GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Zabawa:Avatary [29]

26.05.2009
20:30
smile
[1]

$ikus [ Konsul ]

Zabawa:Avatary [29]

Zabawa:Avatary : [28]

Zabawa:Avatary [28]

Regulamin:

1. Oceniamy avatar osoby wyżej. Według schematu: użytkownik, ocena, uzasadnienie; np: "użytkownik - 10/10 - podoba mi się twój avatar, ponieważ przedstawia samochód",
2. Nie przeklinamy i nie obrażamy innych,
3. Piszemy nick osoby ocenianej,
4. Nie oceniamy częściej niz co 3-4 posty,
5. Nową część robimy po 300 postach,
6. Jeżeli nie masz ochoty brać udziału w zabawie, nie wpisuj się tutaj.

Poprzednia część

https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=8989957&N=1


Życze miłej zabawy i czegoś tam jeszcze :P

26.05.2009
20:45
[2]

A's [ Konsul ]

$ikus--->Patriotycznie 8/10 :)

26.05.2009
21:19
[3]

zoltan. [ Pretorianin ]

A's--> oko, Twoje? sprawia, ze czuje sie obserwowany ;) 7/10

26.05.2009
21:27
[4]

Playboy95 [ Master of Puppets ]

zoltan. - Mario...:) 8/10

26.05.2009
21:29
[5]

kluha666 [ Senator ]

5. Nową część robimy po 300 postach,

Regulamin, wkleić potrafisz, ale przeczytać to nie ;|

Playboy--> dobrze dobrany avatar i nick 8/10

26.05.2009
21:43
[6]

Mały eS [ Kizior ]

kluha666 - "Dastardly i Muttley", lubiłem tę bajkę za młodu tak więc 7/10.

26.05.2009
21:47
[7]

123456789max [ Wujek MAX ]

Mały eS-Sith Lord?Całkiem fajny 8/10

26.05.2009
21:49
[8]

Playboy95 [ Master of Puppets ]

123456789max - Ludzik z Xbox Live 6/10

26.05.2009
21:57
[9]

Halucyn89 [ Senator ]

Playboy95---> HIHIH Ale wolę CKM :p 8/10

26.05.2009
21:58
[10]

ambasador00 [ Konsul ]

Halucyn89 - nie wiem co to ale slaby 2/10

27.05.2009
15:25
[11]

$ikus [ Konsul ]

ambasador00------>słabo..3/10

27.05.2009
15:26
[12]

rog1234 [ This is the ENDGAME! ]

$ikus -> ta nasza wspaniała flaga, ech... 6/10

27.05.2009
15:32
[13]

radeon2400 [ Konsul ]

rog-WTF ??? xD 3/10

27.05.2009
17:22
[14]

123456789max [ Wujek MAX ]

radeon2400-Pomysł całkiem niezły,ale avatar jest trochę rozmazany,więc 7/10

27.05.2009
17:40
[15]

.: Veron :. [ Phoenix Knight ]

123456789max ----> Xbox Live hmmm... 6,5/10

27.05.2009
17:50
[16]

Thermometrr [ Konsul ]

Veron - Fajny nawet, niech będzie 9/10

27.05.2009
22:28
[17]

Nero-Łowca Demonów [ Demon Hunter ]

Thermometrr---> Poznaję go z Anime 9/10.

28.05.2009
08:57
[18]

R3ch0T [ Konsul ]

Nero-Łowca Demonów->Dante :D 8/10

28.05.2009
09:05
[19]

123456789max [ Wujek MAX ]

R3ch0T-Bardzo fajny!Taki w moim stylu,więc 9/10

28.05.2009
15:01
[20]

$ikus [ Konsul ]

123456789max----> może byc :D 7/10

28.05.2009
19:14
[21]

Lethos. [ The Evil Candy ]

$ikus--> twój nick nad flaga zupełnie tam nie pasuje 5/10

28.05.2009
21:55
[22]

Nero-Łowca Demonów [ Demon Hunter ]

Lethos. ---> Wolałem ten poprzedni.
7/10

28.05.2009
22:00
[23]

Sqater po Liftingu [ Generał Sqater ]

Nero --- > Bardzo oryginalny. Bardzo mi się podoba.

10/10 Trafiony avatar !

29.05.2009
17:50
[24]

Michael_999 [ Ezio Auditore de Firenze ]

Sqater po Liftingu --> Newsman i avatar oddający to co robi ;) A masz 8/10 :)

29.05.2009
18:07
smile
[25]

kubomił [ Michael ;( [*] | ;* KCMJ ]

Michael_999---Książe Persii jak mniemam? :) 9/10

30.05.2009
17:06
[26]

Thermometrr [ Konsul ]

kubomił - Nawet fajny, chociaż szału nie ma, ogólnie 7.5/10

30.05.2009
20:13
smile
[27]

$ikus [ Konsul ]

Thermometrr-----------> lubię takie klimaty xD 9/10

30.05.2009
20:17
[28]

123456789max [ Wujek MAX ]

$ikus-Strasznie jasny i niewidoczny,ale ma coś w sobie 6/10

30.05.2009
22:24
[29]

Scortch [ Runner ]

123456789max----> ujdzie, avatar z nxe ----> 7/10

30.05.2009
22:25
[30]

Lethos. [ The Evil Candy ]

Scortch---> fajna laska. 9/10

30.05.2009
22:29
[31]

rog1234 [ This is the ENDGAME! ]

Lethos. -> dziwaczny, właściwie nic na nim nie widać, 5/10

30.05.2009
22:38
[32]

Halucyn89 [ Senator ]

rog1234---> Bardzo dawno nie widziałem ciekawego nowatorskiego avka, a ten jest , super ! 10/10

30.05.2009
23:22
[33]

zoltan. [ Pretorianin ]

Halucyn89--> jakis koles mroczny zerka... nie jest to rewelacja :) 6/10

30.05.2009
23:34
[34]

gnoll [ Without brain ]

zoltan. --> Szczerzę mówiąc nie pieję z zachwytu nad twoim awatarem ale przynajmniej jest czytelny i nie przebajerowany - 6/10

31.05.2009
10:44
[35]

Scortch [ Runner ]

gnoll ----> współgra z nickeim jakby koleś na awatarze tak się nazywał czy coś... spoko 8/10 :)

31.05.2009
15:48
[36]

SisioreX™ [ Legionista ]

Scortch---> Ta z Tekkena ? 7/

31.05.2009
16:19
[37]

Wiil.i.aM [ Jimi Hendrix ]

Sisiorex ->

Może być 9/10

31.05.2009
16:22
[38]

Damian1539 [ Senator ]

Wiil.i.aM > Na pierwszy rzut oka tak jakby jakaś Japonka. Lecz jak się teraz przyglądam to nie jestem pewien. 6/10

31.05.2009
16:56
[39]

Halucyn89 [ Senator ]

Damian1539---> Nie lubie twarazy jakiś znanych w Avkach :D a tego to kojarze chyba tylko z zagubionych 5/10

31.05.2009
17:02
[40]

ppaatt1 [ Trekker ]

Halucyn89 --> Tak 7/10 Klimatyczny.

