GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

wrażenia z gry ..::NEW WORLD ORDER::..

08.12.2002
18:37
smile
[1]

frag [ Pretorianin ]

wrażenia z gry ..::NEW WORLD ORDER::..

grał ktoś w to??? jeżeli tak to niech podzieli się swoimi refleksjami na temat tej gry ,chętnie zobaczył bym screeny zrobione przez kogoś ''in game''

08.12.2002
18:38
smile
[2]

Goozys[DEA] [ Virus ]

Ta gra już jest na rynku ??

08.12.2002
18:46
[3]

frag [ Pretorianin ]

na ''czarnym rynku'' jest od 14 listopada ,a premiere oficjalną miała 16 listopda z kolei w polsce będzie w lutym 2003 może ktoś już ma i chciałem dowiedzieć się czy warto odkładać kase na tą gre

08.12.2002
19:00
[4]

Ares [ Pretorianin ]

kase to zawsze warto odkladac, jak nie ta to inna gre mozna kupic, np. Master of Orion 3 :)

09.12.2002
20:44
smile
[5]

Yog-Sothoth [ Konsul ]

Gralem w to dzis na kompie i... cholera ta gra dziala u mnie gorzej niz Doom 3 alpha!!! niewiem czego to jest wina, juz rozne opcje testowalem i nadal niewiem o co chodzi, gra po prostu rwie a slabego kompa nie mam (Athlon XP 1800+, 256 DDR, Geforce 1). Jak narazie ta gra ma u mnie DUZY minus za dzialanie.

09.12.2002
20:49
[6]

Goozys[DEA] [ Virus ]

Yog-Sothoth --> A to było demo czy full wersja ?? Bo jeśli demo, to tak ono właśnie się zachowuje... Niedopracowany kod gry (engine też zresztą do kitu)...

09.12.2002
20:52
smile
[7]

Yog-Sothoth [ Konsul ]

Full niestety... sciagnalem nawet najnowsza latke ale nadal do kitu, nie da sie po prostu grac. Strasznie niedopracowany engine. Wiem, ze moze to byc wina po czesci Geforce 1, ale mimo wszystko wiele nowych gier, ktore o wiele lepiej wygladaja, dzialaja bardzo dobrze, a tu az zal d* sciska...

09.12.2002
20:58
smile
[8]

BloodyHarry [ Pretorianin ]

O to jest temat na który można pisać całe książki :) LUDZIE nie kupujcie tej gry !!! Działa ona na przerobionym enginie Half-Life ale wymagania ma takie że bez 2,0 GHz i GeForce'a 3 nie radze tej gry odpalać ! Gra posiada dwa tryby : single i multiplayer ! Singleplayer jest nie do grania a multiplayer jest tak beznadziejny że już bardziej polecam Team Factor :) Np. gra w singleplayer wygląda tak : mamy jakąś misje i cele do wykonania ! Najpierw mapa wczytuje się ok. 1-3 min i rozpoczyna się rozgrywka - najczęsciej jeden strzał i jesteśmy martwi ( wkońcu gra jest realistyczna ) !!! Ale co po tym następuje to jest dopiero zajebiste - zamiast RESTART i gramy jeszcze raz to gra wczytuje mape jeszcze raz - co znowu trwa dobre 2 min :) A mniej więcej na każdej mapie ginie się od 5 do 50 razy :)

13.12.2002
00:27
[9]

Psyhool [ Centurion ]

