nwo [ Konsul ]
10 filmow ktore wgniatają was w fotel...
witam,
ostatnio w naszych kinach i dvd nie pojawia sie zbyt wiele ciekawych tytulow, wiec prosze was o liste filmow (najlepiej dramaty) ktore wgniatają w fotel...
Gangstah [ Masz bober? ]
Crash
az sie poplakalem w pewnym momencie
Ziecik [ Sword ]
Jest tylko jeden dramat "wgniatający w fotel":
Requiem for a Dream (Requiem dla snu). Polecam.
CHESTER80 [ Maniak Konsolowy ]
Moja subiektywna dziesiątka:
-1900: człowiek legenda
-25 godzina
-Donnie Darko
-Droga do zatracenia
-Fargo
-Gorączka
-Kobieta samotna
-Magnolia
-Podziemny krąg
-Wesele (2004)
platfoos [ Pretorianin ]
"Johnny Got His Gun". Fragmenty masz w teledysku 'One' Metalliki
ppaatt1 [ Trekker ]
Johnny poszedł na wojnę
City of Life and Death
Idź i patrz
Doubt
Girl next door
Jest tylko jeden dramat "wgniatający w fotel":
Requiem for a Dream (Requiem dla snu). Polecam.
Ok, film z fajną muzyką. Ale wgniatający w fotel?
Wow! Ktoś Johnny`ego podał przede mną! Piękny widok że są jeszcze ludzie lubiący stare dobre mocne filmy :)
I dodam że to są raczej mocniejsze filmy (no oprócz Doubt).
Speed_ [ Mąka ]
Nie przesadzałbym z tym requiem dla snu, ale w sumie był już wątek o kultowych filmach, których się nie lubi:P
Ja polecam Million dollar baby chociaż nie wgniata w fotel.
Kacik [ Generaďż˝ ]
Ong Bak
Ong Bak 2
Undisputed 2
Tomm youm Gong
Fighter in the Wind
Yip Man
Wejście Smoka
Krwawy Sport
Droga Smoka
Wściekłe Pięści
IceCube! [ Pretorianin ]
Above the Rim.
Naprawdę polecam.
_D_R_A_G_O_N_ [ Legend ]
Kacik, to nie dramaty ;)
Ziecik [ Sword ]
ppaat1 - raczej nie oglądam dramatów, więc nie ma porównania. A film mi się po prostu podobał.
rog1234 [ Gold Cobra ]
Ciężko to nazwać dramatem (choć końcówkę już łatwiej), ale jako historia wzlotu i upadku - Scarface. Arcydzieło.
mefsybil [ Legend ]
Prawo Bronxu
Naprawdę świetny film, to dzięki niemu zacząłem oglądać filmy o mafii itp.
ppaatt1 [ Trekker ]
raczej nie oglądam dramatów, więc nie ma porównania. A film mi się po prostu podobał.
Czyżby niefortunna zmiana konta? :)
Ja też zbytnio nie oglądam dramatów (chyba że są naprawdę dobre i mocne, np. dramaty wojenne). W każdym bądź razie Johnny jest naprawdę dobry, a wręcz genialny. Niestety wyprzedził tematyką trochę swoje lata i odszedł w zapomnieniu dopóki Meta nie zrobiła teledysku do One :)
Asz cholera, ty o chlebie ja o wodzie :)
Requiem for a Dream nie był czymś mocnym jak dla mnie. Nawet nie wiem dlaczego tyle szumu wokół tego filmu. Za to trzeba pamiętać o dobrej muzyce.
lavil [ Konsul ]
Sprawdź "Menace II Society".
Musich [ Konsul ]
Ja może dziesiątki nie mam, ale ostatnio dosłownie dwa filmy wgniotły mnie w fotel.
Mulholland Drive (scena w operze!)
Funny Games (US)
Ziecik [ Sword ]
Nie, nie ppaatt1. O żadnej zmianie konta nie było mowy. Napisałem to co chciałem napisać, z mojego jedynego konta.
Co do muzyki - fakt, jest przednia.
Pozdrawiam.
kali93 [ Isildur ]
Jeszcze nikt nie polecił?
