GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

strona o minigierkach - prosze o ocene

21.07.2009
18:57
smile
[1]

zoltan. [ Pretorianin ]

strona o minigierkach - prosze o ocene

wieki temu zalozylem strone/bloga o grach przeglądarkowych, z powodu studiow i sesji dlugo nic nie pisalem, ale zabieram sie znowu za tworzenie. prosze o oceny oraz sugestie. krytyka mile widziana, oby tylko nie wpedzala w depresje ;)



bede wdzieczny rowniez za propozycje kolejnych gier wartych opisania

a i mam takie pytanie, zainstalowalem sobie google analitycs i niestety nie dzialaja. nie wiem jaka moze byc przyczyna, w rubryce 'stan' wyskakuje wykrzynik z podpisem 'sledzenie nieznane', a wkleilem ten kod sledzenia na stronie.

21.07.2009
19:41
[2]

zoltan. [ Pretorianin ]

upik^

21.07.2009
20:48
[3]

zoltan. [ Pretorianin ]

no nic ostatni up i sie poddaje z watkiem ;)

21.07.2009
22:16
smile
[4]

sekles [ Konsul ]

Czegoś mi brakuje... nie wiem, moze mało interesujące mg opisałeś (oprocz Quake'a). Staraj się szukać jakichś ciekawszych tytułów. Naprawde niektore minigry moga wciagnac, musza byc tylko oryginalne.

Póki co jak dla mnie 4+/10. Postaraj się wprowadzić nowe pomysły na stronę a na pewno bedzie lepiej.

21.07.2009
22:40
[5]

zoltan. [ Pretorianin ]

no tak, ale QL to akurat nie minigierka ;) staram sie wybierac co ciekawsze, dzieki za opinie :)

21.07.2009
23:19
[6]

zoltan. [ Pretorianin ]

ktos wie jak rozwiazac ten problem z Google Analytics?

22.07.2009
20:44
[7]

zoltan. [ Pretorianin ]

S.O.S.? ktos pomoze? :)

© 2000-2022 GRY-OnLine S.A.