GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

McDonald's - upadek?????

12.12.2002
15:23
smile
[1]

Drackula [ Bloody Rider ]

McDonald's - upadek?????

Hura!!!! wreszcie gigant "zdrowej zywnosci" sie chwieje. Mam cicha nadzieje ze jest to pierwszy klocek domino(wiecie o co chodzi;)

12.12.2002
15:26
[2]

wysiu [ ]

I z czego sie tak cieszysz? ps. (wiecie o co chodzi;) - Ja nie wiem, wytlumacz?

12.12.2002
15:26
[3]

Arahno [ Senator ]

Nie czytalem jeszcze calego, ale juz na wstepie musze powiedziec: nieeee...:( Moze jakims fanem McDonalda nie jestem, ale czasami [powiedzmy raz na pol roku:)] tam wpadalem, szczegolnie jesli glodny bylem i sie przy jakims McDrive'ie zatrzymalem...:(

12.12.2002
15:34
[4]

Dabster [ Byle do przodu... ]

Dracule -> I z czego ryjesz? :) Jak nie lubisz sieci McDonald's to po prostu nie musisz tam kupowac jedzenia. Przeciez jest jeszcze wiele innych miejsc. A swoja droga to watpie, zeby McDonald's upadl...

12.12.2002
15:39
[5]

Eliash [ Generał ]

Polecam lekture regulaminu wywieszonego w tramwajach: Jest tam wyraźnie napisane że na żadanie współpasażerów plecak trzeba ściągnąć.

12.12.2002
15:39
smile
[6]

Eliash [ Generał ]

uppps nie ten wątek sorka :))

12.12.2002
15:41
[7]

Dabster [ Byle do przodu... ]

Drackula -> Sorry za przekrecenie ksywki... :)

12.12.2002
15:42
[8]

Father Michael [ Padre ]

Tiaaa... Tepsa i Microsoft tez mialy upasc

12.12.2002
15:53
[9]

Dessloch [ Senator ]

nie wiem z czego ryja cieszysz.. w samej polsce straci praca BARDZO duzo ludzi, od managerow niewidocznych po sprzataczy, sprzedawcow.. a MCow w PL jest bardzo duzo.. a pojedz do takiego i zobacz ile w nim ludzi pracuje.. nadal zadowolonY? a na pewno zaczna zamykac pkt MC w biedniejszych krajach.... wiec i u nas

12.12.2002
15:54
smile
[10]

grzesiek16 [ Feluś ]

<------- Drackula

12.12.2002
15:58
smile
[11]

grzesiek16 [ Feluś ]

hehe ale najlepsze jest w opiniach!!!! sanepid wykryl sperme w szejkach :P hihi jak to dobrze ze nie pijam tego "napoju", sami zobaczcie(link)

12.12.2002
16:03
[12]

Paszczak [ Oaza Spokoju ]

Teraz kiedy jedzenie w barach mlecznych podrożeje MC Donalds może być najlepszą alternartywą!

12.12.2002
16:11
[13]

ILEK [ Plugawy Karzełek ]

heh...a w polsce w tym roku otwarto 13 nowych restauracji....kto tu upada...McD...czy twoje morale???;)))))

12.12.2002
16:27
[14]

CooN [ Generał ]

Sam bylem swiadkiem otwarcia MC Donalda w Grudziadzu w zeszlym roku (calkiem przypadkowo, o 6 rano znalazlem sie wlasnie w tamtym miejscu ;-) Przeciez hamburgery, frytki i coca-cola nigdy sie ludziom nie znudzi...Chocby nie wiem jak byly niezdrowe te produkty..

12.12.2002
16:28
[15]

CooN [ Generał ]

errata: to bylo w tym roku (jak ten czas szybko leci...)

12.12.2002
16:28
smile
[16]

malgoska [ Legionista ]

jedzcie wszyscy frytki a bedziecie mieli szczuple łydki

12.12.2002
16:33
smile
[17]

bone_man [ Powered by ATI ]

NIEEE!!!! Mc'Donalds nie moze upasc!! To tragedia !!! Uwielbiam Mc'donalds to zly sen, to zly sen...

