GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Kącik Majesty cz. I

01.12.2002
17:15
[1]

Quicky [ Senator ]

Kącik Majesty cz. I

Zapraszam do tworzenia wątku wszystkich fanów wspaniałej strategii, jaką jest niewątpliwie gra Majesty, dzieło programistów z firmy Cyberlore. Mimo, że gra nie zdobyła milionów fanów, jak inne gry - pozostanie na długo w pamięci jej miłośników.
Poniżej link do moich wywodów na temat Majesty :)

01.12.2002
18:31
smile
[2]

pasterka [ Paranoid Android ]

Quicky --> jestem z Toba:))) jakie jest Twoj ulubiony tekst z Majesty?? bo mnie zabijaja teksty Siostrzyczek-Necromancerek:))

01.12.2002
20:35
smile
[3]

Quicky [ Senator ]

Niech pomyślę... Chyba najbardziej podoba mi się "pośmiertny" tekst Łotrzyka: "Łapy precz od mojego złota!" :) Chociaż inne też są niezłe :) (Na przykład "Rozpuszczam się" Czarodziejów)

01.12.2002
20:38
smile
[4]

Dabster [ Byle do przodu... ]

Oooo... Nareszczie :) Kiedys zagrywalem sie w Majesty. Chyba znowu zainstaluje.

01.12.2002
20:40
[5]

Quicky [ Senator ]

Dabster --> Zainstaluj bo warto... chyba o tym wiesz... ;)

01.12.2002
21:09
[6]

Quicky [ Senator ]

A które świątynie zazwyczaj wybieraliście? Oczywiście w tych questach, w których możliwe było budowanie wszystkiego. Ja zwykle budowałem najpierw świątynię Krypty, potem Fervusa, a na końcu Helii. Moim zdaniem jest to najlepsza konfiguracja. Jeśli stosowaliście inną taktykę - przekonajcie mnie do niej! :)

01.12.2002
21:14
[7]

Valencis [ Transmuter ]

Witam zacne grono piastujących tron Ardanii. Chętnie przyłączę się do rozmowy. Mnie zapadły w pamięć takie teksty: "Gdzież ja położyłem moją księgę zaklęć?!" albo "Rozpuszczam się...!" :) A świątynie - Agrela i Dauros, a potem Lunord.

01.12.2002
21:20
[8]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Z świątyń zawsze wybieram Agrelę i Dauros. Duet uzdrowicielka i rycerz/paladyn/mnich, po rozwinięciu jest nie do pobicia.

01.12.2002
21:22
[9]

Quicky [ Senator ]

Valencis --> Uzdrowicielki są słabiutkie w walce (ich jedyna zaleta to zdolność uzdrawiania), Mnisi też nie są zbyt silni, a Adepci - chociaż szybcy - też nie walczą zbyt dobrze...

01.12.2002
21:40
[10]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Quicky --> Uzdrowicielki nie są dobre w walce i nie mają być. Stanowią wsparcie dla wojownika, dzięki któremu jest on nieśmiertelny. Uzdrowicielki zdobywają doświadczenie poprzez uzdrawianie, są przez to w stanie bardzo szybko awansować do poziomu, przy którym one same są w zasadzie nieśmiertlene (same się wskrzeszają), a wojownika uzdtrowiają pstryknięciem palca:) Ważne jest też to, że zazwyczaj uzdrowicielka zawsze łazi za jakimś wojownikiem, więc zawsze jest on przez nią wspomagany. Dodatkowym atutem świątyni agreli są znacznie tańsze czary uzdrawiania i wskrzeszania od krypty. Nie zgodzam się również z tym że mnisi są słabi. Dość szybko pozyskują umiejętność Stone Skin i Iron Hands, mają rownież doskonale rozwinięte uniki.

01.12.2002
21:47
[11]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Jeśli chodzi o Fervusa - jest to chyba najsłabsza ze świątyń. Druidzi są bardzo słabi w obronie, chyba że zamienią się w niedźwiedzia. Jednak ich największą wadą jest to, że zbyt późno uciekają/nie uciekają z pola bitwy w sytuacji wyraźnie przemawiającej na ich niekorzyść (w postaci niedźwiedzia zazwyczaj walczą do końca). Krypta nie można niczego zarzucić, ale po prostu w praniu sprawdza się gorzej od agreli, bo naprawdę bardzo rzadko się zdarza by zginęła mi kapłanka agreli (zdarza się to tylko w przypadku świeżo zrekrutowanych kapłanek, ale to dotyczy każdej profesji) w przeciwieństwie do kapłanki krypty.

01.12.2002
21:48
[12]

Quicky [ Senator ]

Mac --> Może i masz rację... Ale niewielki masz pożytek z uzdrowicielek na samym początku, kiedy najeżdża na Ciebie spora gromadka wrogów...

