cycu2003 [ Legend ]
blueconnect UMTS problem
Mam problem z blueconnectem. Posiadam abonament na 79zł (na który zreszą zmienilem pare dni temu, wczesniej dwa miesiace byl 49) i model Option iCON 225. Wszystko było dobrze, świetny zasięg, żadnych przerw, nigdy nie rozłączało (Łódź). Aż pare dni temu UMTS praktycznie przestało działać, jak już sie połączy to łapie zwieche (monitorek sie nie świeci a pisze niby wspaniały zasięg), załączy sie na pare chwil a potem znowu cisza na pare dobrych minut. Dzwoniłem do ery to mi kazała babka przełączyc sie narazie na EDGE ale wiadomo, on licho i wolno chodzi, powiedziała tez ze ostatnio burze zepsuly im nadajniki i to troche potrwa, nie wierze im zbytnio ale trzeba czekac. Zastanawia mnie tez jedno, dzien wczesniej podlaczalem mojego blueconnecta u znajomego (troche stary komp). Po powrocie było tak jak zwykle a od rana lipa :( . Spotkał sie ktoś z taką sytuacją ?
Narmo [ nikt ]
Przecież pani wyjaśniła. Ostatnie burze zniszczyły im część nadajników i dlatego UMTS się rozłącza. A kolega może być w zasięgu nadajnika, który nie jest uszkodzony i dlatego u niego działa dobrze. Jeżeli nie chcesz czekać, aż naprawią to jedyną radą jest przeprowadzka.