12.12.2002
16:46
[18]

lutus [ Konsul ]

hmm, zamkniecie 150 restauracji koncernu, ktory ma ich 100 razy wiecej to chyba jednak nie za duzo. Typowe wycofywanie sie z inwestycji nie przynoszacych zysku. W polsce nie nalezy sie tego prawdopodobnie obawiac, bo MC jest praktycznie jedyna siecia fast food , ktora obejmuje caly kraj

12.12.2002
16:50
smile
[19]

blumschen [ Pretorianin ]

szkoda maca'a nie jestem ich fanka,i uwazam,ze nie sa dobrym przykladem zywienia ale raz na jakis czas wstepuje do maca by zjesc rybe albo kurczaka. Biedna FoXXX gdzie ona bedzie chodzic we wtorek i piatek?:(

12.12.2002
17:01
[20]

elfik [ mesmerized by the sirens ]

a smakuja wam plastikowe bulki i kotlety jak podeszwy ? :-)

12.12.2002
17:04
[21]

lutus [ Konsul ]

elfik - wole czasami zjesc w mc , niz isc do budy bez bierzacej wody na hambuksa z garnka pelnego lezacych od tygodnia kotlecikow marki : uuu zrobilem kotlet , szkoda , ze buda sie zmielila

12.12.2002
17:24
[22]

elfik [ mesmerized by the sirens ]

lutus: kwestia gustu, mi nie smakuje plastikowe pieczywo faszerowane miesem robionym z odpadkow

12.12.2002
18:03
[23]

Michmax [ ------ ]

Maff--> co w tym złego że dziewczyna ma 19 lat i jest dziewicą? Moze ona sie nie bzyka z każdym napotkanym?

12.12.2002
18:06
[24]

wysiu [ ]

elfik --> Kwestia gustu - mi smakuje. Odmawiasz mi prawa do tego?;)

12.12.2002
18:07
smile
[25]

Satoru [ Child of the Damned ]

hehehehehe Michmax - rotfl:)))))) to Ci się udalo:)

12.12.2002
18:11
smile
[26]

massca [ ]

eeee tam upadek.... kryzys chwilowy. pamietajcie ze MD opiera sie o franczyze - ktos po prostu przeinwestowal. no ale zmiany sie na pewno im przydadza w koncepcie, chociaz musze szczerze przyznac ze czasami BIG MAC ... ... ... rzadzi !! :))))

12.12.2002
18:17
[27]

Michmax [ ------ ]

Ostatnio pojechałem z kolegą i kupiliśmy sobie chyba po jednym Mc Royalu, albo jakiejś innej kanapce (nie Big Mac). Cena: 13zł!!! Mielismy takie kartki które dawały 40% zniżkę, bo za 2 gówniane małe kanapki w życiu nie dałbym 13 zeta. Kartek już nie mam więc więcej tam nie jade. Za tyle można mieć duży smaczny obiad i picie dla jednej osoby. Z takimi cenami to bardzo dobrze że padają.

12.12.2002
18:23
smile
[28]

wysiu [ ]

Michmax --> 1. Bardzo mi przykro ze jestes biedny. Jak jednak widac - duzo ludzi jednak stac na jedzenie tam. 2. McDonald w Polsce jest bardzo tani, w porownaniu np do Niemiec. 3. Nikt cie nie zmusza do stolowania sie tam. Mozesz jesc w restauracji swoje wykwintne obiadki za 7 pln. ....to dlaczego masz do nich jakies pretensje i zyczysz im upadku?

12.12.2002
18:24
[29]

noname4 [ Centurion ]

z i e f brzmi znajomo?

12.12.2002
18:32
[30]

noname4 [ Centurion ]

a tak ściślej to jak dla mnie to mogłoby równie dobrze by ich nie być - nie jadam tam, ale jak ktoś chce się truć to jego sprawa...byle tylko nie smierdziało od tego tak jak obecnie

12.12.2002
18:33
[31]

BarD [ Leningrad Cowboy ]

Hmm,raczej mnie to nie zaboli.Trochę szkoda tych wszystkich pracowników,al może odnajdą się gdzie indziej. A nawet gdyby to był naprawdę kryzys,to minie kupa czasu zanim się wszystko rozleci... P.S.Ktoś pamięta imperium Walta Disneya?;)

12.12.2002
18:44
[32]

