GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Tom clancy splinter cell Pandora tomorrow

14.07.2009
20:22
smile
[1]

mieta59 [ Junior ]

Tom clancy splinter cell Pandora tomorrow

Tom clancy splinter cell Pandora tomorrow
Mam problem z zakończeniem misji w pociągu. Ostatnie zadanie jest uciec z pociągu. Jest cywil, ochroniaż jeden i tyłem stojący w głębi wagonu cywil. Gdzie kolwiek się ruszę i w różnym momencie po małej chwili następuje zakończenie misji. Jeśli ktoś może mnie poprowadzić za rękę to będę bardzo wdzięczny. Zablokowałem się i nie mam ponysłu na wyjście z tej sytuacji.
Pozdrawiam mieta59

14.07.2009
20:33
smile
[2]

Nero-Łowca Demonów [ Demon Hunter ]

Spróbuj jeszcze raz wykonać ten fragment misji... może masz jakiś Save lub coś.

14.07.2009
20:36
[3]

Toshi_ [ Got sarcasm? ]

Nie zostawiłeś gdzieś wcześniej jakiegoś ciała na widoku, na które mogli się natknąć Soth i jego ochroniarz (czy ktokolwiek z pasażerów)?

14.07.2009
22:00
[4]

Marchello777 [ NINJA ]

A co pisze jak się misja kończy ???

14.07.2009
23:07
smile
[5]

mieta59 [ Junior ]

Ciała pochowane tak więc ten element odpada. A misja kończy się " koniec misji South Cię widzi
i abarot od nowa. Gdzie mam iść jak South i strażnik opuszczą wagon"? Czy w kierunku tego trzeciego do drzwi i dalej.

15.07.2009
00:07
[6]

Toshi_ [ Got sarcasm? ]

Soth i ochroniarz wychodzą z wagonu, zostaje jeden. Czekasz, aż tamci wyjdą i pozamykają się za nimi WSZYSTKIE drzwi (zauważ, że one mają szyby, przez które mogą cię zobaczyć) i ogłuszesz/omijasz strażnika gapiącego się przez okno. Wchodzisz do ostatniego wagonu i... męcz się dalej sam :P
Powiem ci tylko tyle, że można to szybko zakończyć :P

15.07.2009
12:30
[7]

kamil0749 [ Messiasz ]

<-- title:3. Paris-Nice, France--> Lądujemy na pędzącym TJT (jak w filmie Mission Impossible). Schodzimy między wagonami. Dalej za drzwiami mamy wagon z konduktorem. No niestety biletów nie mamy. Wiec trzeba załatwić to po męsku. Pierwsze, na co trzeba uważać, to nie zostać zauważonym, bo wtedy konduktor włączy alarm. Należy, więc wzbudzić u niego zainteresowanie, aby wyszedł z klatki. I tutaj trzeba go uśpić. Sposobów jest wiele. Ważne, aby nie udało mu się włączyć alarmu. Przed samą klatka dla kanarków jest właz na podłodze. Otwórz i spuść się na rurkę. Tutaj spokojnie zmierzaj do przodu. Zanim otworzysz kolejny właz, użyj kamerki. W środku stoi agent. Poczekaj aż skończy i wyjdzie. Wchodzimy przez właz, od razu udajemy się w lewo za drzwi. W przejściu między wagonami otwórz drzwi od wagonu i wyjdź na zewnątrz. Przesuwaj się powoli i uważaj na nadjeżdżające pociągi, które cię trochę spowolnią. Nie daj się również zauważyć pasażerom w wagonie. Drugim wariantem jest przejście przez wagon. Wtedy musisz wyłączyć światło na początku wagonu i przejść niezauważony na drugą stronę. W każdym razie jesteś o jeden wagon do przodu. Poczekaj aż konduktor pogada w korytarzu. Niestety nie miał stoperów, o które prosił pasażer. Toteż ciekawski w pierwszym przedziale jest wybitnie przewrażliwiony na najmniejszy hałas. Trzeba go będzie uciszyć. Udaj się do pokoju 18. Tutaj mamy ludzika i gadkę. No i kolejny gryps. Jak tylko odejdzie Soth od drzwi i uda się odebrać telefon, zhackuj jego komputer. Zyskasz 25 dodatkowych sekund, bez których nie da się przejść tej misji. Wyjdź z pokoju i podążaj za Soth'em, tuż za jego plecami. Po wejściu do kawiarni, schowaj się od razu w prawym rogu i wyciągnij mikrofon Poczekaj aż Soth skończy rozmowę i wróci do swojego pokoju. Zaraz za nim pójdzie ochroniarz. Gdy oboje wyjdą z wagonu, zgarnij drugiego ochroniarza kawiarnii. Przejdź dalej do lokomotywy. Tutaj mniej więcej w połowie długości lokomotywy jest drabinka na dach. Jak się pospieszysz to nadchodzący agent cię nie zauważy. Po wejściu na dach, biegnij na ostatni wagon, skocz i złap się liny.


Tu masz filmik jak przechodzi się tę misję :

15.07.2009
21:45
smile
[8]

mieta59 [ Junior ]

Dzięki za pomoc. Jesteście wielcy.

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.