GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Neverwinter Nights PL

21.11.2002
09:12
[1]

Januszjt [ Pretorianin ]

Neverwinter Nights PL

Wszystkie stare watki powygasaly smiercia naturalna /od pirackiej i anglojezycznej premiery troche wody uplynelo/ moze jednak ktos tak jak ja nabyl orginal PL i sprobuje jeszcze raz przejsc kampanie oficjalna bez stresu i siegania do slownika.
1. Wrazenia z pierwszego uruchomienia
- program konfiguracyjny rozpoznal /i za chiny nie chcial rozpoznac inaczej/ minimum sprzetu do prawidlowego dzialania gry a przeciez mam PIV 1800 i GForce4 4200 oraz SB live. Po ustawieniu recznym na max wszystkiego chodzi bez problemu.
- Dialogi i glosy pl ok /raz tylko wyrwala sie fraza w jezyku autorow gry/ pierwsza rozmowa z szefowa palladynka po wejsciu do swiatyni
2. Dzisiaj sprobuje zagrac po sieci w NWN odmiane diablo /idz i zabij/ lub moduly dla poczatkujacych lev typu wspolpraca to podziele sie wrazeniami
3. Zdecydowalem sie przejsc kampanie mnichem.
Mnich 20 lev ubrany w legalny najlepszy / nie modulowy/ rynsztunek jest bardzo skuteczny i najdluzej utrzymujacym sie przy zyciu typem wojownika w modulach typu diablo.Potrafi miec bez czarow wspomagajacych 50 AC i siedem ciosow w rundzie od 29 premi do do ataku.
Mnich 4 lev /taki mam oczyscilem wczoraj calkowicie czesc miasta Polwysep/ jest cienkawy ale nie mial wiekszych problemow.Jezeli ktos bedzie zainteresowany rozwojem postaci mnicha zamieszcze moje przemyslenia w nastepnym poscie.




21.11.2002
09:17
[2]

Ryslaw [ Patrycjusz ]

Ta fraza w jezyku angielskim to przypadek. Powinien ja wyrzucic instalator. W kazdym razie zostanie to naprawione przez oficjalny pacz 1.27, ktory pojawi sie najprawdopodobniej w przyszlym tygodniu.

21.11.2002
09:26
smile
[3]

yutek [ Konsul ]

Januszjt --------> Jestem zaintersowany rozwojem jakiejkolwiek w tym i mnicha, chce zaczac gre ( narazie singla, zeby sie "wciagnac") wieczorem

21.11.2002
11:11
[4]

~Łupieżca~Umysłów~ [ sp. z o.o. ]

Myślałem ,że ta gra będzie troche lepsza . Ta trzecia edycja zasad D&D troche mnie denerwuje .

21.11.2002
11:20
smile
[5]

~Łupieżca~Umysłów~ [ sp. z o.o. ]

Jeszcze co do samej gry :) Mam pare pytań nie grałem wcześniej w nią i nie bardzo kumam pewne rzeczy . - Czy można uzbrajać jakoś najemników ? - Jak regenerują się czary ( czy podobnie jak w Baldur`s Gate przez odpoczynek ,czy może jakoś inaczej ? ) ? - Jak używać zdolności spaecjalnych np. wynajętego łotrzyka ttakich jak otwieranie zamków itd . ? Nie mogłem do tego doiść za chiny fakt ,że jestem na początku gry ,ale nie chce żeby okazało się za jakiś czas ,że musze grać od nowa . Teraz troche z innej beczki :) Jak stworzyć dobrego maga ? - Którą z dostępnych profesji wybrać ( czarodziej czy czarownik ) ? Co byście polecili . - Jak rozdać dostępne punkty tj. siła , zręczność itd . - No i oczywiście w jakie umiejętności wpakować dostępne punkty ? ( Chodzi mi o te wszystkie dyplomacje itd. ) .

21.11.2002
12:31
[6]

Sabathius [ gdzie jest rooda? ]

Łupieżca -->> "Czy można uzbrajać jakoś najemników ? " - nie, sami zmieniają sprzęt na lepszy zdając levele "Jak regenerują się czary" - śpimy " Jak używać zdolności spaecjalnych np. wynajętego łotrzyka ttakich jak otwieranie zamków itd" - po kliknięciu na zamknięte dzwi/skrzynię, złodziej podejdzie do nich i spróbuje je otworzyć, pułapki wykrywa i rozbraja sam Przypominam, że jeśli nie jesteśmy w trakcie walki, każdy rzut kością (na otwieranie zamków, rozbrajanie pułapek itp) =20 (jest udany)

21.11.2002
13:07
[7]

Astrea [ Genius Loci ]

Sabathius ----> A czy moge Cie prosic o relacje z gry? Jakie są Twoje odczucia po grze w porownaniu np. do BG2 czy IwD2? Chodzi mi glownie o fabule, bo slyszalam ze w singlu jest do d***. Ze to siekanka jak w Diablo.

21.11.2002
13:08
[8]

~Łupieżca~Umysłów~ [ sp. z o.o. ]

Sabathius ----> Możesz mi jeszcze powiedzieć gdzie identyfikuje się przedmioty ?

21.11.2002
13:09
[9]

~Łupieżca~Umysłów~ [ sp. z o.o. ]

Astrea ----> Dokładnie jest to troche lepsze Diablo .

21.11.2002
13:21
[10]

Januszjt [ Pretorianin ]