Rav_s [ Konsul ]

wysiu --> Niby masz racje, ze jak komus tam nie smakuje to niech tam nie jada. Mi nie smakuje, wiec tam nie jadam, ale... i tak uzwazam ze dobrze by sie stalo zeby zamkneli cala ta sie siec, bo: McDonald z tego co zauwazylem stawia glownie na dzieci. Dzieci nie sa wstanie rozroznic co jest dla nich dobre a co zle, co zdrowe a co niezdrowe. A jak sie za mlodu taki dzieciak duzo na je to wyglada zazwyczaj troszke inaczej niz jego rowiesnicy, a poza tym jest juz tak przyzwyczajony do tego niezdrowego zarcia ze nie moze sie bez niego obejsc.

12.12.2002
18:45
[33]

n2n [ Pielgrzym ]

a najsmieszniejsze w tym wszystkim jest to ze ludzie ktorzy najbardziej krytykuja Mc'Donald i zycza mu upadku nigdy w nim nie byly ani nigdy nie mialy z nim nic wspolnego :-P albo jadaja badz jadaly w nim czesto a teraz widza ze na GOLu opinia publiczna uwaza Mc'Donalda za "bebe" dlatego pod publike tez go krytykuja jednym slowem ZALOSNE !

12.12.2002
18:52
[34]

BarD [ Leningrad Cowboy ]

n2n-->Nie wiesz,a gadasz...możliwe,że niektórzy pod publikę,ale nie uogólniaj.Byłem parę razy na tym kurczaku w panierce,ale jak odkryłem sposób wytwarzania,niepotrzowałem więcej MCD. A chodziłem tam,właśnie jako dzieciak;ach te happy meal;) I hmm,mimo wszystko,że trochę żarłem,to wyglądam zdrowo i przekładam ziemniaki w mundurkach z solą i masłem nad bigmaca.

12.12.2002
18:59
smile
[35]

Rav_s [ Konsul ]

n2n --> hehe, akurat nie trafiles co w idac po tym watku to tylko to ze wrogow mc'Donalda jest jak na lekarstwo. Nie wiem jak inni ale, ja jadalem kiedys w Mc'Donaldzie sporadycznie, a teraz juz wogole nie jadam. Wiec wogole nie trafiles ze swoimi "madrymi" tezami.

12.12.2002
19:16
[36]

Andrewlee [ BFXXJ ]

wysiu ------> jesz w McD, palisz pety i kiedys tam mowiles ze robisz 200 pompek, chyba na serio ktos robil na tobie eksperymenty (copyright by twostupiddogs) Joke :)

12.12.2002
19:18
[37]

wysiu [ ]

Andrewlee --> Robilem, czas przeszly..:) 2 lata bez cwiczen, teraz pewnie nie wyjde ponad 100..;)

12.12.2002
19:32
[38]

Michmax [ ------ ]

wysiu--> stać mnie na jedzenie u nich ale za takie małe gówienko nie będę płacił takiej kasy, tylko dlatego żeby nie dać zarobić takim zdziercą którzy równie dobrze mogliby to sprzedawać za 1zł. Osobiście mam do nich to że po obiadku u nich żygałem przez pół nocy. Pasuje? Jakbyś umiał czytać to byś wiedział że za te obiadki o których wspominałem płace 13zł a nie 7zł i to jest restauracja a nie jakiś bar. Tak więc fajnie by było jakby upadli, ludzie byli by zdrowsi. Szkoda mi tylko tych pracowników. P.S. Te ich skrzydełka smakują jak styropian. Mam do nich jeszcze to że po częstym jedzeniu u nich wygląda się tak jak ogrom amerykanów.

12.12.2002
19:50
[39]

wysiu [ ]

