MarcusFenix [ Generaďż˝ ]
amatozy i profesionaliści
ej mam pytanie może trochę śmieszne: jak to możliwe ze czasami mało znane ale w ogóle nie znane studio potrafi stworzyć grę która okaże się totalnym hitem i sprzeda w ogromnych ilościach mówię tutaj o ponad 1 milionach egzemplarzy, przykład wystarczy podać RockSteady Studios i ich nowy Batman AA ???? A znowuż czasami jest tez tak ze studio które jest znane cenione tip nagle tworzy grę która okazuje się być tylko dobra albo nawet i średnia a tutaj takich przykładów jest b.dużoooo ?? Od czego to zależy od ludzi ich doświadczenia czy może od kasy
Naznaczony*** [ Chor��y ]
eee? co?
Coy2K [ Veteran ]
a co w tym dziwnego ?
jak widać nawet świeże studio potrafi zrobić dobrą grę. Może mają tam doświadczonych ludzi, ktorzy pracowali przy innych projektach, albo po prostu są ambitni i nie chcieli wypuszczać kiepskiej gry zwlaszcza, ze zależało im by sie w jakis sposob wypromowac
HUtH [ pr0crastinator ]
Niszowe studia starają się wbić na rynek i stworzyć dobrą markę, a do tego jest potrzebny przede wszystkim dobry produkt. Wielkie "koncerny" mają ugruntowaną pozycję na rynku, a gry ich produkcji wydawane są wręcz na skalę przemysłową, ponieważ wiadomo, że, o ile nie będą totalnym crapem, się sprzedadzą. Tym bardziej wsparte reklamą, na którą ich stać.
I chyba ci urwało "r" w amatorach.

ES_Lechu [ Mocny Mariusz ]
Bo jak nie jesteś znany, musisz zrobić coś, żeby się wybić, pokazać cos soba zeby sie Toba rynek zainteresował.
Gdy jesteś znany i przez wcześniejsze osiągnięcia masz pewna renomę, możesz sobie pozwolić na spierdolenie sprawy, bo tłumy fan bojów Twojego pierwszego najlepszego produktu i tak to kupią.