Obiecałem to pisze. Wszystko co napiszę jast oparte na włsnych doswiadczeniach z mnichem w grach modułowych /wysoko poziomowy mnich/, na przeczytanych stertach poradników i doświadczeń innych graczy z postów. Wedłóg obiegowej opinni mnich jest takim niedorobionym wojownikiem i dopiero na bardzo wysokich lewelach pokazuje na co go stać. Poniewaz grałm i nisko poziomowym mnichem w modułach /jak i innymi postaciami/ oraz wczoraj w kampani przeszedlem Półwysep śmialo informuje , ze nie jest tak źlel z mnichem jak by to wyglądalo. I. Wstęp Mnich /niektóre inne postacie też/ jest bardzo podatny i inaczej sie zachowoje przy różnych rozwojach postaci. Generalnie mnich winien mieć zbalansowane sechy :Siła, Zręczność,Kndycja,Mądrość ale tak naprawde to wszyskie cechy saą ważna.Jest wiele wariantów tworzenia postaci mnicha ale przytoczę tylko dwa: - oparty na parametrze Sila do tafień i obrażeń - oparty na parametrze Zręczność do trafień Jest to pierwsza decyzja którą należy podjąć. Co daje dla mnicha Siła ? - dodatkowe obrażenia w każdym ataku i z siłą np 24 +7 do obrazeń przy 6-7 atakach w rundzie zakładając ,że wszystkie ataki trafią ,jest to niebagatelna różnica . - dla mnicha opartego na parametrze siły jest też niezbędna do trafiania czegokolwiek. - podnosi też umiejętność Dyscyplina przez co mnich stje się bardziej odporny na ataki "specjalne" /tochę śmieszne ale grając w którymś module zostalem "rozbrojony" wlacząc gołymi pięściami/ Co daje dla mnicha Zręczność? - obronę !!!. Ponieważ mnich walczy goły/ trochę przesadziłem w spcjalnej tunice/ to zręczność jest mu niezbędna jak powietrze żeby wrogowie go nie trafiali.Są ataki które ignorują obronę pochodzącą od zręczności ale trudno, pancerz też potafią ominąc. - trafianie czegokolwiek jeżeli gra się postacią opartą na zręczności /jednocześnie podnosi trafianie broniami strzelającymi/ - podnosi umiejętności ukrywanie się i skradanie / co nie jest tak istotne jeżeli gra się tylko oficjaklną kampanię. Reasumując Mnich oparty na sile szybciej pokonuje przeciwników bardziej narażając sie na ciosy /mniejszy AC postaci/ Mnich oparty na zręczności dłużej musi pukać aby wroga załatwić ale zdecydowanie trudniej go trafić. Ja osobiście postawiłem na zręczność i dalej będę rozwijał dywagacje na temat tej postaci. 2. Rasa Niby wszystlie można mieć ale ... - mała postać zadaje mniejsze obrażenia /chociaż trudniej ją trafić/ przy i tak małych relatywnie do wojownika obrażeniach raczej nie polecam - z pozostałych godne polecenia są Elf, Człowiek i Krasnolud Elf - więcej zręczności przy tworzeniu postaci i odporności rasowe Człowiek -więsej o 1 punktów umiejętności przy każdym awansie i 1 atut więcej Krasnolud - większa Kondycja a więc więcej życia i odprności oraz premie rasowe. Niestety jest ograniczony właśnie w zręczności a przecież opisuje mnicha opartego na tym parametrze . Tak wię dla tego typu postaci nie polecam. Pozostają Człowiek i Elf. Polecam Elfa z uwagi na lepszą zręczność i zdolności rasowe. 3. Cechy z krótkim komentarzem dla mnicha zręcznościowego - siła /ważna do dźwigania, dodatkowych obrażeń ,dyscyplina/ - cecha bardzo ważna ale nie należy z nią przesadzać bo zabraknie na inne cechy /może nawet ważniejsze ??/ - zręczność /obrona , atak / - co może być ważniejsze ? + refleks - kondycja /ilość punktów zdrowia, odporność / bardzo ważna szczególnie w grach modułowych. Ale jak cię rzadko trafiają możesz trochę odpuścić /elfy akurat mają karę do kondycji i jej rozwijanie jest bardzo drogie/ - inteligencja /dodatkowe umiejętności co poziom, lepsze "wysławianie" się / niby można odpuścic ale.. jeżeli nie chceż grać monotonnie oraz mieć bardzo skuteczny atak rozbrojenie /wytrąca broń z reki np wojownika i może machac tylko pięścią - w grze kampanijnej jeżeli wrogowi wytrącisz broń nie może jej podnieść ani zmnienić a wic staje się łatwym i niegroźnym celem/ - mądrość - bardzo ważna cecha /zwiększa ilość opcji dialogowych,dla mnicha podnoci poziom pancerza,lepsze rzuty obronne , wieksza szansa na zabiciem wroga jednym ciosem /ładnie wygląda na papierze ale w praktyce na to nie licz/. Charyzma - w grze typu kampania bardzo ważna, mozliwość perswazji /więcej złota lub dobrych rzeczy , questów oraz przekonania kogoś do swojej racji np straznika który gdzieś nie chce cię wpóścić/ Jak sie to poczyta to wszystko jest ważne ale trzeba wybrać.. Moja propozycja Wariant I /bez umiejętności rozbrajania/ Wariant II z rozbrajaniem Wariant I Wariant II siła - 13 13 zręczność - 16 16 kondycja - 12 12 inteligencja - 10 13 mądrość - 16 14 charyzma - 9 10 Docelowo w obu wariantach dodajemy +5 do zręczności Dlaczego tak ? - "a bo tak !" ale skomentuje Parametry są dobrane do docelowych rzeczy jakie polecam. Przy wyborze innych rzeczy można parametry początkowe zmieniać /szczególnie ustawienia zręczności i mądrości/ Moja postać na 20 lev chodzi z paskiem siły +5 /a więc siła 18 bonus +4/w butach które dają +3 do zręczności razem 16+5+3=24 premia do trafiania i obrony +7 Takie ustawienie pomaga też w początkowych etapach gry gdzie bedziesz miał rzeczy +1 do siły Słaba kondycja!! no ale mozna dojśc do 48-50 AC w obronie i to jest twoja najwazniejsza obrona życia. 4. Umiejętności na kampanie polecam dyscyplina,leczenie,perswazja !!!, wiedza w modułach raczej skradanie,krycie nasłuchiwanie i dyscyplina 5. Atuty Masz dwa rewelacyjne atuty bojowe za friko rozpłatanie i ulepszone powalenie Bezwzglednie zalecane do stosowania - tarcza /tak tak mnich walczy z tarcza tak samo dobrze jak bez, nie traci obrony z madrości a jedynie kary do skradania /jak się skradasz możesz tarczę zdjąć/- jest tarcza która daje łącznie +8 do obrony tylko praworzadni!! - finezja w walce - do trafienia liczy się zręczność a nie siła -ulubiona broń i ulepszone trafienie krytyczne - pięść -ulepszone rozbrajanie / drugi wariant/ zalecane uniki, mobilność , mocna budowa oraz zwiekszenie odporności /wybierz co chcesz/ 6. Rzeczy Mnich "goły" byłby słaby ale jest wiele rewelacyjnych rzeczy tylko dla mnicha / lub złodzieja z rozwiniętą umiejętnością urzywanie rzeczy magicznych/ - zbroja czarna z czarem haste / jeszcze nie znam odpowiednika nazwy polskiej/ 7 do obrony i 1 dodatkowy atak na runde buty +5 do obrny i +3 do zręczności - rękawiczki +5 do ataku i 1-6 obrażeń sonic oraz dostepne dla innych postaci też ale bardzo dobre dla mnicha: - płaszcz fortyfikacji +3 do zbroi i uniwersalne rzuty obronne +3 - pasek +5 do siły - tarcza +8 obrony /czarakter tylko praworządny/ - naszyjnik naturalny pancerz +5 - pierścionek /od 18 lev / zapomniałem nazwy redukcja obrażeń elementarnych 15 + jeszcze cos - pierścionek +3 rzuty obronne lub pierścionek +4 regeneracja Na rozmowy jak nie wychodzi zakładasz ekwipunek + charyzma Ale sie rozpisałem. Tak zbudowany mnich nieźle radzi sobie w opałach. Bardzo często używam w walce ulepszonego powalenia i rozbrojenia. Polecam postać mnicha chociaż inne też nie są złe. Nie polecam multiklasowania mnicha ze względu na poziom 20 ktory daje rewelacyjne korzyści.

