GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Left 4 Dead brak cd-keya

13.03.2009
21:23
smile
[1]

mamucix [ Legionista ]

Left 4 Dead brak cd-keya

Zakupiłem dzisiaj gre Left 4 Dead w Saturnie(119zl) wrocilem do domu ucieszony, ze sobie pogram. Otwieram pudelko patrze i nie ma karteczki z kodem aktywacyjnym, jeszcze wtedy pomyslalem sobie, ze moze go poprostu nie ma. odpalam instalacje i pojawia sie pole do wpisania cd-keya;/ pisalo, ze kod moze byc na pudelku, plytce lub na zalaczniku do gry! wpisywalem wszystko co mialo cyferki moja desperacja siegnela szczytu, gdy przepisalem numerki z kodu kreskowego:/ Wrocilem do Saturna, zeby zglosic ten produkt na reklamacje. Poszedlem do informacji w Saturni, odeslali mnie do biura obslugi(czy jakos tak sie to nazywa) z tamtad odeslali mnie do goscia, ktory w Saturnie stoi przy grach. Podszedlem do niego i mowie:
"dziendobry, chce zglosic reklamacje, w zakupionej grze nie mialem cd-keya" odpowiedz goscia mnie rozwalila "przykro mi, ale nie mozemy przyjac reklamacji bo zestaw jest nie komletny, nie ma CD-keya" co jest grane jakas paranoja?! facet powiedzial, ze jedyna opcja jaka mam to napisac do EA jej dystrybutora. Wracam do domu-juz totalnie wkurzony- wchodze na stronke EA, rejestruje sie, loguje, pisze do nich wiadomosc, nizej bylo okienko z wyborem gry, ktorej to problem dotyczy przewijam i co sie okazalo?? nie ma Left 4 Dead a EA jej nie rozprowadza;/

prosze o udzielenie mi pomocy co mam z tym zrobic? albo podanie jakies rady

z gory dziekuje za kazdego posta na temat;)

p.s. dolaczam zdjecie z zakupionym produktem to wszystko co dostalem za 119zl moze zamiast cd-keya dali mi siateczke:/


Left 4 Dead brak cd-keya - mamucix
13.03.2009
21:28
[2]

Narmo [ nikt ]

Nie dziwię się, ze na stronie EA nie ma L4D bo to gra Valve. Wiesz. Tych panów od Half Life.

Jeszcze jedno. Pudełko z grą było zafoliowane?

13.03.2009
21:28
[3]

Kazuya_3 [ Beginner Otaku ]

brak książeczki... powinni coś z tym w Saturnie zrobić...

13.03.2009
21:30
[4]

mamucix [ Legionista ]

gra byla zafoliowana i nawet miala te plastikowe zabezpieczenia:/

13.03.2009
21:52
[5]

mamucix [ Legionista ]

niestety nie moge edytowac watkow:/
wiem co to jest valve, ale skad mialem wiedziec, ze gosc w sklepie robil mnie w jajo:/

13.03.2009
21:52
smile
[6]

PeeJay [ Another World ]

wracaj do sklepu i dopominaj sie swojego!

kupiles w dobrej wierze towar niekompletny - to skandal i tyle
sklep ponosi odpowiedzialnosc za jakosc towaru a Ty mozesz dopominac sie natychmiastowego zwrotu pieniedzy
nie rozmawiaj z zadnym chlystkiem z sali, szkoda tez czasu na panienki z dzialu oslugi klienta - zadaj rozmowy minimum z kierownikiem działu, szefem biura obslugi lub kierownikiem marketu

nie zaszkodzi pogrozic naglosnieniem sprawy, zadaj pytanie o nazwiska - zanotuj nazwiska odpowiedzialnych osob

zadaj zalatwienia sprawy badz konkretnej informacji, co masz w tej sytuacji zrobic

jesli przeprowadzisz to na spokojnie - jestem pewien, ze sie uda

zawsze mozesz pojsc tam z kims jeszcze - walcz o swoje i nie daj sie spuszczac na drzewo!

13.03.2009
21:52
[7]

mieciu54 [ Pretorianin ]

Reklamacja i tyle. xD

13.03.2009
21:53
[8]

mieciu54 [ Pretorianin ]

Muszą odać kasę nie ma bata.

