GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

The Elder Scrolls III: Morrowind - cz. LIV

13.12.2002
14:44
smile
[1]

@[email protected] [ ]

The Elder Scrolls III: Morrowind - cz. LIV

Jest to watek o jednej z najlepszych gier cRPG jakie wyszly na pecety !!!

Link do strony made by TROLLF:
https://realms.proterians.pl/morrowind/

I dwa linki do stron polskich, znalezione przez DarkStar'a:
https://morrowindgame.w.interia.pl/
https://www.morrowind.now.pl/


Patche można znaleźć pod adresem:
https://www.bethsoft.com/downloads/patches/Morrowind_v1.1.0605.exe
https://www.bethsoft.com/downloads/patches/Morrowind_v1.2.0722.exe

Linki do map:
MAPA - wersja 612 kb
https://www.angelfire.com/empire/morrowind1/
MAPA - wesja 3 MB
https://morrowind.kamrad.ru/polygraphy/polygraphy_map_medium.jpg
MAPA - wersja 8 MB
https://morrowind.kamrad.ru/polygraphy/polygraphy_map_large.jpg

Interaktywna mapa z lokacjami niezaznaczonymi na mapie dołączonej do gry:
https://www.m0use.net/~uesp/file.shtml?morrow/files/mim_hi.exe

Strona (chyba najbardziej przejrzysta) o wszystkich częściach TES:
https://www.m0use.net/~uesp/morrow/espmor.shtml

Strona z modami i nie tylko
https://www.rpgplanet.com/morrowind/
Strona z modami, bardzo dobrze zorganizowana:
https://www.morrowindfiles.com

Alchemia i tworzenie potionów:
https://www.m0use.net/~uesp/morrow/hints/mwalchemy.shtml

Inne:
https://www11.brinkster.com/morrowind/


UWAGA! Szukamy współpracowników do polskiej sekcji MODów do TESIII: Morrowind; Zgłoszenia prosimy kierować na e-mail Long'a : [email protected]

TESCS nie gryzie!... O.K. Może trochę...:))

Lista nauczycieli:

Acrobatics: Senyndie, Fighters Quaters, Vivec's Arena
Alchemy: Abelle Chriditte, Propylon Chamber, stronghold Valenvaryon
Alteration: Seryne Relas, Tel Branora, Seryne Relas' House
Athletics: Adibael Hainnabibi, Kaushtabibi Camp
Axe: Alfhedil Elf-Hewer, Falensarano
Block: Shardie, Buckmoth Legion Fort, Ald'ruhn
Blunt Weapon: Ernse Llervu, Vivec, The Abbey of St. Delyn the Wise
Conjuration: Methal Seran, Ald-Ruhn, Temple
Destruction: Leles Birian, Ascadian Isles Region
Enchantment: Qorwyn, Indoranyon
Hand to Hand: Taren Omothan, Holamayan Monastery
Heavy Armor: Seanwen, Vivec, Arena Fighters Training
Illusion: Erer Darothril, Sadrith Mora, Dirty Muriel's Cornerclub
Light Armor: Aerin, Maar Gan, Andus Tradehouse
Long blade: Ulms Drathan, Armigers Stronghold, Molag Maar
Marksman: Missun Akin, Falasmaryon, Missun Akin's Hut
Mercantile: Ababael Timsar-Dadisun, Zainab Ashlander camp
Mysticism: Ardarume, Sadrith Mora, Gateway Inn Western Wing
Restoration: Yakin Bael, Vos, Vos Chapel
Security: Hecerinde, Balmora, Hecerinde's House
Short Blade: Todwendy, Balmora, Lucky Lockup
Sneak: Khajiit Ri'Shajirr, Shenk's Shovel, Caldera
Spear: Mertis Falandas, Ghostgate, Tower of Dusk
Speechcraft: Skink-In-Tree's-Shade, Sadrith Mora, Wolverine Hall Mages Guild
Unarmored: Khargol Gro-Boguk, Dagon Fel, Vacant Tower

Lista artefaktów:

Bron:
Goldbrand (katana): Khartag Point
Mlotek jednoreczny: Skull Crusher, Omaren Ancestral Tomb
Miecz dwureczny: Charysamere, Abanabi cave

Zbroje:
Lord's Mail (cursair, hevy armour), Hawkmoth Legion Garrison, Ebonheart
Dragonbone Cursair (havy armor), Mudan Grotto
Ebony Mail (medium armor)(=lords Mail), Mount Assarnibibi
Super light armor (nie pamietam nazwy)------>szafa w wiezy Tel Fyr
Boots of the Apostle(najlepsze buty, light)------->Berandas stronghold
Helm of Oreyn Bearclaw, Heavy Armour-------> misja w daedric shrine Malacath

Szaty:
Robe of Drake's Pride, Tel Naga, Sadrith Mora

Tarcze:
Eleidon's Ward, Ibar - Dad

Gemy:
Azura's Star, Shrine of Azura

Od ostatnich kilku dni omawiany jest MW PL. Zapraszam do dyskusji i zadawania pytań :-D.

Link do poprzedniej części:

13.12.2002
14:49
[2]

War [ dance of death ]

@[email protected] ---> dzięki :-( nie mogłeś jeszcze chwilę poczekać :-(. Sorki.... :) RE: Alex ---> ale u ciebie chyba żaden skill nie bazuje na Zwinności... all ---> jeśli się zgadzacie mozeby dołożyć napisane w moim poście wyżej zadania w Seyda Neen do wstępu do wątka ??? Oczywiście w takiej formie ja ^UP^ czyli prawie niczego nie wyjaśniającej, ewentualnie uzupełnione przez was i z imieniem tego kolesia w pkt.3. Pomoże to nowym troche się zorientować i zarobic troche :-) Zgadzacie sie ???

13.12.2002
14:52
smile
[3]

@[email protected] [ ]

==>War sorka :((

13.12.2002
14:54
[4]

Long [ Generał ]

War, Hayabusa --> Szczegółów jeszcze nie zdradzę :) Fotki na razie muszą wystarczyć - zbytnio domyślnych zapewniam, że wszystko pozostaje w konwencji gry (a że są w niej dziwne rzeczy...) :)))

13.12.2002
14:55
[5]

War [ dance of death ]

@[email protected] ---> spox, nic się nie stało. Poniosło mnie troche bo myslałem o dołożeniu ^UP^ do wstępu i ja także się sempiłem aby założyć nowy wątek :-)

13.12.2002
14:55
smile
[6]

ivo [ Pretorianin ]

Wow CDP w końcu udostępniło konwerter

13.12.2002
14:56
[7]

War [ dance of death ]

@[email protected] ---> z tym pierścieniem to już chyba nie trzeba pisać bo to jest tak jak napisałeś quest w queście Long ---> robisz to do MW PL ???

13.12.2002
14:57
smile
[8]

@[email protected] [ ]

==>War oki :D ==>to all czy ktos juz zrobil jakies fajne mody do wersji pl? Ewentualnie gdzie mozna znalezc mody do wersji pl MW?

13.12.2002
15:01
[9]

@[email protected] [ ]

==>ivo Wow CDP w końcu udostępniło konwerter Eee konwerter modow?

13.12.2002
15:01
[10]

Alex FC [ Centurion ]

War----> bardzo możliwe ale kiedy rozwijamy jakiś skill z Misc. to przy awansie jest to również brane pod uwagę więc Zwinnośc nie była pewnie pokrzywdzona przy dodawaniu punktów :). Poniżej masz link do receptur alchemicznych.