Michmax --> "stać mnie na jedzenie u nich ale za takie małe gówienko nie będę płacił takiej kasy, tylko dlatego żeby nie dać zarobić takim zdziercą którzy równie dobrze mogliby to sprzedawać za 1zł." Cena jest taka, ile ludzie sa gotowi zaplacic - skoro kosztuje tyle ile kosztuje, to znaczy, ze tyle wlasnie jest to warte. "Osobiście mam do nich to że po obiadku u nich żygałem przez pół nocy. Pasuje?" Znaczy masz slaby zoladek, cos Ci nie sluza chyba te obiadki w restauracji... Mi nigdy zaden fastfood nie zaszkodzil. "Jakbyś umiał czytać to byś wiedział że za te obiadki o których wspominałem płace 13zł a nie 7zł i to jest restauracja a nie jakiś bar." Moja wina, nie doczytalem. A restauracja czy bar - jaka jest roznica? Zreszta - nawet napisalem wyzej 'restauracja'.. "Tak więc fajnie by było jakby upadli, ludzie byli by zdrowsi. Szkoda mi tylko tych pracowników." A CO CIEBIE OBCHODZI CUDZE ZDROWIE? Czy ktos kogos zmusza do jedzenia w MD? "Te ich skrzydełka smakują jak styropian" Twoim zdaniem, zapomniales dodac. Kwestia gustu. Ja ich tez nie lubie. "Mam do nich jeszcze to że po częstym jedzeniu u nich wygląda się tak jak ogrom amerykanów." I...? Dodam, ze ja tak nie wygladam. A jak ktos sie ma utuczyc, to utuczy sie na dowolnym jedzeniu. Zreszta - jak juz mowilem - nikt nikogo do niczego nie zmusza. Rav_s --> Od pilnowania dzieci sa rodzice, ich sprawa jest by dziecko nie jadlo zbyt wiele niezdrowego zarcia - a nie moja czy Twoja.

12.12.2002
19:58
smile
[40]

TAILEREKK [ Senator ]

nieeeeeeeeeeeeeeeeeenie morze upaść moje ulubione miejsce jużtysiące złotych tam przeżarłem ;)

12.12.2002
20:02
[41]

Bzyk [ Offensive ]

I bardzo dobrze! Marzyłem o tym od dawna.

12.12.2002
20:02
[42]

n2n [ Pielgrzym ]

Rav_s --> nie mialem na mysli ani tego watku ani ludzi wypowiadajacych sie tutaj (to ze ciebie moje wywody dotknely to juz nie moj problem) a raczej watki powstale podczas okresu reklamy maca na GOLu w ktorych to moja "teoria" potwierdza sie, poszukaj, poczytaj... BarD --> nie wyogolniam, raczej mowie o dosc sporej charakterystycznej grupce forumowiczow ktora bardzo czesto zachowuje sie pod publike i nie dotyczy to tylko Mc'Donalda

12.12.2002
20:03
[43]

Rav_s [ Konsul ]

wysiu --> "Od pilnowania dzieci sa rodzice, ich sprawa jest by dziecko nie jadlo zbyt wiele niezdrowego zarcia - a nie moja czy Twoja." Idac tym tropem rozumowania to mozna dojsc do wniosku, ze mozna pozwolic zeby pornole lecialy w tv o kazdej porze dnia, przeciez to rodzice sa od pilnowania dzieci.

12.12.2002
20:04
smile
[44]

wysiu [ ]

Rav_s --> Jakby nie patrzec, Wiedzmin leci o 17, a w kazdym odcinku jest kawalek 'cyca'..;)

12.12.2002
20:05
[45]

Bzyk [ Offensive ]

a tak btw. mleczne bary rulez

12.12.2002
20:06
[46]

massca [ ]

michmax - a kto kupuje pojedyncze kanapki w macu ? wiekszosc bierze raczej zestaw i to wychodzi duzo taniej.

12.12.2002
20:06
[47]

Rav_s [ Konsul ]

n2n --> szkoda ze nie napisales wczesniej ze nie chodzi Ci o ten watek, ale i tak nie trafiles ze swoimi teoriami jezeli chodzi o mnie.

12.12.2002
20:39
[48]

Michmax [ ------ ]

massca--> ja np. tylko dlatego że miałem tą kartę. Wielu moich kolegów tm chodzi na jedną kanapkę. Napewno nie poszedł bym tam na zestaw. Za cenę zestawu mam pyszną pizze z przywozem do domu którą najadam się ja i mój brat.

12.12.2002
21:20
[49]

Red-Phoenix [ Pretorianin ]

W Mc Donaldzie pracuje moja siostra

12.12.2002
21:26
[50]

Azirafal [ Konsul ]

Mnie tam żal, że Burger King się wycofał, bo ich żarcie miało lepszą, bardziej naturalną chemię. Wyfocanie się Burgera za dużo w moim życiu nie zmieniło, więc nawet gdyby mac się wycofał (a tego nie zrobi, bo Polska to kraj, gdzie wszystko co amerykańskie łatwo się przyjmuje), to płakał po nim nie będę.