01.12.2002
21:58
[13]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Quicky --> Gdy atakuje cię gromadka wrogów, to z nikogo na początku nie masz pożytku:) Chociaż... uzdrowicielka zazwyczaj trzyma się na boku i uzdrawia strażników zamku. Średnio cztey czary uzdrawiające to już awans na drugi poziom:)

01.12.2002
21:59
[14]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Jedno muszę przynać.. Krypta i Fervus to, jakby to ująć... najprzyjemniejsze świątynie. Po prostu fajnie jest mieć gromadkę szkieletów, wampirów i zwierzaków pilnujących zamku:)

01.12.2002
22:09
[15]

Sinic [ ]

Witam wszystkich fanow i zareczam, ze u mnie na dysku ciagle jest miejsce dla Majesty, choc juz dosyc dawno jej nie uruchomilem. Mnie osobiscie na poczatku grania zastrzelil tekst czarodziejow "rozpuszczam sie" :) A zawsze ponad wszystko stawialem na swiatynie paladynow, co zmuszalo mnie do budowy swiatyni Daurosa. Jednak podstawowym warunkiem wsparcia ze strony mnichow bylo postawienie ich domku na drodze wrogow. Wtedy walczac w jego obronie szybko osiagali wysokie doswiadczenie (niektorzy tego doswiadczenia nie przetrwali ;)) i pozniej naprawde wymiatali. Przekonalem sie, ze w przeciwnym razie mnisi przesiadywali w gospodach i uciekali na sam widok przeciwnika, pozostajac czasem do konca niemal gry na pierwszym poziomie. Jednak najwazniejsze i tak bylo zrekrutowanie paladynow. Nawet do tego stopnia, ze nie bralem wojownikow, czekajac nawet w obliczu wroga do mozliwosci ich powolania. Nawet jeden paladyn na 1 poziomie potrafil stawic czolo sporej armii szybko oczywiscie awansujac. Wsparciem oczywistym byly uzdrowicielki. Jesli ktos zaatakowal ich budynek potrafily na tyle dlugo go przytrzymac ,zdobywajac doswiadczenie, ze nadchodzili zbrojni i go niszczyli. A takie uzdrowicielki byly juz naprawde liczaca sie sila. Dodatkowo niemal niesmiertelna, tym bardziej ze zawsze znalazlem kase by taka wysokpoziomowa wskrzesic w razie wypadku. A nad miastami czuwali adepci Lunorda. I byli oni nie tylko szybcy. W czasie patroli zdobywali doswiadczenie i ok 10 poziomu potrafili stawic czolo smokowi, czy golemowi. Jeszcze budowalem dla nich gildie lotrzykow do zatrucia broni. I takie miasto nie balo sie nikogo :)

01.12.2002
22:39
[16]

Quicky [ Senator ]

Sinic --> Spróbuję zastosować twoją taktykę... wydaje się być niezła :) BTW Jak ja dawno w Majesty nie grałem - czas zagrać!

01.12.2002
22:57
[17]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Quicky --> A wiesz, że mnie też strasznie wzięło na Majesty po powstaniu tego wątku:)) Btw. Przeszedł ktoś z was cały Northern Expansion??

01.12.2002
23:09
[18]

Chupacabra [ Senator ]

o tak Majesty bylo super, pamietam ze sie chyba za commandos wymienilem,mial brat mi przyniesc cos innego a ptzypadkiem dostalem to. I juz nie oddalem. Gra byla super tylko szkoda ze za krotka i latwa, moze oprocz ostatniej misji. Ma ktos moze ten dodatek?

01.12.2002
23:38
smile
[19]

Sinic [ ]

Jak na razie 100% nie bede mial okazji uruchomic Majesty. Jednak wspomnien czar :). Tez mnie ruszylo i mam ochote znow zagrac :)

01.12.2002
23:48
[20]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Chupacabra --> Ja mam ten dodatek. Misje w nim zawarte są o niebo trudniejsze od tych z wersji podstawowej. Są też niezwykle ciekawe. W jednej z misji należy zniszczyć twierdzę maga, która co 15 minut teleportuje się w inne miejsce na mapie, zaś w miejscu w którym stała pojawia się masa potworów. W innej misji trzeba po kolei stawić czoło 4 legendarnym bohaterom. Jest też kilka nowych, przydatnych budowli. Naprawdę gorąco polecam ten dodatek

02.12.2002
10:40
[21]

Ptosio [ Legionista ]

płyta mi sie zgubiła:(A bym se pogrll Mjesty to wyczes giera)ostatnio gralem rok temu.Znacie kody?Bo mi nie dzialaja w polskiej wersji.Ale mam na kase.Mój pomysł:Kasyno i save.Wygrasz:save przegrasz: load i przy cierpliwości masz kope kasy za nic

02.12.2002
10:49
[22]

Ptosio [ Legionista ]

A co do głosów denerwuje mnie poborca podatkowy:Podaki dla króóla.

