Psycho_Mantis [ ]
Stealth Action || Wątek poświęcony skradankom || Odcinek 41
Skradanki inaczej nazywane sneakerami lub stealth-action to gry, które wymagają innego podejścia do konfrontacji z przeciwnikami. Nie chodzi tutaj o bezpośrednią walkę, tylko o ciche i tajemne omijane przeciwników oraz w razie potrzeby eliminowanie ich w jak najcichszy sposób.
Jest kilka elementów, które może charakteryzować sneakery, np: tzw. time caution mode (czyli tryb alarmu), przyklejanie do ścian (umożliwia zobaczenie co jest za rogiem), charakterystyczne uzbrojenie (służace do cichego eliminowania wrogów, np. noże, pistolety z tłumikiem, struny, paralizatory itd.), specifyczny gameplay i walka z przeciwnikami (np. przewaga liczebna wroga).
UWAGA: Wpisując się w wątku pamiętaj żeby szanować innych fanów gier; opinie i krytyka jest mile widziana, ale tylko konstruktywna :)
Oczekiwane / możliwe następne tytuły:
- Splinter Cell: Conviction [jesień 2009] -----> https://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=9441
- Metal Gear Solid 5 [2010/11 ?] -----> https://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=42631
- Assassin's Creed 2 [jesień 2009] -----> https://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=13139
- Hitman "5" [2010] -----> https://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=40785 , https://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=47142
Lista Sneakerów (sagi):
*** Metal Gear Solid ***
- Metal Gear
- Metal Gear 2: Solid Snake
- Metal Gear Solid ---> Metal Gear Solid: Integral (czyli zwykły MGS + VR Training)
- Metal Gear Solid: The Twin Snakes (remake MGS1)
- Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty --> Metal Gear Solid 2: Substance (czyli MGS2: SoL + VR Training, Alternative Missions, Snake Tales)
- Metal Gear Solid 3: Snake Eater --> Metal Gear Solid 3: Subsistence (czyli MGS3: SE + dodatki)
- Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots
(Uwaga! Gra Metal Gear Acid mimo, że należy do sagi nie jest grą stealth-action)
*** Splinter Cell ***
- Splinter Cell
- Splinter Cell: Pandora Tomorrow
- Splinter Cell: Chaos Theory
- Splinter Cell: Double Agent
*** Thief ***
- Thief: The Dark Project
- Thief 2: The Metal Age
- Thief: Deadly Shadows
*** Hitman ***
- Hitman: Kryptonim 47
- Hitman 2: Cichy Zabójca
- Hitman: Kontrakty
- Hitman: Krwawa Forsa
*** Gorky ***
(Uwaga! Pierwszą grą tej serii było Gorky 17, które nie było grą stealth-action.)
- Gorky Zero: Fabryka Niewolników
- Gorky 02: Aurora Watching
*** Manhunt ***
- Manhunt
- Manhunt 2
*** Kroniki Riddicka ***
- Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay
- Kroniki Riddicka: Assault on Dark Athena
*** Tenchu ***
- Tenchu: Stealth Assassins (dodatki --> Tenchu Shinobi Gaisen, Tenchu: Shinobi Hyakusen)
- Tenchu 2: Birth of the Stealth Assassins (sequel który był prequelem ;)
- Tenchu: Wrath of Heaven ( ---> ulepszona wersja na Xboxa - Tenchu: Return From Darkness)
- Tenchu: Fatal Shadows
Inne tytuły:
- Kameleon
- Stolen
- Second Sight
- Assassin's Creed [?]
(P.S. Jest wiele innych gier tego typu, są też gry które zawierają tylko pewne elementy skradanek ale ich wszystkich tutaj nie umieszczamy :)
Stali bywalcy (+ ulubiona gra):
* Psycho_Mantis (MGS 1)
* Chester80 (Hitman 4)
* peners (MGS 1)
* Hitmanio (MGS 1)
* Sanchin (SC 1)
* McClanesHungOver2 (SC 1)
* Orlando (Hitman 2)
* DarkQra (SC 3)
* master53 (Hitman 2)
* Taikun44 (MGS 3)
* Shifty007 (Kroniki Riddicka)
* umek (SC 3)
* *_*Cypriani (Manhunt)
* Toshi_ (SC 3)
* Judith (Thief 3)
* Stranger (Manhunt)
* kajol <--- człowiek, który nie umie czytać instrukcji dotyczącej podania JEDNEGO tytułu
* Infernus67 (Hitman 1)
* _zielak_ (Hitman 2)
* Marcin_Wojcik (SC 3)
* EG2006_43107114 (Hitman 4)
* davhend (Thief 3)
* jezek (SC 3)
* marcin388 (SC 3)
* Łyczek (SC 4)
* $heyk (Kroniki Riddicka 1)
* CRUX (MGS 3)
Uwaga!
Samoobsługa z użyciem pogrubienia - bolda!
Aby zostać stałym bywalcem najpierw musisz w tym wątku trochę pobyć i poudzielać się (za dużo mieliśmy już tu osób, które pojawiały się tylko w jednej części). Bądź aktywny przez minimum trzy kolejne części. Jeśli wtedy zechcesz zostać stałym bywalcem poznaj zasady:
1. Dopisz się do skopiowanej listy (użyj pogrubienia - bolda!), napisz jeden tytuł najbardziej lubianej przez Ciebie gdy stealth-action oraz uzupełnij tabelkę obok (np. w Paincie) zgodnie z jej legendą.
2. Jeśli ktoś przez trzy kolejne części wątku będąc na liście stałych bywalców nie odezwie się w wątku - przechodzi do listy nieaktywnych (która nie jest wyświetlana ze względu na jej długość). Aby powrócić na listę stałych bywalców musi ponownie aktywnie uczestniczyć w życiu wątku.
3. Jeśli chcesz zmienić tytuł ulubionej gry przy nicku - napisz posta i wybolduj.
Poprzednia część wątku: https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=8074330&N=1
Psycho_Mantis [ ]
Jak widzicie nie śpię i cały czas się udzielam :)
Nie sądziłem, że kiedykolwiek pojawi się w naszym wątku Mafia.
Dodam, że nie udało mi się jak na razie ponownie zagrać w MGS4. Pisanie pracy MGR, przygotowania do ślubu, D-Link PGS i Gry-Online zabierają mi za dużo czasu, ale do kolegi na piwko się wybiorę ;)
Przy okazji miło mi poinformować, że ostatnio reaktywowałem swoją stronę domową w nowej formie :D Czasami trzeba się odstresować, a takie zajęcie dobrze człowiekowi na psyche --->
Tofiasz [ Legionista ]
No patrz, a ja się już w tamtym zapytałem :P Eeee, tam jeszcze raz tu:
Czy grę Beyond Good & Evil można zaliczyć do skradanek? Właściwie to tylko w paru momentach walka jest konieczna, a Jade rozwala oddziały Alfa robiąc reportaże o ich zbrodniczej działalności.
*_*Cypriani [ White Trash ]
Psycho ---> Z racji iż Manhunta są już 2 części można go zaliczyć do sag. Podobnie Kroniki Riddicka (EFBB i AoDA). Poza tym można by już myśleć nad zaktualizowaną wersją tabelki :)
P.S. Aha... I AC wciąż jeszcze widnieje na liście snakerów?? :P
Psycho_Mantis [ ]
*_*Cypriani ---> To były Wasze postulaty :P Mnie się nie podobał chociaż de facto był skradanką :P Zmieniam :P
Shifty007 [ 101st Airborne ]
Czołem. Dawno mnie u Was nie było, więc przydałoby się kartę podbić tym razem. :)
Nie wiecie może, czy któryś z wydawców ma w planach wydanie Velvet Assassin w Polsce? Całkiem zacna skradanka się zapowiada. Dawno już nic z tego gatunku nie widziałem...
edit: No i w końcu Dark Athena. :D Wieki czekałem na ten tytuł.
edit2: Psycho, za tą WIELKĄ lukę na mapie miejsc ciekawych do odwiedzenia, w województwie Dolnośląskim masz kopa. :P No, chyba, że już tu byłeś/mieszkasz w tych okolicach, wtedy zwracam honor. :)
Psycho_Mantis [ ]
Shifty007 ---> Jak widać Cypriani podjąl dyskusję aby AC w ogóle z listy wywalić, ja pomimo, że gra była dla mnie nudna bym ją zostawił :)
Z tego co widać [https://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=10953] Dark Athena miała premierę w Europie 2 dni temu, ale jak widzisz u nas nie ma na razie mowy na jej wydanie. Sprowadzaj :P
O Velvet Assassin nic nie wiem jeśli chodzi o wydanie w PL. Ale gra mnie zaciekawiła i z chęcią bym na nią zerknął - oczywiście po skończeniu MGS4 :P
Edit: TO jest aktualna mapa robiona jakiś czas temu :P Widocznie Poznań ma lepsze reklamy w TV (vide ostatnia lecą m.in. na TVN24) niż Wrocław i okolice :P Ale moja ukochana cały czas mówi, że tamte miejsca też trzeba odwiedzić, w tym Sudety :P
*_*Cypriani ---> Tabelka zaktualizowana o serię Kroniki i Manhunt - tak samo w 1 poście w liście. Ponadto do tabelki dodałem MGS4 :P W 1 poście dorzuciłem jeszcze to na co "czekamy" :P
Shifty007 [ 101st Airborne ]
Psycho --> Do polskich wydań całkowicie się zniechęciłem, po tym co zrobili z Brothers in Arms: Hell's Highway także na bank już nic lokalizowanego przez polaków nie kupię. Już jakiś czas temu z gram,pl przerzuciłem się na game.co.uk Naprawdę w porządku sklep, przesyłki docierają w góra tydzień, w dodatku za psie pieniądze - około funta biorą za wysyłkę. :) Tam jednak Riddick jeszcze w pre-orderze [11 days to go!]
A Twoja ukochana słusznie prawi, powinieneś posłuchać. Sudety są niesamowite. :)
edit: na stronie mojego miasta masz fajną galerię na smaka. :)
Orl@ndo [ Legend ]
Do polskich wydań całkowicie się zniechęciłem, po tym co zrobili z Brothers in Arms: Hell's Highway
Muahahahahihihi...
*_*Cypriani [ White Trash ]
Psycho ---> Heh znak zapytania :) Nie chcę się udzielać za innych więc mówię za siebie, a według mnie AC skradanką nie jest :) Mnie jakoś specjalnie na liście nie przeszkadza mimo iż było mi dane zagrać w tytuły które są snakerami w większej mierze niż Assassin's Creed :)
Fajnie że zaktualizowałeś tabelke :) Przy okazji możesz mi przy Manhunt 2 postawić czarną kropeczkę, gdyż dane mi było ukończyć to cudeńko na konsoli pożyczonej od kumpla :) Już wcześniej wypisywałem swoje pierwsze wrażenia z rozgrywki w MH2 a moja końcowa ocena jeszcze wzrasta, gdyż nie spodziewałem się że gra może mieć taką dobrą fabułę :)
A co do AoDA to tylko kwestia czasu kiedy ją dorwę :P
Toshi_ [ Got sarcasm? ]
po tym co zrobili z Brothers in Arms: Hell's Highway
Łomatko... Miałem ochotę pożyczyć od kumpla, ale chyyyyba "poszukam" wersji angielskiej ;D
A pamiętacie SC1 PL z brzuchomówcami i "Niesiesz za dużo Apteczka"? :P
Aż mnie skusiło i, pomimo posiadania (no i kilkukrotnego przejścia oczywiście :P) oryginału, zdarłem wersję US. Kurde, Fisher MÓWI! 0_o
Btw - hoho, to ten wątek żywy i aktywny? Jakoś mi się kiedyś odwiesił i zaginął w falach spamu.
