GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Icewind Dale część 13, pechowa?

17.11.2002
22:14
smile
[1]

HopkinZ [ Senator ]

Icewind Dale część 13, pechowa?

Witaj w naszych skromnych progach. Dotarłeś do karczmy gdzie spotykają się zarówno sławni poszukiwacze przygód jak i bardowie. Chcesz wysłuchać czyjejś opowieści na temat lodowej północy?, Chcesz poznać wspaniałych podróżników? Jeśli tak to zdejmij płaszcz z niedźwiedziej skóry, napij się grzanego piwa i posłuchaj...

Gawędzą i zabijają problemy :

- Dwalin, mężny krasnolud, zakochany w swoim toporze, mieszkający na dalekiej północy, dowodzi wesołą kompanią karczmarzy...
- 1michał, W przerwie pomiędzy zabijaniem demonów liczy karczmarzy...
- Bullzeye_NEO, fan moderatorów i tych którzy nim moderują, należy do NATF - Nadrzędnych Admirałów Tropcieli Faerunu...
- Glum, ma problemy z odróżnianiem czarodzieji...
- Januszjt, rzadko bywa, ale gdy już jest rad udziela, przy nim nikt nie zgubi się w krainie Wiecznego Lodu...
- MateyToB, tylko mu LOLowanie i ROTFLowanie w głowie...
- HopkinZ, chodź jest tu nowy to i tak doświadczony, pomaga reszcie gdy mają problemy...
- Katane, specjalista od taktyk na Ogniki...
- Kiowas, skąd ja go znam...
- Nostradamus, twórca idealnej kompanii, mówi dziwnymi wierszykami i przepowiada przyszłość...
- _Robo_, chyba jest golemem tylko nie wiem czy żelaznym czy adamantowym...
- Vasago, dawno go tu nie było, chyba pożarł go jakiś ogr albo ork...

Wszyscy którzy nie są liście niech nie myślą, że są gorsi - niech się cieszą, że mają ważniejsze zajęcia niż siedzenie w karczmie na jakimś odludziu.

Wejdź na szlak przygody, czekamy na Ciebie - uważaj szamani goblinów już odprawiają swe tajemne rytuały , hordy orków kryją się wśród drzew, martwi wstają z grobów, a syreny zwodzą wędrowców na manowce groźne Enty przemierzają leśne ścieżki, a bardowie snują swe pieśni...


__________________________________________________________________________________________

no to teraz poprawiłem wszytkie xsywy...kosmetycznie zmieniłem opisy i mam nadzięję że będzie wporzo...a wątek załozyłem bo 100 postów juz stuknęło i nawet mi się długo ładowało :-)



Link do poprzedniej części:

17.11.2002
22:18
[2]

Astrea [ Genius Loci ]

Zostalam w starym watku, wrrr.... :P Wklejam sie jeszcze raz: HopkinZ ----> Racja, czytam watek od konca ;)))) A wpadalam tu poki jeszcze jestem "swieza" po skonczeniu gry ;)))

17.11.2002
22:21
[3]

HopkinZ [ Senator ]

MAteyTob....zmoesz teraz pokazac gdzie sie wqrzylm bo jakos dzisiaj ani razu nie zaobserwowalem PS> patrz w moich postach na ":-)" albo ":D" znaczki :D

17.11.2002
22:22
[4]

1michał [ Generaďż˝ ]

tak samo jak astrea zostałem w starym wątku więc też powtórze: MateyToB--> Akuat Chahopka urżnąłem dezintegracją, ale dezintegrwacja Palec Śmierci to jeden pies:)) HopkinZ- =----> Nie obrąź sie ale powinieneś brać leki uspakajające. Denerwujesz sie jak kura w którą strzela się z paintballa (nie, nie to nie ja waliłem to moi koledzy:))!!

17.11.2002
22:24
[5]

HopkinZ [ Senator ]

znowu bład moj.... michal mozesz mi napisac gdzie sie niby dzis wqrzylem??...przeicez "teraz sie michal bedize podniecac" to jak zwykle na zarty bylo....przeice zja niczego tak caly czas nie pisze calkiem serio tylko wale tych emotikonek ile wlezie....

17.11.2002
22:25
[6]

1michał [ Generaďż˝ ]

Aha! Wciąż nie został rozpatrzony mój wniosek: 1.Aby do wstępniaka dodać Astreę 2.Aby ewentualnie skasować Vasago 3.Abny zmienićm\ mnie we wstępniaku, bo waszą decyzją (2-6) nie prowadze już klasyfikacjii. I pytankio: Wie to może gdzie jest Dwalin?

17.11.2002
22:26
smile
[7]

1michał [ Generaďż˝ ]

No cóż HopkinZ ja uważam że jednak to nie były żarty bo ":)" nie widziałem

17.11.2002
22:26
smile
[8]

HopkinZ [ Senator ]

a zreszta jakbys mial taką rodzinkę jak ja oraz ostatnio taką sytuacje zyciowa to nie wytrzymałbyś długo a ja musze sobie jakosc radzic więc czasami sie wqrzam ostatnio o byle co....ale jak juz pisalem nie bierzcie wszytkiech moich postów na poważnie:D PS. sorx za drugi post PS.2 do jutra luda....bede kolo 17.00 :D

17.11.2002
22:28
[9]

HopkinZ [ Senator ]

teraz na specjalnie psize podniesioną czcionką :D JEZU michał czy ty nie zauwazyles ze akurat potem bylo ":_)" i nawet ":D"....dzizys i oporcz rodzinki jeszcze forum mi dopieka :-)

17.11.2002
22:31
[10]

Astrea [ Genius Loci ]

Nie ma co sie dziwic nerwom :-))) Ja tez sie strasznie wkurzam, jak cos mi nie idzie :PPP

17.11.2002
22:34
[11]

1michał [ Generaďż˝ ]

-->HopkinZ Ja też ciężko w życiu teraz mam baardzo ciężko więc i ja jestem troche nerwowy PS.Mam jeszcze jen\den pomysł:Ponieważ ostatnio zawsze jest coś napisane dodatkowo w tytule wątku to proponuje robić tak zawsze Oto co było: cz. 10- (Jubileusz) cz.11- , czyli mała rewolucja cz.12, tuzinowa... cz.13...pechowa? a o to co może być : cz.14- czy tym razem także <coś tam> <coś tam> choć niekoniecznie cz.15 no i stuknęły nam trzy piątaki cz.18--nasz wątek jest już dorosły!! cz.20--srebrny jubileusz!! cz.50--złoty jubileusz!! cz.100--platynowy jubileusz I jeszcze wiele wiele innych Tak więc podsumując moja propozycja jest taka ,a by przy tworzeniu każdej części robiący ją pisał coś o niej

18.11.2002
09:05
[12]

Yancy [ Senator ]