02.12.2002
10:52
[23]

Eliash [ Generał ]

Uoo Majesty :) Powiem szczerze że nie przypadła mi za bardzo do gustu, ale z tego co przeczytałem w Waszych postach, macie zainstalowane jakieś dodatki ( Ja nie widziałem żadnych druidów ) . Napiszcie jakie to dodatki i co dają grze ?

02.12.2002
10:56
[24]

Eliash [ Generał ]

Acha i jeszcze mam takie pytanko, mam oryginalną grę, ale niestety zabezpieczenie nie pozwala na granie pod Win2k, czy znacie jakiegoś patcha (nie musi to być crack ) który by mi na to pozwolił ?

02.12.2002
11:00
[25]

Ptosio [ Legionista ]

Eliash----->To ty chyba msz demo.Drudzi to ci od niedżwidzi

02.12.2002
11:06
[26]

Eliash [ Generał ]

Ptosio --> Mam full ver, ale coś sobie przypominam ... Byli tam jacyś co potrafili zwierzęta zauroczyć :) Chyba odkurzę tę gierkę, ponawiam pytanie o dodatki, co dają ? I jeszcze jedno pytanie :) Kiedyś znalazłem kody do gry, był tam jeden który powodował najazd różnego tałtajstwa na królestwo, jakie jest ten kod w polskiej wersji ?

02.12.2002
11:09
smile
[27]

Bullzeye_NEO [ Boodnock Saint ]

Majesty jest wypasione. Teksty w stylu "Łapy precz od mojego złota" albo "Podatki dla króla" mnie rozwalają. Co jest dla was najbardziej denerwującym przeciwnikiem ? Osobiście, nie lubię Szczurołaków - wyłażą z kanałow i mi robią rozpierduchę w mieście, tymczasem moje paladynki na drugim końcu mapy rozwalają Wampiry :)

02.12.2002
15:30
[28]

pasterka [ Paranoid Android ]

ja zawsze sobie robie Krypte i Fervusa, bo Dauros i Agrela sa za drodzy:(( (szczegolnie paladyni:(() z ktorym questem mieliscie najwiecej problemow?? bo ja za Chiny nie moglam przejsc tego zaawansowanego gdzie trzeba zebrac kupe zlota dla demona, przeszlam wszystkie eksperty a z tym mialam problem:))

02.12.2002
15:36
[29]

Sinic [ ]

Ptosio --> Pamietam, ze "ponad poziomy" zwieksza o 5 poziom herosa. Innych teraz nie pamietam. jednak nie polecam kodow. Majesty traci straszliwie przy ich stosowaniu. Eliash --> Gdy gralem w dowolnej, to ustawialem sobie gierke z smokami i golemami. Co jakis czas wystarczylo postawic budynek na krawedzi mapy (najtanszy) i za chwile wychodzily chmary potworow. Bylo na kim bic doswiadczenie. Kiedys mialem przedziwne zdarzenie. Dwie paladynki zaczely ze soba walczyc. Mialy ok 20 poziomu i zaczely sie trenowac! Nie zadawaly sobie obrazen, jednak za ciosy dostawaly doswiadczenie. Nie pamietam jak dlugo walczyly, jednak chyba zdobyly po kilka poziomow.

02.12.2002
15:48
[30]

Sinic [ ]

Bullzeye... --> Jak grasz tak jak ja paladynami, to buduj swiatynie Lunorda. Adepci zabezpiecza Ci miasto. A paladyni na mapie poradza sobie sami i nie potrzebuja wsparcia Solarii. pasterka --> Koszt pozornie jest wiekszy. Paladyni to najlepsza jednostka w grze. Wojownicy Niezgody sa wspaniali, jednak bardzo czesto gina. A jak masz problemy z dochodami, to wiekszy koszt wskrzeszania bez Agreli staje sie decydujacy. Paladynem niemal nie musisz sie opiekowac. Bardzo szybko poradzi sobie sama z kazdym niebezpieczenstwem. Natomiast reszta herosow (oprocz mimochodem uzdrowicielek) bardzo czesto ginie. I znow zaczynaja sie koszty i wydatki oszczedzone wczesniej teraz cie scigaja. Zeby nie miec klopotow z dochodami najlepiej budowac jak najwiecej targowisk. Zbuduj ich np 5-6 i dopiero wtedy rozwijaj. Pozniej mozesz dodac jeszcze 1-2. I nic innego nie potrzebujesz. Oprocz tego kazdy heros daje zwiekszone dochody targowisk. Z czasem problemy finansowe sie koncza calkowicie.

