GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Zwrot towaru.

19.06.2009
19:03
smile
[1]

remekra [ Horonrzy ]

Zwrot towaru.

Witam.

Orientuje się może ktoś jak wygląda sprawa ze zwrotem butów zakupionych przez allegro?
Otóż założyłem je tylko raz i to po domu tylko chodziłem, nie ma żadnych śladów użytkowania(paragon i karton i wszystko jest).
Ale jednak niestety nie za bardzo podobają mi się te buty i chciałbym je zwrócić. Czy mam takie prawo?

Wysłałem już maila do sklepu, ale minęło 24 godziny a nadal nie dostałem odpowiedzi(szukałem jakichś informacji na temat zwrotów na ich stronie, jednak było tylko o wymianie na inny rozmiar).
A czas może mieć tutaj duże znaczenie, bo nie wiem do ilu dni można zwrócić buty(jeśli można).

Z góry dziękuje za odpowiedź:).

19.06.2009
19:07
[2]

gshas [ Chor��y ]

O ile dobrze pamiętam to zgodnie z prawem przy zakupach przez internet (może i nie tylko) ma się 10 dni na zwrócenie towaru bez podawania przyczyny. Towar musi być w stanie nienaruszonym. Trzeba mieć tylko trochę szczęścia, żeby sprzedawca nie robił problemów. Jeśli się mylę to proszę mnie poprawić.

19.06.2009
19:22
[3]

remekra [ Horonrzy ]

Tez gdzieś o tym czytałem, ale gorzej będzie jak sklep na mojego maila odpowie mi za 10 dni(może wysłać jeszcze jednego?);).
Poza tym od daty zakupu, tzn. od daty otrzymania butów czy od czasu naciśnięcia "Kup Teraz" na allegro?

19.06.2009
19:24
[4]

Narmo [ nikt ]

A numeru telefonu nigdzie nie podają?

19.06.2009
19:27
[5]

remekra [ Horonrzy ]

Nie, są tylko dwa adresy email. Wysłałem jak na razie tylko na jeden adres wiadomość, ale chyba wyślę też na drugi.

Ten sklep:

19.06.2009
19:28
[6]

Jake [ R.I.P. ]

Od momentu kliknięcia kup teraz lub od momentu odbioru przesyłki, to jest sprawa sporna.

Ponadto zgadza się to że masz 10 dni na oddanie bez podania przyczyny i możesz właściwie w ciemno to wysyłać, byleby na swój koszt i najlepiej kurierem żebyś miał pewność że dojdzie.

19.06.2009
19:54
smile
[7]

Pl@ski [ porobiCie ]

Numer telefonu musi być w mailu od Allegro lub w Moje Allegro -> Kupione -> Dane Sprzedającego.

19.06.2009
21:32
[8]

Gromb [ P12 ]

załatwiaj to przez centrum sporów; jak nie odpowiada sklep to masz podładkę. masz 10 dni na oddanie bez podania przyczyny przy zakupie na odległość bez podania przyczyny pod warunkiem że kupiłeśw sklepie, a nie od osoby fizycznej. W drugim przypadku możesz mu skoczyć i sprawę trzeba załatwiać sądownie.

19.06.2009
21:41
[9]

kosik007 [ FreeLancer ]

W razie gdyby się okazalo ze rozmiar zostal jednak zle wybrany Proszę odesłać do nas buty wraz z paragonem lub faktura (w przypadku jego braku wymiana nie bedzie zrelaizowana, a paczka odeslana), na adres podany na paragonie. Do srodka proszę włożyć paragon wraz z wypenionym formularzem wymiany, mozna go rowniez pobrac tutaj:KLIKLNIJ ABY POBRAC. BRAK WYPELNIONEGO FORMULARZA LUB PARAGONU SPOWODUJE ZWROT PACZKI DO NADAWCY !!!! jesli nie bedzie rozmiaru na wymiane skontaktujemy sie z kupujacymProsze nie wplacac pieniedzy na konto, ani nie wkladac ich do paczki. Ze swojej strony wysylamy paczke Poczta Polska za pobraniem w wysokosci kosztow wysylki i kosztow pobrania (15 zł). Niestety innej mozliowsci nie ma. Taka forma pozwala uniknac podwojnego placenia za przesylke i bledow wyniklych z nieustalenia formy zaplaty za wysylke. Nie odbieramy paczek za pobraniem.Karton stanowi integralna czesc butow wiec jego zniszczenie powoduje brak mozliwosci wymiany. Prosze pakowac towar w papier lub folie przed wysylka co pozwala uniknac zniszczenia kartonu w czasie transportu. Naklejanie tasmy oraz nalepek adresowych bezpośrednio na karton powouje jego zniszczenie. Towar kupiony w drodze licytacji nie podlega wymianie.
OCZYWIŚCIE BUTY NIE MOGA MIEC ZADNYCH SLADOW UZYTKOWANIA
Nieprzekraczalny termin wymiany to 10 dni od daty zakupu.

