GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

TDZK - Gwiezdny Kupiec On-Line - część 35

21.11.2002
07:42
[1]

Gryffin [ Entil'Zha ]

TDZK - Gwiezdny Kupiec On-Line - część 35

Witamy

Co to jest TDZK? Jest to jedna z wielu, bardzo wielu gier on-line przez WWW.
Ogólnie rzecz biorąc, jest to gra s-f, rozgrywająca się w kosmosie. Gracz posiada statek kosmiczny należącego do jednego z 9 typów, od frachtowca do pancernika. Co można robic w tej grze? Mozna handlować i zbierać surowce, co jest naszym podstawowym zajęciem na początku gry. Po kolejnych awansach na wyższe poziomy i uzbieraniu dostatecznej ilości gotówki możemy przesiąść się na okręt wojenny i napadać na porty, walczyć i polować na innych graczy lub NPC. Ostatecznym celem może być zdobycie i rozbudowa planety, jednek tego celu nie da się osiągnąć samotnie. Trzeba przyłączyć się do jednego z wielu sojuszy i dzięki temu będzie mozna osiągnąć ten cel.

Gra oferuje ona bardzo bogaty świat, w którym jest 26 systemów słonecznych, 6675 sektorów, 376 portów i 55 planet. Do wyboru jest 6 ras.


Sojusze zrzeszające graczy z GOL'a
GOL Silver Horde
hasło: hyper123

GOL Bronze Horde
hasło: hyper123

Silver Horde
Commander:
Jego Wielka Koronność Gryffin
Sub-commanders:
Hetman Koronny Gambit
Treasurers:
Podskarbi Wielki Koronny Danielfrompoland, czyli MOD

Bronze Horde
Commander: Molok
Sub-commanders: Hetman Koronny Gwiezdny Pako
Treasurers:


***********************************************
UWAGA: RESET W LISTOPADZIE - pod koniec miesiąca - nowa wersja gry, i gra od początku
***********************************************

Adres gry: https://216.128.73.12/
Strona sojuszu KAOS - tipsy, opis stacji itp: https://www.cherryredexpress.ca/sm/
Strona beta Siver Horde by Looz : https://www.sikretia.xo.pl/sh/
Kalkulator upgrade'ów: https://tdzk.madox.net/upgrade.php
Kanał IRC: #silverhorde

Poprzedni wątek:

21.11.2002
07:51
[2]

kastore [ Troll Slayer ]

Cosik sie restart przeciąga, na kiedy teraz dali termin , 26.11 ???

21.11.2002
08:01
[3]

Gryffin [ Entil'Zha ]

Po pierwsze --> chciałbym powiadomić wszystkich zainteresowanych, że biorę udział w testach wersji beta:) Także krótki raport co nowego: 1. 10 nowych systemów, dostępnych od razu na początku, lub w miarę upływu czasu, jeszcze nie ustalone 2. Jak na razie brak będzie odsetek w banku, zamknięta ekonomia 3. Zmienił się system tur. Ogólnie szybkość statków pomnożono przez 3. Koszt ruchu, dokowania wynosi również 3 tury. Oddokowanie 1 turę. Zostawiono stary system zbierania surowców, czyli jest w tej chwili bardziej opłacalny. 4. Wzrosły ceny statków. Frachtowiec kosztuje chyba 15mln a resourcer 20mln. 5. Spadły ceny upgr.:) 6. Doszły nowe bronie i equipment. 7. Zmieniły się cechy ras. 8. Ogólnie gra działa szybciej, tak 2-3 razy 9. Będzie możliwość ściągnięcia sobie plików graficznych na dysk, co jeszcze bardziej przyśpieszy grę. 10. Wzrosła manewrowość statków 11. doszły drony EMP i może coś sobie jeszcze przyponmnę:)

21.11.2002
08:03
[4]

Gryffin [ Entil'Zha ]

Mirmil --> dodatni alligment pozwala na uzyskanie informacji od Border patrolu, mówią oni ilu graczy on-line jest w danym systemie, ilu NPC itd. Poza tym tak się składa, że dobre statki bojowe można kupic tylko w stacjach z aligment +200:) Do poprzedniego postu: 12. oprócz aligment jest jeszcze reputation 13. na mapie w spisie portów oprócz listy towarów widać poziom portu, aligment i reputation 14. będzie jakaś aura oddziałująca na walkę.

21.11.2002
09:06
[5]

Rav_s [ Konsul ]

Jak dla mnie te zmiany sa super (prawie wszystkie). Ciekaw jestem tylko czy punkt "8. Ogólnie gra działa szybciej, tak 2-3 razy" jest to efektem malego obciazenia serwera, czy moze lepiej zrobionej gry. Gryffin --> Jak wyglada mapa galaktyki? zupelnie sie zmienila czy dodano tylko nowe systemy?

21.11.2002
10:26
smile
[6]

Dragaard [ Chor��y ]

jak dla mnie najwazniejsze jest fakt sciagniecis asobie grafy na dysk i szybsze dzialanie ... wkonu mozna bedzie przeleciec jakos w miare szybko i wieksza szansa unikniecia glupich smierci ...

