GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Co zrobić? ;(

04.03.2009
22:21
[1]

Devilyn [ Arise from the ashes! ]

Co zrobić? ;(

Witam, nie chce mi sie pisać całej historii wystarczy że dałem do serwisu pewnego szanujacego sie sklepu z komputerami po raz piąty z rzędu (!!!) (ponieważ wcześniej oddawali wciąż zepsuty komputer) i dziś odpalam go, delektuję się wydajnością którą ostatni raz było mi dane się rozkoszować 3 miesiące temu (tyle serwisowanie juz trwa) a tu po jednej godzinie nagle jebut. Prąd w pokoju wysiadł, a z kompa subteny smrodek spalonego dorsza z grilla. I teraz mam pytanie czy po tym wszystkim (m. in. piecioma nieudanymi probami serwisowania go) mogę zarządać całkiem nowy sprzęt? Bo już mam tego powyżej uszu naprawde, nie rozumiem jak mogą oddać z serwisu który jest na drugiej stronie Polski niesprawny komputer!? Zaznaczam że to nie jakaś tam firemka gówniana tylko duży (o ile nie najwiekszy) sklep w Polsce z komputerami i oprogramowaniem.

04.03.2009
22:23
[2]

maviozo [ Man with a movie camera ]

Kiedyś w samsungu mi powiedziano, że po 4 awarii w czasie gwarancji dają nowy.

Trzy razy rozwalił się w identyczny sposób i w tych samych odstępach czasowych LCD w kamerze.. czwarty raz niewiele po okresie gwarancyjnym.

Aha, napisałem to po to, byś najlepiej odgórnie (tel, mail) zorientował się jak to wygląda opisując sprawę komuś kto jest niezależny od miejsca w którym Ty wcześniej reklamowałeś sprzęt.

04.03.2009
22:26
[3]

tomazzi [ Young Destroyers ]

Z tego co pamiętam (a mogę sie mylić), jeżeli drugi raz oddajesz TEN SAM sprzęt na gwarancję, możesz żądać zwrotu pieniędzy lub wymiany sprzętu na nowy.

04.03.2009
22:27
[4]

Devilyn [ Arise from the ashes! ]

Taa tylko zalerzy czy mi powiedza że komputer się liczy jako jeden sprzęt czy teraz będą mi do kompa zaglądać i patrzeć co sie spaliło i powiedzieć że wymienią tylko to.

04.03.2009
22:28
[5]

Xsiążę Żwirosław [ Legionista ]


Jeżeli ogólnie wysiadł prąd w okolicy to nastąpiło przepięcie które zjarało komputer, co jest winą korzystania z nieodpowiedniej listwy, więc nikt Ci żadnych pieniędzy nie odda.
A jeżeli wyskoczyły korki, to mógł się jedynie zasilacz zjarać, wystarczy go pewnie wymienić, żeby było ok. Jeżeli jest na gwarancji to ok, jak nie - trzeba będzie wybulić.

04.03.2009
22:29
[6]

NewGravedigger [ spokooj grabarza ]

trzeci.

Aczkolwiek to i tak nie zawsze działa.

04.03.2009
22:31
[7]

Devilyn [ Arise from the ashes! ]

Na tej listwie jechałem od jakiś dobrych 2 lat i zawsze było wszystko ok więc to napewno nie wina tego. Korki tylko wywaliło więc podejzewam że to zasilacz. Ale szczerze mnie to juz pier**** serwisanci są nie poważni. To w zasadzie pierwszy raz kiedy mi oddali komputer sprawny (pozornie), 4 poprzednie razy nie naprawili nic! Nie lubie sie awanturować ale nie wiem czy nie trzeba będzie stanowczo zarządać nowego sprzętu bo to już powoli się robi nudne.

04.03.2009
22:35
[8]

Narmo [ nikt ]

W karcie gwarancyjnej powinieneś mieć wpis informujący o tym, kiedy możesz oczekiwać wymiany na zupełnie nowy sprzęt lub zwrotu kasy.

04.03.2009
22:40
[9]

Devilyn [ Arise from the ashes! ]

Szukam ale znaleść nie moge ;/

04.03.2009
23:31
[10]

Devilyn [ Arise from the ashes! ]

UP!

© 2000-2025 GRY-OnLine S.A.