GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Forum CM: RealColor Mod Gunslingera

13.11.2002
20:53
[1]

K³osiu [ Senator ]

Forum CM: RealColor Mod Gunslingera

Gunslinger wczoraj znalazl miejsce dla swojego RealColor Mod. To mod wprowadzajacy m.in. bardziej realistyczna kolorystyke. Niestety zajmuje az 250mb. Czy ktos go moze juz sciagnal, a jezeli tak to jakie wrazenia? Mi zostalo jeszcze 100mb ;( Dla chetnych ze stalka link :
Plik nazywa sie RealColors_4_CMBB.zip.

13.11.2002
21:54
[2]

koxbox [ ]

Mi udalo sie go szczesliwie sciagnac. Trwalo to niecale 9 godzin:) Wrazenia: -grafika jest cudowna, znacznie lepsza niz w oryginale, teraz mozemy mowic o fotorealizmie; -rowniez zmianie uleglo kilka tekstur drzew i terenu dla polepszenia wydajnosci programu Dla mnie ekstra! A zreszta macie kawalek pliku readme: What's in the mod? Or Why should I download 2++ megs??? 1) Modified 5100 files to adjust color saturation, luminance, and detail. Now all textures have a much more realistic look. 2) Modified Targeting lines, way point lines, etc to take up less space on the screen. 3) Removed overhead view tree-tops. If you are looking at the map from a straight down view, normally the tree tops block your view of items underneath the trees. This has been remedied. You will still see trees as normal when in any non top down view. To tell where trees are in top down view just look for the leaves at the tree bases. 4) Modified Flags to be smaller as they looked way too huge and block view of some objects 5) Re-adjusted size of some textures to improve quality and improve frame rates 6) Modified Craters and Foxholes to appear non-facing. In other words, no in-correct light shadows on craters. 7) Created Splash-Screen that goes with the war 8) This mod conforms to German law as far as no Nazi Markings have been added that are prohibited in Germany. If you want German marking, you'll have to add them on your own as I did not want to ruin German folks from being able to use this mod. WHAT HAS NOT BEEN ALTERED? 1) The GUI except for the SplashScreen as I know folks like making new GUI's ;) 2) The Special Effects, Fire, Explosions, smoke. Look for an add-on pack coming soon! Oczywiscie nie obeszlo sie bez paru drobnych buraczkow, o ktorych istnieniu zawiadomilem tworce. Wkrotce zapewne udostepniony zostanie maly patch poprawiajacy te bledy.

13.11.2002
22:10
[3]

koxbox [ ]

kilka screenow:

14.11.2002
13:31
[4]

Wiggins [ SSiberian Tiger ]

Jaki to ma wplyw na inne MODy?

14.11.2002
20:51
[5]

K³osiu [ Senator ]

Sciagnalem i kicha, plik popsuty :( Wiggins --> RC nadpisuje wszystkie stare mody. Zainstalowalem czesciowo :) i kolorystyka jst swietna, ale drugi raz tych 250mb raczej nie bede sciagal... szkoda.

15.11.2002
09:40
[6]

Wiggins [ SSiberian Tiger ]

Ja mam caly pliczek :)))) Pogadam z dw4rfem, co by wrzucic to do dzialu downloads. Po zainstalowaniu inne mody (oczywiscie) zostaly nadpisane, wiec je sobie zainstalowalem po RealColorze. Pewne roznice widza, ale nie za duzo (?!). ...No i nie mam tak pieknych widokow nieba jak na zalaczonym screenie :-( NB: Jak nazywa sie MOD do CMBB, w ktorym na podloze jest nalozona siatka kwadratow?

15.11.2002
15:08
[7]

K³osiu [ Senator ]

Wiggins --> wszystkie tereny, ktore maja w nazwie "grid" sa z siatka.

