GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Internet w Netii

09.03.2009
07:08
smile
[1]

Genzo [ Progressive ]

Internet w Netii

Witam!
Zastanawiam się nad zmianą dostawcy Internetu. Nie mogę założyć UPC więc pomysłałem o Netii. Miło się zaskoczyłem sprawdzając ich ofertę.
Umowa na rok i cena za miesiąc za łącze 2Mbit/s 59zł

Nie ma tutaj żadnego haczyka?

Jeszcze dzisiaj idę do salony popytać co i jak.

09.03.2009
07:17
[2]

Garret Rendellson [ Szlachcic ]

Ja mam netię 2 mb od tygodnia i spoko jest.

09.03.2009
07:22
[3]

Grucha [ EXTREME LIFESTYLE CLOTH. ]

Korzystam od roku i jestem zadowolony.

09.03.2009
09:27
[4]

Gromb [ P12 ]

przez 2 lata miałem 1Mbit teraz mam 4, ale jakość łącza pozostawia wiele do życzenia (bardzo nierówne transfery). O ile 1 wykorzystana była w 98%, tak 4 niestety 70% i to w porywach. Niezawodność: na 3 lata tylko 2 awarie, szybko usunięte.

09.03.2009
09:49
[5]

Cliffton The Second [ Pretorianin ]

A na stronie netii jest napisane, że można mieć internet 2/4 mb? To się dostaje 2 czy 4 mb? O co w tym chodzi?

09.03.2009
09:52
[6]

Narmo [ nikt ]

Cliffton The Second --> Pewnie chodzi o to, że w dzień masz normalnie 2 Mbit a w nocy prędkość zwiększa się do 4 Mbit.

09.03.2009
10:37
[7]

Stinger [ Icky Thump ]

Korzystam od 3 lat i polecam. Żadnych problemów, predkość taka jak w umowie - aktualnie mam 4Mbit.
Ostatnio tylko jakies problemy byly w calej warszawie chyba, ale szybko naprawili i znowu jest ok.

09.03.2009
18:16
smile
[8]

Genzo [ Progressive ]

up :-)

09.03.2009
18:22
[9]

raphunder [ Legend ]

Ostatnio mają jakieś awarie czy coś w tym stylu. Modem często mi się rozłącza sam, a potem nie chce zaskoczyć. I to nie wina modemu, bo kumple mają tak samo. Chyba że to jakiś felerny model.

09.03.2009
18:35
[10]

Czesiek_Alcatraz [ Madridista ]

A ja z kolei trochę na Netię ponarzekam.

Mam ją ponad miesiąc (od 1 lutego) i już zdarzyły się 2 awarie z czego jedna poważna - nie miałem Internetu przez prawie 4 dni, bo "wystąpiła awaria na całym numerze kierunkowym, ale nasi technicy dokładają wszelkich starań bla bla". Chyba trochę słabo się starali skoro naprawa trwała tak długo. Wkurwienie już mi na szczęście przeszło, zwłaszcza, że obniżą mi kolejną fakturę.
Największa porażka to jednak infolinia, gdzie na połączenie z konsultantem czeka się wieki. Ba, w godzinach późnowieczornych przez 3 godziny(!!!) w ogóle nie udało mi się z nikim połączyć.

Co do samego działania - pingi niskie, transfer taki jaki powinien być. No ale teraz nie wiem czy nie wolałbym pozostać z TP, bo za te trochę ponad 30 zł więcej przynajmniej miałem spokój (tepsa usuwa awarie błyskawicznie, ponadto w razie potrzeby wysyłają techników) i świadomość, że jak zadzwonię na infolinię, to ktoś do jasnej cholery się do mnie odezwie.

edit: Mówimy oczywiście o Netii na liniach TP.

Ostatnio mają jakieś awarie czy coś w tym stylu. Modem często mi się rozłącza sam, a potem nie chce zaskoczyć. I to nie wina modemu, bo kumple mają tak samo. Chyba że to jakiś felerny model.
Kierunkowy 025?

09.03.2009
18:40
[11]

raphunder [ Legend ]

Kierunkowy 025?

Nie, 064.

09.03.2009
18:45
[12]

Czesiek_Alcatraz [ Madridista ]

O, widać awaria przeszła na inny region Polski ;) Dzwoń(cie) na infolinię, tylko niestety to wymaga duuuuużo cierpliwości.

09.03.2009
18:49
[13]

raphunder [ Legend ]

Dzwoń(cie) na infolinię, tylko niestety to wymaga duuuuużo cierpliwości.

Kumpel już dzwonił. Czekał, czekał i się rozłączył, bo go czas gonił. Jak tak dalej pójdzie to zadzwonię. Jak na razie sytuacja się poprawiła.

09.03.2009
18:51
[14]

'ekto [ Pretorianin ]

Mam internet w Netii i nie mam z nią problemów. Wkurzają mnie jedynie resety o godzinie 23.00 (chyba, że coś się zmieniło bo ostatnio za długo nie siedzę przy kompie)

10.03.2009
02:41
[15]

Czesiek_Alcatraz [ Madridista ]

O właśnie przed chwilą kochana Netia padła mi na ok. 20 minut. Mam powoli dość. Neostrado wróć!

© 2000-2025 GRY-OnLine S.A.