02.12.2002
15:55
smile
[31]

pasterka [ Paranoid Android ]

Sinic --> ale do tego "z czasem" trzeba wytrwac:))

02.12.2002
16:08
smile
[32]

Sinic [ ]

pasterka --> Zawsze jest jakies "z czasem" :). Na poczatku problemy finansowe sa regule. Jednak stosowalem rozne style zanim ostatecznie wypracowalem ten przedstawiony powyzej. I uwazam go za najlepszy. Z czasem przychodzi tu bardzo szybko.

02.12.2002
21:01
smile
[33]

Sinic [ ]

Wkurzyl mnie ten watek ;) Mam wielka ochote rzucic wszystko inne i ponownie zagrac :) Accccccccchhhhhhhhh, te klimaty.

02.12.2002
21:50
[34]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Bullzeye --> szczurołaki to jeszcze małe piwo.. w expansion packu dodano nowy rodzaj kanałów z których wychodzą znacznie silniejsze kreatury, min. ratapults, które z dużej odległości strzelają do budynków i rozwalają je dość szybko.

02.12.2002
21:55
[35]

Sinic [ ]

Mac --> Gdzie mozna dostac dodatek PL?

03.12.2002
00:41
[36]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Sinic --> Dodatek nie został wydany w polskiej wersji:/ Można zamówić z zagranicy lub sprawić sobie pirata. Z tego co wiem instalacja angielskiego dodatku na polską wersję nie jest najlepszym rozwiązaniem, także warto od razu nabyć angielskie Majesty, które jest teraz wydawane w wersji GOLD (gra + dodatek)..

03.12.2002
13:31
smile
[37]

pasterka [ Paranoid Android ]

fakt, dodatek jest niesamowity!! bardziej dopracowane questy, i 2 razy trudniejsze niz w wersji podstawowej , tzn. poczatkujact to zaawansowany, ekspert to master, a przejscie jednego mastera (spires of death) graniczy z cudem, mi sie dwa razy udalo, ale co nerwow przy tym stracilam to moje:)))

03.12.2002
15:00
[38]

Quicky [ Senator ]

Napiszę do CD-Projektu, że albo wydadzą dodatek w Polsce, albo naślę na nich mojego maga na 70 poziomie. :) Chętnie kupiłbym oryginalną wersję, gdyż Majesty mam oryginał (zresztą jako jedną z nielicznych gier w mojej kolekcji) i nie chciałbym tego zaburzać :) Zamawianie z zagranicy mi się nie uśmiecha :/

03.12.2002
15:01
[39]

Sinic [ ]

Mac --> :( Ale podejrzewam, ze dodatek sam teraz dostac to i tak sprawa bardzo trudna. A jesli chodzi o nalozenie na polska wersje. Swego czasu sciagnalem z CDP misje. Nie patrzac zainstalowalem ja. Okazala sie byc w jezyku angielskim. I nagle moje Majesty zrobilo sie angielskie :)). Wiekszosc tekstu w grze zostala zmieniona. Czesc tekstow tylko, na pamietam dokladnie co, byla nadal po polsku. Bylo to moze troche irytujace, jednak w grze nie przeszkadzalo.

03.12.2002
18:32
smile
[40]

pasterka [ Paranoid Android ]

coz watek troche spadl, ale ja go troszke podniose:))

03.12.2002
19:04
smile
[41]

Sinic [ ]

Jak zostal podniesiony to trzeba cos tu wpisac ;) Moze rzeczywiscie zasypiemy CDP prosbami ($#@) o lokalizacje dodatku. W grze jest naprawde niewiele tekstu i mogl by on powstac stosunkowo szybko za niewielkie chyba pieniadze.

04.12.2002
07:51
smile
[42]

pasterka [ Paranoid Android ]

upierdliwie znowu podniose:))), wpisywac sie brać i siostrać Ardaniowa:)))

04.12.2002
09:28
[43]

Eliash [ Generał ]

Wczoraj trochę sobie pograłem w Majesty. Na generetorze map ustawiłem zamki nieumarłych i rozwaili mnie w kilka minut (wampirki) :(. W następnym podejściu od razu upgradeowałem zamek do drugiego poziomu i postawiłem swiątynię daurosa, kupiłem sobie 3 paladynki i ... kłopoty się skończyły, rzeczywiście wymiataja, zwykli wojownicy zdążyli zapełnić cmentarzyk podczas gdy żaden paladyn mi nie zszedł. Niestety IMHO gra pozostawia niedosyt, mapy są małe a gdy już rozbuduję królestwo to zdąże już wszystkich rozwalić, dlatego ponawiam prośbę o kody najazdu smoków/nieumarłych ...

04.12.2002
09:49
smile
[44]

pasterka [ Paranoid Android ]

Eliash --> nie pamietam kodow dokladnie, ale ida +/- tak: "Prepare to die" najtrudniejszy: smoki i golemy, "give me action" minotaury, "goblin rush" wiadomo:)), "night of the living dead" undeady, i jeszcze cos ale nie pamietam, ze wychodzily zwierzatka:))

04.12.2002
09:54
[45]

Eliash [ Generał ]

pasterka --> thx, ale te kody są chyba tylko do wersji angielskiej, sprawdzałem je wcześniej i nie chodziły.

