Andre* [ Legionista ]
Modyfikacja Requiem For A Witcher - Zemsta Wilka
Witam serdecznie! Jestem Dark i wraz z moim teamem tworzymy nową modyfikację do wiedźmina, posiadamy wieloletnie doświadczenie z moddingu innych gier.
Nasza strona -
Wątek na oficjalnym forum -
Fabułę prezentuję poniżej:
Wiedźmin nie jest szpiegiem. Wiedźmin nie stoi po niczyjej stronie. Wiedźmin jest tylko wiedźminem.
Akcja modyfikacji rozgrywa się po wydarzeniach, które miały miejsce w grze. Geralt, zwany Białym Wilkiem trafia do Koviru w poszukiwaniu zleceń. Staje przed nim kolejne wyzwanie - podczas rozmowy z bankierem dowiaduje się o problemach w jednej z kopalni w Kovirze. Kopalnie są siłą gospodarczą Koviru i Poviss, komuś bardzo zależy na ich przejęciu lub unicestwieniu. Wielki powrót zwiastuje wielkie kłopoty.
W Kovirze nikomu nieznany kupiec przejmuje większość kopalń, stanowiących gospodarczą potęgę królestwa. Uwagę władcy od całego precedensu odwraca brzęcząca sakiewka. Niespodziewanie stara kopalnia zaczyna nieźle prosperować, dzięki krasnoludzkiej technice. Nie wszyscy podzielają entuzjazm okolicznej ludności. Wielkimi krokami zbliża się koronacja następcy tronu, na którą przybyli władcy największych państw z Królestwa Północnego (m.in. Redanii i Temerii). Pont Vanis staje się sceną szpiegowskich intryg, w których prawda nie istnieje. Gra pozorów właśnie się rozpoczęła...
Agencje wywiadowcze widzą w białowłosym wiedźminie doskonałe narzędzie, dzięki któremu mogą odnieść sukces. Niestety, Białego Wilka zauważają także osoby, które parają się nieco odmienną działalnością... W późniejszym etapie rozgrywki do Geralta dołączą też inni wiedźmini.
Prezentujemy całkiem nową modyfikację, bazującą na prozie Andrzeja Sapkowskiego, wprowadzającą dużo zamieszania, ale też wiele przyjemności z gry. Stawiamy na jakość rozgrywki a nie ilość.
- Wielka batalia u boku innych wiedźminów, rzeź jakiej jeszcze w grze nie było!
- Brak misji w styly przynieś, podaj, pozamiataj na rzecz ciągłej akcji,
- Zupełnie nowa architektura dostosowana do królestwa koviru,
- Nowe lub poprawione tekstury i wiele innych elementów 2d,
- Ścieżka muzyczna wzbogacona o nowe utwory,
- Wciągająca i dramatyczna fabuła,
- Nowe uzbrojenie,
- Nowe pancerze,
- Całkiem nowe modele 3d,
- Elementy humorystyczne,
- Dodanie do otoczenia zwierząt (np. konie czy świnie),
- Luźne powiązania z grą
- Mocne nawiązanie do książek
- Zastosowanie multirozgrywki, czyli możliwość grania epizodycznymi postaciami
Komentarze mile widziane, pozdrawiam :)
wojak5 [ CR9 ]
na pewno zagram :) i mam pytanie czy ten mod będzie z dialogami? czy będą leciały napisy i nic nie będzie słychać?
kęsik czemu nie? to będzie nowy Wiedźmin!
kęsik [ Legend ]
Ja jakoś nie widzę nic specjalnego...
Vangray [ Hodor? Hodor! ]
Z pewnością zagram w ukończone dzieło :) Póki co specjalnie nie ma co komentować - nie takie asy się brały za modyfikacje i z reguły plany i zamierzenia wyglądają najfajniej :) A te w tym przypadku są niezłe, tym trudniejsza będzie realizacja. Jedyne co mi się ze "screenów" (no, obrazków z modelami?:P) rzuciło w oczy, to pewna "kwadratowatość". Ale dawno nie grałem w grę, może w oryginale jest podobnie.
Tak czy siak, do pracy.
yestri [ Magister Equitum ]
wyszła wogóle jakaś ciekawa modyfikacja? oprócz dwóch oficjalnych ?
Andre* [ Legionista ]
Upiory w Cichej Wólce, Wesele, Wiedźmikołaj, Deception, Haracz, Pamiętnik Janka i wiele wiele innych
__
dziękuje za wszystkie komentarze :D
novi.. [ Senator ]
Gdy wyjdzie finalna wersja to nie omieszkam się w nią zagrać.
A w ogóle to kiedy tak na oko macie zamiar ukończyć pracę i ile w ilu procentach przygoda na ten moment jest gotowa?
Mhoczny Wendrowiec [ Legionista ]
Jeszcze podstawki nie skończyłem, a na horyzoncie tyle ciekawych fanowskich przygód :) Powodzenia w modowaniu.
Andre* [ Legionista ]
O wykonanie się nie martwcie ;) Stworzyliśmy już Mroczne tajemnice do Gothic I (obecnie prawie wszyscy z poziomkaz tworzą tego moda do wiedźmina) a niedlugo pojawi się Czas zaplaty, przy którym pracuje 6 osób z naszego projektu.
wojak5 - najprawdopodobniej będzie dubbing :)
novi.. - jakieś 25%, premiera nie jest znana, ale niedługo wydamy 2 mody-niespodzianki o których napewno was poinformuje na tym forum :D Będzie w co grać
O dialogi się nie martwcie bo w naszym modzie pisze je ta sama osoba co w mrocznych tajemnicach :)
Neo12 [ Prince of Persia ]
Stworzyliśmy już Mroczne tajemnice do Gothic I (obecnie prawie wszyscy z poziomkaz tworzą tego moda do wiedźmina)
Cholera, a miałem przed chwilą napisać że mod prezentuje się niczym Mroczne Tajemnice. Jeśli tak jestem w 100% spokojny o jakość końcowego produktu.
Shergar [ Darth Revan ]
Drak mała uwaga.
Stworzyliśmy już Mroczne tajemnice do Gothic I...
Nie przesadziłeś zdeczko? Nie wiem kto z teamu Wam pomaga, ale to nie wy stworzyliście MT ;P Pisz rzeczowo jak było, pisz, że ktoś z teamu was wspiera, ale nie pisz, że MT to wasza robota. Sorry, że na forum publicznym to napisałem a nie na gg, ale nie lubię takich sytuacji.
Pozdro i powodzenia,
Sher.
Andre* [ Legionista ]
Faktycznie, wybacz użyłem zbyt mocnych słów. Jednak 5 poziomek tworzy z nami moda :)
Rod1 [ Generaďż˝ ]
Andre* -> Daj znać i na tym forum bo mod jest wart uwagi. :)
Shergar [ Darth Revan ]
Nie ma sprawy Dark. Tylko pamiętaj, że nad MT realnie pracowały 4 osoby:
mła, Ken, Siekacz i Fenix. Owszem reszta też bardzo pomogła, ale to, że oni są teraz w twoim teamie nie oznacza, że zrobiliście MT.
W każdym razie cieszę się, że to wyprostowałeś ;P
Ja ze swojej strony mogę Wam tylko życzyć powodzenia i rychłego wydania prologu.
Andre* [ Legionista ]
Tym razem przygotowaliśmy dla was krótki trailer/promo z nowego świata po jakim będzie wam dane chodzić w modyfikacji ;) Zapraszam do oglądania i komentowania w temacie.
Film -
Rod1 [ Generaďż˝ ]
Świetny film.
Andre* [ Legionista ]
Filmik prezentujący nową lokację -