15.11.2002
15:52
[8]

propor [ Pretorianin ]

Tyle tu siê mówi o realiŸmie gry a potem instalujecie sobie mody z siatk¹. Nie os¹dzam, tak tylko mnie to tknê³o. Pozdrówka Propor

15.11.2002
16:09
smile
[9]

K³osiu [ Senator ]

propor --> podobno w modach siatkowanych lepiej widac rzezbe terenu. Nie wiem, bo nigdy nie uzywalem, ale cos w tym moze byc :-) Na pewno nie chodzi o to, zeby na sile heksy na mapie stworzyc :-)

15.11.2002
16:31
[10]

propor [ Pretorianin ]

K³osiu-> Dziêki ch³opie!!! Kamieñ spad³ mi z serca :)) Bo to naprawdê by³o by bez sensu po tych wszystkich dyskusjach na temat realizmu gry i koloru sznurówek w butach ruskich partyzantów. :))) Mimo wszystko siatka taka tworzy linie orientacyjne pomagaj¹ce precyzyjniej wydaæ rozkazy, mo¿na to traktowac jako swego rodzaju "dopalacz" :)) Ka¿dy orze jak mo¿e Ja wolê siê dobrze bawiæ nawet kosztem przegranej - czyli tak naprwdê niewiele siê zmieni, jak siê spojrzy na moj¹ statystykê :))))))))))))))))))))))

15.11.2002
21:44
[11]

Bombardier [ Konsul ]

Œci¹gn¹³em sobie ten modzik (raczej modzisko, patrz¹c na rozmiar) i raczej siê zawiod³em. Myœla³em, ¿e w tych 240MB bêdzie wiecej nowoœci. A to w zasadzie lekko dopieszczona wersja oficjalna i to z pewnymi b³êdami np. niebieskie przebarwienia w niektórych podwoziach gasienicowych. Nieco wieksze zmiany tylko w teksturach pod³o¿a. Tak wiêc kto nie jest w stanie œci¹gn¹æ niech nie ¿a³uje. Wydaje mi siê, ¿e najlepiej by³oby ten wielki zbór tekstur podzieliæ tematycznie, nieco dopieœciæ i dopiero wtedy puœcic w obieg.

15.11.2002
21:59
[12]

K³osiu [ Senator ]

Racje, podzielenie tego na czesci bardzoby pomoglo (osobno teren, pojazdy, budynki) Teren i budynki bardzo mi sie podobaja, pojazdow raczej bym nie sciagal, bo i tak sa lepsze mody.

16.11.2002
12:25
[13]

BamSey [ Genera� ]

Nie wiem jak komu ale mnie przypad³y do gustu malowania np:panter. Ka¿da wersja ma inny kamuflarz. Poza tym widaæ teraz lepiej fakturê pancerza.

16.11.2002
18:41
[14]

dw4rf [ Genera³ ]

Co do wrzucenia do dzia³u Downloads, to przekracza to nasze mo¿liwoœci. Chyba, ¿e chcecie mieæ tylko ten mod i nic wiêcej. Co innego link. To siê da zrobiæ. Wiggins --> daj znaæ, jak skoñczê prace nad nowym layoutem.

17.11.2002
17:07
[15]

koxbox [ ]

Kawalek mojej tworczosci, zimowy mod su 76, wszelkie komentarze mile widziane

17.11.2002
17:09
[16]

koxbox [ ]

:)

17.11.2002
17:14
[17]

koxbox [ ]

.

17.11.2002
17:15
[18]

koxbox [ ]

...

17.11.2002
18:52
[19]

BamSey [ Genera� ]

koxboks->>Taaaak jest w porz¹dku, czekam na wiêcej.

17.11.2002
19:48
[20]

Zenedon [ Oi! Boots&Braces Oi! ]

Fajne ale chyba za bardzo pordzewia³e.

