GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Baldur's Gate - część 57

08.12.2002
18:10
smile
[1]

BarD [ Leningrad Cowboy ]

Baldur's Gate - część 57

Twoja Historia zaczyna się wśród tych rozległych sal pełnych wiedzy. Pod opieką mędrca Goriona upłynęło Ci bez mała dwadzieścia lat. Wychował Cię jak ojciec, karmiąc niezliczonymi opowieściami o bohaterach, potworach, kochankach, bitwach i tragediach. Jednej wszakże nigdy Ci nie opowiedział : historii dotyczącej twojego pochodzenia i dziedzictwa. Wiadomo Ci jedynie, że jesteś sierotą o nieznanej przeszłości...

...

Gawędzą i zabijają problemy :

- Aschman, wystarczy tyle, że Asch w językach gemańskich znaczy zadek, jest średniowiecznym palestyńczykiem, uwielbia wysadzać się kulami ognia ;)
- Attyla, wódz Hunów, dzielny przewodnik ku świetlanej przyszłości wątku
- mgr Aurelinus, strażnik moralności, znajacy tajniki tworzenia dodatków, jak i rzeczy z tym związanych
- Ayertienna, uwielbia się denerwować i nienawidzi ankiet, które służą jako respiratory dla tego wątku :)
- BarD, rymiarz i prześmiewca - jak to bard, jest nieco nawiedzony(i dziwny) ale zawsze skory do śmiechu
- Belt, przewodniczący przyjacielskiego nam wątku o BG II, raczy mawiać; hehe i tak do mnie wtraficie!
- Bullzeye_NEO, fan wywaru z rzepy, należy do NATF - Nadętych Amatorów Tupania Fenomalnego
- Dwalin, mężny krasnolud, zakochany w swoim toporze, mieszkający na dalekiej północy
- Earina, znana w świecie zabójczyni ogrów-magów. Strzeżcie się!
- gofer,stary jak świat (zgrzybiały), widocznie po praniu mózgu, bo wiele rzeczy zapomniał, założyciel wątku o BG
- Grjgori, podobnie jak Aurelius, tyle tylko że zajmuje się odrobaczaniem czegoś tak wspaniałego, jak TDD
- Hayabusa,Saki vazaki zarąbali mi mazaki-ot jego dewiza,bardzo rozmowny,a najbardziej ze sobą:)
- Ines, wiecznie pomykająca, szczęśliwa, wchodząca i wychodząca
- Mr. Kalgan rzadko wpadający, ale jak już to hucznie i z okrzykiem: Dawać dodatek!!!
- Regis, to takie niewiadomo co, czasem zapyta, czasm odpowie, nikt nie wie jakie myśli ma na głowie
- n2n, ciężkokapujący,ale łopata i powtarzanie w kółko robi swoje
- Valencis, chodząca encyklopedia świata BG, w quizie rzuć wyzwanie i wygraj-to dopiero zdanie!
- Zawisza Czarny, dawny Yossarian, ale dla alkoholu trza się poświęcać!
- Xelloss, tajemniczy mag o ogromnej sile, ciągle się o coś pyta, ciągle dostaje odpowiedź, ale i tak je zapomina
- @@@ znany też jako Kapucyn/Nostradamus powrócił i ma się dobrze..


Wejdź na szlak przygody, czekamy na Ciebie - uważaj ogrzy mag ostrzy sobie na Ciebie zęby, hordy gibberlingów kryją się wśród drzew, martwi wstają z grobów, a syreny zwodzą wędrowców na manowce (poza tym możesz dostać gofrem z bitą śmietaną w twarz)!!! Piękne wojowniczki przemierzają leśne ścieżki wespół z dzielnymi swymi towarzyszami, a bardowie snują swe pieśni...

Myśleliście, że o was zapomniałem ? Jeśli tak - myliliście się ! :)

link do poprzedniej części:

08.12.2002
18:13
smile
[2]

BarD [ Leningrad Cowboy ]

Ot,dawno nie było tak fenomenalnie założonej części;)

08.12.2002
18:14
[3]

Ayertienna [ Konsul ]

hmm mto ja korzystajac z okazji chcialabym wnioesc o zmiane mojego opisu bo on tu w sumie ni przypial ni przylatal....

08.12.2002
18:19
smile
[4]

BarD [ Leningrad Cowboy ]

Szkoda,że wcześniej nie napisałaś;) Albo ja mogłem zaczekać,no cóż. A kiedyś było pełno ankiet,i kto sie ich czepiał,nie pamiętam:) A tak pozatym,o właśnie zaczynam ściągać TDD,a ściąganie skończy się za 12h.Narazie!

08.12.2002
18:32
[5]

Ayertienna [ Konsul ]

no ja sie ich czepialam :P ale to bylo kiedys :P

08.12.2002
18:50
[6]

Valencis [ Transmuter ]

Ayertienna --> Wszystkich? :> Daruję sobie - podam konkretny przykład - do BG1 weź Branwen (bo to kapłanka, która walczyć też potrafi) oraz Montarona (jako złodzieja). Spotkasz ich na początku, będą mieli masę doświadczenia, kiedy spotkasz Corana i Yeslicka, na których możnaby ich zastąpić. W BG2 na upartego poradzisz sobie bez niczyjej pomocy. BarD --> Istota o nazwie "galareta musztardowa" jest całkowicie odporna na rany kłute. Natomiast inne galaretopodobne stwory (szare szlamy, galarety ogłuszające) mogą mieć zupełnie inny zestaw odporności na obrażenia, a nawet nie mieć żadnej odporności. Potrzebowałem trochę czasu, żeby to sprawdzić. Poza tym, mam raczej podstawowe wiadomości na temat rodzajów obrażeń i jest kilka zagadnień z tym związanych, na temat których mógłbym się jeszcze czegoś dowiedzieć obserwując różne sytuacje - jeśli będę się tym kiedyś zajmował, na pewno opublikuje wyniki moich rozważań.

08.12.2002
19:02
[7]

Ayertienna [ Konsul ]

Val--> nie zrozumiales mnie chyba troszke ;] ja sobie i w BG 1 poradze sama i w 2, ale po prostu co do 1 to zawsze gralam albo solo albo z ustalonym skladem (Ajantis, Minsc,Imoen, Jaheira[khalid gdzies ginal"przypadkiem"], Brawen,ja) , a teraz mam ochote wyprobowac chocby czesciowo wszystkich enpecow! a poza tym montaron chyba bez sensu bo on jest zly, ja albo dobra albo neutralna ze wskazaniem na dobra ;] jakbym miala byc zla to wzielabym vici i ktoras z kobitek (zlodziejke badz wojowniczke, imion nie pamietam...shar teal i jakas druga jeszcze,tez zla :) ) a w BG2 gralam zawsze tak ze chodze z NPCami ale po to zeby questy dla nich wykonywac i odlaczalam ich przed walkami ciekawszymi :)

08.12.2002
21:19
[8]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

--> Valencis - cytat "Ponadto, wielu BN (np. Branwen, Faldorn, Kivan czy Tiax) przyłącza się pod warunkiem, którego nie można spełnić (nie można w tym sensie, że autorzy gry tego nie umożliwili) i przez całą grę będą milczeć na swój temat. " - nie rozumiem, o co chodzi? Przeciez zadaja, by wykonac te zadanie, ktore i tak czekaja glowna postac - Kivan chce pomscic zoen, a my sie wybieramy na bandytow i Tazoka, Faldorn zalatwic goscia, ktory tresuje wywerny... Wytlumacz, co to za warunki nie do spelnienia?

