GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Avantars

13.12.2002
19:14
smile
[1]

Isaac23 [ Legionista ]

Avantars

Czemu na tym forum nie ma Avantaró to bardzo urozmaica forum.I nie mowcie ze to bedzie zwalniało forum bo na kazdym forum z Avantarami Jest opcja która pozwala je wylączyc.
No to jak?

13.12.2002
19:17
[2]

Stinger [ Warrior Of Havoc ]

nijak, moderatorzy uznali ze nie będzie to nie będzie (i bardzo dobrze)

13.12.2002
19:18
smile
[3]

ronn [ moralizator ]

Po Twoim poscie widac, ze juz wprowadzenie mozliwosci formatowania tekstu to za duze "urozmaicenie".

13.12.2002
19:18
[4]

Arahno [ Senator ]

Ech... gadajcie sobie co chcecie, ale juz mi sie rzygac chce od tych wszystkich boldow [i teraz macie piekny przyklad jak wyglada taki post caly napisany pogrubieniem:-/], avatarow nie przelknalbym nigdy... to forum ma klimat, po co wpieprzac wszystko co jest 'u innych'? PS. Pisze sie avatary, nie avantary...:)

13.12.2002
19:19
[5]

Isaac23 [ Legionista ]

Buuuuuuuu..............Ja chce Avantary.........

13.12.2002
19:21
[6]

Genzo [ Konsul ]

heh, mi sie najbardziej podobalo, gdy nie bylo boldow i innych. A jeszcze Avatary!! LOJEJ! MOze jeszcze Emoticonki w gifie :P

13.12.2002
19:22
[7]

Stinger [ Warrior Of Havoc ]

no to wykup firme GOL zostań jedyną osobą zajmującą sie forum i rób z nim co chcesz tylko moze sie okazać ze bedziesz pisał tylko do siebie

13.12.2002
19:22
smile
[8]

massca [ ]

żadnych takich bzdur. sila tkwi w slowie.

13.12.2002
22:35
[9]

wysiu [ ]

Ja jestem zdecydowanie za avantarami...;)

13.12.2002
22:36
[10]

VYKR_ [ Harvester Of Sorrow ]

avatrom mówimy NIE!

13.12.2002
22:38
smile
[11]

zmudix [ palnik ]

kill the avatars:)))

13.12.2002
22:38
[12]

DERBIIK [ Pretorianin ]

Forum służy dla luczi którzy chcą wyrazić swoje zdanie w sposób normalny i bez przekleństw. Pozatym forum pomagam zwyczajnym garaczom w przejsciu jakies gierki. Pozatym na tymże forum każdy z nas moze sie dowiedziec dużo ciekawych informacji nie związanych tylko z grami

13.12.2002
22:40
smile
[13]

Mastyl [ Legend ]

Avatary - jestem za. Avantary? Nie :) A tak w ogole to o ile Ci co nie chcą avatarów oglądać, beda mieli moznosc je wylaczyc to Soul kiedys pisal ze jest nikla szansa. Spodziewam sie malych arcydzieł. (np 50x50 do 4 kb)

13.12.2002
22:45
smile
[14]

Bremen [ The Dude ]

ehhh...zaraz kolejne rzeczy...po co wpierniczac jakies pogrubienia i inne tego typu rzeczy...czy nie lepiej popracowac nad jakas przepustowosci...jeszcze sybsza osbluga itp. rzeczach...bo jak patrze na takie wytluszcze to az mnei skreca a podkreslone to juz wogule :))))...Dobrze ze tytuly watkow nie sa pogrubiane bo juz wogule by bylo :D:D...To bylyb oczoplons kompletny

14.12.2002
09:29
smile
[15]

Regis [ ]

Awatarom mowimy KATEGOYCZNE NIE ! Do pogrubien itp. niz nie mam, bo nie wplywa to na szybkosc dzialania strony... Ale takie obrazki ? Po cholere...

14.12.2002
09:35
smile
[16]

Mutant z Krainy OZ [ Legend ]

ja również jestem naNIE!!...

14.12.2002
09:52
smile
[17]

Xelloss [ Senator ]

NIE! Jak mówił Arahno "to forum ma klimat, po co wpieprzac wszystko co jest 'u innych'?". I ja też tak sądzę. O ile bold, italic&underline się czasem do czegoś przydają, to nie rozumiem po co avatary. Żeby odróżnić swój post od innych? A czytać nie umiesz, nie znajdziesz swojej ksywy? Żeby było ładniej? To tylko obrzydza, zresztą na pewnym forum widziałem jak kilku maniaków na siłe dawało ciągle obrazki "pewnych pań". Bo wszyscy tak mają? A to już oryginalni nie możemy być? Dla ciebie pogrubienie to już za dużo...

14.12.2002
09:53
smile
[18]

Xelloss [ Senator ]

Ups. Miał być italic, a nie underline. Sorry.

14.12.2002
10:35
[19]

Shadowmage [ Master of Ghouls ]

Dla mnie te wszystkie boldy i italici to i tak za dużo. Teraz forum zaczyna walić po oczach.

14.12.2002
11:33
[20]

Adamss [ -betting addiction- ]

ja tysz jestem na NIE!! tak jest dopse i tak ma byc :D

14.12.2002
11:37
smile
[21]

Annihilator [ ]

avantary RULEZZ!!! Avatary SUXXXXX

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.