GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

dostałęm królika i co dalej?

07.12.2002
12:46
smile
[1]

Anarki [ Demon zła ]

dostałęm królika i co dalej?

no własnie?!?

07.12.2002
12:47
smile
[2]

Riven [ infamousbutcher ]

Zrób pasztet ;).

07.12.2002
12:48
[3]

xywex [ mlask mlask! ]

Polecam z ketchupem i czosnkiem, ale musi być dobrze przyprawiony!

07.12.2002
12:48
smile
[4]

wysiu [ ]

A co masz na mysli, pytajac 'Co dalej?':) Ja polecam potrawke z krolika, pycha...;)) przepis bedzie w ksiazce kucharskiej;)

07.12.2002
12:48
[5]

Marcio [ Muchożerny Ścianołaz ]

wyrzuć z balkonu ;]

07.12.2002
12:49
smile
[6]

Zawisza Czarny [ Sulimczyk ]

Hehe...ja mam królika od siedmiu lat....

07.12.2002
12:49
[7]

emorg [ Senator ]

jejku naprawde chodzi tu chyba o przepis jak go przyzadzic :)

07.12.2002
12:50
[8]

Anarki [ Demon zła ]

ejj...no jak sie nim opiekkowac co lubi jesc i tak dalej?!?

07.12.2002
12:50
smile
[9]

Goozys[DEA] [ Virus ]

Jak się spasi, to go zjedz...

07.12.2002
12:51
[10]

Anarki [ Demon zła ]

i co zrobic zeby sie tak nie bal?!? bo caly czas ucieka?!?!

07.12.2002
12:53
[11]

harakiri [ Konsul ]

Boi sie, bo wie ze chcesz zrobic z niego pasztet.

07.12.2002
12:53
smile
[12]

DarkStar [ PowerUser ]

Nie ganiaj za nim z tasakiem...:))

07.12.2002
12:54
[13]

Anarki [ Demon zła ]

powiedzcie mi chociaz czy moge mu dawac paluszki do pogryzania..

07.12.2002
12:54
smile
[14]

Riven [ infamousbutcher ]

Swoje jak najbardziej.

07.12.2002
12:55
[15]

wysiu [ ]

A nie bedzie Cie to bolalo????:) Kroliki maja ostre zeby...:)

07.12.2002
12:56
[16]

Anarki [ Demon zła ]

ale powiedzcie czemu on odemnie uciek?!?! czyli paluszki moge mu dawac?

07.12.2002
12:56
smile
[17]

Zawisza Czarny [ Sulimczyk ]

Anarki --> Paluszki mogą być...możesz mu dać na przykład pietruchę, seler itp., bo mój to wpieprza dużo i mocno....:))

07.12.2002
12:57
[18]

Adamss [ -betting addiction- ]

ten krolik ucieka moze dlatego zr jestes taki straszny :P

07.12.2002
12:57
[19]

dzidol [ Konsul ]

no aj mu swoje to zaoszczedzisz na kosmetyczce ja jak dostalem krolika to najpierw kupilem paczke makaronu tlyko Lubelskiego musi byc Lubelski bo tlyko po takim ladnie sie przypsai i bedzie taki pulchniutkiz e la calej rodziny na kolacje wystaczy :D:D:D

07.12.2002
12:57
smile
[20]

KWIECIUH [ Pretorianin ]

Anarki --> hehe ja tez mam krolika :P

07.12.2002
13:01
[21]

Anarki [ Demon zła ]

heh....a jak zrobic zeby szybko sie oswojl?

07.12.2002
13:02
[22]

dzidol [ Konsul ]

trzeba go wytresowac :D jajk pieska

07.12.2002
13:02
smile
[23]

KWIECIUH [ Pretorianin ]

to Olbrzym Belgijski - rasa Srokacz ,lubi ziarno (takie gotowe mieszanki z ZOO) , sałate , koper , pietruche , chlebek, paluszki z makiem , i oczywiscie marchew :) oprocz tego kupuje mu sól taką w formie okraglego kolka o smaku truskawkowym zeby uzupelnial witaminy , no i oczywiscie obowiazkowym wyposazeniem jest pojnik (lepiej zeby nauczyl sie z niego szybko pić, PS. Jak go nazwałeś ?