21.11.2002
13:24
[11]

Astrea [ Genius Loci ]

Łupieżco ---> Tak wlasnie slyszalam, ale ja nie lubie Diablo i dlatego mam zgryz z NwN - chcialabym sie dowiedziec o roznicach jak najwiecej, zebym nie zalowala potem zakupu.

21.11.2002
13:35
smile
[12]

Sabathius [ gdzie jest rooda? ]

Łupieżca -->> w sklepach, PPM na przedmiocie i identyfikacja Astrea -->> kampania singlowa jest bardzo schematycznie zbudowana, ale ja nie narzekam, najlepiej jak dotychczas zrobiona walka, taka jak w BG, IWD, tylko dużo bardziej czytelna i wierniej odwzorowująca sytem D&D nota bene śmieszą mnie wypowiedzi typu: "zwykła siekanka", bo pod względem mechaniki gry IWD jest taką samą siekanką, zaś fabuła to zupełnie inna bajka. Reasumując - mnie osobiście tak się podoba combat w NWN, że przymykam oko na schematyczność fabuły i przechodzę singla po raz dziewiąty o multiplayerze nawet nie wspomnę - miód z benzyną

21.11.2002
13:37
[13]

Sabathius [ gdzie jest rooda? ]

Astrea -->> porównanie do Diablo wymyślili chorzy idioci. Rozgrywkę prowadzimy w identyczny sposób jak w BG - czas rzeczywisty + aktywna pauza

21.11.2002
13:44
smile
[14]

~Łupieżca~Umysłów~ [ sp. z o.o. ]

Astrea ----> Jestem na początku gry ,ale postaram się przedstawić to jak najbardziej obrazowo :) - brak gry drużyną zastępuje to wynajmowanie najemników ( którzy jak pisał kolega uzbrajają się wraz z poziomami ) - moim zdaniem zupełnie beż sensu :( - gra zrobiona na efekt ,większość uwagi poświęcona na efekty czrów itp. - jest to typowa siekanka jak diablo . - jest to niby cRPG w świecie 3D to chyba największy minus tej gry . Przez to moim zdaniem nie posiada tego klimatu co np. Baldur`s Gate . - Co do fabuły nie wiem jak już pisałem jestem na początku gry ,ale wydaje mi się głupkowata . Sam pomysł choroby może i jest fajny ,ale nie podoba mi się np. to ,że lekarstwo na nią można przyrządzić z driady i jeszcze kilku świństw :) Pozostaje mieć tylko nadzieję ,że w miarę upływu gry stanie się ciekawsza jak na razie moje odczucia są raczej negatywne . aaaaaaa zapomniałem jeszcze dodać ,że jest ( jak narazie ) mała różnorodność potworów sami więźniowie bleeee ile można ich zabijać ??? To co napisałem są to odczucia z początku gry. Być może się mylę prosze mnie za bardzo nie krytykować :)

21.11.2002
14:00
[15]

Sabathius [ gdzie jest rooda? ]

Łupieżca -->> nie wygłupiaj się, Diablo to gra zręcznościowa a NWN wręcz przeciwnie

21.11.2002
14:46
[16]

~Łupieżca~Umysłów~ [ sp. z o.o. ]

Sabathius -----> Właśnie doszedłem do pożeracza intelektu :) zaczynam się wkręcać w tą gre , może podacie mi jakiś sposób na zabicie go . Dostaje on odmnie bardzo mało obrarzeń :(

21.11.2002
15:25
[17]

Lady [ Sorceress Sephiria ]

Łupieżco nie zgodzę się z poglądem ,że cRPG w 3D traci klimat. Polecam Summonera -jeden z pierwszych cRPG 3D nota bene również Interplaya ,ale zrobiony przez Volition Inc(jeden z dwóch odłamów Parallax Online). Gra mimo liniowości miała niepowtarzalny klimat. A 3d tylko wspaniale się komponiowało w Summonerze z całością. Niestety w NWN pl nie grałam a moje odczucia ,podczas obcowania z wersja angielską są jak najbardziej negatywne. Szczerze się rozczarowałam NWN.

21.11.2002
15:42
smile
[18]

Adamus [ Gladiator ]

Duszku --> Nie wiem, kto mógł porównywac NWN do Diablo ;-). Gra sie bardzo podobnie jak w Baldur's Gate. Różnica jest jedynie w tym , że prowadzimy tylko jedna postać (plus chowaniec i przyłaczony pomocnik, ale na nich nie mamy zbyt dużego wpływu, chyba, że wcielimy sie w postać chowańca ;-)). Oprócz tego całkiem rózni sie graficznie i tu musze powiedzieć, że mnie podobała sie ta zmiana bardzo :-))). Może sam scenariusz nie jest zbyt porywający, ale po wciągnięciu sie, naprawdę mozna sie fajnie bawić. Jest spora dowolnośc w wykonywaniu róznych zadań (ale główny watek jest w sumie dosyc liniowy), a każda z postaci, którą przyłaczymy do druzyny, ma swoja historię, która ujawnia się w miare kolejnych awansów. Podsumowując - kilkadziesiąt godzin zabawy na przyzwoitym poziomie (mogłoby byc lepiej, nie przeczę), oraz olbrzymie możliwości w grze sieciowej.