13.03.2009
21:53
[9]

blazerx [ ]

Zadzwon do Valve i powiedz co sioe stalo, kiedys mialem podobna sytuacje( z innym dystybutorem), kazali mi powiedziec jakis numer z plyty i wyslali cd key mailem.

13.03.2009
21:54
[10]

mieciu54 [ Pretorianin ]

A tak pytanie ile masz lat.

13.03.2009
21:54
[11]

pawloki [ TSW KRK ]

Idź znowu do Saturna.

Mogłeś kupić to:

13.03.2009
22:00
[12]

mamucix [ Legionista ]

mieciu54

mam 17, ale w tym roku bedzie juz 18:P

blazerx

a mozesz podac do nich nr? na ich stronce nie znalazlem po za tym nie sadze, zeby znal, az tak dobrze angielski, zeby sie z gosciem dogadac

pawloki

zrobie tak jak napisal PeeJay ale nie wiem czy to odniesie jakis efekt:(

13.03.2009
22:01
[13]

mieciu54 [ Pretorianin ]

Aha to git tylko tak się pytałem ale mogłeś kupić cd-key.

13.03.2009
22:04
[14]

mamucix [ Legionista ]

mieciu
wiem, ze moglem cd-key przez neta kupic, ale jednak wolalem miec cos w rece niz tylko numerki na kompie:/ i tu byl moj blad:/ jedno jest pewne w saturnie juz wiecej nie kupie:/ zrozumiem jeszcze, ze moglo sie zdarzyc, ze gdzies nie wlozyli cd-keya, ale fakt w jaki gosc mnie potraktowal byl hamski:/

13.03.2009
22:08
[15]

Rod1 [ Generaďż˝ ]

Niezłe jaja, za przeproszeniem.

Udaj się jutro do Saturna i nie wychodź stamtąd dopóki sprawa się nie wyjaśni. Najlepiej idź od razu do kierownika.

13.03.2009
22:10
smile
[16]

.Eric Cartman. [ Skater ]

Jak masz jaja to im nagadaj :)

edit:

albo przekup dresiarzy, to Ci pomogą.

13.03.2009
22:10
[17]

mamucix [ Legionista ]

tak zrobie napewno, nie zamierzam tego zostawic. nie wydalem 120zlotych na bezuzyteczna plytke

eric
ale znajac takie sklepy to mnie ochrona wyprowadzi i bede mial g... a nie gre

p.s.
jak sie nie uda do wale do rzecznika praw konsnumenta

13.03.2009
22:23
[18]

Nero-Łowca Demonów [ Demon Hunter ]

To jest zdzierstwo, hamstwo (i inne tego typu rzeczy). To jest jak kupienie wina w którym nie połowy ma i jest otwarte. O to trzeba walczyć!! Masz prawo kupiłeś to!! Wydałeś pieniądze?? TAK!! Więc trzeba się domagać. Więc jutro do SATURNA i zrób im z d.. jesień średniowiecza. Albo jak zombi z Left 4 Dead " zombijską du.. pośladki".

13.03.2009
23:10
[19]

Rod1 [ Generaďż˝ ]

Nie nastawiajcie go tak agresywnie wobec sklepu. Pech to pech, widać trafił Ci się felerny egzemplarz i masz prawo zareklamować. To, że jeden pracownik okazał się niezbyt pomocny nie znaczy to, że sklep jest od razu "be". Kierownik może podejść do tej sprawy z pełnym profesjonalizmem, kulturą itd.

13.03.2009
23:17
[20]

Kamiot [ Tajniak ]

Przecierz mas zparargon pokaż mu paragon i git!

13.03.2009
23:57
smile
[21]

mr 45 [ Hero of the Wastelands ]

Wbij się do sklepu, podejdź do stoiska z L4D, weź któreś, otwórz pudełko, weź instrukcję(CD-KEY), i zmywaj się.

14.03.2009
12:11
[22]

mamucix [ Legionista ]

mr 45

moze toi jakies rozwiazanie;D

14.03.2009
12:18
[23]

eJay [ Gladiator ]

moze toi jakies rozwiazanie;D

Nie rób z siebie złodzieja. Zrób tak jak Ci doradzili - idź z paragonem w łapie i wyjaśnij sprawę.

14.03.2009
12:30
[24]

mamucix [ Legionista ]

zartowalem tylko:p i tak nie mial bym szans, a nie po to za to placilem, zeby teraz krasc

14.03.2009
12:38
smile
[25]

Pit17 [ Stalker ]

Mamucix-->A Ty tu jeszcze? Jazda do sklepu!

