GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Siemka jestem nowy ;-)

19.03.2009
15:04
smile
[1]

globtroter [ Pretorianin ]

Siemka jestem nowy ;-)

Cześc jestem tu nowym użytkownikiem.
Nazywam się mateusz i chodzę do 3 gimnazjum.

Mam nadziekę że współpraca z wami będzie miła :D

19.03.2009
15:13
[2]

adrem [ Mroczny Rycerz ]

Cze poklikash?

19.03.2009
15:19
[3]

Serek55 [ Sercio Polski ]

Współpraca? Żartujesz?
Witaj, ostrzegam Cię, zawróć z tej ścieżki.

19.03.2009
15:22
[4]

Punk z Woodstocku [ Generaďż˝ ]

fotka hahaha x D
Faq i pisz x D

19.03.2009
15:24
smile
[5]

kyaku_19 [ Pretorianin ]

Witaj, ostrzegam Cię, zawróć z tej ścieżki.

Taa... Nie krocz tą drogą...

Zdajesz sobie sprawę, że ciężko uzyskać tutaj pomoc (trzeba umieć - na podstawie własnych obserwacji)

19.03.2009
15:32
smile
[6]

Qverty [ Generaďż˝ ]

No fakt dowiedzieć się tu czegoś to...kurde zdolnym trza być. Radzę odejdź póki możesz bo to sekta jest xD

19.03.2009
16:01
smile
[7]

kolarz90 [ Operation Flashpoint fan ]

Czemu tak mówicie, ja kilka razy uzyskałem tutaj pomoc:)

19.03.2009
16:05
[8]

Kherlon [ Winter Is Coming ]

Witaj!

19.03.2009
16:06
[9]

Bac02 [ StreetRider ]

siema

19.03.2009
16:06
smile
[10]

kubomił [ Legend ]

Cześc jestem tu nowym użytkownikiem.

Nie jesteś ;) Cześć Blizzman.


Mimo to----> WELCOME :))

19.03.2009
16:09
smile
[11]

John 55 [ Konsul ]

Cześć :)

19.03.2009
16:11
[12]

jetix200 [ Człowiek ]

Cześć!
Przeczytaj regulamin!

19.03.2009
16:13
[13]

Qverty [ Generaďż˝ ]

Aż cisną mi się na usta słowa wypowiedziane przez Diego w 3 sekundzie tego filmiku ;)

19.03.2009
16:14
smile
[14]

endrju771 [ Slim Shady ]

Nie jesteś nowy. Nowi nie wiedzą gdzie jest przycisk "nowy wątek"

19.03.2009
16:21
[15]

Śmiałuś [ Nudziarz ]

Czemu napisałeś swoje imię z małej litery?

19.03.2009
17:08
smile
[16]

gtowiec [ Kanapka ]

aha fajnie tylko coś mało postów masz ale to się naprawi :P

19.03.2009
17:10
[17]

mefek [ Senator ]

Witam, witam!

To nieprawda że nie da się uzyskać tu pomocy tylko trzeba pytanie zadać po Polsku.

19.03.2009
17:12
[18]

NeroTFP [ Senator ]

Witam.

Życzę miłej zabawy.

19.03.2009
17:16
[19]

RaZoR_247 [ Capo Di Tutti Capi ]

Siema, aha i OSTRZEŻENIE: to forum uzależnia.

spoiler start

+1

spoiler stop

19.03.2009
17:21
smile
[20]

Azerko [ Alone in the wild ]

nie obchodzi mnie to!

19.03.2009
17:22
[21]

wojtasekgalecki [ Pretorianin ]

Witam na forum:)

spoiler start

[13] :D

spoiler stop

19.03.2009
17:27
smile
[22]

HumanGhost [ Senator ]

Siemka. Nie daj się tu prowokować. Połowa użytkowników forum to osoby lubiące wkurzać innych ot tak, dla zabawy. Nie bierz wszystkiego do siebie i trzymaj dystans do dyskusji w jakie się wplączesz.
Powodzonka!