21.11.2002
15:59
smile
[19]

Bajt [ ]

Kupilem wczoraj NWN PL i moje odczucia sa pozytywne z wyjatkiem jednego faktu: otoz podczas rzucania czarow postacie nic nie mowia! Tylko milcza i czar jest rzucony. Czy u was tez tak jest? W wersji angielskiej postacie odzywaly sie podczas czarowania.

21.11.2002
16:06
[20]

Lander1 [ Konsul ]

B Ł A G A M!!! pomocy. kupiłem gierkę dzisiaj no i chciałem pograć sobe od razu przez neta. Ale podczas logowania się pokazuje że ta opcja może być niedostępna. Wgrałem arcada, nie mam firewalla, mam stałkę. o co chodzi ???

21.11.2002
16:25
[21]

Astrea [ Genius Loci ]

Sabathius, ~Łupieżca~Umysłów~ ---> Dzieki za sugestie :-) Nowosci są... wynajmuje sie druzyne teraz - ciekawe. Czyli trzeba im placic? Adamus ---> W sieciowke nie mam zamiaru grac - nigdy nie grałam (lamer :P), ale czytajac Twoje slowa chyba skusze sie na kupno :-) Tzn przypomne odpowiednim osobom, ze niedlugo mam imieniny... ;))))))

21.11.2002
18:34
smile
[22]

~Łupieżca~Umysłów~ [ sp. z o.o. ]

Astrea -----> W dzisiejszych czasach za wszystko trzeba płacić :)

21.11.2002
18:45
[23]

wert [ Ronin ]

Podobno da sie w łapki najemnika włozyć broń - jest do tego jakis programik ale nie mam pojecia jaki i z kąd go wziąść.

22.11.2002
01:05
smile
[24]

marihuanin [ Pretorianin ]

Mam pytanie !!!Zaciołem sie w Drugim Rozdzile w Luskan w WIeży Głównej w pokoju Ambasadorów gdzie mam czekać na przyjscie jakiegos kolesia ale on nie przychodzi chociaż czekałem 2 dni czasu gry.CO ROBIĆ ???

22.11.2002
01:52
[25]

Trollf [ ]

nie czekaj na nikogo! rob wlam do pomieszczen tej wiezy i zwiedzaj ja na wlasna reke...

22.11.2002
07:52
[26]

Dwalin [ Reggae ]

Też mam orginał PL i gram czarownikiem... Jedno pytanko: Czy jak mój chowaniec nie jest przywołany to też dostaje exp. ?

22.11.2002
08:01
[27]

_Szakal_ [ Żółta Żyrafa ]

Ilu najemników można naraz wynająć?? Czy tylko jednego? A może od czegoś to zależy??

22.11.2002
09:16
[28]

Sabathius [ gdzie jest rooda? ]

Dwalin --> tak Szakal --> jednego na raz

22.11.2002
09:59
[29]

marihuanin [ Pretorianin ]

Trollf ---> Tam się nieda zrobić włamu(drzwi są niezniszczalne i nie da się ich otworzyć wytrychem) Ponawiam pytanie.POMÓŻCIE BO NIEMOGE GRAĆ!

22.11.2002
10:08
[30]

Qri$ [ Pretorianin ]

3 edycja d&d rulzz!

22.11.2002
16:19
[31]

Lander1 [ Konsul ]

ni cholery nie mogę zrobić slotu na pasku skrótu do sztyletu. jak to zrobić?

22.11.2002
16:35
smile
[32]

falkon [ Pretorianin ]

Gupie pytanie :-) mam oczywiscie orginal i ni cholery nie moge zagrc na MULTI przez LAN Robie gre - kce stworzyc postac..i ...stoi..i stoi..widze tylko wesoly rysunek tej calkiem niezlej paladuynki i dupa :-( A dlaczego jeszce nie moge wybrac innego levelu tylko to co przeszlem w grze ?

22.11.2002
17:19
[33]

Lander1 [ Konsul ]

ze slotem sobie poradziłem, ale zrodził się nast. proble wczoraj łączłem sięnormalnie z siecią a dzisiaj dupa. wyskakuje mi komunikat o przekroczeniu limitu czasu. what's up?

23.11.2002
12:00
[34]

Dwalin [ Reggae ]

A może ktoś by poprowadził wątek na którym znajdzie się kurs dla twórców MODów do NWN ??

23.11.2002
17:08
[35]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Jestem pod pełnym wrażeniem tej gry. Pomijając kosmate błędy wydawców, to najważniejsze, że wreszcie można spojrzeć BN-om w twarz. Pomysł z najemnikami jest bardzo głupi, system kontroli nad nimi pochodzi z Fallouta. Nie rozumiem tego, tym bardziej , że np. łotrzyk może otwierać skrzynki, ale skorzystać ze zdolności kieszonkowych nie można. Akurat w wypadku gry w czasie rzeczywistym jednak potrzebna jest kontrola nad poruszaniem się sprzymierzeńców, bo pchają się do boju jak debile. Swoją drogą, ciekawe jak długo utrzyma się moda na mody do NwN? Pół roku? Jest to wielka wada tworzenia gier typu >rozwój postaci<, bo... co dalej? Ja chciałbym gry, do której można dołączać przygody w nieskończoność, a nie zaczynać w kółko od nowa i niekoniecznie przepadam za multiplayerem. Ale to dobrze wróży III części Morrowwind. Grafika jest jeszcze za kanciasta, szczególnie postaci i potworków. Ten błąd z konfiguracją (zawsze wykrywa i ustawia minimalne) jest wkuyrzający, bo tak naprawdę nie wiadomo co można potem pozostawić na max, by gra dobrze chodziła. U mnie na PIII 866 + GF2 64MB + 256 RAM gra chodzi na maxie bez kłopotów, za to filmy kaszanią się niemiłosiernie.