14.03.2009
12:51
[26]

Mat3iz [ Enigma ]

Ja kiedys mialem podobna sytuacje z Orange Box. Z tym, ze CD-Key byl bledny (tez kupowane w Saturnie). Nie przyjeli reklamacji nic z tych rzeczy...

No to sie "zdenerwowalem" i napisalem do Steam Support. Porobilem fotki, rachunkow, plytek, pudelka - doslownie wszystkiego. Uploadnalem na Steam Support etc. Po 2 dniach Steam mi dodal gry z Orange Box'a na konto Steama i wszystko smigalo ;) (nie dawali nowego Cd-Keya ani nie przyslali gry, poprostu mi dodali same gry na konto, az sie zdziwilem).

Ja bym na Twoim miejscu probowal Steam Support, tylko, ze moze byc jeden problem... Jak nie masz w ogole karteczki, to moga myslec, ze poprostu se ja wyjales i probujesz wyludzic druga kopie L4D. Ale ja bym probowal, poprostu zaloz konto Steam jak nie masz, zaloguj sie na Steam Support (z identycznymi danymi, ktore masz na prawidlowym koncie Steam) i do nich napisz... Jestem pewien, ze dodadza Ci do konta L4D.

14.03.2009
16:48
smile
[27]

mamucix [ Legionista ]

mat3iz
mozesz byc pewny, ze bede probowal
tylko bylbym bardzo wdzieczny gdyby ktos mogl mi ladnie napisac po angielsku tresc tej wiadomosci;)

tym czasem dalszy ciag mojej historii z satrunem
poszedlem tam znowu dzisij. Powiedzialem co jest grane i jedyna roznice jaka mialem to to, ze wyszedlem z tamtad z taka sama informacja jak wczoraj tylko, ze teraz na pismie
"Odmawiam wymiany gry pt. Left for Death ponieważ klient dostarczył niekompletny zestaw(brak kodów aktywacyjnych). Decyzje podtrzymał kierownik działu."
na prosbe(klotnie), zeby napisali jaki byl powod reklamacji wtedy wygladalo by to tak
"Odmawiam wymiane gry pt. Left for Dead spowodowana brakiem kodu aktywacyjnego ponieważ klient dostarczył niekompletny zestaw(brak kodów aktywacyjnych). Decyzje podtrzymał kierownik działu."
ale babka sie nie zgodzila twierdzac, ze to jest to samo. Powiedzieli mi tez, ze jedyna szanse na odzyskanie gry miałbym, gdyby to obsługa otworzyła mi gre. nawet by mi jej nie oddali tylko mialbym prawo do zgloszenia reklamacji rozpatrzanej w ciagu 14dni i co bym z tego mial?? pewnie tez nic. Po 14dniach dostal bym pewnie taka sama wiadomosc z jaka wyszedlem dzisiaj.
Nawet, gdybym otworzyl ja pol metra za kasa kazali by mi sie pocalowac w dupe.
Dowiedzialem sie tez, ze gosc z ktorym wczoraj rozmawialem i wyslal mnie do EA to byl wlasnie kierownik.

14.03.2009
16:53
[28]

Pit17 [ Stalker ]

Nie no to jest więcej niż karygodne nie dość, że nie przyjmują gry której nie sprawdzili to jeszcze jakieś głupoty wipisują. CZy babka/facet jak kupowałeś gre spytał się czy otworzyć ją przed odejściem od kasy bo według mnie powinnien/na.

14.03.2009
17:11
[29]

Slasher11 [ Scharfschütze ]

Nie popieram zachowania sklepu ale rozumiem ich. Skąd mają mieć pewność że nie chcesz wyłudzić drugiego egzemplarza? Spróbuj napisać do Steam'a. Jak masz kłopoty z angielskim to napisz tutaj po polsku, a ktoś (może ja:)) ci przetłumaczy.

14.03.2009
17:11
[30]

mamucix [ Legionista ]

nic a nic nawe nie wspomnial. przeciez oni maja to w du... a jak mi nie wymienia to mysla, ze pewnie kupie druga i tylko na tym lepiej wyjda

14.03.2009
17:15
[31]

Pit17 [ Stalker ]

Ok narazie jeszcze próbuj, a jak nie to kup 2 tylko nie u nich, a jakimś innym sklepie. Oczywiście tam też sprawdź.

