Chorson [ Konsul ]
ANIME
kiedys oglądałem kanał Hyper i zawsze podobamy mi się te japonskie kreskówki. Jakie tytuły polecacie? Mam ochotę na cos dobrego
ilikekomputergames [ Konsul ]
Pokemon?????
Kazuya_3 [ Calm Like A Bomb ]
https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=9186358&N=1
zoloman [ Legend ]
Cowboy Bepop
Samurai Champloo
Elfen Lied
Code Geass
lina2009 [ Centurion ]
NARUTO
:D
KaidAdon [ Konsul ]
Rozen Maiden.
Szala. [ Konsul ]
Full Metal Alchemist
Blood+
Eureka Seven
Death Note
Fate/Stay Night
maniak17 [ Kapitan Lufa ]
Bleach
Naruto
Hellsing
Dragon Ball
Garret Rendellson [ Krwawy Hegemon ]
A jaki typ anime lubisz?
Komedie, romanse, horrory, shonen, ecchi czy możę hentai?
rog1234 [ Gold Cobra ]
Wszystko do czasu - polecam oglądać każdą dużą serię do około 80 odcinka. Gwarancja świetnej zabawy, bo potem tylko braki pomysłów autora.
kęsik [ Legend ]
Naruto i Bleach.
Darth Father [ Chicago Blackhawks ]
Garret-->ty na prawdę taki debil jesteś czy tylko udajesz?
Endex [ Generaďż˝ ]
Chorson mogę Ci polecić jakieś anime, ale jaki typ preferujesz??
Akcja:
Naruto (obowiązkowo wersja japońska, nie jakaś profanacja z Jetix)
Naruto Shippuuden (bardziej dorosłe)
Shounen Onmyouji (bardzo fajne anime o demonach)
Blood+ (wampiry)
Vampire Hunter D i Vampire Hunter D Bloodlust (wampity, wilkołaki, demony itd.)
Dragon Ball (legenda, walki i śmieszne sytuacje)
Dragon Ball Z (to samo co wyżej ale nieco inne już)
Shingetsutan Tsukihime (jedno z najlepszych anime jakie widziałem, wampiry itp. ciężki klimat)
Erementar Gerad
Elfen Lied (dość krwawe, mocny i zarazem świetny klimat, ale to nie jest anime dla każdego)
Death Note (anime znacznie lepsze od filmu, co do anime tytuł mówi wszystko)
Księżniczka Mononoke (świetne anime)
Opowieście z ziemiomorza (też bardzo fajne, dobra historia)
Bleach (tego akurat nie lubie ale dużo w tym ruchu)
Hellsing (wampiry, ale tytułowy bohater ma to cos :))
Akira (cudny anime, nie dla każdego)
Shakugan no Shana (obie serie, walki w innych wymiarach z .... nie pamiętam jak się te stwory nazywały)
Star Ocean EX (bardzo fajne)
Shijou Saikyou no Deshi Kenichi (fajne anime o karate, komedyjka, ale sporo akcji, mistrzowie dojo rządzą:))
Black Blood Brothers (o wampirach, bardzo fajna fabuła)
Devil May Cry (to obejrzałem z ciekawości i przyznam, że myślałem, że będzie lepsze, ale nie nudziło mnie więc na plus dla tego anime)
Amatsuki (bardzo fajne anime o demonach)
Łowca Dusz (leciało kiedyś na RTL7, ale to anime rządzi)
Ninja Scroll (tu widzialem tylko film, nie serie, więc polecam tylko film)
Sword of the Stranger (jakoś tak to szło, o samurajach, bardzo fajne)
Afro Samurai (nie sądziłem, że to będzie takie fajne)
Mogę podać dużo więcej anime gdzie jest dużo akcji, a jak wolisz coś bardziej wolniejszego np. romanse to masz tu kilka tytułów:
Ai Yori Aoshi + 2 seria
Aishiteruze Baby
Chobits
Is Pure
Lovely Complex (to musisz zobaczyć, chyba najlepszy dubbing w anime jaki widziałem (oczywiście japoński))
Lamune
To Heart
Zero no Tsukaima (wszystkie serie są w ecchi, ale w klimatach romansu, ogólnie udane)
Special A (zabawne to nawet)
Seto no Hanayome (o syrenach, perfidna komedyjka (nawet Termiantor tu jest :)))
Nodame Cantabile (dwie serie, romans na tle muzyki klasycznej)
Suzuka (to anime jest bardzo dobrym romansem)
I My Me! Strawberry Eggs (uczennica buja sie w nauzycielu, a nauczyciel w uczennicy, tyle, że facet przebiera się za kobiete :))
Onegai Teacher (nauczycielka jest kosmitką)
Sportowe:
Kapitan Tsubasa (to zna każdy :))
Hungry Heart Wild Striker (twórcy Tsubasy badajże)
Aoki Densetsu (też fussbal, ale też fajne)
Cyberpunk:
Akira
Ghost in the Shell (wszystko)
Metropolis (świetne anime)
Jeszcze podam kilka dla mnie najlepszych serii jakie mogę polecić:
Trigun (11/10)
Gungrave (11/10)
Hikaru no Go (11/10)
Rurouni Kenshin + OAV (11/10)
Hajine no Ippo (11/10)
Jak mi się jeszcze przypomni to co widziałem to napisze więcej.
Darth Father czemu on ma być debilem??? Gatunek jest ważny, ja sam nie potrafię oglądać anime np. horrorów, nigdy mi się nie podobały (filmy to co innego) Jakby mi ktoś polecał anime horrory to bym nawet nie ruszał, ten gatunek anime mnie w ogóle nie interesuje (choć może się znaleść wyjątek).
Tasak221 [ Pretorianin ]
Bleach wymiata tu masz link do odcinków :
www.bleach.wbijam.pl
kęsik [ Legend ]
No i jeszcze może TO love ru.
Darth Father [ Chicago Blackhawks ]
Ja polecam najbardziej Trigun
czekers [ Legend ]
FLCL
Azerath [ Generaďż˝ ]
Nikt nie polecił Ergo Proxy? Jak dla mnie najlepsze anime jakie w życiu oglądałem. Nie da się opisać tego dzieła, drugiego tak inteligentnego serialu nie ma! Tyle smaczków, nawiązań... można w tym zginąć. Polecam!
BTW: Mój avatar jest z Ergo Proxy, jakby ktoś nie wiedział.
Krol Pawel [ Among the net ]
Dragon Ball XD
Błyskawica Kamehama !
pooh_5 [ Czyste Rączki ]
Black Lagoon
Stalin_SAN [ Generaďż˝ ]
Bleach
Naruto(koniecznie wersja japońska, bo ta z jetixa to porażka na maxa)
Dragon ball
One piece
Mraauuu [ Pretorianin ]
Dodam jeszcze
*NGE(Neon Genesis Evangelion): niby opowieść o mechach, ale nie o mechy tam chodzi(sam nie lubie opowieści o mechac,a to mnie rozwaliło)- W sumie pozycja lepsza dla troszke starszego widza.
*Wolf's rain: opowieść o wilkach, które szukają raju(jedno z najlepszych anime jakie oglądałem)- muzyka chyba nagrywana z orkiestrą; dodam, że kiedyś leciało na polskim Canal +
*Byosuku 5cm: godzinne anime od mistrza, polecam!