GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Szukam piosenki

24.02.2009
19:47
[1]

dolomith [ Generaďż˝ ]

Szukam piosenki

Pamieta ktos, badz moze bedzie wiedzial o co mi chodzi... Byl taki czarnobialy teledysk z lat 2000-2003 Spiewala murzynka (wiek ok. 35-45lat) ubrana chyba w takie srebne wdzianko (chyba bo pamietam to jak przez mgle). To byl cover, ale kogo to tez Wam nie powiem bo nie wiem. Czesto utwor ten puszczano na TVP3 przed Faktami w ramach zabicia wolnego czasu miedzy programami... moze ktos z Was skojarzy o co mi chodzi... ??

24.02.2009
21:29
[2]

dolomith [ Generaďż˝ ]

up^

26.02.2009
23:36
[3]

dolomith [ Generaďż˝ ]

No to sie przypomnie jeszcze raz

© 2000-2022 GRY-OnLine S.A.