Gran Torino
Eastwood zrealizował swój najnowszy film, bazując na wszelkich możliwych kliszach z "Karate Kid" z irytującym tetrykiem na czele i podlał to ostrym sosem rasowych i społecznych stereotypów. Czyniąc tak, wykazał się olbrzymią odwagą, gdyż groziło mu popadnięcie w sztampę, która zanudziłaby widzów i irytowałaby wtórnością. Zapewne tak by się stało, gdyby reżyserii podjął się ktoś o mniejszym talencie niż Clint Eastwood. "Gran Torino" jest dowodem jego reżyserskiej maestrii: wykorzystuje oklepane chwyty i przekuwa je w świeżą, zabawną i wzruszającą opowieść, w której zakocha się naprawdę każdy. Ciepły humor i przepiękne zakończenie porusza serca widzów, udowadniając, że w rękach mistrza nawet najprostsze rzeczy przemieniają się w klejnoty i dary serca.
"Gran Torino" okazuje się całkowicie wyjątkowym filmem idącym pod prąd współczesnej komediowej mody. A jednak nie zniechęca widzów, przeciwnie, przyciąga ich do kin magią prawdziwych uczuć. Bezcenny klejnot, który niesie radość i pociechę wszystkim potrzebującym.
Igierr [ Im God Of Rock ]
mgła
transformers
transformers zemsta upadłych
teminator ocalenie
harry potter
resident evil I II i III
inni
zdarzenie
szeregowiec rayan
zielona mila
forest gump
mdegorski [ Generaďż˝ ]
Siedem, Podziemny krąg, Milczenie Owiec, [REC], Egzorcyzmy Emily Rose, Piękny Umysł, Zielona Mila, Skazany na Shawshank, Efekt Motyla, Piła II, Prestiż, Pulp Fiction, Święci z Bostonu, Tajemnica Brokeback Mountain, Urodzeni Mordercy, Szósty Zmysł, American Psycho, Monster, Jestem Sam...
Wytłuszczonym drukiem ta najlepsze dziesiątka. Najlepszy film świata: Fight Club vel Podziemny Krąg.
wilqu [ wilk medyczny ]
mdegorski -> z tym wytłuszczonym to jesteś moim klonem
boskijaro [ Nowoczesny Dekadent ]
Powrót Króla
Hero
Pusty Dom
Między Słowami
Miasto Gniewu (Crash)
Mulholland Drive
Efekt Motyla
Szósty Zmysł
Babel
Zieloan Mila
Niezły miks filmów, ale te zrobiły na mnie wielkie wrażenie
Quenthel [ Konsul ]
Igierr - ty chyba sobie jaja robisz...
Igierr [ Im God Of Rock ]
Quenthel-> to, że tobie się nie podobają filmy, które mnie się podobają to nie moja sprawa, ale jakie filmy się mnie podobają to już moja sprawa i nie masz nic do tego. ja nie karcę ciebie za to, że ty lubisz coś czego ja nie trawię.
edit:
jeszcze nie dopisałem
gwiezdne wojny (wszystkie)
władca pierścieni (wszystkie) (!)
street kings
szybcy i wściekli (wszystkie)
wywiad z wampirem
kjx [ Nelson Tethers ]
Tak na szybko...
12 gniewnych ludzi (wersja z 1957 roku).
Cinema Paradiso
Zapach kobiety
Grand Torino
Podejrzani
Stowarzyszenie Umarłych Poetów
Wielki błękit
Gastovski [ Konsul ]
Nie są to w zasadzie dramaty (w końcu prosiłeś wyłącznie o filmy wgniatające w fotel), ale filmy, które mnie wgniotły w fotel:
- Cała saga Star Wars
- Oczy szeroko zamknięte
- Lśnienie
- Black Hawk Down
- Mechaniczna pomarańcza
A jeżeli chodzi o jakiś dramat, to polecam bardzo smutny film:
- Man behind the sun
mdegorski [ Generaďż˝ ]
Choroba, Mechanicznej Pomarańczy zapomniałem! Również m o c n e kino. :)
k42a. [ Freddie Mercury ]
Podam po prostu te filmy, które oceniłem na 10:
Władca Pierścieni: Powrót Króla
Sin City
Pi - tu masz trochę dramatu
Tajemnica Brokeback Mountain - dramat pełna gębą
Psychoza
Funny Games - tu też domieszka dramatu
Requiem dla Snu - dramat pełną gębą
Prosty Plan
Ze wsi [ Senator ]
Requiem for a Dream, Zielona Mila, Oczy szeroko zamkniete
rogalinho [ Senator ]
Dramaty:
Szeregowiec Ryan
Zielona Mila
Forrest Gump
A od siebie:
Egzorcyzmy Emily Rose
Pogrubione MUSISZ obejrzeć, a zwłaszcza Zieloną Milę i Forresta.