17.11.2002
19:50
[21]

K³osiu [ Senator ]

Pare uwag. Pojazdy radzieckie byly malowane z reguly na ciemnozielony/brazowozielony kolor, wiec jezeli cos przeswituje przez farbe, to powinno miec taki odcien. Z kolei rdza jest bardziej czerowna. Snieg na kolach nie powinien sie gromadzic na dole obracajacych sie kol, lecz raczej na srodku. Ale pomysl z rdzawymi zaciekami jest swietny :-)

17.11.2002
20:02
[22]

K³osiu [ Senator ]

Zenedon --> to chyba wynika z tego, ze zarowno pierwotne malowanie przeswitujace spod bialej farby ma taki sam odcien jak rdza. Generalnie chyba rdza byla powszechna na pojazdach w warunkach frontowych, kiedy nie bylo czasu ani srodkow na malowanie pojazdow co tydzien. z tym ze szczegolnie gromadzila sie na miejscach spawow, za gasienicami i w miejscach uszkoczonych pociskami, gdzie farba zostala zdarta.

17.11.2002
21:06
[23]

RMATYSIAK [ Konsul ]

Generalnie rosjanie rozwiazali problem bardzo skutecznie. Wiekszosci sprzetu radzieckiego byla bardzo szybko wymieniana na nowy . Poz RM

18.11.2002
12:28
[24]

Wiggins [ SSiberian Tiger ]

dw4rf ---> OKi, dam Ci spokoj, dopoki nie zrobisz nowego layoutu. NB: Cos "nie-hallo" z LIG¥ i GRACZAMI.

18.11.2002
15:08
[25]

Wiggins [ SSiberian Tiger ]

propor --> tez nie stosuje 'grida', przynajmniej dotychczas. Na forach zagranicznych widzialem jednak screeny (np.: AAR) wlasnie z tym gridem. Jesli sie nie myle, to scisla swiatowa czolowka w CM wlasnie takich modow uzywa. Pamietaj o tym, ze to jest gra i tylko gra, wiec jesli cos ma poprawic jej grywalnosc, to czemu rezygnowac z tego w imie jakich jasno niesprecyzowanych zasad? Ja na pewno porownam grywalnosc z takim modem i bez niego i dopiero wtedy ostatecznie do tego sie ustosunkuje. NB: Dajcie mi laskawie linka do takiego MODa do CMBB, bo jakos nie moge znalezc.

18.11.2002
15:44
[26]

Bombardier [ Konsul ]

Mody terenu do CMBB z siatk¹ znajdziesz w dziale Terrain na poni¿szym adresie. Zreszt¹ jest tam o wiele wiêcej ciekawych rzeczy, to praktycznie w tej chwili najzasobniejsze miejsce w sieci pod wzglêdem modów.

18.11.2002
15:46
[27]

Bombardier [ Konsul ]

I maleñki przyk³adzik. Dostêpna jest te¿ siatka na œniegu.

19.11.2002
01:44
[28]

K³osiu [ Senator ]

Pojawil sie juz CMMOS 4.00, obslugujacy CMBB i troche modow.

19.11.2002
08:39
[29]

Pejotl [ Senator ]

Natkn¹³em siê na zapowiedz takiego oto moda ->

19.11.2002
08:41
[30]

Pejotl [ Senator ]

Schizofrenicznie wyglada, ale zgodne z prawda historyczna :))

19.11.2002
10:21
[31]

propor [ Pretorianin ]

Bombardier-> Fiu Fiu, no faktycznie doskonale widaæ rzeŸbê terenu z tak¹ siateczk¹ - ale czemu ja siê dziwiê?? :) Wiggins-> Nie próbuje nikomu narzucaæ swojego zdania, podzieli³em siê tylko swoj¹ opini¹ na ten temat. Fakt, i¿ "siateczka" jest u¿ywany przez œcis³¹ œwiatow¹ czo³ówkê potwierdza to co napisa³em - dzia³a jako dopalacz. Nie jest to jednak zabronione u¿ywanie takowego,a i ja nie mam zamiaru postulowaæ o takie ograniczenie bo i po co?? Jeœli komuœ siê lepiej gra z modem gdzie jego trepy s¹ poprzebierani za Kubusia Puchatka to tak naprawdê jego sprawa i nic mi do tego :)). Co do grywalnoœci z tym modzikiem to mam nadziejê ¿e podzielisz siê z nami swoimi spostrze¿eniami ? :)))) (raczej nie bêde u¿ywa³ ale warto wiedzieæ czym dysponuje przeciwnik :) )