08.12.2002
21:21
[9]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Zapom,nialam - gram w BG1 Dynaheir - bo ja lubie :) - i Imoen zldziej/mag, tak samo jak Dynaheir Mistrzyni Inwokacji... A moj ulubiony czar to kwasowa strzala Melfa, zadna z pan jej nie ma, za to obie pieknie przyspieszaja. Od przywolania potworow sa rozdzki ;)

08.12.2002
21:21
[10]

Aschman [ Death Magick For Adepts ]

Ayertienna -to jakiego specjaliste wybrało sie?

08.12.2002
21:22
[11]

Aschman [ Death Magick For Adepts ]

Juz wiem dlaczego valencis lubie maga specjaliste inwokacji :)

08.12.2002
21:31
[12]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Jeszcze cos - Bg2 ledwi zaczelam (2 rozdzial), ale juz na wstepie jest sporo dobrych magow, wiec nie ma sensu bycie magiem. Tak mie sie wydaje - dla dobrych charakterow jest Aerie - mag/kaplan, dla zlych Edwin, dla wesolych Jan Jansen ;)))

08.12.2002
21:34
[13]

Aschman [ Death Magick For Adepts ]

Hathor-->Moim zdaniem Jan to zaden dobry mag jak go tyljko biore w tedy jak nie gram złodziejem a mag z niego żaden.Edwin i Aerie są dobrzi.Ale rzczeże mówiąc wole grac magiem jako głownym bohaterem.

08.12.2002
21:44
[14]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Aschman --> Wzielam Jansena tylko na probe, by posluchac komentarzy o rzepie ;) In jest iluzjonista, a to raczej niezbyt zauwazana przeze mnie szkola - wole przywolania - melf! :) Nie lubie tez nekromacji, bo mi sie zle kojarzy (z tej szkoly tylko pomniejsze drazenie uzywam). Czasem gram Mistrzynia Zauroczen, jak sobie elfa wybiore. Mistrz Poznania... jakos nie znam praktycznych zastosowan. Wszystko moze dlatego, ze skupilam sie na znanych i lubianych szkolach/npc'ach i nie znam reszty :) A sama zaczelam BG2 dzikim magiem, ale szybko sie przerzucilam spowrotem na lowce - zawsze gram lowca, to moj wyslannik w Zapomnianych Krainach :) Ale nastepne przejscie* chyba zrobie kobieta, jak zdobede solamod ;) *ciakwe kiedy, jeszcze 1 nie zrobilam :/

08.12.2002
21:46
[15]

lon [ Pretorianin ]

Jeżeli o Janie J mowa to oto jak wyglądał w młodości :))

08.12.2002
21:49
[16]

lon [ Pretorianin ]

poprzednie było za duże

08.12.2002
21:50
[17]

Aschman [ Death Magick For Adepts ]

Hathor - a kim grasz?

08.12.2002
21:51
[18]

Aschman [ Death Magick For Adepts ]

ups nie przeczytałem dokonca twojego posta. A dokładniej jakim łowcą?łucznikiem?

08.12.2002
21:53
[19]

Ayertienna [ Konsul ]

co do wyboru to jestem otwarta ;] dzis sypnal mi sie dysk twardy na ktorym mialam save z tamtymi magami i ich druzynami wiec zaczynam od zera....milusio ;/ ale chyba jeszcze pomysle.......

08.12.2002
21:57
[20]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Aschman --> Zgadza sie, lucznikiem, pozostale podklasy jakos mi sie nie spodobaly, choc nie pamietam czemu... A gram facetem by romansowac z Vikonia - moja druga ulubiona postacia :) Choc troche mnie przeraza, ta w BG1 byla lagodniejsza ;)

08.12.2002
21:59
[21]

Aschman [ Death Magick For Adepts ]

Ayertienna -Ja tak samo niedawno miałem formata i zmiane dysku.I tera gram tez od zera.Myśle nad magiem,druidem i bardem albo łowca.

08.12.2002
22:00
[22]

Aschman [ Death Magick For Adepts ]

Nad bardem myśle bo w bg2 sa ciekawe specjalizacje: Bard posiada trzy podklasy: - FECHMISTRZ: Zalety: 1. Raz dziennie na 4 poziomy może posłużyć się umiejętnościami "piruet ofensywny" i "piruet defensywny": a) "Piruet ofensywny": trwa 24 sekundy i daje +2 do trafienia, +2 do obrażeń, oraz jeden atak więcej. Poza tym wszystkie ataki zadają maksymalne obrażenia. Nie można korzystać z tej umiejętności w połączeniu z zaklęciem "Przyspieszenie ruchów" b) "Piruet defensywny": trwa 24 sekundy, przykuwa go do miejsca, lecz daje -1 KP na poziom doświadczenia. Klasa pancerza nie może zejść poniżej -10 2. Może poświęcić 3 pkt biegłości na walkę dwoma broniami Wady: 1. Dysponuje tylko połową normalnej wiedzy 2. Może przeznaczyć tylko dziesięć pkt na kradzież kieszonkową 3. Pieśń barda nie staje się lepsza na następnych poziomach - BŁAZEN: Zalety: 1. Pieśń błazna nie pomaga sojusznikom. Zamiast tego wpływa na każdego przeciwnika w promieniu 10 m, na skutek czego muszą oni wykonać rzut obronny przeciwko magii +4 raz na rundę lub będą oszołomieni Wady: Brak - SKALD: Zalety: 1. Dodaje +1 do trafienia i +1 do obrażeń przy użyciu wszelkiej broni 2. Pieśń skalda różni się od pieśni typowego barda i w zależności od poziomu przynosi dodatkowe efekty: a) 1 poziom: daje sojusznikom +2 do trafienia, +2 do obrażeń i -2 do KP b) 15 poziom: daje sojusznikom +4 do trafienia, +4 do obrażeń i -4 do KP, oraz odporność na Strach c) 20 poziom: daje sojusznikom +4 do trafienia, +4 do obrażeń i -4 do KP, oraz odporność na Strach, Ogłuszenie i Zamęt Wady: 1. Umiejętność kradzieży kieszonkowej na poziomie 1/4 normy

08.12.2002
22:01
[23]

Aschman [ Death Magick For Adepts ]

A druid:- ZMIENNOKSZTAŁTNY: Zalety: 1. Raz dziennie na 2 poziomy (zaczynając od pierwszego z jednym użyciem) może zamienić się w wilkołaka 2. Na 13 poziomie uzyskuje zdolność przemiany w wielkiego wilkołaka raz dziennie Wady: 1. Nie może zamieniać się w nic innego z powodu wysiłków mających na celu zachowanie równowagi nad swoją główną formą 2. Nie może nosić ŻADNEJ zbroi