BBlacKK102 [ Generaďż˝ ]
Moze nie film, ale i tak - Kompania Braci. Ogladalem pare razy caly sezon i za kazdym razem inne spojrzenie i odczucia.
Zielona Mila
Vanilla Sky
I jeszcze jeden mam na koncu jezyka, ale nie nie potrafie sobie przypomniec (mimo, ze wczoraj planowalem go obejrzec jeszcze raz wraz z vanilla sky).
wi3dzmin [ Generaďż˝ ]
Filmy, które mnie wgniotły:
300 - ten film mnie wgniótł, zmiażdżył i nie puścił do samego końca! wspaniałe widowisko.
-matrixy
-władcy pierścieni
-Helikopter w ogniu
Poruszyło mnie reqiuem dla snu, ale generalnie nie ruszają mnie "łzawe" filmy.
kjx [ Nelson Tethers ]
bleh... zapomniałem...
Prosta historia Lyncha.
Pr0Gh0sT [ Senator ]
Za wszelką cenę
Gran Torino
Forrest Gump
Zielona Mila
Lista Shindlera
Leon Zawodowiec
Kilka z moich ulubionych :)
Patryx0 [ Goalie 71 ]
Vanilla Sky
Hooligans
Szeregowiec Ryan
Zielona mila
Punisher
Death Sentence
.. i jeszcze trochę ;P
MP-ror [ Generaďż˝ ]
Braveheart
Forrest Gump
Zielona Mila
Crash
Behemoth [ Rrrooaarrr ]
Lubię filmy psychologiczno-filozoficzne, z bogatą i wielowątkową fabułą oraz z ponadczasowym, pięknym przesłaniem o wielkości rozumu człowieka nad jego emocjami. Tak, jestem fanem Efektu Motyla. Ashton :*.
mineral [ Senator ]
Pytanie dla fanów Fight Clubu:
Co się stało gdy
Fett [ Avatar ]
Lista troche tendencyjna, zawsze te same filmy ;)
Mi brakuje tutaj American History X, Odyseji Kosmicznych, Zakazanej Planety i innych o ktorych zapomniałem
mineral
szymon_majewski [ Legend ]
Kacik ---> lubie cie !
Niko Bellic [ Konsul ]
Władca Pierścieni- cała trylogia w sumie.
Requiem for a dream
Braveheart
Zielona Mila
Zemsta Sithów (i chyba tylko ta część SW)
Podziemny krąg
Efekt Motyla
Death Sentence
Kompania Braci
Piła3 (wiem że może trochę nie pasuje do pozostałych, ale naprawdę rozwiązania fabularne jak i sam film bardzo mi się podobał)
_D_R_A_G_O_N_ [ Legend ]
Fajny jest Film "Radio" Niedługo będzie emitowany na Polsacie. Mi się bardzo podobał ;)
mdegorski [ Generaďż˝ ]
No nie, zakończenie Fight Clubu jest przegenialne przecież. Musisz obejrzeć przy najbliższej okazji. :)
A Forrest Gump oceniłem na filmwebie na 8/10. Film ponadprzeciętny, ale nic więcej...
BBlacKK102 [ Generaďż˝ ]
O apropo listy Shindlera. Koles ktory gral tego zydka na koncu mieszka zaraz za plotem na budowie w ktorej robie. Ogolnie koles bogaty. Ma zone murzynke i 25 letnia corke mulatke. Corka jest z 40 letnim murzynem, ktory jest smieciowym na tej budowie. Jego praca ogranicza sie na zbieraniu i wyrzucaniu smieci rotfl.
