]

erton2 [ Konsul ]


Nowa Chylińska, czyli co artysta jest w stanie zrobić dla kasy - erton2
01.10.2009
16:59
[11]

mdegorski [ Generaďż˝ ]

Wiedzialem, po prostu wiedzialem, że się "sprzeda". Nagrywała rewelacyjne płyty, teksty były prawdziwe, po prostu rewelacja. Zmysłowa, Niekochana, Niczyja, Najtrudniej - niesamowite kawałki. A to co ostatnio robi - promowanie The Sims (tak, wiem, gra od blablabla czasu, jest fanką) i występ w show (tu też znalazło by się dziesięć argumentów) - nie podoba mi się.

Nie podoba mi się nowa, "dojrzała" (tak mówią w TV tylko) Chylińska.

Wiedziałem, że ta płyta będzie tak wyglądać. Poważnie. Intuicja mnie nie zawiodła. :)

01.10.2009
17:00
smile
[12]

maviozo [ man with a movie camera ]

Ona m(iał)a talent.

01.10.2009
17:04
[13]

raziel88ck [ Legend ]

O matko, nigdy bym nie przypuszczal, ze bedzie spiewala cos takiego.

01.10.2009
17:06
smile
[14]

Lutz [ Legend ]

cos trzeba robic w przerwach miedzy promocja simsow 3, a pokazywaniem glupoty w mam talent.

01.10.2009
17:07
[15]

Imsodeliciolus [ Pretorianin ]



:)

01.10.2009
17:07
smile
[16]

reksio [ Q u e e r ]

Dojrzała, bo śpiewa "a ty już chooodź, juuuż bądź"? O matko, chyba mam diametralnie inne pojmowanie dojrzałości.

01.10.2009
17:11
[17]

mdegorski [ Generaďż˝ ]

Porównywać:

"Stara" Chylińska ->





i "nowa" -->


Tak, wiem. Fani zawsze by to napisali, a ona dojrzała, nagrała to co czuła, w internecie zawsze wszyscy krytykują i obrzucają błotem ale do cholery - ta nowa piosenka jest beznadziejna.


Nie podoba mi się nowa, "dojrzała" (tak mówią w TV tylko) Chylińska.

Dojrzała, bo śpiewa "a ty już chooodź, juuuż bądź"? O matko, chyba mam diametralnie inne pojmowanie dojrzałości.

Taki kit to Ci tylko w TV wcisną. :D Dojrzała (bo nie ma dźwięku gitary w piosenkach i wydzierania się?!) nowa Chylińska z najnowszymi przebojami które Was pobudzą!

Ale syf.

01.10.2009
17:11
smile
[18]

JaccaGerman [ Pretorianin ]

Tragiczne.

01.10.2009
17:18
smile
[19]

pablo397 [ sport addicted ]

juz na poprzedniej plycie mozna bylo poczuc inne klimaty niz to, do czego nas przyzwyczailo O.N.A., jakies elektroniczne bity i sample, ale moim zdaniem wyszlo to okiej, taki pseudo industrial, milo sie tego sluchalo

ale to co jest w [1] to nie wierze, dla mnie to jakis fake

01.10.2009
17:38
smile
[20]

jasonxxx [ Szeryf ]

Całkiem niezły kawałek :)

01.10.2009
17:41
[21]

vautrin777 [ Chor��y ]

taka chylińska jak z ostatniej płyty to max, co uda sie sluchac - ja nie krytykuje narazie, zawsze single sa z deka inne niz plyta - np in flames ; ]

01.10.2009
17:42
smile
[22]

eJay [ Quaritch ]

Jest! Wreszcie Chylińską zagrają na pobliskich baletach:D

01.10.2009
17:45
smile
[23]

===Schejkimenn=== [ Legend ]

Za płytę Chylińskiej odpowiada Bartek Królik (ten z Sistars) - i to niestety słychać.

edyt:\\ kurde,to jest gorsze od September czy innych pseudo-wokalistek :O

01.10.2009
17:57
smile
[24]

Deton [ klein Zwerg ]

Szok, nie wiem co o tym myśleć...