08.12.2002
22:02
[24]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Ion --> Niemozliwe, nasz poczciwy Jan taki ladniutki ;)

08.12.2002
22:02
[25]

Aschman [ Death Magick For Adepts ]

A łowca:- ŁUCZNIK: Zalety: 1. +1 do trafienia każdą bronią pociskową, za każde 3 poziomy doświadczenia 2. Co 4 poziomy doświadczenia zyskuje zdolność wykorzystania raz dziennie specjalnego strzału. Kiedy uaktywni tę zdolność, każdy strzał oddany w ciągu następnych 10 sekund będzie miał następujące właściwości (wg poziomu łucznika): a) 4 poziom: -1 do TraK0 celu b) 8 poziom: -1 do rzutu obronnego przeciw magii c) 12 poziom: -1 do siły celu d) 16 poziom +2 premii do obrażeń

08.12.2002
22:08
[26]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

To co prawda watek o BG, ale mam pytanie odnosnie klas w IwD2 - oplaca sie barda dwuklasowac na maga? Albo czarownice na maga? Bo brakuje mi troche zwyklego mga w druzynie i kogos bym rozwinela w tym kierunku, a zarozwno bard jak i czarownica maja duuuuzo ineteligencji; wzglednie lotrzyk - tez ma jej sporo. Ale lotrzyka , a raczej lotrzyce chyba zostawie tak, jak jest :) W IwD2 to dopiero jest zabawa klasami i rasami. Ja juz w Bg1 mialam problem, kogo wybrac (rasay/klasy/npc), bo nie miescili mi sie wszyscy w 6 miejscach druzyny :/ A dopiero w IwD2. No, ale to nie sa gry na jeden raz, wszystko sie wyprobuje ;) Ayertienna --> Tez myslalam o wyprobowaniu kazdego NPC, ale w BG2. Jednak chyba pozostane przy w miare regularnym skladzie.

08.12.2002
22:10
[27]

Aschman [ Death Magick For Adepts ]

Ale mag mi sie narazie najbardziej podoba.Bardzo mnie zaciekawił mag jak Belt pokazał screna swojego maga przywołan w akcji w bg2.

08.12.2002
22:11
[28]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Tak, tylko ze lucznik nie moze sie specjalizowac w broniach "recznych", ze tak to fachowo ujme - tylko dystansowe (chyba nie tylko luki?). NO, ale znowu taka specjalizacja w lukach, jak na lowce, to cud :)) A od mokrej roboty jest Minsc, a potem Valygar (ktos muzi odejsc...).

08.12.2002
22:11
smile
[29]

BarD [ Leningrad Cowboy ]

Będzie jeszcze parę klas;) Do ściągnięcia TDD pozostało:9h(pogorszyło mi się łącze) Valencis-->Też to przeanalizuję,i dam screnny;) Aschman-->Oh!Jak ty ładnie wklejasz;)

08.12.2002
22:12
[30]

-grjgori- [ Konsul ]

Ashman --> Zawsze możesz ściągnać jakiś dodatek z nowymi podklasami lub ewentualnie zrobić sowją własną łączącą wszystkie cechy które lubisz ;)

08.12.2002
22:15
[31]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Aschman --> Daleko "wstecz" jest ten screen?

08.12.2002
22:17
[32]

Aschman [ Death Magick For Adepts ]

Mam pytanko.Po przejsciu nieoficjalnego dodatku do bg1 mozna bezproblemu importowac postac do bg2?

08.12.2002
22:18
[33]

Zawisza Czarny [ Sulimczyk ]

Ludzie.....co się z wami dzieje. Pędzicie kurcze.... Jak dla mnie Pan Jan J. też nie jest zbyt dobry...iluzjonista to najgorsza klasa....

08.12.2002
22:19
[34]

Aschman [ Death Magick For Adepts ]

Hathor--Tak Pozatym jest jedna fajna rzecz w bg jak ma sie jakies rzeczy co daje dużo odpornosci na zywioł i jak sie ma je ponad 100% to cie ten zywioł nie rani tylko uzdrawia.

08.12.2002
22:21
[35]

Ayertienna [ Konsul ]

masz na mysli ten numer z odp . na ogien ? Yosarian :P ja siem pojafilam to jak mogloby byc inaczej :)))

08.12.2002
22:22
smile
[36]

BarD [ Leningrad Cowboy ]

grjgori-->Można to zrobić tym IE,jak mam rozumieć?;)(albo innymi podobnymi programikami)

08.12.2002
22:25
[37]

Aschman [ Death Magick For Adepts ]

Ayertienna- Na ogien i zimno.

08.12.2002
22:26
smile
[38]

Zawisza Czarny [ Sulimczyk ]

Ayertienna --> Tak wiem....no więc pytanie teraz skierowane do -grjgori'ego-....pewnie grałeś już w wiele dodatków do BG2...iiii MOD Solaufeina jest Ci pewnie znany, więc prosiłbym o sposób na pokonanie Irenicusa, po instalacji tegoż....

08.12.2002
22:27
[39]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

A to jest NPC, ktory sie dopiero robi. Nekromanta, bo tak pasuje do historii, no i ta pani ma byc z Thay. Poki co, jest problem od strony technicznej, wiec w razie co przerobie sie ja na BG2, ale wolalabym BG1.

08.12.2002
22:31
[40]

Zawisza Czarny [ Sulimczyk ]

Hathor --> Jakimże programem się posługujesz i skąd można go ściągnąć jeśli można wiedzieć???

08.12.2002
22:39
[41]

Valencis [ Transmuter ]

Ayertienna --> Masz coś do Montarona? :) Kiedy ktoś mi się podoba biorę go bez względu na wszystko, w mojej ostatniej drużynie dzięki temu miałem wszystkie możliwe charaktery i trzech złodziei jednocześnie. :) A pomysł z wypróbowaniem wszystkich BN-ów jest dosyć karkołomny, zwłaszcza jeśli chcesz doprowadzić do rozmów pomiędzy swoimi towarzyszami, czasami trzeba grać z danymi BN-ami nawet cały tydzień, żeby wykrzesać z nich jakiś tekst. Hathor --> Ale czy oni maja coś do powiedzenia na ten temat, gdy przychodzi co do czego? Czy Kivan mówi coś do Tazoka, kiedy go spotykamy (w obozie bandytów czy świątyni Bhaala, nieważne)? Czy Branwen rozmawia z Tranzigiem, a Tiax zdobywa władzę nad światem? I w końcu Faldorn, której celem jest - w tym miejscu się pomyliłaś, obecność tego tresera wywern akurat nie jest jej sprawą; jej celem jest Żelazny Tron, w którym upatruje zagrożenie dla natury, to wszystko - ale też nie ma przygotowanej żadnej kwestii na czas gdy odwiedzamy wieżę. W ID2 robiłem moją drużynę trochę inaczej, wybrałem sobie sześć najładniejszych portretów z tych nowych i zacząłem się zastanawiać kim oni by mogli być, żeby to miało ręce i nogi. :) Jeśli Twoja bohaterka jest taka ładna to musi być przynajmniej głupia dla równowagi, a nekromanci muszą mieć wysoką mądrość, więc nie pasuje. Ponadto, moim zdaniem, żeby być nekromantą, trzeba mieć nieźle namieszane w głowie, czyli na pewno nie być praworządnym.