Nie było za wiele czasu podczas weekendu na Icewinda 2 - nadal tułam się po Odciętej Dłoni. Kapłan i jego wysokopoziomowe czary wspomagające - to najlepsze co może być!! Mądrości mam obecnie 25 (część dodały pierścienie). Lisza na Polach Rzezi utłukłem w taki nieco dziwny sposób. Starałem się uciekać przed nim po całej mapie i unikać jego czarów (którymi obficie sieje) - w międzyczasie wykosiłęm jego obstawę. Akurat nie miałem czaru "wykrycie niewidzialnego". Na magiczkę rzuciłem więc "ognistą tarczę, czerwoną", postawiłem ją na wabia dla Lisza, kapłanką zaś leczyłem rany magiczki. Lisz, który już wypstykał się z czarów, po krótkim czasie zginął od tarczy jak ostatni leszcz - ku ogólnej radości obserwujących walkę wojowników ;)

18.11.2002
09:39
smile
[13]

Eliash [ Generaďż˝ ]

W poprzedniej części DEXiu pytał jak rozwalić golemy, tez miałem z nimi problem. Moi wojownicy: paladyn jest biegły w dużych mieczach, wojownik półork w toporach. Na golemy działa broń obuchowa z umagicznieniem (chyba co najmniej +2 ale nie jestem tego pewny). Są też całkowicie odporne na magię. Ja rzuciłem na nich swoją drużynę (paldyn assimar, wojownik półork, łowca drow:), druid krasnolud:), kapłan Talosa człowiek, czarodziej elf księżycowy) i dostałem lanie, a wszystkie golemy - pełnia zdrowia, następne podejście dałem wojownikom młotki do ręki, niestety jako że nie mieli w nich biegłości znowu dostałem lanie (ake jeden z golemów miał lekkie obrażenia :) ). Po porażce poleciałem dalej, od drowa czarownika kupiłem jakiś magiczny kij, miałem jeszcze jeden podobny w plecaku (kij podpalenia czy jakoś tam), łowcy dałem strzały +2 z dodatkowymi obrażeniami obuchowymi, druidowi procę z pociskami +2, kapłan rzucał siłę byka, modlitwę, recytację i leczył, czarownik rzucił 5 animacji martwego w razie śmierci któregoś z potworków przywoływał następnego. Przed walką walczący w zwarciu wypili mikstury dające +10 do KP Przywołańce zajeli golemy a drużyna po kolei ich lała, i poszło jak z płatka bez strat własnych.

18.11.2002
10:21
[14]

Gilmar [ Easy Rider ]

Wczoraj ukończyłem ID2. Grałem w trybie normal jeżeli chodzi o stopień trudności. Zakończenie mnie rozczarowało, tyle heroicznej walki a taka kiepska nagroda, twórcy mogli się lepiej postarać. A oto moja drużyna- myślę, że przeciętniaki, ale taką sobie stworzyłem. Wojownik--- półelf poz. 16 Sił.----22 Zr.----18 Kon.---14 Int.---10 Mdr.-----10 Char.----10 Kapłan---Strażnik Bitewny Tempusa drow poz.--15 Efektywny poziom 17 Sił----14 Zr.-----14 Kon.---11 Int.---14 Mdr.-----23 Char.----13 Paladyn Helma poz. 16 Aasimar Efektywny poz. 17 Sił-----18 Zr.-----14 Kon.---11 Int.---10 Mdr.----21 Char.---17 Druid ----póelf poz.----16 Sił.-----15 Zr.----13 Kon.----12 Int.---11 Mdr.----24 Char.----10 Łotrzyk----Niziołek Wędrowca poz----16 Sił.-----15 Zr.----22 Kon.----13 Int.----11 Mdr.----10 Char.----11 Czarownik Księżycowy Elf poz.---16 Sił.-----13 Zr.----20 Kon.----10 Int.----13 Mdr.-----10 Char.----24 Statystyki------- przed walką finałową. Wniosek nasuwa się następujący------Można ukończyć grę bez tytanów w drużynie.

18.11.2002
10:51
[15]

busy [ Pretorianin ]

odnosnie tych golemow to faktycznie mozna je zalatwic tylko bronia obuchowa ale umagicznienie nie jest potrzebne. ja krysztalowe golemy w andorze zalatwilem zwyklymi mlotami i proca.

18.11.2002
12:43
smile
[16]

busy [ Pretorianin ]

a propos... mam nastepujacy problem. mam w druzynie czarodzieja i popelnilem zasadniczy blad, bo zamiast w madrosc to ladowalem na samym poczatku w charyzme no i efekt jest taki, ze wiekszosc czarow mi po prostu nie dziala. jest taki program ktory umozliwia zmiane punktow przyznawanych bohaterowi (dalekeaper). korzystal ktos z niego?

18.11.2002
12:46
[17]

Yancy [ Senator ]

Można bez kłopotu ukończyć grę nawet niezbyt mądrze zmontowaną drużyną. Przynajmniej na poziomie trudności normal. Na większym nie próbowałem. Ja na przykład mam w drużynie bezużytecznego złodzieja (za mało punktów umiejętności miał), który jedynie spełnia funkcję łucznika (skądinąd - pożyteczną). Serca furii moim składem nie planuję atakować. Może zagram jeszcze raz inną drużyną i wtedy... Czemu wszyscy uparli się na te golemy w podziemiach klasztoru. Ja ich nie atakowałem - bo przedmioty w grobowcu były cieniutkie.

18.11.2002
12:49
[18]

Eliash [ Generaďż˝ ]

busy --> kryształowe i lodowe golemy są jakieś niedorobione bo mój team je mieczami chlasta, z żelaznymi nie ma tak lekko. Czarodziejowi nie jest potrzebna ani charyzma ani mądrość tylko inteligencja.

18.11.2002
12:50
smile
[19]

Eliash [ Generaďż˝ ]

Yancy --> "Czemu wszyscy uparli się na te golemy w podziemiach klasztoru. Ja ich nie atakowałem - bo przedmioty w grobowcu były cieniutkie." EXP EXP !!!

18.11.2002
12:56
[20]

busy [ Pretorianin ]

Eliash ---> nie wiem jak u ciebie ale u mnie krysztalowy golem byl odporny na wszystkie ataki magiczne i niemagiczne procz obuchowych. ...... BTW mowisz w inteligencje tak ......? a ten programik to umozliwia zmiane tych punktow czy nie?

18.11.2002
13:03
[21]

Eliash [ Generaďż˝ ]

busy --> Akurat "dale keeperem" się nie bawiłem, ale używałem jego odpowiedników dla BG2 i ID1, pozwalały one określić wszystkie cechy postaci także inteligencję, jednak zabawa tymi programami skutecznie psuje radość z gry.

18.11.2002
13:12
[22]

busy [ Pretorianin ]

ale wlasnie o te radosc chodzi. zle zainwestowalem punkty w czarodzieja po prostu nie w ta ceche co trzeba i nie moge rzucac czarow, a ze u mojego czarodzieja punkt jest przyznawany co 4-ty poziom to ..... szybciej skoncze gre niz rzuce czar 5-tego poziomu.

