GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Ku pokrzepieniu serc...

28.05.2009
15:18
smile
[1]

smalczyk [ Generaďż˝ ]

Ku pokrzepieniu serc...

...oraz rozluźnieniu atmosfery :)

Enjoy!

28.05.2009
15:23
smile
[2]

PitbullHans [ Legend ]

-Who is the Fidel Castro?
- A singer?

spoiler start
Albo:
Ile boków ma trójkąt?
Eee, 4?
- Jeden?
spoiler stop

28.05.2009
15:24
smile
[3]

_D_R_A_G_O_N_ [ eS eM O Ka ]

-Who is Fidel Castro?
- A singer?

Rozwaliło mnie to. Głupota ludzka nie zna granic.

Edit. Sorki nie widziałem wcześniejszego postu ;)

Albo
-What is the currency used in the United Kingdom?
-What is the United Kingdom? i don't know

28.05.2009
15:26
[4]

Vegetan [ Bździągw ]

Wybrali akurat najgłupsze odpowiedzi. Z każdym narodem można tak zrobić.



Z drugiej strony Ameryka o tym gada co 5 minut o co ich pytają, a Ci nie wiedzą...



Dragon - > Nie musisz przepraszać, przecież może Cię to samo śmieszyć ;)

28.05.2009
15:29
[5]

_D_R_A_G_O_N_ [ eS eM O Ka ]

No niby tak ;)

28.05.2009
15:31
smile
[6]

smalczyk [ Generaďż˝ ]

Vegetan ---> z każdym? R U sure? :)

What country starts with U?
Hmmm...
What about yours?
Hmmm....
United States of America....
Right....

28.05.2009
15:34
smile
[7]

MP1989 [ Konsul ]

doobre jaja

28.05.2009
15:35
smile
[8]

Lethos. [ The Evil Candy ]

- How many Eiffel towers are there in the Paris?
- I say, about ten.

To mnie rozwaliło.

28.05.2009
15:42
[9]

Matteo Lacca Capelli [ Konsul ]

-Where was te Berlin Wall?
- Believe me, I dont know the answer to this question, but im thinking...

:D

28.05.2009
15:47
smile
[10]

Jim Raynor [ I'm On Fire ]

-What are hiroshima and nagasaki famous for?
- Judo-wrestling?



leżę

28.05.2009
15:49
smile
[11]

Wybor [ ]

To już nudne jest. Podniecać się jakimś syfem setny raz.
Mnie, aż duma rozpiera, że Polska to taki elytarny i yteligenty kraj !!1!

28.05.2009
15:52
[12]

paściak [ carpe diem ]

Idealnie to samo mozna by zrobic z ludzmi z dowolnego innego kraju.
A do tego uwazam, ze w 95% reszty krajow swiata bylo by to duzo latwiejsze niz z USA :)

28.05.2009
15:55
smile
[13]

smuggler [ Patrycjusz ]

Wystarczy zobaczyc wiedze aktualnych maturzystow (kto byl przywodca strajku w 1980? JAROSLAW KWASNIEWSKI!) by nie miec ochoty smiac sie z Amerykanow. Szybko do nich - przynajmniej w tym aspekcie - dolaczymy

28.05.2009
16:02
[14]

Bullzeye_NEO [ Happy Camper ]

Wystarczy pojechać na polską wieś i będą takie same odpowiedzi.

28.05.2009
16:11
[15]

Fett [ Avatar ]

Smuggler - mam nadzieje, że ten przykład nie jest poparty jakimś źródłem ;)

Ja ostatnio na wykładzie się dowiedziałem od p. profesor, że jesteśmy (studenci) ofiarą nowego systemu nauczania i nowej matury. Brak nam elementarnej i podstawowej wiedzy ogólnej (po tym jak żaden z nas nie wiedział co się stało w 1910 (?) w Norwegii (?)*) **

* Chodziło o zamach na premiera, ale w tym momencie nie jestem w stanie powiedzieć, czy na pewno chodziło o Norwegię i czy to na pewno był 1910 ;)
** - przy czym sprawa zamachu w żaden sposób nie była związana z tematyką zajęć. Jakby ktoś pytał;)


Bullzeye - skąd taki absurdalny pomysł ?