21.11.2002
12:53
[7]

darkomen2 [ Konsul ]

Do wszystkiego sie mozna przyzwyczaic, co by nie zrobili opanujemy sytuacje. Gryffin --- mam nadzieje ze wydasz pamietniki z tych testow, rozejda sie jak ciple buleczki :)

21.11.2002
13:05
[8]

vieko [ Pretorianin ]

Gryffin, a do kiedy sa te beta testy, tzn. kiedy ruszy nowa edycja gry?

21.11.2002
13:45
[9]

Gryffin [ Entil'Zha ]

Co do mapy to na razie trudno powiedzięć, bo zaimplementowany jest dopiero jeden system (1000), zresztą w nim w tej chwili wszystkie porty są również stacjami, na których można kupić wszystko. Ale z układu stacji chyba się trochę pozmieniało, będę jeszcze musiał sprawdzić:) Rav_s --> obciążenie w sumie nie jest takie małe. W wersję 1 grałem gdy było 45-60 graczy, a w testy nawet gdy było 80-90 i i tak teraz było szybciej. vieko --> jak na razie trudno powiedzieć. Wczoraj coś im padło walnięty kod) i trzeba się rejestrować na nowo:( A mi jeszcze nie przysłali hasła:( Pamiętnik: Cholernie trudno będzie mi się przestawić na normalne warunki gry. Teraz co godzina dostajemy 10*speed do tur. Zaczynamy z 4mld kasy. Także dosyć łatwo:) Walki do końca też nie działają, ale już raz mnie zabili:( W sumie fajnie się gra, 3 dni gry, 35 level:) Ale znowu od początku:)

21.11.2002
13:46
[10]

LooZ^ [ be free like a bird ]

Gryf : I co to drony EMP ? Mi niepodoba sie tylko brak procentow :(

21.11.2002
18:16
[11]

Gryffin [ Entil'Zha ]

LooZ --> drony EMP pomagają w walce i zadają obrażenia EMP. Walczą zarówno samodzielnie jak i pozostawione w systemie (do 50 sztuk)

21.11.2002
21:57
[12]

MOD [ Generaďż˝ ]

Skoro niedlugo reset to przypominam plan poczatkowy Wszyscy tworza 1 listopada jak najwczesniej postacie zeby tur nazbierac.Potem ten kto bedzie najwczesniej online , zbiera tylke kasy ile sie da.Przekazuje po 2 miliony na resourcera (freightera) kilku osobom.Te osoby robia to samo itd.Albo przekazuje wszytsko jednej osobie itd.Jak juz kazdy bedzie mial resourcera (freightera) , zbieramy wspolnie lub osobno kase na ich upgrady do 1000 cargo i speeda na 11.Pozniej czesc osob zbiera expa a reszta kase. [19.10.2002] 17:06 Gryffin [Entil'Zha] Gadu-Gadu: 1593850 MOD --> dokładnie tak jak mówisz. Moja propozycja nie dotyczy pierwszych paru dni, lecz pierwszych 2-3 tygodni. Chodzi o to aby po około półtora tygodnia mieć kasę na zespół uderzeniowy, czyli około 5mld. W ten sposób dzięki rajdom powinna nam się szybko kasa zwrócić. Poza tym jeżeli w późniejszym etapie, w zespole uwzględnimy osłonę w postaci carriera z 200-250 dronów, i 1-2 destroyery to nie powinny się powtórzyć sytuację z chwili obecnej. Co do przekazów to może tak: 1. pilot zaczyna i zarabia do końca tur, zmieniając ewentualnie statek na lepszy (freighter/resourcer) 2. przekazuje całą kasę do sojuszu 3. kolejna osoba dostaje kasę (do 100mln) 4. powrót do pkt 1:) I powtarzamy to tak długo aż każdy będzie miał wypasionego handlowca:) Później dzielimy się na dwie grupy tzn handlowcy i walczący. Pierwsi koncentrują się na zarabianiu kasy na wyposażenie zespołu uderzeniowego i planety. Drudzy zdobywają expa. Następnie zaczynamy najeżdżać porty. Kolejnym krokiem będzie zdobycie i umocnienie planety:) (Musimy mieć minimum 25 mld, albo więcej:))

21.11.2002
22:20
[13]

Gryffin [ Entil'Zha ]

Chciałbym zwrócić uwagę, że jeżeli utrzymają się dotychczasowe ceny z bety, to plan będzie musiał ulec modyfikacjom, tzn, cena frachtowca wynosi ok 20mln, a żeby tyle zarobić to trzeb będzie niestety dłużej niż jeden dzień polatać. Ale reszta może nadal być:) Aha, jeszcze z nowości porty będą chyba do lv50 włącznie:) Jak na razie jednej grupie udało się zdobyć port lv38, ale stracili w trakcie 5 statków, a i tak mieli statki lv900-lv1000:) (koszt tak zwany 10 gazylionów:))

22.11.2002
11:34
[14]

Gryffin [ Entil'Zha ]

mapa Nexus z beta wersji

22.11.2002
11:36
[15]

Gryffin [ Entil'Zha ]

Taenaria

22.11.2002
11:37
[16]

Gryffin [ Entil'Zha ]

Galaktyka

22.11.2002
11:39
[17]

Gryffin [ Entil'Zha ]

W porcie, zmieniy si ceny towarw, ale chyba tylko minimalne.