18.11.2002
13:40
[23]

Gilmar [ Easy Rider ]

Przedmioty z grobowca strzeżonego przez Golemy całkiem spokojnie zabiera złodziej przyspieszony czarem a cała drużyna ewakuuje się do Klasztoru. Bez walki , wystarczy dobry charakter w nogach i po krzyku. Zdobycze z grobowca są mizerne, nie warto się o nie bić.

18.11.2002
13:47
[24]

Eliash [ Generaďż˝ ]

Gilmar --> za jednego golema jest (chyba) ok 2000 PD więc IMHO warto, poza tym duma nie pozwala pozostawić żywych na swojej drodze :D. A swoją droga do twórcy zabezpieczyli się przed kombinatorami, w BG2 była komnata w zamku A'rnise (?) gdzie przedmiotów pilnowała gromada golemów, byli niebiescy a gdy zabrałeś przedmioty stawali się czarwoni i atakowali drużynę, był na to prosty trik: wejść do komnaty, nie brać przedmiotów tylko pojedynczo atakowac golemy, walczyło się z jednym a nie z gromadą. W ID2 się tak (niestety) nie da, przynajmniej z tymi żelaznymi.

18.11.2002
13:54
smile
[25]

MateyToB [ Aleksander Newski ]

Astreo, otóż niestety mam jeszcze problem z tym smokiem :( Powoli zastanawiam się czy nie spękać na poziom trudności łatwy na tą walkę, ale to niehonorowo :). Na początku jak zobaczyłem te białe smoki, żmije chyba to mówie eee co za szity w tym icewindzie ze smoków, nie to co np. Abazigal w ToBku. Ale teraz chyba zmienie zdanie :) Jeśli masz jakieś ciekawe porady to polecam GG. Będę o 20.00

18.11.2002
14:27
[26]

Gilmar [ Easy Rider ]

Eliash-------> właśnie przykład grobowca z Golemami jest doskonały, gracz ma możliwość wyboru, może walczyć, okraść lub zaniechać akcji----siła cRPG---- szczegół a cieszy. A tak nawiasem mówiąc wcześniej pisałeś, że nie atakowałeś Golemów bo przedmioty cieniutkie, co z Twoją dumą. Zostawiłeś żyjących na swojej drodze?

18.11.2002
14:33
[27]

Eliash [ Generaďż˝ ]

Gilmar --> he he he, to był cytat z posta Yancy'ego :), moja odpowiedz jest poniżej cytatu Ale zdaję się ze grobowcu były naramiennki (?) +4. które wcale nie są takie cienkie, mojemu magowi się przydały

18.11.2002
14:43
[28]

Astrea [ Genius Loci ]

Naramienniki, przy pozniejszych zbrojach (np. tych robionych z pancerzy zukow) nie dodają nic do KP. MateyToB ---> Klikne ok. 21 - mam pewien pomysl :-) Eliash ---> Ponadto wielkie golemy z BG2 nie mogly przechodzic przez drzwi - to tez ułatwialo rozgrywke :-) Niestety golemy tutejsze mogą łazić wszedzie :-(

18.11.2002
14:49
smile
[29]

Lander1 [ Konsul ]

mam duży problem, otóż przy przejściu z lokacji w lesie, wyskakuje mi komunikat jakiegoś błędu, nie wiem o co chodzi, może wiecie jak temu zaradzić i kiedy będzie patch. pozdrawiam

18.11.2002
14:55
[30]

Eliash [ Generaďż˝ ]

Astrea --> Ale magowi nie dam zbroi z żuków :), ma jakieś ciepłe wdzianko co daje +1 do KP więc takie naramienniki są jak znalazł. Z tymi drzwiami i golemami też już sprawdzałem :], ale zabił mnie widok żelaznego golema, w porównaniu z tym z BG2 miooodzio, w ogóle te nowe potworki jakoś lepiej wyglądają, jak przywołałem pierwszy raz większego topielca to nie mogłem z podziwu wyjść nad jego pięknem :)) ps. Kurcze nikt się nie śmieje z mojej drużyny ??? Łowca drow i druid krasnolud :))))

18.11.2002
15:10
[31]

MateyToB [ Aleksander Newski ]

Eliash: profan... to tak jak półork Mnich [pozdrowienia dla Qri$a :P] A co do potworków hmm.. czy ja wiem czy taki wypas ? smoczki chyba te same co w BG2 ? [Dale Keeper: wygląd smoka : dragon_BG2_cośtam]

18.11.2002
15:26
[32]

Dwalin [ Reggae ]

Mam problem bo chyba nie znajdę czasu na granie w IWD II :) ZA DWA DNI PREMIERA NWN !!!

18.11.2002
15:27
[33]

Eliash [ Generaďż˝ ]

MateyToB--> Stare jak stare, ale te nowe są fajne, np. driderzy - ten pośmietny skurcz pajęczych nóżek mniam mniam. IMHO chłopaki nie powinni odchodzić od engina infinity, bo jak dla mnie żaden 3D się nie da porównać z tą cudną grafiką.

18.11.2002
16:57
[34]

Hebron [ _)V(_CaRboN ]

Eliash ma racje - reczne malowane tła są przepiekne, a silnik infinity spisuje sie doskonale. Widziałem NWN ( u mnie nie działa ale np u almosta :) ) i powiem ze wyglada wszystko ładnie ( zwłaszcza czary ) , ale to nie to samo co jest w id2 czy warto przechodzic wszystkie poziomy kwadratów bitewnych ? Stoczyłem juz 100 walk ( 4 poziom trudnosci - no w sumie to 5 ), i jak narazie przedmioty jakies szczególnie fajne nie są ( moze poza mikstura = +2 mądrosc , -1 zrecznosc - mojemu druidowi bardzo smakowała : ) )

18.11.2002
17:02
[35]

HopkinZ [ Senator ]

hehe....a ja juz sobie wyobrazam IWDepizod 3(sie okaze ze to black isle zaczęlo robic o d 4 części i mnas za 20 lat obdarzy 3 wcześniejszymi częściami:-))na silniku z gierki NWN....no bo cyba nie zrobią takiego szajsu jak MoRRowinD (bez obrazy)

18.11.2002
17:35
smile
[36]

dziki_kornik [ Chor��y ]

Witam Mam problem Jestem w jakiejs puszczy (zapomnialem nazwe) po swiatynii auril Jak przejsc ta puszcze? Dzieki z gory za pomoc THX

18.11.2002
17:36
[37]

dziki_kornik [ Chor��y ]

Witam Mam problem Jestem w jakiejs puszczy (zapomnialem nazwe) po swiatynii auril Jak przejsc ta puszcze? Dzieki z gory za pomoc THX

18.11.2002
17:37
[38]

HopkinZ [ Senator ]

załamka :-) padaka :-) odsyłam do solucji na tej stronie gieronline..... chyba juz wiem jaki tytul nadac części 14 :-)

18.11.2002
19:17
[39]

DomanS [ Junior ]

Mam problem z otwarciem dzwi w Palacu lodowym a dokladniej do kaplanki Orii. Jak je otworzyc obszedlem caly palac i nadla nie weim pomocy

18.11.2002
19:24
[40]

LyNx [ Konsul ]

qrna, nie ta część :-) no wlasnie mam ten sam problem

18.11.2002
19:34
[41]

HopkinZ [ Senator ]

na pierwszym lub drugim poziomie ejst gdzies klucz do komnaty orii....poprubuj powchodzic przez schody z obrazem....mzoe gdzies nie byles a one cie tam zaprowadzą...