19.11.2002
10:37
[32]

K³osiu [ Senator ]

Kwietne wojny :-)

19.11.2002
11:30
[33]

Pejotl [ Senator ]

Bombardier -> fajne ale IMHO sztuka dla sztuki, dlatego ze i tak nie zastapi osobistego rozejrzenia sie po terenie w najnizszym polozeniu kamery (tuz nad ziemia) propor -> "scisla swiatowa czolowka" w czym, ze tak sie zapytam? Bo na pewno nie w czerpaniu przyjemnosci z grania...

19.11.2002
12:11
[34]

Bombardier [ Konsul ]

Wyjaœnienie dla wszystkich forumowiczów - ja poda³em tylko link do moda, zaœ sam nie stosujê siatek, za bardzo sobie ceniê fotorealistyczn¹ grafikê.

19.11.2002
15:23
[35]

propor [ Pretorianin ]

Pejotl-> Sam tak chcia³em napisaæ :))) Tylko, ¿e ciê¿ko jest to oceniæ. Termin "Œwiatowa Czo³ówka" zosta³ u¿yty przez Wigginsa. Pierwsz¹ moj¹ reakcj¹ by³o stwierdzenie: "no tak ale co oni mog¹ mieæ za radochê i przyjemnoœæ z grania???". Lecz po chwili zastanowienia uzna³em ¿e nie dam rady tak odpowiedzieæ. Dlaczego? Ano dlatego ¿e nie wiem o jak¹ czo³ówkê chodzi :))) tzn. domyœlam siê ¿e jest gdzieœ jakaœ liga, i uczestnicz¹ w niej zapaleñcy tacy jak MY. Bo na swój sposób u nas te¿ jest elita CMBO tylko ¿e w Polsce a ¿adnemu z graj¹cych tutaj nie odwa¿y³bym siê postawiæ takich zarzutów. Mo¿e tam na zgni³ym zachodzie maj¹ inny cel gry? - Zwyciêstwo? TAK !!! Ale za wszelk¹ cenê, aby tylko pi¹æ siê wy¿ej. (btw. ciekawe czy ktoœ móg³by posun¹æ siê do jakiegoœ szachrajstwa, albo nawet oszustwa?) I UWAGA!!!: Stara³em siê przeczytaæ wszystkie w¹tki jakie do tej pory siê ukaza³y i nie znalaz³em albo przeoczy³em ( co te¿ jest prawdopodobne przy tej ioœci). Nie chcê tutaj odkrywaæ Ameryki ale nasun¹³ mi siê idealny sposób na oszustwo - szachrajstwo. Pliczek pocz¹tkowy mo¿na wys³aæ jednej osobie a póŸniej drugiej i trzeciej!!!!!!!!!!!!!! W ten sposób mamy praktycznie wszystkia atuty w rêku (teren, sprzêt jak dobry wybraliœmy). Ca³y czas wchodzi czynnik ludzki :)))) Sprawa do dyskusji :)))) Bombardier -> Coœ za gor¹co zaprzeczasz :)))))) A tak na powa¿nie to nie interesuje mnie to :)) Tak jak napisa³em móg³byœ mieæ moda z Kubusiami (podeœlij wtedy screena bo musi to fajnie wygl¹daæ). Wa¿ne jest ¿e siê wszyscy dobrze bawimy, nie? :) Ka¿dy siê jakoœ spe³nia jedni chc¹ wygraæ za wszelk¹ cenê inni siê przy tym dobrze bawiæ, ja lubiê poznawaæ przy tym fajnych ludzi i graj¹c w CMBO udaje mi siê to jak nigdy dot¹d!!! Có¿ z tego ¿e belitoœnie ³oj¹ mi skórê (mo¿e wezm¹ sobie teraz do serca i mi siê któryœ pod³o¿y :)) ) Pozdrawiam Wszystkich !!!!!