13.12.2002
15:02
smile
[11]

ivo [ Pretorianin ]

@[email protected] --> YES

13.12.2002
15:04
[12]

Alex FC [ Centurion ]

Hmmm dziwne... nie działa bezpośrednie skierowanie ??? To może tak:... :)

13.12.2002
15:05
[13]

@[email protected] [ ]

==>ivo to suer a skad go sciagnac?

13.12.2002
15:08
[14]

Miniu [ Generał ]

Bezposredni link

13.12.2002
15:08
[15]

busy [ Pretorianin ]

@[email protected] --->

13.12.2002
15:08
[16]

War [ dance of death ]

alex ---> ten twój link jest jakiś zjeb... :-). Podaj jakiś najprostszy przepis (tzn, najmniejszymi kosztami, czyli bez skomplikowanej aparatury i łatwodostępnych składników :) Ale w instrukcji mam napisane że na zwinność wpływa : Skradanie się, Lekki Pancerz, Celność, Tarcza. Jeśli robimy czystego maga to ewentualnie lekki pancerz, a nawet jeśli nie to też tylko lekki pancerz bo ciężko się takim magiem wyszkolic w pozostałych. A jak wzięliśmy do minor bez zbroi to używanie lekkiego pancerz mija się z celem ;-). I tu mam pytanko - ty tym swoim magiem używasz jakichś elementów zbroi, czy tylko koszule spodnie szaty ???

13.12.2002
15:10
smile
[17]

Jarooo II [ Centurion ]

War ---> Link chyba nie działa??

13.12.2002
15:12
smile
[18]

Jarooo II [ Centurion ]

Tfuuu pewnie, że Alex... sorka War... A ten drugi już działa...

13.12.2002
15:18
smile
[19]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

A nie moowiłem ze konwerter lada moment bedzie ?? :))) Podpowiem Wam jedno mozna konwertowac kilka modow na raz :))

13.12.2002
15:20
smile
[20]

Jarooo II [ Centurion ]

Właśnie! Czy mody działają w grze już save'owanej czy trzeba np. zacząć od nowa?

13.12.2002
15:21
smile
[21]

Jarooo II [ Centurion ]

Nie chodzi mi o PL tylko ogólnie!

13.12.2002
15:31
smile
[22]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

Jarooo II --> Po pierwsze przeczytaj opis CzytajTo.txt[/] tam jest wszystko dokładnie opisane ! Po drugie jak masz save bez modów i dołączysz go to bedzie ta działać :)) Wszystko jest na wzor z angielskiej wersji :))

13.12.2002
15:33
[23]

DarkStar [ PowerUser ]

Jaro ---> Dzialaja

13.12.2002
15:53
[24]

Hayabusa [ Niecnie Pełzająca Świnia ]

OK... spokojnie, spokojnie... Wczoraj kupiłem gierkę, wiec na razie jestem w te klocki zielony jak pietruszka na wietrze. Ale ta gierka, to jest naprawdę COŚ. Zresztą zajmę się radosną tworczością, może będzie z tego coś ciekawego.

13.12.2002
16:08
smile
[25]

bone_man [ Powered by ATI ]

Z poprzedniego watku: Long --> napisalem, ze beznadziejne pytanie, bo tak sobie gram kilka miechow w Morro itp. etc. a tu nagle zadaje takie pytanie ,,a jak Wy sie poruszacie,, itp. rozumiesz dziwne pytanie od osoby grajacej juz dosyc dlugi czas ;)) all --> przejzalem te twarzyczki do sciagniecia i cosiek mnie sie wydaje to nieprawdopodobne, ale jakby ktos juz mial to niech da znac :)

13.12.2002
16:10
[26]

Alex FC [ Centurion ]

War---podałem link (ten drugi); masz tam AlchemyPotion FaQ czy coś takiego. Tam są bodajże wszystkie receptury alchemiczne. Jeśli chodzi o pancerze to wziąłem Unarmored ale później zorientowałem się że trochę jednak AC przydałoby się i szkoliłem Light Armor u nauczyciela. Ponieważ jednak gram magiem to noszę wszystko za wyjatkiem tarczy i hełmu ponieważ reszta ladnie kryje się pod szatą :))). To taka mała siurpryza dla przeciwnika :))). Obrazek obok: mój mag w końcowym stadium rozwoju (Conjuration nie bedę rozwijał bo już mi się nie chce :)).

13.12.2002
16:25
[27]

War [ dance of death ]

bone ---> ja ściągnąłem tylko dla Bretona faceta i jestem zachwycony :-) Mam MW PL alex ---> dzięki za link, ale tam jest wszystko opsiane po angielsku i składniki też po angielsku ;-) Skoro tak mówisz to zacznę od nowa i zamiast Bez Zbroi wezmę Light Armour :-) Ty masz tam pare rzeczy Light, bo na obrazku ciężko zobaczyć :-) ? Czy jeśli rozwijam skill Bez Zbroi to rośnie mi klasa pancerza sama ??? all ---> jak luck rozwijać ?

13.12.2002
16:32
[28]

Alex FC [ Centurion ]

War----> mam zbroję, buty, ochraniacze na nogi (;)) Light i rękawice Heavy (ale tylko dlatego że dodają +20 do Strength i Agility więc są nie do pogardzenia). A co do Alchemii... no właśnie, masz polską wersję językową a ja nie mam pojęcia jakie są w niej nazwy roslinek.

13.12.2002
16:33
[29]

bone_man [ Powered by ATI ]

War --> serio tak wyglada ta twarz, jak na tamtym zdjeciu? LUCK o ile wiem nie da sie rozwijac nie ma dla niego odpowiednich skilli

13.12.2002
16:35
[30]

Alex FC [ Centurion ]

Aha, zapomniałem dodać w poprzednim poście, tak, jak masz Bez Zbroji to skill rośnie Ci jak przyjmujesz ciosy na klate :D. Luck chyba nie da sie rozwijać w sposób naturalny.

13.12.2002
16:53
smile
[31]

War [ dance of death ]

Grałem przed chwilą ale 5 minut po stworzeniu postaci mnie wywaliło :-(. Zrobiłem taką postać jak wcześniej tylko zamiast Bez Zbroi wziąłęm Light Armour, a także poprzestawiałem trochę : Light Armour (czyli wcześniej bez zbroi:) , i Alchemie dałem do Major, a do minor Iluzję i Przywrócenie :-). Zobaczymy jak to będzie... Lecę grać

13.12.2002
17:27
smile
[32]

Jarooo II [ Centurion ]

Bodziu ---> Dzięki... kiedy pisałem pytanie nie miałem jeszcze tego konwertera, więc nie mogłem przeczytać... Nie bawiłem się do tej pory TESCS'em i nie dorzucałem żadnych modów... Z trudem mam czas na pogranie w podstawową wersję... DarkStar ---> również thx

13.12.2002
17:38
smile
[33]

War [ dance of death ]

bone ---> ja zassałem tylko bretona faceta, w grze wygląda on troszeczkę inaczej niż tam na screenie - wygląda lepiej !!! Fajna twarz i fajne włosy w 3 kolorach :-). Naprawdę warto ! Szkoda tylko że tych twarzy na tej stronce jest tak mało - jeśli się nie myle 3 dla kobiet i 2 dla facetów.