18.11.2002
19:57
[42]

Astrea [ Genius Loci ]

HopkinZ ---> Nie zalamuj sie tak szybko ;) Dziki_kornik ---> Czy chodzi Ci o labirynt w lesie ?

18.11.2002
19:59
[43]

Astrea [ Genius Loci ]

Eliash ---> A z czego tu sie smiac....? Buahahahahahahahahah.... ;))))

18.11.2002
20:02
[44]

Hebron [ _)V(_CaRboN ]

czy tam przypadkiem nie trzeba klucza który wyrywa sie w bitewnych kwadratach ?...do tego pokoju orii ? co do upadłego lasu..gdzies sobie zapisałem...jak naprawde bedziesz potrzebował to moge wygrzebac te karte i Ci napisac

18.11.2002
20:05
[45]

MateyToB [ Aleksander Newski ]

Astreo, posiadasz GG ? Jak tak, to możesz do mnie zagadać. Dzięki.

18.11.2002
20:13
smile
[46]

Voltar [ Centurion ]

Dorodzy... "biesiadnicy" :] owej karczmy IcEwInDeLoWeJ - zwracam się do Was z prośbą: jako, że nie jestem jeszcze za bardzo obeznany w grach "balduropodobnych", a już zupełnie nie w trzeciej edycji zasad AD&D, chciałbym, abyście mi poradzili jaką na początek warto stworzyć drużynę do IceWinda 2? Każda sugestia mile widziana, chociaż ja tam raczej nigdy magii nie lubiłem, wolałem miecze... DUŻE miecze :] Tak czy siak, podpowiezcie proszę jakimi postaciami najlepiej wyruszyć na podbój Północy!

18.11.2002
22:00
[47]

1michał [ Generaďż˝ ]

Wciąż nie zostały rozpatrzone moje wnioski: 1.Aby do wstępniaka dodać Astreę 2.Aby ewentualnie skasować Vasago 3.Aby zmienić mnie we wstępniaku, bo waszą decyzją (2-6) nie prowadze już klasyfikacjii 4.Ponieważ ostatnio zawsze jest coś napisane dodatkowo w tytule wątku to proponuje robić tak zawsze

18.11.2002
22:14
smile
[48]

Hebron [ _)V(_CaRboN ]

Voltar --> sami woje ? bedzie nuuuuuuuuuuuuudnooooooooooooooooo :] jeli samych wojów chcesz to zrób sobie : - człek\assimar\palladyn - półork\barbarzynca - krasnolud\tarczy\wojownik - elf\łowca - człek\mnich - i...? sam nie wiem kto - pewnie jeszcze którys z nich daj tylko jednemu ( pewnie to bedzie palladyn ) duzo charyzmy , dyplomacji , blefu , zastraszania itp ja bym nie mógł grac samymi wojami...u mnie np. mam 1 woja , 1 łowce a reszta to osoby czarujące :) ( drudi , kapłanka nekromantka , czarownica) na początku było troche trudno ale teraz ( pałac aruli ) jest bardzo łatwo :]

18.11.2002
22:19
smile
[49]

Voltar [ Centurion ]

To może polcicie jakąś "zrównoważoną" drużynę (trochę magii, trochę mieczy, trochę kapłaństwa, i trochę łotrowania)?

18.11.2002
22:50
smile
[50]

1michał [ Generaďż˝ ]

Voltar---> Z samymi wojami to nuuuuuuuuuuuuuuda! Niezła moim zdaniem drużyna to: 1.Barbarzyńca/Półork, lub Wojownik/Krasnolud, zależy którego wolisz:)) Choć polecam raczej wojownika by był nr 1 w drużyni e, czyli gościu który gada, kupuje. Daj mu w umiejętnościach Blef, Zastraszanie, i to co potrzebuje charyzmy w cechach na maxa w siłe, kon, zrę, a co zostanie to na charyzme. A na minimum INT , MĄD 2.Łowca/Człowiek, lu ten którego nie wziąłeś w nr 1 3.Złodziejaszek/ Niziołek Osiadły, albo zwykły niziołek zobacz cechy i zdecyduj co ci bardziej pasuje:)) 4.Druid/Półelf,lub Bard/ hmmm Człowiek, 5.Czarownik/Człowiek, max Charyzmy, max Int, max KON, max MĄD (jak ci sie uda:) 6.Czarodziej/Człowiek, max INt, max MĄD, max KON, max ZRĘ (jak ci się uda:) Co do charakterów zrób jakiegoś o charakterze /jakiś tam/ zły/ żeby mógł używać rzeczy dla złego ludu:)) A także kogoś o neutralnym i o dobrym:)

18.11.2002
22:52
[51]

1michał [ Generaďż˝ ]

errata pkt4: albo Kapłan/ Człowiek

18.11.2002
22:56
[52]

mikmac [ Senator ]

voltar --> ja gram 4 postaciami: wojownik krasnolud tarczy, barbarzynca pol ork, kaplan aasimar i czarodziej nekromanta drow Gra sie wysmienicie, po pierwszym rozdziale postacie sa na (odpowiednio) :9/9/8/7 poziomie, wiec awansuja bardzo szybko. A teraz moje pytanie. Czy probowal ktos grac w serce furii postaciami "zerowymi" ??? Jak postawilem swoje postacie na samym starcie - pierwszo poziomowe, to zalatwil mnie pierwszy goblin, cala czworke i byl tylko srednio ranny...