07.12.2002
13:03
[24]

Kuzi2 [ akaDoktor ]

Nie wiem czy paluszki mozesz mu dawac. Kroliki jedza (zra masowo) pokrzywy, ale w zimie nie mam pojecia, zapytaj sie jakiegos weterynarza (musi byc gdzies w twojej okolicy) Krolik ucieka od ciebie bo sie ciebie boi, kroliki takie sa, musisz mu pokazac ze nie ma sie czego bac, powoli podchodzic, probowac go wziac, nie wiem, probuj.

07.12.2002
13:04
[25]

Kuzi2 [ akaDoktor ]

tu raczej ci nikt nie pomoze, prawie sami idioci na tym forum

07.12.2002
13:05
[26]

Anarki [ Demon zła ]

ok dzieki sprobuje :)

07.12.2002
13:07
smile
[27]

GROM Giwera [ Sołdat ]

krolika nie miałem ale... po1. ze zwierzętami nic na siłe... po2. sprubuj go przekupi jakim dobrym zarciem z ręki, lub niech lezy obok niej... ;-D po3. niewiem co zrą kruliki :P słyszałem tylko ze do 7 miesiecy nie powiny jesc marchewek itp. ;D

07.12.2002
13:08
[28]

GROM Giwera [ Sołdat ]

Kuzi -> aheihaeihaeihaeihaei DOBRE :D SAMI IDiOCI NA TYM FORUM ! :D AIHEAEIHAEHIAEHIAEIHAEHAEAEA

07.12.2002
13:09
[29]

Zawisza Czarny [ Sulimczyk ]

Aha....daj mu jeszcze wapno (w sklepie zoologicznym dostaniesz), żeby sobie zębiska ścierał....hmm...i jak będziesz kupował karmę, to bierz tą samą cały czas, bo jak będziesz zmieniał często, to się może skończyć żołądkowymi problemami...jak już zmieniasz, to dosyp trochę nowej karmy do starej....i tak dalej....

07.12.2002
13:09
[30]

Anarki [ Demon zła ]

heh...:)

07.12.2002
13:10
[31]

dzidol [ Konsul ]

Kuzi2==> dzieki za podsumowanie ;p

07.12.2002
13:11
[32]

Anarki [ Demon zła ]

wapno to jest to biale?

07.12.2002
13:14
[33]

Anarki [ Demon zła ]

jak sie mu daje pic z tego poila to woda musi troche odstac?

07.12.2002
13:21
[34]

Anarki [ Demon zła ]

przed chwilka wsadzilem krolika do klatki i zjadl cos i sie napil i wziol w zeby jakas jedna kratke i ja caly czas grysie i sie rzuca co mam teraz zrobic?!?

07.12.2002
13:22
smile
[35]

Sir klesk [ Sazillon ]

czy tan krolik jest duzy? jesli nie to mi go poczta przyslij moj waz wreszcie zje cos innego niz mysz albo szczyr (raz moj tata przez pomylke kupil myszo-skoczki :D waz nie mogl ich zlapac przez 1 godz.)

07.12.2002
13:22
[36]

harakiri [ Konsul ]

Ja kiedys mialem zajaca. Trzeba go wywiesic na pare dni przed za okno, zeby skruszal.

07.12.2002
13:33
[37]

Anarki [ Demon zła ]

heh....jakie jedzenie jest najlepsze?

07.12.2002
13:38
[38]

electra [ Konsul ]

ludzie, ja kilka tygodni temu dostalam od wujka koziolka. prawdziwego kozla karlowatego. to dopiero klopot, bo krolika mozna trzymac w domu, a kozla??? :) wiec siedzi u wujka w stadninie koni i co drugi dzien poganiam do niej pod wroclaw zajmowac sie tym zwierzakiem. ale mam z tego ubaw. zwierzaczek jest cudny i taaaaki slodki... i poza jego wybiegiem wyprowadzam go na spacer po lesie na smyczy.. jak piesek... cudo!!! a krolok przy tym to pikus..