19.03.2009
17:35
smile
[23]

Beret z antenką [ Konsul ]

Podobno nowi nie zakładają wątków powitalnych, więc wcale nie jesteś nowy.

spoiler start
+1 oczywista ;p
spoiler stop

19.03.2009
17:38
smile
[24]

kolo194 [ Pretorianin ]

elo :) to ja najbardziej denerwuje wszystkich :P

19.03.2009
17:41
[25]

karolzzr [ Gunner ]

Siema.

19.03.2009
18:49
[26]

ejnar [ Konsul ]

siemka

22.03.2009
01:26
smile
[27]

kęsik [ Legend ]

Witamy i żegnamy.

22.03.2009
01:38
smile
[28]

Kub$ki [ Senator ]

Witaj!

22.03.2009
01:40
[29]

eT x BanDzaii [ Konsul ]

witaj i nie przejmuj sie jezeli wpadniesz w głeboką wode tu panuje durne przekonanie ze dzieci mające ranking wiekszy od Ciebie wiecej w zyciu widzialy i wiecej przezyły;)....coz...

22.03.2009
06:22
[30]

migiel1212 [ Pretorianin ]

[27] zgadzam się ;)

22.03.2009
06:32
smile
[31]

^_CHazY•_•chAZz._^ [ Generaďż˝ ]

ledwo zalogowany a juz spamuje

22.03.2009
06:36
smile
[32]

Uno07 [ Legend ]

Witam :)

22.03.2009
07:16
smile
[33]

Selman [ Legend ]

Witaj.

22.03.2009
07:43
[34]

Neo12 [ Prince of Persia ]

Witaj, jesteś już jedną nogą we własnym grobie - tak więc żegnaj.

22.03.2009
07:55
smile
[35]

Belert [ Legend ]

hej

22.03.2009
08:12
smile
[36]

kaj 5-10-15 [ Pretorianin ]

Siemson

22.03.2009
18:53
smile
[37]

Edrien [ Pretorianin ]

cześć

22.03.2009
18:55
[38]

Zabrajin [ Chor��y ]

Witam, uważaj na mnie, jestem groźny.

22.03.2009
18:58
[39]

Swink [ Voodoo Child ]

a kolega pewnie po banie ?

witam ponownie...

22.03.2009
19:16
[40]

PitbullHans [ Legend ]

Cześć ;)

spoiler start
Ale widzę, że regulamin Ci obcy więc -Wypie*dalaj!
spoiler stop

23.03.2009
15:23
[41]

sandrusiaxD [ Legionista ]

siemka . Widac ze nie jestes nowy bo nowi nie widzą gdzie jeest funkcja zakladania wątka

13.04.2009
12:16
smile
[42]

Devorels [ Rock Star ]

Czasem trzeba przejść przes piekło żeby dostać się do niaba

13.04.2009
12:19
smile
[43]

Selman [ Legend ]

siemka

13.04.2009
12:19
smile
[44]

kubicBSK [ Legend ]

Fajny nick i avatar.

13.04.2009
12:20
smile
[45]

fazikjunior [ Generaďż˝ ]

Niech Ci sie dobrze tu wiedzie;)

13.04.2009
13:10
smile
[46]

Devorels [ Rock Star ]

jestem za fazikjunior,

otworzyłeś brame do piekłe prendko nie zobaczysz nieba

13.04.2009
13:15
[47]

mdegorski [ Generaďż˝ ]

Siemka ;)) Baw się dobrze i omijaj włodzixa.

13.04.2009
13:16
smile
[48]

Veriqs [ LBN ]

Ludzie spójrzcie na datę.
[49] ?

13.04.2009
13:18
smile
[49]

kubicBSK [ Legend ]

Ludzie spójrzcie na datę.

<---

13.04.2009
13:45
[50]

Devorels [ Rock Star ]

omijaj mnie włodzixa i innych ziomów którzy tego chcą nara ba się żle

13.04.2009
13:51
smile
[51]

Kazuya_3 [ Calm Like A Bomb ]

+1

edit. Znaczy się yo...