Broken_Heart [ Konsul ]
Gra o życie
Ryło mi mózg podczas ogladania.
Glazer [ Dux Limitis ]
Tak na szybko, pewnie po głębszym zastanowieniu coś bym zmienił:
Czas apokalipsy
Łowca jeleni
Pulp Fiction
Podziemny krąg
Forrest Gump
Nóż w wodzie
Kasyno
Dzień świra
Siedem
Truman show
Szczeblo [ so rock ]
do znacznej części wyżej wymienionych filmów podpisuje się wszystkimi kończynami. Zawsze rozwala mnie scena w american history x gdy Norton rozprawia się z murzynami. Ja bym jeszcze dodał od siebie Old Boya . Jak dla mnie świetny.
O i jeszcze Snatch jest genialny, ale to zupełnie inny rodzaj rozrywki ;)
fresherty [ Jimi Hendrix Rules! ]
Umh... będzie ciężko z dyszką, ale na pewno:
Gran Torino
Czas Apokalipsy
Fight Club
Full Metal Jacket
Mechaniczna Pomarańcza
... wszystkie filmy Kubricka
I z innej beczki trochę:
Braveheart
Gladiator
Uchh, i zapomniałbym o klasycznym już Leonie Zawodowcu
Wojduś [ Generaďż˝ ]
Wszystkie wyżej filmy są gorsze lub lepsze, ale ja mam swojego kandydata :D
Gladiator - dla mnie najlepszy film jaki widziałem. A muzyka to otarcie się o perfekcjonizm :)
Walki i potyczki są genialne oraz ta kulminacyjna scena w koloseum.
Edit: No fresherty: myślałem że nikt nie poda Gladiatora :P ^^
Edit2: Fakt, Leon to klasyka to sama w sobie :)
lazurek [ malowany człowiek ]
Zielona Mila
Leon Zawodowiec
fight club
Gladiator
Efekt motyla
karolzzr [ Gunner ]
Dzięki wam, mam kilka nowych (jak dla mnie) tytułów do obejrzenia ;)
Halucyn89 [ Senator ]
Requiem dla snu
Przynajmniej za pierwszym razem
Z dramatów
Zenedon [ Burak cukrowy ]
Taxi Driver
Das Boot
Casino
Goodfellas
Mona Lisa
The Long Good Friday
Get Carter
Przesłuchanie
Mean Streets
Once Upon a Time in America
... i cała masa o której obecnie zapomniałem z racji na zmęczenie.
Lewy Krawiec(łoś) [ ! ]
Nieszczegolnie rozumiem fenomen Gran Torino. Jak lubie Eastwooda, tak ten film wydaje sie byc az nazbyt schematyczny. Wg mnie sposrod dorobku Clinta duuuuzo lepiej prezentuja sie "Za wszelka cene", czy "Bez przebaczenia".
Hmm, sprobuje stworzyc te liste, choc nie bedzie latwo. Od razu zaznaczam, ze niekoniecznie sa to moje ulubione dziela filmowe, np. Forrest Gump jest filmem pięknym, urzekającym i wzruszającym, Pulp Fiction jest luzackim arcydzielem postmodernizmu, ale nie okreslibym ich jako "wgniatacze w fotel".
Amores Perros
Cidade de Deus
Mulholland Drive
Clockwork Orange
Leaving Las Vegas
One Flew Over the Cuckoo's Nest
Big Fish
Laberinto del Fauno
Irreversible
Midnight Cowboy
PL:
Krótki Film o zabijaniu
Czerwony
Palimpsest
Symetria
Dług
Ławka rezerwowych:
The Elephant
Dogville
Million Dollar Baby
Taxi Driver
Cypher. [ a piece of strange ]
12 malp
buty nieboszczyka
drabina jakubowa
je vais bien, ne t'en fais pas
zrodlo
solaris
wiecznosc i jeden dzien
revolver
nienawisc
l'annulaire