18.11.2002
23:24
[53]

Nostradamus. [ Pretorianin ]

mikmac <-- gralem tek, jednak gra byla taka monotonna, ze odechcialo mi sie, naprawde to zabija przyjemnosc płynąca z rozgrywki, dla przykladu podam ze w momencie odbijania mostu w pierwszym rozdziale kazdy z szescio osobowej druzynki mial cos kolo 19 lvl, mimo to gra w otwarte karty z potworami nie byla mozliwa, poprostu ich ilosc roznosila moja druzyne, co innego uzywanie summonow, gra w ten sposob byla niesamowicie łatwa a przez to banalnie prosta, ogolnie furia to niewypal

19.11.2002
08:20
smile
[54]

Muppi [ Pretorianin ]

Witam Chciałbym się upewnić czy dobrze myślę, przy zakładaniu postaci jakiegokolwiek przedmiotu magicznego dającego np +4 do klasy pancerza nic więcej nie mogę dodać oprcz zwykłych pancerzy, tak? Napiszcie jakie macie klasy pancerzy. Chodzi mi o to że mam już ze 3 sztuki naramienników +4 i nic nie moge z nimi zrobić, podobnie z pierścieniami +3. Musiałbym zrezygnować z magicznych zbroi i zakładać zwykły badziew? Poza tym polecam grę na poziomie conajmniej trudny, na normalnym każdy kto grał kiedyś w ICD i BG nie powinien grać. Muppi

19.11.2002
08:48
[55]

Yancy [ Senator ]

Ciekawą rzecz spotkałem w grze. Mianowicie na pierwszym poziomie Wieży Kapłanów w Odciętej Dłoni - czekał na mnie znajomy squad. Yquog z kompanią, ten sam trolopodobny pomiot, którego spotkałem w Iaskiniach Hordy na poziomie pierwszym. Wówczas nie zatłukłem go. Dodatkowo w plecaku miałem w torbie przechowywania, ciała ludzi, kotów i czaszki, których zapomniałem wywalić. W okienku dialogowym pojawiła się pozycja pokazania tych trofeów Yquogowi. Za co dostałem punkty doświadczenia. A konkretnie za przestraszenie go :)) (stwierdził że co za człowiek ze mnie że noszę przy sobie takie rzeczy :))) Przy okazji pojawił się inny problem. Znalazłem tylko pięć Świętych Symboli Iyachtu Xvima!! Ubiłem wszystkich w wieży, ale więcej ich nie było! Portal się nie chce otworzyć. Ktoś ma jakieś sugestie?

19.11.2002
08:53
[56]

Eliash [ Generaďż˝ ]

Klasa pancerza składa się z 5 podklas : premia za zbroje premia za tarcze premia za odbicie premia za zręczność premia ogólna premia za zbroję nie sumuje się tzn. jeśli masz bransolety +4 i kolczugę +5 to premia za zbroję nie będzie wynosiła +9 tylko +5 (czyli najwyższą wartośc), podobnie jest z premiami za tarczę, odbicie i zręczność. wartości premii ogólnej się sumują, ale nie wiem jakie czary i przedmioty ją dają :) Klasę Pancerza określa się przez dodanie tych wszystkich premii do 10

19.11.2002
09:04
smile
[57]

Muppi [ Pretorianin ]

No właśnie, czyli wynika z tego że należy mieć wszystkie części pancerza zwykłe i tylko jedną część magiczną np naramienniki +4, tak? Jaką masz najwyższą klasę pancerza? Muppi

19.11.2002
09:11
[58]

mikmac [ Senator ]

muppi --> wynika z tego, ze nie musisz nosic calej zbroi - wystarczy ci jedna super czesc - reszta wtedy jest niepotrzebna, chyba ze masz zbroje z dodatkowymi specjalnosciami - a to wtedy tak. Przy poczatku gry (sam poczatek drugiego rozdzalu) mam wszystkich po 18 plus barbarian 19. Myslacy jada na zrecznosci, a wojacy na sredniej zbroi plus zrecznosc. Do tego kilka drobnych przedmiotow magicznych

19.11.2002
09:15
[59]

KuRzZaj [ Legionista ]

moze ktos mi dac wskazowki jak rozwalic madae i isaira ?

19.11.2002
09:25
[60]

Eliash [ Generaďż˝ ]

Muppi --> Dla KP nie ma znaczenia czy zbroja jest magiczna czy nie, magiczna ma większą premię za zbroję i to koniec różnic, jesli posiadasz zwykłą zbroję płytową to posiada ona premię za zbroję +7 (i nie jest to stopień umagicznienia) możesz znaleźć magiczną zbroję płytową +1 która będzie miała premię za zbroję +8, w takim przypadku magiczne bransolety +4 nadadza się psu na budę, nie wpłyną na KP postaci bo dają premię za zbroję tak jak płytówka.

19.11.2002
09:31
[61]

mikmac [ Senator ]

nie wiem jak to jest dalej z poteznymi zbrojami, ale na razie to wsystkie co lepsze zjadaja premie od zrecznosci, wiec ja nosze zwykle skorzane cwiekowany ewentualnie kolczugi - bo reszte mam wlasnie ze zrecznosci. Zreszta jest to bardzo dokladnie opisane w instrukcji - jak nie znasz dobrze AD&D3 to na prawde warto ja przeczytac.

19.11.2002
11:03
[62]

Eliash [ Generaďż˝ ]

Takie pytanko mam: w siedzibie driderów jest labolatorium alchemiczne, moja magiczka ma alchemię na ok 15 (nie pamietam w tym momencie dokładnie) jednak jedyne co mogłem zrobić to trucizna na na vacikamere(?) i wzmocnić miksturę leczenia. Z książek leżących na ziemi wywnioskowałem że można zrobić miksturę która ożywi golema z ciała stojącego obok albo jeśli się ją wypiję to da coś dobrego postaci, moje pytanie ile punktów alchemi trzeba mieć żeby zrobić tą miksturę i co ona da postaci po wypiciu (ja doszedłem do wniosku że kondycji na stałe ale głowy nie dam)

19.11.2002
11:29
[63]

Astrea [ Genius Loci ]

Yancy ---> Na IV poziomie jest komnata ze straznikami. Ich tez zaciukałeś? Mozna ich sie pozbyc na dwa sposoby - albo orężem (trudna walka - duzo magow), albo wykonujac zadanie od Riki. I w jednym i w drugim przypadku ich usmiercasz - prawie kazdy ma przy sobie medalion (tzn znajdujesz je przy trupach) Inny sposob na zdobycie medalionow to zabicie straznikow przy kuli (dotarles juz tam?). Pogadaj z nimi najpierw a potem zabij. Tylko uwaga - natycmiast wszyscy na tym poziomie stana sie Twoimi wrogami. Przy trupach tez znajdziesz medaliony.

19.11.2002
12:04
[64]

Yancy [ Senator ]

Astrea ---> Dzięki :) Wiem o której komnacie mówisz. Nie utłukłem jeszcze owych strażników. Wykonuję zadanie od Riki. W razie konieczności załatwię ich klasycznie. Drużyne mam już na tyle mocną i mającą wsparcie osób czarujących że żadne starcie im nie straszne ;) Przy okazji mam pytanie związane z innym questem. Na drugim poziomie Odciętej dłoni mag (chyba Vese) zleca zadanie rozwiązania łamigłówki Wieży Magów i dostarczenie ksiąg. Udałem się do tej wieży. Ale po rozmowie z Orrickiem, zdecydowałem się związać z nim właśnie. Od tej pory Vese już mnie nie lubi ;) Zabiłem go więc, a do walki dołaczyła Dracein i jej Skarb. Ją również zabiłem. Czy ma to negatywny wpływ na dalszą grę? Druga sprawa - jak zatruć broń jadem Wiwerny? Tym zrobionym w Smoczym Oku?