31.05.2009
17:03
[41]

_D_R_A_G_O_N_ [ eS eM O Ka ]

ppaatt1 ---> Nie wiem, kogo to twarz ale zawsze mi się podobał ten avatar ;) 9/10

31.05.2009
17:09
[42]

A's [ Konsul ]

_D_R_A_G_O_N_--->Avatar adekwatny do nicku :) 8/10

31.05.2009
17:12
[43]

Love&Pain... [ Pretorianin ]

Gdybys w nicku mial jeszcze jedno "s" to na siłe bym powiedzial ze Twój adekwatny do nicku jest:P ale ze nie ma "s" a ja widze oko to niech bd 6/10:)

31.05.2009
17:30
[44]

Lisek20 [ Konsul ]

Wiil.i.aM A's ppaatt1 >>> Najbardziej te trzy przyciagnely uwage 9/10

31.05.2009
18:15
[45]

Halucyn89 [ Senator ]

Lisek20---> Fajne :D nie wiem czy grożny czy zabawny :D 8/10

31.05.2009
22:05
[46]

rog1234 [ This is the ENDGAME! ]

Halucyn89 -> nie wiadomo o co chodzi, choć jest bardzo konkretny, można się domyślać (na swój własny sposób) o co chodzi, a to jest fajne :D 8/10

31.05.2009
22:14
[47]

123456789max [ Wujek MAX ]

rog1234-Bardzo fajny avatar!10/10

31.05.2009
22:22
[48]

Retox128 [ Konsul ]

123456789max---> Fajny xbox'owy :D 9/10

31.05.2009
22:42
smile
[49]

GameMasterr [ Centurion ]

Retox128 przypomina mi się blade albo jakieś oko iluzji, daję 8+/10.

31.05.2009
22:43
smile
[50]

zoltan. [ Pretorianin ]

Retox128--> fotka z jakiegos technoparty? ;) 7/10

GameMasterr--> wyprzedziles mnie, ale juz zostawie ocene ;) za to gratis dam Tobie jeszcze 8/10 za sexy laske ;)

31.05.2009
22:46
[51]

rog1234 [ This is the ENDGAME! ]

zoltan. -> Mario/an :D 8/10

31.05.2009
22:50
[52]

Storm93 [ Hardstyle Lover ]

rog1234 -> cokolwiek by to nie było, średnio mi się podoba -> 4/10

Retox128 -> Qlimax? ;)

31.05.2009
23:40
smile
[53]

Retox128 [ Konsul ]

Storm93---> fajny fajny 9/10

spoiler start
tak Qlimax'08
spoiler stop

01.06.2009
12:03
[54]

.: Veron :. [ Phoenix Knight ]

Retox128 ----> Dziwny, ale daje rade 7,5/10

01.06.2009
13:25
smile
[55]

GameMasterr [ Centurion ]

.:Veron:. --------> Słynny i fajny avatarek. Obrazuje prawdziwą moc lekarskiego rentgena ;d daję 9+/10.

03.06.2009
07:39
[56]

$ikus [ Konsul ]

GameMasterr--------------> było by dobrze, ale ten środkowy palec :P 5/10

03.06.2009
08:41
[57]

R3ch0T [ Konsul ]

$ikus---->Git, ale bez napisu byłoby lepsze 6,5/10

03.06.2009
10:50
[58]

Halucyn89 [ Senator ]

R3ch0T--> Wiem co to :D 8/10

03.06.2009
18:59
[59]

Scortch [ Runner ]

Halucyn89-----> spoko, mroczny, ma klimacki ---> 8/10

04.06.2009
10:47
[60]

Orrator [ Pretorianin ]

Scortch---> Pani z gry? Chętnie bym Nią posterował... 7/10

06.06.2009
20:30
[61]

Michael_999 [ Ezio Auditore de Firenze ]

Orrator ---> jakiś taki dziwny, nie podoba mi się za bardzo, 4/10

06.06.2009
20:32
[62]

Damian1539 [ Senator ]

Michael_999 > Zmieniłeś ! Nie powiem że brzydki ale teraz Cię nawet nie poznałem. 4/10

spoiler start
Proszę wróć do starego, pasował Ci.
spoiler stop

06.06.2009
20:34
[63]

zoltan. [ Pretorianin ]

Damian1539--> lubilem Locke'a za czasow jak ogladalem Zagubionych, ale jakos wole bardziej oryginalne awatary, wiec 7/10 :)

06.06.2009
23:14
[64]

Lethos. [ The Evil Candy ]

zoltam--->gra jest niczego sobie, ale avek średni 6/10

Pytanie do wszystkich. Który z avatarów obok najbardziej sie wam podoba?
PS. i proszę, żebyście mi ich nie "kradli", bo te avatary nie są skopiowane z googli (z wyjatkiem jokera)


Zabawa:Avatary [29] - Lethos.
06.06.2009
23:21
smile
[65]

zoltan. [ Pretorianin ]

Lethos--> najbardziej ten co masz mi sie podoba, ew. 4. skoro juz sie dopisalem to oceniam Twoj obecny na 9/10, bardzo klimatyczny i przypomina mi swietnie zagrana postac Jokera w ostatnim Batmanie. moze ta ocena sklonie Cie do pozostania przy obecnym awatarze ;)

06.06.2009
23:22
[66]

orzinn [ GOD LIKE ]

zoltan.-------> Mario lubiałem , lubie i raczej nie przestane 10/10

Lethos------> Ten co aktualnie masz jest najlepszy moim zdaniem

06.06.2009
23:27
[67]

Michael_999 [ Ezio Auditore de Firenze ]

orzinn ---> Punisher :), bardzo lubię, 8/10 :)

Lethos. --> ten avek co masz teraz zdecydowanie najlepszy :)

06.06.2009
23:30
[68]

ppaatt1 [ Trekker ]

Michael_999 --> 10/10 takie tajemnicze to ja lubię.

Pytanie do wszystkich. Który z avatarów obok najbardziej sie wam podoba?
Joker, ewentualnie 4.

07.06.2009
01:03
[69]

R3ch0T [ Konsul ]

ppaatt1-->6/10 nie wiem czemu

Lethos.--> Mi się najbardziej podoba 4

07.06.2009
10:03
[70]

123456789max [ Wujek MAX ]

Lethos-4 jest najlepszy:)

07.06.2009
10:54
[71]

123456789max [ Wujek MAX ]

Proszę o to samo co Lethos,tylko trochę inaczej;)
Proszę o przydzielenie punktów np.obrazek 1-3p,obrazek2-2p itd.
Proszę o 5-6 głosów.Z góry dziękuje


Zabawa:Avatary [29] - 123456789max
07.06.2009
13:31
[72]

123456789max [ Wujek MAX ]

UP'ne:)

07.06.2009
15:12
[73]

Jack6464 [ The Godfather ]

Max - ten, jaki masz obecnie najbardziej mi się podoba ;) 9/10

07.06.2009
15:16
[74]

rog1234 [ This is the ENDGAME! ]

Jack6464 -> nigdy nie lubiłem Ojca Chrzestnego, ale avatar jest w porządku - 8/10
EDIT -
zoltan.
Nie wiem :D Mogę ci pokazać tylko to

07.06.2009
15:21
[75]

zoltan. [ Pretorianin ]

Max--> a Ty nie miales takiego fajnego Xboxowego? on byl najlepszy :) a z tych co dales to wg mnie Johnny Bravo wygrywa :)

rog1234--> jakis taki niewyrazny 6/10 to Temida?