13.12.2002
17:49
[34]

Poke [ Konsul ]

Takie pytanko a propos patchy: czy jam mam zainstalowanego Tribunala czy musze jeszcze instalowac patche do podstawowego Morrwina czy tez Tribunal zawiera juz wszystkie poprawki?

13.12.2002
18:49
[35]

Jurek_K [ Junior ]

Czy ktoś uzyskał wyższą premie przy awansie niż 5x, 5x, 5x ?

13.12.2002
19:07
[36]

||Peter|| [ Centurion ]

War: czy te twarze to sa tylko dla nowej postaci czy podmieniają mordki NPCów? Bo zainstalowalem, zaznaczylem, odpalilem i... nie widze efektów ;-) A moze z Tribunalem jest niekompatybilne?

13.12.2002
19:46
smile
[37]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

Poke ->> Nie musisz juz zadnych pathce instalowac :)) Z reszta popatrz na wersje jaka masz: 1.3.xxxx :))

13.12.2002
19:53
smile
[38]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

Alex FC --> ze skill'em luck jest jak moowisz :)) Na dowod masz cytat z Manuala: Luck has an effect on everything you do, but governs no skills. :))

13.12.2002
19:56
smile
[39]

Long [ Generał ]

War --> Owszem, "Behemot" jest robiony pod PL. :) Wiadomości z frontu: wojska Dwemerów po nagłym ataku zdobyły i okupują Balmorę! Wróg atakował z lądu...

13.12.2002
19:57
smile
[40]

Long [ Generał ]

... i z powietrza. Ludność w panice opuszcza miasto!

13.12.2002
20:00
[41]

Long [ Generał ]

I niech mi ktoś powie, że w TESCS niewiele da się zrobić :)))

13.12.2002
20:13
[42]

Poke [ Konsul ]

Bodziu-> A dziekuje. Widzialem wersje i wlasnie sie zastanawialem czy to tylko tak "dla jaj" czy "na powaznie". ;)

13.12.2002
20:43
smile
[43]

DarkStar [ PowerUser ]

Chcialbym napisac o pewnym amulecie, ktory wysmienice ulatwia poczatkujacym postaciom granie. Mozna go zdobyc juz na poczatku podczas podrozy z Gnisis do Ald Velothi. Spotkcie mniej wiecej w polowie drogi pewna kobiete, ktora prosi o pomoc w wylowieniu pierscienia z zrodla, ktore znajduje sie nieopodal. Jako dobrzy samarytnie oczywiscie pomagamy urodziwej panience, lecz po jego znalezienu w jeziorku okazuje sie, ze slicznotka ma jednak wobez nas inne, nie do konca uczciwe zamiary. Atakuje naszego herosa w raz z wspoltowarzyszka... walka z nimi moze byc dla poczatkujacych postaci troche ciezka ale warto ja stoczyc. Po przeszukaniu trupow znajdujemy doskonaly amulet, ktory na 60 sekund daje nam 80% Kameleona:)) Nie musze chyba pisac jak znakomicie ulatwia nam walke i wszelkie kradzieze:)) Szczerze polecam:))) Long ---> Jestes wielki:))) Zamiast bawic sie w wojska Dwemerskie zrob lepiej cale nowe, duze miasto a'la Daggerfal ze sklepami, gildiami:) To by bylo cos:)))))

13.12.2002
20:58
smile
[44]

yutek [ Konsul ]

Witojcie! To skoro wyszedl ten konwerter to mze warto by zassac z sieci jakiegos moda? tylko wlasnie: 1. niebardzo wiem skad 2. jak go wrzucic do gry Long-----> no, no jestem pod wrazeniem. Tak pomyslu jak i wykonania. Czekam na premiere [o ile bedzie dostepna publiicznie ;)]

13.12.2002
21:16
[45]

DarkStar [ PowerUser ]

yutek ---> Slepy?:)) Oblukaj na pierwszy post:))) Mody zssysasz, ropakowywujesz do Data Files, zaznaczasz w launcherze w dziale pliki, uruchamiasz gre.

13.12.2002
21:17
smile
[46]

Kmineq0000 [ Pretorianin ]

Long -> ślicznie, ładnie...

13.12.2002
21:18
[47]

Long [ Generał ]

yutek --> Witom. Dziekuję, za uznanie, ale dwa ostatnie screeny pochodzą z luźnej zabawy modem. Zapewniam, że "Behemot" będzie upubliczniony :) Mody ściągaj ze stron, które podawane są na samym początku wątku, szczególnie polecam Morrowindfiles. Mod najpierw rozpakowujesz do jakiegoś pomocniczego katalogu, a potem kopiujesz plik .ESP (+czasami dodatkowe katalogi) do katalogu "Data Files" w Morrowindzie. Potem odpalasz grę i z menu startowego wybierasz opcję Data Files (Pliki w PL) - powinno otwzorzyć się okno z listą plików .ESP jakie masz we wspomnianym powyżej katalogu. Zaznaczasz 2-klikiem interesujący Cie mod i uruchamiasz grę. Ot i wsio.

13.12.2002
21:24
smile
[48]

bone_man [ Powered by ATI ]

Long --> Morrowind Cold War Crisis ;))) ladne, ladne powodzenia w dalszym edytowaniu ;)))

13.12.2002
21:58
[49]

War [ dance of death ]

Peter ---> nie wiem , ale wydaje mi się że nie podmieniają twarzy NPC. Ja ściągnąłem tylko twarz Bretona faceta a na razie takiego tylko 1 spotkałem i miał normalną twarz. Ale dla samego siebie juz warto !!! :-) Long ---> kiedy ukończysz behemonta i powiedz chociaż parę słów o tym co to/tam będzie :-) Gram sobie tym magiem. Jest średni-ciężko, czasami dostaje i muszę zwiewać ale wracam i walczę :) Nie jest źle... Alchemia jest super. Denerwuje mnie tylko dlaczego muszę, aby uzupełnić manę muszę odpoczywać aż 20 godz. :-( Mam pytania: 1. Pielgrzymki do kaplic trzeba wykonywać pokoleji ? Znalazłem książkę z opisem. Gdzie po ich odbyciu trzeba pojść ? 2. Po co jest mikstura paraliżu i taka rzecz (do jedzenia i robienia mikstur) co w opisie mają :paraliż ? Co to robi ? Paraliżuje mnie ? Ale po co ? 3. Czy zaklęć można nauczyć się tylko od sklepikarzy, magów i kapłanów ? Nie można uczyć się ze zwojów lub awansując ?

13.12.2002
23:10
[50]

Long [ Generał ]

War --> Jak już wcześniej pisałem, spodziewam się zakończyć prace w okresie międzyświątecznym. A o tym co to będzie... Na razie tajemnica - mogę powiedzieć tylko tyle, że będzie to quest dla tych, którzy wstąpili do Legionów i interesują się morrowindową historią starożytną. Screeny w poprzedniej części wątku też mogą coś podpowiedzieć :) Te, które zamieściłem powyżej są bez związku... :)

13.12.2002
23:13
[51]

War [ dance of death ]

^UP^ Long ---> ten quest będzie gadany czy w stylu idź i zabij wszystko co się rusza :-) ?

13.12.2002
23:19
[52]

JRK [ Generał ]

War --> Ad.1 - mozna pielgrzymowac w dowolnej kolejnosci, byle wszystkie miejsca wymienione w ksiazeczce wraz z odpowiednimi darami zaluczyc. A potem wracamy do osoby, ktora nas w pielgrzymke wyslala- czyli do ktorejs ze swiatyni.