01.10.2009
18:01
[25]

Paudyn [ Kwisatz Haderach ]

Co prawda nawet nie marzyłem, że kiedyś doczekam się czegoś chociaż zbliżonego do genialnego Mroku, ale to jest naprawdę poza moim pojmowaniem... Oby kawałek okazał się ściemą :>

01.10.2009
18:10
smile
[26]

leszo [ Legend ]

call on meeee, call on meeee

01.10.2009
18:11
[27]

pablo397 [ sport addicted ]



a ludzilem sie, ze to jakis taki zart...

01.10.2009
18:12
smile
[28]

Salado. [ Generaďż˝ ]

gdyby to chociaż było dobre w swojej kategorii muzycznej, ale - to słabizna.

01.10.2009
18:15
smile
[29]

Rezor [ NIN ]

Epic Fail ?

01.10.2009
18:17
[30]

dekras52 [ Chor��y ]

Ale dno...

Ktora wokalistka wedlug Was w Polsce ma najlepszy glos ?

Ja zawsze lubilem sluchac Bartosiewicz i Kasi Kowalskiej. Lubie tez Kasie Stankiewicz(za czasow starego Variusa, nowe plyty IMO nie sa rewelacja, no moze "Run" z Londynczykow jest dobry.

Zawsze lubilem Chylinska, ale nie w takim fatalnym wykonaniu...

01.10.2009
18:20
smile
[31]

.:Jj:. [ Legend ]

Nowa Chylińska, czyli co artysta jest w stanie zrobić dla kasy

czyli co artysta jest w stanie zrobić dla kasy

czyli co artysta jest w stanie zrobić

artysta jest w stanie zrobić



artysta


01.10.2009
18:31
[32]

szogun007 [ Generaďż˝ ]

A mi się wydaje, że za niedługo wyda następną płytę z tymi samymi utworami w swoim starym stylu. Jest też druga opcja... każdy muzyk czasem potrzebuje odskoczni od tego co robi, może Chylińska też musiała tak odskoczyć?

Tak szczerze to czekam jeszcze na to by Behemoth wykonywali piosenki o miłości :P


I z tego miejsca witam znów na golu ;)

01.10.2009
18:35
[33]

Taven [ Generaďż˝ ]

Chyba żartujecie, nie jest to co prawda nawet ławka rezerwowa tegorocznej listy singli, ale i tak bije na głowę te gówniane darcie ryja, co to wcześniej Chylińska prezentowała. Ja *lubię* taką komercję.

zresztą to żadne "umpa umpa", a raczej próba zapełnienia w Polsce póki, którą w zachodnim popie okupuje min. Roisin Murphy

01.10.2009
18:40
[34]

szogun007 [ Generaďż˝ ]

Jeśli chodzi o komerchę to cóż. To co mi kumpel kiedyś powiedział, komercja jest dla ludzi. Muzyka komercyjna jest po to by ludziom się podobało. Przykład: Linkin Park, zawsze komercha i zawsze się podobało, mieli nieudane płyty ale Minutes to Midnight jest dla mnie jak najbardziej wporządku. To tylko tyle, trochę odbiegłem od tematu, więc sorki. :)

EDIT: Promilus--> podnoszę rękę odnosząc się do mojego posta

01.10.2009
18:43
smile
[35]

Sethan [ Mapex VX Fusion ]


Nowa Chylińska, czyli co artysta jest w stanie zrobić dla kasy - Sethan
01.10.2009
18:45
smile
[36]

promilus1 [ Człowiek z Księżyca ]

Ale jaja. To tak jakby w druga stronę Mandaryna zaczęła nagle śpiewać do ostrego gitarowego grania. Niby trudno to sobie wyobrazić, ale kto się spodziewał czegoś takiego po Chylińskiej, ręka do góry.

01.10.2009
18:48
[37]

pablo397 [ sport addicted ]

Taven --> a raczej próba zapełnienia w Polsce póki, którą w zachodnim popie okupuje min. Roisin Murphy

dzizas, jesli w polsce tworzono by tej klasy *pop* jak Roisin Murphy to chyba posikalbym sie ze szczescia i zostal glownym sluchaczem radiostacji puszczajacych polski pop...

np

01.10.2009
18:50
[38]

Radaar [ Skazany na Shawshank ]

a moze to jest mistrzowski marketing? :P

singiel powstal w ramach wywolania burzy i odwrocenia uwagi, a utwor ten nigdy nie znajdzie sie na plycie.

a cala plyta bedzie pieknym rockiem :)

no co, mozna miec nadzieje? ;)

01.10.2009
19:05
smile
[39]

kyaku [ Leniwy Tadeusz ]

... koniec jest bliski...