22.11.2002
11:40
[18]

Gryffin [ Entil'Zha ]

Ceny statkow -->

23.11.2002
15:07
[19]

Gryffin [ Entil'Zha ]

Chciałbym zwrócić uwagę na stan mojego konta:)

24.11.2002
18:45
[20]

Gryffin [ Entil'Zha ]

Rajdnąłem sobie dzisiaj port lv 1 i oto wynik: 11/24/02 12:37:05 EST You destroyed Port 20071. 11/24/02 12:37:05 EST You recovered 9223372036851080192 from defeating a foe. Jeżeli w pełnej wersji też będą takie sumy to ....:):):):):)

24.11.2002
19:01
[21]

LooZ^ [ be free like a bird ]

LOL :) Moze to poprostu mnozy twoj exp przez e... twoj exp ? :P

25.11.2002
08:52
[22]

MarCamper [ Generaďż˝ ]

Gryffin --> to za taką kasę możesz kupić chyba statek lev.1000 :-)

25.11.2002
11:20
[23]

Gryffin [ Entil'Zha ]

MarCamper --> w nowym systemie to nawet droższy. W sumie to pewnie ze 100 1000lv statków:)

25.11.2002
12:57
[24]

Sharky [ Generaďż˝ ]

Gryffin --> a moze port nie byl atakowany i uciulal tyle kasy? Bo jesli postawia porty z taka iloscia kasy to nie bedzie oplacalo sie handlowac, tylko najezdzac...

25.11.2002
13:26
[25]

Rav_s [ Konsul ]

Z tego wynika, ze musimy jak najszybciej najechac jakis port.

25.11.2002
13:59
[26]

Gryffin [ Entil'Zha ]

Sharky --> niestety to były błędy skryptów:( W tej chwili z portów lv1 dostaje się 50mln.

25.11.2002
15:34
[27]

Sharky [ Generaďż˝ ]

Gryffin --> kase admini zostawili czy zabrali? Jak zostawili to stac cie na najlepszy statek tdzk ;)

25.11.2002
17:07
[28]

Gryffin [ Entil'Zha ]

Sharky --> niestety kasa posza się j... gdy drugi raz zdobyłem tyle samo (przekręcenie licznika). Zresztą dzisiaj rano też się zdziwiłem, 0 kasy na statku, i tylko 100mld na koncie w banku:( Jakiś reset robili:) Ale da się przeżyć, teraz statek 250 lv kosztuje koło 5 mld, a takie jest w tej chwili ograniczenie, tzn jeżeli masz statek na wyższym levelu to dostaniesz bana:)

26.11.2002
10:22
[29]

Sharky [ Generaďż˝ ]

Gryffin --> a nie wiesz moze czy w wersji ogolnodostepnej bedzie tez ograniczenie do 250lvl statku?

26.11.2002
13:21
[30]

Gryffin [ Entil'Zha ]

Sharky --> to nie jest wbudowane ograniczenie, tylko umowa na testy. Jest to spowodowane tym, że w tej chwili każdy dostał 100mld, a wczesniej np można było zdobyć dziesiatki miliardów miliardów. A my mamy ostatecznie testować jak się będzie grało:) A tak a propo, w tej chwili battleship lv 200 do rajdów kosztuje ok. 1 mld. Dokupiłem 3 engine, 4 php, 2 shp i shieldy. A porty lv 1 padaja jeden za drugim:) Wczoraj w pół godziny rajdnałem chyba 10:)

27.11.2002
15:52
smile
[31]

KANGUR [ Pretorianin ]

Rozmawiałem z jakimś gibbonem z mojego alliansu. Mówił, że rozmawiał z Hotaru na temat restartu. Podobno kwestia wygląda tak, że gra jest gotowa w 90%, ale z powodu licznych błędów w beta wersji i czyjejśtam choroby restart może być nawet za 2 m-ce. Co wy na to???????????

30.11.2002
08:02
[32]

Vader [ Senator ]

Jezuuu !! Ta gra jest super, wciagnela mnie niemozebnie, ale ma wade :(( Trzeba czekac godzine by sobie 8 tur zrobic... eh troche to psuje przyjemnosc gry, ale i tak jest swietna !! Czemu ja dopiero teraz sie o niej dowiaduje :( ?

