Mateck [ Senator ]
ArmA: Armed Assault [część 51] "Top of the Shelf"
• Armed Assault •
Armed Assault to program bezpośrednio nawiązujący do Operation Flashpoint, słynnej produkcji grupy Bohemia Interactive Studio z roku 2001. Po raz kolejny mamy więc do czynienia z taktycznym shooterem oglądanym z perspektywy pierwszej osoby, przy okazji wspartym niewątpliwym doświadczeniem i renomą czeskich programistów.
• FAQ:
• Wymagania:
• Linki:
- oficjalna strona gry:
- oficjalne forum:
- polska strona o grze:
- polskie community forum
- ArmA Biki:
- zapowiedź [eJay]: https://www.gry-online.pl/S022.asp?ID=3322
- beta test [eJay]: https://www.gry-online.pl/S022.asp?ID=3441
- recenzja [eJay]: https://www.gry-online.pl/S020.asp?ID=3739
- recenzja Queen's Gambit [eJay]: https://www.gry-online.pl/S020.asp?ID=4547
- zapowiedź ArmA 2 [eJay]: https://www.gry-online.pl/s022.asp?ID=5094
• Serwer Ventrilo
Hostname: v30.darkstarllc.com
Port: 4156
Hasło: tylko dla wybrańców
Status serwera:
• Serwer Teamspeak
Server Address: 193.47.83.220:8845
Hasło: tylko dla wybrańców
Status serwera:
• Serwer Crazy Hussars
Hostname: GamingDeluxe - Crazy Hussars [ACE]
IP: 91.192.208.74
Port: 2300
Hasło: tylko dla wybrańców
Wersja gry: 1.16 BETA
Status serwera:
Serdecznie zapraszamy nowych graczy :)
• Addony zainstalowane na naszym serwerze
--------------
A.C.E. Mod
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
A.C.E. Mod 1.09 -
Zestaw dodatkowych map -
A.C.E. Mod można uaktualnić za pomocą programu sixarma-updater.exe, który znajduje się w folderze ...\ArmA\@ACE\Tools.
A.C.E. Mod najlepiej uruchamiać przez skrót z parametrem -mod=@ACE;@Maps;DBE1 bez dodatkowych addonów i modów.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
• ArmA video:
"Red Storm Rising" - Battle of Alfeld -
ArmA - Vodka! -
• Uaktualnienia:
(Należy instalować w podanej kolejności)
Patch 1.05 -
Patch 1.08 -
Patch 1.14 -
Patch 1.16 BETA -
• Newsy:
- A.C.E. Mod wydany!
- beta patch 1.16 do ArmA wydany
- data premiery ArmA II ujawniona
- wymagania sprzętowe ArmA II ujawnione
• O czym rozmawiamy?
- o naszych potyczkach w trybie Cooperative
- o pojedynku OFP2 vs ArmA2
- o starym, ale jarym Flashpoincie
- o problemach z grą
- o nowościach ze świata addonów
- o tworzeniu misji
- o sztuce tworzenia addonów
Poprzednia część - https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=8993432
Szczep83 [ Legionista ]
Pytanie do kampanii j-24
Czy wystarczy mieć zainstalowane fdf czy trzeba jakieś pliki przerzucić?
eJay [ Gladiator ]
Wystarczy sama wyspa Podaga.
T_bone [ Master Sergeant ]
Dziś powróciliśmy do Afganu na testy "intro-światowej wersji" misji Hideouts.
T_bone [ Master Sergeant ]
Mój dynamiczny bieg ;)
Bonusowy shot z dzisiejszych, górskich lotów w DCS:
Szczep83 [ Legionista ]
Dobra. Nie chcę tu śmiecić. Jest na jakimś forum wątek o j-24?
Wyskakuje mi problem z jakimś obiektem i nie mogę ładować stanu gry :(
eJay [ Gladiator ]
Pytaj tutaj. Pokaż screena z błędem.
Mateck [ Senator ]
Szczep --> Poniżej podaję listę plików, które są niezbędne aby wyspa Podaga działała bez problemu.
fdf_isle1.pbo
fdf_isle1.pbo.fdf.bisign
fdf_isle1_c.pbo
fdf_isle1_c.pbo.fdf.bisign
fdf_obj.pbo
fdf_obj.pbo.fdf.bisign
Jednak jeżeli uruchamiasz całego FDF-a, to kampania też powinna działać bez problemu.
Mateck [ Senator ]
Kampania nie była robiona pod CWR. Lepiej uruchom ją z samymi dodatkami podanymi przez eJaya. A sam błąd tyczy się chyba obiektu z dodatku Quens Gambit. Może CWR go wymaga.
EDIT. A nie, przecież to Podaga wymaga QG :P.
eJay --> Może dodają QG do wymagań kampanii, w wątku na forum BI.
T_bone [ Master Sergeant ]
Kolejny dzień, kolejna rozbita maszyna ;p Pierwsza misja w kampanii mnie zgasiła, nie mam pojęcia kto jest wrogiem a kto przyjacielem a wszystko dookoła strzela O_O Chyba włączę sobie podpisy...
Szczep83 [ Legionista ]
No to wszystko jasne.
Chyba mnie szlag trafi. Pożyczyłem z rok temu qg i juz go nie odzyskam. Muszę kupić drugi raz.
Mateck [ Senator ]
Czy to jeszcze gra, czy może już film? https://www.gry-online.pl/gol_video.asp?ID=11425
Jakby to powiedział Bay - Awesome!
Trzeba będzie zagrać te 4h w single, ale mimo to pamiętajcie o operacji "Górna półka" :D.
BTW. Prawie jak PR ;) ------>
eJay [ Gladiator ]
I jeszcze ten podkład ze zwiastuna TF2:D To jest Bay-game!
T_bone [ Master Sergeant ]
Wielokrotnie to powtarzałem, singiel CoD4 mi się bardzo podobał, był jak ekranizacja książki Clancy'ego, kilkugodzinny film w którym można naciskać na spust. Cześć 2 zapowiada się identycznie ;p Smutny element to prymitywny multiplayer i "hype" w okół CoD przyciągający rekordowe liczby idiotów.
Raport z wczorajszej misji w Black Shark z Garbolem :)
Przenosimy się na Kaukaz, czas przeprowadzić operację "Coda". Mamy do dyspozycji 2 Ka-50, wyładowane Wichrami i niekierowanymi rakietami S-8, celem jest obóz rebeliantów i ich przywódca Ibragim. Wsparcie zapewnia nam para Mi-28 o kodzie wywoławczym "280", akcje koordynuje An-30 o kodzie "Korona".
Startujemy, jak się przypatrzycie to dostrzeżecie Garbola nad lasem --->
r_ADM [ Generaďż˝ ]
Jako, ze nie gralem w Arma mam pytanie, jak gra wypada w porownaniu z OFP?