01.10.2009
19:07
[40]

Amadeusz ^^ [ Forgotten son ]

"i tak bije na głowę te gówniane darcie ryja"

Nie wiem jak możesz mówić że ten chłam jest lepszy niż O.N.A./Chylińska z piosenkami jak "Kiedy powiem sobie dość", "Drzwi" czy "Jestem silna".

Poza tym nie wiem co klasyfikujesz jako darcie ryja ale piosenek jak "rośnie we mnie gniew" czy "suka" jest kilka.

01.10.2009
19:12
smile
[41]

Golem6 [ Gorilla The Sixth ]

Raz, to musi być żart.
Dwa, Chylińska skończyła się w momencie kiedy trafiła do Mam Talent.

01.10.2009
19:15
[42]

COOLek [ Konsul ]

Mi sie podoba, wpada w ucho;p

01.10.2009
19:17
smile
[43]

_MaZZeo [ Legend ]

To na 100% jakieś jaja, ja nie wierzę ze mogła wypuścić takie gówno.

Ja myślałem, że to tylko Foremniak od tego Mam Talent tak odjebało we łbie...

01.10.2009
19:19
[44]

mefsybil [ Legend ]

Ja myślałem, że to tylko Foremniak od tego Mam Talent tak odjebało we łbie...

Chylińskiej też, jak ktoś sobie przekuwa skórę w tym programie, to Chylińska sprawia wrażenie zniesmaczonej, mimo że na całym ciele ma dziary :>

01.10.2009
19:22
smile
[45]

Lutz [ Legend ]

nie wiem o co chodzi, ale chyba malo osob pamieta kto to byl zespol O.N.A. a scislej kto i z jakiego zespolu to tworzyl, wydawalo mi sie, ze takie idealistyczne podejscie do muzyki moga miec 7 latki, ale przeciez nie ludzie z gimnazjow.

01.10.2009
19:26
smile
[46]

Valem [ Makaron Shakaron ]

Koniec swiata jest bliski

01.10.2009
19:28
smile
[47]

Niko Bellic [ Konsul ]

Wielka szkoda, swego czasu lubiłem kilka jej piosenek...

01.10.2009
19:30
smile
[48]

HUtH [ pr0crastinator ]

Ahahhaa :D Polski(a) Chris Cornell :D

Boże i ten cienki głosik w refrenie :D

01.10.2009
19:50
smile
[49]

Lilus [ Redberry Belle ]

(Bo wszyscy artyści...)
Też się skonsternowałam, co to za kruczoczarna Mandaryna się zrobiła. Wreszcie pójdę na disko, a tam Chylińska. Markę i fanów wyrobiła sobie na ciężkim rocku i do tego nadaje się jej chropowaty głos, a teraz wręcz sparodiowała sama siebie :)

01.10.2009
19:53
[50]

Behemoth [ Rrrooaarrr ]

Pierwszy solowy album miała zajebisty. Dziwne, że nagrała takie gówno... a może to tylko taki singiel?

01.10.2009
19:55
smile
[51]

K4B4N0s [ Filthy One ]

Ahahhaa :D Polski(a) Chris Cornell :D
Niestety trafne :(

[*] na wszelki wypadek.

01.10.2009
20:03
smile
[52]

Bullzeye_NEO [ 1977 ]

skad wiecie, ze chodzi o kase? moze po prostu miala ochote nagrac klubowy album?

01.10.2009
20:05
smile
[53]

_agEnt_ [ Tajniak ]

Niemożliwe.

01.10.2009
20:09
smile
[54]

beowulff [ Legend ]

To to spiewa Chylinska?
Jezus, co Wojewodzki robi z ludzmi...

ed

To naprawde spiewa Chylinska? =(

01.10.2009
20:11
smile
[55]

Frogus121 [ RAKIET FJUEL ]

Chylińska jak Metallica ze swoim St. Anger.

01.10.2009
20:11
[56]

szymonmac [ Legend ]

Polski(a) Chris Cornell :D

Niestety, to prawda :/

01.10.2009
20:21
smile
[57]

Selman [ Legend ]

ta "muzyka" będzie śniła mi się po nocach...