No, to oficjalnie - WRÓCIŁEM! Tęsknili? ;]
$heyk [ Master Chief ]
Tofiasz ----> Gry nie zaliczyłbym do skradanek. Skoro co niektórzy przegłosowali nawet Riddick'a, więc co tu mówić o BG&E...?
Chociaż z drugiej strony Meph może by i się nie zgodził ze mną (chyba, że nie wyczerpał akurat dziennego limitu na zgadzanie się z kimś). Tak dla zasady.
Toshi_ ----> Ominął cię bardzo ciekawy lincz :)
Mephistopheles [ Hellseeker ]
W BG&E nie grałem, więc nie mam jak się ustosunkować.
Ale na wszelki wypadek chciałbym zaznaczyć, że nie zgadzam się z nikim!
"Ominął cię bardzo ciekawy lincz"
Ciekawy to by był, gdyby zamiast stosu nabić na pal, a dopiero potem podpalić. Trzeba będzie kiedyś wypróbować.
Psycho_Mantis [ ]
Shifty007 ---> A gdzie ja pisałem o polskiej wersji językowej? :D Ja tylko mówiłem, że na razie nikt w Polsce nie bierze się za wydanie tego :)
Shifty007 [ 101st Airborne ]
Psycho --> A czy ja gdzieś pisałem, że będzie w polskiej wersji? Chodziło mi tylko o fakt, że ostatnio jakaś dziwna mania wypuszczania gier w pełnych lokalizacjach zapanowała. Mniejsza... :)
Toshi_ [ Got sarcasm? ]
Ejjj ej ej! Lincz? Kto, kogo, za co, czym itd? :D
Mephistopheles [ Hellseeker ]
Ci dobrzy, tych złych, za szerzenie plugastwa, dobrym słowem i umiłowaniem bliźniego.
$heyk [ Master Chief ]
Oh, było tysiąc powodów.
Bo zupa była za słona, bo ktoś dostał dar od Boga, bo lepiej jest pozostać przy zacofanym konserwatyzmie zarzucając jakimkolwiek "innowiercom" herezje, bo akurat zbliżały się święta i ktoś musiał zostać poświęcony, bo w budyniu były grudki, bo czas spędzony na marzeniach to czas stracony, bo Kopernik był kobietą i takie tam...
Toshi_ [ Got sarcasm? ]
Ooook... 0_--
Ale nie poszło o skradankę? :P
dobrym słowem i umiłowaniem bliźniego.
Nooo, zapewne. Nie podejrzewałbym was o stosowanie innych (mniej wysublimowanych) argumentów ;)
Psycho_Mantis [ ]
Panowie, mam pytanko :)
Pamiętacie takie coś --->
W SC# pojawiały się też gumy AirWaves. Znacie inne takie przykłady? :D Potrzebowałbym infa albo ładnego screena :)
Byłbym dźwięczny :D
Orl@ndo [ Legend ]
W Pandora Tommrow był jakiś SE chyba.
Santvor [ Junior ]
mam pytanie, fajny jest ten splinter cell? Bo ze skradanek grałem tylko w Thiefa 1 i 2 i są świetne.
No i jescze w Hitmana.
Shifty007 [ 101st Airborne ]
Psycho --> Efekt Axe też reklamowali in-game. :)
Tu masz niusa:
DarkQra [ Konsul ]
Psycho_Mantis-->
O te screeny to już kiedyś zdaje się prosiłeś, mam parę screenów wrzuconych na profil xfire:
profile.xfire.com/darkqra
Masz tam zdaje się wspomniane przez Ciebie airwaves, nokię, axe i amd 64. Częstuj się ;P
Toshi--> nie tylko lincz cię ominął. Było też polewanie zjełczałym, hm, czymś tam, i spalenie kogoś na stosie. To wszystko oczywiście w ramach w.w. herezji ;P
OMG, ta polonizacja jest tragiczna xD Gdzieś czytałem, że ponieważ polonizacje się nie sprzedają (ciekawe, czemu...) nie poświęca się im należytej uwagi, przez co wychodzą jakie wychodzą. I koło się zamyka.
Psycho_Mantis [ ]
Dzięki, mam wiele przykładów tego typu rzeczy, ale chodzi mi jeszcze o inne tego przykłady :D Może z innych gier? :D
Shifty007 [ 101st Airborne ]
Psycho --> W wielu grach widziałem tego typu reklamy, z tych zainstalowanych, hmm, chyba w Test Drive Unlimited. Luknę później, to cyknę jakiegoś screenshota ewentualnie.
Orl@ndo [ Legend ]
A ja właśnie poza Splinter Cell'em nie kojarze takich reklam.
Shifty007 [ 101st Airborne ]
Pojeździłem chwilę, nic nie znalazłem. A zaraz muszę wyjść, także lipa. Ale minuta spędzona z google zaowocowała paroma linkami:
Sporo informacji na temat który Cię interesuje, jak i tytułów gier, w których reklamy można spotkać.
I jakieś tam screeny...
Psycho_Mantis [ ]
Shifty007 ---> Myślisz, że skoro tego potrzebuje to nie wiem co to jest :P IGA czy product placement w grach? :D
Dzięki, te z SC3 chyba jednak wystarczą :D
Shifty. [ Marksman ]
Facet, zdecyduj się. Napisałeś, że potrzebujesz infa albo ładnego screena, to dałem... :D
edit: Damn it! Wrong account.
Psycho_Mantis [ ]
Hehe, racja - tak napisałem. Wybacz :) Info w sensie w których jeszcze grach to się pojawiło. Ale już ogarnąłem ten akapit, dzięki wielkie. Dzięki DarkQra :)
Toshi_ [ Got sarcasm? ]
Czy ty przypadkiem kiedyś już o to nie pytałeś? I to właśnie DLATEGO QRa miał te screeny w profilu? 0_--
Psycho_Mantis [ ]
Toshi_ ---> Dokładnie dlatego, ale gdzieś te screeny przepadły mi więc zapytałem :D Za jakiś czas będzie z tej układanki efekt :D
DarkQra [ Konsul ]
Przypominam sobie jeszczę reklamę Axe w NfS: Most Wanted, gdybyś chciał to mogę poszukać ;P
Psycho_Mantis [ ]
DarkQra ---> Nie, nie. Już dzieki. To jednak wystarczy.
Psycho_Mantis [ ]
Aktualizując pierwszy post miałem właśnie powiedzieć, że do kompletu nowych MGS, SC i Hitmana brakuje Thiefa :P
"Świat wrze - Thief 4 w sferze plotek" ---> https://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=46042
Mephistopheles [ Hellseeker ]
Podtrzymuję swoje zdanie o ewentualnym Thiefie 4 z poprzedniego wątku.
$heyk [ Master Chief ]
Może z prawdziwym Thiefem będzie miał wspólną tylko nazwę? Wszystko zależy od ilości platform, na które zostanie wydana gra. Przy czym moje obawy o jakość są wprost proporcjonalne do ich liczby
Sanchin [ Orchid Samurai ]
Święta, kilka dni ze znikomym dostępem (i chęcią dostępu) do kompa, a tu wątek tak wystrzelił. Druga (lub któraś) młodość? :D
Meph - tak patrząc na lincz, mam wrażenie, że lubisz prozę Piekary ^^
Mephistopheles [ Hellseeker ]
Złe wrażenie. Z tekstami Randalla miałem styczność jedynie w magazynach o grach komputerowych. :P
Sanchin [ Orchid Samurai ]
Ś.P. Click? ;]
Polecam również jego inne teksty. Cykl o Madderdinie bardzo przyjemnie się czyta.
A wracając do wątku - AC może być skradanką, jeśli ktoś chce, ale nie musi. W sumie jak Hitman :D IMO twórcy jednak powinni bardziej wymusić działania w ukryciu.
Toshi_ [ Got sarcasm? ]
AC może być skradanką, jeśli ktoś chce, ale nie musi. W sumie jak Hitman :D IMO twórcy jednak powinni bardziej wymusić działania w ukryciu.
Mi ten opis pasuje do SC:DA ;] No i do SC:CT też, choć już trochę mniej - jednak rozwalanie wszystkiego było tam kapkę trudniejsze :P
DarkQra [ Konsul ]
To dopiszmy do listy Crisis - czajenie się w trawie, skradanie się z włączoną niewidzialnością za kolesia, żeby go potem zdzielić pięścią w tył głowy. 85% gry można spokojnie gra jak w skradankę. I tak jest najprościej, prawdę mówiąc, bo na Delta to już się dmg dostaje. Jak się człowiek skrada to nie dostaje ;P
Psycho_Mantis [ ]
W takim razie robimy głosowanie bo innego wyjścia nie widzę :P
Czy jesteś za czy przeciw wpisaniu Assassin's Creed (+ potem ewentualnie 2) na listę skradanek?
Głosowanie do końca wątku (200 komentów) - prawo głosu mają osoby będące na liście stałych bywalców. Amen.
-------------------------------------------------------
Assassin's Creed na listę skradanek?
TAK:
- Psycho Mantis
NIE:
-------------------------------------------------------
Shifty007 [ 101st Airborne ]
Assassin's Creed na listę skradanek?
TAK:
- Psycho Mantis
- Shifty
NIE:
Skoro Kroniki Riddicka są na liście, to naprawdę nie rozumiem czemu i Assassin's Creed nie miałby się na niej znaleźć. W obu grach skradanie pełni rolę podrzędną, opcjonalną, bo przez większość czasu i tak tłuczemy zastępy wrogów czym tylko mamy pod ręką. :)
Psycho_Mantis [ ]
Ale Kroniki kojarzą mi się ze zwykłym FPS'em :P Natomiast w AC ta atmosfera poruszania się po mieście, nawet to przebijanie sie przez tłum, wtapianie się w niego kojarzy mi się chociaż z Hitmanem :P
Żeby nie było: AC mnie zanudził, ale skradanką dla mnie jest :)
Orl@ndo [ Legend ]
To już w Riddicku jest więcej obowiązkowego skradania niż w AC.
*_*Cypriani [ White Trash ]
Assassin's Creed na listę skradanek?
TAK:
- Psycho Mantis
- Shifty
NIE:
- Cypriani
- Cypriani
- Cypriani
A porównywanie AC do Hitmana jest IMO lekką obrazą :P
Psycho_Mantis [ ]
Cypriani ---> Nie rób burdelu :>
Nie porównywanie tylko mówiłem, że przypomniała mi się jedna misja z H4 gdzie się chodziło w tłumie i eliminowało kilku tamtych kolesi :) Tyle :)
Sanchin [ Orchid Samurai ]
Assassin's Creed na listę skradanek?
TAK:
- Psycho Mantis
- Shifty
- Sanchin
NIE:
- Cypriani
Nudny na dłuższa metę, ale chciałem zobaczyć co z tą fabułą. Jesteś w końcu Assassynem, więc to skradanka :D
DarkQra [ Konsul ]
Assassin's Creed na listę skradanek?
TAK:
- Psycho Mantis
- Shifty
- Sanchin
- DarkQRa
NIE:
- Cypriani
Wydaje mi się, że w wiele gier można grać po cichu, ale w jednych jest to wskazane, w innych jest to opcja. Tutaj jednak warto działać cicho, zatem jestem na tak.
EDIT:
Sanchin, co to jest to... coś w twojej sygnaturce? Co tam piłeś na tym AGH? xD
$heyk [ Master Chief ]
Ja się wstrzymuję. Nie grałem, a z obejrzanych materiałów i gry na komórkę głupio byłoby cokolwiek wnioskować.
Toshi_ [ Got sarcasm? ]
Niewiele grałem, nie wiem, wisi mi ;P
QRa - to... coś to właśnie Sanch ;]
I nie poznajesz? Na wieżę mariacką włazi ;D Skutek imprezy skałołazów :
Psycho_Mantis [ ]
Assassin's Creed na listę skradanek?
