GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Zostałem oszukany przez sklep Wirtualny.com

10.12.2002
07:28
[1]

Dwalin [ Reggae ]

Zostałem oszukany przez sklep Wirtualny.com

Zamówiłem w sklepie Wirtualny.com gre NWN. Po ok. 4 dniach zauważyłem na płycie ryse która uniemożliwiała granie od pewnego momentu. Z godnie z instrukcją i warunkami gwarancji na ich stronie, odesłałem gre (zapakowaną w pudełko) wraz z listem wyjaśniającym mój problem. Mieli 14 dni na odesłanie mi nowego egzemplarza. Termin minął wczoraj a ja wciąż nie otrzymałem NWN...CO MAM ROBIĆ ??!!

Oto wirtyna sklepu, który reklamuje się w wielu gazetach komputerowych i na znanych serwisach internetowych... :

10.12.2002
07:30
[2]

rothon [ Malleus Maleficarum ]

Pchnij mejla i przypomnij sie. Takie rzeczy sie zdarzaja. Oczywiscie sklep powie, ze wyslal tylko na poczcie ukradli. To bedzie kit, bo pewnie w ogole nie wyslali. Ale zaraz po tym przypomnieniu wysla i dojdzie przed koncem tygodnia.

10.12.2002
07:31
[3]

Dwalin [ Reggae ]

Chyba nie zauważyłem jednego szczegółu: "w ciągu 14 dni ROBOCZYCH" Wątek jest chyba nie potrzebny ale możemy kontynuować temat: Mieliście kiedyś podobny przypadek ??

10.12.2002
07:34
[4]

rothon [ Malleus Maleficarum ]

Osobiscie nie, ale znam przypadek ksiegarni wysylkowej (ultraznanej), gdzie nawet po telefonicznych interwencjach nic nie dochodzilo. Bylo potwierdzenie przyjecia zamowienia, byly przeprosiny telefoniczne, zapewnienia, za wszystko bedzie OK itd. Ksiazka nigdy nie doszla. Ale to nie jest regula, zwykle wszystko dochodzi bez zadnych problemow.

10.12.2002
07:55
smile
[5]

el f [ RONIN-SARMATA ]

Kupiłem kiedyś w Timsofcie "Fighting Steel" - krzaczyła się, odesłałem i oddali mi kasę .

10.12.2002
08:41
smile
[6]

busy [ Pretorianin ]

ja juz troche gier w wirtualnym kupilem i jak na razie nie mialem (tfu tfu) zadnych problemow :) czekam na Morrowinda ktorego zamowilem we wrzesniu, ale dzisiaj powinien dojsc :) na razie koncze ICWD2. pozdr.

10.12.2002
09:11
smile
[7]

Coy2K [ Veteran ]

Ja zamówiłem w wirtualnym MoHAA przed premierą....po kilku dniach poprosiłem w mailu o anulowanie zamówienia. No i dostałem odpowiedź od pani która oznajmiła mi że przesyłkę anulowano....po 2 miesiącach zapukał listonosz z...przesyłką gry Mohaa, ależ się bidulek zdziwił gdy nie przyjąłem od niego tej paczki :))) Od tamtej pory wole już nic nie zamawiać w wirtualnym...nigdy nie wiadomo na jaki kolejny genialny pomysł wpadną:)

10.12.2002
09:44
smile
[8]

tymczasowy94062 [ Junior ]

Szanowny Panie! Uprzejmie informuje, ze Pana przesylka nadeszla do nas 28 listopada. Od tego dnia minelo 9 dni roboczych. Chcialbym dodac, ze przesylka do Pana zostala juz przygotowana do odeslania - wymieniona zostala 3, porysowana plyta. Serdecznie pozdrawiam, Karol Bukala Specjalista ds. Obslugi Klienta

10.12.2002
09:46
smile
[9]

sliva [ Chaotyczny Dobry ]

Panie Karolu, to jest dopiero szybka reakcja ;-)

10.12.2002
09:46
[10]

trustno1 [ Born Again ]

no i fajnie - masz odpowiedz, teraz tylko czekaj. a na przyszlosc - nie lepiej to isc normalnie do sklepu, a nie skazywac sie na nerwowe czekanie? p

10.12.2002
09:51
smile
[11]

tymczasowy96020 [ Junior ]

Karol ? To ten czlowiek dalej tam pracuje ? Ehhhhhhhh

14.12.2002
11:38
[12]

Dwalin [ Reggae ]

Genius --> Naprawdę pracujesz w Wirtualnym ?? Czemu paczka jeszcze nie doszła ??

14.12.2002
11:44
[13]

Bullzeye_NEO [ Boodnock Saint ]

W czerwcu zamówiłem BG2. Półtora tygodnia później przyszła paczka w której było... BG1. Odesłałem BG1 i poprosiłem o przysłanie prawidłowej gry. Czekałem 2 miesiące. W końcu przysła paczka. Od tamtej pory zamawiam już tylko w Play'u. Przychodzi zawsze na czas.