12.12.2002
21:53
[51]

LooZ^ [ be free like a bird ]

ROTFL :) Juz nie zastanawiajac sie nad wszystkimi postami... Polecam przemyslenie kwestii "padania" kiedy zamknieto 100 z kilkudziesieciu tysiecy restauracji... Bueheh :) Zreszta sporadycznie jadalem, od czasu kiedy dowiedzialem sie jak to sie robi to nie jadam... Zreszta moj brat pracowal w pubie w Anglii... Do innych restauracji tez nie chodze :P

12.12.2002
21:55
smile
[52]

massca [ ]

nie bede sciemnial. czasami na kacu albo po faji lubie wparowac do maca i zszamac ze dwa bigmaki, zagryzc fryteczkami i popić kolą. mniam :))

12.12.2002
22:08
[53]

Asmodean [ Konsul ]

2 big macki + duże fryty i cola sa niekiedy niezastapione, a mac i tak nie upadnie. Trza byc naiwnym zeby tak sadzic, nowe pokolenia wyrastaje na happymealach:) i zabawkach za 1zl+vat. najlepsze przedszkolne balangi organizowane sa w mac'u i ma on upaść??? no co wy... Lepsze to niz zrec same chwasty... Zwolennicy niezdrowego zarcia i niezdrowej zywnosci laczcie sie!!!

12.12.2002
22:10
[54]

Asmodean [ Konsul ]

ups, kicha:)) mialo byc: zwolennicy niezdrowego trybu zycia i niezdrowej zywnosci, laczcie sie!!!

12.12.2002
22:11
smile
[55]

a.i.n... [ Kenya believe it? ]

LOL, McDonald's nie zamknie w Polsce ani jednej "restauracji" (innej niz wszystkie ;), a co wiecej, otiwera nowe. A wszyscy, ktorzy cieszyliby sie z takiego obrotu spraw, to chyba skonczeni idoci. Pomijajac sprawe jadalnosci liub niejadalnosci tych produktow, ten koncern napredza takze i nasza gospodarke, daje duzo miejsc pracy swoim pracownikom oraz pracownikom kooperantow itd, itp... pewnie czasem ich wyzyskuje, placi malo lub z opoznieniem, ale ciesze sie, ze jest. Tak jak ciesze sie, ze jest zespol Ich Troje - sprzedaja muzyczna papke, ale tez napedzaja gospodarke :) eh, jak ja nie lubie tych wszytskich anarchizujacych-lewako-antyglobalistycznych ignorantow :P

12.12.2002
22:42
[56]

atari800 [ Pretorianin ]

Dlaczego MC Donald's trzeba zamknąć? to proste - nie przestrzegają norm sanitarnych: sperma w shake'ach, kupa w shokoshake'ach, mięcho z BSE w hamburgerach, wszystko pieczone na 7-dniowym tłuszczu to, że ludzie tam kupują to wynik wyprania ich mózgów, przez durne reklamy chyba nie ma tu takich, co lubią jeść kupę gdyby wiedzieli co tam sprzedają, to by nie jedli

12.12.2002
22:44
smile
[57]

wysiu [ ]

a.i.n. --> Ciiiii.... Sily Rewolucji czuwaja!;)

12.12.2002
22:47
[58]

Asmodean [ Konsul ]

atari800--> ja tez duzo rzeczy slyszalem, ale czy nalezy wierzyc we wszystko co sie uslyszy??? duzo plotek jest rozsiewanych przez konkurencje btw. wiecie ze w kfc sprzedaja popieprzone kuroki??:)

12.12.2002
22:49
[59]

atari800 [ Pretorianin ]

Asmodean --> w każdej plotce tkwi ziarno prawdy

12.12.2002
22:54
[60]

Dwalin [ Reggae ]

Wile osób wie, że Red-phoenix to mój rodzony brat więdz w woli wyjaśnień nie mam siostry :)

12.12.2002
22:54
[61]

wysiu [ ]

Slyszalem straszne pogloski z czego oni robia te swoje hamburgery... :