TAK:
- Psycho Mantis
- Shifty
- Sanchin
- DarkQRa
NIE:
- Cypriani
WSTRZYMUJĘ SIĘ:
- $heyk
- Toshi
EDIT: Co do AC2
Nowy zwiastun z Assassin's Creed II. Premiera jeszcze w tym roku ---> https://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=46063
DarkQra [ Konsul ]
No właśnie nie pamiętam, nie było mnie wtedy z wami (na sylwestra mam na myśli). Niestety. Zresztą, Toshi, z tego co pamiętam to Sendil i Sanchin musieli cię nieść ;P Więc co ty możesz wiedzieć o imprezie skałowłazów? Sturlali cię ze szczytu wieży mariackiej czy co? xD
To był taki tam sobie oftop, przyjacielska konwersacja między gościami, co się znają z reala ;P
Orl@ndo [ Legend ]
Jeśli AC ma być, to i Riddick ma być.
*_*Cypriani [ White Trash ]
Orl@ndo ---> Ale Riddick na liście jest :P
Orl@ndo [ Legend ]
A myślałem, że wywaliliście.
OK, nvm.
Toshi_ [ Got sarcasm? ]
QRa - sylwester to był sylwester a nie impreza skałołazów :P
Inna sprawa, że to było PRZED sylwestrem xD
Sanchin [ Orchid Samurai ]
Sylwester się nie zaczął jeszcze, a Tosiek mocno wczorajszy był ;]
O co konkretnie ci chodzi z tą sygnaturką? 2 linijka? Fragment "Zioma - Debilna Piosenka" - idealnie pasuje do mnie.
Psycho_Mantis --> Co to z jakimiś starymi "newsami" wyjeżdżasz? Toż to dzień już miał jak dodałeś! Skandal! ;]
Toshi_ [ Got sarcasm? ]
Sylwester się nie zaczął jeszcze, a Tosiek mocno wczorajszy był ;]
Iii tam, wieczorkiem już było wszystko w normie, ale wolałem się oszczędzać :P
AC II - czy tylko ja uważam, że nowy asasynek wygląda jak pedzio? Buty a'la Kot ze Shreka, "rozpięta" koszula... Gdyby jeszcze włochy mu spod niej wystawały...
KEWWL ->
GAAYYY ->
DarkQra [ Konsul ]
Lol, ten z drugiego screena wygląda jak średniowieczna adaptacji Protosskiego Zealota xD Tak, chyba faktycznie trochę przegieli ;P
$heyk [ Master Chief ]
Co spieprzą twórcy, poprawią mody.
Toshi_ [ Got sarcasm? ]
Z tym, że gdy Ubi zwykle nie są "mod friendly".
DarkQra [ Konsul ]
No Toshi, dla chccącego nic trudnego.
O Project Stealth, modzie do SCCT, wspominałem już tu kiedyś niejednokrotnie, ale przestałem, więc mogliście pomyśleć, że mod nie istnieje albo wszyscy go zlali. A najprawdopodobniej, wcale o tym nie myśleliście ;P
Powstał nowy filmik o działaniu systemu Kismet przy tworzeniu map - nie widać w nim za wiele z samej gry, jest raczej pokazane, jak bardzo można się tymi mapami pobawić i że jest to raczej proste. Na tej samej stronie są inne filmiki, pokazują one mapy, sposób ruszania się spaja itd. Prace są już dość zaawansowane i po wyczyszczeniu kodu pozostanie w zasadzie zrobienie samych map, używając do tego właśnie systemu Kismet.
Psycho_Mantis [ ]
Ktoś jest tutaj z Lublina? :D
Mam nadzieję, że sie nikt nie obrazi:
Założenie swojej stronki z możliwością pisania tekstów to był najlepszy pomysł :) Mam już z tyłu głowy teksty, które także i Was zainteresować mogą :D
Orl@ndo [ Legend ]
I wracamy do DSa:
Toshi_ [ Got sarcasm? ]
QRa - lamo! PS to nie mod do SC:CT! To jest Unreal Engine 3! CT czy nawet DA są na MOCNO zmodyfikowanym UE 2.5.
PS to mod do Unreal Tournamenta 3 i posiadanie tej gry będzie wymagane do odpalenia go (chyba że zrobią poradnik dot. wykrojenia tego co potrzebne PSowi i wywalenia reszty).
A do Splinter Cellów najbardziej zaawansowane "mody" to był te wszelkie hacki na nieśmiertelność itd i ten koślawy celownik (czyli modyfikacja tekstury).
DarkQra [ Konsul ]
Toshi, Toshi.... To jest forum skradanek, więc jak powiem, że wyszedł nowy mod do Test Drive Unlimited to mnie Meph do spółki z Orlando na stosie spalą i kto wie co jeszcze zrobią. A jak powiem, że wyjdzie mod do SCCT to już to brzmi dobrze, nie? Ostatecznie chodzi o to, żeby zmienić SCCT, żeby ludzie chcieli grać w nowe SCCT, aka PS. A teraz wszystko w pizdu. Idę się przygotować na całopalenie...
$heyk [ Master Chief ]
Qra --- To nie jest takie straszne jak mówią :|
Mephistopheles [ Hellseeker ]
"to mnie Meph do spółki z Orlando na stosie spalą"
Mojemu giermkowi to ja mogę co najwyżej pozwolić zgliszcza pozbierać i wyrzucić do śmieci. :P
A tymczasem...
*wyciąga spod łóżka Flammenwerfer 41*
Orl@ndo [ Legend ]
Tia, przynieś podaj pozamiataj...
CHESTER80 [ Maniak Konsolowy ]
Square Eidos pokazał wyniki sprzedaży swoich hitów, z Hitmanów największy zysk przyniosła część...
Orl@ndo [ Legend ]
Hitman 2 FTW
Psycho_Mantis [ ]
Hmm, dla mnie to nic zaskakującego :D Dwójka była dla mnie najfajniejsza :D
BTW: Verminus ocenił nowego Riddicka na 87% :)
---> https://www.gry-online.pl/S020.asp?ID=5597
To co się rysuje przede wszystkim to zmniejszenie znaczenia skradania, a zwiększenie strzelania :D Jak pierwsi ukończą grę to chyba się trzeba będzie zastanowić czy to na pewno jest skradanka :D
Toshi_ [ Got sarcasm? ]
A jak powiem, że wyjdzie mod do SCCT to już to brzmi dobrze, nie?
Ale to NIE JEST mod do SC:CT, co potwierdza moją poprzednią tezę, że Splinter Celle nie poddają się zbyt łatwo modyfikacjom.
A za tego CSa powinni cię spalić już dawno :P
Shifty007 [ 101st Airborne ]
Psycho --> Nie wiem czy na coś Ci się to zda, ale przed chwilą taka reklama rzuciła mi się w oczy w Race Driver: GRID.
Co do Riddicka, to wstrzymam się póki co, bo planuję PS3 wkrótce kupić, a wtedy dla świętego spokoju z wymaganiami kupię na konsolę i w dupie... :P
Shifty007 [ 101st Airborne ]
dubel
$heyk [ Master Chief ]
dubel w dupie?
Łyczek [ Legend ]
Assassin's Creed na listę skradanek?
TAK:
- Psycho Mantis
- Shifty
- Sanchin
- DarkQRa
- Łyczek
NIE:
- Cypriani
WSTRZYMUJĘ SIĘ:
- $heyk
- Toshi
Dawno mnie tu nie było ;) Chętnie pograłbym sobie już w nowego Assassina :)
Stranger. [ Spookhouse ]
Velvet Assassin XD >>>
Recki możecie spodziewać się w tym tygodniu. :)
*_*Cypriani [ White Trash ]
Velvet Assassin - jak na pierwszy rzut oka gierka wygląda całkiem nieźle :) Perełka dla fanów stealth action :) Co prawda jest trochę niedociągnięć i niektóre elementy skradankowe są troszkę wykastrowane (jak choćby system widoczności bohaterki; "visible or not"). U mnie gra już na wstępie ma "+" za wyżynanie szkopów jako motyw przewodni :P
#1 --->
*_*Cypriani [ White Trash ]
#4
Coś dla fanów Manhunta - całkiem atrakcyjnie wyglądające egzekucje na SSach :P
*_*Cypriani [ White Trash ]
#5
EDIT: Aha i osobiście wnosiłbym o dodanie tego tytułu do listy snakerów, bo ma w sobie 30 razy więcej skradanki niż taki AC :)
Toshi_ [ Got sarcasm? ]
Tak sobie właśnie pomyślałem... Wstępniak definiuje nasze skradanki jako "gry, które wymagają innego podejścia do konfrontacji z przeciwnikami. Nie chodzi tutaj o bezpośrednią walkę, tylko o ciche i tajemne omijane przeciwników oraz w razie potrzeby eliminowanie ich w jak najcichszy sposób."
Otóż...
- Thief (i wszelkie odmiany tej klasy) w Oblivionie - skradać się jak najbardziej może, atakować z zaskoczenia umie. Wyposażenie - łuk i strzały a'la Garret + Kameleon... Najlepiej zaklęty w jakiś pancerz (zakląłem sobie kiedyś szklany pancerz na sumę 120% Kameleona - niewidzialność totalna xD).
- Fallouta 3 przeszedłem postacią głównie skradającą się i tępiącą super mutanty criticalami z zaskoczenia. Nagroda za główny quest z Operation Anchorage - chiński "stealth armor" - bardzo mnie ucieszył i ułatwił grę, ale skradałem się i pod koniec gry, w power armorze.
Te dwie gry właściwie też mają sporo więcej ze wcześniej zdefiniowanej "skradanki" niż AC, ale do skradanek ich nie wliczamy...
Zastanawiające, nie? :P
*_*Cypriani [ White Trash ]
Toshi_ ----> i to jest zasadnicza różnica między słowami "wymagają" a "umożliwiają" :P
Toshi_ [ Got sarcasm? ]
To w takim razie:
SC1 i SC:PT jeszcze "wymagały" skradania się, urządzić sieczkę też się dało, ale było to sporo trudniejsze. Za to już CT i DA pozwalały na bieganie w pełnym świetle i eksterminację wszystkich, nie stwarzając większych trudności w ukończeniu misji. "UMOŻLIWIAŁY" też skradanie się ;]
Albo i MGSy - jeśli tylko ktoś chciał, można było strzelać i strzelać i strzelać...
Psycho_Mantis [ ]
Toshi_ ---> W MGS1 zgodzę się :) W MGS2 po części, ale na stopniach normal i wyżej na Plant przeciętny gracz miałby poważne problemy z ekipą :) W MGS3 to już magia dżungli i jeszcze większe problemy :)
Stranger. [ Spookhouse ]
Hehe :) >>
Drobny przesmak tego co będzie w recenzji Velveta - znacznie więcej elementów tej gry mi się wybitnie NIE podoba. ;]
EG2006_43107114 [ Senator ]
Ciekawe.
Stranger. [ Spookhouse ]
nJoy :)
https://www.gry-online.pl/S024.asp?ID=874
Niestety w Dark Athenie jest zdecydowanie mniej stealthowania niż w BB.
Mephistopheles [ Hellseeker ]
Cieszyć się, czy się nie cieszyć?
Jestem w stanie dostrzec jakiś tysiąc sposobów, na które można tę grę spieprzyć, więc dopóki nie zobaczę pierwszych screenów i filmików z gameplayu, cały projekt mi zwisa i powiewa. Dodam tylko, że wszelkie doniesienia o Deus Ex 3 nie nastawiają szczególnie optymistycznie do całej sytuacji.
Orlando [ Pretorianin ]
Ja nie powiem co sądze, bo powstanie czarna dziura i nas wszystkich zabije.