28.05.2009
16:13
[16]

InterPOL [ Majster ]

To chyba oczywiste, że do takiego materialu wrzucili tylko złe odpowiedzi. Jak dla mnie mało zabawne.

28.05.2009
16:14
[17]

Drackula [ Bloody Rider ]

Wystarczy pojechać na polską wieś i będą takie same odpowiedzi. Yntelygent z miasta ... Na jakiej podstawie sadzisz ze Pierwszy lepszy czlowiek z lubelskiej wsi bedzie wiedzial mniej niz czlowiek z pragi lub nowej huty? :/

smalczyk---> bo najczesciej spotkalem sie z opiniami w miescie ze na lubelszczyznie do wsie sa dechami zabite i nawet prad nie dociera. W sumie bez wiekszych powodow akurat ta wies. Sam jestem ze wsi tyle ze rawskiej. Dlaczego jej nie podalem? No bo obecnie sporo "warszawiakow" czy "lodziakow" wraca na ziemie ojcow wiec moglo by to zabozyc kontrast ktory chcialem zbudowac :)

28.05.2009
16:16
[18]

smalczyk [ Generaďż˝ ]

Bardzo ciekawe z punktu socjologicznego to wasze oburzenie - czyzby ktos poczuł ukłucie z powodu własnej niewiedzy? :))

Osobiście równie mocno rozbawiłyby mnie podobne wypowiedzi Polaków, Rosjan czy kogo tam sobie wstawicie - no ale jak się na przezabawne same w sobie sytuacje patrzy przez pryzmat narodowościowy to niestety potebcjał humorystyczny takiej osoby nie stoi na wysokim poziomie.

Trochę dystansu ludziska :)

Drackula ---> a dlaczego pierwsza na myśl przyszla ci AKURAT wieś lubelska? :)))

28.05.2009
16:17
[19]

Seklez [ Legionista ]

[14]

Moze Cie zaskocze ale jestem ze wsi i znam odp.


28.05.2009
16:33
[20]

matisek14 [ Tak tak, to ja... ]

To jest w.g. was śmieszne? Żałosne, że taki głupi kraj "włada światem"... Nawet staruchy...

28.05.2009
16:53
smile
[21]

maly_17a [ Konsul ]

[14]

Powiedz mi, czym różni się wieś od miasta? :) Tłuków pełno w miastach, jak i na wsiach, nie ma reguły.

28.05.2009
17:09
[22]

Kozi89 [ Legend ]

A ja sie z [14] nie zgadzam. Aż takiej ciemnoty to u nas nie ma.

28.05.2009
17:11
smile
[23]

RaZoR_247 [ Trigen ]

- How many Eiffel towers are there in the Paris?
- I say, about ten.

-What are Hiroshima and Nagasaki famous for?
- Judo-wrestling?

-What is the currency used in the United Kingdom?
-What is the United Kingdom? i don't know


Te mnie rozwaliły.

28.05.2009
17:16
[24]

Trael [ Mr. Overkill ]

Ku pokrzepieniu serc...

No a niby jak ma mnie to pokrzepić? To, że idioci występują wszędzie niezależnie od rasy, państwa, języka oraz kultury, nie jest jakimś szczególnym odkryciem.

A i do tych co się jarają, że Polacy niby mądrzejsi. Szkoda, że w czasach gdy chodziłem do szkoły średniej komórki z aparatami nie były jeszcze powszechne, Nagrałbym kilka podobnych wywiadów z przedstawicielami jakże inteligentnego narodu jakim niewątpliwe są Polacy.