19.11.2002
12:08
[65]

Astrea [ Genius Loci ]

Eliash ---> Ja niestety nie robilam nic z mikstur ktore tam znalazlam, bo nikomu nie pakowalam punkty w alchemie. Natomiast wiem, ze ktoras mikstura podana golemowi ktory tam stoi, plus do tego wyladowanie elektryczne (rzucenie w niego czarem z elektrycznoscia) spowoduje, ze stanie sie on Twopim przyjacielem (nie wiem czy na dlugo - nie kombinowalam z nim :-)

19.11.2002
12:19
[66]

Astrea [ Genius Loci ]

Yancy ---> Ta pani ze swoim skarbem, umozliwia Ci wejscie i skorzystanie z laboratorium, w ktorym robisz miksture wykonujac zadanie dla Riki (wlasnie pozbycia sie straznikow z IV poziomu). Jesli nie zdobyles jeszcze mikstur-surowcow i nie skorzystales z opcji dialogowej z nią (prosba o skorzystanie z laboratorium ktoire znajduje sie w jej pokoju) to nie pozostaje Ci nic innego, jak tylko rozciukac straznikow recznie ;)) Co do Vesego - sprawa nie jest az tak wazna. Jako przywodca jakiejs sekty magow miał ukarac czlonka tej sekty - ksiegarza za zabicie innego maga (kurcze, nie pamietam imion - kochanek płaczacej pani z IV poziomu, dowiadujesz sie o nim ze pracowal nad niewidzialnoscia stworzen). Ty odgadujesz zagadke jego smierci (rozmawiajac z bibliotekarzem a wczesniej znajdujac jakis dziennik w bibliotece, potem gadasz z kochanka i uczniem denata) i idziesz wlasnie Vese z donosem zeby zdobyc PD ;)))) No, ale skoro go zaciukales to sprawiedliwosc na bibliotekarzu bedziesz musial wymierzyc sam ;)))

19.11.2002
16:46
[67]

HopkinZ [ Senator ]

czat po raz kolejny.... michal ---> ja moge robic zawsze nowe wątki i juz wiem jaki będzie do 14 części :-) a co do tej czesci ze pechowa to na pewno nie dla mnie bo jeli dzis znajde troche czasu to przejde IWD2 do konca :D

19.11.2002
17:45
[68]

Yancy [ Senator ]

Astrea ---> Dzięki wielkie. Swoją drogą to miłe że większość questów można rozwiązać na kilka sposobów. :)

19.11.2002
17:55
[69]

HopkinZ [ Senator ]

jestem przed Madae i Isarem i na poziomie trudnym dwa razy podchilem do tego i dwa razy przegrałem....macie moze jakies taktyki na ta walkę?>?......bo ja sie rzucam wszytkimi na madae.....tylko kaplanica stoi z boku i leczy oraz inne bajery a magiem to najpierw plauch smierci na jakiegos goscia co ma jakies imie a potem dwie dezintegracje....za pierwyszmm razem wybilem wszytkich tylko rodzienstwo mi zostalo przy czym Madea miala powazne rany a Isair zrobil sie niewidzilany i moj kaplan nie mogl go wykryc :-)..... gorzej jak mi za drugim podejsciem przywołali 3 lodowych olbrzymow i chyba 2 potwory na R :-)

19.11.2002
18:28
[70]

Gilmar [ Easy Rider ]

HopkinZ------> nie wiem czy mogę CI coś radzić, bo grałem tylko na normalu ale najlepszą taktyką w tym trybie było wybicie lub wygnanie najpierw wszystkich potworów. Na deser zostaje tylko rodzeństwo, wydaje mi się, że Isair jest słabszy.Skuteczny i szybki czar to wyładowanie łańcuchowe, ucieczka i walka na dystans.Wszystko na przyśpieszeniu.Paradoksalnie czar rzucany przez Madae --dominacja działa na Twoją korzyść ponieważ część drużyny stoi z boku i nie obrywa. Czar mija i włączasz ich do walki. U mnie rodzeństwo z poważnymi ranami t eleportowało się do komnaty z basenem. Można się wyleczyć ale nie odpoczywać i dokończyć ich w tej komnacie. Acha bardzo dobrze sprawdził się również zwój z Oczy Kata.

19.11.2002
19:10
[71]

HopkinZ [ Senator ]

przyspieszenie to ja mam chyba tylko jedno osobowe :D.... ale thanx za pomoc...a tak wogule to Isaira nie moge tknąć bo sie zrobił niewidzilany i mi wykrycie niewidzialnego na niego nie działa...

19.11.2002
19:42
[72]

Gilmar [ Easy Rider ]

HopkinZ-------> Isair w moim wypadku nie zawsze rzucał ulepszoną niewidzialność a poza tym mój złodziej bez przerwy strzelał do niego z kuszy co mogło sprawić zepsucie części czarów. Wydaje mi się, że szybkość i czary o bardzo krótkim czasie rzucania są kluczem do zwycięstwa.Palec smierci i dezintegracja nie działa i trwa strasznie długo,lepsze efekty do magiczny pocisk,jednym słowem do kompletnego wycieńczenia małymi kroczkami.Isair i Madae też mają ograniczoną liczbę czarów. Im dłużej trwa walka tym zwycięstwo bliższe.

19.11.2002
20:28
[73]

Iarwain Ben-Adar [ Generaďż˝ ]

No cóż chciałem się was spytać jak się wychodzie z tego cholernego lasu, bo błądzę, ale widzę, że macie poważniejsze problemy. Pozdrawiam.

19.11.2002
20:32
[74]

HopkinZ [ Senator ]

aaaaaaaa!!!!!!!!!!!! :-) nie dobijajcie mnie tym lasem :D..... wez albo looknij do solucji, albo na wczesniejsze wątki gdzie było to rozwiazynwae (przeze mnie :-)) a jakby co to napisz na ghg to jutro popoludni jakwroce ze szkoly to ci odpisze

19.11.2002
20:34
[75]

Iarwain Ben-Adar [ Generaďż˝ ]

Spoko nie trudźcie się, sam sobie poradzę, taki juz tylko zrzędliwy jestem.

19.11.2002
20:36
[76]

Iarwain Ben-Adar [ Generaďż˝ ]

Aha, a solucji używam dopiero jak przechodzę grę drugi raz, żeby czegoś fajnego nie pominąć, ale to daleko jeszcze przedemną.

19.11.2002
20:41
[77]

Gilmar [ Easy Rider ]

Iarwain Ben-Adar--------> musisz korzystać z wiedzy o pustkowiach któregos ze swoich ludzi, myślę, że wiedza na poziomie 5 wystarczy aby wyprowadzić Cię z tego lasu, tyle, że musisz wielokrotnie zlecać tropienie w każdej lokacji.