01.10.2009
20:26
[58]

m1a87z [ EmJedenA OsiemSiedemZet ]

Co o ku*wa JEST!? Normalnie jestem załamany;/ co się z nią stało:O

01.10.2009
20:26
[59]

Neutm [ Pretorianin ]

Ciekawe czy machnie jeszcze trasę koncertową miksując swoje nowe słit utworki na scenie.

Pieniądze zabijają artystów.

01.10.2009
20:30
smile
[60]

kubinho12 [ Gooner ]

Chylińskiej też, jak ktoś sobie przekuwa skórę w tym programie, to Chylińska sprawia wrażenie zniesmaczonej, mimo że na całym ciele ma dziary :>
Co ma zniesmaczenie przekuwaniem czy czymś tam do dziary?


BTW. Chylińska na baletudo będzie grana, kto by pomyślał, hehe.

qq moar

01.10.2009
20:39
smile
[61]

Aceofbase [ El Mariachi ]

lo materdejciu, coz to jest za dowcip?

mam nadzieje, iz to jedynie taki swoisty zart panny Chy, niczym ostatnio wypuszczony na lona szerokowodnego internetu, nieslawny, klip oraz dzingiel Rammsteina

01.10.2009
20:45
smile
[62]

pooh_5 [ Czyste Rączki ]


Czy jesteś w stanie zmienić kolor swoich włosów?
Czy możesz nosić ubiór, który w sumie jest ci obcy?
I czy będąc w sumie urodzonym facetem
Zachowywać się tak, by wyglądać jak kobieta?

Jak bardzo możesz zmienić się by sprzedać swą muzykę?
Jak bardzo możesz zmienić się by sprzedać swą muzykę?
Jak bardzo?
Jak bardzo?

Czy jesteś zdolny mizdrzyć się do ślepia kamery
I odpowiadać na to samo pytanie razy cztery
I nic nie będziesz widział w tym fakcie złego
Że się prześpisz z dupą z koncernu płytowego

Jak bardzo możesz zmienić się by sprzedać swą muzykę?
Jak bardzo możesz zmienić się by sprzedać swą muzykę?
Jak bardzo?
Jak bardzo?

I czy nie zrobi ci różnicy, gdy wyrzucisz z zespołu
Najlepszego przyjaciela z którym byłeś od początku
Tylko właśnie dlatego, że ktoś powiedział słowo
Że na zdjęciach w gazecie wygląda niewyjściowo

Jak bardzo możesz zmienić się by sprzedać swą muzykę?
Jak bardzo możesz zmienić się by sprzedać swą muzykę?
Jak bardzo?
Jak bardzo?

I czy jesteś w stanie zacząć myśleć w pewnym punkcie
O sobie jako bardzo dobrym, drogim produkcie
Jak bardzo skurwisz się, by sprzedać swą muzykę?
Jak mocno słuchasz tych, których nie powinieneś?

Jak bardzo skurwisz się, by sprzedać swą muzykę?
Jak bardzo skurwisz się, by sprzedać swą muzykę?
Jak bardzo?
Jak bardzo?

01.10.2009
20:47
smile
[63]

speedy24 [ BB Lover ]

la la la la la.....mmmm, taneczna nawet :D

01.10.2009
20:49
smile
[64]

Herr Flick [ Wyjątek Krytyczny ]

Proszę - niech ktoś potwierdzi moje przypuszczenie - to tylko taka prowokacja przed wydaniem nowej płyty...

01.10.2009
21:16
[65]

Fett [ Avatar ]

Ahahhaa :D Polski(a) Chris Cornell :D

Nowych piosenek Cornella przynajmniej fajnie się słucha

01.10.2009
21:25
[66]

fresherty [ Jimi Hendrix Rules! ]

Frogus121 -> Metallica przynajmniej nie odeszła tak daleko od trash metalu, została w ciężkich brzmieniach (Frantic...). To tak jakby nagle zagrali piosenkę Moby'ego czy coś takiego.

01.10.2009
21:27
smile
[67]

Powlol [ Spectrum ]

Może niech pani Agnieszka skupi się na przesłuchaniach do "Mam talent"...;)

01.10.2009
21:31
[68]

req_ [ Legend ]

pooh_5: to co wkleiłeś idealnie nadaje się do afery, jaką kazik zrobił z d/l jego albumu.