13.12.2002
23:39
smile
[53]

mjs27 [ Pretorianin ]

Czy mógł by mi ktoś powiedzieć, gdzie znajdę takiego Popielca jak Hassour Zainsubani - kupiec z Ald'ruhn. Szukam go i szukam (w Ald'ruchn oczywiście), ale jakoś nie mogę znaleźć, pewnie czegoś nie zauwazyłem. Więc kto wie, gdzie (w jakim budynku) jest Hassour ?? Pozdrowienia dla wszystkich graczy i nietylko... Marcin

14.12.2002
10:08
[54]

Alex FC [ Centurion ]

War---> zaklęć uczysz się wyłącznie od NPC'ow (przynajmniej mi nie udało się odkryć innego sposobu:)), zwoje są jednorazowego użytku.

14.12.2002
11:18
smile
[55]

@[email protected] [ ]

Witam. Gram w MW Magiem, Bretonem i w umiejetnosciach dodatkowych mam "Bez pancerza" a w pobocznych "Ciężki pancerz". Zastanawiam sie jak chodzac w jakiejs szacie, butach i stalowych rekawicach mozna sobie odniesc ciezki pancerz? To jest raczej niemozliwe a ja mam jakies 5-8% zawansowania :) I jeszcze pytanko czy umieietnosc "Bez pancerza" po osciagnieciu wartosci 100(bo wyzej chyba sie nie da :( )bedzie mnnie chronic lepiej niz najlepszy pancerz(tak przynajmniej wynika z opisu tej umiejestnosci)?

14.12.2002
11:19
smile
[56]

War [ dance of death ]

Ale ja nie dostałem od nikogo żadnego questu :-) Ja tylko książkę znalazłem i tak sobie pomyślałem że możnaby spróbować :-). Gdzie jest ta świątynia co ci w niej to zadanie dają ???

14.12.2002
11:23
[57]

bone_man [ Powered by ATI ]

Dopiero co wstalem, ale mnie glowa boli hehe ;) mjs27 -->jak drepczesz sobie po Ald'ruhn to przy kazdym domku znajduje sie kwadracik najezdzasz na niego i Ci pokazuje kto go zamieszkuje (zapewne to wiedziales, ale tak dla pewnosci). Ale on chyba jest w w tej muszli z wielkiego kraba - jest tam chyba clotgier, enchanter i ktos... nie pamietam imienia. PS. Witam Wszystkich!!!

14.12.2002
11:24
[58]

@[email protected] [ ]

Mozecie polecic mi jakies fajne mody? Np dodajace questy czy wlasny domek :) Wiem, ze moge poszukac na stronach z modami ale przedzierac sie przez gaszcz modow.... :/

14.12.2002
11:25
smile
[59]

bone_man [ Powered by ATI ]

clotgier=clothier :)

14.12.2002
11:33
[60]

zbuju [ Generał ]

mjs27 --> ten gosc jest w knajpie ale nie pod skorupa, tylko przed nia. Trudno go znlezc bo schody, ktore prowadza na dol sa prawie niewidoczne. Jak znjdziesz knajpe to wejdz na gore po schodach, stan przy barze, odwroc sie i dojdz do barierki, nie schodz na dol - teraz odwroc sie w lewo i dojdz do sciany , znow w lewo i zobaczysz schody, na dole jest ten, ktorego szukasz.

14.12.2002
11:37
smile
[61]

@[email protected] [ ]

Na stronie: znalezlem mod: "A good place to stay 1.8" czyli w wolnym tlymaczeniu dobre miejsce na odpoczynek. Chyba tak ale opis moda.. coz angielski znam baaaardzo slabo :(. Wiec moze mi ktos przeltumaczyc opis modzika?

14.12.2002
12:00
smile
[62]

War [ dance of death ]

@[email protected] ---> ja niedawno włączyłęm mod dodający domek do Balmory. Miało n być tylko miłym miejscem do odpoczynku i składowania przedmiotów. Miało tam nie być niczego co miałoby ułatwić i popsuc rozgrywkę. Wchodzę a tu na półkach od zajeb... książek do nauki a na stole ciekawe zwoje z czarami :-). Więc wywaliłem tego moda (to było w MW ENG). Włączyłem też moda z pack guarem, ale nie wiem czy na początku gry (a ja tam byłem) opłaca się za 1200 zł kupować tego zwierzaczka, bo przedmiotów mało itp. Jedyny fajny mod to kupiec mający bardzo dużo kasy i kupujący wszystkie przedmioty ( nigdy nie chce mi się latać po sklepach żeby jednemu kupcowi sprzedać miecz a innemu tarczę itp.). Tego moda polecam !!! :-) Fajnym modem (?) są też nowe twarz dla twojego hero. Link był powyżej... PS. Czy da się jakoś przyśpieszyć odnawianie many odpoczywając ? Jak juz pisałem aby odnowić 180 many muszę czekać 20 godz. !

14.12.2002
12:10
smile
[63]

@[email protected] [ ]

==>War czy ten modzik z kupcem to ten: Balmora Home Mod ?

14.12.2002
12:41
[64]

War [ dance of death ]

@[email protected] ---> szczerze mówiąc nie wiem :-) Opis wskazuje że tak :-) Ja mody mam z clicka nr.9/02 ( było tam Heli Heroes :). Tam jest dom, packguar, kupiec itp. Popróbuj. Przeciez te mody mało zajmują....

14.12.2002
12:53
[65]

@[email protected] [ ]

==>War tak malo choc ten "a good place to stay" zajmuje okolo 1.30 mb. He, he przypomnialem sobie, ze na plytakch z CDA sa mody do Morrowinda , no to teraz sobie pogram :)

14.12.2002
13:14
[66]

||Peter|| [ Centurion ]

Hassour Zainsubani siedzi sobie w jednej z knajp w Ald Ruhn. Tej ze "skar" (czy "skaar") w nazwie.

14.12.2002
13:50
[67]

bone_man [ Powered by ATI ]

zbuju --> z tym kupcem to mnie sie pochrzanilo pomylilo mnie sie z innym ;)

14.12.2002
13:54
[68]

bone_man [ Powered by ATI ]

all --> w poprzednich watkach ktos napisal, ze jak sie wykona zadanie dla Office of Watch w Viviec z zbojstwami Ordynatorow to dostanie sie od nich niecala zbroje Ordynator (wiem bo pare razy to przechodzilem) ale specjalizowalem sie zawsze w Heavy Armor i nie zakladalem i pytanie jest: czy jak w nagrode dostane to zbroje to bede mogl w niej lazic w Viviec bez problemow ze strony Ordynatorow? Ktos napisal, ze tak ale wolalbym sie upewnic :/

14.12.2002
14:03
[69]

Alex FC [ Centurion ]

@[email protected]----> jak sam napisales nosisz stalowe rekawice a one naleza do Heavy, tak wiec Heavy Armor bedzie Ci rosło (wolno bo wolno ale zawsze). Hmmm jak bedziesz mial BezPancerza (tak jest w PL?) na 100 to bedzie lepsze AC niz np noszenie zbroji Deadric majac Heavy na poziomie 10-20 ale juz podniesienie Heavy na 50 (albo i wiecej) bedzie bilo Bez Pancerza na głowę dlatego ja szkoliłem swojego maga w Lekkich Zbrojach bo AC nawet jeśli masz Unarmored na 100 jest smiesznie niskie (a zakładanie magowi na grzbiet jakisch ciężkich zbroji to wg mnie jest już przegięcie) War----> można stosować mody dające regenarację many ale wg mnie to już cheat. Pociesz się że całośc many odnawia się 20 godzin niezależnie od tego ile jej masz (czy 180 czy 300 to wszystko jedno). Ale jeżeli masz alchemie to możesz robić potiony odnawiające Magicke. Robi się je z Frost Salts i Void Salts (ma je alchemiczka w Balmorze więc moze zorientujesz sie jak sie to ustrojstwo nazywa po polsku) które zostają po Frost i Storm Atronachach.

