barosz00 [ Pretorianin ]
Ken Block i jego nowe Subaru
Od dłuższego czasu nic ciekawego w sieci się nie pojawiło.
Czasami jednak są filmiki które powodują szczękopad.
Styl montowania filmów tudzież trailer’ów z samochodami, który do perfekcji opanował np. Top Gear, wydawał mi się nie do przebicia. Wydawało się bardzo trudne stworzyć takie zdjęcia które nawet ludziom nie zainteresowanym motoryzacją zapierają dech w piersiach. Jednym z nich był filmik GYMKHANA na którym Ken Block ładuje wyżyłowaną Subaryną w ciasne nawroty 1′ki i 2′ki oraz pokazuje szybsze 4′ki. Filmik wnosił coś nowego, świerzego. Zapewne jest on większości z was znany. I na pewno podzielacie moje zdanie.
W momencie kiedy znajomy podesłał mi “coś grubego”, nie spodziewałem się że przez następne 7 minut i 31 sekund ślina będzie kapała mi na klawiaturę z powodu totalnego zniszczenia, jaki ten filmik wyrządził w mojej świadomości.
Ponad 500 konny silnik SR5 2650 ccm w nowym Subaru STI 2008 (vel. Lanos) . Za sterami Ken Block we własnej interpretacji zawodów GYMKHANA.
Pomijając wspaniałe popisy Ken’a Block’a w nowym Subaru, musicie przyznać że montaż i efekty które zostały użyte w tym filmie są na najwyższym poziomie.
tomazzi [ Young Destroyers ]
Niby nowe a na JM już dawno było :)
klimson_ [ Ace of Spades ]
końcówka niewiarygodna
strasznie jestem ciekaw jak sie takim czyms jedzi...
Jim Raynor [ I'm On Fire ]
Było :)
edit: Żeby nie było, że offtop.
Jeździ świetnie, ale gymkhana jedynka lepsza.
wysiak-> Policz ślady opon na asfalcie :)
barosz00 [ Pretorianin ]
Jedynka moze i jest lepsza, moze to przez toze lepsze auto ale efekty uzyte w dwojce bija wszystko ;D
wysiak [ Legend ]
Ciekawe ile razy powtarzal kazdy manewr, zanim mu wyszlo. Gdyby bylo zrobione nawet mniej perfekcyjnie, ale w jednym dlugim ujeciu, to jak dla mnie robiloby wieksze wrazenie.
legrooch [ MPO Squad Member ]
Przez to rozbajerowanie uznaję Gykhamę II za gówno.
Powtórka z jedynki oprawiona w kolorki. Na cholerę te baloniki z wodą, świetlówki czy paintball?
Edit:
Zresztą wysiu dobrze zauważył.
barosz00 [ Pretorianin ]
wysiak---a skad w takim razie wiesz ze 1 nie byla robiona kawalek po kawalku??
danieldanek [ We are United!!! ]
zmiana opon co ujęcie i jazda z koksem ;)
wysiak [ Legend ]
barosz00 --> Nie wiem, pewnie nie byla. Ale to jak dla mnie wyglada ZBYT perfekcyjnie, az nienaturalnie - zbyt filmowo. I raza mnie takie drobiazgi jak chocby samoczyszczaca sie w ulamek sekundy z farby paintballowej szyba przednia. Jak gosciu zaczal do auta strzelac, to myslalem, ze jest w tym jakis cel, a tu nie, zmiana ujecia, i szyba czysta. Po co w ogole to bylo? Czy ten wybuchajacy kontener?
To mial byc pokaz kunsztu kierowcy i mozliwosci auta - czy tylko efektow specjalnych i montazu?
legrooch [ MPO Squad Member ]
Jedynka była kręcona w trakcie testów na torze Gykhama (torze, nie nazwie jakiegoś nowotworu), gdzie całość polega na przejechaniu w minimalnym czasie całego toru wraz z zaprojektowanymi sztuczkami. Coś jak bilard artystyczny.
Dwójka jest składaniną pod robioną pod DC. Zwykła reklamówka z dobrym kierowcą w roli głównej.
Azerko [ Alone-in-the-wild ]
a mnie sie 2 bardziej podobala :))
barosz00 [ Pretorianin ]
No tak samo mozna sie przyczepic do 1. Koles jedzie na tym cudzie techniki a on sie wokol niego kreci, po co?? No wlasnie nikt nie wie. Nie chce sie klocic ze 2 to nie wiadomo co ale jak juz napislaem wczesniej musicie przyznać że montaż i efekty które zostały użyte w tym filmie są na najwyższym poziomie
Swoja droga legrooch dobrze zauwazyl ze dwojka jest krecona pod DC
Jim Raynor [ I'm On Fire ]
legrooch-> Chciałbym zauważyć, że gymkhana 1 też nie była kręcona na raz :)
legrooch [ MPO Squad Member ]
Jim Raynor ==> Był program na Discovery poświęcony temu filmikowi. Ten przejazd był podobno robiony na raz, co widać wszędzie po zderzaku tylnym, którym zawadził na rondzie.
barosz00 ==> To jest imitacja ruchomego pala. W dwójce mógł spokojnie iśc koleś i skakać, ale woleli dac paintball - taki "hard-maczo".
Jim Raynor [ I'm On Fire ]
legrooch-> przyjrzyj się umieszczeniu kamer na aucie