A Chylińska - koszmar. Ciekawe czy ona sama słyszała, to co nagrała.

01.10.2009
21:33
[69]

Behemoth [ Rrrooaarrr ]

req ==> To tekst Chylińskiej z poprzedniej płyty.

01.10.2009
21:40
smile
[70]

Conroy [ Legend ]

Zawsze była do dupy.

01.10.2009
21:44
[71]

rog1234 [ Gold Cobra ]

Nawet Megadeth to dorwało. Choć oni nagrali dobry album. Im przeszło. Oby Chylińskiej też przeszło. I to szybko.

01.10.2009
21:49
[72]

MANOLITO [ Senator ]

a mnie najbardziej śmieszą kolesie z długimi włosami, często z makijażem, którzy charczą coś do mikrofonu i robią przy tym groźne miny, no po prostu żal.

a tutaj próbka.

01.10.2009
21:51
smile
[73]

pao13(grecja) [ Silkroad Fan ]

To przeciez zart ....

01.10.2009
21:55
[74]

Aegrus [ Konsul ]

MANOLITO - Cieszę się, że jestem powododem do śmiechu ;)

Propos Chylińskiej. To były czasy -

01.10.2009
21:58
[75]

Sznapi [ Senator ]

req ---->
pooh_5: to co wkleiłeś idealnie nadaje się do afery, jaką kazik zrobił z d/l jego albumu.

Każdy artysta ma prawo do obrony swej własności intelektualnej. I to wcale nie Kazik, tylko media rozdmuchały tę sprawę.

Behemoth ---->
req ==> To tekst Chylińskiej z poprzedniej płyty.

No nie! To Chylińska pisze teksty Kazikowi?! I dowiaduję się tego w taki sposób? Staszewski, oddaj moje 100 (milionów) PLN, które przeznaczyłem na twoje albumy!!111 >:(

01.10.2009
22:00
smile
[76]

Amadeusz ^^ [ Forgotten son ]

Manolito - cool story, bro. Ale co to ma do tematu Chylińskiej?

spoiler start
Poza tym Vader wymiata ;]
spoiler stop


Aegrus - TO były czasy ->
Kiedyś na święta dostałem radiomagnetofon i tę płytę, ach ten klimat...


Nowa Chylińska, czyli co artysta jest w stanie zrobić dla kasy - Amadeusz ^^
01.10.2009
22:00
[77]

blood [ Killing Is My Business ]

rog1234 - tylko, że pop rockowe wyczyny Megadeth były na prawdę godne uwagi.

01.10.2009
22:03
[78]

kurzew [ The Road Warrior ]

Wszyscy artysci to.... itd.

Dzis juz nie zasne. Ide sie napic bo nic innego po tym kawalku mi nie zostalo.

01.10.2009
22:07
[79]

MANOLITO [ Senator ]

Amadeusz, a no to ma, że jest tyle samo śmiesznego w nowej dancowej chylińskiej co w starej, czyli tej o mocniejszym brzmieniu. dla mnie kolesie sprzedający się na scenie jako słudzy szatana są tak samo śmieszni jak dancowe panienki.

01.10.2009
22:15
[80]

Aegrus [ Konsul ]

MANOLITO - a co jest w tym śmiesznego?
Scena muzyczna jest tak rozbudowana w zakresie ideologicznym jak rozbudowani są ludzie.

01.10.2009
22:20
[81]

MANOLITO [ Senator ]

Aegrus, no to napisz mi jaki jest przekaz ideologiczny Vadera? w czym jest taki lepszy, głębszy od nowej chylińskiej

01.10.2009
22:21
smile
[82]

Amadeusz ^^ [ Forgotten son ]

Tyle że Chylińska:
- była świetna w tym co robi,
- barwa jej głosu jest wręcz stworzona do mocnego rocka,
- praktycznie żadna płyta którą wydała (wraz z O.N.A. włącznie) nie była uznana za klapę.

A obecna Chylińska?
Ta piosenka to porażka i nie ma w tym NIC śmiesznego. I nie oceniam jej nawet w kategorii Chylińskiej - załóżmy że to utwór kogoś innego.
Wokale są znośne ale podkład to porażka, kojarzy mi się z miksem O.N.A. z "Confessions on the Dance Floor" Madonny z dużym przechyleniem szali na tę ostatnią.