08.12.2002
22:54
[42]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Hurra, dotaralam do 1 czesci watku o BG :))) Heh, zapisze sobie wszystko na dysk i kiedys moze przeczytam ;) (nie moge online) Zawisza Czarny --> Zgodnie z radami Aurelinusa i Grjgori'ego uzywam Near Infinity, IEEP + pozostale programy z www.teambg.com - na team BG jest link do NI i Weidu (tego ostatniego nie potrafie obsluzyc). O porady najlepiej pros wyzej wymienionych, ja dopiero sie ucze - i ich zameczam. Valencis --> na to Ci niestety nie odpowiem, bo zadnego z nich nie mialam w druzynie dluzej, niz wymagalo tego zobaczenie ich statystyk, inwentarza i portretu. Za to spedzilam troche czasu z Viconia, Shar Tell, Xanem, a ide z Imoen, Minsck'iem & Boo, Dynaheir, Khalidem i Jaheira (+ moj lowca). A Ci NPC nawet czasami ze soba rozmawiaja :)

08.12.2002
22:55
[43]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Zawisza --> zapomnialam dodac - do awansowania i ekwipowania uzywam Clua Console, zeby nie bylo bledow, jakie moga sie pojawic po zlym przypisaniu czarow itd w NI.

08.12.2002
23:12
[44]

Zawisza Czarny [ Sulimczyk ]

Hathor --> Ok...dzięki....możesz podać mi swój nr gg?? Pouczyłbym się od Ciebie....:)))

09.12.2002
11:27
smile
[45]

Mr.Kalgan [ Gold Dragon ]

Valencis ----->>> "W ID2 robiłem moją drużynę trochę inaczej, wybrałem sobie sześć najładniejszych portretów z tych nowych i zacząłem się zastanawiać kim oni by mogli być, żeby to miało ręce i nogi. :) " Chyba kupie w końcy ID2, tak spodobał mi sie ten sposób kreowania postaci. No i jeszcze jedno, koniecznie główną postacią bedzie Praworządny dobry Gnom Mag/Bard, bo tak mi wyszło w irulethe.net.

09.12.2002
15:34
[46]

-grjgori- [ Konsul ]

BarD --> IE jest to tylko engine na który moparta jest gra. A żeby coś zrobić potrzebne są odpowiednie porgramy. Zawisza --> Wbrew pozorom nie grałem w wiele dodatków. Jedyne w jakie miałem okazję zagrać to TDD (to chyba oczywiste ;)) oraz Epic Endeavours no i teraz mialem okazję pograć w jeszcze niegotową wersję Dragonlance TC :D W pozostałe nie grałem i co najwyżej coś o nich słyszałem wiec raczej porad jak kogoś pokonać lub gdzie znależć jakiś przedmiot nie jestem w stanie udzielić. Hathor --> Wysłałem ci IETME mam nadzieję, ze doszło.

09.12.2002
16:34
smile
[47]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Grjgori --> Wielkie dzeki, jest w skrzynce, wieczorem sciagne :))) Ech, wlasnie przemalowalam jedna mapke (mos) i efekty widac tylko na ekranie mapy obszaru, a w grze nie. Moze tak ma byc!? Aj, potrzebny mi ten tutorial :)

09.12.2002
16:34
[48]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Grjgori --> Wielkie dzeki, jest w skrzynce, wieczorem sciagne :))) Ech, wlasnie przemalowalam jedna mapke (mos) i efekty widac tylko na ekranie mapy obszaru, a w grze nie. Moze tak ma byc!? Aj, potrzebny mi ten tutorial :)

09.12.2002
20:27
[49]

-grjgori- [ Konsul ]

Hathor --> Jesteś pewna, że zapisałaś plik i czy umieściłaś go w folderze Override. Możesz jeszcze ewentualnie opróżnić folder Cashe gdzie zazwyczaj przechowywane sa ostatnio odwiedzany obszary i stamtąd sa najpierw odczytywane.

10.12.2002
00:43
[50]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Grjgori --> Program dziala, ten tutorial jest swietny! Co prawda, nie udalo mi sie wladowac obszaru na mape swiata (costam niedopatrzylam), ale mapka dziala! Zalaczm screen. Oczywiscie, zgodnie z instrukcja zlozona z gotowych elementow z programu (to chyba nie jest grafa BG1?). Nie wychodza mi cienie i swiatlo, lepiej ich nie dawac, niz takie, jakie mi wyszly :/ (patrz Minsc na mapce po lewej na gorze; juz zmienilam intensywnosc cienia, ale i tak, ich wyglad na trawie jest zly). Probowalam tez dodac wode, w programie jest, a w grze nie widac...!? A tamta przemalowana mapka z IwD HoW musiala sie ladowac z oryginalnych plikow, bo nie robilam tego IETME tylko przemalowalam w BAMWorkshop i wrzucilam do override w IwD. Ale zaraz ja przerobie na BG ;)

10.12.2002
14:37
[51]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Jeszcze jedna mapka - test zdjec - Norwegia w Bg ;) Mozna kiedys cos z tego zrobic :)

10.12.2002
15:44
[52]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Z wodą to sobie raczej odpuść. Wklej lub namaluj nieruchomą wodę, bo taka jak w grze jest koszmarnie trudna do zrobienia - potrzebna jest ogromna ilość RAM, żeby można było spokojnie pracować. Jej ruchome efekty można stworzyć dodając animacje pluskania, ryb itp. Są w grze.

10.12.2002
16:12
[53]

-grjgori- [ Konsul ]

Hathor --> Piękna robota. Ja się nigdy nie bawiłem z tymi mapkami tak na poważnie. Nie mam raczej zdolności artystycznych. A te element w programi są poprostu po to aby się łatwiej wszystko robiło. Jeśli zajrzysz na stronę TeamBG do działu Tools to przy IETME znajdziesz tam linki do dodatkowych elementów do tworzenia obszarów. Oczywiście mozna mapkę tworzyć za pomocą jakiegoś programu graficznego a IETME używać tylko do ustalania wszystkich potrzebnych rzecz (ściany, postacia, itp.) Jest to wskazane gdyż tak wychodzą zdecydowanie lepsze plansze (o ile posiada się zdolności artystyczne). Aurelinus -> Jak ci idzie tłumaczenie TDD.Czy mógłbyś mi przysłać to co do tej pory zrobiłeś.