07.12.2002
13:39
[39]

Anarki [ Demon zła ]

niezle....

07.12.2002
13:41
smile
[40]

[email protected] [ Wirnik ]

Nie znam się na królikach, ale polecam kupić książkę na ten temat. A przede wszystkim pytaj ludzi :-) Weterynarza, sprzedawców z zoologicznego, znajomych (może któryś ma tego gada :-) ? )

07.12.2002
13:44
[41]

Anarki [ Demon zła ]

:)) na co kroliki najczesciej choruja?

07.12.2002
13:53
smile
[42]

G0thm0g [ Konsul ]

Ja mam krolika i najbardziej lubi jesc: kable, plastik gazety itp. Ale to co MOZE jesc i lubi jesc to: marchewka, buraki, salata, mlecz, seler, pietruszka, siano, ziarenka dla krolikow i lizawki, solanki czy jakos tak, ktore mozna nabyc w wiekszosci sklepow zwierzecych. A paluszki ( solone) tez od czasu do czasu swojemu daje ale nie zadurzo.

07.12.2002
13:53
smile
[43]

G0thm0g [ Konsul ]

Ja mam krolika i najbardziej lubi jesc: kable, plastik gazety itp. Ale to co MOZE jesc i lubi jesc to: marchewka, buraki, salata, mlecz, seler, pietruszka, siano, ziarenka dla krolikow i lizawki, solanki czy jakos tak, ktore mozna nabyc w wiekszosci sklepow zwierzecych. A paluszki ( solone) tez od czasu do czasu swojemu daje ale nie zadurzo.

07.12.2002
13:55
[44]

G0thm0g [ Konsul ]

Sorry z dubla Anarki - kup se ksiazke o krolikach i tam bedzie wszystko napisane o chorobach i higienie

07.12.2002
13:55
smile
[45]

G0thm0g [ Konsul ]

Ja mam krolika i najbardziej lubi jesc: kable, plastik gazety itp. Ale to co MOZE jesc i lubi jesc to: marchewka, buraki, salata, mlecz, seler, pietruszka, siano, ziarenka dla krolikow i lizawki, solanki czy jakos tak, ktore mozna nabyc w wiekszosci sklepow zwierzecych. A paluszki ( solone) tez od czasu do czasu swojemu daje ale nie zadurzo.

07.12.2002
13:59
[46]

Anarki [ Demon zła ]

a takie paluszki sezamowe czy jakos tak?!?

07.12.2002
14:00
smile
[47]

Ikari [ Konsul ]

Nie trzeba kupowac książki!Wystarczy usiąc przed kompa i wpisać w przegladarce Króliki:))))I powinno sie cus znaleźć.Ja mam świnie morska...jak joł dostałem ok. dwa lata temu to uciekała przez około tydzień.Potem zaczeła się oswajać az wreszcie sie oswiła na dobre:))))))

07.12.2002
14:00
smile
[48]

Ikari [ Konsul ]

Sory za błędy:((((((((

07.12.2002
14:04
[49]

harrison [ Junior ]

Kroliki choruja na myksomatoze i pomor. Jak chcesz zeby pozyl, to go zaszczep. Reszta jest wyleczalna i sie nie szczepi. Do jedzenia dawaj mu przede wszystkim siano. Ponadto jakis sypki pokarm (pomieszane ziarna, jakies chrupki, susze itd). Kup mu kolby z ziarnem (to standard bo bedzie wszystko gryzl- niech gryzie kolby) i wapno (w tym samym celu). Mozesz mu kupic sol (taka na kolko jak ktos mowil), ale moj przez rok nawet tego nie tknal. Co jakis czas (najlepiej codziennie) dawaj mu do jedzenia zielenine. Praktycznie wszystko, oprocz kapustnych (w tym salaty), bo od tego strasznie tyje. Na rzucanie klatka (u mnie) najskuteczniejsze jest zakrycie go (od strony wyjscia przykrywam go poduszkami i raczej jest spokoj). Przez pierwse dni go specjalnie nie ruszaj, nie draznij. Niech sie troche oswoi. Nie bierz go na rece. Po jakims czasie sam przyjdzie... Wypuszczaj go z klatki na kilka chwil. Z czasem coraz wiecej. Musisz uwazac na niego jak jest poza klatka, bo: kroliki lubia kable, dywany, papiery itd... Jak masz jakies pytania to slij maila, postaram sie pomoc. [email protected]