07.06.2009
15:24
smile
[76]

.: Veron :. [ Phoenix Knight ]

zoltan. ---> Mario RULERZZZ !!! 9/10

07.06.2009
15:31
[77]

Slayer2222 [ Chorąży ]

Mario rządzi

07.06.2009
15:44
[78]

123456789max [ Wujek MAX ]

Veron-Charakterystyczny avatar,pomysłowy i oryginalny.7/10
Proszę o przyznanie punktów.Pewnie pomyślicie,że się nudzę,ale nie wiem dlacego avatar jest dla mnie bardzo ważny,dlatego proszę o pomoc

07.06.2009
20:07
[79]

Michael_999 [ Ezio Auditore de Firenze ]

123456789max --> avatar bardzo mi się podoba, Solid Snake :). 9/10 (nie zmieniaj go!)

07.06.2009
22:45
[80]

R3ch0T [ Konsul ]

Michael_999-->Git altair 8,5/10

07.06.2009
22:54
[81]

Pathlogan [ Pretorianin ]

R3ch0T--> Zabawny 7/10

07.06.2009
22:56
[82]

gnoll [ Without brain ]

Pathlogan --> Master Chief jak sądzę - niezły avek. 8/10

07.06.2009
23:02
smile
[83]

.: Veron :. [ Phoenix Knight ]

gnoll ---> hienolud :D Tak trochę niewyraźnie widać, ale może być 7,5/10

07.06.2009
23:07
[84]

Scortch [ Runner ]

veron ----> bardzo fajne :) ----> 9/10

07.06.2009
23:09
[85]

.Condzior [ Pretorianin ]

Scortch -> 8/10; ładny, ale nic specjalnego.

07.06.2009
23:21
[86]

szymonmac [ Cliff Burton ]

.Condzior -> 8/10; OK :D

07.06.2009
23:24
[87]

Sqater po Liftingu [ Generał Sqater ]

szymonmac - Może być 7+/10

07.06.2009
23:39
[88]

Selman [ Wings for Marie ]

Sqater po Liftingu - niezły, choć za sonikiem nie przepadam 8/10

07.06.2009
23:52
[89]

Michael_999 [ Ezio Auditore de Firenze ]

Selman ---> jakiś taki dziwny dla mnie, nie za bardzo mi się podoba, 6/10

08.06.2009
15:49
[90]

Thermometrr [ Konsul ]

Michael_999 - Bardzo fajny, o ile mnie pamięć nie myli, to wcześniej miałeś avatar z Princem?! 8,5/10

Letos - Według mnie najlpeszy 4.

08.06.2009
15:50
[91]

123456789max [ Wujek MAX ]

Michael_999-Bardzo fajny avtar,najlepszy Ezio na golu,gdyby był podpis,to by był max,a tak tylko 9/10;)

08.06.2009
19:33
[92]

Halucyn89 [ Senator ]

123456789max-->Suuuuuuuuuper 9/10

08.06.2009
19:40
smile
[93]

Jamkonorek [ Jandulka ]

halucyn89 ---> Kleszcz miażdzy ! 10/10

08.06.2009
21:43
[94]

Thermometrr [ Konsul ]

Jamronek - Widać, że lubi muzykę ;D 6/10 Trochę mało widoczny.

08.06.2009
22:07
smile
[95]

.: Veron :. [ Phoenix Knight ]

Thermometrr ---> klimatyczny i prosty, a masz 10/10

08.06.2009
22:11
[96]

rog1234 [ This is the ENDGAME! ]

.: Veron :. - zabójczy, 8/10

08.06.2009
22:14
[97]

gnoll [ Without brain ]

Justice :) Fajnie avek zrobiony :) Ale ciut bez wyrazu - 7/10

Halucyn89 i inni --> Kuffa popatrzcie się na mój nick a potem na awatar i skojarzcie fakty :P To nie tauren tylko gnoll --> :D

08.06.2009
22:17
[98]

Halucyn89 [ Senator ]

gnoll---> klimatowy tauren, ale tam chyba jakiś gnom powinien być ?:P 7/10

08.06.2009
22:37
[99]

Jamkonorek [ Jandulka ]

I znów Kleszcz ---> 9/10, pierwsze wrażenie najlepsze było. jak ta postać się nazywała ?

08.06.2009
22:49
[100]

123456789max [ Wujek MAX ]

Jamkonorek-Całkiem fajny,taki rockowy:P Trochę mało widoczny,więc 8/10

09.06.2009
07:19
[101]

$ikus [ Konsul ]

123456789max----->nowy avek? duzo lepszy niz stary, ale co to jest ?:D 8/10

09.06.2009
07:22
[102]

mikas(PL)!!!!! [ Człowiek z Gitarą ]

$ikus- płomienie - nic specjalnego ale ok 7/10

09.06.2009
11:07
smile
[103]

fifek9000 [ Generał ]

mikas(PL)!!!!! -----------> sexi 10/10

09.06.2009
11:31
[104]

123456789max [ Wujek MAX ]

fifek9000-Taki nijaki trochę i w dodatku nie moje klimaty,więc 5/10

09.06.2009
20:02
[105]

zombie czu-czu [ Ja ]

123456789max Dobry ! Mile wspomnienia z tym ziomkiem mam :D 8/10

09.06.2009
20:04
[106]

gnoll [ Without brain ]

zombie czu-czu --> Nick i avek nieźle zgrane :) A dodatkowo Stubbsa nawet przeszedłem więc 9/10

09.06.2009
20:10
smile
[107]

Pit17 [ Stalker ]

Gnoll----> Fajny, ale nie rewelacyjny. 6,5/10

09.06.2009
20:10
[108]

ppaatt1 [ Trekker ]

Pit17 --> Przyjemny 8/10

09.06.2009
20:13
smile
[109]

.: Veron :. [ Phoenix Knight ]

ppaatt1 -----> taki chymm... dziwny ? 5/10

09.06.2009
20:14
[110]

Jack6464 [ The Godfather ]

Veron - bardzo lubię Simpsonów. 9/10 :)

09.06.2009
20:15
[111]

A's [ Konsul ]

.: Veron :--->Podobny do lekarskiego rentgena na wesoło 9/10 :>

Jack6464--->Avatar z Ojca Chrzestnego...hmm... 7/10

09.06.2009
20:46
smile
[112]