Orlando [ Pretorianin ]
Otwórzmy modlitewniki i pomódlmy się za bezczeszczenie serii Thief...
https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=9041897&N=1
Już nie lubie Thiaf :-/
Mephistopheles [ Hellseeker ]
O, Wielki Cthulhu, prosimy Cię, pełni trwogi i uznania dla Twych przedwiecznych macek, ześlij na twórców Thiafa szaleństwo i zmuś ich wraz z ich rodzinami oraz znajomymi do popełnienia rytualnego samobójstwa nim będzie za późno!
Zrobione. Teraz pozostaje złożyć w ofierze kilka noworodków i za jakiś czas modlitwy powinne przynieść efekt.
CHESTER80 [ Maniak Konsolowy ]
Ja tam czekam grzecznie na jakieś konkrety, to że Thi4f będzie casual-friendly jest jasne, pytanie brzmi: jak bardzo twórcy przekroczą granicę :) Tak czy siak, trzeba będzie zagrać. To samo się tyczy Splintera i Hitmana.
A pan Kojima bawi się z fanami. 18 maja stanie się jasne nad czym pracuje jego team. Czy to będzie MGS5? A tymczasem można się bawić w analizowanie obrazka z Famitsu, ja tam nic nie widzę, a podobno jest tam jakiś dom i postacie. Może wy coś tam dostrzeżecie?
Hi res:
Tam nawet widzą Snejka :)
Mephistopheles [ Hellseeker ]
Ja tam widzę mrówkojada i świnkę. Obstawiam nowych przeciwników Snake'a - Anonymous Anteater i Porky Pig.
Shifty007 [ 101st Airborne ]
Thi4f - ja chyba nigdy nie zrozumiem, co takiego fajnego jest w zabiegach tego typu. Podejrzewam, że niedługo doczekamy się innych gier z tego typu nazwami, np. H1tm4n, 5il3nt a55a55in 2 brzmiałby ciekawie, czy coś z serii 5pl1nt3r C377. :/ Miejmy nadzieję, że nie poprzestawia im się w głowach do reszty.
Normalnie 5370H55V 0773H. :P
A u mnie nadciągająca premiera Fuel ( https://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=12073 ) zepchnie Riddicka i Velvet na drugi plan - nie wyrobię się z kasą. :) Dodatkowo słowa Strangera niezbyt zachęcają do zapoznania się z tym pierwszym tytułem - już w BB było mało skradanki w skradance, a czego dopiero tutaj się spodziewać.
Orlando [ Pretorianin ]
Ja już i tak wiem z kim Snake będzie walczył.
Grafik ze mnie żaden, ale przesłanie zrozumiałem.
Mephistopheles [ Hellseeker ]
Holy fuck! Więc on istnieje naprawdę!
Wzywajcie Ala Gore'a!
McClanesHungOver2 [ PSYCHO REALM ]
Assassin's Creed na listę skradanek?
TAK:
- Psycho Mantis
- Shifty
- Sanchin
- DarkQRa
- Łyczek
NIE:
- Cypriani
-McClanesHungOver2
WSTRZYMUJĘ SIĘ:
- $heyk
- Toshi
gra jest moim zdaniem generalnie całkiem przyjemna , sam temat gry jako taki jest skradankowy,ale w praniu sprowadza sie to raczej do ciąglej walki ,póxniej ewentualnie ucieczki.Jakoś średnio widze tą gre jako skradanke.
...zobaczycie że dwójka będzie jeszcze mniej skradankowa :)
DarkQra [ Konsul ]
Shifty-->
Z tego wszystkiego 5pl1nt3r C377 wygląda najbardziej L337 xD
Swoją drogą, chyba za dużo CDA czytasz ;P
CHESTER80 [ Maniak Konsolowy ]
W kodzie tej relaksacyjnej strony, odkryto m.in nazwę Metal Gear, czyżby wreszcie remaki starych części? Bardzo bym się ucieszył.
W kwestii Assassyna. Gierka super, elementy skradankowe obecne, ale całościowo to takie GTA na koniu. Wstrzymuję się od głosu.
Assassin's Creed na listę skradanek?
TAK:
- Psycho Mantis
- Shifty
- Sanchin
- DarkQRa
- Łyczek
NIE:
- Cypriani
-McClanesHungOver2
WSTRZYMUJĘ SIĘ:
- $heyk
- Toshi
-Chester80
Whatson [ Niepoprawny purysta ]
Witam wszystkich(oficjalne wejście do karczmy). Właśnie przypominam sobie całą serię Splinter Cella. Jak się okazało, wszystko pamiętałem, więc nie grałem(słaby żart na rozładowanie napięcia, które niewątpliwie wzrosło bardzo wysoko kiedy was przywitałem).
CHESTER80 [ Maniak Konsolowy ]
Splinter Cell Conviction Exclusive Teaser:
HD
SD
Jak dla mnie lipa, bo widać tylko jakąś wyspę.
Shifty007 [ 101st Airborne ]
Qra --> Nie czytam CDA, czemu? :)
McClanesHungOver2 [ PSYCHO REALM ]
Co do nowego splinter Cella ,to nie podoba mi sie kierunek w którym poszła seria. Do 3 części było zajebiście. Podobało mi się że fabuła jest surowa i spójna. Scenariusz był wiarygodny i dawał złudzenie że naprawde jest się narzędziem w rękach rządu USA. To właśnie różniło SC od MGS i dlatego zostałem fanem tej serii. W momencie jak zaczynają bawić sie w niuanse fabuły , rozterki moralne i inne tego typu rzeczy seria straciła swoją tożsamość. Poza tym infiltrowanie amerykańskiej jednostki terrorystycznej z jakąs super bazą nie przekonało mnie i nie było jakoś bardzo realistyczne. Chciałbym żeby seeria wróciła do korzeni - czyli gogle ,stój, kosa i briefing przed misją.
...tzn kosy i briefiengu nie było w pierwszej części ale tak by było zajebiście :)
Nero-Łowca Demonów [ Demon Hunter ]
Na moje McClanesHungOver2 ma rację. Ja bym chciał jeszcze kilka części jak działaliśmy dla USA.
Conviction ----> Nie wiadomo czemu ale już coś tam się dzieje źle.
Niedługo zacznie się robić fabuła jak z serialu "Ona Go kocha, ale go rzuca, ale znowu go kocha i znów do niego wraca".
WRÓĆCIE DO KORZENI!!
UbiSoft Why?
Toshi_ [ Got sarcasm? ]
UbiSoft Why?
Bo gdyby wydali grę z podobną mechaniką do CT, to połowa "fanów" zrzędziłaby, że UBI odcina kupony od sukcesów poprzednich części, że spoczęli na laurach i wypuszczają jako pełne gry coś, co powinno być mission packiem... Itd...
Czy nie tak (przynajmniej do niedawna) było z serią FIFA? Co rok, z każdą częścią był zbiorowy lament pod hasłem "to jest to samo co rok temu!".
Orlando [ Pretorianin ]
Jakoś AC/DC gra to samo od 40 lat i nikt nie marudzi.
Mephistopheles [ Hellseeker ]
Tak samo Motörhead. Oni nawet okładki płyt mają takie same i jeszcze ich za to chwalą.
Małe podsumowanie:
Thief i Thief 2
Fallout i Fallout 2
Gothic i Gothic 2
Baldur's Gate i Baldur's Gate 2
Max Payne i Max Payne 2
Syberia i Syberia 2
Doom i Doom 2
KotOR i KotOR 2
Każde z zestawionych gier (a to tylko kilka wybranych przypadków) miały identyczny gameplay i bardzo niewiele innowacji, które by je różniły. Nie przypominam sobie żadnych lamentów z tego powodu. Do wyliczanki mógłbym zresztą dorzucić sporo innych serii, które faktycznie ewoluują z czasem, ale i tak bardzo silnie trzymają się swoich pierwowzorów - Half-Life, Hitman, Prince of Persia, GTA od trójki w górę, HoMM za wyjątkiem czwórki i wiele innych. Znowu nie przypominam sobie szlochających fanów. Za to pamiętam sporo newfagów, którzy pewnie i tak mają te gry w dupie, ale chcą być na bakier ze wszystkimi i pokrzykują coś tam o komercjach i takich tam trendy-słówkach...
Do przykładu FIFY nie zamierzam się ustosunkowywać, bo dla mnie wszystko związane ze sportem jest samo w sobie wystarczająco wtórne i nudne. Oprócz szachów, oczywiście.
[edit]
Oczywiście jest też całkiem pokaźna pula gier, które faktycznie z części na część przechodziły niesamowitą rewolucję, a i tak zachowywały klimat i grywalność poprzedników (choćby seria Legacy of Kain), ale żeby coś takiego się udało, potrzeba kompetentnych ludzi z odpowiednio nakreśloną wizją, którzy tworzą gry - zgodnie z dywizą Interplay - "od graczy dla graczy", a nie "od księgowych, marketingowców i producentów dla stada bydła, które rzuci się na wszystko z danym logiem, choćby był to test ciążowy, a oni sami nigdy w życiu nie mieli nawet dziewczyny"™.
Toshi_ [ Got sarcasm? ]
Znowu nie przypominam sobie szlochających fanów. Za to pamiętam sporo newfagów, którzy pewnie i tak mają te gry w dupie, ale chcą być na bakier ze wszystkimi i pokrzykują coś tam o komercjach i takich tam trendy-słówkach...
Ehe... I dokładnie o tym mówiłem - napisałem "fanów" a nie fanów ;]
Mi tam odejście w DA od dotychczasowej formuły ogólnie nie przeszkadza. Owszem, szkoda tych briefingów, Ospreya, Lamberta... Ale gdyby pierwszy SC opierał się właśnie na takich zasadach jak DA to pewnie też byłby hitem. To niedoróbki mnie w DA wkurzały, ogólnie gra jest niezła (chociaż i tak najsłabsza część cyklu).
To co z Conviction chcą zaś zrobić... Może to być lekka przesada. Całkowite odejście od skradania a'la Garret, łażenie w tłumach a'la Bourne (cykl o Bourne'ie jest świetny, ale to jednak nie Splinter Cell)... To jakby w Gran Turismo zmniejszyć nacisk na wyścigi a oprzeć grę głównie na aspektach ekonomicznych robiąc z całości coś w stylu Theme Hospital...
$heyk [ Master Chief ]
A pomyślał ktoś, że część 5 będzie powrotem syna marnotrawnego i sprzeda się jak świeże bułeczki? ;P
Jeszcze nie wiadomo, jak całość będzie wyglądać. Może rzucą ze dwa poziomy Fishera-bezdomnego, póki nie dorwie się do sprzętu, i potem będziemy grać prawdziwym Fisherem z goglami, kosą i whatever...
Mephistopheles [ Hellseeker ]
Nie ma jakichkolwiek przesłanek, żeby w ogóle przyjmować do wiadomości możliwość takiego obrotu sprawy. Najzwyczajniej w świecie zdrowy rozsądek tego nie dopuszcza.
Psycho_Mantis [ ]
Mephistopheles ---> Jeśli chodzi o tytuły wymienione przez Ciebie to wspomnę, że o to w sequelach chodzi :D Poza tym bez problemu wymienisz także inne zestawy tytułów gdzie doszło do "rewolucji". Poza tym to kwestia skali i dogłębności kryteriów, które bierzesz pod uwagę. Zależy co uznajesz za innowacje.
Mephistopheles [ Hellseeker ]
Dla mnie w sequelach chodzi o to, by odkrywając nowe etapy gry, móc wciąż czerpać z nich taką samą przyjemność, jak przy poprzednikach. Czasem udaje się to zrobić przy diametralnej zmianie założeń mechaniki, jak w przytoczonym Legacy of Kain, gdzie pierwszy Blood Omen należałoby scharakteryzować jako hack'n'slash, podczas gdy późniejszy Soul Reaver był już grą typu action-adventure. Takich przykładów znajdzie się jeszcze kilka. Ale moim pierwotnym celem było udowodnienie, że przytaczane jak mantra powiedzonko, że niby kto nie idzie naprzód, ten się cofa, to po prostu kolejna z założenia słuszna sentencja, która przez bandę ignorantów została obrócona w bezwartościową kupę łajna i nijak ma się w 90% przypadków, gdy jest przytaczana.