19.11.2002
20:58
[78]

Astrea [ Genius Loci ]

Witaj Iarwain :-) Ja znalazłam swój sposób na las. Otóz mimo tego, ze plansze są takie same i wydaje Ci sie ze trafiłeś juz kiedyś do jakiejś - jest tak, ze one są identyczne, ale to zupelnie nowe lokacje. Jeśli masz jakieś niepotrzebne, a rózniące sie od siebie przedmioty, które bedziesz mogl przeznaczyć na stracenie - zostawiaj je w poszczególnych częsciach lasu dla ich identyfikacji i koniecznie równolegle do przemieszczania sie rób sobie na kartce mapę - z którego miejsca gdzie dochodzisz. Ja tak wlasnie robilam wczytujac jednoczesnie za kazdym razem gre gdy juz dowiedzialam sie dokąd które przejscie prowadzi. W ten sposob dotrzesz tam gdzie chcesz i sie nie zgubisz. Btw tyle razy to powtarzalam, ze pozniej trafialam bez pudła ;))))

19.11.2002
21:27
[79]

MateyToB [ Aleksander Newski ]

Ja w lesie wykorzystałem umiejkę wiedza o pustkowiach. Moja kapłanka z wysoką mądrością ładnie dawała opis, gdzie trzeba w poszczególnej lokacji podążać. Odnośnie przedmiotu może zwykłe strzały ?

19.11.2002
21:30
[80]

1michał [ Generaďż˝ ]

hmmm Odcięta Dłoń taaak wspaniałe.......... chlip...chlip...... aż się łezka w oku kręci znw to samo miejsce ja tu wszędzie byłem....... winda i te połamane schody...cztery wieże... hmmmmmmm niezłą robotę zrobili to tylko 30 lat poźniej te moje drugie odwiedziny (jezu, jaki ja stary jestem:))

19.11.2002
21:30
[81]

Astrea [ Genius Loci ]

MateyToB ---> No tak, ale trzeba by było dawac przy awansach w wiedze o pustkowiach mojemu druidowi, a w alchemie czarodziejowi. Tylko, ze wiesz jak to jest - magowi dawalam tylko w inteligencję i zrecznosc, a druidowi w madrosc, sile i kondycje - dzieki temu wszyscy tłukli w miare rowno ;)))))

19.11.2002
21:47
[82]

Iarwain Ben-Adar [ Generaďż˝ ]

Las to juz nie tak źle znam, na pamięć chodzę do tej całej driady, ale na jeziorko się jeszcze nie natknołem.

19.11.2002
22:19
smile
[83]

Lander1 [ Konsul ]

mam duży problem, otóż przy przejściu z lokacji w lesie, wyskakuje mi komunikat jakiegoś błędu, nie wiem o co chodzi, może wiecie jak temu zaradzić i kiedy będzie patch. pozdrawiam

20.11.2002
08:17
[84]

Tomay [ Chor��y ]

MateyToB -> jak sobie dales rade z Chatopkiem? jestem bardzo ciekawe bo tez mam z nim problemy. Pozdrawiam wszystkich.

20.11.2002
12:05
[85]

Yancy [ Senator ]

Jeszcze nie skończyłem - bo nie spieszy mi się do fianłowej walki. Trochę zwątpiłem w moc swojej grupy podczas walki z tym złym bogiem Iyachtu Xvima (czy jak mu tam) w Wieży Kapłanów. Ależ sukinkot był ciężki do ubicia! Podchodziłem do niego ze 4 razy. Można coś ciekawego zrobić w laboratorium alchemicznym? Próbował ktoś jakichś nietypowych zestawień składników?

20.11.2002
13:12
smile
[86]

Cainoor [ Mów mi wuju ]

Na którym poziomie bohaterów skończyliście gierkę ? Ja tak na około 15 (grałem 6 postaciami) Czy w trybie HoF walki są naprawdę duże cieższe ? (chodzi mi o te główne) i czy dużo jest fajniejszych przedmiotów ? Jednym słowem (pytaniem): opłaca się jeszcze raz przechodzić grę tymi postaciami ?

20.11.2002
13:21
[87]

Eliash [ Generaďż˝ ]

Cainoor --> Hmm ja dopiero co wszedłem do Kuldahar i mam postacie na ok. 13-14 poziomie, gram na normalu, morduje wszystko po drodze, a jeszcze trochę gry zostało ...

20.11.2002
13:34
[88]

Cainoor [ Mów mi wuju ]

Tez grałem na normalu i starałem się wszystkich katować. Jednak mam chyba 3 postacie, których "poziom efektywny" jest wiekszy. Może dlatego tak wolno awansuje ? Nie wiem, ale w bitwie finałowej problemów nie miałem.

20.11.2002
13:40
smile
[89]

Mohrven [ Pretorianin ]

Słuchajcie, mam złodzieja złamanego na barda, który niestety nie może rzucać czarów, czemu tak jest - czy ma za niską charyzm, mądrość, czy nie może rzucać w zamkniętych pomieszczeniach?

20.11.2002
13:47
[90]

Cainoor [ Mów mi wuju ]

Czemu nie może ? Nie udaje się ? Nie może zapamiętać ? Jakie masz cechy (INT, CH) ?

20.11.2002
15:26
smile
[91]

pasterka [ Paranoid Android ]

ludzie, czy Wy graliscie na heart of fury od poczatku gry?? bo mi udalo sie jednaego gobosa zabic a teraz sa dwa i mi cala druzynke rozwalaja:)

20.11.2002
15:40
[92]

MateyToB [ Aleksander Newski ]

Jeszcze nie dałem rady, ale zaraz nastąpi kolejna próba.

20.11.2002
18:14
[93]

HopkinZ [ Senator ]

no czytam i sie zalamuje :D KtoSTam ---> " jest tak, ze one są identyczne, ale to zupelnie nowe lokacje. " w lokacji klikasz ctrl+z chyba a jezeli nie (asle na 99% to te klwisze) to ctrl+x i wtedy ci pokazuje ze to sa inne lokacje.... KtoSTam2-----> chahopka utluklem za 4 razem ale historię tą omawiałem juz kilka razy :-)....moze za to opowiem jak to utluklem boga Xivim czy jakm u tam...... no wiec rozwalil mi on juz lowce i jednego wojaka i sie za paklanice uwzial....niestety jakby kaplanica zginela to koniec bo nie ma kto wskrzeszac :D....tak wiec zlodzieja, wojaka i maga ustawilem tak obok siebie w trojkąciku a kaplanicą latałem cały czas w kolko i ten bog mnie gonil.....on latal za babka a reszta druzyny go tłukła i po okolo 15 minutach rzeczywistych go utluklem :D:D:D Mohrven ----> "mam złodzieja złamanego na barda, który niestety nie może rzucać czarów" jak baqrdzo złamanego :D??.....powody sa takie : a) albo ma zbroje i bidak nie moze wykonac czaru b) albo ma za malo inteligencji c) albo ma za malo charyzmy pasterka ----> "ludzie, czy Wy graliscie na heart of fury od poczatku gry?? " szczerze ci powiem ze jak moja druzyną byłem w smoczym oku jeszcze to se zrobilem nową drużynę na HoF...... w pierwszej chacie mnie dwa gobilny rozwalily :D......ale jak przejde teraz tego Isaira i MadaE (moze juz jutro bo dzis nie mama czasu na grę) te sobie zaimportuje swoje postacie i będę wymiatał :D

20.11.2002
19:25
[94]

1michał [ Generaďż˝ ]

Witam!! Mam małe pytanko (kłopocik?) Jestem na 4 poziomie Oderwanej Dłoni. Gram zgodznie z solucją z tego portalu. No i doszłem do punktu 10 części "Oderwana Dłoń Poziom 4" Tam jest napisane że musze zmusić Cedrina aby przyznał się do zabicia Zaema Astyra. Jak to zrobić bo ja nie mam takiej opcji rozmowy. Gadałem już z Jaebrillą.A tak wogóle tp trzeba go zmuszać?

