GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Problem przy włączaniu kompa

19.11.2002
15:24
[1]

kobe [ Pretorianin ]

Problem przy włączaniu kompa

podczas wlaczania kompa wyskakuje mi jakas stronka z pornosami co mam zrobic zeby sie ona nie pokazywala???

19.11.2002
15:27
[2]

wysiu [ ]

jaki windows?

19.11.2002
15:29
[3]

ELWIS14 [ Konsul ]

nie wchodzć na takie stroniki .::LOL::. wejdz do windowsa i sprawdz czy nie masz tak takiej charakterystycznej ikonki (usta albo co innego ) powinienieś mieć to samo na pasku zadań jeśli jest to wywal to albo wpisz w wyszukaj sdms czy jakoś tak pobaw ,zobacz nacisnij kalwsz alt+ctrl+entet ale ten z prawej strony i zobacz jak się to nazywa

19.11.2002
15:31
[4]

kobe [ Pretorianin ]

windows xp

19.11.2002
15:40
[5]

wysiu [ ]

kobe --> 1. Zobacz w Task Managerze czy nie uruchamia sie proces md.exe albo cos podobnego (i jesli to dialer, to powinien byc na pasku - tak jak Elwis napisal) - zapamietaj nazwe pliku i 'zabij' proces 2. Uruchom regedit i przeszukaj caly rejestr po nazwie tego pliku (i skasuj) 3. Uruchom msconfig i w zakladce Autostart wywal uruchamianie (jesli tam bedzie) 4. Przeszukaj dysk po nazwie pliku i skasuj jesli znajdzie

19.11.2002
16:03
[6]

ELWIS14 [ Konsul ]

no i nie wchodz na takie stronki:P!!!!!!!!! na serio bo jak siedzisz na modemie nlbo masz ISDN to ci się łaćzy z numerem i płacisz 12zł za godzinke

19.11.2002
16:08
[7]

Vein [ Sannin ]

nie 12 zł tylko chyba 360 zł :P poniewaz 6 zł / minute X 60 polic z sobie...

19.11.2002
17:13
[8]

kobe [ Pretorianin ]

wielkie dzięki wysiu! pomogło ale mam jeszcze jedno pytanie czy podobnie mozna usunac czasem pojawiajace sie dtronki jakiegos casina czy czewgos podobnego???moze to jest plik firstlook portal

19.11.2002
18:25
[9]

arthemide [ Prawdziwa kobieta ]

mozesz zablokowac ten link i wiele innych w opcjach internetowch

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.