15.12.2002
12:49
[14]

Dwalin [ Reggae ]

^^ ŁUP ^^

15.12.2002
13:26
[15]

Gregu88 [ Chor��y ]

Ja tam z tym sklepem nie miałem nigdy problemów. Zamówiłem Worms World Party PL u nich i wszystko poszło sprawnie i szybko. Sklep polecam! Najpierw zamówiłem Wormsy na Vivid.pl i mieli mi przysłać Wormsy w ciągu 2 tygodni. Po 2 tygodniach nie było widać gry i napisałem do nich emaila. Odpowiedzieli na niego po tygodni, że MIELI PROBLEM Z DOSTARCZENIEM GRY. To powiedziałem im żeby spie@#! i zamówiłem na Wirtualnym. A ty wyślij im emaila a nie czekaj na zbawienie.

15.12.2002
13:34
smile
[16]

elfik [ mesmerized by the sirens ]

Ja nigdy nie mialem problemow z wirtualny.com. Moim zdaniem sklep jest taki jaki powinien byc - czyli dobry ;)

15.12.2002
14:41
[17]

D3xt3r [ Konsul ]

Mi raz z pewnego sklepu internetowego zamiast nagrywarki przysłali napęd DVD ;P Potem tydzień czekałem na wymianę towaru(a niby posyłali to jakimś expresem co w 24h dochodzi :P)

15.12.2002
15:12
[18]

Kruk [ In Flames ]

kiedyś zamówiłem Revenanta w wirutalnym, gra działała i wszystko było OK tylko niestety musiałem czekać na przesyłkę... miesiąc !

15.12.2002
18:52
[19]

Bobas [ Pretorianin ]

ehh ale panike szerzysz jak miales wadliwy cd to powinienes go odeslac do CD projectu, a nie do sklepu, wyszloby taniej i bez klopotu poczytaj sobie warunki gwarancji na ostatniej stornie instrukcji

15.12.2002
19:18
[20]

Aen [ MatiZ ]

Kiedys, nie pamietam juz gdzie, zamowilem American Mcgee's Alice....nie dosc ze pozniej przyslali, to jeszcze w sobote. Bylem sam w domu, nie mialem kasiory, koles probowal wcisnac mi kit, ze przyjaechal AZ z Warszawy...ja mu powiedzialem, zeby najpierw informowal, ze ma przyjechac, ale dalem adres pracy mojej mamy i tam dostal forse:)...Ale nic to, gra doistarczyla mnostwo radosci

15.12.2002
19:24
[21]

Stinger [ Warrior Of Havoc ]

Kiedyś w wakacje zamawiałem diablo 2 razem z dodatkiem,czekałem chyba miesiąc bo mówili ze nie mieli dostawy no i dostałem w dzień wyjazdu na obóz, to sie nazywa pech

15.12.2002
19:25
[22]

Mathmi Thenthur [ Pretorianin ]

To jeszcze nic. Ja kiedyś na grę Heroes of Might and Magic 4, zamówioną w internecie czekałem 4 miesiące. Sklep Wirtualny ma szczęście że to nie z jego winy. Po prostu premiera tak się przesuwała. Grę zamówiłem w lutym a przyszła bodajże na początku czerwca. Jak ja się wkurzałem na widok tych kolejnych wiadomości o odkładaniu premiery... Później jeszcze 2 tygodnie czekania aż dojdzie...... Koledzy w szkole już ze mną nie wytrzymywali. Na szczęście w końcu doszła, wszystko działało i fajnie się grało.

15.12.2002
21:10
smile
[23]

Las Ca [ Konsul ]

Ja tez mialem problem z Wirtualnym i Heroesami. Zamowilem gre, ale na jakies 3 tygodnie przed premiera anulowalem zamowienie, bo byly problemy z kasa. Pewnego dnia pojechalem na wycieczke, wracam do domu, a matka pokazuje mi przesylke za ponad 100 zlotych. Zaplacila, bo nie wiedziala, ze to Heroesi, ale i tak ta paczka nie powinna do mnie przyjsc. Na szczescie pozniej spieniezylem ja za 150 zlotych. :D

18.12.2002
12:37
[24]

Dwalin [ Reggae ]

Napisałem do Wirtualnego taki e-maill teraz czekam na odpowiedź... Dzień dobry. Zamówiłem w Państwa sklepie grę Neverwinter Nigts. Przesyłka dotarła ale okazało się, że na CD3 znajdowała się rysa, która uniemożliwiała instalacje. Zgodnie z warunkami reklamacji odesłałem do Państwa grę wraz z listem, w który opisałem problem. Zdarzenie to miało miejsce 3 tygodnie temu (14 dni roboczych). Przesyłka z nowym egzemplarzem gry nadal nie dotarła. Proszę o informacje w mojej sprawie. Pozdrawiam

18.12.2002
12:50
[25]

mikmac [ Senator ]

dwalin --> genius z wirtualnego juz ci odpowiedzial wczesniej.. Ja zamowilemjuz kilka gier w wirtualnym. Zawsze dostawalem egzemplarz jeden dzien przed premiera... wiec nie narzekam.