19.11.2002
17:05
smile
[36]

Wiggins [ SSiberian Tiger ]

propor ---> Wez mnie nie strasz ztym szachrajeniem !!!! mam wrazenie, ze jest tak, ze mapa generuje sie dopiero przy zakupach drugiego gracza, tak wiec pomimo tego samego pliku pocztakowego sa to rozne mapy. Powiedz, ze sie nie myle !!!!!!!!

19.11.2002
17:13
[37]

-=Dexter=- [ Konsul ]

propor --> mo¿e lepiej by³o nie podpowiadaæ spryciarzom? ;) ale skoro zacz¹³eœ... mo¿na jeszcze tak, stworzyæ pierwszego pbema, potem go otworzyæ i obejrzeæ, jak Ci nie odpowiada teren to zaczynasz jeszcze raz i tak do skutku, potem rozegraæ go jeszcze parê razy z kompem ¿eby dobrze wyczuæ teren i ju¿ masz spor¹ przewagê jeœli chodzi o granie tym samym plikiem to ja tak zrobi³em w turnieju, poniewa¿ musia³em zacz¹æ dwie gry jednoczeœnie to wys³a³em obydwu graczom ten sam plik, ale to z lenistwa, nie myœla³em, ¿e mo¿e mi to pomóc, zaraz po wys³aniu obawia³em siê raczej ¿e mogê dostaæ dwa razy beznadziejny uk³ad, okaza³o sie jednak, ¿e bitwy by³y ca³kiem ró¿ne, choæ teren sprzyja³, ale przeciwnicy wymusili inn¹ grê ale fakt jeœli nie bêdê gra³ jednoczeœnie to mogê sobie pomagaæ doœwiadczeniami z wczeœniejszej gry nawet jeœli trafi mi siê beznadziejny teren, myœlicie, ¿e to jest takie straszne oszustwo? bêdê musia³ zapytaæ aktualnych przeciwników czy te¿ tak uwa¿aj¹ a wszystko przez propora ;) w ogóle uwa¿am, ¿e lig¹ nie nale¿y siê raczej przejmowaæ, pozycja w tabeli zale¿y nie od tylko od tego jaki jesteœ dobry ale od tego jak czêsto i z kim grasz, jest wiele sposobów ¿eby pi¹æ siê w tabeli oprócz tych wymienionych przez propora i tego mojego: - mo¿na sobie za³o¿yæ wirtualnyh przeciwników i bezlitoœnie im dok³adaæ - mo¿na ca³y czas wyzywaæ nowicjuszy i jak wy¿ej - mo¿na wyzywaæ na pojedynki tylko graczy z czo³ówki tabeli, np. ja graj¹c teraz z K³osiem nawet przy Major Victory dla niego dostajê punkt, a przy remisie 10 (ale to tylko przez jakis czas dzia³a, dopóki nie wczo³gam siê wy¿ej) Generalnie ci którzy graj¹ czêœciej szybciej awansuj¹, to wynika ze statystyki, gracze o porównywalnym poziomie mog¹ byæ na dwóch koñcach tabeli z tego powodu, ¿e jeden gra czêœciej W obecnym uk³adzie tabeli bardziej powinno siê liczyæ stosunek punktów do iloœci rozegranych bitew, przy za³o¿eniu, ¿e dzielimy tabelê na grupy graczy z rozegran¹ mniej wiêcej jednakow¹ iloœci¹ bitew, chocia¿ i to mo¿e byæ myl¹ce, chyba ¿e mo¿naby graæ tylko z graczami ze swojej grupy jedyn¹ recept¹ by³a³by liga z sezonami, graniem ka¿dy z ka¿dym, na przygotowanych przez sêdziów planszach itd. ale to raczej nie wyjdzie ze wzglêdów organizacyjnych ewentualnie takie turnieje jak teraz gramy rozgrywane cyklicznie ale to te¿ pewnie nie wypali wnioski s¹ takie: jak ktoœ chce sobie nie ca³kiem uczciwie naciachaæ punktów w lidze to zrobi to i nie widzê na to lekarstwa jak ktoœ gra dla przyjemnoœci nie powinien przejmowaæ siê za bardzo lig¹ ( to ja :) ) aha, zapomnia³em, siatka na mapie nie jest chyba taka nieetyczna? jak myœlicie? w ka¿dym razie moi przeciwnicy mog¹ jej spokojnie u¿ywaæ, nie bêdê mia³ pretensji :)