GameMasterr [ Centurion ]

A's -------------> tajemnicze oko, jestem ciekaw na co spogląda, w tle widzę jakąś iluzję daję 8/10 ;)

09.06.2009
20:48
[113]

rog1234 [ This is the ENDGAME! ]

GameMasterr -> Ujdzie, ujdzie 7/10

09.06.2009
21:21
[114]

$ikus [ Konsul ]

rog1234------->eeehhh...nie podoba mi sie sorq 3/10

09.06.2009
21:25
[115]

Sub_Zerox [ Pretorianin ]

$ikus ----> nawet fajna czacha :D 7/10

09.06.2009
21:27
[116]

Andruskill [ Megajebutron ]

Sub_Zerox-->Z szczególnych powodów lubiłem grać SubZero w Mortalu więc 9/10

09.06.2009
21:30
smile
[117]

GameMasterr [ Centurion ]

Andruskill------------> Super, od razu przychodzi mi na myśl GOD OF WAR 3 :) 10/10

09.06.2009
21:34
smile
[118]

$ikus [ Konsul ]

GameMasterr--------->PERFEKT,nie wiem czy mam halucyny ale to pomieszanie okrąglutkiej pupci z piłką do kosza :D 10/10

09.06.2009
21:35
smile
[119]

wlodzix® [ Generał ]

$ikus -> płonąca czacha na 9 i piątacha. 9,5/10

09.06.2009
21:39
[120]

123456789max [ Wujek MAX ]

wlodzix®-Z jednej strony pasuje do ciebie,ale z drugiej jest zrobiony trochę na odwal się,więc 6/10

09.06.2009
21:41
smile
[121]

GameMasterr [ Centurion ]

123456789max ---------------> Fajny avatarek z MGS ;) No dam Ci te 9/10, za MGS ;P

09.06.2009
22:01
[122]

Halucyn89 [ Senator ]

GameMasterr---> Napis fajny, ale co tam jest to nie wiem. domniemam że to kobieca pupa ? jak tak to 8/10

10.06.2009
13:41
[123]

Scortch [ Runner ]

Halucyn89-----> strasznie niewyraźny, a tak wogóle to chyba zmieniasz te awatary codziennie... ---> 3/10

10.06.2009
13:50
[124]

$ikus [ Konsul ]

Scortch----------->dziadowski,, nie lubie takich :P 2/10

10.06.2009
13:52
[125]

Bobe[X] [ Konsul ]


$ikus
7/10

Takie jakieś nijakie :D

10.06.2009
15:25
[126]

123456789max [ Wujek MAX ]

Bobe[X]-Ohyda!1/10

10.06.2009
15:38
smile
[127]

.: Veron :. [ Phoenix Knight ]

123456789max -----> fajny tyle że trochę mało wyraźny i lepiej by było bez "Wujek MAX" 7,5/10

10.06.2009
20:23
[128]

jx [ !? ]

.: Veron :. Niezły 3/10

10.06.2009
22:28
[129]

Scortch [ Runner ]

jx ----> kawałek samochodu, ale fajnego ----> 7/10

11.06.2009
16:49
[130]

Mercury Meltdown [ Pretorianin ]

Scortch->ale baba 9/10

11.06.2009
20:18
[131]

123456789max [ Wujek MAX ]

Mercury Meltdown-Sam glut byłby dużo lepszy.5/10

11.06.2009
20:55
[132]

fifek9000 [ Generał ]

123456789max -----------------> może być , 7/10

11.06.2009
21:01
[133]

Playboy95 [ Master of Puppets ]

fifek9000 --------> taki wilk 7/10

11.06.2009
21:13
[134]

GumiS™ [ Veni, Vidi, Vici ]

Playboy95 -> Hugh Hefner i króliczki, oczywiście króliczki są lepsze 8,5/10

11.06.2009
21:17
[135]

Mateos44 [ Pretorianin ]

fajne 9/10

11.06.2009
21:40
[136]

jx [ !? ]

Mateos44 -> dobry 7/10

11.06.2009
21:41
[137]

ArtoseruS [ Konsul ]

"Dupa" Porshe... no no 7/10 :)

11.06.2009
21:45
[138]

123456789max [ Wujek MAX ]

ArtoseruS-Taki jakiś byle jaki.Trochę niewyraźny 6/10

11.06.2009
21:49
[139]

_D_R_A_G_O_N_ [ eS eM O Ka ]

123455678max ---> To chyba z "Metala" ;) Taki jakiś ciemny. Dam 6/10 na zachętę ;)

11.06.2009
22:13
smile
[140]

Pit17 [ Stalker ]

_D_R_A_G_O_N---> Smok..nie przepadam, ale ten wygląda spoko 6/10

11.06.2009
22:40
smile
[141]

zombie czu-czu [ Ja ]

Pit17--->smajl :) 8.10

11.06.2009
22:44
smile
[142]

Jack6464 [ The Godfather ]

zombie czu-czu - zawsze, jak widze Twój awatar jakiś uśmieszek wskakuje mi na twarz - 9/10 ;)

11.06.2009
23:26
[143]

123456789max [ Wujek MAX ]

Jack6464-Godfather:PTrochę za mało wyraźny 6/10

11.06.2009
23:34
[144]

Cytryniak [ Pretorianin ]

Zoltan fajny Mario 6/10

11.06.2009
23:52
smile
[145]

fifek9000 [ Generał ]

Cytryniak ----------------> jak sobie wspominam muminki robi mi się niedobrze , 2/10

11.06.2009
23:54
smile
[146]

Maly1993 [ Scareface ]

fifek9000 -> przyjemny ; )

11.06.2009
23:58
smile
[147]

Cytryniak [ Pretorianin ]

Ja lubiłem muminki , a jak widziałem buke to chowałem się za fotel xD

12.06.2009
00:05
[148]

Scortch [ Runner ]

Cytyniak ---> ujdzie ale troche niewyraźny

12.06.2009
10:32
[149]

Halucyn89 [ Senator ]

Scortch---> babka z tekkena , Cristine sie nazywała :P niczego sobie :D 8/10

to już mój stały avatar , nie zmienię go

12.06.2009
14:02
[150]

Pit17 [ Stalker ]

Halucyn89---> Fajny, ale niezbyt widze co to jest :) 7/10

12.06.2009
14:03
smile
[151]

Queks [ Pretorianin ]

Pit, pozytywny. 7/10

12.06.2009
14:07
[152]

Ziecik [ Sword ]

Queks - bardzo fajny, nie wiem czy to wycinek z większego obrazka, czy gotowy avek, ale podoba mi się -> 9/10

12.06.2009
14:13
[153]

_D_R_A_G_O_N_ [ eS eM O Ka ]

Ziecik ---> Miecz. Nic nadzwyczajnego. 4/10

12.06.2009
14:14
[154]

simson__ [ Generał ]