Utwór jest po prostu słaby i nie może nawet stanąć obok innych popowych kawałków.

No i taki dopisek choć mało istotny - Chylińska nie miała nic wspólnego z Black/Death Metalem, nie rozumiem więc skąd te porównania.

Edit:

Jako kapela death metalowa Vader jest świetny.
Jako artystka hard rockowa Chylińska była świetna.
Jako artystka popowa (?) Chylińska jest MIERNA, przynajmniej wnioskując po tym co pokazała dotychczas. I tylko o to się rozchodzi. Gdyby jej utwór był DOBRY, nawet jako pop - zapewne został by cieplej przyjęty.

I nie potrzeba tu dopisywać żadnych ideologii.

01.10.2009
22:24
[83]

HUtH [ pr0crastinator ]

manolito - Piszesz o innej kwestii. Gdybyś dał linka, w którym byłby nowy utwór Vadera w gatunku indie(haha wyobrażasz sobie :D) to byłoby ok.

01.10.2009
22:28
smile
[84]

Selman [ Legend ]

ciekawe co ubierze na koncert


Nowa Chylińska, czyli co artysta jest w stanie zrobić dla kasy - Selman
01.10.2009
22:29
[85]

MANOLITO [ Senator ]

Amadeusz, no cóż to kwestia gustu, nie mniej staram się zwrócić uwagę, że cięższe brzmienie z defynicji nie oznacza od razu lepszego brzmienia ;)

01.10.2009
22:30
smile
[86]

Amadeusz ^^ [ Forgotten son ]

Obstawiam coś w ten deseń ->

Jeżeli strój będzie nawiązywał do nurtu w który się kieruje :)


Nowa Chylińska, czyli co artysta jest w stanie zrobić dla kasy - Amadeusz ^^
01.10.2009
22:33
[87]

kamyk_samuraj [ Legend ]

Yyy...

Lutz -> a co masz do Skawalkera? A może pijesz, że grał tam Skawa? Akurat on grał z zespołami i artystami wykonującymi najróżniejsze gatunki - choćby przypomnieć Vader, Jansona i Liroya

01.10.2009
22:34
smile
[88]

MANOLITO [ Senator ]

swoją drogą chylińska powinna jak goście z ZZTOP nosić się, ubierać i śpiewać tak samo do końca życia ;)


Nowa Chylińska, czyli co artysta jest w stanie zrobić dla kasy - MANOLITO
01.10.2009
22:35
[89]

raziel88ck [ Legend ]

"tylko źli faceci w długich włosach zmuszali ją"

Tak to właśnie ten zły, długowłosy facet zmuszał ją do śpiewania ostrych kawałków --->


Nowa Chylińska, czyli co artysta jest w stanie zrobić dla kasy - raziel88ck
01.10.2009
22:49
[90]

HUtH [ pr0crastinator ]

Z nudów i dobrego humoru pozwoliłem sobie na bzdurny obrazek ->

Ja myślę, że Chylińską dopadł "syndrom Skawińskiego" :P Jeszcze trochę a dostaniemy jej wersję Avinion :D


Nowa Chylińska, czyli co artysta jest w stanie zrobić dla kasy - HUtH
01.10.2009
22:50
smile
[91]

smuggler [ Advocatus diaboli ]

Panowie, panie - kazdy tworca ma prawo do swej wlasnej "drogi rozwoju". Sie nowa odslona/album nie podoba? Nie kupowac. Albo tworca zdobedzie nowych sluchaczy i oleje starych, chocby nie wiem jak dlugo i glosno wyli "komeeeeercja" albo trafi w proznie i jak niepyszny wroci tam, skad skoczyl w bok, pod haslem "powrotu do korzeni". W czym problem?

BTW: zawsze mnie rozwala ze najwiecej o komercji maja do powiedzienia - w sporej czesci - ci, co jeszcze nigdy sami zadnej kasy nie zarobili, zyja z tego co im rodzinka da, ale wiedza najlepiej, ze sprzedac sie za kase - no wstyyyyd, panie, nie wypada... :P

PS. A poza tym latka leca - co innego jak drze ryja o tym, ze swiat jest zly, a ona niekochana - 20-latka, ale jak 40-tka o tym smeci, juz wtedy tak sie dziwnie robi, vide Kasia Kowalska bodaj, ktora od 20 lat ma 20 lat (sadzac z tematyki piosenek) i jest juz wlasna karykatura...