14.12.2002
17:39
[70]

War [ dance of death ]

Czy czas ma w grze jakieś większe znaczenie ??? Bo jeśli chcę ulepszyć swoją magię muszę ćwiczyć. Do ćwiczenia potrzebna jest mana, a ta się szybko zużywa a wolo regeneruje. Po kilkunastu rzuconych czerach muszę odpoczywać i nie wiem czy upływ czasu nie szkodzi mi. Co oznacza w miejscu oznaczenia czasu zdanie: 17 Ostatni Siew ???

14.12.2002
18:03
[71]

@[email protected] [ ]

==>Alex Thx. Czyli Twojim zdaniem lepiej szkolic maga w zbrojach przynajmniej lekkich? Ciezki pancerz podniesie sie do 50 pod koniec gry :) ==>War przylaczam sie do pytania: czy czas ma w MW duze znaczenie. 17 jest to zapewne dzien a Ostatni Siew hm... ==>to all mozna by opisywac mody z, ktorymi je gralo a potem moze jakis plebiscyt na najlepszego moda? :) Ja gralem z modami: House of Sceda Neen(fajny modzik choc moim zdaniem nieprzydatny jesli wypelnilismy zadanie zabojstwa podatnika[dostajemy chate]), House of See(przydatny bedziemy miec bezpieczny odpoczynek, domek stoi miedzy droga z Sceda Neen do Pelgriad'u), Rezydencja w Balmorze(poprostu wiecej miejsca niz w glidii[chyba, ze sie do nich nie zatrudnilismy],wiecej szafek, pokoiki na rzeczy zamykane na dzwi, ogolnie fajny mod), Wierza w Balmorze(rany! Kolo lazikow klapa a w niej...sklep z broniami, z czarami, ogromne loze, fontanna, full szafek i innych tego typu rzeczy, miejsce do naprawy broni[palenisko, kowadlo i mlotek]i oczywiscie wszechobecni straznicy :([choxc z drugiej strony to dobrze bo moznaby bylo sie zbyt szybko zaopatrzyc]). uffffffff to chyba moj najdluzszy post :)

14.12.2002
18:05
[72]

Alex FC [ Centurion ]

War---->Czas raczej nie ma większego znaczenia. !7 Ostatni Siew to po prostu 17-ty dzień miesiąca Ostatni Siew (mam nadzieję że po prostu żartowłeś?). Żeby nie zużywać dużo many to po prostu do ćwiczenia Destrukcji zrób sobie Fireballa za 1 pkt many, do ćwiczenia Iluzji zrób Niewidzialność za 1 pkt many itd. W ten sposób zanim odpoczniesz to rzucisz czar ze 180 razy :))). Oczywiście to jest powerlevelowanie ale... ;).

14.12.2002
18:16
[73]

@[email protected] [ ]

Aaaa jeszcze zapomnialem o jednum modzie: Balmora Houze(dodaje w Balmorze kupca, ktory ma 5k pieniedzy i skupuje wszystkie przedmoty, berdzo przydatne nie trzba latac od jednego kupca do drugiego :). W zagranicznych modach(chyba tylko takie sa :), ktore dodaja np dome, po najechaniu myszka na dzwik jestnapisane "Your house" gdze mozna to zmienic(w edytorze)? Troszke denerwuje gra po polsku a tu wyskakuje "Your house" :/

14.12.2002
18:29
smile
[74]

@[email protected] [ ]

==>War co do Twojego spisu questow w Sceda Neen mozna jeszcze dodac zabicie zlodziji w jaskini Adamastruss

14.12.2002
19:33
[75]

@[email protected] [ ]

==>Bodziu najnowszy :) ==>to all gdzie mozna znalezc jakis dobry sztylet(czy cokolwiek z krotkich broni)? Zaklinanie mam malo rozwiinete jakies 20 % :)

14.12.2002
20:38
smile
[76]

Jarooo II [ Centurion ]

@[email protected] ---> w edytorze... Tak sobie przed chwilką właśnie edytowałem (po raz pierwszy odpaliłem tego TESCS'a) taki mały modzik casino (tzn. tłumaczyłem teksty mówione przez jednego z NPC'ów) fajnie się w nim działa... tyle, że masa opcji i można się pogubić! Warto jednak spróbować - super!

14.12.2002
20:39
[77]

||Peter|| [ Centurion ]

@[email protected]: dobre sztylety dla postaci początkującej to którykolwiek dwemer jinksword (nie mam pojecia jak to nazwali w wersji polskiej, ale sprzedaje cos takiego gosciu w balmorskiej gildii wojowników. Wzglednie latwo mozna uzyskac niezly daedrycki sztylet (czy też daedrowy, jak chca autorzy tlumaczenia - IMHO nietrafona odmiana) od szefowej balmorskiej gildii wojowników - trzeba jedynie wykonac dla niej kilka dosc latwych questów - nawet postac na poziomie ponizej 3. powinna sobie poradzic. Sztylet w oryginale zowie sie Soul Drinker, rzuca czar Soul Trap i zadaje niezle obrazenia (jak to bron daedrycka). Fajna zabawka jest Mehrunes Razor, ale zdobycie go nie bedzie latwe dla niskopoziomowego bohatera. Trzeba bowiem najpierw odwiedzic ktores daedryckie ruiny z kapliczką Mehrunes Dagona (np. Ald Sotha, niedaleko Vivec lub ruiny na zachód od Ald Velothi, za dwemerskim mostem). Po rozmowie z posągiem Mehrunesa, otrzymasz od niego zadanie odnalezienia legendarnego sztyletu. I tu jest drugi problem - sztylet ten lezy sobie w grobowcu, w samym srodku Ashlands, a w dodatku pilnuja go dremory i daedrothy. Nie polecane dla postaci ponizej 10 poziomu. Nie najgorszy sztylet dostaje sie tez od szefa gildii zabójców po wykonaniu dla niego bodajze wszystkich zleceń (co oczywiscie tez raczej nie uda sie slabo rozwinietej postaci). Alternatywą są szklane bronie z mozliwoscia paraliżowania lub zatruwania (Glass Netch Dagger na przyklad). Zadaje to przyzwoite obrazenia, a paralizowanie przeciwnika jest oczywiscie bardzo przydatne. Tak po prawdzie jednak, zabawa krótkim ostrzem jest na dłuższą metę nieopłacalna. Lepiej szkolić się w długim ostrzu lub broniach obuchowych.

