
Genzo [ Progressive ]
Internet w Netii
Witam!
Zastanawiam się nad zmianą dostawcy Internetu. Nie mogę założyć UPC więc pomysłałem o Netii. Miło się zaskoczyłem sprawdzając ich ofertę.
Umowa na rok i cena za miesiąc za łącze 2Mbit/s 59zł
Nie ma tutaj żadnego haczyka?
Jeszcze dzisiaj idę do salony popytać co i jak.
Garret Rendellson [ Szlachcic ]
Ja mam netię 2 mb od tygodnia i spoko jest.
Grucha [ EXTREME LIFESTYLE CLOTH. ]
Korzystam od roku i jestem zadowolony.
Gromb [ P12 ]
przez 2 lata miałem 1Mbit teraz mam 4, ale jakość łącza pozostawia wiele do życzenia (bardzo nierówne transfery). O ile 1 wykorzystana była w 98%, tak 4 niestety 70% i to w porywach. Niezawodność: na 3 lata tylko 2 awarie, szybko usunięte.
Cliffton The Second [ Pretorianin ]
A na stronie netii jest napisane, że można mieć internet 2/4 mb? To się dostaje 2 czy 4 mb? O co w tym chodzi?
Narmo [ nikt ]
Cliffton The Second --> Pewnie chodzi o to, że w dzień masz normalnie 2 Mbit a w nocy prędkość zwiększa się do 4 Mbit.
Stinger [ Icky Thump ]
Korzystam od 3 lat i polecam. Żadnych problemów, predkość taka jak w umowie - aktualnie mam 4Mbit.
Ostatnio tylko jakies problemy byly w calej warszawie chyba, ale szybko naprawili i znowu jest ok.

Genzo [ Progressive ]
up :-)
raphunder [ Legend ]
Ostatnio mają jakieś awarie czy coś w tym stylu. Modem często mi się rozłącza sam, a potem nie chce zaskoczyć. I to nie wina modemu, bo kumple mają tak samo. Chyba że to jakiś felerny model.
Czesiek_Alcatraz [ Madridista ]
A ja z kolei trochę na Netię ponarzekam.
Mam ją ponad miesiąc (od 1 lutego) i już zdarzyły się 2 awarie z czego jedna poważna - nie miałem Internetu przez prawie 4 dni, bo "wystąpiła awaria na całym numerze kierunkowym, ale nasi technicy dokładają wszelkich starań bla bla". Chyba trochę słabo się starali skoro naprawa trwała tak długo. Wkurwienie już mi na szczęście przeszło, zwłaszcza, że obniżą mi kolejną fakturę.
Największa porażka to jednak infolinia, gdzie na połączenie z konsultantem czeka się wieki. Ba, w godzinach późnowieczornych przez 3 godziny(!!!) w ogóle nie udało mi się z nikim połączyć.
Co do samego działania - pingi niskie, transfer taki jaki powinien być. No ale teraz nie wiem czy nie wolałbym pozostać z TP, bo za te trochę ponad 30 zł więcej przynajmniej miałem spokój (tepsa usuwa awarie błyskawicznie, ponadto w razie potrzeby wysyłają techników) i świadomość, że jak zadzwonię na infolinię, to ktoś do jasnej cholery się do mnie odezwie.
edit: Mówimy oczywiście o Netii na liniach TP.
Ostatnio mają jakieś awarie czy coś w tym stylu. Modem często mi się rozłącza sam, a potem nie chce zaskoczyć. I to nie wina modemu, bo kumple mają tak samo. Chyba że to jakiś felerny model.
Kierunkowy 025?
raphunder [ Legend ]
Kierunkowy 025?
Nie, 064.
Czesiek_Alcatraz [ Madridista ]
O, widać awaria przeszła na inny region Polski ;) Dzwoń(cie) na infolinię, tylko niestety to wymaga duuuuużo cierpliwości.
raphunder [ Legend ]
Dzwoń(cie) na infolinię, tylko niestety to wymaga duuuuużo cierpliwości.
Kumpel już dzwonił. Czekał, czekał i się rozłączył, bo go czas gonił. Jak tak dalej pójdzie to zadzwonię. Jak na razie sytuacja się poprawiła.
'ekto [ Pretorianin ]
Mam internet w Netii i nie mam z nią problemów. Wkurzają mnie jedynie resety o godzinie 23.00 (chyba, że coś się zmieniło bo ostatnio za długo nie siedzę przy kompie)
Czesiek_Alcatraz [ Madridista ]
O właśnie przed chwilą kochana Netia padła mi na ok. 20 minut. Mam powoli dość. Neostrado wróć!