_D_R_A_G_O_N_ -> Fajny smok, tylko troche za ciemny i słabo widać. 7/10

12.06.2009
14:14
[155]

Mercury Meltdown [ Pretorianin ]

dragon---> fajny smoczek 10/10

simson---> pingwin w koszulce opla :) lubie pingwiny :D ale opla już nie :( 8/10

12.06.2009
14:17
[156]

gnoll [ Without brain ]

Mercury Meltdown --> Awatar z gry na Wii ? Mocno nieczytelny 4/10

12.06.2009
14:17
[157]

123456789max [ Wujek MAX ]

gnoll-Pomysł fajny,wykonanie kiepskie.5/10

12.06.2009
14:21
[158]

Mercury Meltdown [ Pretorianin ]

max----> jakiś alibaba i jeszcze ten napis... ale i tak lepsze od tego ludka :D 7/10

12.06.2009
14:26
[159]

Selman [ Wings for Marie ]

Mercury Meltdown coś na wii ale nie wiem co 5/10

12.06.2009
15:44
[160]

Scortch [ Runner ]

Selman------> to jakaś postać, czy krzyż po prostu? nie wiadomo... 5/10

12.06.2009
17:38
[161]

Playboy95 [ Master of Puppets ]

Scortch----> Jakaś laska, pewnie z jakiejś gry...8/10

12.06.2009
17:50
[162]

Mr.Eko [ Assassin ]

Playboy95 --> Dwóch facetów, więcej nie widać... 4/10...

12.06.2009
18:06
[163]

GiAnCiK [ Pretorianin ]

Mr.Eko ----> młody gniewny :) ogólnie pozytywny chociaż bez rewelacji 7/10

12.06.2009
18:09
[164]

Halucyn89 [ Senator ]

GiAnCiK--> Dziwne to :D 7/10

12.06.2009
18:10
[165]

Playboy95 [ Master of Puppets ]

Halucyn89--> Jakiś biały ptak. Fajne. 7/10

12.06.2009
18:34
[166]

Pit17 [ Stalker ]

Playboy95---> Avatar ze swoim ulubionym zespołem pewnie :]. Spoko 6/10

12.06.2009
18:53
[167]

Mercury Meltdown [ Pretorianin ]

pit17 ---> wcześniej był gorszy terazv -fajny 8/10

12.06.2009
18:54
[168]

Tomasij ZaYceV [ Konsul ]

Pit17 => Ach ten zniewalający uśmiech... ^^ :P

8/10

12.06.2009
19:22
[169]

Playboy95 [ Master of Puppets ]

Tomasij ZaYceV ---? Nie widzę za dobrze ale to chyba David Craig jako James Bond w egranizacji Quantum of Solace 8/10

12.06.2009
19:25
[170]

A's [ Konsul ]

Playboy95--->Jakiś zespół...Nie podoba mi się 4/10

12.06.2009
19:30
[171]

Pit17 [ Stalker ]

A's--> Zwyczajne oko...4/10

12.06.2009
20:12
[172]

Playboy95 [ Master of Puppets ]

Pit17 ---> Gęba z uśmiechem. 6/10

12.06.2009
20:20
[173]

Halucyn89 [ Senator ]

Playboy95--->porzadny avek 8/10

12.06.2009
20:22
[174]

Kub$ki [ Generał ]

Halucyn89 7/10

12.06.2009
21:41
[175]

Bac02 [ Traucer ]

Kub$ki --- 8/10

12.06.2009
21:49
[176]

_D_R_A_G_O_N_ [ eS eM O Ka ]

Bac02 ---> To z jakiejś gry na PS3. Ale nie wiem jakiej ;P W każdym bądź razie avek bardzo fajny ;) 10/10


EDIT: [177] Bo nie brał rutinoscorbinu ;)

12.06.2009
21:54
[177]

Scortch [ Runner ]

DRAGON----> fajny smok, ale troszkę niewyraźny 7/10

12.06.2009
22:24
smile
[178]

GameMasterr [ Centurion ]

Scortch ----> Tekkena 5 widze :P Fajna panienka, dam 7+/10

12.06.2009
22:25
[179]

Playboy95 [ Master of Puppets ]

Scroct---> Laska, chyba z jakiejś gry 8/10

12.06.2009
22:33
[180]

Tomasij ZaYceV [ Konsul ]

Playboy95 => Te cztery literki mówią same za siebie... :D

8/10

12.06.2009
22:48
[181]

Halucyn89 [ Senator ]

Tomasij ZaYceV---> Wygląda super, ale głowa chyba taka niekształtna, Bond rządzi, gdyby nie było takie niekształtne to byłaby 10 a jest 8/10

12.06.2009
22:50
[182]

123456789max [ Wujek MAX ]

Halucyn89-Fajny orzeł 8/10

13.06.2009
11:11
[183]

Playboy95 [ Master of Puppets ]

123456789max - Gościu z jakiejś gry(chyba). Fajny. 7/10

13.06.2009
13:47
[184]

GameMasterr [ Centurion ]

Playboy95 ---------> Nie podoba mi się, aż mnie zniechęca daję 2+/10

13.06.2009
13:52
[185]

Bac02 [ Traucer ]

GameMasterr --- ta pupcia wygląda jak piłka do kosza 7/10

13.06.2009
16:17
smile
[186]

Pit17 [ Stalker ]

Bac02---> Śmieszny avatarek 8,5/10

13.06.2009
16:47
[187]

Playboy95 [ Master of Puppets ]

Pit17 ---> Gęba z uśmiechem. 6/10

13.06.2009
16:53
[188]

Mercury Meltdown [ Pretorianin ]

playboy ----> jakiś zespół i do tego głupi. nic nie widać już ten poprzedni był lepszy 1/10

13.06.2009
17:19
[189]

$ikus [ Konsul ]

Mercury Meltdown------->nick ocieniałem to teraz avka kolej :D ten napis przeskadza, ogólnie troszke słabo :/ 5/10

13.06.2009
18:15
[190]

Pit17 [ Stalker ]

$ikus---> Fajny podoba mi się 7,5/10

13.06.2009
23:19
[191]

fifek9000 [ Generał ]

Pit17----------------> dobry , taki zabawny 8/10

13.06.2009
23:21
[192]

_D_R_A_G_O_N_ [ eS eM O Ka ]

Fifek ---> Bardzo ładny wilk ;) Podoba mi się ;) 10/10

14.06.2009
09:53
[193]

Halucyn89 [ Senator ]

_D_R_A_G_O_N_---> epicki smok, super 9/10

15.06.2009
22:15
[194]

Bac02 [ Traucer ]

Halucyn89 --- fajny ptak tylko trochę niewyraźny 7,5/10

15.06.2009
22:26
[195]

rog1234 [ This is the ENDGAME! ]

Bac02 -> głupkowaty, ale fajny 7/10

15.06.2009
22:28
[196]

Pit17 [ Stalker ]

rog1234---> Fajny..jeśli się nie myle to z MGS (nie grałem). 7/10

15.06.2009
22:43
[197]