Niewiedza jest gorsza od Głupoty. Dla niepoinformowanych : System Requirements Recommended: Pentium3 1.4 Ghz processor or Athlon 1.4 Ghz processor or equivalent Microsoft Windows 98, ME, 2000 or XP 512 Mb internal memory 128 Mb memory AGP 3D video card with full DirectX 8 support 750 Mb free space on hard drive DirectX compliant, 3D enabled sound card DirectX version 8.2. or later Latest available drivers for video- and sound card BloodyHarry ---> a ty opowiadasz takie historie że Lepper przy tobie to taki _ mały jest. Technology - DVA The DVA engine has been built from the ground up to be as generic, versatile and dynamic as possible. It has been designed in such a way that the base technologies, DVA, real time per-pixel lighting, shadowing, bump-mapping, advanced physics and so on, are extendable and capable of handling the vast amounts of geometry and detail that the games of the future will rely on. The DVA engine will stay fresh and represent bleeding-edge technology for years to come. Examples of this are that DVA, per-pixel lighting and shadowing, the way it is done in the DVA engine, actually becomes more efficient the more geometry and detail you add to the games. The amount of pixels to calculate light for stays the same, only the amount of polygons increase. The more geometry you add, the more important it is that you only render what is actually visible on-screen. Get the idea? ,) Some of the Rendering Features: - Full 32bit rendering as default - DVA technology for efficient, exact visibility processing - Efficient graphics/texture compression/decompression, without any quality loss - Multiple graphics processing pipelines, distributable over multiple processors - Renders bezier patches, NURBS surfaces and polygons - Supports hardware T&L for increased throughput - Unique surface technology, blends unlimited number of textures - High quality decal support; decals affect bumpmapping and lighting - True bumpmapping technology, real-time calculated - True real-time dynamic lighting, no light maps - Full real-time Phong/Blinn and Metal shading - Real-time calculated full quality specular highlights - Omni, spots, directional and volumetric light-sources - Dynamic real-time shadows, full quality, sharp or soft - 24bit RGB true-color lighting, 48bit internal blends - Light-DVA for fast, exact extraction of light / shadow receivers - Fully dynamic/deformable geometry, no architectural limits - High speed, high quality rendering of blended and skinned geometry - Advanced particle/meta-particle rendering and blending - Skeletal animation with constraints and expressions - Real-time full forward/inverse kinematics - Advanced motion blending / smoothing - Highly sophisticated dynamics subsystems - Full hardware accelerated rendering The DVA engine is built on top of a new, unique, visibility technology that allows us to build extremely complex environments with as much detail as we need. The DVA engine is the first of a new breed of cutting-edge rendering technologies, bringing us significantly closer to being able to create environments that look as good as reality. Niesty wszystko to co jest napisane powyżej to prawda. Dlatego gra ta ma tak wielkie wymagania sprzętowe zwłaszcza dotyczące pamięci RAM. Rozmawiałem z graczami z Niemiec i Dani, którzy posiadają 512 pamięci DDR. Oni nie mają z tą grą żadnych problemów, a posiadają przecietne karty graficzne np G-Fe 4 MX 440. A wszystko po to aby gra czymś sie wyróżniała i wyróżnia się. Np. gdy strzelasz w deski to wióry/pył, jaki leci po tym jak kule wejdą w materiał, powoli opada na ziemie i cicho "szumi". Słychać odgłos uderzenia łuski o podłoge. Efekt przeszywania ciał kulami jest oszałamiający. Odnośnie trybów gry. Autorzy bardzo wyraźnie podkreślają że jest to gra głównie przeznaczona do rozgrywki sieciowej. Tryb singleplayer jest po to aby gracz poznał środowisko gry, zapoznał się z poszczególnymi typami broni, poznał mapy itd. Zaś w trybie MP gra sie naprawde dobrze. Gdy udawało mi sie grać bez lagów - do serwera w Angli miałem ping 170 (do polskich serwerów np w AA czy TO mam grubo ponad 200) - gra była naprawde przyjemna. Oczywiści nie ma gier idealnych. Gra posiada kilka dokuczliwych bugów takich jak niespodziewane wyłączenia gry, utkniecia w miejscu, czy też nagłe porusznia sie z zawrotną prędkością. Ale uważam że po wyeliminowaniu powyższych New World Order moze stać sie bardzo (podkreślam słowo bardzo) poważnym konkurentem dla CS. P.S. Nikt mi z Cenegi za to nie zapłacił (a szkoda miałbym na RAM). P.S.2 Gra ma jeszcze bardzo wiele zalet, o których tu nie wspomiałem ale już tak sie sporo rozpisałem

15.12.2002
11:16
[10]

Psyhool [ Centurion ]

Nowy patch do tej wspaniałęj gry jest już dostepny. "NWO 1.3 upgrade available! This upgrade makes NWO run faster and smoother, especially if you only have 256 megs of RAM in your PC. Stability in the game - especially during heavy multiplayer matches - has been greatly improved and networking has got new tools to shine, lag compensation and server-side packet checking and down throttling improves throughput. The single-player game has been given a significant boost in performance. Please check the forum for a complete list of fixes in this upgrade." Musze przyznać że duzo poprawiono. Gra chodzi płynnie i szybko przy 256 Ram. Jak tak dalej pójdzie (z poprawkami) to czeka nas naprawde bardzo dobry tytuł.

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.