GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Ghost Master-banalna instra

06.07.2009
13:12
[1]

Coco8234 [ Junior ]

Ghost Master-banalna instra


Wiem że niektórzy mają problem z GM więc daje instre a jak chcecie do innego poziomu to piszcie pomogę ;D

Duchołamacze
Drużyna:Surferka,Ogarek,Burzoszpon a reszte dobierzcie tak żeby się wam podobało (np.zombik,wielonóżka)
Uwięzione:Zawiej(jeśli nie uwolniliście 3 duchów z poprzedniej rundy "nieziemscy podejrzani" niestety zawieja nie uwolnicie bo go tam nie będzie,jeśli uwolniliście w popzedniej rundzie chociaż 1 ducha to zawiej tam będzie)
CEL:
1.Przyczepiamy surferkę do samochodu duchołamaczy i używamy mocy "zaciemnienie"
2.Szybciutko wiązemy ją z zielonym polem ochrony i używamy mocy "wysokie napięcie"
(nieprzejmujcie się alarmem)
3.idziemy na dół i podłączamy burzoszpona do klimatyzacji(to na ścianie obok schodów,z rysunkiem śnieżynki)i urzywamy mocy "wysokie napięcie"
4.Podłączamy ogarka do samochodu i używamy jego mocy "piekło"
Tada!Czerwony promień wyłączony ! Proste prawda ?
5.Podłączamy surferkę do pojemnika na ektoplazmę i urzywamy mocy "wysokie napięcie" pojemnik zniszczony a my mamy duchy z pojemnika
6.Jeśli Chcecie (nie trzeba)odłączyć niebieski promień morzecie wybrać do drużyny boskiego krzaka i użyć mocy "trzęsienie ziemi"(UWAGA po użyciu tej mocy w biurze wybuchną wszystkie elektryczne rzeczy dokładnie komputery i automat do kawy)
7.Straszymy tych debili

;D Coco8234

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.