13.04.2009
14:15
[52]

jetix200 [ Człowiek ]

Witam! Przeczytaj regulamin!

13.04.2009
18:24
[53]

Devorels [ Rock Star ]

składam ci Gratulacie trudno tu się dostać

Sto lat sto lat niech gnije w piekle tam niech gnije HAM

13.04.2009
18:25
[54]

Darth Father [ Chicago Blackhawks ]

jetix200-->powtarzasz się...

23.04.2009
17:44
smile
[55]

Sqater po Liftingu [ Generaďż˝ ]

yyy ... szkoda mi cię trolu , ale cóż ... są ludzie i trolle , nie ? ;>

31.10.2009
22:29
[56]

A.q.u.a. [ Pretorianin ]

Nowy dupczy krowy XD

31.10.2009
22:32
smile
[57]

Gmp3 [ Chuck ]

Po co to odkopujesz?

31.10.2009
22:33
smile
[58]

Kałamasz [ Centurion ]

wyrzuć łopate koleś i nie odkupuje starych tematów tylko po to aby zaszpanować textem :)

31.10.2009
22:46
[59]

Psycho-Tuńczyk [ Legionista ]

Ludzie odkopaliście wątek z marca!! Gośc nabił sobie już 300+ postów i raczej już nie jest nowy

31.10.2009
22:57
smile
[60]

@[email protected] [ Konsul ]

[1] nie jesteś nowy napisałeś już 317 postów, ale to nie zmienia faktu ze jeszcze możesz odejść bo to sekta okropne rzeczy tu się dziejom hehe to fakt.

31.10.2009
22:58
smile
[61]

Aegrus [ Konsul ]

Był nowy jak to pisał.........
to wątek z marca...

31.10.2009
23:03
smile
[62]

@[email protected] [ Konsul ]

To tez prawda

02.11.2009
16:23
smile
[63]

joke red [ Pretorianin ]

Był nowy jak to pisał.........
to wątek z marca...


Za to ja jestem całkowicie nowy

02.11.2009
16:25
smile
[64]

umcy_bumcy_um [ Pretorianin ]

LOL to moje konto :D

Ale zbanowane dawno dawno temu :D

02.11.2009
16:45
[65]

_D_R_A_G_O_N_ [ Legend ]

[64] Dobre! W marcu chodziłeś do III gimnazjum, czyli miałeś 15/16 lat, a teraz niedawno był wątek, że skończyłeś 18... Brawo przygłupie.

02.11.2009
16:47
[66]

umcy_bumcy_um [ Pretorianin ]

Taka prawda to była prowokacja. Myślisz że czemu był ban. PROWOKACJA IDIOTO!!

Trochę nie pykła

3/10

02.11.2009
16:50
smile
[67]

KubaMaxx [ Pretorianin ]

To super forum ale nie zaśmiecaj go tego typu wątkami, jak chcesz się czegoś dowiedzieć to przeczytaj regulamin.

https://www.gry-online.pl/forum_faq.asp

26.12.2009
23:59
[68]

SzymEn [ Go Szpadyzor! ]

Jeżeli sie tu czegoś dowiesz to mi prędzej małpa z tyłka wyskoczy.
Ale mimo wszystko witam ;]

27.12.2009
00:01
smile
[69]

africa_unite [ Pretorianin ]

Watek z marca *_*

Miałem już 4 konta bo globtroterze *_*

27.12.2009
00:12
smile
[70]

bezlerg66 [ Senator ]

Miałem już 4 konta bo globtroterze *_*

Przyda nam się ta informacja na przyszłość.

29.12.2009
21:39
[71]

grzybojad [ Chor��y ]

Trzeba zbierać informacj o każdym użytkowniku by mudz wiedzieć czy on ci pomorze

© 2000-2022 GRY-OnLine S.A.