GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Icewind Dale ------ duzy problem

13.12.2002
22:16
[1]

Orrin [ Najemnik ]

Icewind Dale ------ duzy problem

Hey
Dostalem dzis od kumpla wyzej wymeniona gre
Co sie okazalo nie umiem kompletnie w nia grac cala druzyna zostaje wybita przy spotkaniu z pierwszym wrogiem
(a gralem i przeszlem juz w takie rpg jak diablo 1,2 dungeon siege oraz revenant) wiec pierwszy raz spotykam sie z grami rpg gdzie struje druzyna (moze poza DS ale to nie to samo)
Moge was prosic o jakies rady jak wy w to gracie ?

13.12.2002
22:18
[2]

War [ dance of death ]

A jaką masz drużynę ? Ja gry nie przeszedłem ( oczywiście jeśli chodzi ci o ID 1, bo w ID 2 nie grałem) ale byłem gdzieś w połowie i mi się cd zepsuło :-)

13.12.2002
22:20
[3]

Orrin [ Najemnik ]

w druzynie mam paladyna wojownika lucznika dwie czarodziejki zlodzieja I oczywiscie mowie o pierwszej czesci gry ID

13.12.2002
23:00
[4]

Valencis [ Transmuter ]

Orrin --> Proponuję wydać wszystko co masz na zbroje i broń, zanim w ogóle zaczniesz coś robić. Poza tym, magowie i złodzieje powinni trzymać się z dala od pola bitwy, a reszta powinna próbować wykończyć zbliżających się wrogów z broni dystansowych, zanim się zbliżą.

13.12.2002
23:01
[5]

Narmo [ Youkai ]

Orrin --> Zapewne chodzi Ci o gobliny za mostem?? (Tylko nie mów że szczóry w tawernie bo je to można z zamkniętymi oczami załatwić) A więc. Daj ludziom jakieś bronie "odległościowe" (najlepiej woja i palladyna ustaw na prawo od reszty i tymi co mają łuki i proce (i strzałki) naparzaj na gobliny z góry (najlepiej jak tylko zobaczysz wroga naciśnij SPACJĘ i zaatakuj goblina). Jak tylko znikną żeby Cię zaatakować w zwarciu ni pozwól rozproszyć się drużynie !!! Wojownik i palladyn zajmą ich w zwarciu a reszta będzie ich atakować z daleka. Jeżeli wszystko wykonałeś poprawnie powinieneś zabić gobliny bez wikszych obrażeń. Przeszukaj ciała i oddaj rybę chłopakowi (czeka za mostem) PS. Ta gra bardzo się różni od tych w które grałeś. Kożystaj z aktywnej pauzy (SPACJA) i z umiejętności całej drużyny, przeszukuj ciała i zabieraj co cenniejsze przedmioty i wreszcie, czytaj WSZYSTKIE dialogi !

14.12.2002
09:39
[6]

Orrin [ Najemnik ]

wielkie dzieki ale mam jeszcze pytanie poco mi zlodziej ? lepiej od niego walczy wojownik a szczela lucznik no a magia to nie trzeba mowic jesli mi ktos z druzyny padnie da sie go jakos wskrzesic ? no i czy jak mam mnie ludzi to czy stworow jest mniej i sa slabsi jak to bylo w dungeon siege?

14.12.2002
10:26
smile
[7]

kleine_rollo [ Legionista ]

złodziej otwiera zamknięte skrzynki i drzwi.a co do wskrzeszania to nie wiem jak w ID bo grałem chwilke i mi cd padł, ale wiem że w BG szło wskrzeszać w świątyniach ( był tez taki czar ale to wyższe poziomy ). powodzenia :)

14.12.2002
11:14
[8]

HopkinZ [ Senator ]

zlodziej w IWD1 jest przydatny...pakuj wszytko w rozbrajanie plapek oraz w kradziez kieszonkowa......sprubuj okradac akzdego kto mzoe cos mniec ale wczesniej zapisuj gre....

14.12.2002
11:14
[9]

HopkinZ [ Senator ]

zlodziej w IWD1 jest przydatny...pakuj wszytko w rozbrajanie plapek oraz w kradziez kieszonkowa......sprubuj okradac akzdego kto mzoe cos mniec ale wczesniej zapisuj gre....

14.12.2002
12:51
[10]

Orrin [ Najemnik ]

A mozna tak ustawic ze moja druzyna jak zobaczy stwora to od razu bedzie walczyc Bo czesto mi sie zdazalo ze zabilem jednego goscia i wiara stoi a drugi mnie ciosa (takie cos bylo w Dungeon siege)

14.12.2002
13:51
[11]

Narmo [ Youkai ]

Można jedynie ustawić żeby zaatakowali kiedy ktoś im zada skuteczny cios. Standardowo jest to włączone.

14.12.2002
20:10
[12]

Orrin [ Najemnik ]

Czyli jak lucznik kogos ubije musze mu za kazdym razem wyznaczac nowy cel ?

14.12.2002
21:05
[13]

Valencis [ Transmuter ]

Orrin --> Jeżeli włączona jest sztuczna inteligencja, to po pokonaniu jednego przeciwnika, Twój bohater natychmiast zaatakuje następnego - a jednak sztuczna inteligencja ma swoje dziwactwa i nie zawierzaj jej za bardzo. Jeśli jednak zechcesz jej używać - na karcie postaci każdego bohatera znajduje się przycisk 'modyfikacja' prowadzący do menu wyboru skryptu sztucznej inteligencji, który określi zachowanie postaci w czasie walki.

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.