10.12.2002
16:32
smile
[54]

Zawisza Czarny [ Sulimczyk ]

Hathor --> Widzę, że grywasz w Heroes'y...:))

10.12.2002
16:36
[55]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Niestety, linki na TeamBG do gototwych obiektow nie dzialaja (prowadza donikad). Obrabiam w programie graficznym, tylko ze czasem, jesli bylo kilka warstw zlozonych, to w windzie jest OK, a w grze na ekranie mapki obszaru widac laczenia!? A to niedoszla mapka jaskini - to HoW ktore wczesniej przemalowalam, tylko wtedy przemalowalam samo mini map - i chcialam, zeby sie w grze zminilo ;)) I to na razie koniec eksperymentow, bo mialam robic rzeczy wazne i powazne :/// i musze sie za nie porzadnie zabrac.

10.12.2002
19:13
smile
[56]

Patrol_wcg [ Konsul ]

Gratulacje za mapki są naprawde dobre ciekaw jestem w jakim programie je pszerabiałeś (morze tesz spróbuje) Grjgori dzięki za linki do tej stronki ma sie rozumieć

10.12.2002
20:26
[57]

-grjgori- [ Konsul ]

Hathor --> No tak link nie dział bo prowadzi na FTPa, który aktualnie nie działa. Mysłałem, że poprostu był tam link do jakiegoś innego miejsca poza TBGKA. I gratuluje ci świetnie zrobionych mapek, tylko tak trzymać. Patrol_wcg --> My się chyba nie znamy. Jakiś nowy użytkownik? A podziękowania to za jakiego linka, jesli mogę wiedzieć ?

10.12.2002
20:47
smile
[58]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Dziekuje za gartulacje, to dopiero testy :) kiedys zrobie cos odpowiedniego. Patrol_wcg --> Obrazki przerabialam w Photoshopie, mozna tez wykorzystac narzedzia z teambg - bamworkshop ma troche opcji zmiany kolorow, kontrastu itd. I zapisuje pliki w bardzo wielu formatach - mozna robic animacje, ikonki i kto wie, co jeszcze. Tylko, zeby czasu bylo wiecej! Grjgori --> Te linki to chyba od dawna nie dzialaja, a prowadza do smiesznego adrsu z kopniakami w nazwie ;)

10.12.2002
21:03
[59]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Patrol_wcg --> Ale, Tobie pewnie chodzilo o edycje mapy - to robilam we wspomnianym Infinity Engine Tilset Map Editor (IETME2.2.2) z www.teambg.com (zas obrazek z HoW ma tylko zmienione kolory, nic nie dodawalam w edytorze map). Trudnirjsze jest ustawienie wszystkiego, by poprawnie dzialalo w grze, niz dopasowanie wygladu. Mi sie jeszcze dopracowanie mapy nie udalo, mozna na nia wejsc tylko przez CLUA :/ Ponizej przyklad mapki z figurkami, ktore sa za wysokie (w rekach figur sa pojemniki, jednak za wysoko, by postac je mogla dosiegnac) ;)

10.12.2002
21:45
[60]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Zawisza Czarny --> No patrz, cos mi nie pasowalo to bagno (swamp) do BG... i skaly tez jakies dziwne, a to z Heroes :))) A grywalam w HoMM III swego czasu, ale uzyte tu elementy mapki to gotowce z IETME. Dobry pomysl, zeby wyciagnac elemnty z HoMM - tam jest duzo ciekawych budynkow, warto sprawdzic. Jakby tak sie rozejrzec, to i Diablo cos sie znajdzie, ale tylko z 1 rozdzialu, bo nie mm do tej gry cierpliwosci. Animacje postaci sa tam ciekawe, pewnie mozna je jakos wyciagnac, gdzies kiedys trafilam na strone z modami do diablo - i jeszcze nie wiedzialam, co to mody - i tam byly dodatkowe animacje postaci...ktos wpadl na pomysl, ze skrytobojczyni nie powinna nosic nie tylko zbroi, ale i ubrania w ogole ;)

11.12.2002
08:44
[61]

-grjgori- [ Konsul ]

Hathor --> Tak wiem, ze inedziałaja bo osoba sie tym zajmująca (KenTeamBG poszukuje teraz pracy i postara się przywrócić serwer jak tylko będzie miał opieniądze na jego naprawę). A nazwa serwera to TeamBG-Kicks-Ass.Net

11.12.2002
14:37
[62]

Aschman [ Death Magick For Adepts ]

Ayertienna --Teraz grasz znów magie solo czy z NPC-mi???

11.12.2002
15:38
[63]

Hayabusa [ Niecnie Pełzająca Świnia ]

Cze ! NIe wiem czy wspomianłem o tym że w lochach ( tych drugich w Firewine ) Gierka się zacina w momencie gdy dochodzi do walki z wampirzycami. Próbowałem różnych sztuczek ( czasem użycie czaru zacina gierę) ale nic z tego nei wyszło. Poza tym jest OK i pozdrawiam. Nerka PS ma ktoś linka do narzędzi IE ? Pobawiłbym się trochę >:-)

11.12.2002
16:21
[64]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Hayabusa - zmień kartę graficzną. Tam nie ma błędu. BTW: podobno łączyłeś pliki muzyczne. Czy możesz mi podać zasady klucza do łączenia plików - szczególnie w BG I? grjgori - w sprawie tłumaczenia do TDD - po pierwsze, jak wiesz sypnąl mi się komputer i moja praca (10000 entries) jest w wersji do której muszę się najpierw dostać, a nie mam czasu, bo pracuję nad modem do NwN. Po drugie, nawet jeżeli to zrobię, nie przekażę nikomu żadnej wersji ponad finalną, bo nie po to tłumaczyłlem 65 % całości, żeby ktoś inny niż ja to skończył. Jeśli tak, niech zrobi to sam. Zrozum mnie i wybacz. Cała kicha modów do gier na silniku Infinity polega na tym, że oprócz przeuroczych krajobrazów, które uwielbiam, reszta gry przypomina niestety grę w pionki do szachów. Z tej konwencji wyłamuje się tylko PS:T, ale za to kosztem ilości animacji (np. brak animacji strzeleckich). W tej chwili brnę w bólach przez IWD II (fabuła i walki są nużące jak flaki z olejem) tylko po to, by podziwiać obrazki. Są najlepsze z całej dotychczasowej twórczości Bioware. Niestety reszta jest coraz gorsza, bo nie jestem slasherem. ToB jest żałosny, a IWD nie odbiega poziomem i głupotą, co znaczy że jest coraz gorzej. Zresztą chyba sam Bioware uznał już Infinity za zamknięty etap, co oznacza rychłe odejście w zapomnienie tych gier... Szkoda, ale taki los każdej gry. Ja jestem zachwycony możliwościami NwN (nie grą) i czekam tylko na uaktualnienia do gry, by wreszcie stworzyć grę na moje potrzeby i możliwości. I na pewno będzie to w miarę wierna konwersja BG I+ II, bo myślę że to będzie zabawne...