01.10.2009
22:51
[92]

Aegrus [ Konsul ]

MANOLITO - Nie wiem, nie słucham Vejdera ;)
A poza tym to są Ateiści a nie satanisci.
Jeżeli szukasz satanizmu, to nie znajdziesz go wśród behegniota czy vejdera

01.10.2009
22:57
smile
[93]

HUtH [ pr0crastinator ]

smuggler -> do "BTW": dlatego właśnie cda jest takie, jakie jest:P
Ale to taki żart. Swoją drogą Chylińska ma chyba dość pieniędzy po mam talent:P Po prostu jedzie po najprostszej linii.

Jeszcze do tego co napisałeś, chciałbym zobaczyć to w wykonaniu czysto a'la Chylińska:
"Nie podoba się płyta? To WYPIE**ALAJ!!" :D

01.10.2009
23:00
[94]

smuggler [ Advocatus diaboli ]

HUtH - CDA to komercha. :) ALe masz racje - jest jakie jest, bo my to pismo nie robimy "dla sztuki", tylko po to zeby sie ladnie sprzedawalo (choc uwazam, ze robic DOBRA komerche to tez sztuka i to spora, wielu "artystow" tego nie potrafi i dlatego narzeka :O)).

01.10.2009
23:02
[95]

mdegorski [ Generaďż˝ ]

Jeśli poziom tekstów w CDA jest coraz niższy to nie można tego nazwać za dobrą komerchą.

I nie zamierzam, nie chce mi się argumentować.

BTW - - pełna wersja albumowa. Jakby ktoś jeszcze miał ochotę.

01.10.2009
23:03
[96]

Gluut [ Junior ]

Po prostu jedzie po najprostszej linii.

ja bym jednak wolał[skoro ma tyle kasy] wynająć z 3-4 muzyków sesyjnych którzy to chociaż na odpie^dal by zrobili MUZYKE, nie musieli by się nawet pod tym podpisywać. Aga by trochę pokrzyczała o swoich problemach z pieluchami i było by zajebiście.. a tak po tym kawałku widać że dostaniemy "Super Ultra Combi Dance Aga Combo" ...

01.10.2009
23:15
[97]

Victor Sopot [ Generaďż˝ ]

Po prostu wzięła przykład z Madonny, cały czas w radiu słychać jej "ewribadi łont to parti wit ju" .

01.10.2009
23:20
smile
[98]

sepultura fan [ Konsul ]

Kurwa nie mogę w to uwierzyć :/

01.10.2009
23:29
[99]

peter123456 [ Sun of a Beach ]

Nie mam nic przeciwko zmianie stylu Chylińskiej, ale, do diaska, mogła nagrać coś porządnego chociaż! Pop/dance czy jak to nazwać też może być dobry (wiem, niektórzy tego nie są w stanie przełknąć), ale Aga zrobiła coś na poziomie Vivy. I ten tekst, okropny. Pomijam już fakt, że jej głos kompletnie do tego nie pasuje. Brzmi tak jakby się dusił, chciał się pokazać, ale nie mógł bo ktoś włożył go do worka i zawiązał węzeł. Marynarski co najmniej. Miejmy nadzieję, że to tylko dosyć odważna promocja nowej, rockowej płyty albo pozostałe piosenki będą trzymały poziom.
A zresztą, nigdy nie podobała mi się jakoś specjalnie muzyka ani O.N.A, ani solowej Chylińskiej. Jeśli o mnie chodzi, to zawsze marnowała swój genialny wokal.

01.10.2009
23:46
[100]

Lukis' [ POZnanska Pyra ]

To musi być ściema :) Chylinska robi sobie medialne jaja po prostu :) Płytka bedzie mocna. A nie jakieś techno. Przeciez sama ta piosenka to musi być żart.