23.11.2002
18:33
[36]

LuBeK [ Konsul ]

Aurelinus ---> Co do najemnikow to zgadzam sie z toba, sa idiotami. Nie moge sie jednak zgodzic co do reszty twojej wypowiedzi. Twierdzisz ze moda na mody utrzyma sie najwyzej pol roku, jednak oficjalna premiera gry na zachodzie odbyla sie wlasnie pol roku temu, a patrzac na aktywnosc spolecznosci NwN w tej chwili moda ta nie minie jeszcze przez spory okres czasu. Dalej mowisz ze chcialbys gre w ktorej mozna dolaczac przygody w nieskoczonosc, NwN jest wlasnie taka gra. Spojrz na mnogosc modolow, jak jeden skonczysz badz Ci sie znudzi masz do wyboru setki innych, a rozgrywki z udzialem Mistrza Gry nigdy nie sa takie same. Moim zdaniem wlasnie Morrowind jest nudny i monotonny bo zawsze jest ten sam kontynet, miasta, postacie co najwyzej zostanie dodana jakas nowa lokacja, bron czy postac. Co do grafiki jest ona wyjatkowo ladna. Moze nie jest tak dokladna jak w Morrowindzie ale efekty czarow powalaja. Gdy do akcji wkroczy czarodziej na wysokim poziomie to az milo jest popatrzec. Co do bledu przy konfiguracji mi natomiast zawsze ustawia maksymalne ale to chyba przez karte (GF4 Ti4200). Podsumowywujac moja dluga wypowiedz stwierdzam ze multiplayer w NwN wymiata, dzieki edytorowi "Aurora" gra sie nie znudzi jeszcze przez wiele misiecy a Morrowind jest gorszy i szybciej sie nudzi takie jest moje zdanie.

23.11.2002
19:06
[37]

Qoniev [ Centurion ]

ja mam problem z gra przez neta otuż włączam gre przez neta wybierm serwer na którym chce grać, wybierem postać i jak chę grać to jest czerny ekran :( kto wie jak temu zapobiec ?

24.11.2002
22:05
[38]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

LubeK ---------> musisz być bardzo wyrozumiały, skoro tę nędzę nie godną nazwy "moduł" tak właśnie nazywasz. Nawet singiel w NwN - chyba najgorszy ze wszystkich w dotychczasowej karierze Bioware jest niebem z najlepszym "modulstwem". Pomysł z tworzeniem tych modułów jest z gruntu głupi, bo wymagania wstępne (typu posiadanie właściwych tekstur itp) jest trudny do zrealizowania, a tworzenie prostackich map z armią wrogów godne jest wielbicieli Diablo i TombRaidera, a nie Forgotten Realms.

24.11.2002
22:52
[39]

LuBeK [ Konsul ]

Aurelinus ---> wiekszosc modulow jest kiepska, ale zdarzaja sie rowniez i perelki. Wezme tu przyklad modulu (sorki za blad w poprzednim poscie) ktory znajduje sie na serwerze GOL-a(albo znajdowal sie bo serwer padl:(). Nie jest on typowa mlocka taka jak Diablo czy Dungeon Siege. Wprowadza on do gry wiele ciekawych elementow takich jak: nowe zdolnosci (np. tworzenie zbroi, broni), potrzebe kupowania pozywienia, odpoczynek raz na 4 godziny i wiele innych ktorych jeszcze nie odkrylem. Gdy do tego dodamy paczke oddanych graczy i dobrego MG to gra robi sie wrecz wspaniala i niepowtarzalna. Poza tym gdyby tworzenie modulow bylo glupie, nie powstawalo by ich tyle.

25.11.2002
20:45
smile
[40]

~Łupieżca~Umysłów~ [ sp. z o.o. ]

Witam wszystkich !!! Panowie mam pewien problem, a mianowicie posiadam trzy przedmioty z którymi nie wiem co zrobić, lub gdzie je zanieść . Licze na waszą pomoc :) Nr. 1 -------->

25.11.2002
20:46
smile
[41]

~Łupieżca~Umysłów~ [ sp. z o.o. ]

Nr. 2 -------->

25.11.2002
20:47
smile
[42]

~Łupieżca~Umysłów~ [ sp. z o.o. ]

Nr. 3 -------->

25.11.2002
20:47
[43]

Bullzeye_NEO [ Boodnock Saint ]

Łupieżca --> Pierwszy item musisz zanieść do wejścia do Blacklake. Będzie tam taki facet, musisz u dać tą głowę...

25.11.2002
20:49
[44]

Bullzeye_NEO [ Boodnock Saint ]

Trzeci item sobie zostaw za wszelką cenę ! W trzecim rozdziale jest kowal u którego można wykuwać magiczne bronie np. Krew smoka + magiczny rapier = Rapier Namarra

25.11.2002
21:04
smile
[45]

~Łupieżca~Umysłów~ [ sp. z o.o. ]

Bullzeye_NEO ----> Wielie dzięki !!! Może wiesz jeszcze czy ten pierścień może mi się do czegoś przydać ??? ----->

25.11.2002
21:04
[46]

Michmax [ ------ ]

Czy jeżeli posiadam wersje angielską da się jakoś "przerobić" ją na wersje Polską?

25.11.2002
21:07
smile
[47]

Bullzeye_NEO [ Boodnock Saint ]

Torin to brat Jemaina, zabarykadowanego krasnoluda z Beggar' s Nest. Jemaine Nie zaatakuję Cię jeśli pokażesz mu ten pierścień. A jeśli i tak będzie chciał z tobą rozmawaić to pierścień możesz spokojnie wyrzucić - zawsze możesz go odkupić w świątyni Tyra. A tak pozatym, to zawsze do usług :)

25.11.2002
21:12
[48]

Lander1 [ Konsul ]

mam nadzieję, że ktoś mi wytłumaczy jak to jest z tym dośw. czy jest rozdzielane między mnie i najemnika po równo, czy ktoś dostaje możę więcej, albo całe idzie dla mnie. A chowaniec "zabiera" część moich pd czy nie? p.s i czy można gdzieś znależć klucz do piwnicy w tej gospodzie ( zapuszczonej or sth.)? z gory dzieki.

25.11.2002
21:15
smile
[49]

Bullzeye_NEO [ Boodnock Saint ]

mikmac --> Próbowałeś zgrać pliki spolszczające do katalogu z grą ? Screen pt. "Wejście szczura" ----------------------------------------------> :)

25.11.2002
21:18
[50]

Bullzeye_NEO [ Boodnock Saint ]

Lander1 --> Najemnik i chowaniec mają zawsze o jeden poziom doświadczenia mniej niż ty tzn. gdybyś miał pierwszy poziom doświadczenia twój najemnik dostawał by go o połowe mniej niż ty, potem jest już normalny system...

25.11.2002
21:30
[51]

Lander1 [ Konsul ]

ale czy w takim razie jak będę grał bez najemnika to czy będę dostawał więcej pd (analogicxzna sprawa z chowańcem) ?

25.11.2002
21:31
[52]

Michmax [ ------ ]

Bullzeye_NEO--> skąd wziąść plik spolszczające? Możesz mi je podesłać?