14.12.2002
21:02
[78]

||Peter|| [ Centurion ]

Jeśli chodzi o mody, to do moich ulubionych należą (kolejność przypadkowa): - Adventurer's Mod - dosc mocno utrudnia grę, dzięki czemu zabawa jest bardziej satysfakcjonująca i nie tak koszmarnie prosta jak w wersji podstawowej. Mod zwieksza troche mozliwosci potworków, enpece dostają zestawy pierwszej pomocy do plecaka (silne napoje uzdrawiające), dremory i złote bóstwa nie zawsze pozostawiają po sobie jakąś super-broń, a do awansu potrzebne jest 12 punktów, a nie standardowe 10. Aha, znika też Creeper vel Pełzacz :) - Green Uvirith - mod dla członków Rodu Telvanni, którzy wdrapali się na najwyższy szczebelek ichniej hierarchii. Mod ten należy odpalać po wybudowaniu trzeciego stopnia siedziby. Dzięki niemu sama wieża zostaje bez zmian, ale za to otoczenie zmienia się nie do poznania. Robi się zielono, wyrasta dookoła prawdziwe miasto, jest nawet łazik, mini-gildia magów, parę sklepów, strażnicy, fosa, mury obronne i obserwatorium astronomiczne :) Wygląda to naprawdę fajnie i właściwie do pozycji jaką zajmuje nasz bohater. - Uvirith Unleashed - ku mojemu zadowoleniu, ten mod nie gryzie się z powyższym i można je stosować równocześnie. Uvirith Unleashed zmienia znacząco wnętrze telvańskiej siedziby trzeciego stopnia (więc też odpalamy go dopiero po wybudowaniu takowej). Wnętrze jest bogatsze, ciekawiej zaprojektowane, są nisze na szkieletowe manekiny ze zbrojami. Minusem tego moda są jego duże wymagania sprzętowe - poszczególne piętra wieży są zrobione w pojedynczych komórkach, więc ilość FPS spada dość znacząco (a jeszcze jak dostawimy te manekiny, to robi się mocno nieciekawie). Dość długo był to jednak mój ulubiony mod. - A Good Place to Stay - mod tworzący w Balmorze przytulną siedzibę. Od wyżej wymienionego Uvirith Unleashed jest lepszy pod kilkoma względami. Poszczególne sale są zrobione osobno, więc wymagania sprzętowe moda są znacząco niższe. Zamiast manekinów szkieletowych mamy od razu manekiny drewniane. Jest też sypialnia, pokój do zaklinania i alchemii, dwa duże magazyny, sala do gromadzenia pancerzy na manekinach i "practice dummy", na którym mozna sobie pocwiczyc zaklęcia lub ciosy. Minusem jest znacznie mniej spektakularny wygląd niż w przypadku wyżej wymienionych modów uvirithowych, a także niezbyt dobrze przemyślana sala ze skrzyniami na graty (przynajmniej w moim odczuciu jest niezbyt dobrze przemyślana). Generalnie jednak, głównie dzięki mniejszym wymaganiom sprzętowym, zacząłem ten mod lubić o wiele bardziej niż Uvirith Unleashed. - Bank of Vvanderfel - wprowadza banki, znane dobrze już z Daggerfalla, a w pierwotnej wersji Morrowinda jakoś pominięte. Do banku wpłacamy pieniążki, od pieniążków rosną odsetki (im więcej wpłacamy, tym większe odsetki nam rosną). Minusy są trzy - po pierwsze banków w Vvanderfell nie jest zbyt wiele (Balmora, Sadrith Mora, Gnisis i bodajże Ald-Ruhn), więc jeśli nagle potrzebujemy większą ilość gotówki, trzeba się kopnąć do któregoś z tych miast. Po drugie - skrypt odpowiedzialny za wyliczanie odsetek jest troche niedopracowany i czasami część pieniążków po prostu znika (chociaż ma to miejsce tylko przy dużych sumach - w okolicach 700 tys.). - Astral Travel Box - dość ciekawy dodatek, przyspieszający znacząco podróże między większymi (i mniejszymi) miastami. Do zdobycia ATB potrzebne jest skromne 8 tysięcy sztuk złota. - Stronghold Ring - znajdujemy go na łóżku w naszej siedzibie (niezależnie od rodu, do którego sie zapiszemy). Pierścień umożliwia szybką teleportację DO siedziby z dowolnego miejsca. Dość wygodne, bo strongholdy stoją raczej na zadupiu (a już zwłaszcza Tel Uvirith). - Balmora Guild Door - mała rzecz, a cieszy. Dodaje jedynie drzwi umożliwiające przejście z gildii magów w Balmorze do gildii wojowników w Balmorze - bez irytującego wychodzenia na zewnątrz. - Imperial Ring - dość ciekawy mod, chociaż można go uznać za mod cheatujący. Dzięki niemu nie trzeba bowiem nakładać kiepskiej i ciężkiej zbroi imperialnej, gdy chcemy pogadać z kolegami-legionistami. Wystarczy założyć taki pierścień i już jesteśmy traktowani, jakbyśmy mieli zbroje (ale tylko na gruncie towarzystkim - pierścień nie zwiększa armor class ani nic z tych rzeczy). - Teleport Ring - też dość duże ułatwienie, które u niskopoziomowych postaci można uznać za graniczące z cheatowaniem. Jest to po prostu pierścień umożliwiający teleportację w kilkanaście oddalonych od siebie miejsc (także dwa obozowiska "Popielców). Przydatny dla postaci wysokopoziomowych lub dla osób, które grają drugi lub n-ty raz i nie mają ochoty łazić wszędzie piechotą ;-) Dobra, dość tego, bo zawyżam średnią długość postów ;-)

14.12.2002
21:09
smile
[79]

yutek [ Konsul ]

I znowu problem :(. Mam za zadanie zrobic pozadek z poborca podatkowym bo inaczej Addhiranirr niebedzie ze mna chcial gadc o interesujacych mnie sprawach. Szukam tego typa po kanalch i jeszcze nizej i niemoge znalezc. POMOCY!!! gdzie ten celnik sie znajduje!!!

14.12.2002
21:14
[80]

||Peter|| [ Centurion ]

Za nisko szukasz ;) Poborca siedzi wyzej (waistworks) - ma odpowiednio imperialne nazwisko, latwo go zauwazyc ;)

14.12.2002
21:22
smile
[81]

bone_man [ Powered by ATI ]

||Peter|| --> mam do Ciebie pytanie napisales, ze masz moda Adventurer's Mod i widze, ze masz jego druga wersje ja mam pierwsza. Druga wersje sciagnalem jakis czas temu, ale nie instalowalem poniewaz bylo tam napisane, ze moze sie bardzo ladnie krzaczyc i najlepiej zaczac od poczatku. I teraz, czy Ty zaczales od poczatku, czy wrzuciles juz w trakcie gry? Jezeli w trakcie gry to napisz prosz, czy sie krzaczy i czy mocno. Dzieki z gory. Pozdrawiam

14.12.2002
21:24
[82]

bone_man [ Powered by ATI ]

||Peter|| -->aha jeszcze cos napisalem to wyzej, ale wydaje mnie sie, ze masz wersje 2.0 mam racje? (ja mam 1.0).