Ofp podobalo mi sie do momentu, w ktorym gra sie jako czlonek plutonu. Elementy symulacji byly strasznie marne, a gameplay jako dowodca plutonu byl zwalony przez tragiczne interface.
Ulepszyli to jakos? Pytam bo nadchodzi arma2 i sie zastanawiam czy nie kupic.
eJay [ Gladiator ]
Samy gramy w multi, więc kierujemy "głosem":) Natomiast menu dowodzenia jest taki same w stosunku do OFP. Aczkolwiek w ArmA II jest już podobno znacznie lepsze i wygodniejsze, wszyscy testerzy sobie chwalą sposób w jaki BIS poradził sobie z kontrolą dużej liczby jednostek.
T_bone [ Master Sergeant ]
Trasa jest długa i górzysta, pierwsze 3 waypoint lecimy w małym kanionie. Prędkość staramy się utrzymać gdzieś koło 200 km/h. To dobry moment żeby sprawdzić czy wyrzutnie flar są odpowiednio ustawione, włączyć systemy przeciwoblodzeniowe itp. Maszyny dobrze trzymają trym więc można powiedzieć że lecimy w formacji ;p
Wkrótce docieramy do punktu "attack", odpalam dalmierz laserowy, tryb ataku na cele naziemne, "master arm ON", wyświetlacz systemu Szkwał i szukamy celów.
T_bone [ Master Sergeant ]
Garbol znajduje obóz na skraju lasu i odpala pierwsze Wichry. Ja się trochę zapędziłem, odpalam pocisk po czym Garbol krzyczy "Rakieta, rakieta ! Flaryyyyy !". Szybko odpalam serię flar i niczym latająca krowa wykonuje powolny zwrot w prawo, w moim kierunku prują już kolejne Igły. Po oddaleniu się na bezpieczną odległość Garbol ustawia się na doskonałej pozycji i niszczy większość siły żywej w obozie. Tu zaliczam dziwnego disconnecta ;p Wchodzę do gry jeszcze raz, skrzydłowy obiecał na mnie zaczekać :D
T_bone [ Master Sergeant ]
Po kilkunastu minutach wracam na miejsce akcji. Niszczymy budynki w obozie, Garbol ostrzega mnie żeby za bardzo się nie pchał bo w lesie wciąż jest dobrze ukryte stanowisko ZU-23. Główny zły zostaje ranny i ewakuują go śmigłowcem, rzucamy się w pościg. Przechodzę w tryb A/A namierzam Mi-8 kamerą i odpalam dwa Wichry które eksplodują za ogonem celu. Razem z moim "najlepszym skrzydłowym" rozpoczynamy symfonie z 30 mm działek 2A42, cel zostaje trafiony i... Zawraca na lądowisko. Skręcam za nim i ładuje się pod ZU przed którym ostrzegał mnie Garbol, seria przeciwnika jest celna, panel systemowy zaczyna piszczeć i migać...
To co widzicie z żółtym celownikiem to "celownik na hełmowy", TrackIR to błogosławieństwo gdy się tego używa.
T_bone [ Master Sergeant ]
Oddalam się od obrony AAA, sprawdzam uszkodzenia, moc w prawym silniku Klimowa spadła drastycznie, czy dam radę uciągnąć ? Melduje do Garbola że tracę moc i wysokość, ostro ściąga maszynę w prawo, jakby ktoś załadował gigantyczny kamień.
Garbol zniszczył lądującego Mi-8 i, co warto odnotować, dokonał zemsty na ZU-23. Po znacznej utracie wysokości, moja maszyna wciąż trzymała się w powietrzu. Żeby tego było mało wpadłem na konwój którego nie zniszczyły Mi-28, ostrzał z BMP zrobił na mnie odpowiednie wrażenie, wolałem nie czekać na Strzałe-10 i ukryłem się za górką. Po długim i trudnym locie dotarłem do FARPa Podok gdzie wylądowałem... Bez podwozia ;p Misja zakończona sukcesem.
Spójrzcie na nienaturalną pozycje dolnego wirnika, to znak jak mocno musiałem balansować spadek mocy silnika :) --->
Karac [ Hammer Head ]
Bone
Powiedz jak się sprawuje X-52? Wart swoich pieniędzy?
T_bone [ Master Sergeant ]
Tak, szczególnie do DCS (i każdej bardziej zaawansowanej symulacji).
Przykład:
- lecę sobie w trybie "mode 1" na X-52, tutaj HAT Switch pozwala mi na przesuwanie widoku zewnętrznego, kilka przycisków od mapy, zbliżenia itp.
- W walce przechodzę na "mode 2", teraz przycisk C powoduje że celownik nahełmowy kieruje się tam gdzie patrzę, HAT przesuwa już nie widoki a kamerę Szkwała, zbliżenia też przechodzą na kamerę. Jest zwyczajniej wygodniej.
- Najważniejsze że jest precyzyjny. Jak na razie najlepszy joy jakiego miałem.
Inna sprawa że trzeba się oswoić z całością co do czego i jak ale tak jest ze wszystkim ;)
T_bone [ Master Sergeant ]
Garbol, pytałeś ostatnio o co biega z tym Steel Beasts Pro, filmik przedstawiający ostatni spory patch rzuci trochę światła:
Dobry preview z tragiczną muzyką hehe:
Garbol [ Generaďż˝ ]
Streszczę te filmiki jednym słowem: bleh! :P
Karac [ Hammer Head ]
A jeśli o mnie chodzi , to bardzo fajnie to wygląda. Gdyby nie chorendalna i absolutnie nie do zaakceptowania cena, możnaby się tym zainteresować.
Garbol [ Generaďż˝ ]
- screeny z dzisiejszej misji i nie tylko :)
T_bone [ Master Sergeant ]
Nastały ciężkie czasy, jedni pracują, udają że piszą prace (tak to ja) itp. itd. Więc jakby trudniej się zebrać na ArmA ;p
Nie zaszkodzi więc zrobić rekonesans jakie są szanse na rozgrywkę pod koniec tygodnia, załóżmy czwartek, piątek, sobota ;p Jasne, zbieramy się prawie co wieczór ale warto się przekonać w, który dzień będzie tak 100% ArmA.
Załóżmy piątek ? Kto będzie na ArmA ?:P
I w typowym offtopicu, DCS prawie jak ArmA -->
Mateck [ Senator ]
Ja na ArmA będę najpewniej dzisiaj i w piątek. Pomiędzy może też, ale niekoniecznie.