Co do dalszej wypowiedzi - do rewolucji w żadnym z przytoczonych tytułów nie doszło. Co najwyżej do ewolucji, ale przemyślanej i należycie wdrożonej. A innowacje można podzielić na te dobre i złe. Dobre można było zaobserwować choćby w trzech pierwszych częściach HoMM, gdzie starano się uczynić ciekawszymi wiele aspektów rozrywki, ale uczyniono to tak, by owe wdrożenia nie przysłoniły pierwotnych założeń gry i nie wchodziły z nimi w kolizje. Przy części czwartej twórcy zapomnieli o tym i wyszło... cóż... to, co wyszło...
A z zaobserwowanych dotychczas informacji można wywnioskować, że poziom HoMM IV to i tak najlepsze, co może spotkać SC5.
Psycho_Mantis [ ]
A jeśli chodzi o Thief 4, a dokładnie Thi4f...
Hahahaha ----> https://www.gry-online.pl/komiks_krolewska57.asp?ID=46575
$heyk [ Master Chief ]
Może zamiast nowego SC, czekajmy na reinkarnację Orlando? Bo coś mi się widzi, że dostał bananem...
Shifty. [ Marksman ]
Wróci... Jako Orl4ndo, czy cuś.
Sanchin [ Orchid Samurai ]
A za co banan?
Mephistopheles [ Hellseeker ]
Za rasistowskie poglądy, bez wątpienia mające domyślnie nakłaniać do szerzenia przemocy i nienawiści.
Okropne. Nie wiem, jak można dopuszczać się tak karygodnych czynów. Takich ludzi należy publicznie linczować i uśmiercać w możliwie najbardziej brutalny sposób. Wraz z ich rodzinami i znajomymi.
Sanchin [ Orchid Samurai ]
A to widzę, że się coś ciekawego działo w tym wątku o Obamie...
Mephistopheles [ Hellseeker ]
Sprawiedliwość się działa, ot co!
McClanesHungOver2 [ PSYCHO REALM ]
Taka mała ciekawostka. Jak widac na zdjęciu nawet terminatory uzywają fisherowego FN F2000
---->
high tech hehe ...
DarkQra [ Konsul ]
Ten kolo wygląda jak żołnierz z Eath 2140, pamięta ktoś jeszcze? :P
Sanchin [ Orchid Samurai ]
Ba. Toshiego ostatnio uświadamiałem kto (co) to Reality Pump i TopWare... Ciekawe czy wyjdzie jeszczae jakiś Earth. Ja z reguły i tak grałem ED ;]
EDIT - no i naszło mniei na intro z 2140 - teraz dopiero zwróciłem uwagę na reklamę Red Bull'a na początku
Psycho_Mantis [ ]
WTF ? :D
--->
Metal Gear Solid: Rising na Xbox360
Zamiast dopisku Tactical Espionage Action mamy Lighting Bolt Action.
OCB? Wszystko będzie wiadomo o północy. Tymczasem dobranoc :)
Mephistopheles [ Hellseeker ]
Wszyscy zainteresowani pewnie już gameplay SC5 z E3 widzieli.
Cóż... jako rozpierducha z lekko taktycznym zacięciem (ale tak bardzo lekko), wygląda zjadliwie, jeśli przymknąć oko na żenująco niski poziom trudności, wynikający być może ze zbyt dobrego przygotowania i wyśrubowania tego etapu przez prezenterów. Za to jako Splinter Cell wciąż wygląda słabo (przynajmniej na tyle, ile dane nam było zobaczyć).
Czy mi się wydaje, czy Fisher zyskał healing factor? Ciekawe, czy w następnej części będzie ciachać przeciwników szponami z adamantium...
Sanchin [ Orchid Samurai ]
No ale i tak lepszy taki SC5 niż taki jak na pierwszych filmikach. Tu przynajmniej chwilę się skradał :D
Co do Rising - nie jest powiedziane, że tylko na x360. Nie było mowy o exclusive'ach, więc pewnie będzie multiplatformowy. Może i PC? :D
Mephistopheles [ Hellseeker ]
Pierwsze filmiki z tamtej wersji w ogóle były żenujące. Do dziś mnie zastanawia, czy oni nie widzieli tych drętwych NPCów i absurdalnej AI, czy dobrze widzieli, ale po prostu chcieli cokolwiek pokazać? Bo jeśli to drugie, to osiągnęli efekt odwrotny do zamierzanego.
Chyba, że pobawić się w teorie spiskowe i dojść do wniosku, że idealnie zdawali sobie sprawę z dupności tamtego Conviction i zrobili to specjalnie, żeby dopuścić do rebootu projektu? Tak, ta teoria wydaje się być najbardziej sensowna.
CHESTER80 [ Maniak Konsolowy ]
Mnie się nowy Conviction bardzo podoba, zwłaszcza te wielkie napisy na ścianach z zadaniami do wykonania :) Choć to pewnie tylko na pokaz, tak samo jak żenujący poziom trudności i celne strzelanie na oślep przez okno. Stary Splinter nie wróci (chyba), ale oglądając ten gameplay miałem wrażenie że to mix starej trójcy, że to SC1-3 przerobione troszku na współczesne wymagania. Czyli: będzie ciemno, damy troszkę skradania, ale musi być łubudu i boom żeby casuale nie zasnęli :) Generalnie zobaczymy jak zagramy, na szczęście tej jesieni.
Na dzisiejszej konfie Sony, Ubisoft pokazał grywalnego Assassyna II. Prezentacja super hiper zarąbista, widoczki genialne, jest nawet lotnia. Natomiast wszystko wskazuje na to, że schemat rozgrywki pozostał dokładnie ten sam. Mam tylko nadzieję że będzie więcej różnych zadań pobocznych (przygotowawczych), bo na tym polu w jedynce była dupa, zwłaszcza w konsolowej, na PC chyba dodali kilka rzeczy.
Zasadniczo jest dobrze, a będzie jeszcze lepiej. Skradanki żyją, ale ja się pytam gdzie jest Hitman 5 i urywające głowę trailer?
DarkQra [ Konsul ]
Nowy Splinter Cell to nie jest wprawdzie do końca to, co lubimy w starych, ale i w tym coś się znajdzie dla nas, maniaków. Wprawdzie to, co pokazano na gameplayu bardziej przypomina Mission Impossible, to założe się, że skradać się też będzie trzeba. I to pewnie więcej niż myślimy. Ze skradankami jest taki problem, że na filmikach za dobrze nie wygląda siedzenie w kącie w ciemności przez 3 minuty - gracze chcą zobaczyć jakąś akcje, jakiś ruch. Tutaj widzieliśmy go sporo. Może trochę za sporo, bo imo Sam porusza się nienaturalnie szybko. Przypomina mi on spajów z DA multi, któzy zasuwali po prawie każdej powierzchni szybciej od alienów z AvP2. Ale co mi tam, i tak Conviction kupię ;P
CHESTER80 [ Maniak Konsolowy ]
No właśnie, tak czy siak kupimy gierkę jak tylko się pojawi.
Zobaczcie to, ja już zapomniałem o tej gierce, a tu mamy świetny gameplay i datę premiery (jesień 2009). Mnie się bardzo podoba:
Alpha Protocol - E309 Developer Walkthrough:
A ja właśnie zbieram kaskę na Velvet Assassin, w Newsweeku koleś chwalił że świetne choć technicznie bez fajerweków. Na GOLu ocena słabiutka ale coś mnie ciągnię do tej gierki.
*_*Cypriani [ White Trash ]
Mnie nowe rozwiązania w SC:C intrygują strasznie... Czekam z niecierpliwością na premierę :)
Psycho_Mantis [ ]
Ja jestem sceptycznie nastawiony do SC:C, ale zobaczymy :) Nie można przecież skreślać gry :)
Psycho_Mantis [ ]
Hitman wraca do kin: https://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=47078
...czyli będzie kontynuacja kinowa.
Hitman 5 w 2010 roku: https://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=47142
... 4 lata odstępu pomiędzy "czwórką" i "piątką" to sporo, zawsze mieliśmy dwa lata pomiędzy kolejnymi numerkami :D
Mephistopheles [ Hellseeker ]
Ad. 1.
*wali łbem w klawiaturę*
Ad. 2.
"obie premiery - filmu oraz piątej części cyklu wirtualnych przygód Agenta 47 - będą ze sobą powiązane"
*roztrzaskuje klawiaturę i zaczyna walić łbem o biurko*
Psycho_Mantis [ ]
Splinter Cell: Conviction zapewni co najmniej dwanaście godzin rozrywki: https://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=47200
Swoją drogą zaktualizowałem pierwszego posta :) Coś ostatnio u nas cicho :P
Mephistopheles ---> Czy Ty aby nie przesadzasz? :) Hitman: Krwawa Forsa była dobrą częścią, na pewno lepszą od klejonej "trójki" :)
Mephistopheles [ Hellseeker ]
Nie mówię o Blood Money, tylko o domniemanych pokrewieństwach między Hitmanem 5 i filmowym sequelem. Dla mnie sam fakt, że - cytat - "fabuły gry i filmu mają się przenikać i uzupełniać", wygląda jak najgorszy koszmar. Bardzo wątpię, żeby druga część filmu miała trzymać jakikolwiek poziom, skoro już z pierwszej zrobili gówno, którego nie opatrzyli nawet dla ozdoby złotym papierkiem, jak to było w przypadku adaptacji Silent Hilla.
Nawet jeśli mimo powiązań da się traktować oddzielnie grę i film, to smród i tak zostanie.
DarkQra [ Konsul ]
Ponieważ na forum mamy mały zastój, postanowiłem wkleić screena z pewnej gry. Zgadnijcie z jakiej.
Podpowiedź: tak, dotyczy skradanek, żeby oftopu nie było ;p
Mephistopheles [ Hellseeker ]
Eee... Battletoads?
Sanchin [ Orchid Samurai ]
QRa --> Jak ktoś nie siedzi w temacie, to nie będzie wiedział. Ja te screen widziałem blisko miesiąc temu.
Dla niewtajemniczonych - Project Stealth. Pełny mod do UT3, zmieniający charakter rozgrywki na modłę Versusa z Pandor'y i Chaos'a. Tworzą go goście, którzy dłuuuuuuugo grali w samego Versusa, mają jakieś doświadczenie programistyczne, graficzne itp. itd. W Splinter'ze zajmowali się między innymi tworzeniem map (bo to tylko się w sumie dało zrobić do tej gry...). Projekt powstaje już dość długo, nie pamiętam ile dokładnie, ale 2 lata na pewno. Brał udział w konkursach typu MakeSomethingUnreal i jakoś mu nawet szło. Ta "żaba" na screenie to szpieg w najniższej pozycji jaką może przyjąć - czyli jak stoi w miejscu w kuckach.
DarkQra [ Konsul ]
Sanchin--> jakbyś częściej tu zaglądał to wiedziałbyś, że o Project Stealth mówiłem tutaj nie raz i nie dwa, jednak przeważnie bez jakiegokolwiek zainteresowania ze strony osób trzecich na forum. Screen wydał mi się możliwością ponownego zahaczenia o PS, jako że wydaje mi się ciekawy i przypomina mi Aliena zmieszanego z Predatorem w AvP2, gdzie skądinąd bardzo dobrej.