07.12.2002
14:05
[50]

emorg [ Senator ]

Anarki => on potrzebuje czasu jak najdluzej badz przy nim przynajmniej na poczatku niech pozna twoj zapach niech cie pozna. karm go z reki on sie przelamie , mialem kiedys kroliczka mial podobnie ale przeszlo mu .

07.12.2002
14:07
smile
[51]

Paul12 [ Buja ]

Utop go w kiblu :]

07.12.2002
14:12
[52]

Anarki [ Demon zła ]

harrison ---> dzieki :) jeszcze raz sie pytam czy mozna mu dawac paluszki sezamowe?

07.12.2002
14:13
[53]

Anarki [ Demon zła ]

paul12 ---> nie przesadzasz?!? przecierz nie utoplilbys takiego malego bezbronnego zwierzaczka w kiblu?

07.12.2002
14:17
smile
[54]

Paul12 [ Buja ]

Anarki - Żartowałem przecież :] Poszukaj stron o królikach, tam jest tego pełno.....................

07.12.2002
14:23
[55]

Zawisza Czarny [ Sulimczyk ]

Anarki --> Patrz link...

07.12.2002
15:31
[56]

Anarki [ Demon zła ]

Paul12 ----> :) Zawisza Czarny ---> bylem na tej stronce :)

07.12.2002
15:57
[57]

Kuzi2 [ akaDoktor ]

Paul12-> :D To nie jest watek do zartow, Anarki potrzebuje pomocy a nie zartow !!!

07.12.2002
15:59
[58]

cernd [ Chorąży ]

krolik najlepiej smakuje z keczapem

07.12.2002
16:05
smile
[59]

Requiem [ has aides ]

polecam: królik + pralka + 800obr/min

07.12.2002
17:13
smile
[60]

black_lady [ Chorąży ]

Mialam kiedys kroliczka [slodka bestia]. Zyl trzy lata. Uwielbial przegryzac kable i podjadac gazety, raz zjadl pol Rzeczpospolitej i co najdziwniejsze nic mu to nie zaszkodzila. Bardzo lubil mojego kota, a ten na szczescie go olewal i nie mial ochoty go zjesc w przeciwienstwie do kotow z sasiedztwa. W ogole byl raczej spokojny, nie rzucal sie po klatce i wyjatkowo szybko oswoil sie. Wcinal ogromne ilosci wszystkiego co zielone, a przy tym tak slodko ruszal noskiem i mlaskal... :)

07.12.2002
17:31
smile
[61]

Zawisza Czarny [ Sulimczyk ]

Mlaskał? A to dopiero.... Mój żyje 7 lat i jeszcze żyje (jak można się domyśleć), skoro napisałem, że żyje, to chyba znaczy, że żyje jeszcze co?? Hmm... blacklady --> Twój żył nie tyle co mój, bo wpieprzał Rzeczpospolitą, a mój wpieprza Kurier Szczeciński....;))

07.12.2002
17:35
[62]

Hitmanio [ KG 21 ]

Daj mu drugiego królika i sie rozmnożą powiedzmy do 30 króliczków :DDDDDDD

07.12.2002
17:42
smile
[63]

Viti [ Capo Di Tutti Capi ]

Anarki - Kup sobie książkę o pielęgnacji królików. Ale jeśli myślisz że rady przypadkowych osób z forum są wystarczające to spoko.

07.12.2002
22:05
[64]

Anarki [ Demon zła ]

ja kroliczka dostalem od mikolaja :))) a ksiazka....gdzies sie zgobila :(((

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.