dział wymian pracuje od poniedzialku do piatku. Dalsza korespondencje w sprawie wymiany prosze kierowac TYLKO na adres działu wymian:

[email protected]


Jeżeli wymiana jest możliwa proszę wysylac paczke na adres firmowy:

E-MEGASPORT
UL. KRZYWOUSTEGO 11-13
70-250 SZCZECIN

Jesli otrzymali Panstwo rozmiar niezgodny z zamowieniem, tzn blednie wyslany rozmiar lub obuwie posiadalo wade producencka (i nie bylo to zaznaczone w aukcji) prosmy o odeslanie obuwia do nas wraz z wypelnionym formularzem niezgodnosci towaru z umowa. Mozna go pobrac tutaj: KLIKLNIJ ABY POBRAC. Obuwie nalezy odeslac w takim stanie w jakim sie je otrzymalo, oczywiscie nie moze byc uzytkowane. Karton stanowi integralna czesc butow wiec jego zniszczenie powoduje brak mozliwosci wymiany. Prosze pakowac towar w papier lub folie przed wysylka co pozwala uniknac zniszczenia kartonu w czasie transportu. Naklejanie tasmy oraz nalepek adresowych bezpośrednio na karton powouje jego zniszczenie. Paczke nalezy odeslac niezwlocznie po jej otrzymaniu (do 3 dni roboczych). Nie odbieramy paczek pobraniowych.
OCZYWIŚCIE BUTY NIE MOGA MIEC ZADNYCH SLADOW UZYTKOWANIA

Po otrzymaniu paczki z towarem oraz stwierdzeniu naszej pomylki lub wadliwosci towaru paczka z wymieniona para jest odsylana do klienta oczywiscie na nasz koszt. Poniesiony koszt wysylki pocztowej priorytetowej przy odsylaniu towaru do nas 10-12 zł zostaje zwrocony w paczce zwrotnej. Wyjatkiem jest sytuacja gdy klient zyczy sobie zamiane oryginalnego zamowienia jakie powinien otrzymac na inny model lub inny rozmiar. Nie zwaracamy wtedy kosztow odeslania obuwia do nas, ale jednoczesnie nie obciazamy klienta kosztem wysylki nowej pary, jak to ma miejsce w przypadku wymiany na zadanie

Ewentualne koszty przesylki kurierskiej lub paczek wartosciowych sa indywidualna sprawa kupujacego i nie podlegaja zwrotowi. Nie odbieramy paczek pobraniowych ani nadawanych na nasz koszt ze wzgledu na brak mozliwosci zweryfikowania ich zawartosci.

Ze swojej strony dokladamy staran aby takie sytuacje nie mialy miejsca. NIeustanie podnosimy kwalifikacje naszych pracownikow w celu wyeliminowania bledow oraz uzyskania pelnego zadowolenia Klientow nie tylko z towaru ale rowniez z naszych uslug


Przeczytałeś to?

19.06.2009
21:44
[10]

Gromb [ P12 ]

poczytaj jeszcze tutaj:



19.06.2009
21:46
[11]

remekra [ Horonrzy ]

kosik

Tam jest tylko opisana sytuacja z wymianą na inny rozmiar, lub przypadek gdzie towar ma wadę producenta. Ja po prostu chcę zwrócić buty, a nie wymienić na inny rozmiar.

Pl@ski

Faktycznie w mailu jest nr. tel. kom.;) Cóż maile na dwa adresy wysłałem, jak nie odpiszą, to w poniedziałek zadzwonię do nich.

[10]

mamy prawo do zwrotu towaru bez podania jakiejkolwiek przyczyny w okresie do 10 dni od otrzymania towaru, a w przypadku kiedy sprzedawca nas nie poinformował o tym prawie to czas jego obowiązywania wydłuża się nawet do 3 miesięcy.


Ja tam żadnej informacji na ten temat nie znalazłem. Ale i tak 10 dni mi się chyba należy, to spokojnie zdąży dojść(tym bardziej kurierem).

19.06.2009
21:52
[12]

kosik007 [ FreeLancer ]

remekra

Ach, racja. My bad.

19.06.2009
22:05
smile
[13]

Gromb [ P12 ]

o tym musowo jeszcze pamietaj:

19.06.2009
22:09
smile
[14]

remekra [ Horonrzy ]

Wiem, wiem. Ale i tak bez poinformowania ich chyba tych butów nie wyślę, z resztą i tak zostałyby wysłane w poniedziałek i tak, także w pon. do nich zadzwonię i dowiem się co i jak. Ale o tym też będę pamiętał.

I dzięki wszystkim za pomoc:).

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.