11.12.2002
18:13
[65]

-grjgori- [ Konsul ]

Aurelinus --> Albo zapomniałem o tej twojej awarii albo jakoś pominąłem tę informację. Myślałem, że poprostu przestałeś się zajmować tłumaczeniem a nie chciałem aby twoja praca całkiem przepadła. Teraz wszystko rozumiem i będę czekał aż skończysz. Ponownie życzę ci powodzenia z NwN. Ja się raczej na t nie przeniosę, IE w zupełności mi wystarcza. Ale każdy niech ajmuje sie tym co lubi ;) Hayabusa --> Zajrzyj na TeamBG tam w sekcji Tools znajdziesz narzędzia stworzone przez TeamBG oraz inne programy do edycji BG.

11.12.2002
18:52
[66]

lon [ Pretorianin ]

kiedyś było coś o najweselszych tekstach w BG , ale te 2 obrazki to już szczyt szczytów :)) 1

11.12.2002
18:54
[67]

lon [ Pretorianin ]

2

11.12.2002
18:59
[68]

Nostradamus. [ Pretorianin ]

Aurelinus <-- o ile wiem pierwszy z dodatkow do nwn ma wyjsc w rok po premierze gry czyli troche jeszcze poczekasz liczysz zapewne na poszerzenie mozliwosci kontrolowania czlonkow druzyny, jeden z dodatkow w istocie ma wprowadzic mozliwosc przyłączania wiekszej ilosci npc niz jeden ale i tak mają byc oni kontrolowani przez komputer, czyli nici z pełnej kontroli nad sytuacją jak w bg itp.

11.12.2002
19:01
[69]

Nostradamus. [ Pretorianin ]

sorry lon ale co tak cie w nich rozbawiło, rozumiem gdyby to była jakaś nowość ale skoro wszyscy to znają ...

11.12.2002
19:34
[70]

Hayabusa [ Niecnie Pełzająca Świnia ]

Już odpowiadam. Aurelinus: PO prostu, zmieniłem nazwy kilku plików. Co prawda tematu ID nie odtwarza aż tak dobrze.... Karta: mam 32 mb NVidia Riva... niedawno zmienioną.... Anyway jeszcze nad tym popracuję, w miarę możliw9ości. Grjgori: big THX. myślę że wkrótce zrobię użytek z tych narzędzi.

11.12.2002
20:57
[71]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Aurelinus --> Na CDP forum zebrala sie grupa ludzi, ktorzy chca odtworzyc BG 1&2 na Aurorze, juz sie umawiaja, co kto robi :) Ciekawe, czy wyjdzie z tego cos wiecej, poza planami.

11.12.2002
21:01
smile
[72]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Ech, sorki za tak duzy, pusty post... kot mi lazil po klawiaturze i usunelam "usterki" ktore porobil, ale tego nie zauwazylam....

12.12.2002
12:33
[73]

Carrignarone [ Konsul ]

Witam. Wczoraj -grjgori- rozwiał me wątpliwości co do możliwych romasów w BG2 na tymże wątku. Ale to było pytanie na zaś, bo na razie katuję dodatek Aurelinusa. A tu napotkałem na następującą zagwostkę: w drugiej z kolei lokacji dodanej po przyłączeniu JetLaya`i spotykam te cholerne fantomy, z którymi nie sposób pogadać, no przynajmniej ja go nie znam. Ciągle się tylko biją, kibole jedni.W każdym razie nie wiem za bardzo, co robić dalej, bo nie mogę przejść do następnej lokacji na południu, a w tej też nie znajduję żadnych wskazówek. Can you help me?

12.12.2002
15:02
[74]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Co do MOD-ów, to nauczyłem się już polegać wyłącznie na sobie... Interfejs do NwN raczej nie nadaje się do współpracy grupowej w ilości większej niż 3-4 ludzi, a wiem, że po początkowej euforii nie zostaje nikt... Nie planuję tego skończyć jutro - na razie mam dopiero kilka lokacji z BG I i mnóstwo kłopotów z opanowaniem narzędzi, więc zapewne czas wydania nowych dodatków nie będzie stanowił problemu. Sam dodatek zresztą nie zanosi się na wielki plik - nawet nie wiem ile, za to hakpack - czyli pliki dodatkowe, umożliwiające zbliżenie grafiki do BG zajmuje już 150 MB. Dlatego też jestem sceptyczny do twórczości spontanicznej na cdprojekt - to albo się nie uda, albo będzie żałosne, jeśli chodzi o grywalność. Carrignarone----> idź dalej, na północ, na następnej mapie spotkasz siostrę Jetlayi. Kiedy skończysz ten quest i wrócisz tu chłopcy będą rozmowniejsi. Nie wiem czemu tak jest, ale nie ja jestem twórcą questów do DSotSC. Aha przygotuj się na ciężką przeprawę po powrocie.

12.12.2002
15:53
[75]

Carrignarone [ Konsul ]

Aurelinus ----> Ej, jak to na północ? Wydaje mi się, że byłem w północnej lokacji i nie spotkałem tam jej siostry, mimo że tego właśnie oczekiwałem. Czyżbym coś przegapił?

12.12.2002
16:58
smile
[76]

KWIECIUH [ Pretorianin ]

Yo , witam :) Mam pewne pytanie dotyczące BG2 , zakładam ze w to też przynajmniej graliście (jeśli nie gracie). Otorz chodzi mi o mod Epic Endeavours do BG2,nie wiem w jakiej jest wersji językowej, mozecie mi powiedzieć czy mozna go zainstalować na polska wersje baldura 2, czy nie bedzie to powodowało jakiś niezgodności itd. Podaje również link do strony z tym modem .

12.12.2002
17:55
[77]

-grjgori- [ Konsul ]

KWIECHU --> Jest specjalny wątek o BG2 i to tam powinno się znaleźć twoje pytanie. Ale skoru już tu piszę to przy okazji odpowiem. Dodatek w wersji angielskiej. Można zainstalować na wersję polską. Problemów raczej nie bedzie sprawiał gdyż jest to TC (Total Conversion, czyli kompletnie zmienione oblicze BG2).

12.12.2002
18:22
smile
[78]

KWIECIUH [ Pretorianin ]

grjgori --> wielki THX , ale czy instalka Epic Endeavours, nie zmieni napisów w grze na angielskie ?? (nie chcialbym mieć tej gry po angielsku - tyle tam czytania :)

12.12.2002
20:44
smile
[79]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Udalo mi sie przystosowac pokolorowana mapke z HoW do BG :) Jeszcze musze "sciany" poprawic, bo nie wszystkie dzialaja...no i wejscie/wyjscie. Nie wiem nadal, dlaczego na mapie obszaru pojawiaja sie prostokatne laty....???