30.11.2002
20:48
[33]

Vader [ Senator ]

No widze ze "wiele osob" w to gra, biorac pod uwage popularnosc watka :(

30.11.2002
21:52
[34]

MOD [ Generaďż˝ ]

Nie gramy na razie bo czekamy na reset , przy takich kilerach w grze jak teraz niewiele da sie osiagnac;) Ten watek byl bardo popularny w pewnych okresach czasu (z 7 czesci na tydzien chyba:)

30.11.2002
21:56
[35]

Gryffin [ Entil'Zha ]

Vader --> no właśnie, poza tym trwają teraz beta testy i w ogóle chyba w wersję 1.0 mało kto gra. Wszyscy czekają na wersję 2.0 Co do ilości grających osób to jest ich około 60:)

01.12.2002
00:52
[36]

Mirmil [ Konsul ]

Nie wiem czy zaywazyliscie, ale szlag trafil poprzednie watki TD2k. CZy w zwiazku z tym, moglibyscie poradzic, jaki niedrogi stateczek bojowy kupic? Wiem, KAOS napisal FAQa, lkecz tak ogolnikowo, ze szkoda gadac. Moeze po prsotu podajcei parametry waszych cudeniek, a ja jakos podlug wlasnych mozliwosci, posataram sie dostosowac

01.12.2002
01:49
[37]

Vader [ Senator ]

Mhm.. eh rozumiem,. ale wiecie ja sie bardziej bawie dla samej idei poznania tej gry, i ech wciaga niemozebnie, to dobra gra dla studenta kurcze, rano szybko 15 minut zuyc tury ktore nagromadzily sie dnia poprzedniego, i wio na uczelnie :D roftl

01.12.2002
16:18
[38]

Gryffin [ Entil'Zha ]

Mirmil --> nie wiem czy zauważyłeś ale trzeba wpisać większą ilość dni (np 300 zamiast 30) do wyszukiwarki to znajdą się wszystkie wątki:) No ale opis destroyera i carriera możesz znaleźć tu --> https://195.150.18.10/s043.asp?ID=810755 a tutaj opsi battleshipa do rajdów, oraz gdzie co kupić --> https://195.150.18.10/s043.asp?ID=804268

01.12.2002
21:14
[39]

darkomen2 [ Konsul ]

Ta gra jest naprawde dobra jezeli nawet w okresie najwiekszego zastoju dochodza nowi ludzie ktorzy chca w nia grac :)) Gryffin - prawda ze sie testy przeciagna do stycznia???

02.12.2002
07:27
[40]

Gryffin [ Entil'Zha ]

darkomen2 --> moim zdaniem jest szansa, że testy skończą się wcześniej. Większość rzeczy już jest zrobiona. Poprawiono chyba ze 200 bugów. Ale twórcy mają niestety problemy osobiste (choroba itp) także nie wiadomo:(

02.12.2002
12:43
[41]

Sharky [ Generaďż˝ ]

Gryffin --> sprobuj sie dowiedziec kiedy bedzie restart, bo juz powoli zamiera we mnie chec latania - czy to huntowanie czy handlowanie konczy sie predzej czy pozniej naglym zgonem :(

02.12.2002
13:45
[42]

Gryffin [ Entil'Zha ]

Sharky --> to odpuść może sobie do resetu (jak większość:) ) Ja w wersję 1 już ze 3 tygodnie nie grałem.

02.12.2002
18:32
[43]

Mirmil [ Konsul ]

Gryffin--> Powiedzialem ze watki trafil szlag: sa puste, cala zawartosc wykasowana. Sam sprobuj przeniesc sie kilka watkow wstecz, powezye 2, 3 ci sie ju8z nie uda. Ot, polityka panow z forum, albo kretynskie bledy mojej przegladarki :)

02.12.2002
18:35
[44]

Mirmil [ Konsul ]

Stawiam na to drugie.... Po prostu klikam na "poprzednio watek" i dosteje echo.... No niewazne, Twoje linki dzalaja. Dzieki!

02.12.2002
21:18
[45]

Gryffin [ Entil'Zha ]

Mirmil --> linki do poprzednich części mogą nie działać, bo kilka tygodni temu zmienił się system forum. Dodano między innymi mozliwośc dodania sobie ulud\bionych wątków (blokowania ich u góry listy) i przez to zmieniły się linki do wątków (doszedł jeden parametr do linku) i dlatego te do starszych mogą nie działac. Ale wystarczy wpisać w szukaj 'TDZK' i wybrać 300 dni to dostaniesz wszystkie poprzednie wątki.

04.12.2002
22:31
[46]

darkomen2 [ Konsul ]

Imperium mroku rozciagnelo swoje wladanie na prawie wszystkie krainy znanego wszechswiata. Nie ma juz nadziei dla ludow milujacych pokoj i wolnosc. Nadciagnal armagedon. Wzywa sie gwiezdnych mysliwcow z Silver Horde aby dawali jakies znaki zycia bo duch i nadzieja we wszychswiecie upadna do konca i nie ostanie sie nikt mogacy w przyszlosci siegnac po wladze :))

04.12.2002
22:41
[47]

MOD [ Generaďż˝ ]

Obecny ,czeka na restart:)

04.12.2002
23:12
[48]

Rav_s [ Konsul ]

Jestem, ja tez czekam na restart!!!

04.12.2002
23:33
[49]

LooZ^ [ be free like a bird ]

zief

05.12.2002
08:16
[50]

max07 [ Chor��y ]

Też obecny, czekam na restart.

