preDratronIX [ Generaďż˝ ]
TP-żal
A więc tak. Dzwonię wczoraj do serwisu technicznego TP, w sprawie nagłego wyłączenia internetu. (UWAGA)
siurekm [ Szef wszystkich szefów ]
Stwierdziła, że rozmawia z natrętnym klientem
TBag [ Pretorianin ]
Jak dla mnie to zwykły robot odebrał ten telefon.
Andruskill [ Megajebutron ]
Przecież oni nie są technikami [choć być nimi powinni], zatrudnili ich do siedzenia przy telefonie i czytania instrukcji osobom które ich nie czytają. Jak wiem z własnego doświadczenia z TP najlepiej samemu rozwiązywać swe problemy, chyba że są one natury czysto technicznej związane z łączami bądź awarią/uszkodzeniem modemu.
Gangstah [ Masz bober? ]
Ladnych oslow tam trzymaja
ero_sk [ THC ]
Moim zdaniem to większy żal jest z tego twojego żalu.
Co do TP. Czego się spodziewałeś? Takie jest właśnie podejście do klienta w Polsce, na GOL-u zresztą też.
Madril [ I Want To Believe ]
Infolinia/pomoc techniczna neostrady jest nawet obiektem drwin pracowników IT TPSA. :P
Też kilka razy dzwoniłem z takim samym problemem. Ostatnim razem mówiłem rozmówczyni, że to nie jest pierwszy raz, a ona twierdziła, że zgłoszenia żadnego nigdy nie było do tej pory (jak przycisnąłem to znalazła :) ). Obsługi routera mnie chciała uczyć, bo u niej wszystko w porządku jest. Na szczęście częściej, niż raz na rok, się takie coś nie zdarza.
sebekg [ Senator ]
Heheh a od kiedy im wolno sie rozlaczac ? bzdura
edit: ja w aster mam cos takiego ze czasem netu nie mam ale na strone aster wchodze mimi ze netu nie ma i moge sie logowac wiec moze i w tp macie cos takiego. Gdy ona nie dziala tzn ze na kablach albo w skrzynce u nich cos padlo.
pecet007 [ - ]
u mnie internet się rozłącza nieregularne ale conajmniej 4-5 razy dziennie, kiedyś się bawiłem w dzwonienie, ale dałem sobie spokój bo oni u siebie żadnego problemu nie widzą, a akurat jak wysyłali techników to internet działał
z TPSA się nie wygra, niestety alternatywy nie mam żadnej...
Madril [ I Want To Believe ]
sebekg --> W moim przypadku to jest tak, że centrala nie odpowiada na próbę nawiązania połączenia, choć linia się synchronizuje. Na żadną stronę wejść nie można, bo połączenia nie ma, ale mi nigdy nikt nie mówił, żeby na stronę wchodzić. :)
Ogólnie to zauważyłem, że prawdopodobnie to jest tak jakby zawieszone połączenie, które się resetuje po 24h i wtedy wszystko wraca do normy, dopiero następnym razem to sprawdzę, choć w sumie wolałbym, żeby problem już nie występował. :P
HumanGhost [ Senator ]
Po prostu na telefonach sadzaja ludzi, którzy nie mają zielonego pojecia o informatyce, telefonii czy choćby obsłudze klienta. Dostaja tylko wytyczne co mówić kiedy klient pyta o to czy tamto. A w przypadku kiedy klient pyta o coś bardziej skomplikowanego lub mimo wyjasnień pracownik TP nadal nie rozumie to się zaczyna cyrk. Ja już tam nie dzwonię w przypadku problemó z łączem. Szkoda czasu.
legrooch [ MPO Squad Member ]
Przecież miała rację. Skoro zapomniałeś username, wystarczylo się na parametrach rejestracyjnych połączyć ze stroną TPSA i odzyskać użytkownika i hasło.
W takim wypadku idiotą jesteś Ty, skoro nie rozumiesz normalnych poleceń.
Madril [ I Want To Believe ]
No niestety, i to się raczej nie zmieni, bo nikt z odpowiednią wiedzą nie będzie siedział na infolinii, jak może zarabiać więcej gdzieś indziej.
EDIT: Żeby nie było, mój 'ten sam problem', to nagłe odcięcie od netu, a nie zapomniana nazwa usera. :)
Wiil.i.aM [ Jimi Hendrix ]
Ja mam taki problem, że muszę resetować neta codziennie. Dlaczego tego nie wiem. Nie chce mi się do nich dzwonić, bo aż tak strasznie mi to nie przeszkadza.
Barthez x [ ___ The CAR Driver ___ ]
Skąd ja to znam? :D Też się kiedyś rozłączyli ze mną i w końcu sam naprawiłem internet (dziwnie to brzmi :P )
JanP_ [ MoonWalker ]
[3]
Droid protokolarny? xD
Konradfus [ Konsul ]
Swego czasu było to dokładnie w połowie 2003 roku , kiedy ta cała neostrada dopiero była świeżością i swego rodzaju przełomem 512 kb net (szok jak na tamte czasy:D) nie mogłem podłączyc u siebie na komputerze , więc przysłali do nas serwisanta by naprawił ewentualną usterke. I Jaki był efekt ? Pan nie potrafił cos poklikał poklikał i sobie poszedł , bo stwierdził, że nie umie !!! Zmuszony byłem zadzwonić do znajomego informatyka, który pracował u mamy w firmie i za pare-dziesiąt zł pogrzebał i naprawił :) Do nich z problemami nie nalezy dzwonić :>
preDratronIX [ Generaďż˝ ]
legrooch - Właśnie chodzi o to że nie. Bo nie miałem żadnego połączenia z internetem nawet w CMD nic nie było. A ona mi chrzani żebym wlazł na stronę neostrada.pl.
Ja poźniej też naprawiłem, internet.
legrooch [ MPO Squad Member ]
Czego nie było w cmd? Znaku zachęty?
Dwie diody się paliły? Paliły.
Mikami [ Generaďż˝ ]
Kumpel pracuje w infolinii Netii, wcześniej robił w Neostradzie i opowiadał mi o klientach-debilach... Dzwonią do nich dzieci i się pytają dlaczego im Tibia nie chodzi na Neostradzie, albo pewien starszy pan:
(...)
- A proszę mi powiedzieć jaki ma pan modem?
- EEE, YYY... Windows XP...
(...)
I się nie dziwcie, że się rozłączają.
zombie czu-czu [ Ja ]
Najlepsi sa ci wiesniacy co tam dzwonia^^
preDratronIX [ Generaďż˝ ]
Ja tibijczykiem nie jestem i nie bede.
Mlcha$ [ Pretorianin ]
stary jak zapomniałeś ID .
wchodzisz na konto [email protected] hasło rejestracja
wchodzisz na tp.pl i odzyskujesz dane . pewnie to próbował ci przetłumaczyć .
kamilsakowski [ Chor��y ]
ja polecaM tp BO MA ZMIIENNE ip I DZIEKI TEMU NA CSIE MOZNA CZITOWAC BO BANY LECA NA IP A JAK MASZ ZMIENNE TO JEST BOSKO