GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Black Ice Tales [amatorski projekt gry cRPG]

04.03.2009
13:08
[1]

Shergar [ Konsul ]

Black Ice Tales [amatorski projekt gry cRPG]

Witam,

Chciałbym zaprezentować Wam projekt, nad którym grupa Bone Fracture pracuje od prawie dwóch lat.

Black Ice Tales będzie projektem gry typu cRPG, być może z wersją multi. W tej chwili pracujemy przede wszystkim nad rendererem - BIT powstanie na Chernobyl Engine, opartym na Irrlichcie. Jakość grafiki już teraz nie odstaje od światowego poziomu. Także warstwa 3d to typowy next gen, więc jakość wyświetlanej grafiki powinna być zadowalająca.

Obecnie pracujemy nad pierwszym techdemo projektu [prezentacja mapki z warstwą 3d], docelowo powstanie też drugie w pełni grywalne demo projektu. Kilka konceptów i renderów znajdziecie poniżej.

Rendery:
- goblin, wersja light.
- główna bohaterka demo, właśnie się teksturuje ;)
- kowal, weteran wojenny. Także dopiero do teksturowania.
- domek, renderer.
- kilka probsów, rendery.
- kat, do oteksturowania.
- Wielki, Zły i Brzydki xD

Koncepty postaci z demo:
- Kira, prostytutka.
- Mathias, wójt.
- kat.

Enviro:
- jaskinia, element lokacji demo.
- obóz Varghastów, niestety nie spotkamy ich w demo.

Muzyka:
Obecnie porto muzyczne jest under construction, ale warto nadmienić, że jeden z utworów skomponowanych do BIT został wyróżniony przez Radio Rivendell w kategorii Best Song from Unsigned Artist:
[Hope of the Freedom - Peter Szwach]

Utwory można ściągnąć stąd:


Więcej informacji znajdziecie na naszej stronie:
blackicetales.com

Lub na forum:
bone-fracture.pl

Serdecznie zapraszam i pozdrawiam,

Shergar.


Black Ice Tales [amatorski projekt gry cRPG] - Shergar
04.03.2009
13:22
smile
[2]

PJanek [ Konsul ]

Tylko nie zapomnijcie co tak naprawdę ważne jest w porządnym eRPeGu.
Powodzenia, trzymam kciuki za wasz projekt.

04.03.2009
13:34
[3]

Kherlon [ Lazy Hero ]

Ja też trzymam kciuki za wasz projekt.

04.03.2009
16:37
smile
[4]

Xian [ Pretorianin ]

Naprawde ladnie sie to prezentuje. Trzymam kciuki!

04.03.2009
16:49
smile
[5]

pawcyk3 [ Prawie jak Steven Seagal ]

Rendery prezentują się bardzo dobrze. Dobrych RPG nigdy za dużo, więc życze wam powodzenia.

04.03.2009
17:33
[6]

Shergar [ Konsul ]

Na razie o pełnym cRPGku nie ma co nawet pisać ;) Ale demo zrobimy sami, później szukanie sponsorów/wydawcy.

BTW cały czas szukamy chętnych do pracy przy projekcie, szczególnie animatorów i organistów xD [grafików organiki]. Przydałby się jeszcze jeden proger do pracy przy skryptach - wystarczy dobra znajomość cpp.

09.05.2009
10:02
[7]

Shergar [ Konsul ]

Dawno nic nie pisałem, ale i wątek jakoś strasznie popularny nie jest :D Chciałem trochę przybliżyć lokację demo, nad którą obecnie pracujemy.

Tworząc design lokacji przede wszystkim wyszliśmy z założenia, że nie możemy powielać wielokrotnie powtarzanych retrospekcji inszych produkcji. Jak widać tendencja do odgrzewania tego co "stare, dobre i sprawdzone" nadal się utrzymuje i ma się całkiem dobrze. Stworzyliśmy więc lokację inną, ciekawszą, ale i wbrew pozorom w pełni realną. Najpierw więc wynurzył się z fal i odmętów naszej wyobraźni obraz design documentu lokacji demo. Wraz z nim powstała zrodzona z sennych koszmarów wizja storylinu, a wraz z nią ogólna koncepcja graficzna demo, którą właśnie zamierzamy Wam zaprezentować.



Jak widać art nie pokazuje zbyt wiele, ale przede wszystkim oddaje klimat lokacji - a właśnie taka jest jego niewdzięczna rola. To co widzicie to zaledwie część tego co tworzymy, choć część niezwykle istotna. Chcemy podsycić Waszą ciekawość, zmusić do zaprzężenia w kierat wyobraźni wołów dociekliwości. Przede wszystkim staramy się pokazać, że nawet amatorska produkcja może wyróżnić się z tłumu cRPGkowej szarzyzny. Zdajemy sobie sprawę, że sam pomysł to jednak za mało, dlatego szykujemy dla potencjalnych inwestorów możliwie solidny materiał, który - oby - dał nam szansę na założenie studia i poważną pracę nad projektem.

Dlatego też techdemo BIT: Exordium powstanie w dwóch wersjach:
- demo graficzne, a więc ukończona lokacja demo zawierająca enviro, probsy i florę lokacji.
- pełne demo grywalne, czyli prócz grafiki i ukazania możliwości renderingu naszego silnika zostanie także zaimplementowana mechanika, fabuła i oczywiście życie w postaci Bohaterów Niezależnych jak i fauny.

Niestety nie sposób jeszcze realnie określić jakąkolwiek datę "premiery" tym bardziej, że w tym wypadku premiera to niestety pojęcie względne. Z wielu przyczyn od nas niezależnych zdecydowaliśmy, że demo nie zostanie upublicznione, a stanie się "tylko"naszą kartą przetargową podczas rozmów z potencjalnym inwestorem. Jeżeli powstanie studio to możecie być pewni, że upublicznimy demo.

W następnym newsie napisze coś więcej o technologiach jakie zostaną zaprzęgnięte do "pracy" w BIT.

Pozdrawiam
Sher.

12.05.2009
19:17
smile
[8]

cneyhaz [ Upadly Aniol ]

Trzymam kciuki i zycze powodzenia!!

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.