Dla niewtajemniczonych - Pandora Tomorrow miała dobrego singla (tylko dobrego) i GENIALNEGO multiplayera, jeszcze lepszego od tego w Chaos Theory. Wraz z kumplami, maniakami SCCT częściej wspominamy PT od CT, głownie ze względu na kilmat. Po SCCT powstał SCDA, o czym oczywiście wiecie, ale nie wiem czy wiecie, że multi w czwartej części przygód Sama Fishera leżało na łopatkach i nie dorównywało do pięt multi z SCCT, a co dopiero tego z SCPT. Jakiekolwiek apele do Ubi$oft nie przyniosły żadnych rezultatów i tak narodził się Prject Stealth, gra tworzona (zupełnie jak produkty firmy Razer) przez graczy dla graczy. A konkretnie dla graczy, którzy potrafią docenić niesamowity klimat trybu multiplayer w Splinter Cellu, o którym przeważająca część tego wątku zdaje się, zupełnie niesłusznie zresztą, zapominać. A szkoda.
Sanchin [ Orchid Samurai ]
QRa --> Ja tu zaglądam często, tylko nie pamiętam pewnych rzeczy, czy tu było coś czy nie. A ogólnie, że było wspomniane, to pamiętam, ale tak jak pisałem - kto nie widział tworzenie modeli, to za cholery nie domyśli się co to za Predalien :D
Psycho_Mantis [ ]
Splinter Cell: Conviction dopiero w fazie alfa: https://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=47616
Ale tempo prac...
DarkQra [ Konsul ]
Lepiej robic gre trzy lata i dopracowac ja dobrze, niz zrobic cos takiego jak Double Agent w rok. Pamietacie, jak psioczylismy na wczesniejsza wersje Conviction, ktora byla gotowa po roku? Wlasnie. Wole poczekac jeszcze troche i dostac w lape dobra gre, a nie kniota. Opoznienie w jej wydaniu mzoe wynikac z wielu powodow, ale na pewno wyjdzie to grze na dobre.
Sorry za brak polskich znakow - siedze w Anglii.
Psycho_Mantis [ ]
A ja sądziłem że z powodu ślubu i długiej nieobecności wiele mnie ominęło, a tutaj widzę tylko wiatr powiewa i nic się nie dzieje :P
DarkQra [ Konsul ]
Gratuluję ;P
Mephistopheles [ Hellseeker ]
[*]
Na wszelki wypadek.
Mephistopheles [ Hellseeker ]
Niach, niach, niach.
https://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=47975
Z niecierpliwością wyczekujemy teraz powrotu wielkiech_obrońców_moralności™. W komentarzach do wiadomości pierwsi już się ujawnili.
Darth Father [ Chicago Blackhawks ]
Mmm nie wiedziałem że jest taki wątek:)
Mam na razie za sobą jedną skradankę ale chyba dziś sobie zainstaluje i zacznę przechodzenie na normalu i hardzie:)Mowa o Chaos Theory.
Można jeszcze gdzieś poza allegro dostać 1 Splintera?
Pandora Tommorow już czeka na odpalenie,dziś biorę się za pierwszego Hitmana a gdzieś jeszcze Thief Trylogia się wala:)
Gra ktoś jeszcze w SC:Chaos Theory przez neta?
DarkQra [ Konsul ]
Tak, w SCCT jeszcze ludzie grają. Ale już nie ma tam żadnych pro, wszyscy zmienili gry. Natomiast noobków i medków jest cała masa. Jak zawsze.
Stranger. [ Spookhouse ]
XD
Tak swoją drogą Arkham Asylum jest nienajgorszą skradanką (czy raczej grą akcji z elementami skradanki). :)
.:Jj:. [ Legend ]
Stranger. => ostatnio to widziałem i PADEŁM :D Ale kompletnie nie przyszło mi do głowy by to tu wstawić :)
Kurczę już dawno nie grałem w żadną skradankę. Hitmana:BM przeszedłem ze dwa miesiące temu po raz 314. W SCCT pogrąłbym, ale w co-opie ostatnim razem na nikogo normalnego nie mogłem trafić :(
Nie ma w co grać Panowie.
CO do Batmana- zacieram ręce, ale nie liczę na jakieś stealthowe orgazmy. Ok- nie widziałem pełnej wersji- gadżetów, innych map etc ale mam mieszane przeczucia. Boję się że to będzie gra na raz.
*_*Cypriani [ White Trash ]
Po 2-miesięcznej przerwie spowodowanej nadmorską delegacją i zapieprzaniem w budce z kebabami, podbijam wątek :p
[153] <orgazm>
I wychodzi na to że znowu PeCetowcy górą :] Prawdziwy brutalny Manhunt tylko i wyłącznie dla blaszakowej elity :] Ostrzymy ząbki ;p
Darth Father [ Chicago Blackhawks ]
Tu zawsze tak cicho?:)
Sanchin [ Orchid Samurai ]
Jak jest skradankowa posucha, to zawsze.
.:Jj:. [ Legend ]
Ta posucha trwa już wiele, wiele miesięcy :(
Wątpię by nowy SC zmienił tą sytuację.
Z mojej perspektywy jedyną grą na horyzoncie na którą NAPRAWDĘ czekam jest Hitman5.
.:Jj:. [ Legend ]
Tak sobie oglądam różne materiały o SC:C i naprawdę nie wiem co myśleć. Niby te zmiany są uzasadnione fabularnie, z czasem Sam zyskuje dawny wygląd (sprzęt) i umiejętności, ale wciąż irytują mnie te zmiany mechaniki rozgrywki. Twórca mówi że że ten system mark&execute pozwoli nam się poczuć nie jak jakiś dziadek ale jak "super zabójczy szpieg". Bez jaj.
A czy wcześniej się tak nie czuliśmy? Ludzie pokochali Sama i serię SC za umiarkowane tempo akcji, masę gadżetów, konieczność planowania i myślenia strategicznego. Jak widzę ten system m&e przy którego pomocy Sam automatycznie zdejmuje kilku gości.. płakać się chce. Nie wspomnę o tym że wrogów zaznaczamy też przez ściany (WTF?!), czyli szybko biegamy (a w poprzednich SC się nie dało niby? pfff) a zabijamy wrogów automatycznie.
PIĘKNIE. Nie chcę winić konsolowców i ich wspaniałych kontrolerów, ale gra naprawdę w tej formie wydaje się zbyt prosta. Za szybka, zbyt banalna. Zobaczymy jaka będzie fabuła i czy nie
będzie zbyt płytka.
Dlaczego dobre gry trzeba zmieniać? Strasznie mnie to zastanawia.. Settlersi czy Commandosi- to niektóre serie którym zmiany nie wyszły na dobre. SC jest kolejną?
Pomijając to- ktoś w to grał?
https://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=11146
Wygląda, tj brzmi, smakowicie. Mocno jestem wyposzczon y więc spróbuję.
Psycho_Mantis [ ]
.:Jj:. ---> Rzeczywiście jesteś w desperacji, ale przyznam że nei grałem w 1 albo 2 a wygląda ciekawie.
DarkQra [ Konsul ]
Czy gracze potrzebują zmian... To zależy. DA zapowiadało się znakomicie, a wyszło co wyszło. Drugiego DA nikt nie chce, zatem Ubi się wzięło za zmiany.Zgadzam się z Jj, że pare rzeczy jest przegiętych i chyba o większości, które wynikają z tych kilku filmików, które dane nam było zobaczyć, mój przedmówca wspomniał. Uważam, że tak szybkie bieganie jak spaje w multi DA, zdecydowanie nie pasuje do gościa, który ma czasem siedzieć 10 minut w cieniu i nie ruszać się wcale. To nie Mirror's Edge.
Te całe "egzekucje" to najwyraźniej ukłon w stronę konsolowców, który nam, PeCetowcom, sie nie podoba. Mam nadzieje, że będzie jakiś hardcore mode czy coś, który wyłączy te całe egzekucje, bo ja osobiście się czuje obrażony, gdy komputer ma celować za mnie. Jakbym sam, po 5 latach gry w shootery po necie, tego robić nie umiał.
Tak samo liczę, ze taki HC mode wyłączy ten znacznik "ostatniej znanej pozycji". Uważam, że to zbyt duże uproszczenie.
Wracając do zmian: najchętniej byśmy grali w SC 3,5 - fabuła na tym poziomie, Sam jakiego znamy i kochamy, grafika na miarę naszych czasów i chyba wszyscy by byli zadowoleni. Ale Ubi odeszło chyba bezpowrotnie od tego wizerunku Fishera i nic z tym nie zrobimy. Pozostaje tylko liczyć na to, że wyżej wymienione rzeczy nie będą tak irytujące jak na teraz wyglądają.
.:Jj:. [ Legend ]
Psycho_Mantis=> postaram się w najbliższym czasie ją zdobyć i opisać wrażenia. Niby podobna do pierwszego Hitmana, więc jestem pozytywnie nastawiony.
DarkQra=> najbardziej mnie zastanawia po co wprowadza się te zmiany... Żaden fan ich nie chce!
Może twórcy się boją posądzenia o wtórność i żerowanie na fanach? IMHO kompletnie zła droga. Ostatnio wiele podobnych sytuacji ma miejsce. Czy komuś przeszkadzał wizerunek Maxa Paynea z dwóch pierwszych części?
Jak zobaczyłem co twórcy planują (tfu, już zrobili) z nim zrobić w MP3 to mnie krew zalewa.
Coś czuję że Agent 47 w następnej odsłonie zmieni zawód i będzie długowłosy perkusistą w zespole rockowym. Hitman 5- "Hit those drums fool!" ;) W końcu ostatnio te serie muzyczne są popularne... a jak wiadomo żadna forsa nie śmierdzi.
Toshi_ [ Got sarcasm? ]
Może twórcy się boją posądzenia o wtórność i żerowanie na fanach?
Jęczenie takie będzie ZAWSZE!
Zrobią grę podobną do poprzedniej części - będzie zbiorowy jęk że idą na łatwiznę, robią drugi raz to samo i każą sobie za to płacić.
Zrobią coś nowego z popularną serią - masowy jęk, że to całkiem inna gra, powinni takie coś zrobić jako całkiem oddzielna seria (bo pomysł niegłupi ale nie pasuje do "uniwersum") itd.
Z dwojga złego twórcy gier często wybierają drugi typ narzekania, bo wolą zrobić coś nowego. Wolą popracować trochę, powymyślać jakieś nowe rzeczy, zmienić środowisko gry zamiast żywcem kopiować cały kod i tylko zmieniać imiona "złych ludzi".
QRa - a każe ci ktoś używać tego automatycznego celowania? Nawet w tej misji z filmu było całkiem ciemnawo i widać było sporo miejsc, w których można by się schować, więc pewnie będzie też można się podkradać do przeciwników.
A że z tymi egzekucjami będzie szybciej i łatwiej - niedawno mi wypaliłeś z kazaniem na temat CSa i "lamerskich" broni, przekładania stylu gry nad czysty wynik i takie tam pierdoły. ;]
Btw - wróciłem! Znowu :P
Piszta w tym wątku częściej, nawet o pierdołach. W ten sposób temat nie będzie mi się odwieszał i nie będę o nim całkiem zapominał aż mi Sanch o nim nie wspomni ;D
Mephistopheles [ Hellseeker ]
"Jęczenie takie będzie ZAWSZE!"
Szkoda tylko, że jedna z tych jęczących stron to newfagi i casuale, którzy tak naprawdę mają w dupie daną serię. A patrząc na komentarze do newsów, tacy stanowią teraz grubo ponad połowę rynku.
Jj ---> Logo dużo lepsze niż obecne (które ssie przeokrutnie w porównaniu z pierwotnym), ale lepiej Garretta i Snake'a umieścić po bokach. Tego drugiego najlepiej po lewej stronie, żeby wyglądało, jakby wychodził z cienia.
.:Jj:. [ Legend ]
Ja chcę po prostu mojego Sama, z jednodniowym zarostem i trójpunktowym noktowizorem :'(
Chyba zainstaluję SCCT i poszukam kogoś do coopa.
