bubbas [ Pretorianin ]
Excel - Jak stworzyć "prosty" kwestionariusz ?? HELP!!
Pytanie dotyczy odpowiedniego użycia funkcji Excela, które pozwoliłyby na stworzenie przejrzystego kwestionariusza...
Kwestionariusz ten wyglądać ma nastepująco;
1. Pytanie; "......", Wybierz odpowiedź; a .... b .... c ....
2. Pytanie; "......", Wybierz odpowiedź; a .... b .... c ....
3. Pytanie; "......", Wybierz odpowiedź; a .... b .... c ....
itd...
Bardzo chciałbym zrobić to tak w excelu, aby po wysłaniu gotowego pliku excelowskiego osoba, która wypełnia kwestionariusz mogła mieć możliwość zaznaczania krzyżykiem bądź literką "x" odpowiedniej odpowiedzi "a","b" lub "c" ...przykład w załączonym pliku
Wysyłany przeze mnie arkusz nie może być arkuszem, którego można edytować... jak to zrobić?
Ewentualny przykład, jak możecie prosze wyślijcie na email: [email protected]
Proszę również o sugestię, jak rozwiązać sprawę arkusza
Dziękuję za pomoc. Ankietę tworzę do pracy mgr.
Tomus665 [ Legend ]
bubbas [ Pretorianin ]
Pytanie za 100pkt. - Jak stworzyć taką ankietę??
Rendar [ Srokaty Konik ]
Chodzi Ci o cos takiego?
A czy zaznaczenie pola ma jeszcze coś robić? Np. wpisać dane z formularza do bazy danych czy po prostu chodzi o postawienie X w wybranym polu, a później będziesz sobie analizował wyniki?