Póki co przygotowuję wersje Release Candidate paru misji, które przydałoby się jeszcze raz zagrać, albo je po prostu ukończyć ;).
eJay [ Gladiator ]
Ja dzisiaj raczej będę. Jutro nie - finał Ligi Mistrzów hehehe:) W piątek jeszcze nie wiem:>
Jako, że mnie zmogło zdrowie to pogrywam w CWR'a. Poryczałem się z sentymentu. Pathfinder, Interdiction... Cudowne misje:)
T_bone [ Master Sergeant ]
Dziś i piątek ArmA, fine with me :)
Troszkę niedoceniony lotniczy klasyk, znacznie lepiej stojący z realizmem niż podobne filmy... Chyba będę musiał skombinować w końcu na DVD:
Garbol [ Generaďż˝ ]
Arma tudej również u mnie i w piątek :)
Karac [ Hammer Head ]
Ja postaram się w piątek być. To w zasadzie teraz jedyny dzień (jeszcze może sobota) kiedy będe mógł się pojawić. Mnie za niecałe 4 miesiące czeka egzamin, a że materiału jest od cholery to już muszę się uczyć.
P.S. Czy poza ostatnim patchem coś jeszcze będę musiał mieć? Army nie odpalałem z ponad miesiąc.
adamb6 [ Konsul ]
Dzisiaj może, jutro będe , piątek odpada no i w sobote powinno mi się udać ;)
T_bone [ Master Sergeant ]
Karac---> Mapy ze wstępniaka warto uaktualnić jeśli się tego ostatnio nie robiło. Swoją drogą to musi być niezły egzamin skoro tak zakuwasz na 4 miesiące przed, domyślam się tylko że porażka jest karana śmiercią.
P.S Dziś na wykładzie szanowna pani profesor z wykładu "Myśl neokonserwatywna" rzekła że Amerykanie wysyłali do Afganistanu pociski kierowane "Singer" ;) Urocze, ale wolę "Stringery".
eJay [ Gladiator ]
Może chodziło jej o Singstara:D
Właśnie obejrzałem The Uninvited aka "Nieproszeni goście".
1. Film jest do dupy
2. Polski tytuł to kolejny "wirujący seks" naszych tłumaczy.
Garbol [ Generaďż˝ ]
A ja obejrzałem "Hurt Locker" w końcu :) i "The Objective" - ale film słaby :P
T_bone [ Master Sergeant ]
Była sobie ArmA, znowu pancerne klimaty i ponownie nie udało się przejść misji :(
T_bone [ Master Sergeant ]
Za logistykę robił Garbol, Mateck w końcu pobawił się czołgiem ;p
T_bone [ Master Sergeant ]
Atak przeprowadziliśmy z innej strony i poszło jakby łatwiej. Może to dlatego że gramy nie pierwszy raz ;p Największa wpadka to utrata konwoju Garbola w wyniku pewnej niefortunnej decyzji.
T_bone [ Master Sergeant ]
Pomściliśmy Garbola rozwalając BRDMa, który przysporzył tyle problemów.
T_bone [ Master Sergeant ]
I bitwa z operacyjnego punktu widzenia, mijamy linie frontu po tym jak oflankowaliśmy wroga przez Gravette.
T_bone [ Master Sergeant ]
Po zdobyciu Montignac wpadliśmy na pluton w składzie 2xT-90, 1xT-72... eJay i Mateck nie przeżyli, wkrótce dołączył do nich Volt.
T_bone [ Master Sergeant ]
Ja wziąłem odwet ale i tak nasze straty były za duże. Trzeba przyznać że załogi T-90 zgotowały nam niezłe piekiełko, jeden nawet był "hull down".
Mateck [ Senator ]
Misja wymaga jeszcze nieco optymalizacji.
Zastanawiam się, czy AH-64 choć trochę pomagają. BMP-y bardzo skutecznie je tępią mimo, że teoretycznie ich pozycja jest z góry znana pilotom.
EDIT. Po drobnych modyfikacjach Apache są znacznie efektywniejsze, przynajmniej na starcie misji ;).
Póki co trzeba odpocząć od tej misji. Garbol i Volt mogą przesłać do mnie swoje misje i możemy je przetestować.
Wyszła nowa wersja ACE. Pewnie na jutro serwer będzie już zaktualizowany, więc możecie już zainstalować nową łatkę.
A.C.E Patch 1.09 -
T_bone [ Master Sergeant ]
Mateck---> Znalazłem trochę czasu (niesamowite) żeby zrobić "coś" z tej misji o której opowiadałem.
Co jest ?
- Epa, zaraz po odpaleniu zobaczysz dlaczego ;p
- Laska medyk, yeah !
- Mi-24.
- Odprawa.
- Nie ma ciężarówki z ammo, uzbrojenia Hind ma tyle ile ma i basta ;p
- khem "linia frontu".
- Konkurs-M w bazie.
Czego nie ma:
- Wyzwalaczy, ale cele są proste, zniszczyć parę rzeczy.
- skrzynek z ammo.
- Patroli na DACu.
- alarm wyje za długo.
LINK:
Garbol [ Generaďż˝ ]
Mateck moja misja: hasło to co zwykle. Do whatever you want whit it I dont care...
eJay [ Gladiator ]
ArmA II już w Niemczech! Nie wierzycie?
"Guten Tag. Herr Horn here from PC Games... ja good thanks, listen wir sind just installing Arma2 and all kinds of sheisse ist fucking up. Did you give us zie korrect version of zis game or vott?"
T_bone [ Master Sergeant ]
Mocarne :D:D
Karac [ Hammer Head ]
I w końcu doleciał do mnie Falcon Allied Force. Na szczęście w lepszym stanie niż Falcony dla naszego wojska:)
Wielka jednak szkoda, że dopiero po egzaminie we wrześniu wezmę się za niego na serio.
P.S. jutro na 99% się pojawię.
Mateck [ Senator ]
Pierwsze wrażenia z wersji 1.0 ArmA II -
W skrócie, gra jest podobno stabilna, nie sprawia większych problemów, wygląda i brzmi świetnie.
Rozczarowują liczne podobieństwa do ArmA II, tj. 2 strzały w stopę = trup, walki pancerne = wielkie bum, AI nadal nie wie co robić kiedy przyjdzie mu walczyć z pojazdami opancerzonymi i nie ma broni AT, w końcu poco miałoby się chować ;), rozwalenie kół nadal powoduje, że załoga wyskoczy z pojazdu, nawet będąc pod ostrzałem.
Mimo to jest podobno lepiej niż było.
EDIT.
Pod "More screens" u dołu strony znaleźć można taki oto ciekawy sceen --->
Czyżby nowy mesjasz? :D
eJay [ Gladiator ]
2 strzały w stopę = trup
Przepraszam muszę sprostować. Gra ma wbudowane kilka systemów obrażeń, których używa się wklejając jakieś skrypty z poziomu edytora:) Ten podany przez Matecka jest podobno najprostszy:>
rozwalenie kół nadal powoduje, że załoga wyskoczy z pojazdu, nawet będąc pod ostrzałem.