PS:Sorry zle napisałem o kupnie drugiej myślałem, że chcesz ją kupić jeszcze raz.

14.03.2009
17:17
smile
[32]

mamucix [ Legionista ]

no to tresc jaka bym do nich napisal:

witam,
Kupiłem w sklepie gre pod tytułem "Left 4 Dead" w pudełku znajdowała sie jedynie płytka z grą bez wkładki z kodem instalacyjnym. Prosze o przeslanie mi kodu aktywacyjnego lub dodanie mi gry Left 4 Dead do mojego konta steam
Moje konto steam nazywa sie ......... a haslo to........

Do wiadomosci dolaczam zdjecia z oryginalna gra i rachunkiem za dokonany zakup gry Left 4 Dead

pozdrawiam
......

jezeli macie jakies uwagi to napiszcie jakie i co jeszcz moglo by sie znalezc w tym emailu

14.03.2009
17:17
[33]

bone_man [ Omikron Persei 8 ]

Nie kupuj drugiego egzemplarza!!!

Męcz tych patałachów, a jeżeli nie wymienią to napisz do Valve.

Będą potrzebowali skan/zdjęcie paragonu i prawdopodobnie płyty. Opisz sytuację i powinni Ci przysłać nowy klucz.

14.03.2009
17:18
smile
[34]

Kub$ki [ Generaďż˝ ]

Ja bym jeszcze napisał o tym co się w sklepie działo

14.03.2009
17:22
[35]

Pit17 [ Stalker ]

Mamucix--->Teraz to będzie trochę głupie, ale może poproś rodziców, aby tam poszli. Wogóle powiedziałeś to rodzicom??

14.03.2009
17:27
[36]

mamucix [ Legionista ]

pit17
dzisiaj tam z ojcem poszedlem bo stwierdzilem, ze jak pojde z kims starszym to zostane powaznie potraktowany. mylilem sie

14.03.2009
17:32
[37]

Slasher11 [ Scharfschütze ]

Hello,

I've bought a retail, boxed version of Left4Dead, but my copy is missing the "quick reference card" where the key should be printed on. Please send me the activation code or add the game to my Steam account. The login is: .......... and password:...............

I've contacted the shop's support but they refused to help me.
I'm including a photo of my original game and the receipt.

Regards


Mógłbyś tez dołączyć zdjęcie tego świstka z odmową pomocy

14.03.2009
17:40
[38]

mamucix [ Legionista ]

Slasher11 wielkie dzieki:] jestem twoim dluznikiem;]

i jeszcze jedno pytanie. ja mam im ta wyslac na email(jak tak to czy moze go ktos podac) czy dodac nowy temat do steam suport

14.03.2009
17:44
[39]

Narmo [ nikt ]

Nigdy nie podawaj w mailach hasła do konta!
Nie jest im to do niczego potrzebne. Więc pomiń and password:...............

14.03.2009
17:45
[40]

mamucix [ Legionista ]

ok nie podam. tylko wertuje ich stronke i nigdzie nie moge znalezc ich adresu email:(

14.03.2009
17:49
[41]

Pit17 [ Stalker ]

Wchodzisz na ich strone i w "contact"

14.03.2009
17:49
[42]

sekret_mnicha [ fsm ]

Sugeruję skorzystać ze steam support. Na pewno odpiszą - mi odpisali. Nie wiem jednak jak tam jest z dodawaniem załączników do wiadomości...

https://support.steampowered.com/login.php?s=2ea23e3ef71a01d43462f535ee049559

14.03.2009
17:53
[43]

Karl0ss [ Konsul ]

Nie pisz do nich maila tylko skontaktus jest przez steam support (link jest w [42]). Sam miedyś odzyskiwałem konto (własna głupota ; p). Z załącznikami nie ma zadnych problemow (tzn. mozna dodać bez problemu).

14.03.2009
18:02
[44]

bone_man [ Omikron Persei 8 ]

Nigdy, przenigdy nikomu nie zdradzaj hasła do swojego konta.

Kilka osób (nie wiem, jak naiwnym trzeba być) podało swoje hasło do Steama, bo ktoś tam miał nick Steam Support (na czacie) czy coś w ten deseń. STEAM NIGDY nie poprosi Cię o hasło, mają to nawet napisane na swojej stronie.