19.11.2002
17:18
[38]

-=Dexter=- [ Konsul ]

Wiggins --> niestety mylisz siê :(

19.11.2002
18:15
smile
[39]

Wiggins [ SSiberian Tiger ]

Sprawdze to dzisiaj. Jezeli to prawda, to ja mam w nosie takie rozgrywki. Zawsze sie znajdzie jakis dwunastolatek lub niedojrzaly intelektualnie trzydziestolatek, dla ktorego przerosniete ambicje "miszcza we wszystko" sa wazniejsze niz rowna rywalizacja. Zjawilem sie na tej stronie, bo bylem swiecie przekonany, ze gra zostala tak stworzona, ze nie da sie oszukiwac, artykul o PBeMach na tej stronie mnie w tym utwierdzil! Mam juz dosyc takich gierek, gdzie brak strategicznego myslenia mozna nadrobic szybkoscia myszki (RTSy) lub tez robic loady do momentu, az ruchy we wlasnej turze sa idealne (turowki). Pozbawiliscie mnie nadziei, ze CM jest gra dla mnie idealna... Nie lubie Was...:(((((((((((

19.11.2002
18:19
smile
[40]

Wiggins [ SSiberian Tiger ]

Mam pomysl !!! Mozna sie tego ustrzec przez tworzenie pliku inicjujacego przez innych graczy bioracych udzial w lidze. Przykladowo: jezeli gracz X chce grac z graczem Y, to mape robi im gracz Z (losowo wybrany? majacy dyzur na stronie w ten dzien?). To jest mozliwe, tylko trzeba sie nad tym zastanowic...

19.11.2002
18:27
[41]

Wiggins [ SSiberian Tiger ]

Mam kolejny pomysl !!! Kazdy z graczy po bitwie moze umiescic jpga do 40kb. Gdyby ten rozmiar zwiekszyc, to jeden z graczy moglby obligatoryjnie zalaczac wynik, a drugi rzut mapy po bitwie. Porownanie map u jednego gracza da odpowiedz czy jest to wciaz i nieustannie ta sama mapa, czy tez inna. Sposoby zabezpieczenia sa do ominiecia, ale moze ktos wpadnie na jeszcze lepszy pomysl? Szkoda, ze i tutaj bedzie odwieczny wyscig miecza z tarcza...

19.11.2002
21:06
[42]

Rah V. Gelert [ Genera� ]

Nie ma chyba gry w której nie dla³oby siê oszukiwaæ, nawet w szachach mo¿na zdjac figure z szachownicy jak ktoœ nie patrzy ;). Ale co to za przyjemnoœæ, wygraæ bo oszukiwa³em, a nie ze by³em lepszy? Ponadto, w tej grze liczy sie, na szczêœcie, nie tylko znajomosc mapy ;) Jak komuœ zale¿y na samych punktach w lidze, to mu wspó³lczuje, bo wydaje mi siê, ¿e niezazna zbytnio przyjemnoœci z gry.

