GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

rozpieszczony dzieciak :|

12.07.2009
20:42
smile
[1]

Rafael Hurin Suarez [ Pretorianin ]

rozpieszczony dzieciak :|



jak to zobaczyłem to pomyslałem sobie tylko jedno "rozpieszczony, bogaty gówniarz"

tatuś pewnie kupi mu następną gitarę...

12.07.2009
20:44
[2]

golmann [ Generaďż˝ ]



zobacz co z tym autem zrobi

12.07.2009
20:44
[3]

adamlut [ Miszcz Jedi ]

To jest ten od masturbacji analnej pilotem i tuningu wizualnego pikapa kijem bejsbolowym?

12.07.2009
20:45
[4]

Jack6464 [ The Godfather ]

To chyba fake, jak ten filmik z WoW'em... ale szkoda gitary

adamlut - tak.

12.07.2009
20:46
[5]

Mac94 [ TF2 Player ]

To była tatusia gitara a nie jego ; P durny filmik .

12.07.2009
20:47
[6]

ignac8 [ Konsul ]

Czwarty filmik z tej serii, ten gostek kamerujący wymiata (STEVEN! YOU SUCK! XD). A ten rozpieszczony bachor mnie wnerwia.

12.07.2009
20:49
smile
[7]

BE_WANTED [ Wymiatacz ]

Jedyne co mi się podoba w tych filmikach to ten mocarny Chevrolet :O Jak się zwie to cudo?

ps. Już wiem - Kodiak ;P

12.07.2009
20:50
[8]

Beret z antenką [ Konsul ]

https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=9255448&N=1

12.07.2009
20:50
[9]

tosiek2142 [ Black Dog ]

No to jest ten kolo co wrzeszczał i wsadzał sobie pilota do dupy jak mu mama skasowała konto WoW

12.07.2009
20:52
[10]

HoMeR [ Man with dragonov ]

[7] chyba sie nazywa Chevy kodiak





przeróbka



najlepsza przeróbka :)



[13] - stara mu zablokowała konto w wow'ie

12.07.2009
20:52
[11]

Rafael Hurin Suarez [ Pretorianin ]

[2] -> ja pier... zepsute dzieciaki z bogatych domów. Ciekawy jestem czy takei też siedzą na tym forum? :)

12.07.2009
20:53
[12]

persik_ [ medyk bez papierow ]

12.07.2009
20:56
[13]

Rafael Hurin Suarez [ Pretorianin ]

może ktoś przetłumaczyć o czym on mówi? albo o co mu biega?

jeśłi chodzi o ten filmik to naprawdę koleś jest niezrównoważony psychicznie ;/ żal mi go. do psychologa

12.07.2009
20:56
[14]

Rasta' [ L3G3ND ]

12.07.2009
21:00
[15]

HoMeR [ Man with dragonov ]

chciał bym mieć jak ten z kamerom ... przynajmniej jakaś rozrywka , po śmieje się przynajmniej :)

12.07.2009
21:01
smile
[16]

ignac8 [ Konsul ]

Tamto ostanie z [10] rozpierdala ROTFL.

12.07.2009
21:18
smile
[17]

grish_em_all [ Legend ]

[12]

O w pysk, ale ktoś miał pomysł :D No i jakie wykonanie :D

12.07.2009
21:27
[18]

speedy24 [ BB Lover ]

Co durne amerykańskie bękarty.


[10] pierwszy link, ponad 5,5 miliona odsłon O_O

12.07.2009
21:28
[19]

Gangstah [ Masz bober? ]

gowno i tyle

12.07.2009
21:33
[20]

Mac94 [ TF2 Player ]

[12] kurde wymiata ; D obejrzyjcie cały koniecznie ; D boli brzuch od śmiechu mi ; D

12.07.2009
21:40
smile
[21]

===Schejkimenn=== [ Legend ]

Ale auta...

12.07.2009
21:41
[22]

Igierr [ Im God Of Rock ]

czy nie dziwne jest to że na każdym z 4 filmików jest bez koszulki?

12.07.2009
21:42
smile
[23]

Conspiracy1994 [ Konsul ]

Najwyraźniej jest ciepło.

12.07.2009
21:45
[24]

KrisK [ Pretorianin ]

Goście niepotrzebnie zaczęli robić następne filmiki. W to z WoW'em naprawdę uwierzyłem. Teraz jednak zaczęli robić to taśmowo, eh...

12.07.2009
21:47
[25]

HoMeR [ Man with dragonov ]

mi się wydaje że to na serio , chyba dla jaj samochodu sie nie rozwala ? widać że jest rozpieszczony ...

12.07.2009
21:50
smile
[26]

Conspiracy1994 [ Konsul ]

W dupie mu sie poprzewracało.

12.07.2009
22:02
smile
[27]

maniak17 [ Kapitan Lufa ]

Dobry Boże.... Ten człowiek jest nienormalny..... Co ta kasa potrafi zrobić z ludźmi.

© 2000-2022 GRY-OnLine S.A.