12.12.2002
22:37
smile
[80]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Prostokatne laty pojawiaja sie rowniez na mapie samej gry, na elementach dodanych. Na dodatek nie moge wejsc przez wstawione przez siebie przejscie, bo mimo iz w druzynie jest 1 osoba, mam "Przed wyruszeniem zebrac druzyne".. :/// Nie wiem, czy cos zle ustawilam w parametrach, czy powinno byc "entrance" a nie "travel region" czy co.... i oczywiscie, jesli juz opuszcze mape, to nie trafiam tam, gdzie wyznaczylam, tylko do windy... to na pewno wina ustawien... ;) (wchodze z AR5500 na obszar dungeon, wiec nie musi byc na mapie swiata - wychodze spowrotem; oba nie dzialaja, tylko rozne skutki - z 5500 mam zebrac druzyne, a z groty wchodze do Windows)

13.12.2002
01:19
smile
[81]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Poprawka, wejscie/wyjscie juz dziala :)

13.12.2002
02:12
[82]

Sir klesk [ Sazillon ]

fajowe no nie... mam tego pelno

13.12.2002
12:00
[83]

Carrignarone [ Konsul ]

Hmm, widzę, że tu raczej zwolennicy wieczorno-nocnych dyskusji bywają. No cóż, pozostaje mi uzbroić się w cierpliwość. Wracam do problemu z lokacjami lasu ostrych kłów i straconych dusz (o ile dobrze pamiętam). Wczoraj przeszedłem wzdłuż i wszerz lokację na północ od fantomów, czyli las straconych dusz. Chodziłem i solo i grupą i za dnia i w nocy. W jaskini też byłem dwa razy. Aż mi żal było tych zjaw, gróz czy jak im tam. W każdym razie nigdzie nie znalazłem siostry Jet Laya`i. Ten dom, który stoi w lokacji, jest tylko elementem krajobrazu, nie można do niego wejść. Trafiłem jeszcze na jedne zwłoki pod drzewem we wschodniej części mapki, ale to też tylko ozdobnik. Jedynym żywym (nieumarłym?) elementem był taki agresywny gość za 9000 PD. A po zagnionej sistrzyczce ani śladu. Czy ja aby w dobrym miejscu jej szukam? Jet na początku sugerowała, że właśnie tą lokację należałoby sprawdzić. Jeśli dobrze zrozumiałem, to Aurelinus radził to samo. Ale nie mogę pojąć, gdzie mogłaby się schować moja zguba. A może ma jej szukać jeszcze bardziej na półnoć, czyli w lokacji ze świątynią kult(ur)ystów? Tyle, że tam też byłem i poza czarnymi kapłanami, wilkami i wilkołakami nikogo ciekawego nie spotkałem. Pomożecie?

13.12.2002
15:53
smile
[84]

Zawisza Czarny [ Sulimczyk ]

Sir kleks --> Nawet ładny "Forgotten Relms'owy" smoczek...:))) Carrignarone --> Ja pomógłbym gdybym grał w jakowyś dodatek, lecz niestety nie miałem okazji jeszcze...

13.12.2002
16:04
[85]

Hayabusa [ Niecnie Pełzająca Świnia ]

hmm chyba poczekam sobie troszkę z Baldurem, ażdoupię twardziela, żeby wreszcie mieć uczciwą, pełną instalację. To pewnie wyeliminuje ten problem z cytadelą, októrym wspominałem. Poza tym... kupiłem... Morrowinda. .. Szok, na szczęście nie tylko ze względu na grafikę. jak już zauważyłem, wyeliminowano pewien bląd Baldursa: Kusza w Morro zadaje zawsze ciężkie obrażenia i jest w stanie przebić zbroję, nie da sie szybko strzelać, łuk jest szybkostrzelny ale zadaje obrażenia od lekkich do ciężkich i nieźle opancerzonym nie szkodzi... W sumie rewelacja, ale nie myślcie sobie że żegnam się z Baldurem.

13.12.2002
18:55
[86]

Aschman [ Death Magick For Adepts ]

Jeżeli ktos ma łatke do bg1 ze cos tam poprawia czar ulepszona niewidzilność prosze o wysłanie mi je na e-mail [email protected]

13.12.2002
20:12
[87]

Aschman [ Death Magick For Adepts ]

Gram magiem i mam druzynke Ja, imoen,kivan,branwen i potrzebuje jakiegos woja Albo Ajtanisa czy jakos tak Minsca lub khalida.Kogo wziąść?Ile hp na poziom dostaje Branwen i kivan?

13.12.2002
21:16
[88]

Valencis [ Transmuter ]

Aschman --> Weź, hmm... Shar-Teel. :) W odpowiedzi na drugą cześć posta - uprzedzając dalsze pytania, wypisałem zakresy PŻ na awans dla wszystkich: Ajantis: 3-12 Alora: 1-6 Branwen: 2-9 Coran: 1-5 (wojownik); 1-3 (złodziej) Dynaheir: 3-6 Edwin: 3-6 Eldoth: 2-7 Faldorn: 1-8 Garrick: 1-6 Imoen: 3-8 Jaheira: 3-7 (wojownik), 2-5 (druid) Kagain: 6-15 Khalid: 4-13 Kivan: 1-10 Minsc: 2-11 Montaron: 2-6 (wojownik), 1-3 (złodziej) Quayle: 1-4 (kapłan), 1-2 (mag) Safana: 1-6 Shar-Teel: 1-10 Skie: 2-7 Tiax: 2-5 (kapłan), 2-4 (złodziej) Viconia: 1-8 Xan: 1-4 Xzar: 1-4 Yeslick: 3-7 (wojownik), 2-5 (kapłan)

13.12.2002
22:31
[89]

Aschman [ Death Magick For Adepts ]

Wielkie dzieki Valencis.Wprawdzie przeszedłem bg1 ale nie moge sobie przypomniec gdzie jest Shar-Teel mógłby mi ktos powiedziec?

13.12.2002
22:56
[90]

Valencis [ Transmuter ]

Siedlisko bazyliszków, lokacja na wschód od Beregostu - lewy górny róg.

14.12.2002
19:38
[91]

sebalek [ Legionista ]

Mam taki problem w jednej z lokacji na polodniowym-wschodzie,przerazony gostek imieniem Hentold daje mi sztyle i mowi zebym go odniosl do grobowca.Grobowiec znajduje sie na wschodzie,niewiem gdzie polozyc ten sztylet zebym dostał doswiadczenie.Jak go wsadze do trumny to potem znika.Jak pierwszy raz wszedlem do grobowca pojawil sie filmik, i teraz jak sie zblizam do trumien to slysze glos jakigos ducha ale go tam niewidze.Pomozcie bo niewiem jak wykonac to zadanie.

14.12.2002
19:40
[92]

Telesfor [ Legionista ]

trzeba oddac sztylet zombiakowi

14.12.2002
19:46
[93]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Hayabusa---------> błąd na mapie cytadeli to podobno problem z filmami - na wątku o dodatku NTotSC na cdprojekt.forum.asp podają jak się tego pozbyć. Siostra jetlayi pojawia się na północnym- wschodzie (w takim niby wąwozie) tylko w nocy, i to tylko w okolicy północy.

14.12.2002
19:47
[94]

sebalek [ Legionista ]

Ale tam nikogo niema zadnego zombi ani ducha . jak wchodzilem do grobowca byly tylko dwa ghule ktore mnie zaatakowaly

14.12.2002
19:48
[95]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Hathor--------> te kwadracicki to typowy błąd IETME w wersji innej niż 2.2 oraz małej ilości RAM-u.