25.11.2002
21:37
smile
[53]

~Łupieżca~Umysłów~ [ sp. z o.o. ]

Bullzeye_NEO -----> Więc zapytam jeszcze o to :) -------->

25.11.2002
22:06
[54]

Dwalin [ Reggae ]

A ja musiałem odesłać moje NWN bo była rysa (grrr) czekam aż przyślą mi nowy dobry egzemplarz...

25.11.2002
22:15
[55]

LuBeK [ Konsul ]

Lupiezca ---> Musisz to zaniesc do Ofaly ktora jest w gospodzie "Ksiezycowa Maska" w Centrum miasta. Bedzie chciala od ciebie jeszcze dwa przedmioty - powie Ci jakie i gdzie one sa.

25.11.2002
22:39
smile
[56]

~Łupieżca~Umysłów~ [ sp. z o.o. ]

LuBeK ----> Już znalazłem :) ,ale dzięki za pomoc !!! Panowie chciałbym poruszyć jeszcze jeden temat :) poszukuje dobrego długiego miecza i dobrej zbroi ,jeżeli to nie kłopot zapodajcie jakieś screeny i ew. kilka wskazówek gdzie takie cacko znajdę :)

25.11.2002
23:16
[57]

LuBeK [ Konsul ]

Lupiezca ---> Dobry dlugi miecz jest dopiero w 2 akcie w gospodzie na polnoc od miasta w ktorym sie zaczyna. Chyba najlepszy w 1 akcie moze Ci zrobic Marrok ktory jest na zapleczu Zlotego Rycerza (Centrum miasta). Potrzebny do tego jest diament, magiczny dlugi miecz i 500 zlota. Niestety nie potrafie Ci powiedziec gdzie mozna znalesc owy diament, moze ktos inny bedzie wiedzial. Co do zbroi to Marrok moze wyrobic 3 rozne i one chyba beda najlepsze w 1 akcie (chciaz ich nie widzialem), ale naprawde dobra zbroje znajduje sie dopiero pod koniec 2 aktu.

25.11.2002
23:30
smile
[58]

flame [ Generaďż˝ ]

powiedzice mi jedno:mianowicie w co inwestować? w dlugi miecz+tarcza, w miecze dwuręczne , w kosy czy moze w o buręczne siekiery?

25.11.2002
23:36
smile
[59]

~Łupieżca~Umysłów~ [ sp. z o.o. ]

LuBeK ----> Mam jeszcze jedno pytanie . Czy warto pohandlować z licytatorem w karczmie w dokach ??? Chodzi mi o tego ,który ma magiczne przedmioty ,ale za walutę przemytników .

25.11.2002
23:41
smile
[60]

~Łupieżca~Umysłów~ [ sp. z o.o. ]

flame ----> Ja zawsze pakuje w miecze i tarcze . Zależy jakiego wojownika chcesz stworzyć :) jeżeli takiego ,który walczy toporami - pakuj w topory itd. Moim zdaniem jest to tylko rzecz gustu , pewnie tacy wojownicy różnią się od siebie np. wielkością zadawanych obrażeń ,ale ja preferuje jednak miecz i tarczę :)

25.11.2002
23:44
[61]

Michmax [ ------ ]

Jak ktoś mógł by mi podesłać plik spolszczający na maila: [email protected] to byłbym wdzięczny.

25.11.2002
23:50
[62]

LuBeK [ Konsul ]

flame ----> Teoretycznie kazda bron jest dobra. Z swojego doswiadczenia wiem ze miecz poltorareczny + tarcza jest dobrym rozwiazaniem, jak i rowniez dlugi miecz + dlugi miecz (pod koniec gry potrafilem zadac za jednym atakiem 2x50 obrazen!), ale na poczatku podczas uzywania dwoch broni ma sie spory minus potem zdolnosci troche go niweluja. Tez Katana nie jest zlym rowiazaniem poniewaz na poczatku 3 aktu za drobna sume 25000 mozna zrobic sobie Katane +4!. Ale tak naprawde to podczas gry znajdziesz dobra bron kazdego rodzaju wiec tak jak to napisal Lupiezca raczej to jest rzecz gustu. Lupiezca ---> Jesli zdolasz zebrac wystarczajaca ilosc tych monet to czemu nie.

26.11.2002
08:45
smile
[63]

Bullzeye_NEO [ Boodnock Saint ]

Michmax --> NIestety nie mam polskiej wersji, choć niedługo zamierzam ją kupić to Ci będę mógł podesłać. Co do broni... Nie inwestujcie w tarczę, według mnie nie ma to sensu. Całą grę chodziłem z dwoma katanami w łapach - wymiatały. Poniżej mały schemacik broni dla wszystkich zbrojnych klas. Łowca - inwestować w katany i w łuki, koniecznie musi mieć dobre krycie się w cieniu, słuch, a jeśli zamierzasz grać bez złodzieja - znajdowanie i wykrywanie pułapek. Można jeszcze zaiwestować w Animal handling choć nie jest to zbyt przydatne... Wojownik - Inwestować można praktycznie w każdą broń, jednak najlepiej sprawują się miecze oburęczne i miecze długie. Koniecznie wybrać feat "Power attack" a w późniejszym etapie gry - "cleave" (spolszczony prawdopodobnie na Barbarzyńca - Najlepiej inwestować w topory. Featy wybrać takie same jak u wojownika, można dorzucić "bullheaded", "dash" i "toughness". Paladyn - Najlepiej jest mu dać miecz oburęczny. Wybrać featy "combat casting" i "power attack" z "cleave". Złodziej - Miecze krótkie, sztylety, rapiery, koniecznie jakąś broń dystansową. Do towarzystwa dać mu Dealana Czerwonego Tygrysa, drużyna będzie wymiatać. Iwestować CAŁY czas w zręczność, potem można wybrać feat "Ambidexterity" który powoduje, że modyfikatory od uderzenia będą brane od współczynnika zręczności. Potem "airterial strike" i "improved evasion". Druid - Sierpy, kosy i włócznie. Wysoki współczynnik "animal handling" byłby mile widziany, zapamiętanie trzech czaró defensywnych wystarczy (pod warunkiem, że są to dobre czary), potem liczyć na przywołane zwierzęta i swojego chowańca (dla druida idealnym chowańcem jest dire bear - równoważy jego słabą siłę). Ehhh... rozpisałem się troszkę, mam nadzieję, że to komuś pomoże :)

26.11.2002
10:29
smile
[64]