05.12.2002
09:07
[51]

Bhaaldur [ Pretorianin ]

Ja też,ja też jestem:)

05.12.2002
11:55
smile
[52]

Dragaard [ Chor��y ]

ech... ten res mial byc na poczatku listopada ... o ile dobrze pamietam mamy gudzien a nawet nie znaja przyblizonej daty resa ... a czekanie mi sie nudzi ... coraz bardziej trace wiare :(

05.12.2002
22:28
[53]

darkomen2 [ Konsul ]

Milo widziec ze jeszcze ktos tu zaglada :)) Nawet lunatykujacego Looz^a fajnie spotkac :) Co do restartu to faktycznie zrobila sie kaszana i wszystko sie strasznie opoznia ale mam nadzieje ze Gryffin tak ta gre przetestuje ze juz niedlugo ruszymy.

05.12.2002
23:22
[54]

Rav_s [ Konsul ]

Moze to bezsensowna inicjatywa, ale oto lista osob (alfabetyczna), ktore sa zdecydowane grac po restracie: 1. Bhaaldur 2. max07 3. MOD 4. Rav_s Wpisalem tylko osoby, ktore teraz napisaly ze sa i czekaja na restart. Wierze ze darkomen2, Gryffin oraz inni tez beda grali po restarcie. Prosze sie dopisywac, zeby bylo wiadomo ilu nas jeszcze zostalo.

06.12.2002
08:44
[55]

Gryffin [ Entil'Zha ]

1. Bhaaldur 2. max07 3. MOD 4. Rav_s 5. Gryffin A poza tym testuje że aż mi iskry z klawiatury lecą:) Z nowości: 1. zmieniono tury z *3 na *2. Czyli poruszanie się, skoki itp zajmuje 2 razy więcej tur. Ale np zbieranie surowców i naprawy zostaly na starym poziomie. 2. Zmieniono funkcję armor integrity. Teraz poziom AI oznacza procenty ignorowanych obrażeń (czyli AI=10 to 10% mniej , AI=90 to 90% mniej) A czego jeszcze nie ma: 1. planet 2. stacji (poza 1) 3. resourcing 4. walka z dronami, zresztą drony w ogóle nie funkcjonują 5. alligment i reputation 6. combat aura

06.12.2002
09:08
[56]

kastore [ Troll Slayer ]

1. Bhaaldur 2. max07 3. MOD 4. Rav_s 5. Gryffin 6. kastore

06.12.2002
09:40
[57]

Gambit [ le Diable Blanc ]

Ja w tą edycję już długo nie grałem, więc nie wiem, czy do niej wrócę, ale po restarcie usiądę... 1. Bhaaldur 2. max07 3. MOD 4. Rav_s 5. Gryffin 6. kastore 7. Gambit

06.12.2002
14:13
[58]

Bunia [ Pretorianin ]

1. Bhaaldur 2. max07 3. MOD 4. Rav_s 5. Gryffin 6. kastore 7. Gambit 8.Bziuum albo Bunia ;]

06.12.2002
14:40
[59]

max07 [ Chor��y ]

no fajnie jest nas coraz więcej, tylko żeby ten restart był szybciej

06.12.2002
15:28
[60]

Sharky [ Generaďż˝ ]

Jesli sie dokumentnie nie zniechece czekajac na restart to tez pogram...

06.12.2002
16:05
smile
[61]

HerbatNick [ Chor��y ]

zzZZzzZZ

06.12.2002
22:09
[62]

darkomen2 [ Konsul ]

1. Bhaaldur 2. max07 3. MOD 4. Rav_s 5. Gryffin 6. kastore 7. Gambit 8. Bziuum albo Bunia ;] 9. Darkomen2 Czyli nie jest tak tragicznie, a zmiana funkcjonowania AI stwarza nowe mozliwosci bo zamiast ladowac w pancerz i tarcze mozna podniesc integracje i usyskac niezly efekt. Ciekawe czy ktos bylby w stanie policzyc co sie lepiej kalkuluje jezeli chodzi o otrzymywane obrazenia?

07.12.2002
09:38
[63]

Gryffin [ Entil'Zha ]

darkomen2 --> co do AI to może się jeszcze parę rzeczy zmienić, bo Jerle dopracowuje cały czas wzory, ale na pewno będzie się opłacało pakować w AI. Bo weźmy np rajd. Port zadaje przy criticalu nawet 200-250. 90AI pozwala na uniknięcie 180-225. A to oznacza, że można dłuugo walczyć, nawet samemu. A w walce ze statkami podobnie. Jeżeli będziesz w jednej turze walki dostawał tak z 100-200, to nawet przy podstawowych armor/shield można długo wytrzymać. A przeciwnik może mieć mniej AI:)

07.12.2002
18:52
[64]

Gryffin [ Entil'Zha ]

Mam planetę, mam planetę:)

08.12.2002
00:33
[65]

darkomen2 [ Konsul ]

To moze zapros na nia paru znajomych a nie tak sam siedziesz :)

08.12.2002
00:45
[66]

Mirmil [ Konsul ]

Czy 20 level i ok 700 milionow to wystarczajacy powod do przejscia na battleshipa i zarabiania na rajdach? Sam handel juz mie ciut znudzil...

08.12.2002
09:01
[67]

Gryffin [ Entil'Zha ]

Mirmil --> level może być, ale kasy masz trochę mało. Battle na samotne rajdy kosztuje tak ze dwa razy więcej. Potrzebujesz tak z 4000-4500 armor+shield.