04.12.2002
14:40
[46]

pasterka [ Paranoid Android ]

a mozna polska wersje upgradowac?? bo do tego trzeba bylo chyba miec jakas nowsza wersje majesty

04.12.2002
14:43
[47]

Sinic [ ]

Angielskie kody nie wchodza w polskiej wersji. Ja zawsze gralem w dowolnej z ustawionymi najazdami smokow i golemow. I przy takiej mapie zawsze gdy po eksploracji postawilem jakokolwiek budynek przy krawedzi, to nastepowal najazd. Staralem sie stawiac jak najczesciej i czasami nie udalo mi sie nawet wykonczyc wszystkich przed kolejnym najazdem. Oczywiscie chodzi o smoki i golemy. Reszta talatajstwa, jak meduzy, szwedala sie po mapie dajac zajecie herosom.

04.12.2002
14:56
[48]

Chupacabra [ Senator ]

a moze by tak zwrocic sie do CDP ze dobrym pomyslem byloby wydanie Majesty gold pl w jakies serii, jak extraklasyka lub wielki hity??

04.12.2002
16:00
[49]

Sinic [ ]

Przylaczam sie i ponawiam apel :) Jak sie juz tu zebralismy, to mozna sprobowac wywierac nacisk na CDP. Poza nazwami i wstepem do misji nic tam nie trzeba tlumaczyc. W porownaniu z nowymi cRPG po ponad 5000 stron tekst, jest to praca na godzine tlumaczenia. Pozniej dopracowac kod i dodatek PL gotowy :)

04.12.2002
16:51
smile
[50]

Sinic [ ]

Heeej ludziska!!! Jesli mamy wywierac presje na CDP, to prosilbym o jakies deklaracje. Jesli w tym watku zbierza sie wystarczajaco liczna grupa, to moze firme przekonamy o oplacalnosci takowego przedsiewziecia. Posiadacze wersji englisz mogliby dla dobra ogolu tez sie przylaczyc :)

04.12.2002
17:09
[51]

Ptosio [ Legionista ]

Ja sie dołanczam!I mogli by jakoi gażet dać wykrywacz płyt bo nie moge od tygodnia znaleźdź mojego MAJETSY!Albo żem pożyczył, ale raczej nie

04.12.2002
17:51
[52]

Ptosio [ Legionista ]

Znalazłem płyte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:-))))))))))))))))))))))).Wie ktos jak grac po sieci izagra ze mna lub tylko powie?

06.12.2002
09:45
smile
[53]

Eliash [ Generał ]

hej, kody mi zadziałały :) zainstaowałem jakiegoś angielskiego patcha i dodatek, w grze wszystkie teksty się zmieniły na angielskie, ale kody mi działaja he he ale jatka się zrobiła :)))

06.12.2002
09:55
smile
[54]

pasterka [ Paranoid Android ]

Eliash --> a teksty mowione tez po angielsku?? bo wedlug mnie sa idealne:))

06.12.2002
10:05
[55]

Eliash [ Generał ]

pasterka --> Nieeee, taksty są polskie, nie wiem jakie są teksty angielskie ale polskie wymiatają :) Przetrwałem podwójny najazd smoków i golemów, dobry jestem :) !

06.12.2002
10:10
smile
[56]

pasterka [ Paranoid Android ]

a masz Sistrzyczki czy paladynki?? ja tam wole siostrzycznki, bo sa slodki jak umierajac mowia glosem pelnym rozkoszy "At last!":)) albo jak skacza level jest "one step closer to oblivion":)) poza tym maja obstawe, ktora czasto jest 5 razy lepsza od nich:))

06.12.2002
10:14
[57]

Eliash [ Generał ]

Mam paladynki, co prawda sztywne są dewotki jedne, ale wymiatają swoimi mieczykami na ok 11 poziomie jedna wystarcza na smoka, dzisiaj zagram wojownikami niezgody, fajne teksty mają :)

06.12.2002
10:17
[58]

Sinic [ ]

Eliash --> Bylo to poruszane wczesniej. Udalo sie bezproblemowo wrzucic angielski dodatek na Majesty PL?