~Łupieżca~Umysłów~ [ sp. z o.o. ]

Mam pytanie gdzie są te drzwi ??? Chodzę się po całych dokach i nic takiego nie znalazłem :( Znalazłem jedynie jakieś tajemnicze drzwi w czymś tam pod żaglami ( jest to do na zachodzie doków ) ,ale napisane jest ,że w tych drzwiach są klejnoty i nie da się ich otworzyć bez odpowiedniego klucza ,którego za Chiny nie wiem gdzie szukać . --------->

26.11.2002
10:30
smile
[65]

~Łupieżca~Umysłów~ [ sp. z o.o. ]

LuBeK ----> Znalazłem składniki tego miecza wygląda on tak ------>

26.11.2002
10:31
smile
[66]

Sabathius [ gdzie jest rooda? ]

Bullzeye -->> zapomniałeś, że gramy w NWN, a nie w IWD2. W NWN nie ma Dasha ani Bullheaded sprostowanie Wojownik - od razu, tworząc postać wybrać Power Attack i Cleave (sorry ale gram tylko w angielską wersję) Barbarzyńca - dwuręczne topory zadają 1D12 obrażeń, dwuręczne miecze 2D6. Wybór jest chyba oczywisty. Poza tym w NWN jest więcej dobrych mieczy dwuręcznych niż toporów. Paladyn - po co paladynowi Combat Casting skoro nie ma prawie żadnych czarów użytecznych w bezpośrednich starciach. Dwie katany, czy jakiekolwiek dwie długie bronie używane naraz oburęcznie to bzdura (bardzo duży minus do trafienia dla drugiej ręki) przynajmniej dopóki nie będziemy mieć levelu około 12-14 oraz featów: Ambidexterity, Two Weapon Fighting (Łowca dostaje je za darmo na 1 lvl, ale musi nosić tylko lekką zbroję aby działały) oraz Improwed Two Weapon Fighting (Łowca za darmo na 9 lvl). Krótko mowiąc - w jednej ręce broń długa (long sword, katana, battle axe, flail, warhammer), a w drugiej krótka (short sword, kama, kukri, hand axe, light hammer, itp) Druid - lepszym chowańcem jest pantera, ma mniejszą siłę niż niedźwiedź, ale szybko przestaje to mieć znaczenie ze względu na jej Sneak Attack - w późniejszym etapie gry biega prawie ciągle niewidzialna i naparza sneak attackami non stop (pod koniec 8D6 obrażeń) Dla tych co nie wiedzą, aby się nie dziwili - najemnik może awansować maksymalnie do 14 poziomu

26.11.2002
10:33
smile
[67]

Bullzeye_NEO [ Boodnock Saint ]

Musisz iść do tej największej gospody w dokach (nie pamiętam nazwy). Aby wejść musisz dać odźwiernemu pare Monet Przemytników. W podziemiach gospody jest wejście do akweduktów których szukasz. :)

26.11.2002
10:37
smile
[68]

~Łupieżca~Umysłów~ [ sp. z o.o. ]

Bullzeye_NEO -----> Wielkie dzięki :)

26.11.2002
10:44
smile
[69]

Bullzeye_NEO [ Boodnock Saint ]

Sabathius --> Faktycznie, pomieszało mi się trochę to wszystko. :) A co do walki dwoma brońmi - do 10 levelu łowca może spokojnie walczyć mieczem oburęcznym. Ale potem (tak jak mówi Sabathius) można walczyć dwoma brońmi naraz. Trzeba jednak przyznać, że trudno wybrać pomiędzy Sword Saint Legacy +4 a kataną rozwalającą golemy za jednym uderzeniem (co do tej drugiej to nie pamiętam jak się nazywa). Wszyscy którzy są jeszcze w pierwszym rozdziale : zbierajcie poniższe itemy - w trzecim rozdziale można z nich wykuć całkiem porządne bronie i zbroje... - Adamantite - Ironwood - Dragon blood - Fairy dust

26.11.2002
10:53
[70]

Sabathius [ gdzie jest rooda? ]

Bullzeye -->> w pierwszym rozdziale u kowala też można wykuć te wszystkie przedmioty

26.11.2002
10:56
smile
[71]

~Łupieżca~Umysłów~ [ sp. z o.o. ]

Bullzeye_NEO ----> Możesz to przetłumaczyć na polski ,bo nie bardzo rozumiem :) - Ironwood - dla mnie to stalowy gołąb :) - Fairy dust - kolorowy kurz - Dragon blood - krew smoka - Adamantite - tego to nie wiem :) Mam tylko krew smoka ( dwie flaszki :) ) ,gdzie można znaleść resztę ???

26.11.2002
11:14
smile
[72]

~Łupieżca~Umysłów~ [ sp. z o.o. ]

Bullzeye_NEO ----> Możesz to sprecyzować :) Daje łapówkę szefowi kuchni, wchodzę do kryjówki krwawych piratów i nic tam nie ma ani na pierwszym ,ani na drógim poziomie tej lokacji :( Może polazłem nie tam gdzie trzeba . Chodzi o tę tawernę ??? ------>

26.11.2002
11:15
[73]

Sabathius [ gdzie jest rooda? ]

Łupieżca -->> musisz grzebać w każdych śmieciach, na pewno wszystko znajdziesz aha - niezabijalna konfiguracja do singla człowiek lub elf - wojownik do trzeciego poziomu / druid do końca, biegamy w ciężkich zbrojach z dwoma brońmi w łapkach, chowaniec - pantera, najemnik - Dalean lub Grimgnaw, zawsze po odpoczynku rzucamy najlepszego dostępnego summona (w NWN summony żyją dopóki się nie wyśpimy lub nie zginą), na wszytkich rzucamy Bull Strength, Barkskin, później Stone Skin. Na szóstym poziomie czarów możemy przyzwać Dire Tigera (dużo HP + 27 siły + Bull Strength = masakra), który sprawdza się lepiej od elementali z poziomów 7,8,9.

26.11.2002
11:17
[74]

Sabathius [ gdzie jest rooda? ]

troszkie pomieszałem - najlepszy najemnik dla powyższej konfiguracj to oczywiście Boddynock

26.11.2002
12:12
smile
[75]

Bullzeye_NEO [ Boodnock Saint ]

JEZU ! Właśnie przyszła przesyłka z NWN ! Już zainstalowana ! YIPEEEEEEE ! :) Ok, ale teraz tylko się spytam czy instalator sam instaluje tego patcha ? Szukałem go na dysku dodatkowym i na CD 1, ale go tam nie ma.