08.12.2002
09:18
[68]

Gryffin [ Entil'Zha ]

Aha, ale jeżeli chcesz to mogę ci trochę kasy podesłać. Podaj tylko nicka i numer pilota.

08.12.2002
12:24
[69]

LooZ^ [ be free like a bird ]

E! Nie zapominajcie o mnie :)

08.12.2002
23:40
[70]

Mirmil [ Konsul ]

Gryfin--> eee, chyba cos przesadasz. Ten proponowany przez Ciebie (po wywaleniu "zbednych" Engine upgrade) kosztuje tylko ok 500 baniek (+ osprzet). i ma tylko 3500 armoru (mniej wiecej). No ale jesli tak twierdisz... i tak chilke potrwa zanim "nawroce" sie na odpowiedni charakter w systemie Manchari, wiec moe go poswiecic na wydobywke. Tylko czemu w "dobrych" systemach nie ma wysokopoziomowych, bezpiecnych portow? Strach sie bac!

08.12.2002
23:43
[71]

Mirmil [ Konsul ]

Oczywiscie, bede wdziecny niesamowicie za kazda pomoc finansowa. Oddam teraz, lub po restarcie (wtedy bede mial stale, wiec... :) ) Mirmil (20659) Wraith Level 19 Senior Chief Petty Officer Kills: 0

08.12.2002
23:55
[72]

Mirmil [ Konsul ]

Gryfin-> co sadzisz o tym (to drobna wariacja Twojego projektu) Level 155 Wraith Battleship ----- 5 x Targeting Computer 2 x Primary Hardpoint 1 x Power Battery 21 x Armour Upgrade ----- Internal Repair Module Cloaking Device (Racial) ----- 6 x Triad Plasma Projectile Weaver 6 x Cluster Bomb (20) Rating: 159/41 Speed : 6 Manoeuvrability : 4 CDrones : 0 Shields : 500 Armour : 3600 Power : 500 AI : 10 Self Rates Power Recharge Rate :125 Shield Recharge Rate :125 Armour Repair Rate :25 Damage per attack round (Min/Max) Drones: 36/78 Shields: 1050/1800 Armour: 750/1500 EMP: 0 *Weapons will use 118 power each combat turn *You can fire a total of 3 salvos *Your ship can regenerate 63 shields per combat turn Troche wolny, ale czy wystarczy? Z internal Repair module, kosztuje dokładnie $ 727,593,445 . Troche wolny,ale az tak czesto nie siedze, wiec... Ach, czy moglbym prosic o malego helpa: jak sie zabierac za atakowanie portow?

09.12.2002
08:17
[73]

Gryffin [ Entil'Zha ]

Mirmil --> odpuść sobie targeting compy. Do ataków na porty są zbędne, a broń primary masz typu siege, więc statków i tak nie będziesz mógł atakować. Z equipmentu dokup sobie proximity wareheads (zwiększają moc rakiet) Aha, tak przy okazji. Nie wiem jak to jest w wersji 1.0, bo nie próbowałem, ale może zamiast armora lepiej pakować w shielda. Po prostu jeżeli walczy się samemu, mniej tur idzie na naprawy. Grając w beta praktycznie nie dokupuje do battle w ogóle armora, tylko same shieldy. (Jest to również związane z tym, że Wrait mają teraz +20% shield i -30% armor) Co do atakowania portów to 1. musisz atakować b. szybko. Max to 7 minut w oddalonych systemach. (oddalonych od 9, 8, 12,15) 2. najlepiej dobrać się z kimś innym w carrierze, który mógłby cię naprawiać. Przy samotnych rajdach musisz mieć dużo tur (na naprawy armora sporo idzie) 3. sprawdź kto jest on-line. Atakuj wtedy gdy jest mało graczy na wysokim levelu. PS. Wysłałem 2mld.

09.12.2002
10:59
[74]

Mirmil [ Konsul ]

Gryfin--> DZIEKI!!!! Teraz tylk jeszcze podciagne charakter i do boju! Jak i kiedy mam ci oddac?

09.12.2002
11:34
[75]

Mirmil [ Konsul ]

Gryfin--> Co do shieldow: Battleship ma 10 AI, co oznacza iz teoretycznie drony nie robia w pancerzu najmniejszej dziurki (a moze sie myle?) Czy AI dziala tak samo z shieldami?

09.12.2002
17:39
[76]

Gryffin [ Entil'Zha ]

Mirmil --> w 1.0 AI=10 oznacza, że drony w ogóle nie zadają obrażeń. W nowej wersji oznacza to uniknięcie 10% obrażeń (albo coś koło tego). A oddawaniem kasy się nie przejmuj:) W jedynkę i tak nie gram, a w dwójce to byś musiał kilka miesięcy na tyle kasy pracować, a jeszcze odsetki za zwłokę:)

09.12.2002
17:53
smile
[77]

Nyhos [ Droogie ]

Gryffin-a mi? :) Po znajomości ;)

09.12.2002
18:10
[78]

Mirmil [ Konsul ]

Gryfin-> Rozumiem. Ale czy oznacza to ze nie potrafia zadac obrazen w oole czy tolko pancerzowi?