Pamiętaj o tym.

14.03.2009
18:12
[45]

Alick [ Konsul ]

Juz bym pisal jakies durne maile.
Malo to razy wymienialem/oddawalem gre, bo nie dziala?
I nie ma pieprzenia, ze cos tam cos tam napisz do firmy.
Paragon, gra, wymiana lub zwrot kasy.
Krotko i na temat.

14.03.2009
19:33
[46]

Mat3iz [ Enigma ]

Erm, watpie zeby w ogole rozwazyli taki mail (ten co tam na gorze ktos napisal) - kazdy moze sobie takie cos napisac. Jezeli masz jakies gry na swoim koncie Steam, warto bybylo abys je wymienil, bowiem beda wiedzieli, ze jestes ich klientem.

Hello,

A few days ago I've bought a retail version of the game called Left 4 Dead. Everything would be fine if not the one thing - "Quick Reference Card" is missing, which simply means that I have no CD-Key needed for the game activation. The game has been bought in Poland, in one of the massive computer/gaming stores - Saturn. I did try to return the game and exchange it onto new copy (which hopefully would have a CD-Key in it), however, retailers did not accept my request. Hereto I attach the photos of the bill from the store, CD's and the retail box. I would really appreciate your support since I am really confused at the moment. I have no clue what to do in order to get my CD-Key - for now I've spent money for nothing.

I am waiting for your answer,
Twoj nick :P

Przy pisaniu do nich tego maila dodaj zdjecie rachunku, oryginalnej cd oraz pudelka. W weekendy Support nie pracuje, wiec na odpowiedz bedziesz musial poczekac do Poniedzialku.


Jak sie zalogujesz na tej stronie
https://support.steampowered.com/login.php?s=2ea23e3ef71a01d43462f535ee049559
masz tam opcje u gory "Ask a Question" (https://support.steampowered.com/newticket.php). Tam wklej tekst, napisz temat "Missing Left 4 Deads' CD-Key - problem", i wybierz kategorie "CD Key Questions". Pozniesz masz tam przycisk "Add attachment" - tam wybierasz sciezke do zdjec i gotowe. Pozniej tylko naciskasz "Submit Question" i czekasz na odpowiedz.

14.03.2009
20:03
[47]

Pit17 [ Stalker ]

Mamucix->I jak wysłałeś już maila?

14.03.2009
20:17
[48]

mamucix [ Legionista ]

wyslalem najpierw pierwsza wersje;) a pozniej jak zobaczylem ta wiadomosc od Mat3iza to wyslalem to jako odpowiedz do tamtej wczesniejszej jakos szczegolowy opis;p
teraz musze czekac na odpowiedz od valve. ale do saturna pojde i tak:p nasle na nich rzecznika praw konsumenta

czytalem tez inne skargi na saturn oprocz mojej:
np. jakis gosc kupil DVD zapakowal odrazu w papier(mial to byc prezent pod choinke) a jak rozpakowano to okazalo sie, ze jest puste i mial to samo co ja
"nie przyjmiemy reklamacji z powodu niekompletnego zestawu brak dvd"

mi sie wydaje, ze pracownicy saturna kradna zawartosci nie ktorych pudelek i pozniej solidarnie wszyscy utrudniaja zgloszenie reklamacji

14.03.2009
20:33
[49]

Pit17 [ Stalker ]

Mamucix--> gdzie można przeczytać te skargi?

14.03.2009
20:42
[50]

mamucix [ Legionista ]

https://support.steampowered.com/view.php?ticketref=9878-YOPB-0492
tutaj sa obie skargi+zdjecia

14.03.2009
20:56
[51]

mamucix [ Legionista ]

ktos mowil, ze juz mial jakis problem z valve i do nich pisal.
ile trzeba bylo czekac na odpowiedz? strasznie sie nie cierpliwie:( ciekawe czy pracuja w soboty?

14.03.2009
22:12
[52]

Mat3iz [ Enigma ]

Bylo czytac moje posty dokladnie :P


Przy pisaniu do nich tego maila dodaj zdjecie rachunku, oryginalnej cd oraz pudelka. W weekendy Support nie pracuje, wiec na odpowiedz bedziesz musial poczekac do Poniedzialku.

14.03.2009
22:15
[53]

mamucix [ Legionista ]

dzieki :]

© 2000-2025 GRY-OnLine S.A.