12.12.2002
22:55
smile
[62]

a.i.n... [ Kenya believe it? ]

Taaaak atari800 oczywiscie McD sprzedaje tylko w krajach trzeciego swiata, gdzie nie trzerba spelniac ZADNYCH norm sanitarnych :P A TY o tym pewnie wiesz z pierwszej reki, co? czy to KOLEJNY cwaniak, ktory slyszal, ze kumpel jego kumpla mial kuzyna, ktorego kumpel pracowal w McDonald's i on slyszal, ze tam pluja do sosow i spuszczaja sie do shakow ;) Ale zenada... na szczescie ja mam informacje z pierwszej reki, zarowno z USA (jeden z lokali McD w poludniowej karolinie) jak i z Polski. Co dziwniejsze, znam bylego pracownika McD, ktoremu ciagle zdaza sie tam jadac (co, pewnie polubil kupy w shake'ach?) wysiu => spoko, mam juz plyty gipsowe, zeby zabezpieczyc witryny przed NIMI ;)

12.12.2002
23:01
[63]

atari800 [ Pretorianin ]

a.i.n... --> kontrole są rzadkie, więć MD je ma gdzieś, a jednak coś dają - nie wiem czy wiesz jak poważne zarzuty przedstawił Sanepid po kontroli sieci fastfoodów (znajdziesz w archiwum Rzeczpospolitej) ogólnie rzecz biorąc, choć kupy nie znaleziono (choć krążą o tym plotki), to znaleziono szereg uchybień od postawowych zasad higieny

12.12.2002
23:04
smile
[64]

wysiu [ ]

No tak - nic konkretnego nie znaleziono..... ale te PLOTKI....... No, dawniej to byly czasy, mielismy czysto i nie bylo uchybien od higieny

12.12.2002
23:09
[65]

atari800 [ Pretorianin ]

wysiu -> zdaje sie, ze umiesz pisac, ale nie czytac nie znaleziono kupy, co nie znaczy ze nic nie znaleziono - znaleziono bardzo duzo a co do czasów minionych : bary mleczne: jedzonko tanie i zdrowe, jak chcę się tanio najeść to tam idę: pełen obiad - świeże warzywa i mięsko - za 10 zł, a nie jakieś zmielone śmieci z fastfoodów

12.12.2002
23:10
[66]

a.i.n... [ Kenya believe it? ]

atari800 => oczywiscie wszystkie inne restauracje sa idealem czystosci i sanitarnych norm, oraz nie zdaza sie, zeby kelner upierdliwemu klientowi nacharkal do zupy :) Co wiecej, w McD klient stojac przy kasie widzi spora czesc pomieszczenia, gdzie przygotowuje sie kanapki, a shake'i nalewa sie z takiej maszyny ( podobnej do maszyny od lodow wloskich) Za to w typowej restauracji widzisz swoje danie dopiero jak Ci je przyniosa. A czesto jeszcze chca Ci zabrac karte kredytowa na zaplecze (hehe) ;) No, ale takie plotki i opluwanie globalistycznego koncernu jest najwyrazniej "modne". Cholerni kapitalisci jeszcze specjalnie niszcza puszcze amazonska!

12.12.2002
23:13
[67]

a.i.n... [ Kenya believe it? ]

poza tym, dla chcacego kontrolera, znalezienie uchybien nie jest problemem, w koncu co najlepiej doic z kasy za podpis jesli nie wielki i bogaty koncern :)

12.12.2002
23:14
[68]

atari800 [ Pretorianin ]

> Cholerni kapitalisci jeszcze specjalnie niszcza puszcze amazonska! a może nie ? robią to, bo bardziej się im opłaci niszczyć puszcze amazonska niż przerabiać makulaturę, a że wyniszczenie puszczy amazonskiej powoduje zmianę klimatu na całym świecie, tego w ogóle nie biora pod uwagę

12.12.2002
23:14
[69]

wysiu [ ]

atari --> Ja juz wczesniej dyskutowalem, teraz juz mi sie nie chce, i sie tylko nabijam troche z przeciwnikow MD 'nie lubie bo nie, i dlatego trzeba pozamykac'... Smacznego:

12.12.2002
23:17
[70]

atari800 [ Pretorianin ]

a.i.n... --> sanepid opiera się na przejrzystych regulaminach i ustalonych prawnie normach, tam nie ma miejsca do nadużyć jedynie co mogą robić kontrolerzy to "nie widzieć" czegoś za łapówę, i pewnie tak jest, więc ujawniony raport to zapewne wierzchołek góry lodowej

12.12.2002
23:18
smile
[71]

a.i.n... [ Kenya believe it? ]

atari800 => daj spokoj, nie mow, ze lapiesz sie na taka tania prowokacje o puszczy amazonskiej z mojej strony? to watek o McD! A tak w ogole, nie pytaj co koncerny robia dla srodowiska, zapytaj co TY dla niego robisz.

12.12.2002
23:19
smile
[72]

wysiu [ ]

atari --> "sanepid opiera się na przejrzystych regulaminach i ustalonych prawnie normach, tam nie ma miejsca do nadużyć" Chyba nie zyjemy w tej samej Polsce......:))) a.i.n. ---------------------------------> :))))))))))

12.12.2002
23:20
[73]

a.i.n... [ Kenya believe it? ]

atari => McDonald's opiera się na przejrzystych regulaminach i ustalonych h normach, tam nie ma miejsca do nadużyć :)

12.12.2002
23:21
[74]

atari800 [ Pretorianin ]

a.i.n... --> nie znasz mnie i mówisz że ja nic nie robię dla środowiska ??? uczestniczyłem pewnie w większej liczbie akcji, niż ty masz miesięcy !

12.12.2002
23:24
smile
[75]

a.i.n... [ Kenya believe it? ]

Drogi atari800 => widze, ze zaczynasz tu osobiste wycieczki (ten fragment o moich miesiacach) to chyba nie przez brak argumentow aby??? nigdzie nie napisalem, ze NIC nie robisz, jedynie (nie doslownie, przyznaje - moj blad) ze najlatwiej narzekac na koncerny, a trzeba zaczac od siebie :) pozdrawiam goraco jak gorace sa fryty z McD :)

12.12.2002
23:27
[76]

LooZ^ [ be free like a bird ]

atari : ROTFL. Wlasnie spadlem z krzesla :) Przykuwales sie lancuchami na gorze swietej anny moze ? :)

12.12.2002
23:28
[77]

Viti [ Capo Di Tutti Capi ]

A ja nie lubię McDonaldsa bo nie chcieli mnie obsłużyć w McDrive kiedy podjechałem na rowerku. Stracili w ten sposób kilku klientów. Dla mnie MD może nieistnieć.

12.12.2002
23:29
smile
[78]

wysiu [ ]

No no, nie smiejcie sie.... sami sie wezcie lepiej do roboty..

12.12.2002
23:30
smile
[79]

massca [ ]

no o teraz na przyklad bym wciaaaaaaaagnal maczka jednego ....

12.12.2002
23:32
smile
[80]

Arahno [ Senator ]

[ swoja droga to bardzo ciekawy temat do dyskusji macie - McDonalds...:) Co to sie z tym swiatem dzieje...:) ]

12.12.2002
23:36
smile
[81]

massca [ ]

Ahano - "...cechą mądrych jest gadać ciekawie o rzeczach głupich..."

12.12.2002
23:36
smile
[82]

a.i.n... [ Kenya believe it? ]

ja dzis znowu uleglem agresywnemu markentingowi i dalem sie nabrac na sztuczke z kuponem 2 w cenie 1 ...zjadlem LeRoyal :) a oto i ja ========>

12.12.2002
23:37
smile
[83]

Arahno [ Senator ]

Massca - - > 'Ahano - "...cechą mądrych jest gadać ciekawie o rzeczach głupich..." ' - - > Porazajace haselko... jestem pod wrazeniem.;) Ach: i mow mi Arahno.;)

13.12.2002
12:15
smile
[84]

Drackula [ Bloody Rider ]

