keeveek [ Centurion ]
[ link ] płatność z góry - problemy
Zamówiłem w sobotę gry w sklepie [ link zabroniony przez regulamin forum ] , wybrałem płatność z góry. W niedzielę wykonałem przelew zgodnie z tekstem jaki był na druczku do przelewu, numer konta, nazwa odbiorcy, numer zamówienia w tytule, wszystko.
Zgodnie z działaniami banku pieniądze powinny być zaksięgowane na koncie wirtusa w poniedziałek około godziny 11:00
Tymczasem jest już wtorek po południu, a nadal widnieje "oczekuje na wpłatę" czy jakoś tak.
Wirtus oczywiście olewa moje maile.
Czy mieliście podobne problemy z tym sklepem? Wcześniej zamawiałem u nich za pobraniem i nie było problemu, a teraz coś czuję że się zaczną cyrki...
Jak pieniędzy nadal nie będzie do godziny 16, to do nich zadzwonię, ale chcę znać wasze opinie na temat tego sklepu i załatwiania zamówień ZWŁASZCZA w systemie płatności z góry przelewem.
janek09091 [ Generaďż˝ ]
dżizas, czas poswiecony na napisanie tego posta mogles przeznaczyc na zadzwonienie do nich, wszystko by sie wyjasnilo i nie byloby teraz tego snucia czy sklep ssie czy nie
Shaybecki [ Shaybeck ]
wirtus ? czy mi się wydaje, czy ten sklep ma nie najlepsze opinie ?
---------------
nasze opinie nic nie zmienią, statusy na stronach internetowych działają różnie,
status może się wcale nie zmienić, a paczka przyjdzie, albo zmieni się z "oczekuję" na "wysłano" jak już wyślą
jak nie przyjdzie za miesiąc to składaj reklamacje i tyle z tego tematu
fajny Książę [ Capo ]
Prawie zawsze kupuję u nich i żadnych problemów z nimi nie miałem. Przesyłki docierają błyskawicznie. Jeden z najlepszych (i, co ważne - najtańszych) sklepów.
Belert [ Legend ]
oni nigdy sie nie spiesza, ci ludzie tam pracują i podchodza tak do roboty jak ty dajmy na to do nauki w szkole.RElax.
l3miq [ Konsul ]
Oni często sobie w ch##a lecą. Kiedyś mi przysłali inną gre niż zamówiłem to odesłałem im. Po miesiącu dostałem tą co miałem mieć. W międzyczasie ich porządnie zjebałem bo dzwoniłem do nich 4 razy w odstępach kilku dni i zawsze mi mówili, że właśnie ktoś idzie wysłać i pojutrze paczka będzie u mnie.
keeveek [ Centurion ]
Pan przy telefonie wyjaśnił, że być może system nie odnotował wpłaty, on sprawdzi co i jak i zmieni ją ręcznie, a jeżeli coś nie fika, to się ze mną skontaktuje.
Jakoś mu nie uwierzyłem..