14.12.2002
19:50
[96]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

sebalek - w tej lokacji są trzy jaskinie i revenant jest w jednej z nich.

14.12.2002
20:15
[97]

sebalek [ Legionista ]

Aurelinus.Wielkie dzieki jeszcze raz przegrebalem ta lokacje az wkoncu znalazlem niewiem jak moglem tej jaskini niezauwazyc.Bylem przekonany ze tam sa tylko dwie jaskinie.Jeszcze raz dziekuje

14.12.2002
21:46
[98]

lon [ Pretorianin ]

prosze o padenie linku części 29 BG1

14.12.2002
22:07
[99]

Zawisza Czarny [ Sulimczyk ]

Ion --> Jeśli masz na myśli 21 część wątku, to po co Ci ona?? Poszukałbyś leniu chociaż....link poniżej...

14.12.2002
22:09
smile
[100]

Zawisza Czarny [ Sulimczyk ]

O pszepraszam. Miałeś na myśli 29 część...?? To ten link...

15.12.2002
02:27
smile
[101]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Aurelinus --> Mam wersje 2.2.2 (poprzednia wyinstalowana), jesli cos po poprzedniej wersji zostalo i zasmieca, to wkrotce problem z glowy, bo bedzie reinstalka. A jecli nie, to co z RAM? Ile tego potrzebuje? Mam 256 RAM, a pewni bedzie mniej :/

15.12.2002
02:34
[102]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Zapomnialam dodac, ze robi to tylko na ciemnym, prawie czarnym tle... Jak tutaj (na screenie z wejsciem do jaskini tez jest kwadrat, ale go slabo widac). Na tej samej podziemneij mapie z HoW w wersji kolorowej lat nie ma.

15.12.2002
09:25
smile
[103]

KWIECIUH [ Pretorianin ]

Mam WIELKĄ prozbę !!! Ze strony CDprojec'tu pobrałem NToSC (polska werjje DSoSC), plik jest spakowany, w czasie rozpakowywania okazuje sie ze dwa pliki są uszkodzone : ar.01PB.mos (zajmuje ok 1,5 KB) i drugi dialog.tlk (ok 3,5 MB). Jeśli ktoś posiada ten dodatek do BG i powyzsze pliki rozpakował bez problemu BARDZO prosze o wysłanie ich ma moj e-mail. [email protected]

15.12.2002
09:31
[104]

Las Ca [ Konsul ]

Heh, kiedy pierwszy raz przechodzilem Baldura, nie wiedzialem, ze mozna sprowadzic AC do takiego poziomu. :)

15.12.2002
14:01
[105]

Ines [ Ines ]

KWIECIUH--> sprawdz poczte. Plike sa spalowane RARem.

15.12.2002
14:01
[106]

lon [ Pretorianin ]

Zawisza => nie z lenistwa w 28 nie było linku a o wyszukiwarce na Golu hmm.... lepiej sie niewypowiadać , a z tej części w tył dotarłem do 50 w której części mapy 3900 moge spotkać Duch Ulcastera ?przeszedłem całą i nic ..rozumiem , że ta mapa ze szkołą chyba .. gdzie można sprzedać mikstury magiczne -- jestem w okolicach Nashkel czy możliwa jest taka sytuacja ; W wcześniej byłem w twierdzy bez obydwu i nikogo tam nie było ; ... przyjąlem Minsca do druzyny z zamiarem uratowania jego towarzyszki , niestety chyba chodziłem zbyt dlugo po innych lokacjach i Minsc odłaczy sie , nic myśle sobie ide po Edwina znów ta sama sytuacja , też sie zdnerwowal i odszedł , na mapie z wodospadem spotkałem gnolla wyrzuconego z twierdzy ponieważ chciał ją zjeść nic wróciłem do twierdzy uradowany z nadzieją wpisu do dziennika i .. . czy to jej pozostałość ==> na wschodzie obszedłem całość mapy łącznie z jaskiniami i innymi dołami kiedyś wiele osób pytało sie o granice doświadzenia i programik znoszący ten limit , jak narazie w 1 jest w miare sensowny , grałem w IW , BG2 i była boskość denerwowało mnie to cholernie bo sie twórcą gier chyba coś sie pomieszało , tych poziomów wiele Bogów i herosów z światów AD&D może tylko pozadrościć,z tego co pamiętam to chyba Rastlin z dragonlance miał 44 ,ale kto czytał ten wie o co chodzi unko

15.12.2002
14:02
[107]

lon [ Pretorianin ]

Zawisza => nie z lenistwa w 28 nie było linku a o wyszukiwarce na Golu hmm.... lepiej sie niewypowiadać , a z tej części w tył dotarłem do 50 w której części mapy 3900 moge spotkać Duch Ulcastera ?przeszedłem całą i nic ..rozumiem , że ta mapa ze szkołą chyba .. gdzie można sprzedać mikstury magiczne -- jestem w okolicach Nashkel czy możliwa jest taka sytuacja ; W wcześniej byłem w twierdzy bez obydwu i nikogo tam nie było ; ... przyjąlem Minsca do druzyny z zamiarem uratowania jego towarzyszki , niestety chyba chodziłem zbyt dlugo po innych lokacjach i Minsc odłaczy sie , nic myśle sobie ide po Edwina znów ta sama sytuacja , też sie zdnerwowal i odszedł , na mapie z wodospadem spotkałem gnolla wyrzuconego z twierdzy ponieważ chciał ją zjeść nic wróciłem do twierdzy uradowany z nadzieją wpisu do dziennika i .. . czy to jej pozostałość ==> na wschodzie obszedłem całość mapy łącznie z jaskiniami i innymi dołami kiedyś wiele osób pytało sie o granice doświadzenia i programik znoszący ten limit , jak narazie w 1 jest w miare sensowny , grałem w IW , BG2 i była boskość denerwowało mnie to cholernie bo sie twórcą gier chyba coś sie pomieszało , tych poziomów wiele Bogów i herosów z światów AD&D może tylko pozadrościć,z tego co pamiętam to chyba Rastlin z dragonlance miał 44 ,ale kto czytał ten wie o co chodzi unko

15.12.2002
14:03
[108]

Ines [ Ines ]

Sorry, klawiatukra mi sie psuje. Mialo byc: Pliki sa spakowane RARem. Z tym ze ten pierwszy ar.01PB.mos wazy nie 1,5 KB tylko 217 KB.

15.12.2002
14:09
[109]

lon [ Pretorianin ]

obrazek => KWIECIUH ==> może zależy od wersji archiwum jeśli Rar to ważne

15.12.2002
18:41
smile
[110]

KWIECIUH [ Pretorianin ]

Ines - WIELKIE DZIEKI :)

15.12.2002
21:04
smile
[111]

Las Ca [ Konsul ]

Yo, czemu piszecie w czesci 57 skoro jest juz 58? Link ponizej:

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.