A tu się niestety zgadzam:(
Ogólnie Niemcy dostali "złotą" wersję, a my otrzymamy "platynową":)
Co do strzelania w stopę to przypomniał mi się ten kultowy fragment -
Mateck [ Senator ]
eJay --> Ja tylko tłumaczę, co goście napisali ;).
Ogólnie Niemcy dostali "złotą" wersję, a my otrzymamy "platynową":)
Może dostaniemy, a może nie. Nie wiem skąd u Ciebie taka pewność ;).
eJay [ Gladiator ]
Bo Bis zapowiedział, że wraz ze wszystkimi premierami europejskimi dostaniemy patcha:) Niemcy narazie muszą się zadowolić tym co mają.
Mateck [ Senator ]
Ja bym pierwszego patcha nie nazywał "platynową" wersją nawet w przenośni. Wątpię, żeby naprawili to czego nie naprawili od czasów ArmA I, a tego się na razie tyczą wady przeze mnie przetłumaczone. Resztę drobnych bugów, nawet nie wymieniałem, bo brakujące ścieżki dźwiękowe, śmigłowiec, który nie przylatuje, etc. można faktycznie naprawić pierwszym patchem.
eJay [ Gladiator ]
Mateck---->Wystarczy mi opinia wielu użytkowników, którzy sobie chwalą wiele rzeczy. Nie jest perfekcyjnie, ale nie jest to też ArmA I ver. 1.20.
Mateck [ Senator ]
Zapodaj jakieś podsumowanie innych opinii. Nie wszyscy zaglądają na BI Forums czy inne strony i mogą nie być na bieżąco. Dlatego też pokusiłem się o wyodrębnienie najważniejszych informacji z newsa na Armacholicu. W końcu to jest wątek o ArmA ;).
T_bone [ Master Sergeant ]
Jednym słowem, rewelacji nie ma, ArmA 2 to działający produkt co sprawia że nie odstraszy przy pierwszym kontakcie jak ArmA 1. Ciekawe czy flary w końcu są...
Jeden z niewielu "efektów specjalnych" w DCS, w odpowiednich warunkach widać gorące powietrze za dyszami silników. Fotka z lotów z Garoblem w okropnie, potwornie wietrznej pogodzie ;p
eJay [ Gladiator ]
Poczekajcie na mnie bo chyba burza idzie:P
Gastovski [ Konsul ]
Jutro rano jadę nabyć ARMA 2, więc dam znać co i jak.
Nie ma co ufać zagranicznym ludziom :P.
Być może moja recka pojawi się na arma2.pl
Garbol [ Generaďż˝ ]
na armaholic juz pisza co bedzie w wersji 1.01 beta. Dla wersji niemieckiej.
Karac [ Hammer Head ]
Dobra, zamówiłem Black Shark'a. Postaram się w weekendy z Wami latać. Są jakieś poradniki do poczytania zanim wsiądę do kokpitu?
T_bone [ Master Sergeant ]
Na takim etapie najlepiej poglądać "notki" twórców, zaczynając od kluczowej rzeczy dla stabilnego lotu czyli trymu:
Garbol [ Generaďż˝ ]
- lauzorsz! :)
Gastovski [ Konsul ]
Mam już Armę 2.
Za kilka dni moja recka będzie na stronie arma2.pl
T_bone [ Master Sergeant ]
Garbol Ty lepiej hasło na to zarzuć bo żenua :D
Mateck [ Senator ]
Bone --> Wracasz na moją listę :P.
eJay [ Gladiator ]
Może dajcie jakieś lepsze fragmenty:D
Kozzzz it's a booomerrrr!!! :D hahahaha LOL!
T_bone [ Master Sergeant ]
ROTFL :D ArmA 2 w realiach drugiej wojny czyli... Wystarczy przenieść PBO z ArmA 1:
Mody w ArmA 2 znowu wymiotą wszystko, nie ma wątpliwości.
Garbol [ Generaďż˝ ]
!!! to zbyt piękne żeby było prawdziwe! wystarczy tylko przenieść PBO?! Holy shit! this is too awsome!
T_bone [ Master Sergeant ]
No zbyt piękne bo nie wszystkie działają ;p Ale na pewno przejście nie będzie tak bolesne jak z OFP do ArmA gdzie nie było to opłacalne.
eJay [ Gladiator ]
Niektóre PBO działają od razu, a niektóre trzeba troszkę zmodyfikować. Ale jest to znacznie prostsze:)
Garbol [ Generaďż˝ ]
Cool, kwestia miesiąca, dwóch i będziemy mieli ACE pod ArmA 2 :)
T_bone [ Master Sergeant ]
Gram sobie w DCS kampanie "Deployment", jest ona o tyle inna od reszty misji-kampanii że ustylizowaną ją na taką opowieść o naszej jednostce śmigłowców, I tak na początku mamy misje gdzie po prostu musimy polecieć za liderem w Mi-24 i zapoznać się z okolicą, zero strzelania. Wszystkie misje mają dużo klimatycznego "ruskiego gadania", powiedziałbym że więcej niż w kampaniach ArmA ;p Właśnie ukończyłem zadanie które polegało na ucieczce z FARPa atakowanego przez rebeliantów, bez uzbrojenia ;p Klimat jest i tyle.
To była też moja pierwsza nocna misja w DCS, noktowizor działa bardzo fajnie, przypomina mi trochę ten znany z Operation Flashpoint. Te białe kreseczki widoczne na screenie to pociski smugowe, w ruchu wyglądają wspaniale.
Ka-50 oczywiście nie jest stworzony do walki w nocy, brak FLIR powoduje że jedyne co możemy robić w 100% to nawigować. Nie znaczy to że nie można całkowicie walczyć, trzeba po prostu czekać aż samoloty zrzucą flary oświetlają nad polem bitwy, ściągamy noktowizor i jazda ;p
eJay [ Gladiator ]
W Smyku była promocja?:)
T_bone [ Master Sergeant ]
Super dywanik !
Tygrys205 [ Tank Commander ]
Bone - zawiodłeś mnie, naprawdę...
T_bone [ Master Sergeant ]
:( Więc to jednak kocyk a nie dywanik ?
Mateck [ Senator ]
Przypominam o nowej wersji ACE (1.09) -
T_bone [ Master Sergeant ]
Dzisiejsza akcja z WDW, klimat trochę ucierpiał na skutek pewnych bugów.
T_bone [ Master Sergeant ]
Desant na plażę pod gęstym ostrzałem z granatników był emocjonujący.
T_bone [ Master Sergeant ]
Rozstawianie Konkursa pod ogniem nie było dobrym pomysłem.
T_bone [ Master Sergeant ]
Końcowa rozpacz ;p No cóż, nie zawsze wszystko musi się udawać :>
Garbol [ Generaďż˝ ]
pamiętacie snakes on the plane? Samuel L. Jackson take that: Snakes on the mother fuckin submarine! :D
eJay [ Gladiator ]
Realizm!
