GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Laptop DELL XPS M1530 awaria :/

24.09.2009
11:41
[1]

Vejt [ The Chronicles of Vejt ]

Laptop DELL XPS M1530 awaria :/

Mam taki problem z laptopem DELLa, zniknęło mi podświetlanie wyświetlacza, gdy odpalam komputer z ekranem do momentu wejścia do Windows jest wszystko dobrze potem wyświetlacz nagle gaśnie i tylko dobrze się wpatrując widzę że system chodzi i coś tam widać.
Zanim ten problem nastąpił miałem z wyświetlaczem inny problem, lewa strona ekranu była ciemniejsza niż prawa ( podświetlenie było słabsze ).

Prosiłbym o poradę jakiego typu to może być usterka ? czy to coś z oprogramowanie czy raczej jakaś usterką podzespołów ?

24.09.2009
11:45
[2]

Bucha [ Hashish Air Kahn ]

z tego co wiem Dell ma rewelacyjna obsluge serwisowa. Ja na twoim miejscu zadzwonilbym i jesli masz gwaranacje NBD (next business day) wowczas naprawia ci to b szybko.

24.09.2009
11:48
[3]

wysia [ Senator ]

Szczegolnie, ze XPSy maja wlasna gwarancje i serwis, duzo lepsze od normalnych warunkow Della (ktore i tak sa swietne). Do mnie serwisant przyjechal do biura nastepnego dnia po moim telefonie, i w 20 minut przy mnie wymienil plyte glowna, nawet nie sprawdzal co jest nie tak.

24.09.2009
11:58
smile
[4]

matmafan [ Alexander Degtyarev ]

Miałem podobny problem tylko ze u mnie padła karta graficzna, na gwarancji miałem to oddałem do sklepu gdzie kupiłem oni wysłli do serwisu a ja laptopa po 3 tygodniach dostałem spowrotem. Mam HP Pavilion. 3 tygodnie czekałem.

24.09.2009
12:19
[5]

Vejt [ The Chronicles of Vejt ]

problem w tym że nie mam gwarancji :/

24.09.2009
12:25
[6]

just@ [ ]

mialam identyczny problem, chociaz w toshibie- okazalo sie ze pierdyknela mi jakas lampka w matrycy. niedroga naprawa

24.09.2009
12:49
smile
[7]

Vejt [ The Chronicles of Vejt ]

boję się wysyłać do serwisu bo jeśli to matryca to nie mam obecnie tyle kasy na naprawę

24.09.2009
13:20
[8]

Bucha [ Hashish Air Kahn ]

--->Vejt
zadzwon mimo wszystko do serwisu i zapytaj czy mimo ze nie masz gwarancji sa w stanie ci pomoc i jaka to bylaby kwota. Przeciez nie musisz oddawac do serwisu nie wiedzac ile to ma kosztowac. Byc moze problem da sie rozwiazac inna droga?

--->wysia
mialem dokladnie taka sama sytuacje w firmie, natychmiastowa wymiana plyty glownej:)

25.09.2009
00:43
smile
[9]

Vejt [ The Chronicles of Vejt ]

Bucha --- dzwoniłem do DELLa, serwisant zaśpiewał 1000 zł, wywnioskował że to prawie na pewno podświetlenie wyświetlacza nie działa, więc jak nie znajdę innego wyjścia to chyba Laptop poleży na razie w szafie :/

25.09.2009
00:49
[10]

Ambitny Łoś [ Wielki Przedwieczny ]

Ale skoro przed wejściem do Windowsa jest ok, to nie masz po prostu uśpionego monitora?

25.09.2009
14:18
[11]

Bucha [ Hashish Air Kahn ]

za 1000 mozesz kupic calkiem nieglupiego laptopa;) coz, pozostaje ci poszukac w innych serwisach notebookow. Jest tego cale mnostwo byc moze u ciebie w miescie tez:)

25.09.2009
14:22
[12]

SnT [ U R ]

Prawdopodobnie padł ci inwerter - wymiana jest prosta a sama część nie powinna być droga...tylko nie mam 100% pewności że to to.

25.09.2009
14:29
[13]

Garbizaur [ Legend ]

Dlatego właśnie kupowanie elektroniki w dziwnych miejscach, bez gwarancji, itd. jest bezsensowne... :-/

© 2000-2025 GRY-OnLine S.A.