19.11.2002
21:22
[43]

koxbox [ ]

Moim zdaniem powinniœmy jak najczesciej grac w scnariusze. Przeciez po to one s¹, a niektore z nich to prawdziwe perelki. Osobiscie nie lubie quick battle ME. Szczegolnie nie ma sensu grac w pojedynki ME na CMBB, gdyz momentami szanse z gory przesadzone. A liga to dla mnie moze nie istniec. A TERAZ UWAGA: Dzis pojawily sie Stalingarad Pack, zbiór mega miodnych map, wiec moglibysmy przeprowadzic Mini Bitwe, na ktora chetnie bym sie pisal: SP-A Morning Commute.cme - by Andreas SP-Antonescu Kaputt.cme - by Franko SP-Assault in the Snow.cme - by Berli SP-Balck and the Bridgehead.cme - by Grisha SP-Der Manstein Kommt!.cmf - by Franko SP-Eye of the Storm.cme - by Berli SP-Failure on the Aksai.cmf - by Franko SP-Glimmer of Valor.cme - by Franko SP-Hollow Legion.cme - by Franko SP-Into the Void.cme - by WWB SP-Kalach-na-Donu.cme - by Berli SP-One Final Stab.cme - by Kingfish SP-Our Backs to the Volga.cme - by CapitalistDogInChina SP-The Bitter End.cmf - by Scott B. SP-The Library - 2P.cme - by Scott B. SP-The Library - AI.cme - by Scott B. SP-Tovarishch Mysh.cme - by Berli SP-Waltzing Matilda.cme - by Andreas SP-What Might Have Been.cme - by Kinch SP-When Worlds Collide.cme - by Kinch Mozemy juz teraz zrobic jakies zapisy. Na mistrza ceremoni propnuje K³osia.

19.11.2002
21:32
[44]

koxbox [ ]

Linki do Stalingrad Pack

20.11.2002
00:11
[45]

K³osiu [ Senator ]

Wiggins, jak tak bardzo boisz sie ze cie ktos oszuka to zakladaj sam gry. Jest jeszcze jeden sposob. Zalozcie gre jako tcp/ip, kupcie wojska i sie rozstawcie. Nawet jak masz modem to te pol godziny mozesz odzalowac. Na poczatku pierwszej tury save i przejdzcie na pbem. To jest nie do przeskoczenia ;-)

20.11.2002
00:12
[46]

K³osiu [ Senator ]

Chce powiedziec, ze grajac w CMBO od roku, nigdy nie mialm powodu, zeby kogos o oszukiwanie posadzac. Tak ze moim zdaniem nie ma powodu do obaw.

20.11.2002
09:46
[47]

Wiggins [ SSiberian Tiger ]

K³osiu ---> Wole odwrotnie - niech moi przeciwnicy robia mapy. Wole pare razy dostac po dupie od oszustow, ale miec wlasne czyste sumienie i pewnosc, ze nikt mi nie zarzuci oszustwa. marsh11, ryhu, BamSey, sorki, ze zrobilem nam mapy, jak chcecie, to mozemy to anulowac. Dla mnie granie i wlasna satysfakcja jest najwazniejsza i rzeczywiscie liga ma drugorzedne znaczenie, ale ja mam zboczenie zawodowe (jestem analitykiem) i po prostu uwielbiam wszelakie tabele, zestawienia, dane itd itp. Zasluzone zwyciestwo to ogromna satysfakcja, a liga jest niejako tego odzwierciedleniem... Stad nie bede twierdzil, ze liga mi lata, bo to zakrawaloby na hipokryzje... Nie mam modemu, ale gdzies od maja bede mial w domu stale lacze i wtedy sobie pohasam :))))

21.11.2002
08:57
[48]

Pejotl [ Senator ]

Wiggins -> przeciez w CMBB wogole nie ma problemu. Mozna stworzyc mape, wyslac ja do obejrzenia przeciwnikowi a potem przy tworzeniu Quick Battle ja wczytac. I juz. Moze nawet moglibysmy stworzyc na cmhq zbior map do pbemow (tzn. map co do ktorych zgadzamy sie ze nie faworyzuja zadnej strony)?