14.12.2002
22:46
[83]

War [ dance of death ]

@[email protected] ---> czy chodzi ci o tych co trzymają w zamknięciu 2 jaszczuroludzi i 1 Khajita ? Jest tam słaby złodziej i wojownik i całkem niezły (jak na 1 poziom :-) mag. Po uwolnieniu niewolników dają ci oni swoje rękawice. Jeśli ci o to chodzi to czy jest to quest dla kogoś ? Gdzie jest ta chata po tym zamordowanym urzędasie (to tak na przyszłość:) ? Alex ---> tzn. ze jak pisze 17 Ostatni Siew (dzień 2), to jest 17 dzień miesiąca , a 2 dzień od początku gry ? Fajny sposób na trening :-). Jest też fajny sposób na trening Atletyki. Nie wiem czy go znacie. Podchodzisz do jakiegoś zagłebieni w ścianie w kształcie litery U lub w kąt pomieszczenia, naciskasz, włączasz ciągły bieg(CAPS LOCK), naciskasz Q i idziesz na kilka minut pooglądać TV lub coś innego :-). Co do modów to mnie najbardziej z tych co grałem podobał się kupiec koło Balmory i chatka w Balmorze. Sprytny musi byc ten też z drzwiami pomiędzy gildiami w Balmorze by Peter :-) Jeden arcymag na T (zapomniałem imienia) w gildii magów w Vivek kazał mi odnaleźć przyczynę zniknięcia krasnoludów. Jak to zrobić, bo gdy kogoś zapytam o tego Arcymaga to się tylko z niego naśmiewają :-) ? PS. Ja nie uzywam żadnej broni, tylko czary tak jak mówił Alex :-), choć ostatnio zająłem się zadaniami dla gildii magów w Ald'rhun i dawno nie walczyłem :-(. A właśnie - mam zadanie dla tej gildi - muszę dostać się do Molag Maar ( tak to się chyba zwało) i sprawdzić co się tam ostatnio niepokojącego działo. Zna ktoś ten quest ? Niech go opisze. I z którego miasta (Balmora, Vivek, Ald'rhun) można szybko dostać się do tego miasta ?

14.12.2002
23:34
[84]

Kmineq0000 [ Pretorianin ]

Słyszał może kto o konwerterze do postaci?

15.12.2002
00:31
[85]

ThePunisher [ Chorąży ]

War: co do odnawiania many to sobie zalatw "extra comfy pillow" i trzymaj ja w inventory to bedziesz lepiej sie wysypial.jak nie wiesz gdzie ja znalezc to jest ona w balmorze , w domku w ktorym taka babka ci kaze zabic szczury co jej poduszki wyzeraja. co do zadania od treborniusa to ja to rozwiazalem , chociaz calkiem przypadkowo , szukaj ksiazek "egg of time" , "divine methapisics" , "hanging gardens(co do tej nazwy nie jestem pewien ale cos z gardens)" nie znam dolkladnego miejsca gdzie sie znajduja te ksziazki wiem tylko ze w dwemersich ruinach i najprawdopodobniej jak bedziesz rozwiazywal questy dla babki w mage guild w ald ruhn to sie jakos na nie natkniesz.jak zdobedziesz ksiazki to pogadaj z kolesiem w fighters guild. mozesz tez sproobowac pogadac w tel fyr z kolesiem w daedryckiej zbroi i w podziemiach tej wiezy z ostatnim dwemerem jaki istnieje w morrowindzie ;D

15.12.2002
04:19
[86]

Kmineq0000 [ Pretorianin ]

Alex -> skąd ci przybyło tyle do siły do noszenia sprzętu? Ja przy dobrych lotach wyciągam 560 a normalnie mam 500.

15.12.2002
08:29
[87]

PrEd4ToR [ ››SuperNatural‹‹ ]

Witam. Sorry ze zadaje tak banalne (dla was) pytanie...ale...jak wyglada moździeż ? Wiecie...ten dla alchemika...

15.12.2002
08:56
[88]

Alex FC [ Centurion ]

Kmineq--->Mam naturalnie 94 Sily i 20 z rękawicy (na stałe) War---> Do Molag Mar dostaniesz się silt striderem bodajże z Suran i z Vivec. A jeśli chodzi o qest to w sumie jest prosty i sprowadza sie do zwiedzenia calych dwemerskich ruin, pogadania, zabicia kogo zabić rzeba i juz :D

15.12.2002
08:58
[89]

Alex FC [ Centurion ]

PrEd4ToR---> w gildii magów w Calderze jest cały zestaw dla alchemika ( na samej górze )

15.12.2002
09:49
smile
[90]

Moonset [ Centurion ]

ZWYCIĘSTWO!!!! Panie i panowie, muszę się pochwalić bo radość mnie rozpiera. Po pół roku grania w angielski oryginał załadowałem wczoraj pod wieczór polską wersję MW. Przez pięć następnych godzin, przekonwertowałem, oczyściłem z krytycznych bugów i zainstalowałem 45!!! PLUGINÓW... :))))))) I WSZYSTKO DZIAŁĄ, z jednym maleńkim wyjątkiem, czyli oryginalnego pluginu Bethesdy "Fort Firemoth" . Mój MW ma teraz zapakowanych 75 mega dodatków. OGROMNY UKŁON w stronę CD Projekt, kiedy trzeba ochrzanić i wytknąć błędy - to trzeba. ale konwerterem zasłużyli sobie na pochwałę. Brak możliwości instalowania nowych dodatków byłjedynym powodem, który tak naprawdę odstraszał mnie od tej lokalizacji. Teraz mogę pomykać po świecie własną rasą - Avatarem z nowymi teksturami, latają u mnie smoki, ponad 80 nowych gatunków z nowymi teksturami (Plugin Giants 2.0) usiłuje mnie ukatrupić i wiele z nich jest w stanie łtwo wykończyć nawet postać w okolicach 50 levela..... i wiele innych. Na marginesie, jeżeli macie pytania o pluginy, chętnie pomogę - jeżeli tylko będę je znał. Przetestowałem ich około setki.

15.12.2002
10:56
smile
[91]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

Moonset --> To pochwal, albo przedstaw wg siebie Top Ten Pluginów :))

15.12.2002
11:01
[92]

bone_man [ Powered by ATI ]

||Peter|| --> jak zajzysz to ^UP^ ;)

15.12.2002
11:17
smile
[93]

yutek [ Konsul ]

Long---> dzieki Twijej podpowiedzi wlasnie uruchomilem pierwszego moda :)) Czy ilosc modow w grze wplywa na ilosc fps'ow?

15.12.2002
11:26
smile
[94]

PrEd4ToR [ ››SuperNatural‹‹ ]

Alex FC. Dzieki...juz skumalem czacze... ;››› Tylko teraz powiedz mi prosze jak sie mixuje te kiwatki ? Tzn... jak sie je wklada do tego moździeża.. ? Mam dopiero 2 lvl....zaczalem grac wczoraj i dopiero poznaje ten caly kogiel mogiel elder scrols...dlatego tez prosze o wyrozumialosc ;›

15.12.2002
11:43
[95]

Alex FC [ Centurion ]

PrEd4ToR----> W inventory "upuść" alchemiczny przyrząd na postać i otworzy Ci się okno przyrządzania potionów. Link do receptur podawałem wcześniej w tym wątku ( niestety dla posiadaczy wersji PL są one po angielsku ).

