GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

I kill people

25.04.2009
20:23
[1]

tosiek2142 [ Fixxxer ]

I kill people

Mistrz absurdu powraca :D


Jak ktoś nie wie o co chodzi zapraszam tu:

25.04.2009
20:24
smile
[2]

VoltkeMan [ Pretorianin ]

Yea? You kill people? Robert, Marika, Jon? Fucking, monster!

Shut up, fucking monster! Terrorist-monster! Your eyes... Ups, I'm sorry... You... chaven't eyes! But I! I got the eyes! Hahhahah!

25.04.2009
20:38
smile
[3]

Loczek [ El Loco Boracho ]

Geniusz!!! :D

C to the ANADA Bitch! :D

25.04.2009
20:39
[4]

Storm93 [ Hardstyle Lover ]

Jest jeszcze druga część ;)

25.04.2009
20:41
[5]

_D_R_A_G_O_N_ [ eS eM O Ka ]

Widziałem to już wczoraj... Ale nie zajarzyłem bo oblewałem testy:)

25.04.2009
20:54
[6]

Fear2 [ Konsul ]

[5] + 100 do lansu

25.04.2009
21:08
smile
[7]

_D_R_A_G_O_N_ [ eS eM O Ka ]

[6] żart?
+100 do zajebistości

25.04.2009
21:09
smile
[8]

Slasher11 [ Scharfschütze ]

Ale koleś ma odwalone:D

25.04.2009
21:09
smile
[9]

Chrupenc [ Konsul ]

On jest boski ; >

25.04.2009
21:13
smile
[10]

_D_R_A_G_O_N_ [ eS eM O Ka ]

Guns kill people... a, a! I kill people... with guns!

25.04.2009
21:19
smile
[11]

Kapitan Bomba @#$% [ Pretorianin ]

te teksty o pisiorku

25.04.2009
21:30
[12]

Kozi89 [ Legend ]

Nowa piosenka:D

Tak jak Remi robi przypały tak on muzykę tworzy:)

25.04.2009
21:33
[13]

drifter. [ Centurion ]

Ten koleś wymiata, jego utwory są boskie :D

25.04.2009
21:36
smile
[14]

Punk z Woodstocku [ Legalize it ! ]

lol

25.04.2009
21:40
smile
[15]

hctkko. [ The Prodigy ]

fajnego ma nicka ;)

25.04.2009
21:41
smile
[16]

Amadeusz ^^ [ Senator ]

I'm invisible like...
Well, I'm not really invisible.

Padłem.

25.04.2009
21:59
[17]

ppaatt1 [ Trekker ]

Tak jak Remi robi przypały tak on muzykę tworzy:)
Remi dodał niedawno nowy fajny klip z Pac-Man`em.

A tutejszy filmik dobry. Choć i tak najlepszy jego utwór jest o Mikołaju i ten z Genitaliami.

25.04.2009
22:16
[18]

Grucha [ EXTREME LIFESTYLE CLOTH. ]

Średnio dobre.

25.04.2009
22:20
smile
[19]

PATORIKKU [ Pretorianin ]

wymiata

25.04.2009
22:24
[20]

tosiek2142 [ Fixxxer ]

"Old people burning, Old people burning. Put your hands up!"
Chamskie xD

25.04.2009
22:49
smile
[21]

^_CHazY•_•chAZz._^ [ DisturbeD_RuleZz ]

jego teksty niszcza!!!11oneone

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.