Psycho_Mantis=> mam nadzieję że to nie będzie zbytnia zuchwałość, ale tak patrzałem na ten banner i jakoś Snake i Garret mi się wydawali rozpikselizowani trochę, postanowiłem to naprawić ale jak zacząłem to trochę się... zagalopowałem.
Jeśli Ci się spodoba to to miło mi będzie jeśli się pojawi w miejscu starego :) =>
Mephistopheles=> ok. Popracuję i wkleję wyniki :)
.:Jj:. [ Legend ]
Bardziej stylowa wersja ;)
EDIT: wszelkie sugestie OFC mile widziane.
Mephistopheles [ Hellseeker ]
O wiele lepiej. Tylko jeszcze jedno zastrzeżenie, żeby Fishera i 47 przesunąć na boki albo zlikwidować logo z pistoletem, bo teraz pośrodku zbyt dużo się dzieje.
Mephistopheles [ Hellseeker ]
Nie wiem jak inni, ale ode mnie i od specjalnego agenta Dale'a Coopera dostajesz two thumbs up.
Toshi_ [ Got sarcasm? ]
Ale to logo jakoś dziwnie wygląda... I co w ogóle toto symbolizuje?
.:Jj:. [ Legend ]
Toshi_=> dziwnie wygląda bo zostało zrobione w 15 sekund a co do symboliki to nie symbolizuje niczego, więc masz dobre przeczucia.
Z czasem usprawnię je, mocno, tak jak listę*=>
Zresztą to tylko propozycje, jeśli właściciel wątku uzna że nie są fajne to po prostu zostawi wszystko tak jak jest.
IMHO przyda się ru powiew świeżości
*czcionki, logo i kilka drobiazgów
Toshi_ [ Got sarcasm? ]
Yhm... Nudzi ci się? :P
Ta lista to w ogóle jakaś nieaktualna. Było na niej jeszcze kilka innych osób a i ja uzupełniłem ją (jakiś rok temu?) o pomarańczową kropę przy SC:DA.
Powiew świeżości... Wolałbym, żeby zawiało jakąś nową skradanką, ale jak się nie ma co się lubi... :)
PS: A, no i część z tego, co wymieniłem, jest na tej liście z początku tematu.
.:Jj:. [ Legend ]
Wolałbym, żeby zawiało jakąś nową skradanką
Kto by nie chciał. Jak zajdę trochę dalej to podzielę się swoimi przemyśleniami na temat elementów skradankowych w Batmanie:AA, no i tym DtS jak wpadnie w moje ręce.
A co do listy to faktycznie trzeba ją mocno dopracować. Popracuję nad tym :)
Wszelkie rady mile widziane.
$heyk [ Master Chief ]
Nieźle się złożyło, że akurat dzisiaj, kiedy zajrzałem tu po długim okresie, zapanował ruch.
Słowem - widzę, że nie jest jeszcze tragicznie. Czarne chmury, które sprowadził SC:C i mgła niejasności dotycząca nowego Hitmana jest jeszcze rozwiewana IMO przez Thief'a 4. Na ile można zcasualować grę, żeby to nadał był Thief? Mam taką cichą nadzieję, że bardzo mało.
.:Jj:. [ Legend ]
Ja moje nadzieje pokładam właśnie w następnej odsłonie serii Thief. Naprawdę póki co nie pojawiła się żadna informacja która wzbudzała by niepokój, w każdym razie ja o takowej nie wiem :)
Co do wątku to póki będą przynajmniej 2-3 osoby chętne do dyskusji to może tu panować IMHO dosyć regularny ruch.
Aen [ Anesthetize ]
Jj - A pojawiła się w ogóle jakakolwiek informacja o T4?
.:Jj:. [ Legend ]
Jest info:
https://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=46444
Poza tym to jest tylko to na GOLu:
https://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=46422
Tak jak na początku mówiłem- jestem spokojny bo żadnych konkretów nie ma.
Mephistopheles [ Hellseeker ]
Jak dla mnie wypowiedzi twórców z jednego z podanych newsów:
"Według zapewnień twórców Thief 4 pozostanie skradanką, chociaż postara się zainteresować większe grono odbiorców."
"gatunek reprezentowany przez Thiefa kojarzy się z nudą i powolną rozgrywką"
wzbudzają już wystarczający niepokój. Elo-ziomalski tytuł (roboczy, czy nie, ale zawsze) też tu bynajmniej nie pomaga.
Owszem, konkretów żadnych nie ma, ale dotychczasowe nie-konkrety zbyt zachęcająco nie wyglądają...
.:Jj:. [ Legend ]
Póki co mamy gdybanie twórców, czego to oni by nie chcieli. Dopóki nie zobaczę pierwszego gameplayu nie będę krytykował. Wiadomo że chęć poszerzenie grona odbiorców nie brzmi dobrze, jednak z drugiej strony są zapewnienia że pozostanie wszystko to co było w poprzednich częściach, daje to nadzieję nie na jakąś sztuczną migrację gatunkową (miks akcji/rpg) ale po prostu na rozbudowanie gry o elementy które są w stanie przyciągnąć nowych graczy.
studio chciałoby powiększyć grupę odbiorców przy jednoczesnym niezubożaniu treści gry.
Np: dodanie możliwości przesłuchiwania/ torturowania (to to samo? ;)) ludzi, system zakupowo-finansowo-apgrejdowy, możliwość przechodzenia gry w stylu Johna Mullinsa, czyli delikatnie mówiąc niekoniecznie w cieniu... możliwości jest wiele, zobaczymy.
.:Jj:. [ Legend ]
Dlaczego wciąż mi gra nie wykrywa mikrofonu?
Goddamnit!!1
Próbowałem uruchamiać w trybach kompatybilności, z uprawnieniami administratora... Chciałem nawet ręcznie zmienić to w pliku config ale nie dało się.
*przejąłem jeden plik na własność i ustawiłem voice chat na =True. jednak w opcjach wciąż pojawia się info o konieczności odpalenia programu konfiguracyjnego od ustawienia komunikacji głosowej.
Toshi_ [ Got sarcasm? ]
Aleee... po co ci to?
W SP głosu nie wykorzystasz, w COOPie też, bo 1) gra ktokolwiek tam w to? 2) i tak ten system jest zrypany. Miało to działać tak, że mówienie wpływało na na ogólny poziom "głośności" agenta i zbyt głośne mówienie w pobliżu strażników mogło ich zaalarmować. W praktyce działało to z bliżej nieokreślonym opóźnieniem, przez co wskaźnik mógł być na minimum podczas gdy ty krzyczysz ile wlezie. Z kolei po chwilce mógł zacząć szaleć, że skali mu brakowało. Czasami wariował nawet jeśli nic się nie mówiło.
Ja zawsze przy COOPie używałem TeamSpeak'a, Skype'a czy Xfire. Dało się wtedy skradać a i jakość dźwięku była sporo wyższa.
SvM z kolei to całkiem oddzielny moduł, na który ten program konfiguracyjny kompletnie nie ma wpływu. Jeśli system "słyszy" mikrofon, to na pewno będzie on działał w Versusie.
.:Jj:. [ Legend ]
Aaaa no widzisz, nie wiedziałem. Nigdy go nie używałem, tj. nigdy mi nie działał, a chcę używać bo.. no dla lepsiejszej komunikacji ;) Sego czasu naprawdę sporo w to grałem bo to znakomita sprawa, daje mnóstwo satysfakcji.
Pokombinuję z tymi programami.
.:Jj:. [ Legend ]
No, no! W końcu pograłem w coopa SCCT z GOLowiczem :)
Tutaj kilka screenów z mojej gry z Orlando:
Jednak mikrofon byłby przydatny...
Toshi_ => dwie osoby mają Xfire zainstalowany, jak go używać do komunikacji głosowej w grze? Stworzyć jakiś czat głosowy i go puścić w tle?
Sanchin [ Orchid Samurai ]
.:Jj:. --> Tworzysz normalną rozmowę z daną osobą na x'ie (może być jeszcze przed włączeniem gry), powinna w okienku rozmowy być ikonka mikrofonu - klikasz i dzwoni do drugiej osoby. Tamten klika na migający mikrofon i gadacie. W grze, w trakcie chatu z kimś domyślnie ctrl+t powinien się włączyć głos, ale nie zawsze to działa...
.:Jj:. [ Legend ]
Sanchin=> Bóg zapłać. Wypróbuję to przy najbliższej okazji :)
Toshi_ [ Got sarcasm? ]
Łomatko, 80-kilka procent tylko, po jednym zabitym przeciwniku... WSTYD !! xD
Muszę kiedyś w końcu zainstalować znowu CT... Może wreszcie kiedyś dokończymy z Sanchem coopa ;]
Baj de łej - kiedyś mieliśmy buga... :D
Oo, i nawet głos mi nagrało 0_o
*_*Cypriani [ White Trash ]
Tutaj kilka screenów z mojej gry z Orlando
Orlando, you fakin' traitor!
Serek55 [ Sercio Polski ]
Właśnie instaluje SCCT, więc chętnie z kimś zagram w kooperacje :)
.:Jj:. [ Legend ]
Łomatko, 80-kilka procent tylko, po jednym zabitym przeciwniku... WSTYD !! xD
:D Nie wiem jak Orlando, ale ja grałem pierwszy raz od.. ee, od kiedy Polska jest w NATO?
Nie no na poważnie- na początku misji treningowej stałem kilka minut i próbowałem otworzyć drzwi za pomocą panelu z poradami do gry, więc jak na pierwszą rozgrywkę po naprawdę długiej przerwie. Ale przypomniałem sobie co trzeba, następnym razem będą setki ;P
Co do buga- haha! :D Niezłe, my też mieliśmy, ale raczej denerwującego niż widowiskowego- na początku treningu Orlando się zablokował w pozycji do przerzucenia mnie we wspólnej akcji.
BTW- zbliżamy się do granicy 200postów, gdzież jest Psycho_Mantis?
Ostatniego posta pisał 01.10.2009 14:38
Serek55 [ Sercio Polski ]
Dobra, zagra ktoś?
.:Jj:. [ Legend ]
Kilka screenów i jeden bug z kolejnej rozgrywki z Orlandem. Szkoda że pod koniec serwery zaczęły odmawiać i zaczęliśmy tracić połączenie...
(skompresowany ze 160 na niecałe 3mb więc nie krzyczeć ;))
.:Jj:. [ Legend ]
BTW od dwóch tygodni Psycho_Mantisa nie ma. Bana dostał, czy co?
A i jeszcze jedno: co myślicie o dodaniu do listy serii Commandos? Skradanie się, ciche zabijanie, przebieranie się za wroga, akcje dywersyjne, taktyka, planowanie strategiczne... czemu ich jeszcze na liście nie ma?!
.:Jj:. [ Legend ]
TGS 09: Extended Developer Walkthrough
"Faster and more instinctive gameplay experience"
Jestem bardzo sceptyczny.
Mephistopheles [ Hellseeker ]
Po tym, co zaprezentowali, ta gra równie dobrze mogłaby się nazywać Something Something: Conviction i nikt nie pomyślałby nawet, że to w założeniu miał być Splinter Cell. Gogle sonarowe - WTF!? Nie dość, że do gry wrzucili aimbota, to jeszcze wallhacka dodali.Białe obrysy FIshera wciąż wyglądają megalamersko. Na początku gość poinformował nas, że pokaże nam bardziej agresywną taktykę. Szkoda, że zapomniał zaprezentować jakąś nieagresywną. No i nie widzę żadnego wskaźnika zdrowia, więc najwyraźniej Fisher w międzyczasie brał udział w następnym eksperymencie Weapon X. W części szóstej pewnie będzie ciachał przeciwników szponami z adamantium.