26.11.2002
14:48
smile
[76]

MOV [ Pretorianin ]

czy według wast to duża strata grać tylko w single playera???

26.11.2002
14:53
[77]

Ryslaw [ Patrycjusz ]

Bullzeye --> jakiego pacza? 1.26 jest zawarty w grze. Zas 1.27 dopiero sie pojawi.

26.11.2002
14:53
[78]

Trollf [ ]

>> czy według wast to duża strata grać tylko w single playera??? gdyby nie edytor, to o singlu NWN zapomnial bym juz dawno temu...

26.11.2002
14:58
smile
[79]

tygrysek [ behemot ]

mam pytanie gdzie znajdę Fenthick'a ??

26.11.2002
15:02
[80]

Trollf [ ]

tygrys -> jesli przechodzisz prolog to Fenthick sam sie znajdzie, a w rozdz 1. - drzwi po tej stronie swiatyni gdzie stoi Aribeth...

26.11.2002
15:06
[81]

tygrysek [ behemot ]

Trollf --> dzięki :) to chyba jedyne miejsce w które nie zaglądałem :) bo w Neverwinter jakiś spisek się szukuje i muszę mu donieść pewne pisemka, potwierdzające powstanie sekty dążącej do "mieszania"

26.11.2002
15:32
[82]

LuBeK [ Konsul ]

Moim zdaniem granie w singla nie jest strata czasu, moze nie jest on tak dobry jak w Plnescapie czy BG ale trzyma fason. Daje kolo tygodnia dobrej pozadnej i na poziomie rozrywki, a Ci ktorzy mowia ze kampania dla pojedynczego gracza jest do bani nie przechadzac nawet pierwszego rozdzialu niech sie schowaja.

26.11.2002
17:55
[83]

tygrysek [ behemot ]

poczułem się nieźle zaskoczony, stając się właścicielem Karczmy pod Pustą Ławą :) Trollf --> rzeczywiście, Fenthick był tam, gdzie mówiłeś. Jeszcze raz dziękuję.

26.11.2002
18:01
smile
[84]

flame [ Generaďż˝ ]

Hey mam problem.Założyłem wątek , link poniżej i chciałbym , żeby ktoś kto przeszedł pierwszy rozdział mogł wstanie mi pomóc.Nie chce tego pisać tutaj , bo nie chciałbym psuć zabawy innym ,którzy jeszcze nie przeszli rozdziału 1. A wiec link poniżej. Będe wdzięczny za pomoc.

26.11.2002
22:42
smile
[85]

~Łupieżca~Umysłów~ [ sp. z o.o. ]

LuBeK -----> Możesz napisać coś bliżej o tym mieczu . Chodzi mi o ten o którym pisałeś wyżej ,najbardziej interesuje mnie gdzie dokładnie można go znaleźć ??? Właśnie przeszedłem próbę właściciela gospody może niezbyt dokładnie ,bo na żaden miecz się nie natknąłem - o ile tam go trzeba szukać :) Została mi w ekwipunku też jakaś żaba dostałem ją po rozwiązaniu zagadek zadawanych mi przez kogoś tam na dole :)

26.11.2002
22:58
[86]

LuBeK [ Konsul ]

Lupiezca ---> Chodzi mi o miecz Gladiatora ktory mozesz kupic u barmana w karczmie (ten od proby). Miecz ma dodatkowe obrazenia 1k6 od kwasu oraz premie +2 wiec nie jest taki zly tylko ze kosztuje ponad 30000. Co do zaby to nie bedzie Ci juz potrzebna.

26.11.2002
23:01
smile
[87]

~Łupieżca~Umysłów~ [ sp. z o.o. ]

LuBeK -----> Tak z ciekawości do czego była potrzebna ???

26.11.2002
23:06
smile
[88]

~Łupieżca~Umysłów~ [ sp. z o.o. ]

LuBeK -----> Sorry ,że jestem taki upierdliwy :) Możesz mi jeszcze przybliżyć temat gry przez internet ??? Mój angielski nie jest zbyt biegły i nie wiem o co tam chodzi . Wlazłem na serwer gryonline i zacząłem grać . Dostałem na początku gry jakieś oko i jeszcze jakieś pierdoły. Kompletnie nie wiem do czego to wykorzystać . Potem jakiś posąg przeniósł mnie do jakiegoś miasta . Jak byś mógł powiedzieć mi gdzie dowiem się na czym polega misja ,którą trzeba wykonać w danej grze ??? Jakieś pomocna wskazówki mile widziane :)

26.11.2002
23:21
[89]

LuBeK [ Konsul ]

Lupiezca ---> nie ma sprawy NwN jest dla mnie najlepsza gra w jaka gralem i ciesze sie ze moge Ci pomoc, a wiec tak.... jesli chodzi o serwer GOL-a to jest na nim wgrany modul ktory wprowadza wiele nowych elementow do gry. Oko sam nie wiem jeszcze do czego sluzy, natomiast ta "palka" sluzy do wyrazania dodatkowych emocji ktorych nie umozliwia sama gra (uzyj jej a sam sie przekonasz). Co do questow to jako takich ich nie ma. Poprostu z miasta w ktorym zaczynasz przechodzisz do innej lokacji gdzie walczysz. Jest jeszcze wiele innych i ciekawych zeczy ale je najlepiej tlumaczyc podczas samej gry. Modul jest przygotowany do zabawy wraz z MG ktory wykorzystuje istniejacy swiat i tworzy nowe questy i przygody, wiec najlepiej jak wpadniesz na jakas zaplanowana sesje.

26.11.2002
23:38
[90]

LuBeK [ Konsul ]

No dobra, przesadzilem z ta najlepsza gra ale jedna z lepszych, wiem ze troche nie jasno to wszystko wytlumaczylem ale ciezko jest w skrocie opisac o co chodzi w tym module i jakie ciekawe zeczy on wprowadza do gry. Mam nadzieje chociaz po czesci wytlumaczylem o co tam biega.

27.11.2002
11:56
smile
[91]

~Łupieżca~Umysłów~ [ sp. z o.o. ]

LuBeK ---> Pewnie ,że wpadnę :) Tylko pozostaje się ustwić na jakiś dzień i godzinę :)

27.11.2002
12:23
smile
[92]

~Łupieżca~Umysłów~ [ sp. z o.o. ]

Link do kolejnej części ----->

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.