T_bone [ Master Sergeant ]
Garbol---> Luke Perry tam gra... Ha!
eJay---> FLIR nie ma, flar nie ma, majtek nie ma O_o
EDIT: Wątek o ArmA 2 na SimHQ, sporo dobrych screenów:
Mateck [ Senator ]
<---- [90]
Niemiecką wersję ArmA II już oficjalnie można nazwać betą -
Nam wypada się chyba tylko cieszyć :).
T_bone [ Master Sergeant ]
Jeśli się dziś pojawię to po 21.
eJay [ Gladiator ]
Forums have been temporarily suspended
to allow for the patch related
traffic spike. See you soon!
Albo Arma II świetnie się sprzedaje, albo BiS nie stać na lepszy serwer:)
Tygrys205 [ Tank Commander ]
Wiedziałem! :D
Mateck [ Senator ]
Ja tu widzę poprawę na lepsze... zauważyliście jak ładnie obraca się w powietrzu? :D
Porównując z płaskim lotem w pierwszej części tutaj jest o wiele lepiej. No i można już kręcić Transformesów na silniku ArmA II :D.
T_bone [ Master Sergeant ]
Uff ArmA zachowała swoje korzenie ;p
Poważnie mówiąc, czemu nie miałem wysokich oczekiwań co do ArmA 2 w stosunku do poprzedników ? Proste, silnik, jak BIS mówił o GAME2 to można było mieć nadzieję że szykuje się rewolucja bo nowy silnik to nowe możliwości. Kiedy okazało się że będzie ArmA2 na silniku Virtual Reality z "pewnymi elementami GAME2" to można było przewidzieć że skończy się jak widzimy.
T_bone [ Master Sergeant ]
Frekwencja dopisała, hooray ! ;p
Na wstępie zagraliśmy "Welcome to Arcadia", pojmać kolesia w garniturze który przesiaduje w hotelu. Misje przeszliśmy bardzo płynnie pomijając jeden wyczyn z mojej strony.
HuntIR okazał się bardzo przydatny, to nie my tylko wróg ;p ---->
T_bone [ Master Sergeant ]
Strzelec na dachu szybko skończył jako ofiara eJaya.
T_bone [ Master Sergeant ]
Małe popisy w stylu Gmocha i mamy zarys naszej obrony w chatce ;p
T_bone [ Master Sergeant ]
Potem dołączył Karac i zagraliśmy misję "Night Sharks" w dzień. Gdzieś tak do połowy szło dobrze... Potem, mam wrażenie że poziom trudności zbytnio skacze do góry, końcówka wymaga mocnego przerobienia.
Garbol i Karac -->
T_bone [ Master Sergeant ]
Zniszczony konwój, misje i tak wykonaliśmy ale nie ma co się chwalić jaką metodą, ot "Classic Tiger moment" ;p
Mateck [ Senator ]
Z OFP do ArmA, a teraz do ArmA II... Pierwszy addon do ArmA II wydany -
Co do Night Sharks to ja bym w tej misji widział losowe położenie pierwszego obozu i losową trasę konwoju, oczywiście wszystko oznaczone ładnie w briefingu, jest to do zrobienia. Ale jak to ja, lubię kombinować ;). Póki co postaram się wrzucić jak najszybciej kolejną misję Bone'a i Garbola.
Garbol [ Generaďż˝ ]
jako ciekawostka: DATA WYDANIA AA3 : 17 czerwca 2009
Garbol [ Generaďż˝ ]
Polecam wam Last House on the left
T_bone [ Master Sergeant ]
Na you tube jest parę filmików prezentujących przerywniki filmowe z ArmA2. W całości nie oglądałem żeby sobie nie spoilerować, ale z tego co widziałem to jest to prawie na poziomie scen z CoD4 ;> Fabularnie ArmA 2 wydaje się mieć moc, a w coopie to już... Nie mogę się doczekać ;p
Intro:
T_bone [ Master Sergeant ]
Jeszcze więcej dobrych screenów od Manguma:
Nareszcie można wybrać okulary jak w OFP, Ray Ban Aviator here i come :P
EDIT: Można ustawić interface na small, bardzo dobrze.
Garbol [ Generaďż˝ ]
The hype... the hype... is... huge... Jak tylko będzie na steamie i mój bank mi pozwoli to sobie kupie.
T_bone [ Master Sergeant ]
https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=6794626&N=1
Będziemy potrzebować wiele JDAMów na domy tych którzy sieją zamęt i panikę... O krytycznych niemieckich betatesterach nie wspomnę.
Garbol [ Generaďż˝ ]
Zainstalowałem VTE moje wrażenia:
Plusy:
- zajebiście duże mapy 25km dżungli to chyba max.
- działa z ACE (yay!)
- 30 (!) map w edytorze, z różnym stadium zaawansowania ale większość wygląda naprawdę fajnie. Chociaż niektóre to po prostu "wycinki" - takie jakby mniejsze fragmenty map.
- Dobrze wykonane modele postaci
Minusy:
- Większość broni to konwerty z OFP
- Pojazdów lepiej w ogóle nie umieszczać na mapie bo może nam wypalić oczy...
- w 2 na 3 migach uzbrojenie nie działa.
- Heli to też konwerty z OFP jednak niektóry nawet poprawnie wykonane.
- Błędy w mapach tu i tam.
Czyli jak na razie to opłaca się tylko tam walczyć piechotą i to bez żadnych ekscesów.
Garbol [ Generaďż˝ ]
Wyszło Inv44. Ciekawe czy to że działa pod ArmA2 ma z tym coś wspólnego :)
Karac [ Hammer Head ]
Obejrzełem do końca The Unit. Bardzo żałuje, że serial się skończył. Niestety decyzja zapadła dość niespodziewanie więc serial wydaje się tak naprawdę nieskończony. Z drugiej jednak strony na pewno nigdy nie byliby w stanie zakończyć wszystkich wątków tak porządnie.
Ostatnie kilka odcinków było na prawdę świetnych, a zwłaszcza finałowy.
eJay [ Gladiator ]
Mega crash - nagle pojawiły się artefakty, potem crash windowsa:/ Nie wiem co jest, jutro obadam.
T_bone [ Master Sergeant ]
"Zagraliśmy" misję Hit&run... Może mieliśmy zły dzień ;p Parę uwag:
- Strzała i pociski leżą koło skrzynek ale bardzo trudno je podnieść, eJay i Garbol nie mogli jej znaleźć bo "wyposażenie" znikało.
- Wysadziliśmy konwój, spotkanie z Black Hawkiem było trochę bolesne, szczególnie że zrzucił nam desant na głowę (jak jakiś C-130 :P). Ostatecznie zestrzeliliśmy UH-60.