Playboy95 [ Master of Puppets ]

Pit17 - Kolejna twarz z usmiechem. Ta wcześniejsza była lepsza./

15.06.2009
23:05
[198]

Playboy95 [ Master of Puppets ]

ups. zapomniałem o ocenie 5/10

sorry

16.06.2009
07:24
[199]

$ikus [ Konsul ]

Playboy95------------> wybaczamy :P , co do avku , to wogóle nie komponuje się z nickiem ;/ 6/10

16.06.2009
08:45
[200]

Bac02 [ Traucer ]

$ikus ----> za pierwszym spojrzeniem w tle zobaczyłem bazgroły ale jak się przyjże to widzę kasę która nawiązuje do $ w twoim nicku, fajne 8,5/10

16.06.2009
14:12
smile
[201]

Pit17 [ Stalker ]

Bac02---> Bardzo mi się podoba, bo jest śmieszny 8,5/10

Tak w ogóle to co to jest? :)

16.06.2009
14:15
[202]

raziel88ck [ Legend ]

Pit17 - ze stalkera? Ujdzie 7/10

Bac02 - to pewnie z reklamy corsy :D

16.06.2009
14:17
[203]

rog1234 [ This is the ENDGAME! ]

raziel88ck -> niewyraźny, ale za postacie nań należy się 8/10 :D

16.06.2009
14:18
[204]

Halucyn89 [ Senator ]

rog1234--> Wygląda jak z guild wars, nie wyrażny 7/10

16.06.2009
14:20
[205]

PUNI$HER [ Konsul ]

halucyn89 - > ciekawy 8/10

16.06.2009
14:41
[206]

mikas(PL)!!!!! [ Człowiek z Gitarą ]

PUNISHER-- ogólnie niezbyt mi się podoba ale bardzo dobze komponuje się z nickiem więc 7/10

16.06.2009
15:49
[207]

Nero-Łowca Demonów [ Demon Hunter ]

mikas(PL)!!!!! ----> Eeeee tam... 3/10

16.06.2009
15:52
[208]

bezi 47 [ Pretorianin ]

Nero-Łowca Demonów --> hmm Dante ? 8/10

16.06.2009
15:54
[209]

Andruskill [ Megajebutron ]

bezi 47--> niezły lew aczkolwiek mnie jakoś nie podchodzi 8/10

16.06.2009
15:55
smile
[210]

Mr.Eko [ Assassin ]

Andruskill -> Kratos :). 8/10.

16.06.2009
16:44
[211]

Scortch [ Runner ]

mr.Eko -----> assassin's creed, good :) ----> 8/10

16.06.2009
16:47
[212]

Cytryniak [ Pretorianin ]

Scortch-> znam tą laskie 9/10

16.06.2009
17:04
[213]

Pit17 [ Stalker ]

Cytryniak--> Narysowany Xardas...ujdzie 6/10

16.06.2009
18:18
[214]

Halucyn89 [ Senator ]

Pit17---> Stalker srednio wpadł mi w gust, ale plus to właśnie za takie klimaty jak u kola w avku, sam miałem ten avek mieć , ale zauważyłem że jest używany :D 10/10
uwielbiam takie elementy jak kaptur czy maska gazowa

16.06.2009
18:22
smile
[215]

Pit17 [ Stalker ]

Patrzcie na posty [208],[209],[211] i [213]. Ich avatary się tak fajnie na nas gapią.

16.06.2009
21:23
[216]

drifter. [ Centurion ]

Halucyn89 - jakiś orzeł czy coś, nie podoba mi się :P 2/10

Pit17 - uwielbiam STALKERa, a i sam avatar niezły, 8/10

@down - tak, Animals ;)

16.06.2009
21:25
[217]

rog1234 [ This is the ENDGAME! ]

drifter.
Coś z PF jak dobrze kojarzę... choć raczej średni, 7/10

16.06.2009
21:38
[218]

Charon86 [ Reaper of Souls ]

rog1234- widywałem lepsze 6/10

16.06.2009
21:56
smile
[219]

Pit17 [ Stalker ]

Charon86--> Oko, ale fajne oko 8/10

17.06.2009
19:11
[220]

fifek9000 [ Generał ]

Pit17-----------> niezły 8/10

17.06.2009
19:25
[221]

Halucyn89 [ Senator ]

fifek9000---> ten wilk mnie się podoba 9/10 :D

17.06.2009
19:55
[222]

Sky Angel [ Semper Paratus ]

Halucyn89 -> niezbyt ciekawe, 6/10

18.06.2009
09:52
[223]

Playboy95 [ Master of Puppets ]

Sky Angel - to jest z filmu, chyba "Oko" się nazywał film. 7/10

18.06.2009
12:54
[224]

Bac02 [ Traucer ]

Playboy95 -----> nie podoba mi się 5/10

18.06.2009
12:56
[225]

Nero-Łowca Demonów [ Demon Hunter ]

Bac02---> Gdzieś jakby widziałem tego stworka i kojarzy mi się on z LittleBigPlanet. W każdym bądź razie 7/10

18.06.2009
13:14
[226]

Halucyn89 [ Senator ]

Nero-Łowca Demonów---> Nie lubię tej gry, i avek tez taki sobie 7/10

18.06.2009
13:33
[227]

zoltan. [ Pretorianin ]

Halucyn89--> golabek pokoju? ;) 7/10

18.06.2009
14:16
[228]

Pit17 [ Stalker ]

zoltan.---> ech...Mario stare dobre czasy 9,5/10

19.06.2009
11:29
[229]

Bac02 [ Traucer ]

Pit17 ----> podoba mi się 9/10

19.06.2009
13:14
[230]

SisioreX™ [ Legionista ]

Bac02---> Zwariowany :D 8/10

19.06.2009
13:26
[231]

rog1234 [ This is the ENDGAME! ]

SisioreX™ -> Dziwny, ale klimatyczny, 7/10

19.06.2009
14:01
[232]

Nero-Łowca Demonów [ Demon Hunter ]

rog1234---> Tak! MGS! Miło mi się to kojarzy więc 9/10

19.06.2009
14:03
smile
[233]

Mr.Eko [ Assassin ]

Nero-Łowca Demonów ---> Dante ;). W ogóle lubię Devil May Cry, 10/10 :).

