GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

WESOŁYCH ŚWIĄT !!! (oficjalny wątek do składania życzeń)

10.12.2002
22:24
[1]

Adamss [ -betting addiction- ]

WESOŁYCH ŚWIĄT !!! (oficjalny wątek do składania życzeń)

ja zycze wszytskim forumowiczom GOL'a jak i redakcji GOL'a WESOŁYCH ŚWIĄT!!!

10.12.2002
22:27
smile
[2]

Sephion [ One Winged Angel ]

To ja sie dalacze do zyczen Adamssa :)

10.12.2002
22:27
smile
[3]

pisz [ nihilista ]

Nie komercjonalizuj Swiat Bozego Narodzenia...zostaly jeszcze 2 tygodnie Zyczenia to na razie tylko w reklamach niech skladaja..:)

10.12.2002
22:29
smile
[4]

massca [ ]

adamss - pracujesz w GOLu ze oficjalne watki zakladasz ? "oficjalnie" to tu Soul zaczyna skladac zyczenia przed swietami. idz kup cocacole w swiatecznej promocji. sprzedaja w czteropakach.

10.12.2002
22:30
smile
[5]

Sephion [ One Winged Angel ]

Spx, miele zyczenia swiateczne chyba jeszcze nikomu nie popsuly humoru ?

10.12.2002
23:59
smile
[6]

n2n [ Pielgrzym ]

massca --> massca spokojnie ! wyluzuj czasami !

11.12.2002
00:14
[7]

massca [ ]

n2n - denerwuje mnie leczenie kompleksow przez zakladanie "oficjalnych watkow" a jeszcze lepiej megalomanskie pisanie "cz.1" w wielkim przekonnaniu ze watek bedzie co pol godziny setke postow zaliczal bo jest taki zajebisty. heh. grunt to poczuc sie dobrze......

11.12.2002
00:29
smile
[8]

tramer [ ]

maska już święta zepsuł więc na mnie spada obowiązek przywrócenia ich wspaniałego nastroju! ;-> życzę wszystkim, aby wasze thready długimi były, aby countera wynabijały, aby powodem do dumy się stały, wątłą psychikę podbudowały, dzięki czemu i nasze prapraprapraprawnuki nas pamiętać będą, a także ich prawnuki i 10 pokoleń dalej!!!

11.12.2002
00:33
smile
[9]

Bdx [ Senator ]

huh!? juz swięta? :P

11.12.2002
00:34
smile
[10]

massca [ ]

tramer - LOL

11.12.2002
00:37
smile
[11]

tramer [ ]

Bdx, teraz, jutro... who cares - każdy powód dobry. buzi buzi, helou, aj lov ju pipel!

11.12.2002
15:09
[12]

Orrin [ Najemnik ]

A adwent kiedy sie konczy ?

11.12.2002
15:34
[13]

Arahno [ Senator ]

Massca - - > I co? Bardzo ci to przeszkadza, tak? O jejku, pod poduszke ten watek, bo sie massca zeslosci i bedzie rozroba... Moze powinna byc funkcja dodawania do watku jakiegos znaczku, ktory znaczylby 'nie dla massci'...? Ech...:-/

11.12.2002
22:35
[14]

Kade [ Senator ]

[B]Jesteście najlepsi . Potraficie zepsuć nawet wątek do składania życzeń:(P BTW: To wszystkiego najlepszego wszystkim GOLasom.

© 2000-2022 GRY-OnLine S.A.