HEHE widze ze rozpetalem burze wiec musze zabrac glos i ja (wypadaloby). Wiekszosc z wypowiadajacych sie jest raczej zwolennikami fastfoodow, jest to normalne jesli wezmiemy pod uwage tryb zycia w dzisiejszej europie i nie tylko. Tu jednak problem dotyczy specyficznego fast fooda jakim jest McD. Aby nie bylo ze nie nigdy nie jadlem to powiem ze jadlem(dawno temu) i aby nie bylo ze mam zrodla nie z pierwszej reki to mam z drugiej;). Osobiscie mam znajomych ktorzy pracuja w macu. To ze zarcie jest syfiaste nie trzeba chyba przekonywac Juz zwykle parowki sa wykonywane z lepszych gatunkowo odpadkow). Ze czasmi brudne to juz zalezy od pracownikow, jak upadnie kotlet na podloge to jeden go podniesie i wlozy do kanapki a inny wyzuci do smieci. Najgorsze (przynajmniej w naszym kraju) jest to pranie mozgow jaki to McD jest ah i oh. Najgorzej ma sie sprawa z dziecmi i to juz nie jest sprawa tylko i ch rodzicow ale takze nauczycieli ktorzy uzadzaja glupie wycieczki do maca lub tudziez inne imprezki w macu. Przyzwyczaja sie taki malec od malego do tego co nie jest zbyt dobre a potem to juz jest dla niego najlepsza rzecz i nierzlaczny element zycia. Na zachodzie europy takze jest mac ale tutaj w porownaniu z naszym krajem odsetek ludzi chodzacych do maca jest znacznie mniejszy. Nie jest on jedynym fast foodemwiec ludzie maja inny wybor. Istnieje szereg innych duzo lepszych gatunkowo jadlodajni. co do tego ze mac napedza w Polsce koniunkture to chyba musialo sie komus niezle pokielbasic. Owszem zatrudniujaja ludzi ale wiekszosc ich produktow jest wytwarzana poza naszymi granicami lub ze skladnikow ktore sa sprowadzane i prosze nie pierdzielic mi glupot typu ze moja siostra tam pracuje i wcale tak nie jest ;). Osobiscie to tez malo wierze w to aby calosc sieci upadla. i szczerze mowiac g**** mnie obchodzi czy ktos bedzie tam jadl czy nie, jest to tylko i wylacznie osobista sprawa takiego czlowieka. a czy zamkna w Polsce maca czy nie nie ma to dla mnie najmniejszego znaczeniai w zaden sposob nie wplynie na moje zycie ;). Swojej rodzinie uswiadomilem co wiaze sie z maciem i nawet 13 letnia siostra juz tez tam nie chodzi. I zeby potem nie bylo ze kogos do czego zmuszam to dodam ze w wiekszosci jest to moje zdanie.

13.12.2002
12:28
[85]

Viti [ Capo Di Tutti Capi ]

Dracula - Moim zdaniem do McD nie chodzi już tak dużo ludzi jak kiedyś. Po prostu McD jest za drogi w porównaniu z tzw. "chińczykiem" lub innym "kebabem" ;) i przegrywa. Już lepsze jest KFC, choć też drogie.

13.12.2002
12:28
smile
[86]

Eliash [ Generał ]

Zamykają Maka ??!! Toż ja teraz majątek na sterydy wydam, a tak miałem hormon wzrostu za grosze :(

13.12.2002
16:10
[87]

Necromancer [ Generał ]

Eee... ja też wole KFC. ;)

13.12.2002
16:22
[88]

reds23 [ redsov ]

O nieeee.... Gdzie ja będe teraz jadał ??? no gdzie?

13.12.2002
16:41
smile
[89]

Mutant z Krainy OZ [ Legend ]

mi tam McDonald's nie przeszkadza ale nie chciałbym zeby upadł bo tak jak na początku powiedział Dessloch wielu ludzi straci prace

13.12.2002
16:54
[90]

Poke [ Konsul ]

MC Donald - tak, jak widze mamuski prowadzace swoje dzieci w NAGRODE do tego smietnika to mi slabo sie robi. Taki maly art o wplywie tego szajsu na dzieci.

13.12.2002
18:02
smile
[91]

memex2 [ Konsul ]

jakby w opiekacz nie można było zainwestować. NIE w mikrofalówkę w OPIEKACZ. I bułka chrupiąca, ser sie ciądnie a i można se schabowego dołożyć cebuli i goórków prosto z targó. i wyjdzie taniej i smaczniej . za ok 7 zł płace za ledwo ciepłą bułkę kawałek keczupu i musztardy opakowania itp. ??? toż to nonsens !!!

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.