28.05.2009
17:20
[25]

_D_R_A_G_O_N_ [ eS eM O Ka ]

To to jeszcze nic. Ja kiedyś widziałem na YT francuskich "Milionerów" Było tam pytanie, co krąży wokół Ziemi. Były warianty:
a) Słońce
b) Wenus
c) Mars
d) Księżyc
I wiara w studio się zastanawiała. W końcu koleś odpowiedział, że odpowiedź b jest prawidłowa O_o

28.05.2009
17:45
[26]

smuggler [ Patrycjusz ]

Fett - jest. Zdaje sie, ze czytalem to w najnowszej Polityce, choc gwarancji nie daje. Tam bylo wiecej takich "kfiatkow" ale ten wryl mi sie w pamiec. Wiedza o wspolczesnej Polsce (tak na 30-40 lat wstecz) jest na poziomie zastraszajacym. Wystarczy zreszta poczytac sobie komentarze na Onecie, by zobaczyc poziom znajomosci historii, ekonomii itd. internautow i to niestarych przeciez. Po prostu zgroza w kwiatki.

Dodam, ze tez nie wiedzialem co sie zdarzylo w Norwegii w 1910 roku. Ale juz takie Sarajewo 1914 kojarze.

28.05.2009
17:53
smile
[27]

Qverty™ [ ignavis sepmer feriae ]

Nie mogę tego słuchac. To już nie jest brak wiedzy...to jest głupota i kretynizm w jednym. Jednak amerykanie to kretyni...kto by pomyslał. A sa takim mocarstwem...


Jaki kraj zaczyna się na literę U?

- Utopia?
- Jugosławia?

Kiedy ich kraj to United States of America

Albo ile boków ma trójkąt?
- 4?
- Eee...nie ma wcale? 1?


Gdzie jest Sri Lanka?
- Pierwszy raz o czymś takim słysze...


Jaka religie ma Izrael?
- Izraeli?


Kto wygrał wojnę w Wietnamie?
- My? To była taka wojna?


Dżizas...


O..a najbardziej zwaliło mnie z nóg:

Jaką walutę ma Zjednoczone Królestwo(United Kingdom)?

- Co to jest Zjednoczone królestwo? Nie mam pojęcia...


Ludzieeee...

28.05.2009
18:08
[28]

Trael [ Mr. Overkill ]

Qverty---> No patrz a ja znam takich Polaków, którzy zastanawiają się czy Londyn leży w USA. Czy Hitler wywołał pierwszą, drugą a może obie wojny światowe? Czy Piłsudski był, królem Polski? Gdzie leży Afryka? Jednak Polacy to kretyni .... kto by pomyślał?

28.05.2009
18:56
[29]

Bullzeye_NEO [ Happy Camper ]

Drackula - Z Tobą to nawet nie mam zamiaru rozmawiać, bo Ty jakiś kompleks ewidentnie masz. Gadka o sandałach i skarpetach - pojawiasz się, ktoś tam mówi, że wiejskie wesela mu się nie podobają - pojawiasz się, ja napomknąłem tylko o wsi - voila. :D

Sprecyzuję może - nie chodzi mi ogólnie o wieś jako taką, tylko o część populacji. Tacy rolnicy to myślicie, że wiedzieliby gdzie Iran jest albo kto to Fidel Castro? Nie wydaję mi się.

I jasne, w miastach też się trafią takie osoby. Tyle, że mimo wszystko, proporcje są trochę na niekorzyść wsi.

28.05.2009
19:12
smile
[30]

Milka^_^ [ Zjem ci chleb ]

Szczerze mówiąc ja jakbym widział pierwszy raz mapę na oczy i kazali mi pokazać gdzie jest Irak, to bez wahania bym wskazał obszar w którym byłoby napisane "Irak". A że "Irak" był podpisany w miejscu gdzie leży Australia...

28.05.2009
19:38
smile
[31]

_borzo_ [ _wporzo_ ]

Pogadajcie z częścią Polaków...