Zobaczycie :)

02.10.2009
00:37
smile
[101]

matirixos [ BLAUGRANA ]

To ona ma tyle fanów

ja się wyjątkowo zgadzam z postem nr 70 ;]

02.10.2009
01:12
[102]

Loczek [ El Loco Boracho ]

matirixos: ja też tak mam że zazwyczaj się nie zgadzam z [70] postem ale tym razem sie zgodzę :)

02.10.2009
01:13
smile
[103]

mirasek [ Generaďż˝ ]

Nie ma co razpaczac, nowa Chylińska wygra dla nas eurowizje takimi kawalkami , choc jeden plus tych belkotow :)

02.10.2009
01:18
[104]

_agEnt_ [ Tajniak ]

Też mi się wydaje, że to taka ściema - zobaczcie, wszyscy o niej teraz piszą :o

02.10.2009
01:32
[105]

Lutz [ Legend ]

kamyk skawalker nie byl pierwszym zespolem tego "pana"

02.10.2009
16:35
smile
[106]

redruM< [ Konsul ]

Mi sie tam podoba ten numer, taka niespodziewana konkurencja dla Reni Jusis =)
Chylińska jako diskodupa hmm ja to kupuję

Tutaj macie wywiad z Agnieszką, dlaczego taka płyta a nie inna :

02.10.2009
16:50
smile
[107]

Backside [ Senator ]

Ale chociaż bit jest fajny... szkoda tylko, że zerznięty od Daf Punka :).
W każdym razie - hit do klubów murowany.

02.10.2009
17:06
smile
[108]

PaulPierce [ Generaďż˝ ]

Offtop.

Smuggler - Po części Ci współczuje, gdzie się nie wypowiesz, nieważne na jaki temat i w jakim celu, zawsze ktoś porówna Twoją opinie do tego co się w CDA dzieje. Geeez...

02.10.2009
17:08
[109]

Tomal_P [ Legend ]

O Boże, co to...??

Aż musiałem sobie starą dobrą Chylińską posłuchać na poprawę humoru....

02.10.2009
17:32
[110]

mefsybil [ Legend ]

Jeżeli szukasz satanizmu, to nie znajdziesz go wśród behegniota

Dlaczego od razu Behegniota?
Rozumiem, że nie każdemu musi się podobać ich muzyka, ale jako zespół death metalowy są cały czas bardzo dobrzy! I nie jest to żaden mój wymysł :P

02.10.2009
17:41
[111]

HUtH [ pr0crastinator ]

PaulPierce - a bannerek "cdaction" przy nicku jest bezcelowo? :P

Wywiad - (pomijając większość pieprzenia) ok, zmieniło się jej życie, zmieniła się ona i zmieniła się muzyka którą robi. O ile muza z singla jest nawet spoko(jak na pop), to jej wokal.. cienko(eufemistycznie). Ma się nieodparte wrażenie, że jest to odśpiewane i zmiksowane byleby było.
Ogólnie to wyszedł straszny niezamierzony kicz. Szczególnie refren a za nim charakterystyczne dla Chylińskiej modulowane końcówki. Tak jak na coverach światecznych piosenek w wykonaniu metalowców:P

02.10.2009
18:46
[112]

Aegrus [ Konsul ]

mefysbil - No cóż, ja ich nie lubie. Takie moje prawo.
I Btw.. nie lubie ogólnie death metalu ;) ale to nie temat na ten wątek.

03.10.2009
00:53
[113]

kamyk_samuraj [ Legend ]

Lutz -> ale Skawalker to O.N.A bez Chylińskiej. Nazwa została zmieniona po dołączeniu Agnieszki.
Chodzi o Kombi? Przyszywaj metki jedynie po fragmencie działalności artystycznej a wyjdzie ci, że np. Pantera to glam rock
Ponadto pierwszym bardziej znanym zespołem Skawy był Horoskop

07.10.2009
09:25
[114]

Negocjator [ wiosna ]

Chylińska spowiada się Korwin Piotrkowskiej:


Wszystko ok, tylko czy to tłumaczy "a ty już chooodź, juuuż bądź"?

07.10.2009
10:05
[115]

smuggler [ Advocatus diaboli ]

Huth - ja sie o niego nie prosilem, GOL sam mi go przypial...

Mdegorski - dobra komercha to taka, ktora jest chetnie kupowana ale pod ktora nie wstyd sie podpisac. I tego sie trzymamy, stale i wciaz.

© 2000-2022 GRY-OnLine S.A.