- Jak już pokonaliśmy hordy wrogów w okół siebie, ruszyliśmy na bazę tam 2 Strykery a nasza zdolność AT zerowa.
Mateck [ Senator ]
- eJay i Garbol nie widzieli w ogóle Strzał? W sumie to nie jest ważne, wrzucę je do jakiejś skrzynki.
- Postaram się wyłączyć spadochroniarzy w DAC.
- Strykery nie wyjechały z bazy po zniszczeniu konwoju, czy zdążyły wrócić? Jeżeli to drugie, to jest to zgodne z założeniami misji.
...a nasza zdolność AT zerowa.
W skrzynkach nie było lekkich wyrzutni AT?
Ściągam I44 i mam nadzieję, że warto będzie go zainstalować na serwerze :>.
T_bone [ Master Sergeant ]
Mateck---> Widzieli strzały tylko opcja ich pobrania często znikała.
Zerowa zdolność AT była wynikiem wcześniejszych failów, aczkolwiek ściąganie Stykerów z RPG na duże odległości cóż... Ogólnie to i jeden Stryker prezentuje spore wyzwanie jak jest więcej sprzętu to rakiet brakuje bo przecież kiepsko strzelamy ;)
Grupa poszukiwawcza chyba nie wyjechała, przynajmniej jeden Stryker sprawiał wrażenie jakby stał tam od zawsze.
I44 jest epickie, tyle powiem, zaraz będę wrzucał foty tyle że w wątku frontline:
https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=8981769&N=1
Mateck [ Senator ]
Ogólnie to i jeden Stryker prezentuje spore wyzwanie jak jest więcej sprzętu to rakiet brakuje bo przecież kiepsko strzelamy ;)
Dlatego pierwsze zadanie jest takie ważne ;).
T_bone [ Master Sergeant ]
Niezbyt zachęcający test wydajności ArmA2, wychodzi na to że 8800 GTX co mam w szafie daje 3 FPS więcej niż mój obecny 9800 GTX -_-
Tfu... Link:
eJay [ Gladiator ]
Ten test jest niemiarodajny bo w ustawieniach dali jakąś tam opcję na 150% która zżera FPS'y gorzej niż cienie w ArmA I.
Mateck [ Senator ]
Chodzi o fillrate, który z tego co piszą i pokazują na drugiej stronie najbardziej wpływa na jakość obrazu. Domyślna wartość to 200%, czyli prawdopodobnie standardowa rozdzielczość. Zmniejszenie tej wartości powoduje wyrenderowanie obrazu w niższej rozdzielczości i przeskalowanie go do rozdzielczości ekranu. Ustawiając opcję 150% tak naprawdę podwyższyli nieco wydajność gry kosztem ostrości obrazu. Przynajmniej ja to tak rozumiem.
Podobna opcja była chyba w UT3.
Moim zdaniem bardzo dobry test, szczególnie screeny prezentujące różne ustawienia na drugiej stronie. Mam nadzieję, że takich testów pojawi się więcej do czasu kiedy kupię nowego PC :).
eJay [ Gladiator ]
Testy muszą być różne bo z tego powyższego wynika, że ArmA II to masakrator sprzętu, a na forach ludzie chwalą się, że na 8800GT chodzi całkiem dobrze.
legrooch [ MPO Squad Member ]
Według chłopaków testujących "demo" na 8800GT, C2Q i 4GB można w 1440 uzyskać ze wszystkim praktycznie na very high średnią 45fps.
eJay [ Gladiator ]
No to wypas, mnie interesuje tylko 1280. W lipcu kupuję Radka 4850, kręcę proca i powinno być dobrze:)
Garbol [ Generaďż˝ ]
ja mam 8800GTS 320MB więc myślę że medium/high :)
eJay [ Gladiator ]
Potestowałem I44 i jestem zdeczko rozczarowany. Jakość niektórych modeli woła o pomstę do nieba (Typhoon RAFu FTW!!!), dźwięki są super, ale całość jakoś nie oszołamia. Do tego wydajność daje do myślenia. Na Omaha miałem 3 FPS:D
Garbol [ Generaďż˝ ]
eJay Typhoon RAFu to jak sami twórcy mówią "Ambient Environment to increase the feeling of total war" :)
T_bone [ Master Sergeant ]
Samoloty są w tym modzie mało istotne poza tym że AI ma nimi latać i wspierać. Całość jest wystarczająca i wypełnia w dobrej jakości dziurę tematyczną w ArmA, której jakoś nikt nie mógł wypełnić.
eJay [ Gladiator ]
"Ambient Environment to increase the feeling of total war"
LOL!
Liczyłem jednak na coś lepszego, znacznie lepszego. Ten MOD owszem ceruje dziurę, ale słabym materiałem
Garbol [ Generaďż˝ ]
eJay jeszcze jedno tym że na Omaha masz 3fps to bym się nie przejmował bo to jest wina misji a nie mapy. Zauważ że tam na bieżąco respawnują się jednostki aliantów i to w dość dużych liczbach.
T_bone [ Master Sergeant ]
No ja nie wiem co to by musiałaby być za Omaha żeby działała super płynnie, to jest silnika ArmA i sam fakt że coś takiego na nim odwalili jest niebywały. To że eJay ma 3 FPS to zapewne dlatego że próbuje wypłynąć łajbą rybacką na Atlantyk jak George Clonney w Gniewie Oceanu, wiadomo jak takie rzeczy się kończą. Krytyka z tego względu jest chybiona, tego się nie da inaczej zrobić. W normalnych misjach wydajność moda jest... Normalna.
"Liczyłem jednak na coś lepszego, znacznie lepszego".
Nie wiem co Ty miałeś za oczekiwania. Przez tyle lat brakowało do ArmA przyzwoitych jednostek WW2 i choćby podstawowych 2 pojazdów dla obu stron. I44 zapowiadało updejt swoich addonów z OPF do ArmA, wydali kampanie, bardziej pasujące do realiów wyspy i sporo jednostek które nie wypalają oczu jak 31st Normandy Mod. Jak dla mnie jest dobrze, nie idealnie ale bardzo przyjemnie.
T_bone [ Master Sergeant ]
Zagrałem parę starć pancernych w I44 i jest lekko zadziwiony. Mam wrażenie że mod ma jakiś system opancerzenia, który "naprawia lżejsze uszkodzenia". Wydaje się to bardzo pozytywne, żeby stracić gąsienice trzeba naprawdę dostać parę strzałów w tą lokacje inaczej zrobi się biała. Oczywiście zniszczenie czołgu jest jak najbardziej możliwe, wystarczy skoncentrowany ogień, ale nie jest jednak tak łatwe jak w zwykłej ArmA (chyba że jedziemy Shermanem).