06.12.2002
10:18
smile
[59]

pasterka [ Paranoid Android ]

wojownicy niezgody maja teksty?? a wrsji angielskiej tylko burcza:))

06.12.2002
10:21
[60]

Eliash [ Generał ]

Synic --> Gra chodzi bez problemu, jedyne co mnie wkurza to długo na początku się uruchamia (mam oryginał i to zabezbieczenie mnie doprowadza do szału, nie działa np. pod win2000 ), reszta w porządku. pasterka --> O ile pamiętam to mają jakieś kozackie teksty :)

06.12.2002
10:47
[61]

Sinic [ ]

pasterka --> Wojownicy niezgody wolaja "zaraz cie dopadne" z naprawde swietnym akcentem, ktory dodaje tej wypowiedzi uroku. I chyba jeszcze cos, lecz nie pamietam. Wolaja tez na pewno "ojojojoj", ale to za wypowiedz trudno uznac ;) Eliash --> Pocieszyles mnie troche, lecz i zmartwiles. Kiedy wrzucilem angielska misje i pozmienialo mi teksty, tak jak o tym wspomniales. Nie przeszkadzalo to zbytnio. Jednak z tym zwolnieniem troche mnie martwisz. Choc pewnie to tez nie jest az tak uciazliwe i da sie przezyc. Jednak i tak chyba zaraz wysylam maila do CDP o desperatach, ktorzy musza w ten sposob postepowac, by cieszyc sie dodatkiem :). Moze sie jednak ulituja i zlokalizuja go.

06.12.2002
10:57
[62]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Wie ktoś jak przejśc misję Serpent Valley?? (Należy za wszelką cene obonić Elven Bungalow, które leży po przeciwnej stronie mapy względem zamku). Próbowałem już wszystkiego.. zbudowałem świątynie daurosa tuż obok, outpost i preniosłem całe miasto w rejon chronionego budynku, a te gorgony i tak skupiają cały swój atak na elven bungalow i niszcza go bez większych problemów:((

06.12.2002
11:01
[63]

Eliash [ Generał ]

Synic --> Źle mnie zrozumiałeś, przedtem też się długo uruchamiała ( bez dodatku ), IMHO długie uruchamianie wynika ze sprawności CD-ROMU, mój nie chce czytać niktórych nagranych płytek więc podejrzewam że ma problemy z odczytywaniem ścieżek zabezpieczenia, pamiętam jak instalowałem Majesty na kompie z nagrywarką która czyta wszystko i wtedy gra odpalała się prawie natychmiast.

06.12.2002
11:08
[64]

Sinic [ ]

Eliash --> Wiec ogarnela mnie niemal calkowita radosc :). Jednak i tak najpierw sprobuje zaatakowac CDP. Ale w razie niepowodzenia, gdzie mozna teraz dostac dodatek?

06.12.2002
11:15
[65]

Eliash [ Generał ]

Synic --> Hmmm, teraz się zastanawiam czy mówimy o tym samym dodatku ja znalazłem ten gdzieś w internecie i nazywał Wrath of Krolm.

06.12.2002
11:21
[66]

Sinic [ ]

Eliash --> Z przykroscia Ci oznajmiam, ze dodatku to ty nie masz ;). To jest samodzielna misja w wersji angielskiej, ktora da sie nalozyc na polska gre. Ja to kiedys wlasnie zrobilem i taki sam efekt osiagnalem. Wyslalem wlasnie maila do CDP, gdzie napisalem min o instalowaniu dodatku na polska wersje. Wydaje sie, ze ta opcja jest jednak nieaktualna :( TYm bardziej zwracam sie z ponownym apelem o wysylanie maili z prosbami o lokalizacje dodatku. Wspomnialem im tez o powstaniu tego watku :)

06.12.2002
11:22
[67]

Sinic [ ]

Ta misja nie wprowadz niczego z dodatku. Jest to tylko mapa do podstawowej wersji Majesty :(

06.12.2002
11:25
[68]

Eliash [ Generał ]

Synic --> shit, w takim razie przygowowuję maila, chociaż nie mam wielkiej nadzei na pozytywne rozpatrzenie naszej prośby, Majesty nie odniosła wielkiego sukcesu w Polsce ...

06.12.2002
13:24
smile
[69]

Misio-Jedi [ Legend ]

Cześć ! Pozdrawiam wszystkich, chcę powiedzieć że świetnie się bawiłem grając w Majesty - super gierka ! (szkoda tylko że w wersji PL nie działały cheaty)

06.12.2002
14:01
[70]

Sinic [ ]

Misio --> Cheaty w wersji polskiej dzialaja, ino ze polskie ;)

06.12.2002
14:07
smile
[71]

Misio-Jedi [ Legend ]

Sinic ---> do diabła ! We wszystkich pisemkach komputerowych pisali że cheaty są tylko do wersji angielskiej :( (znaczy - wyrolowali mnie)

06.12.2002
15:14
[72]

pasterka [ Paranoid Android ]

Mac --> fakt, jest to misja dosc trudna, ja sobie z nia poradzialam tak, ze budowalam gildie wojownikow tuz obok pierwszego bugalow i potem robilam call to arms (do broni czy cos takiego)

06.12.2002
16:00
[73]

Sinic [ ]

Misio --> W tej chwili pamietam jedynie "ponad poziomy". Daje on +5 do poziomu zaznaczonemu herosowi. Wlasciwie inne nie sa juz potrzebne. Mozna go stosowac wielokrotnie nd danym herosie. Jednak juz w tym watku sie wypowiadalem o szkodliwosci ich stosowania. Sam sprobowalem, wiec wiwm ;). Gra strasznie traci. Jedyne warte polecenia sa do wzywania potworow w grze dowolnej. Ale z tym pytaniem to do Eliash'a.

