GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Kto będzie selekcjonerem reprezentacji ?

14.12.2002
17:38
[1]

Mr.Borys [ Konsul ]

Kto będzie selekcjonerem reprezentacji ?

wedlug mnie powinien nim byc kasperczak

14.12.2002
17:42
[2]

DKAY [ Generał ]

To niemożliwe wiec myśl dalej. Mi się wydaje że Listkiewicz pogodzi się z Engelem bojąc się o własny tyłek (taki już jest) i w razie czego powie "Sami go chcieliście..."

14.12.2002
17:43
[3]

Mr.Borys [ Konsul ]

szkoda ze nie bedzie nim Licka lub Pala

14.12.2002
17:45
[4]

earthquake [ Konsul ]

wg mnie to bedzie Stefan Majewski , ale tak swoja droga to trenerem moglby zostac S. G. Eriksson

14.12.2002
17:56
[5]

DKAY [ Generał ]

Na S. G. Erikssona to nas chyba nie stać!! Majewski mnie jakoś nie przekonuje. Trudny wybór:( Ale to nie moje zmartwienie:)

14.12.2002
18:00
[6]

earthquake [ Konsul ]

Eriksson jako trener reprezentacji angli dostaje wiecej kasy niz pilkarze w polskiej reprezentacji , tylko Dudek moze z nim pod tym wzgledem konkurowac Polska jest biedna

14.12.2002
18:06
[7]

emorg [ Senator ]

A dla mnie powinbien wrocic Engel wyciagnal wnioski z przygody z MS i pewnie poprowadzil by nia bardzo dobrze. Jak sami widzielismy on jest dobrym taktykiem wiec ja tam stawiam na Niego

14.12.2002
18:22
smile
[8]

EMILL [ II w SS-NG / Techniczny ]

Engel, jak najbardziej

14.12.2002
18:32
[9]

Ptosio [ Legionista ]

No właśnie Engel.Zwalił ddwa mecze ale potem wygrał i już wiadomo było że ma pomysł o tu go odwołali.Wróć!

14.12.2002
18:37
[10]

zmudix [ palnik ]

Stawiam na Engela

14.12.2002
19:04
[11]

specjalista [ Generał ]

ja jestem pewien że Listkiewicz pójdzie po najmniejszej linii oporu nie bedzie chciał duzych zmian i trenerem zostanie Stefan Majewski może jakims doradca zostanie Kasperczak a co do Engela za duza kłotnia miala miejsce miedzy nim a prezesem żeby teraz ponownie współpracowali takze nowym trenerem bedzie Majewski

14.12.2002
19:05
[12]

Asmodean [ Konsul ]

kolejny wygodny do statsowania watek. Przeca juz chyba setny raz wybieramy trenera a i tak gowno mamy do gadania bo mr. Listkiewicz wybierze swojego kolejnego kolege, albo kogos z dalekiej rodziny...

14.12.2002
19:17
smile
[13]

Bullzeye_NEO [ Boodnock Saint ]

S.G. Eriksson ? - No comments... A może tak Alex Ferguson ? Może Fabio Capello ? A Marcelo Bielsa ?

14.12.2002
19:19
smile
[14]

Paszczak [ Oaza Spokoju ]

Bullzeye_NEO --->Jako kibic M.U nie wybaczę ci takiej zniewagi!Piszę się sir Alex Ferguson a nie Alex Ferguson

14.12.2002
19:45
smile
[15]

Mutant z Krainy OZ [ Legend ]

jestem za Engelem

14.12.2002
19:48
smile
[16]

Bullzeye_NEO [ Boodnock Saint ]

Paszczak --> Jako Narcyz nie wybaczę Ci takiej zniewagi. Pisze się Pan Bullzeye_NEO...

14.12.2002
19:53
[17]

DKAY [ Generał ]

Właśnie wyczytałem na Onecie że Majewskiemu już wiele osób gratuluje wiec sprawa robi się oczywista.

14.12.2002
20:07
[18]

LooZ^ [ be free like a bird ]

Nieee, prosze tylko nie Majewski :(

14.12.2002
20:22
[19]

DKAY [ Generał ]

Hehe Majewski rzeczywiście jakoś nie przekonuje w Amice też nie potrafił ze dużo zdziałać. Potem jeszcze nieszczęsny Świt. Okres spędzony z Bońkiem niby na remis, ...ale taki remis to porażka.

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.