28.05.2009
20:00
smile
[32]

delstar [ Generaďż˝ ]

[31] [28]
Pogadalem z moja babcia, rodzina, z rodzina mojej narzeczonej jak i rodzinami moich znajomych itp i kazda jedna osoba w srednim wieku interesuje sie historia, swiatem i moga tak i wyklad robic, ze chyba sobie nie wyobrazasz. Poza tym kazde jedno spotkanie przy wodce czy piwie konczy sie na dlugiej dyskusji o swiecie i historii, rowniez o prawach i roznych sytuacjach. A nikt nie jest jakims geniuszem. PO prostu pamietaja swoja historie, wtedy dozu sie mowilo o roznych panstwach, wchlanialo sie wiedze jak gabka wode ze wzgledu na sytuacje jaka byla kiedys i brak szkol, kazdy z nich oglada wiadomosci, pamieta i utrwala wiedze nabuyte w szkole, sa normanymi ludzmi cywilizowanymi - wiec przestancie pieprzyc, ze w Polsce jest tak samo.

Sory ale jakos zadna osoba w/w nie wyobraza sobie i nie moga pojac jak osoba w srednim wieku moze nie wiedziec co to jest UK czy jakies podstawowe rzeczy ktore po prostu sie wie. I ja tez nie moge w to uwierzyc.

A z mapa to od razu widizalem ,ze cos jest nie tak bo po raz pierwszy na oczy widze zeby to Irak byl w dolnym prawym rogu mapy.

Podobala mi sie baba w okularach, ktora mowila poprawnie z reszta, ze pierwszy czlowiek na ksiezycu to Armstrong ale chyba Rosja bya pierwsza ale nie jest pewna. Nie moze byc pewna bo nikt nie jest pewny - oczywiscie pewni sa ci, ktorzy pisali te pytania i zaloze sie tez, ze sami spedzili kupe czasu na szykanie w necie odpowiedzi !

28.05.2009
20:18
[33]

Jaworczyk96 [ Generaďż˝ ]

Rozwaliło mnie jak kolo przypinał Irak na Australię. A że Castro jest piosenkarzem to tego nie wiedziałem xDDDD

28.05.2009
20:23
[34]

call of hajs [ Pretorianin ]

Mnie się chce płakać jak to widzę :O

28.05.2009
20:49
[35]

craym [ Senator ]

oczywiście widziałem ten film wcześniej ale warto go oglądnąć co najmniej raz do roku :)

28.05.2009
21:10
smile
[36]

Playboy95 [ Master of Puppets ]

-Where was te Berlin Wall?
- Believe me, I dont know the answer to this question, but im thinking...

- How many Eiffel towers are there in the Paris?
- I say, about ten.

-What are Hiroshima and Nagasaki famous for?
- Judo-wrestling?

-What is the currency used in the United Kingdom?
-What is the United Kingdom? i don't know

-Who is the Fidel Castro?
- A singer?

-Ile boków ma trójkąt?
-4?
-Nie ma wcale...?1?

I to jak przypięli pinezkę Korei na Australię.

To mnie rozwaliło, ale naprawdę to z takiej głupoty to nie ma się co śmiać.

28.05.2009
23:43
[37]

smalczyk [ Generaďż˝ ]

Trael ---> już to wyżej napisalem, ale jak widać raz to za mało :)
Więc powtarzam - wątek jest czysto rozrywkowy, narodowość ankietowanych nie ma dla mnie znaczenia - rozbawiły nie same odpowiedzi. Jeśli aż tak ci to uwiera możesz oczami wyobraźni wstawić w miejsce przepytywanych kolegów ze szkolnej ławy - mnie tam ryba :)
Co do tytułu to wydawalo mi się, że jest on oczywiście ironiczny - jak widać brak emotki wywolał konsternację - my fault :))

Czy naprawdę w naszym społeczeństwie nie da już się opowiedzieć dowcipu by nie zostać 'politycznym'? :))))

© 2000-2022 GRY-OnLine S.A.