06.12.2002
21:54
[74]

Fett [ Avatar ]

GDZIE SIE WŁĄCZA GRE DOWOLNĄ

06.12.2002
21:59
[75]

Sinic [ ]

Fett --> Wchodzisz na nowa gre i nie wybierasz zadnych misji. U dolu ekranu, na srodki, jest <> zegar z podpisem gra dowolna. Klikasz w to miejsce i juz :)

06.12.2002
23:06
[76]

hopkins [ Wieczny Optymista ]

Oooo... Majesty pamietam ta gre :P. Kiedys w nia lupalem non-stop , ale mnie zlamala misja z tym paktem z szatanem czy cos takiego, polecam ja wszystkim.

06.12.2002
23:14
[77]

1michał [ Generał ]

Ja osobiście z odgłosów :)) lubie najbardziej "Rozpuszczam Się" A że słysze to częstoto ledwo ze śmiechu wytrzymuje:)) Ale jeszcz bardziej rozbroił mnie tekst który przeczytałem: "Szuka schronienia w swoim domu" z krzesła spadłem jak to zobaczyłem:)Żona go wywaliła czy jak?:)) Ze świątyń zawsze wybieram komplet Dauros-Agrela Paladynki-super Mnisi-nieźli Uzdrowicielki-przydatne jak mają wysoki poziom ze świątyń niezła jest też Lunorda (Adepci) i ta po której można werbować wojaków niezgody Krolma bodajże. za to świątynia od okultystów (Fervusa?) jest chyba total nie przydatna Najtrudniejsza misja to chyba Układ z Demonem męczyłem sie z nią troszku. Zaś odeprzyj goblńskie hordy jest najłatwiejsza mimo, iż ma stopień "Zaawansowany" po prostu Banalna I jeden tekst który u mnie sie nigdy nie pojawia: "podatki dla króla" krótko mówiąc Wymuszenie rządzi:PPP

07.12.2002
00:25
[78]

Sinic [ ]

W misji "Uklad z Demonem" chodzi chyba o uzbieranie kasy w terminie . Powyzej przedstawilem sposob na najszybsze osiaganie dochodu (bez oszukiwania). Ja w tej misji nigdy nie mialem problemow.

07.12.2002
11:56
[79]

Sinic [ ]

Wlasnie sie zlamalem i uruchomilem Majesty ;) Wzialem misje "Uklad z Demonem", by sprawdzic prawdziwosc swojego poprzedniego posta :) I stwierdzam ponad wszelka watpliwosc, ze jest to jedna z najlatwiejszych misji w grze. Skonczylem ja za 27 dni, mogac ten czas jeszcze zmniejszyc. Przez spory okres czasu wlaczylem przyspieszenie i czekalem az kasa sie bedzie zgadzac :)

07.12.2002
12:57
[80]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Sinic --> Mi też misja z demonem nie sprawiła kłopotów, a wygrałem ją poprzez hazard. Obstawiam największą wygraną 20x, i kupuję bez przerwy losy, jeśli się nie poszczęściło, to load game, a jeśli wygrałem, to save game i znowu gram. Zazwyczaj po 3 loadach udaje mi się zdobyć kwotę:) Fakt, że jest to małe oszustwo, ale na tyle małe, żeby nie mieć z tego powodu wyrzutów sumienia:))

07.12.2002
13:05
smile
[81]

KWIECIUH [ Pretorianin ]

też mam tą gre :)

07.12.2002
13:09
[82]

Sinic [ ]

Mac --> Tak wlasnie kiedys tez gralem :) Maksymalna wygrana oraz save&load. I zycie staje sie prostsze ;) Jednak teraz nie skorzystalem z tej mozliwosci. Chcialem sprawdzic rzeczywista trudnosc tej misji. Wiec dom hazardu wyburzylem, zeby mnie nie kusil ;).

07.12.2002
13:46
[83]

Quicky [ Senator ]

Łał... nie spodziewałem się, że wątek odniesie taki sukces :) Miejmy nadzieję, że CD Projekt wyda w Polsce dodatek albo wersję Gold. Zmusimy ;) Tymczasem ja idę pograć w Majesty, wreszcie weekend, można spokojnie pograć.