20.11.2002
19:56
[95]

Gall [ Chor��y ]

1michał musisz jeszcze wykonać quest ze złodziejem żywności i pogadać z tym czymś.

20.11.2002
20:00
[96]

HopkinZ [ Senator ]

pamiętaj ze musisz pogadac z Jebrilla a taze tym gosciem, jego uczniem....jakis gostek na K....mam nadzieje ze amsz charyzmy powyzej 15 :D

20.11.2002
21:06
[97]

MateyToB [ Aleksander Newski ]

No, nareszcie utłukłem bydlaka. Tak jak wspominała Astrea kluczem do sukcesu było użycie czaru Nienaruszalna Strefa Otiluka. Zabiłem go bez strat (max dostała moja postać 30 dmg)

20.11.2002
21:46
[98]

1michał [ Generaďż˝ ]

-->Gall dzieki -->HopkinZ dzieki:) Spoko mój Czaruś:))) (czarownik) ma 21 charyzmy. A co do solucji to znakiem tego jest błąd bo nic nie pisze że trza pogadać z tym k....(to nie jest przeklaństwo!!:)).

20.11.2002
21:51
[99]

HopkinZ [ Senator ]

pisze, pisze michal :-)... 1michal ---> tak ostatnio wpadlem na genial;ny pomysł ze oporócz gg istnieje jeszcze e-mail :-).... wiec wez mi napisz [email protected] i se tam pogadamy a nie tu ludziom na forum... PS. BŁAGAM was nie róbcie nowego wątku bo juz 100 postów stuknie....nie robice to ja jutro kolo 16.00 jak wrócę ze szkoly zrobie wątek i oczywiscie z jakąś "podnazwą" a nie chce jej az do jutra nikomu zdradzać

20.11.2002
23:01
smile
[100]

1michał [ Generaďż˝ ]

HopkinZ--> a no fakt przeoczyłem to gadałem z gostkiem ale o tym całym cedrinie nie gadałem:)) a może bardzie j tu pasuje: ":((((":) _________________________________________ _______|............................................................|____________ciekawe czy mi ten podest wyjdzie :)) I TERAZ PAMIĘTAJCIE HOPKINZ ZAKŁADA NOWY WĄTEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

20.11.2002
23:55
[101]

Astrea [ Genius Loci ]

MateyToB ---> Skoro sie udalo - gratulacje, jednak ten "Czopek" (tak go squbanca nazwalam) nie byl az tak twardy ;))) 1michał ---> Prawdopodobnie nie wziąłeś jeszcze z biblioteki obok ksiązki - dziennika Zaema. Gdy juz ja bedziesz mial na pewno pojawi sie tez inna opcja dialogowa. pastereczko ---> Widzisz, bo my kobiety, słabe w rękach, nie dajemy sobie rade z takimi twarza w twarz ;))) Trza uzyc trika :-)

20.11.2002
23:57
[102]

Astrea [ Genius Loci ]

1michał ---> ale Ci napisalam... Coz, piwo robi swoje ;)) Dziennik, czy tam pamietanik - nie pamietam - znajduje sie obok Zaena w bibliotece na ktorejs z polek.

21.11.2002
08:06
[103]

busy [ Pretorianin ]

mam pytanko, co wypada w "prezencie" po tej półsmoczycy Sherincal w Andorze. Pytam dlatego ze jak ja zalatwila moja druzynka to stala na srodku na podescie i terqaz za nic nie moge pozbierac po niej rzeczy. moze to jakis kolejny bug w grze? BTW czy oplaca sie zaczynac z nia walke od poczatku, bo nie ukrywam ze troche mnie wkurzyla, ale w koncu padla. pozdr

21.11.2002
08:48
[104]

Tomay [ Chor��y ]

MateyToB -> a mnie sie udalo deknac go za drugim razem za pomoca Dezintegracji, az sie zdziwilem ze tak latwo poszlo. Pozdrawiam

21.11.2002
08:49
[105]

Yancy [ Senator ]

Wczoraj skończyłem ostatecznie pętanie się po Odciętej Dłoni i udałem się na walkę finałową. Łatwa to ona nie była. Podchodziłem do niej cztery razy. Za pierwszymi dwoma nie zauważyłem drugiego maga przywołującego stwory. Za trzecim ubiłem obu na początku i było trochę łatwiej. Ale śmierć kapłana - to dla mnie zawsze koniec walki. Za czwartym doczekałem się aż do wypstykania rodzeństwa z carów, a potem to już był banał. Zakończenie to jedno wielkie rozczarowanie. Tyle powiem. Może kiedyś zagram ponownie. Ale teraz przyjdzie raczej pora na NWN. Postacie na poziomie trudności normal i po pilnym wypełnianiu wszystkich questów powinny znajdować się na 17 poziomie. Nie mam też ochoty wchodzić tymi samymi postaciami w tryb serce furii. Prawdę mówiąc to wolę przejść jeszcze raz gre tworząc zupełnie inną drużynę, której strategia walki może dzięki temu być inna.

21.11.2002
12:11
[106]

Astrea [ Genius Loci ]

busy ---> Mi sie tez tak kilka razy zdarzylo, a poniewaz nie wiadomo co zostaje po zaciukanych postaciach - wczytywalam gre jeszcze raz i bylo OK. A jakie byly przedmioty w tym konkretnym przypadku - nie pamietam. Zajrzyj do poradnika.

21.11.2002
12:19
smile
[107]

busy [ Pretorianin ]

Astrea ---. dzieki, a wiec jeszcze raz sie z nia zabawie ;) pozdr.

21.11.2002
15:26
[108]

Mohrven [ Pretorianin ]

Cainoor ---> inetligencja jakoś z 13 ale Charyzma niestety ok 10. Czary są ale niepodświetlone, nie do uzytku...

21.11.2002
15:54
[109]

HopkinZ [ Senator ]

to nie amsz co liczyć na czary... nowy wątek za godzinke :-)....bo narazie msuze spadac z kompa ale juz wkrótce :-)

21.11.2002
16:46
[110]

HopkinZ [ Senator ]

nowy wątek jush jest... LiNk Do NaStĘpNeGo WąTkU:

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.