18.12.2002
12:52
[26]

Przemodar [ Konsul ]

Dwalin - nie wymyślaj ;-) Ja czekałem 2 tyg. na Morrowinda. Zadzwoniłem rano w poniedziałek, czemu się spóźniają tyle czasu po premierze. Achy, ochy, przeprosiny (p. Karol B). Koło 14-tej uwidziało mi się, że jednak wolę ekspresem, a nie przez państwową pocztę. We wtorek o 11-tej zapukał dostawca z Servisco do drzwi... Więc nie jest źle, trzeba tylko czasem o sobie przypomnieć, a sprawę (przynajmniej w wirtualnym) da się pozytywnie załatwić.

18.12.2002
14:06
[27]

busy [ Pretorianin ]

Przemodar ---> dokladnie tak samo bylo u mnie. 13 w piatek ;) zadzwonilem do Wirtualnego ze gry jeszcze nie ma a byla od nich wyslana 4 grudnia, to mi powiedzieli ze moga mi wyslac expressem za taka cene co zwykla poczta a oni juz z poczta zalatwia. no i w poniedzialek rano mialem gre :0) zamawialem u nich juz pare gier ale to byl dopiero pierwszy taki przypadek.

18.12.2002
18:57
smile
[28]

MureQ [ Legionista ]

No ja ogolnie od w wirtualnym kupuje juz od bardzo dawna (wiele gier minelo :)) Wogole pierwsza gre zamowilem w 1998 jeszcze w wysylkowym cdprojektu. Od prawie 5 lat nie mialem zadnego problemu. Jedyny wystapil ostatnio. Zamowilem przed premiera IwD2 no i tak sobie czekam, czekam... 3 tygodnie od premiery a gry ani widu ani slychu :) No wiec postanowilem przejsc sie do sklepu i kupic sobie gre w Vobisie. Bardzo milo sie zaskoczylem, kiedy okazalo sie, ze Vobis oferuje IwD2 10 zl taniej niz podstawowa cena (za bodajze 89 zl) i dodatkowo mozna sie dopisac do Klubu Gracza (5% znizki na oryginana gre w kazdym Vobisie w Polsce :)). PS-> Ale zajechalo reklama :P

18.12.2002
19:04
smile
[29]

paściak [ z domu Do'Urden ]

tez tam jestem i zapomniales dodac MureQ ze w urodziny jest rabat na kazda gre 25% ! :-))

18.12.2002
19:08
smile
[30]

Hallatil [ Pretorianin ]

Ja z kupowanymi grami w Wirualnym nie miałem problemu na szczęście, ale zdarzyło się coś takiego :) Wygrałem konkurs, jakiś plakat z gry, a było to gdzieś tak pod koniec lipca :) a nagrody jak nie ma tak nie ma :) pisałem kilka maili - żadnej odpowiedzi ... płakać z tego powodu nie zamierzam :P ale o czymś to świadczy :|

18.12.2002
19:26
smile
[31]

Lukassuss [ Legionista ]

Wirtualny jest ok, zamawiałem już kilka tytułów i zawsze były na czas. Ale miałem kiedyś sytuację jak ktoś wyżej. Zamówiłem gierkę, zadzwonili do mnie po dwóch dniach i stwierdzili, że nie mają jej na stanie, przykro im bardzo i wyślą jak tylko będzie. Powiedziałem że ok, ale po 2 tygodniach czekania znalazłem ją w sklepie (i taniej :)) i kupiłem. Napisałem maila do wirtualnego, że rezygnuję z zamówienia, no i oczywiście dostałem odpowiedź, że zamówienie anulowano. Po czym po ok miesiącu przyszło awizo na paczkę, odebrałem na poczcie - i oczywoście - moja gra z anulowanego zamówienia. Szczęśliwie odkupił ją ode mnie od razu kumpel - ale śwaidczy to o "lekkim" nieporządku w systemie Wirtualnego.

19.12.2002
16:50
[32]

Dwalin [ Reggae ]

Dostałem odpowiedź. Pozostało tylko czekać: Szanowny Panie! Witam serdecznie i dziękuję za skontaktowanie się z naszą firmą. Uprzejmie informuję, że gra została do Pana wysłana w zeszłym tygodniu. Trzeba jednak w okresie przedświątecznym brać pod uwagę, że Poczta Polska może mieć małe opóźnienia. Do końca tego tygodnia na pewno otrzyma Pan paczkę. Pozdrawiam, Karol Bukała Specjalista ds. Obsługi Klienta CD Projekt Sp. z o.o. Ul. Jagiellońska 74, 03-301 Warszawa

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.