07.12.2002
14:57
smile
[84]

pasterka [ Paranoid Android ]

Mac --> i co?? udalo Ci sie przejsc Serpents' Valley?? i ktos przeszedl caly dodatek?? bo chce sie zapytac o wrazenie z Spires of Death, ktore moim zdaniem sa zdecydowanie najtrudniejszym zadaniem w calej grze!! ja przeszlam to dwa razy, ale nerwow przy tym stracilam co niemiara:)) zauwazylam ze zasada "szczescie poczatkujacego" dziala w majesty, jak przechodzilam dodatek pierwszy raz wszystko mi sie od razu (albo prawie od razu) udawalo, a potem chcialam jeszcze raz poprzechodzic i usialam sie naprawde nawet z zaawansowanymi meczyc:))

07.12.2002
18:48
[85]

Quicky [ Senator ]

pasterka --> Mnie tego "szczęścia początkującego" brakuje w misjach dla ekspertów w podstawowym Majesty ;) Ale teraz przechodzę gierkę drugi raz, może akurat się uda.

07.12.2002
18:56
[86]

Ptosio [ Legionista ]

Kto zagra ze mna w necie w Majesty?

07.12.2002
19:04
[87]

Fett [ Avatar ]

jak sie gra przez neta bo chetnie zagram. Chciałem z kumplem pograc ale nie znalezlismy odpowiedniej opcji.

09.12.2002
11:16
[88]

Ptosio [ Legionista ]

^UP^bo ja też chce sie dowiedzieć jak sie gra po necie.

09.12.2002
21:35
smile
[89]

pasterka [ Paranoid Android ]

nie wiem jak tam z gra przez neta, ale moi kumple grali na sieci (lokalnej) i mieli troche problemow, bo polaczenie sie urywalo, oni o niczym nie wiedzieli i sie cieszyli, ze wygrywaja, jak juz od dawna z kompem grali:))

09.12.2002
22:06
[90]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Ja grałem w Majesty po Lanie i szczerze mówiąc całkiem szybko mi się to znudziło. Gracze są w sojuszu do momentu, aż któryś nie postawi nagrody na bohatera/budowlę drugiego gracza. Najlepiej prać się od samego początku, bo jeśli wywoła się wojnę w dalszym etapie gry to obaj gracze mają bazy obstawione ballista towers, a w użyciu są ciągle i wskrzeszenie, co jest niezwykle żmudne i monotonne... Szczególnie daje się wtedy we znaki czar Earthquake..

10.12.2002
13:52
smile
[91]

pasterka [ Paranoid Android ]

Mac --> i jak Ci ten scenario wychodzi?? (serpent valley?)

12.12.2002
10:47
smile
[92]

pasterka [ Paranoid Android ]

podniose troche watek:)) Mac --> zdajesz sobie sprawe, ze sie nie odczepie:)) , przeszles to juz??:)

13.12.2002
16:03
smile
[93]

Ptosio [ Legionista ]

Kurde nie moge przejsc grobowca króla smoków a kiedyś mi sie udało;(

14.12.2002
15:23
[94]

pasterka [ Paranoid Android ]

Ptosio--> cheche, mowilam wczesniej, ze jak sie pierwszy raz cos przechodzi to jest latwiej:))

17.12.2002
15:35
[95]

Ptosio [ Legionista ]

A wiecie czy/jak można zagrać z kompem 1v1 tylko tak żeby komp też był władcą a nie tylko potforami(kopujecie o co chodzi?)

18.12.2002
17:54
[96]

Quicky [ Senator ]

Ptosio --> Teoretycznie nie da się tak walczyć, ale w jednej misji jest to częściowo możliwe. Mówię o "Wyprawie po Magiczny Pierścień". Komputer ma tam swój pałac, jednak zaatakuje nas dopiero wtedy, gdy my uderzymy na jego miasto. I nie będą to jakieś wielkie ataki, od czasu do czasu samotny wojownik się zapędzi pod nasze posiadłości.

18.12.2002
20:27
[97]

Mac [ Sentinel of VARN ]

pasterka --> Udało mi się przetrwać pierwsze dwa ataki na elven bungalow twoim sposobem:) Przejść jeszcze nie zdążyłem, bo ostatnio wogóle nie mam czasu nawet na siedzenie na forum o graniu już nie wspominając:(, ale myślę że nie będzie z tym problemów bo najgorsze są tylko początki , a potem idzie już z górki:)

23.12.2002
15:07
[98]

Quicky [ Senator ]

Pozwolę sobie podnieść wątek...:)

23.12.2002
17:50
[99]

pasterka [ Paranoid Android ]

Quicky --> ja zawsze jak skoncze wyprawe po magiczny pierscien , to robie sobie bitwe z tym drugim kompowym panstwem, czasami jest to wyzwanie:))

i jak tam prosby do CDP o wydanie dodatku??

23.12.2002
18:27
smile
[100]

Baller [ Centurion ]

stówa

23.12.2002
21:18
[101]

Quicky [ Senator ]

Setka postów stuknęła, czas założyć drugą część wątku. Zapraszam!

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.