Garbol [ Generaďż˝ ]
T_bone moim zdaniem ma to imitować tą "potęgę" niemieckich czołgów :) po paru trafieniach przestaje się naprawiać.
legrooch [ MPO Squad Member ]
Ama chodzi sympatycznie, nie powiem :)
Oczywiście język angielski :)
eJay [ Gladiator ]
Jak masz ustawione Fillrate (czy jakoś tak)?
Karac [ Hammer Head ]
No i proszę:)
eJay [ Gladiator ]
Karac, ta gra będzie skandalem. Są już filmiki z gameplaya. Żałość to mało powiedziane:D
T_bone [ Master Sergeant ]
To jest żart, oni są niepoważni.
T_bone [ Master Sergeant ]
Wyszła tylko jedna fota. I tak robiłem za pilota ;p Volt jako Irina hy... Hy.
Mateck [ Senator ]
Dzisiaj urządziliśmy sobie małe polowanie. Jak ktoś się przyjrzy to może dostrzec naszą zwierzynę ---->
Nowa misja Bone'a wyszła nieźle. Brakowało mi tylko dwóch drużyn, które mogłyby atakować jednocześnie dwie pozycje obrony plot.
Garbol [ Generaďż˝ ]
In fresh STEAM news
was revealed ArmA 2 worldwide release as 30.6.2009
pre-purchase at
Garbol [ Generaďż˝ ]
A i jeszcze jedno odnośnie naszej dyskusji na vencie wczorajszej :)
60$ dla Xbox, nieznana jest jeszcze cena na PC.
T_bone [ Master Sergeant ]
2:10 FLIR w ArmA2:
eJay [ Gladiator ]
Srogie te ceny. Poczekam na wersję PL:)
FLIR świetny, myślę że da radę go wbudować w czołgi i inne pojazdy.
T_bone [ Master Sergeant ]
Do ArmA2 wydali już addon z fast rope.
Ruscy i leczenie w ArmA2:
AI potrafi dać czadu:
Mateck [ Senator ]
Dwa ostatnie filmiki - to już jest coś :).
Garbol [ Generaďż˝ ]
ACE będzie miało mniej roboty :D
eJay [ Gladiator ]
System leczenia niszczy po całości:D Już sobie wyobrażam nasze teksty:
T_bone : eJay dawaj wyrzutnię, Be-empa jedzie!
eJay: Nie mogę k...a, muszę opatrzyć Tajgera! Będę gotowy za minutę.
:)
T_bone [ Master Sergeant ]
Mnie cały ten oddział Force Recon Marines w ArmA 2 przypomina ekipę SEAL Bruca Willisa z tego filmu :P
Nie powiecie że nie czuć klimatu ;)
T_bone [ Master Sergeant ]
Przeszliśmy misję "Droga do Morton", ponieśliśmy 90% strat ale sukces to sukces ;p
T_bone [ Master Sergeant ]
Atak na Montignac poszedł dość gładko, choć walki piechoty w mieście toczyły się jeszcze długo po przetoczeniu się naszej pancernej pięści.
T_bone [ Master Sergeant ]
Przed Morton szczęście się odwróciło, konwój zaopatrzeniowy Matecka wpadł w jakąś zasadzkę mimo że my i piechota przejechaliśmy tą drogą wcześniej.
T_bone [ Master Sergeant ]
Straciliśmy także 2 Abramsy - eJaya i Volta :( Przeżyłem tylko ja, na screenie niszczę ostatniego przeciwnika w Morton.
And [ Centurion ]
Dla porównania filmik z gameplaya OFP2:
Jak dla mnie to w tej wersji blizej mu do BF2 niz do pierwowzoru czy do Army.
Buby [ Senator ]
Ogłoszenie dnia:
Od piątku zyskuję nowy komputer, co oznacza, że w końcu ArmA będzie mi działała płynnie :D
Więc raczej powinienem zawitać spowrotem do Army :P
T_bone [ Master Sergeant ]
Buby---> Świetna nowina :)
Dziś był Afganistan, płynna operacja niszczenia paru obozowisk.
T_bone [ Master Sergeant ]
Pamiątkowa fota ;p
Góra: Mateck, Tiger, eJay.
Dół: Garbol, ja, Volt.
Mateck [ Senator ]
Do coopów, które pewnie jutro wydam na BI Forum, przydadzą się komunikaty radiowe wzywania artylerii. Jeżeli ktoś zna jakieś dobrej jakości, to niech je zapoda. Potrzebne są zarówno po stronie ruskich jak i amerykańców.
Tygrys205 [ Tank Commander ]
Co do wczorajszej rozmowy o SMAWie i AT-4 (i w ramach przypomnienia dla Garbola)
T_bone [ Master Sergeant ]
Mateck---> Zaraz załatwię komunikaty z Gunshipów i innych Tank Platoonów.
EDIT: Zrobione:
Garbol [ Generaďż˝ ]
- :D
Mateck [ Senator ]
No nareszcie! Teraz dzięki opcji attachTo C130 transportujący inne pojazdy jest jak najbardziej realny.
Ciężarówki holujące inne obiekty, np. działa, też już nie będą problemem :) -
T_bone [ Master Sergeant ]
eJay---> To oczywiście Skywalker Ranch.
3 rzeczy...
SimHQ już robi coopy do ArmA2 i bardzo sobie chwalą briefiengi:
C-130 zrzuca spadochroniarzy:
W filmiku OFP2 z posta [161] jakoś nie przyuważyłem obracania głowy niezależnie od ciała... Dość martwiące.
DaDek szuka klucza [ Konsul ]
W jakim programie robione są te komiksy ?
Tygrys205 [ Tank Commander ]
Garry's Mod, plus Photoshop.
Tygrys205 [ Tank Commander ]
Now THAT was something unexpected :>
T_bone [ Master Sergeant ]
SimHQ dorwało Flaszkę 2 na targach E3:
T_bone [ Master Sergeant ]
Dziś humor dopisał że tak powiem :D
2 shoty z desantu --->
T_bone [ Master Sergeant ]
Total Reeee.....
P.S eJay to o co chodziło z tą zagadką ;p
Mateck [ Senator ]
.......call'in :D
Kolejene dwa filmiki z DR, to samo demo:
Powiedziałbym połączenie BF2 z lekką nutką PR i BiA. Mam nadzieję, że wersja PC będzie... mniej konsolowa (jeżeli nie będzie wychylania się to będzie lipa). Na pewno będzie warto zagrać, przynajmniej w kampanię coop.
Moim zdaniem najgorszy motyw w tych filmikach to artyleria spadająca, wydaje się, idealnie pod kątem prostym.