Żeby być sprawiedliwym - te najbardziej idiotyczne rozwiązania sprawiają wrażenie dobrowolnych, choć to może zależeć bardziej od twórców niż od graczy. Poświatę być może faktycznie będzie można wyłączyć w opcjach lub na wyższym poziomie trudności... eeech... Pamiętacie te czasy, kiedy wyższy poziom trudności doprowadzał graczy do szaleństwa, a jego pobicie gwarantowało szacunek u wszystkich ludzi z podstawówki (a przynajmniej u wszystkich nerdów)? Teraz oznacza on wyłączanie opcji dla inwalidów i niedorozwojów...
Egzekucje wyglądają nawet fajnie, ale pewnie zaowocuje to stadem gówniarzy podniecających się poziomem brutalności zamiast elementami skrad... nie, moment...
Tak jak mówiłem już wcześniej - jako gra wygląda nawet fajnie mimo tych kilku idiotycznych rozwiązań. Jako Splinter Cell budzi uśmiech politowania. Przynajmniej po tym, co zaprezentowano na filmikach.
Co do Commandosów - ZA! Przeszedłem wszystkie części i oficjalnie stwierdzam, że ta seria jest grą typu stealth w dużo większym stopniu niż połowa wypisanych tu tytułów.
.:Jj:. [ Legend ]
Pamiętacie te czasy, kiedy wyższy poziom trudności doprowadzał graczy do szaleństwa, a jego pobicie gwarantowało szacunek u wszystkich ludzi z podstawówki (a przynajmniej u wszystkich nerdów)? Teraz oznacza on wyłączanie opcji dla inwalidów i niedorozwojów...
So true man, so true :(
Co do Commandosów - ZA! Przeszedłem wszystkie części i oficjalnie stwierdzam, że ta seria jest grą typu stealth w dużo większym stopniu niż połowa wypisanych tu tytułów.
Hah :D No seria jest wyśmienita. Grałem we wszystkie części z dodatkami, choć "3" trochę mnie zniechęciłą dziwnymi rozwiązaniami a "Strike Force" to pomyłka, choć gra niezła.
Pamiętam każdą misję, każdą... te podchody, chowanie ciał, śledzenia tras patrolowych, zmaganie się z grafiką (piękną grafiką!) 2D na rozbudowanych planszach, te klikanie ciągłe i słuchanie tych samych odzywek. Ależ mi "considered done" Zielonego Bereta (dobrze pamiętam? Czy może snajpera?) zaryło się w pamięci :)
Najlepsza była dwójka. Cud, miód i maliny.
Mephistopheles [ Hellseeker ]
Pamiętam, że o Commandosach już kiedyś w tym wątku rozmawialiśmy. Zbyt wiele do dodania nie mam poza tym, że chyba z rok temu kupiłem i przeszedłem Strike Force'a. I tutaj zgadzam się, że gra była całkiem fajna. W porównaniu z innymi drugowojennymi strzelankami oferowała parę oryginalnych pomysłów, system misji pobocznych (wówczas wciąż mało popularny w grach innych niż RPG) i generalnie dawała radę. I nawet sporo typowo skradankowych zadań było. Tyle tylko, że - i tu dochodzimy do nieuniknionego - z tego taki Commandos jak ze mnie praworządny dobry.
A "Considered done" było Zielonego Bereta chyba. Ja najbardziej zapamiętałem odzywki Szpiega - czasem z nudów klikałem na niego tylko po to, by posłuchać tego syczącego, szelmowskiego "Excellent plan, officer". No i oczywiście Kierowca ze swoim "Correctomundo!". Ech, te zlepki sześciu pikseli na krzyż miały w sobie więcej charakteru i charyzmy niż większość "poważnych" bohaterów "poważnych" gier.
Co do najlepszej, to ja wciąż stoję murem za arcygenialnym Beyond the Call of Duty, choć tak naprawdę aż do części trzeciej wszystkie gry z serii były najwyższych lotów. A i trójka aż taka tragiczna nie była, ale niestety zabrakło jej kilku szlifów.
Sanchin [ Orchid Samurai ]
Ja pamiętam jak z bratem graliśmy jeszcze w demko pierwszej części, misja z tamą (3 z fulla), to nie wiedzieliśmy początkowo, że szpieg może się przebrać w ciuchy wroga. Więc wszystkimi było podkradanie, a najbardziej nurkiem, bo miał harpun - cichy i na odległość. Mierzyliśmy stoperem sekwencje czasowe danego strażnika (jak długo się rozglądał, potem ile był odwrócony itd, żeby wiedzieć kiedy biec dalej albo coś w tym stylu :D
DarkQra [ Konsul ]
To ja pamiętam, jak grałem w pierwszego Rainbow Six - były tam dwie misje w pełni skradankowe, 11 i 12 czy 12 i 13 (jedna w posesji i jedna w hotelu zdaje się). Też mierzyłem czas patrolu strażników stoperem, żeby te pluskwy pozakładać ;P Szkoda, że w żadnej "nowej" skradance nie ma takiej misji, która zmuszałaby do takiego "sekudnowego" planowania. Już nie wspominam nowego SCC, w którym najwyraźniej będzie się dało iść na rambo, czego w przypadku skradanek nie lubię.
Mephistopheles [ Hellseeker ]
Ja z takich hardkorów pamiętam rozrysowywanie na kartce papieru Labiryntu Modronów z Planescape: Torment, żeby się nie zgubić. A czemu to taki hardkor był? Jeśli nie wiesz, to znaczy, że nigdy nie byłeś w Labiryncie Modronów na najwyższym poziomie trudności. A jeśli byłeś, to miałeś na tyle dużo szczęścia, żeby nie wylosowywać za każdym razem po trzech mechanicznych zakapiorów grając Bezimiennym-magiem z deficytem czarów.
.:Jj:. [ Legend ]
Zdecydowanie trzeba odświeżyć listę gier.
.:Jj:. [ Legend ]
Wczoraj, a technicznie dziś skończyłem sobie po raz kolejny kampanię w SC:CT.
Naprawdę świetnie się w to gra, klimat jest świetny. Teksty Fishera niezwykle klimatyczne i zabawne, w grze pełno smaczków (2 na screenach): tutaj na kompie wygaszacz z AMD, tam wartownicy rozmawiają o nowym "Prince of Persia". Ciężko będzie miał "Conviction" z fanami serii.
"Ubi SWAT Team 2004"=>
.:Jj:. [ Legend ]
"Ubi party goes bad"
BTW- jednym z aktorów w polskiej wersji jest pan który podkładał głos głównemu bohaterowi w serialu animowanym "Świat według Ludwiczka" ;)
Toshi_ [ Got sarcasm? ]
Ehe... Dlatego NIGDY nie włożyłem nawet płyty z polonizacją do napędu.
Jak już wiele razy podkreślałem: Ironside >>>> Baka
.:Jj:. [ Legend ]
Ba :)
Jakiś czas temu zainteresowałem się Death to Spies: Moment of Truth. Postanowiłem jednak wpierw zagrać w pierwszą część. Dziś za 9,99 kupiłem ją. Oceny ma nie najgorsze. Na okładce cytowane z Clicka! "Hitman i Splinter Cell w czasach II Wojny Światowej".
Zobaczymy.
$heyk [ Master Chief ]
Czy temat MGS:Philanthropy już był omawiany? Jak tak to przegapiłem, ale zacznę jeszcze raz (?).
Fan-made movie production, IMO wart uwagi. Klimat ma całkiem niezły, gra aktorska czasami może nie jest najwyższych lotów, ale overall efect jest nawet lepszy niż dobry. Szczególnie biorąc pod uwagę, że wszystko kosztowało ok 10000 ojro.
Snake wygląda i brzmi (głosy są dubbingowane, tak że proszę się nie martwić o italiańskie makaronizmy) niemal identycznie jak w grze, intro wraz z dźwiękiem też w klimacie. Mamy dosyć zagmatwaną historię (Snake musi infiltrować teren objęty wojną i uratować senatora. Polując na pozostałe Metal Gear'y i korporację Armstech natrafia na coś nieoczekiwanego...) i paru bohaterów dokładnie w stylu Kojimy - komandoska z przeszłością bardziej niejasną niż Obama, snajper newb, który wojnę traktuje jak zabawę z Nintendo, oraz dwójkę tajemniczych szwarcharakterów jakby żywcem wyjętych z Fox Hound. Nabrałem chętki na część drugą, która - i tu zła wiadomość - nie wiadomo na razie czy w ogóle powstanie. Ale być może sukces pierwszej części jakoś popchnie twórców do sequela :)
Tu link:
Oczywiście do ściągnięcia za darmo.
Sanchin [ Orchid Samurai ]
A zapomniałem o tym filmie. Miałem ściągać, ale czekałem na wersję BluRay
Toshi_ [ Got sarcasm? ]
Już to ściągałem, ale... przeszła mi ochota :P
Mówisz że całkiem dobre? Może ochota wróci :)
$heyk [ Master Chief ]
Mówię, że jeżeli się przymknie oko na coniektóre drętwawe dialogi czy też parę scen i ujęć, to rzeczywiście dobre. Na granicy profesjonalnych filmów :)
Toshi_ [ Got sarcasm? ]
Mówię, że jeżeli się przymknie oko na coniektóre drętwawe dialogi czy też parę scen i ujęć, to rzeczywiście dobre.
To zdanie pasuje do wszystkich pozostałych MGSów xD
.:Jj:. [ Legend ]
Ciekawie zmontowany materiał o Samie+ głos Ironsidea pod koniec.
Dopiero zabieram się za te "Death to Spies", jutro napiszę czy fajne.
A- ktoś wie czy autor wątku jeszcze żyje? ;p
Mephistopheles [ Hellseeker ]
Ja nie wiem, ale jakby co, to mój post [152] pozostaje aktualny.
Psycho_Mantis [ ]
Hahahaha, świnie :P
Żyje. Ba! Mam się coraz lepiej. Ponadto zaglądam tu regularnie. Wątek mimo wszystko jakoś zipie :)
Sanchin [ Orchid Samurai ]
A już myśleliśmy, że Ci żona komputer zabrała :D
.:Jj:. [ Legend ]
Psycho_Mantis=> przydała by się kolejna część :)
Poza tym dobrze by było zastanowić się nad poszerzeniem listy skradanek.
A no i ciekaw jestem co myślisz o grafikach (sprawdź wcześniejsze posty). W nowej części wrzucone może ulepszone wersje
Grałem w"Death to Spies"- na razie jestem na początku- świetna gra! Faktycznie połączenie Hitmana z Commandosami.
-TPP
-druga wojna, bohater to agent rosyjski
-nienajgorsza oprawa, przypomina Hitmana. "Wschodni" klimacik rysowanych elementów interfejsu, przedmiotów, broni. Nienajgorsza muzyka
-sporo mechaniki z Hitmana, sporo z Komandosów: pola widzenia (i słuchu), przynęty (rzucane widelce, kubki), przebieranie się (stopniowanie mundurów: szeregowy<oficer<postać specjalna etc), ukrywanie ciał, włamywanie się (tu bardziej "Thief"). Jest chloroform, duszenie, pistolety z tłumikiem, granaty, gwizdanie w celu odwrócenia uwagi...
-żeby pozyskać mundur trzeba zabić /ogłuszyć w cpecjaln sposob, szatkowanie ciał kulami odpada (choć można strzelić w głowę)
-ocena na koniec misji za dyskrecję
-podkładanie min, momb
-można używać pojazdów
Naprawdę porządna, a grałem w nią niewiele :) Polecam, kupiłem w MM, 19,99 (a może 9,99?;p).
Postaram się wkleić kilka screenów w najbliższym czasie.
Stranger. [ Spookhouse ]
Death to Spies jest faktycznie świetną skradanką. Polecam też dodatek Moment of Truth, choć sam z braku czasu nie mogę się za niego zabrać. :)
Psycho_Mantis [ ]
KOLEJNA CZĘŚĆ :)
---> https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=9671019&N=1