19.06.2009
14:06
[234]

mikas(PL)!!!!! [ Człowiek z Gitarą ]

Mr.Eko postac z assasins creed- Altir ale taki jakis jakby byl przerabiany z jpg na bmp przy pomocy painta :0 ale pomysl spok0 więc 8/10

19.06.2009
14:07
[235]

$ikus [ Konsul ]

Mr.Eko-------->taki średni,radziłbym coś o przyrodzie czy coś w tym stylu jesli chodzi o avek(Mr.Eko) wiesz,eko-ekologia , ale evek taki średni 6/10

19.06.2009
14:21
[236]

mirionis [ Konsul ]

$ikus -> trochę niewyraźny, ale może być, dobry pomysł - 7/10

19.06.2009
14:27
[237]

PUNI$HER [ Konsul ]

mirionis - taki...taki...średni 6/10

19.06.2009
22:54
smile
[238]

Pit17 [ Stalker ]

PUNI$HER---> Gra Punisher fajna była. Podobnie film. 8/10

19.06.2009
23:02
[239]

Nero-Łowca Demonów [ Demon Hunter ]

Pit17 ---> Miło kojarzy mi się z Stalkerem więc 8/10

20.06.2009
23:40
[240]

Bac02 [ Traucer ]

Nero-Łowca Demonów ----> grą lubię, ale avek średnio mi się podoba 6/10

21.06.2009
00:50
[241]

fifek9000 [ Generał ]

Bac02-------------> niezły , orginalny 8/10

21.06.2009
02:15
[242]

Ambitny Łoś [ Wielki Przedwieczny ]

fifek9000->I znowu ciebie oceniam, tym razem w innym wątku :D

Fajny avatar, klimatyczny - 8/10

21.06.2009
02:15
[243]

Mateos44 [ Pretorianin ]

Lubie wilki 9,5/10 =3

21.06.2009
09:23
[244]

Halucyn89 [ Senator ]

Ambitny Łoś--->Super 10/10
Mateos44---> Wtf ? :D za humor 8/10 :D

21.06.2009
10:29
[245]

mautrix [ Foo Fighter ]

Halucyn89 --> fajny, kojarzy mi się z feniksem 8/10

21.06.2009
14:12
smile
[246]

$ikus [ Konsul ]

mautrix---->fajny :) 8/10

21.06.2009
15:25
[247]

benek1267 [ Pretorianin ]

$ikus --> hmm ciekawy , fajne kolory 9/10

21.06.2009
15:26
[248]

ppaatt1 [ Trekker ]

benek1267 --> Nie lubię takich :P 3/10

21.06.2009
16:20
[249]

mikas(PL)!!!!! [ Człowiek z Gitarą ]

patt1- nie wiem co to za postać ale zawsze mi się podobała 8/10

21.06.2009
19:15
[250]

fifek9000 [ Generał ]

mikas(PL)!!!!!----------> wciąż uważam że seksowny więc 10/10

21.06.2009
20:44
[251]

bezi 47 [ Pretorianin ]

fifek9000 ----> fajny wilk 9/10

21.06.2009
20:45
[252]

PUNI$HER [ Konsul ]

bezi 47--> przyjemny 8/10

22.06.2009
09:11
[253]

$ikus [ Konsul ]

PUNI$HER----------->fajny :D 9/10 pasuje do nicku

22.06.2009
09:22
[254]

mikas(PL)!!!!! [ Człowiek z Gitarą ]

sikus ---coś ostatnio często tg oceniam avek nie wyróżnia się ale jest miły dla oka więc 8/10

23.06.2009
10:09
[255]

mikas(PL)!!!!! [ Człowiek z Gitarą ]

up

23.06.2009
10:13
[256]

Halucyn89 [ Senator ]

mikas(PL)!!!!!--> Nie robi na mnie wrazenia pierwszy lepszy avek z gołą babą :) 7/10

23.06.2009
10:29
[257]

PATORIKKU [ Pretorianin ]

Halucyn89 --> nie najgorszy, jednak malo widac 7/10

23.06.2009
14:04
[258]

.: Veron :. [ Phoenix Knight ]

PATORIKKU ----> Stara dobra sowa :D tyle że napis taki troche ?niewyraźny? 7/10

23.06.2009
14:40
smile
[259]

hotfire [ Pretorianin ]

.: Veron :. ----> Dziwne ale śmiesznie. 6/10

23.06.2009
16:16
[260]

Jack6464 [ The Godfather ]

Strasznie niewyraźny, ciekawy tylko przez emotkę 4/10

23.06.2009
16:20
[261]

mikas(PL)!!!!! [ Człowiek z Gitarą ]

jack6464- nie lubie takich 6/10

25.06.2009
02:30
[262]

fifek9000 [ Generał ]

mikas(PL)!!!!!----------> nowy avek co ? ten też sexi , ale tamten mi się bardziej podobał 9/10

25.06.2009
07:29
[263]

Sqater po Liftingu [ Generał Sqater ]

fifek9000 --- > Bardzo ładny. Taki tajemniczy i w ogóle. 7/10

25.06.2009
09:15
[264]

Jack6464 [ The Godfather ]

Sqater -> avatar z ukochanego przeze mnie Gothic'a ;) tylko trochę za jasny, zmień kontrast i będzie git ;) 9,5/10

25.06.2009
09:16
smile
[265]

Sqater po Liftingu [ Generał Sqater ]

Jack6464 --- > Bardzo lubię film Ojciec Chrzestny i za niego masz 9/10

25.06.2009
16:11
[266]

Pit17 [ Stalker ]

Sqater po Liftingu--> Wcześniej ten avatar miał Cytryniak, a też nie jest to ciekawy avatar. 4,5/10

25.06.2009
16:17
[267]

Ambitny Łoś [ Wielki Przedwieczny ]

Pit17->Bardzo mi się ten avek podoba 10/10 :)

25.06.2009
16:19
smile
[268]

Sqater po Liftingu [ Generał Sqater ]

Ambitny Łoś --- > Taki avatar tajemniczy, ale może być 7/10

25.06.2009
19:50
[269]

Ambitny Łoś [ Wielki Przedwieczny ]

Squater- ale ty kojarzysz w ogóle skąd on jest, czy naprawdę nie? Bo tak to zabrzmiało :)

25.06.2009
20:45
[270]

drifter. [ Centurion ]

Sqater - 4. Nie oceniamy częściej niz co 3-4 posty

Ambitny Łoś - chyba Splinter Cell? Podoba mi się, 8+/10

25.06.2009
20:46
[271]

Sqater po Liftingu [ Generał Sqater ]

Ambitny Łoś --- > Wiem, że to ten noktowizor co ma na głowie główna postać w SC :)

drifter. --- > Zrozumiałem.

25.06.2009
21:19
[272]

Pit17 [ Stalker ]

Sqater po Liftingu---> Patrz [266]

25.06.2009
21:21
[273]

Sqater po Liftingu [ Generał Sqater ]

Cytryniak mi oddał ten avatar.