09.12.2002
18:13
[79]

Mirmil [ Konsul ]

oole--Mialo byc w ogole :) za szybko stukam, szkoda ze niecelnie :)

09.12.2002
19:14
[80]

Gryffin [ Entil'Zha ]

Nyhos --> podaj nicka pilota i numer:) Mirmil --> w ogóle.

10.12.2002
18:09
[81]

Mirmil [ Konsul ]

W helpie napisali tak: Shields can be easily recharged, and protect your ship from EMP weapons. Armor is harder to repair than shields, but the damage reduction abilities of Armor Integrity upgrades can reduce or negate small weapons fire. Hmm, sam juz nie wiem. Na wszelki wypadekj zainwestuje jednak w armor. Dzis nagle po zalogowaniu okaalo sie ze mam 1 newbie turn... Dziwne....

11.12.2002
17:37
[82]

Ptaq [ Centurion ]

Wczoraj na moich oczach serwer sie wysypał, a po reanimacji wszystkim pojawiły się newbie turns. Inaczej wielu graczy odeszło by w niebyt...

11.12.2002
19:12
[83]

Mirmil [ Konsul ]

Dzis kupilem moje battle-cudo. Jutro pierwszy rajd :) Niech no tylko tury podrosna...

11.12.2002
20:34
[84]

Gryffin [ Entil'Zha ]

Mirmil --> co do tych dronów to głowy bym nie dał, ale wydaje mi się, że nie atakowały moich tarcz. Jestem w 99% pewien, że gdy atakowałem jakieś combat drony moim battle, to nie zadawały mi żadnych obrażeń. Ale jak mówię to było dawno i nie jestem pewien na 100%. Powodzenia w rajdach:)

11.12.2002
20:44
[85]

Gryffin [ Entil'Zha ]

Dobra sprawdziłem. Drony rzeczywiście niszczą tarcze na battle. Również pomimo mojego AI=10 jeden trafił mnie i zadał mi 1 obrażenie:)

11.12.2002
23:59
[86]

Qna [ Konsul ]

Elo chłopaki, sorki że nie zaglądam do TDZK ale wchłonęła mnie Antrophia. Co tam u was słychać, restartu nie było jeszcze?

12.12.2002
08:20
[87]

Gryffin [ Entil'Zha ]

Qna --> niestety jeszcze nie było:( Ale w becie jest już coraz więcej rzeczy. W tej chwili wygląda na to, że największy dochód będzie z planety. Z podatków można wyciągnąć po jednym $ od każdego kolonisty na godzinę, za każdy procentowy punkt podatku. W tej chwili mam prawie 4mln mieszkańców i 1% podatku. Można swobodnie podnosić do 4% (czyli 12mln na godzinę), bo powyżej koloniści zaczynają uciekać z planety. Poza tym dodatkowy dochód ma się ze sprzedaży towarów kolonistą. Obecnie zarabiam około 7mln na godzinę. Dodatkowe dochody oczywiście osiągnie się ze sprzedaży wyprodukowanych towarów.

12.12.2002
18:15
smile
[88]

Mirmil [ Konsul ]

No to sie doigralem... 1:0 dla portu... W pierwszej turze dostalem cos z 1500, wiec tylko 500 poszlo na armor. Pomyslalem, ze i druga wytrzymam...A tu krytyk, za krytykiem. No i po ptokach... :( Gryfin--->: Wiem, ze to juz bezczelnosc, ale nie mozna by prosic o jeszcze jakies male conieco? tak z 500 milionkow, na malego battla. Tym razem mam zamiar uwazac... Czlowiek sie na bledach uczy

12.12.2002
18:39
[89]

Gryffin [ Entil'Zha ]

Mirmil --> poszedł miliard

12.12.2002
18:50
[90]

vieko [ Pretorianin ]

Gryffin, grasz jeszcze w pierwsza wersje? Jesli tak, to bylbym wdzieczny za sprawdzenie czy pilot Silver Sting jest w sojuszu. Prawdopodobnie go nie ma, ale chce sie upewnic. Pisze prawdopodobnie, bo dawno nie gralem i podczas logowania wyrzuca mi niewlasciwy login name. Pewnie pilot zostal skasowany, bo z tego co pamietam to automatycznie usuwane sa konta powyzej miesiaca nieaktywnosci. Jesli tak sie stalo, to trudno, nie chce mi sie zaczynac od poczatku, zwlaszcza ze druga wersja jest tuz tuz. Oczywiscie pisze sie na nowa wersje gry. A tak na marginesie, to czy wiadomo cos konkretnie nt. uruchomienia finalnej wersji? Bo na razie termin jest wciaz przekladany. Z innej beczki. Gryffin, jako ze uczestniczysz w beta testach zapewne sie orientujesz w zmianach zasad gry. Jesli sa one jedynie modyfikacja/rozszerzeniem tych z pierwszej wersji gry to moze warto byloby spisac w koncu faq do obecnej gry (z reszta zauwazylem, ze pare osob jest zainteresowanych korzystaniem ze wskazowek do obecnej wersji gry). Po pierwsze przydalby sie dla tych, ktorzy teraz startuja, po drugie latwiej byloby przygotowac liste zmian w wersji 2 dla tych, ktorzy grali w wersje pierwsza. Naturalnie to tylko propozycja, wiadomo ze przygotowanie szczegolowego faq zajeloby sporo czasu, ale moze chociaz najwazniejsze pozycje daloby sie opracowac, poki jeszcze cos pamietamy (zwlaszcza ci, ktorzy nie juz nie graja :-) Przy okazji pozdrawiam wszystkich z SH i BH, jak rowniez niezrzeszonych fanow TDZK. v.