Karac [ Hammer Head ]
Czy da się u nas kupić grę na D2D jeśli jest napisane, że gra jest dostępna tylko w US, Kanadzie i Meksyku? Rozumie, że można założyć konto i podać jakiś adres w US ale czy to wystarczy?
eJay [ Gladiator ]
Najgorszy motyw na tych filmikach to animacja postaci, zarówno gracza jak i podopiecznych:
- sztuczna i nienaturalna trzęsawka broni i obrazu
- kij w tyłkach partnerów robi swoje:)
Ale nie jest źle, bardzo podoba mi się system dowodzenia (właśnie taki widziałbym w ArmA:P). Mapa też wydaje się sympatyczna. Co mnie martwi to brak JIP.
A dzisiaj mnie raczej nie będzie, bo najpierw idę na CGI Arnhulda, potem mecz o awans i chyba się nawalę wieczorem:>
T_bone [ Master Sergeant ]
Karac---> Nie kupowałem gier które miały takie zastrzeżenie, podejrzewam że jakoś takie ograniczenie egzekwują.
Mateck [ Senator ]
Nowa klasa addonów do ArmA2 -
eJay [ Gladiator ]
Rozwiązanie zagadki z postu [174] dzisiaj wieczorem, albo jutro:)
T_bone [ Master Sergeant ]
Nice:
Kształty challengera jak z lat 80tych ;)
Tygrys205 [ Tank Commander ]
Bone - ale Cię dzieciaki zjechały w wątku z gameplayem z OFP2 :D
Mateck [ Senator ]
Co nie znaczy, że Bone nie pojechał z tym brakiem realizmu, bo nie będzie mógł wykorzystać swojego TrackIRa :P.
T_bone [ Master Sergeant ]
Mateck---> Nie brakiem tylko obniżeniem poziomu. Nie powiesz że obracanie głowy, jako innowacja Flaszki nie zwiększyło realizmu a raczej realności odbierania postaci. Jeśli się źle wyraziłem to sorry ale o to mi od początku chodziło.
Co do TrackIRa masz rację, Im a selfish son of a gun ;p
Tygrys---> :)
Mateck [ Senator ]
Rozkręcamy się. Potrafimy się "kłócić" o tym samym już w dwóch wątkach na raz :D.
T_bone [ Master Sergeant ]
A no :D Chyba nie mamy co robić ;p Idę się zająć czymś bardzie sensownym hehe.
P.S Jakbyś miał TrackIRa to ten ficzer byłby dla ciebie tak samo kluczowy, to szokujące jak człowiek przestaje sobie wyobrażać grę bez tego :D:D
Mateck [ Senator ]
C'mon... Sing with me... C'mon... Total Reeeee!
See you at the party Victor :D
P.S. Kto wie, może po zakupie kompa dokupię do niego tę zabawkę, albo joya ;).
Chociaż pewnie prędzej TrackIRa z myślą o lepszej orientacji podczas pełnienia funkcji medyka w ArmA2 :).
T_bone [ Master Sergeant ]
Mateck---> Joy obowiązkowo ;) Dobry i solidny Saitek to "tylko" +/- 119 zł, piszę "tylko" bo w porównaniu z TrackIR na to mało.
DaDek szuka klucza [ Konsul ]
moze ktos powiedziec cos wiecej o tym modzie Garry's Mod jak go używać gdzie wgrać i na czym to polega?
Tygrys205 [ Tank Commander ]
Tak ciężko użyć googli? Jeez...
Mateck [ Senator ]
Bone --> Nie znajdziesz przypadkiem komunikatu radiowego "artyleria niedostępna" po stronie US?
BTW. Na TrackIR Clip Pro mnie stać :D.
Tygrys205 [ Tank Commander ]
A właśnie.
Mateck - mam Ci nagrać wzywanie artylerii pa ruski? ;p
Mateck [ Senator ]
Na razie nie trzeba. Pod koniec miesiąca, może się coś konkretnego nagra ;).
T_bone [ Master Sergeant ]
Mateck---> Wydawało mi się że dawałem... Oto on:
Mateck [ Senator ]
A no faktycznie był, tylko trochę mi nie pasuje to "we will contact when available", ale może być. Dzięki.
EDIT. Najwyżej wytnę końcówkę.
T_bone [ Master Sergeant ]
Heh wiem, niestety innego nie mam ;) W M1TP potem mówili że "Artillery is now on call..." więc miało to więcej sensu. Jak znajdę coś lepszego to dam znać.
Mateck [ Senator ]
Demo ArmA2 dostępne -
Fajna oldschoolowa mini gierka.
Garbol [ Generaďż˝ ]
Moje zdanie o modzie unsung: nie warto rzuciłem sobie granat pod nogi i jeszcze stałem... ba... mogłem się nawet uleczyć...
T_bone [ Master Sergeant ]
Też uważam że nie warto wrzucać tego na serwer, poza modelami postaci to całość gorsza od I44. Jak będziemy chcieli pograć to wskoczymy na publika.
Garbol [ Generaďż˝ ]
AHA! widze ze Mateck już wypuścił co-op packa :D
Garbol [ Generaďż˝ ]
jeszcze co do Unsung moda to... straaasznie laguje wyspa jak wczoraj widziliście miałem miejscami ze 7/5 a nawet 3 FPS, nawet na widoczności 500m czyli najmniejszej jakiej można... Nie wiem ale VTE już był lepszy pod względem wydajności (chociaż wyspy to były słabe) a modele pozostawiały wiele do życzenia.
Garbol [ Generaďż˝ ]
Dzisiaj mnie nie będzie jadę do Piły na egzamin o 4 nad ranem :P
eJay [ Gladiator ]
Mateck idzie na szajs z Arnoldem więc nie będzie raczej grania:/ No to sobie w rFactora zagram:P
T_bone [ Master Sergeant ]
Ja męczę zagadnienia do egzaminu ;p
Tak, kupiłem na steam R6 Raven Shield za 5 Euro. Liczę że znajdzie się ktoś na coopy jako że przez 2 tygodnie nie będzie nowych misji do ArmA ;p
Karac [ Hammer Head ]
Bone
Ja chętnie dziś mogę spróbować:) R3 dla mnie to nadal majstersztyk.
T_bone [ Master Sergeant ]
Karac---> Niestety dziś jeszcze nie da rady, po poniedziałku dopiero będę otwarty.
T_bone [ Master Sergeant ]
Karac i Garbol, pierwsze podejście bolesne ale mamy potencjał jak się skupimy.
Mateck [ Senator ]
eJay --> Mnie się bardzo podobał :). Powiem tylko tyle, że zdjęcia i montaż są świetne, to jest to czego brakowało mi w TF, klimat postapokalipsy z nieźle zorganizowanym ruchem oporu i A-10 w tle - I like. Do tego dodam jeszcze moim zdaniem udane nawiązania do poprzednich części...
Mateck [ Senator ]
Nowa część - https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=9129528&N=1
Zapraszam i do usłyszenia za parę tygodni ;).