GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Rodzielczość 16:10, a 4:3

25.03.2009
17:53
[1]

endrju771 [ Slim Shady ]

Rodzielczość 16:10, a 4:3

Powstaje wiele gier z obsługą rodziałki panoramicznej. Zastanawia mnie jeden fakt - jak to jest wyświetlane. Załóżmy mamy Crysisa w rozdziałce 1440x900 i 1280x1024. Broń jest mniej więcej w tym samym położeniu na dwóch typach monitorów, no ale zastanawia mnie czym to się dokładnie różni w widoku otoczenia, czy mamy większe pole widzenia, czy tekstury są tak kompresowane, żeby wyglądały podobnie na jednym i drugim typie monitora? Wyjaśnijcie mi to dość łopatologicznie, jeśli można :)

25.03.2009
17:54
smile
[2]

maviozo [ Man with a movie camera ]

Szukasz tutaj:

Masz screeny do porównywania.

Przykładowo--->
HL2
A to zależy tylko od gry, bo jedne tak (jak w HL Hor+), drugie odwrotnie (Vert-).


Rodzielczość 16:10, a 4:3 - maviozo
25.03.2009
17:57
[3]

ronn [ moralizator ]

zmianie ulega FOV czyli 'field of view'. do wygoglowania :)

25.03.2009
17:59
[4]

endrju771 [ Slim Shady ]

Aha, już rozumiem, dodane mamy... boczki. Widok dopasowuje się do proporcji ekranu.

© 2000-2025 GRY-OnLine S.A.