25.06.2009
21:24
[274]

Halucyn89 [ Senator ]

Pit17--> Uwielbiam kapturowe avki, a ten jeszcze ma maskę :D 10/10

27.06.2009
00:15
[275]

fifek9000 [ Generał ]

Halucyn89----------> bardzo dobry 9/10

27.06.2009
00:54
[276]

Retox128 [ Konsul ]

Fifek9000 ---> fajny z harakterem (jakoś mi sie z tatrą skojażył) 9/10

27.06.2009
00:55
[277]

rogalinho [ Illmatic ]

Retox128 ---> Fajny symbol, coś w stylu bomby atomowej:D 7/10

27.06.2009
01:02
smile
[278]

Retox128 [ Konsul ]

Rogalinho ----> Nas Amerykański raper :p fajny 8/10

27.06.2009
10:36
smile
[279]

Sqater po Liftingu [ Generał Sqater ]

Retox128 - Dominator, bardzo ładny i taki nawet nawet, chociaż do mojego gustu to za bardzo nie pasuje, ale o gustach się nie dyskutuje, więc 8/10

27.06.2009
11:20
smile
[280]

Cytryniak [ Pretorianin ]

Sqater po Liftingu ---> Bardzo ładny avart bo był mój :P Trochę niewyrazny ale lubię Gothica i daje daje 8,5/10

28.06.2009
19:37
[281]

mirionis [ Konsul ]

Cytryniak -> lubię gothica, avatar taki sobie, 6/10

28.06.2009
19:49
[282]

Punk z Woodstocku [ Legalize it ! ]

mirionis - mmm, spam w puszkach :D 8/10

28.06.2009
21:36
[283]

$ikus [ Konsul ]

Punk z Woodstocku--------->mojemu kuzynowi sie nie podoba xD, mi tak średnio :P 5/10

29.06.2009
00:12
[284]

Montera [ Darten ]

$ikus masz bardzo ładny awatar tak jak większość z was. Podoba mi się, dlatego ocenię na 10.

Mautrix dzięki wielkie, ja również uwielbiam Mange i Anime, ale Twój awatar również świetny.

29.06.2009
00:24
[285]

mautrix [ Foo Fighter ]

Montera ---> uwielbiam Anime i Mange, 10/10

29.06.2009
01:03
[286]

Nero-Łowca Demonów [ Demon Hunter ]

mautrix ---> Nie wiem co wspólnego ma Matrix z Duck Dodgersem... i zwisa mi to 8/10.

29.06.2009
10:29
[287]

$ikus [ Konsul ]

Nero-Łowca Demonów------->podobny do wcieszniejszego , ale juz lepszy :) 7/10

29.06.2009
10:33
[288]

Punk z Woodstocku [ Legalize it ! ]

Nero - fajny, mhroczny :D 10/10 !!

29.06.2009
12:56
[289]

mikas(PL)!!!!! [ Człowiek z Gitarą ]

punk -- kojazy mi sei z regge ale punk wywodzi się od regge więc OK 9/10

29.06.2009
13:00
[290]

Darth Father [ Spam Master ]

mikas-->ładny:p 9/10

29.06.2009
13:13
[291]

Thebartezik [ Pretorianin ]

Darth Father ---> jako, że lubię kowbojów i te klimaty, avatar mi się podoba. 9/10.

29.06.2009
14:05
[292]

Pit17 [ Stalker ]

Thebartezik---> Gears of War hmmm...jakoś nie umiałem się przekonać do tej gry, ale LOGO jest fajne 7,5/10

29.06.2009
14:59
smile
[293]

Punk z Woodstocku [ Legalize it ! ]

Pit17 --> Stalker? 10/10 !!

29.06.2009
15:09
[294]

RaZoR_247 [ Trigen ]

Punk z Woodstocku>>>>Taki sobie... nie w moim guście 6,5/10

PS Dziś ustawiłem sobie nowego avatara i chcę zobaczyć jak się sprawdzi.

Edit: No właśnie w większym rozmiarze lepiej wygląda, chyba powrócę do starego.

29.06.2009
15:10
[295]

Darth Father [ Spam Master ]

RaZoR-->jakaś kostucha i mało widać 6/10

29.06.2009
21:31
[296]

$ikus [ Konsul ]

Darth Father--------------> głupi :P 5/10

29.06.2009
21:35
smile
[297]

Nero-Łowca Demonów [ Demon Hunter ]

$ikus---> Bardzo mi się podoba 9/10

29.06.2009
23:32
[298]

Scortch [ Runner ]

Nero-Łowca Demonów --->niezbyt widac, ale koleś fajny i chyba pokazuje takie "come over here" czy coś. Spoko - 7/10

ps. Jesteś maniakiem dmc?

30.06.2009
12:28
[299]

Halucyn89 [ Senator ]

Scortch---> Christine z tekkena :D najładniejsza dupa w grze :D 8/10

30.06.2009
12:30
[300]

kubomił [ Michael ;( [*] | ;* KCMJ ]

Halucyn89-----lubię sporty motorowe :) 7/10

30.06.2009
12:41
[301]

orzinn [ GOD LIKE ]

kubomił----->ładne kolory ale co to ma być zorza polarna?? 8/10

30.06.2009
12:46
[302]

PUNI$HER [ Konsul ]

orzinn - klimatyczny , ładny avatar. Czego chcieć więcej ? 10/10

30.06.2009
12:53
smile
[303]

Montera [ Darten ]

Puni$her awatar masz bardzo oryginalny, bardzo mi się podoba 10/10

30.06.2009
13:02
[304]

Halucyn89 [ Senator ]

Montera---> Nie lubie mangi oprucz Dragon Balla i Teknomana, ale nie jest zle 7/10

30.06.2009
13:25
smile
[305]

GameLord [ Pretorianin ]

Halucyn89 awatar bardzo Moto GP 5\10

30.06.2009
13:29
[306]

raziel88ck [ Legend ]

GameLord - hm Itachi Uchicha 8/10

30.06.2009
13:31
[307]

Halucyn89 [ Senator ]

GameLord--. OMG :D To kask Roberta nie motocyklisty z Moto GP
Mój avek rzecz jasna nie oceniać wg. regulaminu

30.06.2009
13:42
[308]

GameLord [ Pretorianin ]

A Kubica nie białego kasku :P

30.06.2009
14:37
[309]

Halucyn89 [ Senator ]

W 2006 roku miał taki :)


Zabawa:Avatary [29] - Halucyn89
30.06.2009
16:32
smile
[310]

bezikus [ Chorąży ]

raziel88ck - 7/10 dość fajny, to nie jest czasem z Neverwinter Night 2?

30.06.2009
16:35
smile
[311]

Montera [ Darten ]

Bezikus Twój awatar po prostu mnie zwalił z nóg, świetny ! 10/10

30.06.2009
17:06
[312]

raziel88ck [ Legend ]

bezikus - z legacy of kain defiance

Montera - nie podoba mi sie 5/10

30.06.2009
18:46
[313]

fifek9000 [ Generał ]

raziel88ck---------> podoba mi się 8/10

30.06.2009
20:14
smile
[314]

bezikus [ Chorąży ]

fifek9000 -------> super ;) 10/10

30.06.2009
20:15
[315]

GiAnCiK [ Pretorianin ]

bezikus ---> zawsze śmieszyły mnie takie kreskówkowe avki :D 9/10

30.06.2009
20:19
[316]

$ikus [ Konsul ]

Nowa część :



https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=9217351&N=1

© 2000-2022 GRY-OnLine S.A.