15.12.2002
11:45
smile
[96]

Moonset [ Centurion ]

Bodziu --> Nieniejszym chciałbym pochwalić CD projekt za konwerter, który spełnił swoje zadanie i nie pozwolił mi wyrzucić polskiego MW do kosza :))) Dzięki Topten pluginów... bardzo proszę 1) Giants 2.0 (mod + 4 patche) - ponad 80 nowych stworzeń w grze, smoki, harpie, nimfy, lordowie ciemności (niesamowite nowe zbroje medium), ancient Lich, giganci, tytani,golemy, nix hounds (atakują grupą około 50 osobników). Gra naprawdę staje się trudna. Minusem tego plugina jest zapotrzebowanie na mocny sprzęt. Obliczanie pozycji 100 hien powoduje, że nawet najmocniejsze maszyny potrafią zacinać 2) Newarrows (+ 1 patch) - 16 mega dla miłośników Marksman.. ups sorki Celności vel Łucznictwa ;) Kilkadziesiąt nowych typów łuków, kusz, rzutek, mikstur do rzucania itd. Nowe materiały ach, elven, redwood, gold, glass. Duży realizm - ciężkie kusze bitewne Ebony z dobrymi boltami przechodzą przez każdą zbroję, ale są bardzo wolne w przeładowywaniu (w końcu trzeba kilkanaście razy zakręcić korbą ;). Oprócz tego kilkadziesiąt nowych istot, wiele z nich broni skrzyń przez co okradanie podziemi nie jest już taka prostą sprawą. Warto stosować go razem z oficjalnym Arrea Efect Arrow. 3) Leias Dual Wield 0.3 - najlepszy mod do walki dwoma mieczami, najlepsze tekstury (na początku stałem przez kilkanaście minut i nie mogłem oderwać wzroku od klingi) dla runicznych dai-katan, toporów i krótkich mieczy. Jeden z mieczy służy do parowania ciosów, drugi to klasyczna brzytwa. 4) A Good Place to Stay - ^up^ Peter. Dodam tylko, że można go sobie łatwo uprzyjemnić. Po moim biegają zwierzęta domowe (plugin Pets 4.0), a w sypialni stoi półnaga niewolnica.... :) (plugin Human Bondage). Ten domek ma jedną zaletę, której nie można pominąć - teleporty, pozwalające się przenieść do wszytskich ważnych miast i gildii magów, ale nie za darmo - trzeba płacić życiem i healthem 5) Rich_npcs - ten plugin może być dyskusyjny, bo podnosi ilość gotówki handlarzom, ale... Jest najbardziej wyrównany - nie zmienia zasobności creepera i gadającego craba, nadal nikt poza nimi nie kupuje po cenach nominalnych, nadal trzeba odczekać na odnowienie gotówki bo wszytskiego na raz sprzedać się nie da. 6) Fem_body_v.01 + MD01_Natural_Skins_Female - (MD01 TYLKO DLA DOROSŁYCH :))) Pierwszy z nich wygładza tekstury dla płci pięknej i poprawia cieniowanie przez co sylwetki nabierają kształtów. Drugi zdejmuje z pań bieliznę (każda rasa ma własną budowę). 7) Passive Healthy Wildlife - plugin, który urealnia zachowanie przedstawicieli fauny. Ranne zwierzęta uciekają, a zagonione w kąt atakują na oślep, większość jest bierna jeśli tylko nie podejdzie się do nich za blisko, atakują w grupie ale pojedynczo są strachliwe itd. 8) bcsounds - oryginalny plugin Bethesdy dodający nowe odgłosy na bagnach i wybrzeżu - różne nocą i za dnia. 9) Legendary Weapons - broń o przyjemnych teksturach i zastosowaniu rozsypana po całej wyspie. Nie są to artefakty, nie mają nadzwyczajnych zastosowań, ale wprowadzają miłe urozmaicenie 10) Dodam jeszcze dwa drobiazgi - Book Rotate i Dwemer Clock - Pierwszy pozwala układać sobie ksiązki w każdej pozycji (położyć, ustawi pionowo na półkach itp.), drugi dodaje kostkę w niczym nie przypominającą zegarka, ale przy użyciu informuje, która jest godzina. To łatwiejsze niż sprawdzanie czasu przez wejsćie w tryb odpoczynku. To tyle..... Ale się rozpisałem ;)

15.12.2002
11:50
smile
[97]

Moonset [ Centurion ]

W punkcie czwartym chciałem napisać - "trzeba płacić złotem i healthem" ... sorki... do piątej nad ranem siedziałem w TES i mam już problemy z koncentracją ;)

15.12.2002
12:59
[98]

bone_man [ Powered by ATI ]

Moonset --> moglbys podac skad sciagnales punkt 7) i 10 wygladaja bardzo smakowicie hehe ;) ||Peter|| --> UP all --> czy ktos jeszcze uzywal Adventures plugin wer 2.0 i moglby podac zachowania po zainstalowaniu?

15.12.2002
13:14
[99]

bone_man [ Powered by ATI ]

Moonset --> ok juz mam tylko mialem klopoty z sciagnieciem ;) ||Peter|| --> ^UP^ all -->^UP^

15.12.2002
13:22
smile
[100]

Moonset [ Centurion ]

bone_man --> 7 i 10 podobnie jak większość pozostałych pochodzą z : - https://www.morrowindfiles.com - https://www.rpgplanet.com/morrowind/mods/mods.asp

15.12.2002
14:15
[101]

PrEd4ToR [ ››SuperNatural‹‹ ]

Dostalem to pierwsze wazniejsze zadanie...musze znalesc jakies pudelko (cos tam box) wielkosci pięści...z metalu...tylko nie wiem gdzie sa te ruiny w ktorych to pudeleczko sobie lezy... Help ....help is our only chance...

15.12.2002
14:21
[102]

bone_man [ Powered by ATI ]

Moonset --> wiem sciagnalem z rpgplanet, ale byly cholerne klopoty ciagle sie nie ladowalo, ale juz mam ;) UP czy ktos uzywa Adventurers plugin ver 2.0 i czy zaczal od poczatku, tak jak w readmy bylo napisane? bo chcialbym go zaladowac, ale wolalbym nie zaczac od poczatku :(

15.12.2002
14:21
[103]

Ths [ Konsul ]

Pewnie to już było ,ale powidzcie mi jak zainstalować plugin ???

15.12.2002
14:33
[104]

bone_man [ Powered by ATI ]

Ths --> to bardzo proste kopiujesz go do ,,Data Files,, w folderze, gdzie masz zainstalowanego Morrowinda. Przy odpalaniu klikasz na Data Files i zaznaczasz dany plugin i to wszystko. Ale napisalem daj znac jakby co.

15.12.2002
15:12
[105]

Ths [ Konsul ]

Nie udało się , pojawiłsię tyko napis "one or more plugins colud not find the correct versions of the master files they depend on."

15.12.2002
15:53
[106]

||Peter|| [ Centurion ]

boneman: niestety, gdy odpalalem Adventurer's Mod, to zaczynalem od zera.

15.12.2002
15:55
[107]

||Peter|| [ Centurion ]

Moonset - a czy mozesz te przekonwertowane pluginy gdzies udostepnic? Wygodniej bedzie sciagnac gotowe, zdatne do natychmiastowego uzytku, niz konwertowac samemu ;) A i CDP moze sie ucieszy, jak im podeslesz linka :)

15.12.2002
16:10
[108]

zbuju [ Generał ]

nowy watek :

15.12.2002
16:32
smile
[109]

Moonset [ Centurion ]

Peter --> To może być problem co najmniej z dwóch powodów. Po pierwsze nie mam swoje stronki, więc nie mam gdzie ich zrzucicć. Ale przeszkodą tak naprawdę jest to, że konwertuje się pliki rozpakowane i wrzucone do Date Files. Nie bardzo wiem jak miałbym po konwersji pozbierać znowu do kupy tekstury, mesche, icony.... itd., i spakować je ponownie. Wyobraź sobie ile by to zajęło czasu. Mimo wszytsko chyba szybciej będzie jeśli sam się za to zabierzesz :))))

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.