21.11.2002
11:04
[49]

Wiggins [ SSiberian Tiger ]

Uspokoiliscie mnie troche. Dyskusja nie okazala sie jalowa i jakby co, to wspolnie uradzimy, co z takimi fantami robic

21.11.2002
18:37
[50]

JOY [ Genera� ]

O sposobach oszukiwania pisa³em ju¿ wczeœniej wiêc nie bêdê wraca³ ju¿ do tego kto chce niech poszpera we wczeœniejszych wypowiedziach w innym dziale (mi³ego:)). No musze jednak przyznaæ ¿e to co ja odkry³em jest o wiele bardziej skomplikowane ni¿ to co poda³ Dexter (masz siostrê Didi? :)) oraz propor. Ale mam na to sposób prosty jak kilometr sznurka w kieszeni. Mianowicie........ tworzymy walkê, kupujemy swoje wojska, utworzyliœmy w ten sposób plik "pbem", odtwarzamy tego pbema i wpisujemy has³o naszego przeciwnika kupujemy mu byle co, zapisujemy jako pbem1, odtwarzamy tego pbema i widzimy mapê, robimy tak aby nie by³o widaæ naszych wojsk, póŸniej 2 zdjêcia jedno z góry jedno z boku tak jak by mia³ widzieæ nasz przeciwnik (czyli od jego strony), wysy³amy je mu wraz z plikiem pbem i niech on zadecyduje czy j¹ przyjmujê czy czasem nie jest ona spreparowana (czyli bardzo niekorzystna dla niego). Wogóle te¿ nie rozumiem czemu gracz nie ma mo¿liwoœci zobaczenia mapy przed bitw¹ (jak¹œ wiêksz¹) o ile siê nie mylê to przed ka¿d¹ wiêksz¹ walka od czasów nieznanych rozpoznanie terenu przysz³ej bitwy mia³o kluczowe znaczenie przy doborze wojsk oraz zastosowanej taktyki. A tu to wygl¹da tak ¿e wojska l¹duj¹ w jakimœ nieznanym terenie i siê t³uk¹ o "pietruchê". Panowie z BS chyba zapomnieli o tym ¿e Niemcy oraz Angole mieli dok³adne rozpoznanie terenu na jakim siê "bij¹" wiêc dla mnie brak tej mo¿liwoœci jest nonsensem. Dobrym sposobem jest te¿ metoda K³osia tyle ¿e raczej kosztowna. Jeszcze jedno czy ten trick jest ju¿ poprawiony w CMBB czy nadal mapa jest generowana przed wyborem jednostek? Zdrówka ¿yczê JOY

21.11.2002
19:34
[51]

-=Dexter=- [ Konsul ]

JOY --> nie jest to siostra, i nie ma na imiê Didi ale krêci siê taka po domu, te¿ jest blondynk¹ i intelektualnie równie¿ nie odbiega od wspomnianej bohaterki serialu pytasz bo chcesz j¹ poznaæ czy chcia³eœ siê ponabijaæ z mojego zajebistego internetowego alter-ego? ;)

22.11.2002
08:48
[52]

ordonez [ Pretorianin ]

mam nadziejê, ze opisywany tu problem jest czysto teoretyczny. to zero przyjemnoœci wygraæ w pokera znaczonymi kartami. co to za zwyciêstwo, przygotowane z góry? chyba ¿e ktoœ obsesyjnie zbiera punkty w lidze - ale w takim przypadku ..... mo¿e lepiej zbieraæ nalepki z chipsów?

22.11.2002
08:50
smile
[53]

Pejotl [ Senator ]

JOY -> jestes kolejnym ktory wywaza te otwarte drzwi. Powtorze: w CMBB nie ma problemu - tworzysz mape w edytorze (jest opcja tworzenia jednym kliknieciem losowej mapy) i jesli przeciwnik sie zgadza to wczytujesz ja w trakcie tworzenia Quick Battle (Jest opcja Load map) Przyznam ze nie testowalem - ale przeciez tak to mialo dzialac.

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.