12.12.2002
19:54
[91]

Gryffin [ Entil'Zha ]

vieko --> pilota niestety nie ma:( Co do FAQ i listy zmian to na pewno napiszę jakiś poradnik pod koniec testów, jak już się różne wzory przestaną zmieniać:). Bo w tej chwili niektóre rzeczy są dosyć płynne.

12.12.2002
20:03
[92]

vieko [ Pretorianin ]

Gryffin --> dzieki. Trudno, ale i tak nie mialem czasu i motywacji :-)) Ciesze sie, ze jestes gotow sporzadzic stosownego faqa na okolicznosc nowej wersji. Do zobaczenia w drugiej odslonie.

12.12.2002
20:36
smile
[93]

Mirmil [ Konsul ]

Gryfin-> ponownie WIELKIE dzieki!!!! Tym razem bede duuuzo ostrozniejszy, atak i odskok, a najlepiej Carier w zapasie. Wlasnie, jak atakuje sie flota? Po prostu dwoje ludzi musi kliknac na "raid"? Moze ktos chetny do pomocy kolo soboty? Ach, to muj battle, wersja "econo" Jyhad-battle (econo) - Level 175 Wraith Battleship ----- 3 x Primary Hardpoint 3 x Main Engine 1 x Power Battery 22 x Armour Upgrade ----- Proximity Warheads Subspace Jump Drive Cloaking Device (Racial) ----- 7 x Triad Plasma Projectile Weaver 6 x Cluster Bomb (20) Rating: 178/42 Speed : 9 Manoeuvrability : 4 CDrones : 0 Shields : 500 Armour : 3700 Power : 500 AI : 10 Self Rates Power Recharge Rate :100 Shield Recharge Rate :100 Armour Repair Rate :0 Damage per attack round (Min/Max) Drones: 67/141 Shields: 1350/2350 Armour: 1000/2000 EMP: 0 *Weapons will use 210 power each combat turn *You can fire a total of 1 salvos

12.12.2002
21:02
[94]

Nyhos [ Droogie ]

Gryffin--->23603 Chcę pograć sobie ostro :)

12.12.2002
22:50
[95]

Gryffin [ Entil'Zha ]

Nyhos --> poszły 2 mld. Mirmil --> ataki grupowe wyglądają w następujący sposób: 1. nawiązanie rozmowy na GG 2. carier ustawia się w deploy w sektorze ataku 3. prowadzący atak wybiera rajd i tylko on atakuje 4. pozostałe osoby atakujące nie widzą co się dzieje 5. carrier naprawia wszystkich 6. atakujący ładują energię i dają znać na GG, że są gotowi do nastepnej rundy. 7. prowadzący atak przeprowadza drugi atak i tak w kółko aż do zwycięstwa lub smierci:) Ogólnie, przy atakach grupowych tylko prowadzący atak widzi co się dzieje, pozostali mogą jedynie odświeżać ekran i oglądać spadające shieldy i armor:)

13.12.2002
18:10
[96]

Nyhos [ Droogie ]

gryffin-->thx :)

13.12.2002
19:11
[97]

Mirmil [ Konsul ]

Tym razem remis 0:0, choc mialem chwile grozy. Znowu za bardzo sie pospieszylem,za malo tur... Dostalem 60 EMP damage i.. utknale przed portem ;) Probowalem sie zadokowac a tu kicha... Az turki sie skonczyly a ja jak ta kaczka na celowniku. Swoje chwile grozy przezylem :) na szczescie zaden hunter sie nie zjawil. Teraz tez nie czuje sie bezpiecznie, port lev 1 to zadna oslona... Musze poczekac znow pare godzin przygryzajac paznokcie, nim bezpiecznie sie przeniose na neutralna planetke. Nyhos: moze wspolnie cos zdzialamy? Siedze w Zane, najczesciej w 17018. Tyle, ze tam si e przydaje negatywny charakter

13.12.2002
19:15
[98]

Nyhos [ Droogie ]

Mirmil---->niemogę,muszę zrobić sobie dobrą reputację bo siedzę w 12 a tam muszę kupić batlleshipa i muszę mkieć 100 karmy,a tak pozatym ma 2 level doś. :)

14.12.2002
22:27
[99]

Nyhos [ Droogie ]

Gryffin--->mam nadzieję,że mogę na Ciebie liczyć :)

15.12.2002
01:12
[100]

Mirmil [ Konsul ]

ja sie tak kurde nie bawie! jeden atak i j uz trup!!!! CZekam soibie w spokoju na reset, teraz gra to juz nie ma sensu......

25.12.2002
23:33
[101]

Gryffin [ Entil'Zha ]

kolejna czesc -->

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.