GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Doradca finansowy

22.06.2009
15:16
[1]

Rapture [ Pretorianin ]

Doradca finansowy

Co sądzicie o zawodzie doradcy finansowego?Dostałem ofertę z jednej tego typu firmy i obiecują bardzo wysokie zarobki.Co o tym sądzicie?

22.06.2009
15:21
[2]

Dessloch [ Legend ]

jesli lubisz mowic ludziom bajki to jak najbardziej bierz sie za to :)
nietrudna praca, bez odpowiedzialnosci :)

22.06.2009
15:25
[3]

Yog-Sothoth [ Generał ]

Zarobki spadajace - pierwszy miesiac calkiem fajnie (3-4k), nastepny miesiac juz ciut gorzej, po 3 miesiacach chyba trzeba szukac nowej roboty. Praca wyglada tak, ze na poczatku wciskasz "produkty" znajomym i rodzinie a jak zrodlo wysycha to wiadomo ze kiepsko :) Znajomy pracowal w takich "firmach" i nigdy wiecej niz 3-4 miesiace nie pracowal.

23.06.2009
15:22
smile
[4]

Rapture [ Pretorianin ]

Byłem dziś w tej firmie(Europartner) i oczywiście proponują bardzo wysokie zarobki. Pod koniec spotkania poinformowali mnie że jeśli chciałbym z nimi pracować to muszę wziąć udział w dwudniowym szkoleniu za "jedyne" 500 zł...Taaa co za naciągactwo:/.A później będzie następne szkolenie i tak w kółko.No cóż szukam dalej pracy

23.06.2009
15:25
[5]

Mr_Baggins [ Legend ]

To nie jest "doradztwo finansowe" tylko akwizycja polegająca na wmawianiu ludziom, jakie to złote góry zarobią kupując oferowane produkty.

23.06.2009
15:30
[6]

Dark Templar [ Konsul ]

Każdy wie, że od takich należy trzymać się z daleka. Mniejsza nawet o koszt szkolenia, bo w rzeczywistości chodzisz i wciskasz kit jakimś biednym staruszkom. Najwięcej i tak zgarnia Twój przełożony. Jak popatrzeć po serwisach z ogłoszeniami, to praktycznie non-stop szukają chętnych do pracy w branży finansowej (bez doświadczenia i podstawowej wiedzy...). Ludzie dają się na to nabrać, a potem zarabiają kasę dla jakiegoś cwaniaka na górze.

23.06.2009
15:33
[7]

smalczyk [ Senator ]

Doradca finansowy, w prtzeciwieństwie do 'doradcy finansowego', musi mieć ogromną wiedzę na temat w zasadzie calego rynku finansowego w Polsce i na swiecie.
Niestety, 90% firm okreslających sie tym mianem nic wspólnego z branżą nie ma.

23.06.2009
16:59
[8]

reik [ Pretorianin ]

smalczyk: 100% racji.

23.06.2009
18:38
[9]

Dessloch [ Legend ]

nie no ja tam myslalem, ze o prawdziwego doradce finansowego chodzi... (ktory tez bajki opowiada... ale przynajmniej nie jest naciagaczem)
a nie akwizytora :))
nawet mi nie przyszlo do glowy, ze tak mozna ta funkcje nazwac.

23.06.2009
19:03
smile
[10]

Duke [ Generał ]

Bo ten "prawdziwy" to sie zwie doradca inwestycyjny, a doradcą finansowym to moze zostać kazdy bez zadnej wiedzy.

23.06.2009
19:14
[11]

Dessloch [ Legend ]

pewien jestes?
doradca inwestycyjny specjalizuje sie w inwestowaniu

finansowy w finansowych sprawach, np ksiegowosc...
tak przynajmniej mi sie wydawalo.

a akwizytor na pewno nie podpada pod zadna ta grupe

23.06.2009
19:26
[12]

Speed_ [ Mąka ]

Doradca finansowy to może być każdy, a można też do nazwać specjalistą inwestycyjnym itd.
Doradca Inwestycjny to człowiek, który zajmuje się tylko poważnymi klientami i musi zdać bardzo trudny państwowy egzamin. W Polsce doradców inwestycyjnych jest może z 300-400

23.06.2009
19:27
[13]

Duke [ Generał ]

Mialem wlasnie na myśli ze wlasnie takim akwizytorem - doradcą finansowym moze zostać kazdy, stąd nadużywanie tego tytułu. A juz doradca inwestycyjny musi zdawać bardzo trudny panstwowy egzamin i musi miec wszechstronną wiedze o wszystkim związanym z finansami.

24.06.2009
09:55
[14]

smalczyk [ Senator ]

Duke ---> to jest własnie spaczenie widzenia doradztwa finansowego w Polsce. MOja znajoma zaraz po prawie dostała się do raczkującego wtedy Expandera jako doradca finansowy - uwierz mi, ogrom wiedzy ekonomiczno-finansowo-prawnej prawie ją przerósł na początku (a głupia nie była). Doradztwo inwestycyjne to tylko jedna z gałezi tego czym zajmuje się profesjonalny doradca finansowy - bo musi umiec doradzić i co do zainwestowania kasy w akcje czy inne instrumenty, i doradzić w sprawie kredytu mieszkaniowego, i many many more.

28.08.2009
20:52
[15]

ciach! [ Junior ]

@smalczyk

Niestety nie masz racji. Doradca finansowy a doradca Inwesstycyjny to dwie zupelnie inne bajki. Prawda jest taka ze najczesniej doradca finansowy nie moze sobie "stanąć" obok doradcy inwestycyjnego. Doradca inwestycyjny to 1 liga finansów

28.08.2009
21:06
[16]

koniec jest blisko [ Generał ]

Dokladnie, doradca finansowy to zawod taki jak konserwator powierzchni plaskich, kazdy moze sie tak nazwac. Doradca inwestycyjny natomiast to zawod taki jak np lekarz: wymaga konkretnych egzaminow i uprawnien.

Ktos kto mysli ze doradca inwestycyjny to taki doradca finansowy co doradza w inwestycjach, po prostu nie wie o czym mowi... Rzekłem.

28.08.2009
21:35
[17]

ciach! [ Junior ]

hehe:D z doradca inwestycyjnym to pewnie żadna z osób wypowiadających się nie miała do czynienia:P

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.